Klara Consulting Rekrytering och Interim AB jobb

Lediga jobb hos Klara Consulting Rekrytering och Interim AB

Revisionsmedarbetare till RTL Ekonomi & Revision - en del av Klara Consu...

Om bolaget och tjänsten RTL Ekonomi & Revision AB är en stark aktör inom revisions-, redovisnings-, löneadministrations- och rådgivningstjänster. Med en gedigen historia som sträcker sig närmare 50 år tillbaka är de idag ett kompetent, stabilt bolag på marknaden. RTL Ekonomi & Revision har nyligen även fått nya ägare i Klara Consulting, en av landets främsta aktörer inom ekonomitjänster och en flerfaldigt prisbelönt koncern vilket gör att bolaget nu har en tung organisation i ryggen som kan bidra med att ta byrån till nästa nivå. Vill du vara med på resan? RTL söker nu en Revisionsmedarbetare medstort engagemang som är redo för en ny utmaning. På kontoret i Linköping sitter 30 härliga medarbetare och här kommer du bli en del av revisionsteamet som utgör cirka 10 personer! På RTL är företagskulturen präglad av engagemang, glädje och gemenskap och i tjänsten erbjuds du: Stora utvecklingmöjligheter i en familjär atmosfär Duktiga och trevliga arbetskamrater Ett aktivt mentorsskap, där du blir väl omhändertagen från start! Goda förmåner och en bra balans mellan arbete och fritid Roliga gemensamma aktiviteter! Arbetsuppgifter Rollen som Revisionsmedarbetare innebär att jobba med revision för olika kunder, i olika storlekar och olika branscher. De flesta av RTL:s kunder är ägarledda bolag vilket innebär en störrenärhet till kunden och dess verksamhet.Som Revisionsmedarbetare arbetar du till en början nära en mer erfaren revisor som du stöttar i olika kunduppdrag. Här finns stora möjligheter att utvecklas där du idin egen takt kommer få ta dig an mer komplexa delar, växa i din roll och ta eget ansvar! Beroende på vilken erfarenhet och kompetens du har finns viss möjlighet att anpassa arbetsuppgifterna. Vem är du? För att trivas i rollen är du en driven person med ett sinne för analys och struktur.Du har en god kommunikativ förmåga och är duktig på attleverera god service till kund! Vi söker dig som: Har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi,gärna med inriktning mot revision Har mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift Har ett intresse för att utvecklas inom revision Det är extra meriterande om du: Har tidigare erfarenhet inom revision genom exempelvis praktik eller arbetslivserfarenhet Har tidigare erfarenhet inom redovisning Har B-körkort och tillgång till bil Låter detta som du? Sök tjänsten idag och få chansen att utvecklas inom revision i bästa möjliga miljö! Praktisk information Start: Omgående Placering: Linköping, hybrid Anställningsform: Heltid tillsvidare med provanställning Lön: Fast enligt överenskommelse Den här processen hanteras av Klara Consulting Rekrytering & Interim. För frågor om processen vänligen kontakta Lina Granåstedt på [email protected] Om bolaget RTL Ekonomi & Revision AB befinner sig i en spännande fas med stark tillväxtambition inom revisions-, redovisnings-, löneadministrations- och rådgivningstjänster. Som en betydande aktör i Östergötland har de etablerat sig som en ledande kraft i branschen och har nyligen nya ägare i Klara Consulting, en av landets främsta aktörer på marknaden. Under RTLs nästan 50 år i Linköping har de utvecklat en gedigen förståelse för behoven hos ägarledda företag och planerar att växa ännu mer framåt tillsammans med Klara Consulting. Du kan läsa mer om RTL Ekonomi & Revision AB HÄR

17 april 2024
Sista ansökan:
4 oktober 2024
Sales Representative till Klara Consulting!

Din rollÄr du i början av din karriär eller vill ta nästa kliv inom försäljning? Som Sales Representative hos oss på Klara Consulting befinner du dig i en miljö som är i ständig förändring där vi hela tiden har kunden i fokus. Vi hjälper företag och organisationer med tjänster inom redovisning, lön och andra företagsnära tjänster. I rollen kommer du att identifiera den mest effektiva och bästa lösningen för våra kunder och presentera den tillsammans med våra specialister inom de olika affärsområdena. Du ansvarar för att fylla din kalender med kvalitativa möten tillsammans med offert- och avtalsarbete där fokus för rollen är inledningsvis att arbeta mot nya kunder. Rollen är utmanande och spännande och vi vågar utlova en varierande tjänst med möjlighet att påverka ditt eget arbete inom givna ramar. Du kommer komma in tidigt i en snabbt växande sälj -och marknadsorganisation där du får möjlighet att växa tillsammans med oss och vara med att påverka. Din profilVi tror att du som söker är proaktiv, känner ett starkt engagemang och en vilja att lyckas. Vi söker dig som är i början av karriären eller som jobbat något år med sälj och nu vill ta ditt nästa steg inom strategisk försäljning. För att trivas i rollen gillar du att jobba mot uppsatta mål och är en lagspelare som tillsammans med oss vill se till att vi lyckas. Branscherfarenhet och eller ekonomisk bakgrund från studier eller arbetsliv ser vi som en bonus, men dina personliga egenskaper är det viktigaste. Vi tror att du på ett naturligt sätt förmedlar värdet av våra tjänster. Det sociala i arbetet och att skapa relationer, både med kunder och dina kollegor internt, är vad som får dig att känna dig extra glad över att det är måndag!! Vi söker dig som: Inte räds nykundsbearbetning och att ansvara för hela säljprocessen Har förmågan att kunna identifiera och bygga affärsrelationer Är flytande svenska och goda kunskaper inom engelska Det är ett extra plusom du har vana av att kommunicera med beslutsfattare och C-levels. Vi erbjuder kvalitativa tjänster och du behöver vara experten på att förmedla värde och kunna göra behovsanalyser då våra kunder är olika, med olika behov. Våra affärer kan vara komplexa och det kräver därför att du trivs i dialogen med kund och törs utmana när det behövs. Din förmåga att hitta och bygga relation med beslutsfattare kommer att vara avgörande för goda resultat. Vidare ser vi gärna att du är nyfiken och lyhörd.Du erbjudsHos oss på Klara Consulting får du arbeta med frihet under ansvar och viss flexibel arbetstid med bra förmåner. Du kommer få rätt förutsättningar för att lyckas i rollen som Sales Representative. Vi tycker att det är viktigt att du känner dig stimulerad i din roll och arbetar därför strukturerat med medarbetarsamtal där du sätter mål och planer för din utveckling. Sist, men inte minst, får du ett härligt gäng kollegor med bred kompetens i ett socialt och öppet arbetsklimat!AnsökanAlla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt och för att din ansökan ska behandlas måste du skicka in den via denna annons. Vi är måna om att du som kandidat skall få bästa möjliga kandidatupplevelse och har du några frågor eller funderingar hör gärna av dig till [email protected] För mer information, besök gärna https://klaraconsulting.se/

10 april 2024
Sista ansökan:
27 september 2024
Finance Coordinator till Kaelus

Om tjänsten Klara Consulting söker en Finance Coordinatortill Kaelus. Kaelus är en internationell koncern, med huvudkontor i Sverige, som är verksam inom telecomindustrin. Bolaget utvecklar och säljer produkter till de mobila nätverken runt om i världen. Kaelus är ett nischat bolag med högt teknologiskt kunnande, en bred global kundbas och en stark inrikting på 5G. Bolaget är ägarlett, har en entreprenöriell ledning och visar god lönsamhet. Atmosfären präglas av en trevlig och glad stämning, familjär miljö, högt i tak och ambitiösa medarbetare. Kontoret ligger i Täby med närhet till kollektivtrafik och andra goda kommunikationer. Bolaget har nyligen investerat i ett modernt och koncernövergripande affärssystem. Nu söker Kaelus efter en Finance Coordinator som kommer att vara CFO:s och redovisningschefens högra hand och få möjlighet att jobba i en bred och omväxlande roll i ett växande bolag. Rollen är i huvudsak inriktad på ekonomi och redovisning. Dessutom ingår ett visst ansvar för kontorstrivsel och tillhörande administration. Här ges möjligheten att komma in i ett välmående, växande bolag i en internationell miljö där goda chanser till intern utveckling finns. Du erbjuds: En tillsvidaretjänst med provanställning, fast lön och konkurrenskraftiga förmåner En tjänst för dig i början av karriären där du kommer att få en bred kunskapsbas inom ekonomi och erfarenhet av att jobba i en internationell miljö En strukturerad introduktionsperiod och möjlighet till flexibilitet gällande kontors-/hybridarbete Arbetsuppgifter Din roll som Finance Coordinator är såväl bred som varierande. Den absolut största delen av rollenhandlaromatt sköta ekonomi och redovisning. Enmindre del går ut på att ta hand om kontorsmiljön, administration och skapa en trivsam atmosfär för medarbetarna. Rollen som Finance Coordinator innebär att ansvara för: Kund- och leverantörsreskontra, in- och utbetalningar, fakturatolkning, kontering samt attestflödet av leverantörsfakturor Fakturering av koncerninterna kostnader samt ansvara för kundpåminnelser Hantera löpande bokföring och avstämningar av balansposter Supporta CFO och redovisningschef i månads- samt årsbokslut Analys i samband med månadsbokslut Vara behjälplig med vissa administrationsuppgifter som till exempel avtalsarkivering Dina uppgifter gällande kontorstrivsel och administration innebär att ansvara för: Posthantering Arkivering av pappersarkiv Inköp av kontorsmaterial Yttersta kontakten med leverantörer kring kontorslokal som hyresvärd, städbolag m.f. Dekorationsansvarig Säkerställa att allt fungerar, att alla ytor och mötesplatser är representativa och att kontoret är i bästa möjliga skick. Bakgrund Vi söker dig som: Har cirka 1-2 års arbetslivserfarenhet inom ekonomi Behärskar löpande bokföring på en god nivå Har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi Är intresserad av (och har en fallenhet för) att skapa en trivsam kontorsmiljö Har goda kunskaper i Office-paketet, särskiltMicrosoft Excel Talar och skriver svenska och engelska obehindrat Det är meriterande om du: Har tidigare erfarenhet från att ha arbetat i ekonomisystemet Business Central eller NAV/Navision Som person ser vi att du är:Ordningsam, noggrann, prestigelös och ansvarsfull. Du arbetar strukturerat och lösningsorienterat samt är en god lagspelare. Du trivs med en omväxlande vardag och motiveras av att underlätta för andra. Det är viktigt att du är självgående och har lätt för att ta egna initiativ. Dessutom är du social och kommunikativ! Praktisk information Start: Våren/sommaren 2024 Placering: Täby, norr om Stockholm Anställningsform: Rekrytering, heltid Lön: Fast enligt överenskommelse Processen pågår fram tills att vi har hittat rätt kandidat. Annonsen kan komma att tas ned när vi fått in ett starkt urval av ansökande. Den här processen hanteras av Klara Consulting. Samtliga ansökanden hänvisas till rekryteringsansvarig Elvira Larsson. För frågor om processen vänligen kontakta Elvira Larsson på: [email protected] Om företaget Läs mer om bolaget på deras hemsida:www.kaelus.com

28 mars 2024
Sista ansökan:
14 september 2024
Redovisningsansvarig till Zander & Ingeström!

Om bolaget och tjänsten Klara Consulting söker en Redovisningsansvarig till Zander & Ingeström (https://www.zeta.se/). Zander & Ingeström är en ledande partner inom pump- och värmeteknik. Med en anrik historia har man sedan 1898 arbetat efter devisen ”rätt pump på rätt ställe” och framgångssagan har varit verklig. Det här är en organisation som både kan blicka bakåt och vara stolta över en nyckelroll i svensk industris uppbyggnad under 1900-talet men som också blickar framåt och har innovation, modern teknik och tillväxt som står för dörren. Bolaget har en bred repertoar av tjänster så som rådgivning, produkter och lösningar, service och reservdelar. I samverkan med de behov och önskemål som kunderna efterfrågar förbättrar bolaget industriella processer runtom i världen. Zander & Ingeströms pumpar ger oss säkra läkemedel, goda köttbullar, rent vatten och jämn asfalt på vägarna. Bolagets andra stora verksamhetsområde är pannor där man jobbar med projektleveranser globalt och förser industrier med värme och energi. På Zander & Ingeström möts du av en trevlig, social, samarbetsvillig och driven atmosfär. I bolagets fina lokaler i Täby arbetar ca 50 personer och gör arbetsmiljön till en familjär, vänlig och ambitiös arbetsplats att jobba på. I rollen som Redovisningsansvarig kommer du få en bred roll inom redovisning med flexibilitet och variation i arbetsuppgifter. Här finns stora möjligheter att styra rollen mot just det som du är intresserad av! Du erbjuds: - En tjänst med internationella kontakter på ett globalt företag - En bred roll med stora möjligheter till utveckling åt det håll som intresserar dig - En fast tjänst på ett stabilt växande företag - Goda förmåner, fräscht kontor och trevliga gemensamma aktiviteter - En välkomnande miljö med härliga kollegor! Arbetsuppgifter Som Redovisningsansvarig kommer du tillhöra ett team på tre, där du och bolagets Finance Manager samt Ekonomiassistent samarbetar tätt tillsammans. Som del i detta team är nyckelord att samarbeta, stötta och ta lärdom av varandra. Här kommer du jobba brett med redovisningen och tillsammans kommer ni lägga upp en plan för hur ni fördelar arbetet mellan er. Här finns stora möjligheter att utvecklas och ta sig an arbetsuppgifter av mer komplex art, men också en förväntan på att komma in med ett prestigelöst förhållningssätt med målet att teamet alltid ska kunna stötta och täcka upp för varandra. I rollen kommer du också ha många kontaktytor med allt från kollegor på kontoret till internatioenlla leverantörer och kunder. Exempel på arbetsuppgifter: - Bokslut - Löpande bokföring - Legal och intern rapportering - Budgetering - Skatt och moms - Deklarationer - Förbättra processer och rutiner Vem är du? För att trivas i rollen är du kommunikativ och social, med ett intresse för att skapa nya kontakter. Du är prestigelös och nyfiken på både din omgivning och att lära dig nya arbetsuppgifter. Som person är du även nogrann och har en fallenhet för struktur. Vi söker dig som: - Har god erfarenhet av att arbeta brett med redovisning, minst 3 års erfarenhet - Har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi - Är flytande i svenska och har mycket goda kunskaper i engelska - Har goda kunskaper i Officepaketet - Har goda kunskaper i Excel där du kan använda dig av bl.a. pivot och formler Det är extra meriterande om du: - Har erfarenhet av arbete med affärssystemsbyte - Har erfarenhet av systemet Medius - Har erfarenhet av bolag som jobbar med produktförsäljning Vill du ha en roll som präglas av lagarbete och där möjligheterna för utveckling är breda och stora? Sök rollen idag och bli Zander & Ingeströms nya Redovisningsansvariga! Praktisk information - Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid - Placering: Täby, hybrid - Anställningsform: Heltid tillsvidare med provanställning - Lön: Fast lön enligt överenskommelse Den här processen hanteras av Klara Consulting Rekrytering & Interim. Vår kunds önskemål är att alla ansökningar går via oss. För frågor om processen vänligen kontakta Lina Granåstedt på [email protected]. Vi tillämpar löpande selektering och annonsen kan komma att tas ned när vi har ett tillfredsställande urval. Om företaget Läs mer om företagen HÄR. (https://www.zeta.se/)

22 mars 2024
Sista ansökan:
8 september 2024
Projektledande redovisningskonsult till Klara Consulting!

Om bolaget och tjänsten Klara Consulting (https://klaraconsulting.se/) är en modern helhetsleverantör inom ekonomitjänster med en stark, unik position på marknaden. Vi är en flerfaldigt prisbelönt koncern med ca 340 medarbetare och vi växer för varje dag som går. Att komma in i förändringens tid där positiva saker händer och få axla en nyckelroll som Projektledare - det vill du inte missa! Hos oss präglas stämningen av engagemang, samarbete och framåtanda. Vår kultur bygger på tillit, kunskap och glädje i form av att vi stöttar och hjälper varandra och ser till att ha kul på vägen. Du kommer hos oss bland annat att få ta del av festligheter, dagliga friskvårdsaktiviteter och smarrigt fika varje fredag. I din roll som Projektledare kommer du tillhöra vårt affärsområde Tjänst som har sitt fokus på att jobba mot tjänstebolag. Som projektledare får du det övergripande kundansvaret och får jobba med att samordna arbetet i de olika kunduppdragen. Här får du chansen att både utveckla dina ledaregenskaper samt får arbeta aktivt inom redovisningsområdet! Du erbjuds: - En stabil men samtidigt växande arbetsplats som satsar på dig och din kompetensutveckling - Goda förmåner, trevliga gemensamma aktiviteter och nytt fräscht kontor i centrala Stockholm - En bra balans mellan arbete och fritid samt uppmaning till friskvårdsaktiviteter och en sund livsstil Arbetsuppgifter I rollen som Projektledare jobbar du gentemot ett antal kunder där du har det övergripande kundansvaret. Här får du möjligheten att samordna arbetet i de olika kunduppdragen och coacha juniora konsulter som arbetar med den löpande redovisningen. Du kommer i rollen också få jobba hands on med fokus på redovisningens mer avancerade delar! Du kommer till exempel att: - Projektleda, samordna och strukturera upp arbetet i olika kunduppdrag - Ansvara för kommunikationen och leveransen mot kund - Följa upp lönsamheten i kunduppdragen - Starta upp samarbeten med nya kunder - Resursplanera och arbetsfördela - Coacha, stötta och lära upp juniora konsulter - Löpande redovisning - Månadsbokslut, årsbokslut och årsredovisning - Inkomstdeklarationer, rapportering, skatt och moms Vem är du? För att trivas i rollen är du ansvarsfull, noggrann och har en fallenhet för struktur. Du har en stark kommunikativ förmåga och har lätt för att samarbeta med andra. Du är även nyfiken på att lära dig och har lätt för att sätta dig in i nya rutiner och processer. Vi söker dig som: - Har minst 5 års erfarenhet av arbete inom redovisning - Har erfarenhet av att ha arbetat på redovisnings-eller revisionsbyrå - Självständigt hanterar löpande redovisning, inkomstdeklarationer, årsbokslut och årsredovisning i K2- regelverk, samt har erfarenhet av K3-regelverk - Har erfarenhet av och/eller fallenhet för att lära upp, coacha eller leda kollegor - Har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi - Är flytande i svenska samt har mycket goda kunskaper i engelska Det är extra meriterande om du: - Har erfarenhet av koncernredovisning - Har erfarenhet av K10- regelverket - Har erfarenhet av uppstartsarbete med nya kunder - Har erfarenhet av systemen Fortnox eller Capego Låter detta som du? Sök rollen redan idag och få chansen att utvecklas i en samordnande och projektledande roll! Praktisk information Start: Omgående Placering: Stockholm, hybrid Anställningsform: Heltid tillsvidare med provanställning Lön: Fast enligt överenskommelse Den här processen hanteras av Klara Consulting Rekrytering & Interim. För frågor om processen vänligen kontakta Lina Granåstedt på [email protected] Om Klara Consulting Klara Consulting är den nybildade koncernen med djupa rötter. År 2021 beslutade sig KlaraPapper - grundat 1997 - och MPC Consulting - grundat 2007 - att gå samman för att skapa en av Sveriges största aktörer inom outsourcad ekonomi. Vi är en flerfaldigt prisbelönt koncern med omkring 340 medarbetare och har bland annat kontor i Stockholm, Västerås, Malmö och Östersund. Tillsammans skapar vi unika erbjudanden för kunder och medarbetare inom digitalisering och ekonomisk styrning. Välkommen till en modern helhetsleverantör inom ekonomitjänster. För mer information, besök gärna https://klaraconsulting.se/

20 mars 2024
Sista ansökan:
6 september 2024
Lönekonsult till Klara Consulting i Östersund!

Om bolaget och tjänsten Klara Consulting (https://klaraconsulting.se/) är en modern helhetsleverantör inom ekonomitjänster med en stark, unik position på marknaden. Vi är en flerfaldigt prisbelönt koncern med ca 340 medarbetare och vi växer för varje dag som går. Att komma in i förändringens tid där positiva saker händer och få axla en nyckelroll som Lönekonsult till vårt Östersundskontor - det vill du inte missa! Klara Consultings kontor i Östersund startades upp för 9 år sedan och består idag av 20 medarbetare. De har med åren fortsatt att växa för fullt och söker nu ytterligare förstärkning till teamet! Här välkomnas du till ett härligt gäng och ett kontor där stämningen präglas av teamkänsla och en fantastisk gemenskap. Du kommer här bland annat att få ta del av festligheter, dagliga friskvårdsaktiviteter och roliga team-aktiviteter, både på kontorsnivå och på koncernnivå. Som lönekonsult hos oss kommer du få jobba i en bred och utvecklande roll. Denna tjänst passar likväl dig som är i början av din karriär eller är mer erfaren inom branschen! Du erbjuds: - En stabil men samtidigt växande arbetsplats som satsar på dig och din kompetensutveckling - Goda förmåner, trevliga gemensamma aktiviteter och sprillans nytt kontor i centrala Östersund - En bra balans mellan arbete och fritid samt möjligheter till friskvårdsaktiviteter Arbetsuppgifter I rollen som lönekonsult kommer du få arbeta med hela löneprocessen i flera spännande kunduppdrag i varierande storlek inom olika branscher. Här finns flexibilitet att anpassa arbetsuppgifterna beroende på din tidigare erfarenhet, vilket gör att denna tjänst både passar dig som har lite erfarenhet eller är mer erfaren. I rollen kommer du både jobba självständigt och tillsammans med dina sju kollegor på avdelningen för lön. För dig som har längre erfarenhet finns möjlighet att ta rollen som projektledare vilket innebär att du får ta huvudansvaret för kund och arbetsleda olika kundprojekt! Dina arbetsuppgifter kan till exempel innefatta: - Löpande lönehantering - Myndighetsrapportering och pensionsrapportering - Statistik - Kundansvar och konsultation gentemot våra kunder Vem är du? För att trivas i rollen är du en modig och självledande person som inte är rädd för att ta egna initiativ. Du är flexibel och nyfiken på att ta dig an och utforska nya utmaningar samt gillar att arbeta i ett högt tempo. Vi söker dig som: - Har minst 2 års erfarenhet av arbete inom lön - Har en eftergymnasial utbildning - Har goda kunskaper i Excel - Har mycket goda kunskaper i svenska, i såval tal som skrift Det är extra meriterande om du: - Har arbetslivserfarenhet som lönekonsult på byrå - Har en YH - utbildning inom lön - Har erfarenhet av systemen Agda, Flex, Visma lön 600, Caspeco eller Fortnox - Har goda kunskaper i engelska, i såväl tal som skrift Låter detta som du? Sök rollen redan idag och få chansen att använda dina kunskaper inom lön i ett fantastiskt team där du får en ovärderlig nyckelroll i Klara Consultings koncern. Praktisk information Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid Placering: Östersund, hybrid Anställningsform: Heltid tillsvidare med provanställning Lön: Fast enligt överenskommelse Den här processen hanteras av Klara Consulting Rekrytering & Interim. För frågor om processen vänligen kontakta Lina Granåstedt på [email protected] Om Klara Consulting Klara Consulting är den nybildade koncernen med djupa rötter. År 2021 beslutade sig KlaraPapper - grundat 1997 - och MPC Consulting - grundat 2007 - att gå samman för att skapa en av Sveriges största aktörer inom outsourcad ekonomi. Vi är en flerfaldigt prisbelönt koncern med omkring 340 medarbetare och har bland annat kontor i Stockholm, Västerås, Malmö och Östersund. Tillsammans skapar vi unika erbjudanden för kunder och medarbetare inom digitalisering och ekonomisk styrning. Välkommen till en modern helhetsleverantör inom ekonomitjänster. För mer information, besök gärna https://klaraconsulting.se/

21 februari 2024
Sista ansökan:
9 augusti 2024
Sales Representative till Klara Consulting!

Din roll Ett par års erfarenhet inom sälj och vill ta nästa kliv i din karriär? Som Sales Representative hos oss på Klara Consulting befinner du dig i en miljö som är i ständig förändring där vi hela tiden vill ha kunden i fokus. Vi hjälper bolag med tjänster inom redovisning, lön och andra företagsnära tjänster. I rollen kommer du att identifiera den mest effektiva och bästa lösningen för våra kunder och presentera den tillsammans med våra specialister inom de olika affärsområdena. Du ansvarar för att fylla din kalender med kvalitativa möten och fokus för rollen är inledningsvis att arbeta mot nya kunder. Rollen är utmanande och spännande och vi vågar utlova en varierande tjänst med möjlighet att påverka ditt eget arbete inom givna ramar. Du kommer komma in tidigt i en snabbt växande sälj -och marknadsorganisation där du får möjlighet att växa tillsammans med oss. Din profil Vi tror att du som söker är proaktiv, känner ett starkt engagemang och en vilja att lyckas. Vi söker dig som jobbat ett par år med sälj och nu vill ta ditt nästa steg i karriären. För att trivas i rollen gillar du att jobba mot uppsatta mål och är en lagspelare som tillsammans med oss vill se till att vi lyckas. Branscherfarenhet och eller ekonomisk bakgrund från studier eller arbetsliv ser vi som en bonus, men dina personliga egenskaper är det viktigaste. Vi tror att du på ett naturligt sätt förmedlar värdet av våra tjänster. Det sociala i arbetet och att skapa relationer, både med kunder och dina kollegor internt, är vad som får dig att känna dig extra glad över att det är måndag! Vi söker dig som: - Är i början av din karriär och har några års erfarenhet inom B2B-sälj - Inte räds nykundsbearbetning - Har förmågan att kunna identifiera och bygga relationer - Är flytande svenska och goda kunskaper inom engelska Vi erbjuder kvalitativa tjänster och du behöver vara experten på att förmedla värde och kunna göra behovsanalyser då våra kunder är olika, med olika behov. Våra affärer kan vara komplexa och det kräver därför att du trivs i dialogen med kund och törs utmana när det behövs. Din förmåga att hitta och bygga relation med beslutsfattare kommer att vara avgörande för goda resultat. Vidare ser vi gärna att du är nyfiken och lyhörd. Du erbjuds Hos oss på Klara Consulting får du arbeta med frihet under ansvar och viss flexibel arbetstid med bra förmåner. Du kommer få rätt förutsättningar för att lyckas i rollen som Sales Representative. Vi tycker att det är viktigt att du känner dig stimulerad i din roll och arbetar därför strukturerat med medarbetarsamtal där du sätter mål och planer för din utveckling. Sist, men inte minst, får du ett härligt gäng kollegor med bred kompetens i ett socialt och öppet arbetsklimat! Ansökan Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt och för att din ansökan ska behandlas måste du skicka in den via denna annons. Vi är måna om att du som kandidat skall få bästa möjliga kandidatupplevelse och har du några frågor eller funderingar hör gärna av dig till [email protected] För mer information, besök gärna https://klaraconsulting.se/

29 januari 2024
Sista ansökan:
17 juli 2024