Concentrix CVG International Nordic AB jobb

Lediga jobb hos Concentrix CVG International Nordic AB

Danish Customer Support for Travels in Helsingborg

Concentrix is growing! Do you want to be apart of our development and help our client in the travel industry? We are looking for people with work-experience in customer service and speaks fluent Danish to join our team of travel consultants in Helsingborg! About us: Concentrix is a global leadning company with over 240,000 employees working in 40+ countries all around the world. Our customers and clients are well-known brands globally and our success is thanks to our people who interact with our customers every year. We invest in positive and motivating people in our team who are keen to learn from our business, to develop their career and advance within the company. Duties: In the role as a Danish Customer Support for Travels, you must: handle incoming calls from private customers in Denmark actively listen and answer questions based on the customer's needs, as well as give advice and upsell our campaigns and activities. create a strong customer relationship by delivering effective solutions based on sustainability and profitability. be an expert in planning, producing and maximizing sales opportunities on every call. provide correct information regarding prices, products and bookings of luggage and travel destinations. documents all processes correctly in our client's computer system. Your profile: Speaks fluent Danish and can work with Danish customers. Has a high school diploma or equivalent Has previously worked with customer service, hospitality or sales. You are an expert at listening and communicating through telephone and e-mail. Good computer skills such as navigate and register within computer systems. Skilled in multi-tasking, as well as the ability to be flexible and quickly adapt to changes. Stress resistant and able to defuse heated situations with upset customers and deliver constructive solutions. Ability to work as a team member, as well as independently. Can rotate shifts if needed and be on time! Benefits: Paid training for new hires The chance to be involved right from the start with a brand new fantastic team! Offers 25 days of annual paid vacation, wellness and other outstanding employee benefits, incl. a pension system. Close to the central station in Helsingborg. International connections that offer the opportunity to join campaigns to work abroad within Concentrix. Great extent of culture within an open and colorful work environment Lunch restaurant in the building. Participate in our activities such as barbeques and fun internal competitions with prizes. Are you interested? Send your application today!

22 mars 2024
Sista ansökan:
22 april 2024
Kundtjänst inom Affärsresor

Bli vår nästa Business Travel Consultant / Affärsresekonsult i Helsingborg! Vi söker dig som brinner för utmaningar och vill utvecklas inom försäljning av affärsresor! Hos oss får du möjlighet att lära dig om kundbemötande, B2B, ny datateknik och att få vara en del av ett ledande globalt företag inom resebranschen! Om oss Concentrix är ett globalt företag med över 240,000 anställda som arbetar i +40 länder runt om i världen. Våra kunder och klienter är välkända varumärken globalt, och vår framgång är tack vare vår personal som hanterar miljarder kundinteraktioner varje år. Vi satsar på positiva och motiverande människor i vårt team som är angelägna att lära sig från vår verksamhet, utveckla sin karriär och avancera inom vårt företag. Dina arbetsuppgifter: Du är vår kontaktperson via telefon och email för företagskunder från Sverige, samt Norge. Du garanterar en utmärkt hantering av bokningar inom affärsresor. Du tillhandahåller korrekt information om nya bokningar och alternativ för ombokning och avbokningar för resor inom flyg och tåg, hotellbokningar och annat. Du hittar smarta lösningar för varje enskild kund för att säkerställa att deras resa går smidigt och därav levererar toppklassig kundservice. Du dokumenterar korrekt i alla processer för våra klienters system. Din profil: Har en gymnasieexamen eller motsvarande Har erfarenhet med reseindustin och har arbetat tidigare på exempelvis ett flygbolag eller inom hospitality/kundservice. Alternativt studerat turism. God datavana och hantering av administriva uppgifter som registreringar inom datasystem God tal-/skrivförmåga inom engelska och svenska, samt förståelse för norska. Förmåga att kommunicera på ett strukturerat och effektivt sätt. Kan arbeta som gruppmedlem, såväl som självständigt Meriterande: Talar flytande danska och kan arbeta med danska kunder. Dina förmåner: Betald utbildning för nyanställda! Chansen att få vara med redan från början med ett helt nytt fantastiskt team! Erbjuder 25 dagars årlig betald semester, friskvård och andra utmärkande personalförmåner, inkl. ett pensionssystem. Nära till centralstationen i Helsingborg Internationella anknytningar som erbjuder möjlighet att gå med i kampanjer för att jobba utomlands inom Concentrix. Stor omfattning av kultur inom en öppen och färgglad arbetsmiljö Lunchresturang i byggnaden. Delta i våra aktiviteter såsom barbeques och roliga interna tävlingar med priser. Har vi väckt ditt intresse? Skicka din ansökan här!

22 mars 2024
Sista ansökan:
22 april 2024
Säljrådgivare Marketing & Social Media, Helsingborg

Älskar du sociala medier och har ett intresse för marknadsföring och sälj? Då har du chansen att söka dig till ett roligt och ansvarsfullt jobb för ett av världens största  sociala plattformar idag. Vi välkomnar dig som vill axla rollen som säljrådgivare till företagskunder och bygga en karriär inom Sales & Marketing! Vi söker en person som kan arbeta hemifrån och bor inom 100km från Helsingborg. Om oss: Bli en del av vår mångsidiga Kundsupport och Service-värld på Concentrix. Upptäck ett företag som är lika entusiastisk som du! Oavsett om du byter karriär, har företags- eller teknisk träning, så kan vi tillsammans skapa fantastiska upplevelser för våra kunder!   Dina uppgifter: B2B kundsupport: I vårt team för social media-support så hjälper du små- och medelstora företag samt marknadsföringskunder (B2B). Optimering: Din kundsupport kommer att förbättra effekten av marknadsföring på kundportaler. Du optimerar produkt- och verktygsmiljön för kunderna. Utförande: Dina kunder får support från dig via chatt, email och telefon kring implementeringen av marknadsföring på sociala medier. Förbättring: Du utvecklar företagens självständighet inom social media-marknadsföring genom regelbunden träning och coachning. Din profil: MARKNADSFÖRINGSERFARENHET: Du har erfarenhet och talang inom digital/social media-marknadsföring eller liknande. KVALIFIKATIONER: Du har erfarenhet inom företagssupport eller liknande, eller genomgår ett karriärsbyte och har en önskan om att specialisera dig inom ett nytt arbetsområde. FLERSPRÅKIG: Du pratar väldigt bra Engelska och perfekt Svenska. Du är säker på dina färdigheter i skrift. BEMÖTANDE: Du är en professionell och trevlig kontaktperson som kan inspirera varje kund med din support. KVALITET: Du har en talang för fantastisk kundsupport och en stark ansvarskänsla.   Dina förmåner: Helgerna är dina: Arbeta mån-fre kl. 8.45-17.15. 4 veckors utbildning inom sälj och system. Få en fast grundlön + 25% extra i en prestationsbonus. Arbeta med världens bästa kollegor i ett internationellt företag. Kollektivavtal och friskvårdsbidrag! Är du intresserad av tjänsten? Ansök redan idag!

14 mars 2024
Sista ansökan:
1 maj 2024
Kundtjänst inom Affärsresor

Bli vår nästa Business Travel Consultant / Affärsresekonsult i Helsingborg! Vi söker dig som brinner för utmaningar och vill utvecklas inom försäljning av affärsresor! Hos oss får du möjlighet att lära dig om kundbemötande, B2B, ny datateknik och att få vara en del av ett ledande globalt företag inom resebranschen! Om oss Concentrix är ett globalt företag med över 240,000 anställda som arbetar i +40 länder runt om i världen. Våra kunder och klienter är välkända varumärken globalt, och vår framgång är tack vare vår personal som hanterar miljarder kundinteraktioner varje år. Vi satsar på positiva och motiverande människor i vårt team som är angelägna att lära sig från vår verksamhet, utveckla sin karriär och avancera inom vårt företag. Dina arbetsuppgifter: Du är vår kontaktperson via telefon och email för företagskunder från Sverige, samt Norge. Du garanterar en utmärkt hantering av bokningar inom affärsresor. Du tillhandahåller korrekt information om nya bokningar och alternativ för ombokning och avbokningar för resor inom flyg och tåg, hotellbokningar och annat. Du hittar smarta lösningar för varje enskild kund för att säkerställa att deras resa går smidigt och därav levererar toppklassig kundservice. Du dokumenterar korrekt i alla processer för våra klienters system. Din profil: Har en gymnasieexamen eller motsvarande Har erfarenhet med reseindustin och har arbetat tidigare på exempelvis ett flygbolag eller inom hospitality/kundservice. Alternativt studerat turism. God datavana och hantering av administriva uppgifter som registreringar inom datasystem God tal-/skrivförmåga inom engelska och svenska, samt förståelse för norska. Förmåga att kommunicera på ett strukturerat och effektivt sätt. Kan arbeta som gruppmedlem, såväl som självständigt Meriterande: Talar flytande danska och kan arbeta med danska kunder. Dina förmåner: Betald utbildning för nyanställda! Chansen att få vara med redan från början med ett helt nytt fantastiskt team! Erbjuder 25 dagars årlig betald semester, friskvård och andra utmärkande personalförmåner, inkl. ett pensionssystem. Nära till centralstationen i Helsingborg Internationella anknytningar som erbjuder möjlighet att gå med i kampanjer för att jobba utomlands inom Concentrix. Stor omfattning av kultur inom en öppen och färgglad arbetsmiljö Lunchresturang i byggnaden. Delta i våra aktiviteter såsom barbeques och roliga interna tävlingar med priser. Har vi väckt ditt intresse? Skicka din ansökan här!

23 februari 2024
Sista ansökan:
23 april 2024
Finnish Customer Service within Power Tools, Helsingborg

Are you fluent in Finnish and wants to work in Sweden, Helsingborg? Do you have good knowledge in construction & crafts and want to represent one of Sweden's leading companies in Power Tools. If you love helping other people to find the right tools and delivering world-class customer support, then you should apply to us! We are looking for experienced Customer Service employees who want to be part of our wonderful team in Helsingborg, Sweden! About us: Concentrix is a global leadning company with over 240,000 employees working in 40+ countries all around the world. Our customers and clients are well-known brands globally and our success is thanks to our people who interact with our customers every year. We invest in positive and motivating people in our team who are keen to learn from our business, to develop their career and advance within the company. Work assignments first point of contact for our client within Power Tools by phone, email and chat.  handle incoming calls from private customers and business customers regarding power tools.  perform administrative tasks such as mail- and order handling, as well as returns.  deliver smart solutions to upset customers and deal with complaints constructively.  Your profile has a high school diploma or equivalent  good speaking/writing skills in English and Nordic languages ​​such as either Swedish, Norwegian, Danish or Finnish.  have a background in technical customer support, IT support or hospitality  interested in new technology and has good knowledge of construction & craftsmanship.  is an expert at listening and communicating via phone and e-mail.  good computer skills and handling of administrative tasks.  solution-oriented and likes to work with people. • ability to work as a team member, as well as independently. Benefits: 4 weeks of paid training for new hires Offers 25 days of annual paid vacation, wellness and other outstanding employee benefits, incl. a pension system. Close to the central station in Helsingborg. International connections that offer the opportunity to join campaigns to work abroad within Concentrix. Great extent of culture within an open and colorful work environment Lunch restaurant in the building. Participate in our activities such as barbeques and fun internal competitions with prizes. Are you interested? Send your application today!

9 januari 2024
Sista ansökan:
2 maj 2024
Norwegian Customer Service within Power Tools, Helsingborg

Are you fluent in Norwegian? Do you have good knowledge in construction & craftmanship and want to represent one of worlds leading companies in Power Tools. If you love helping other people to find the right tools and delivering world-class customer support, then you should apply to us! We are looking for experienced Customer Service employees who want to be part of our wonderful team in Helsingborg, Sweden! About us: Concentrix is a global leadning company with over 240,000 employees working in 40+ countries all around the world. Our customers and clients are well-known brands globally and our success is thanks to our people who interact with our customers every year. We invest in positive and motivating people in our team who are keen to learn from our business, to develop their career and advance within the company. Work assignments first point of contact for our client within Power Tools by phone, email and chat.  handle incoming calls from private customers and business customers regarding power tools.  perform administrative tasks such as mail- and order handling, as well as returns.  deliver smart solutions to upset customers and deal with complaints constructively.  Your profile has a high school diploma or equivalent  good speaking/writing skills in English and Norwegian.  have a background in technical customer support, IT support or hospitality  interested in new technology and has good knowledge of construction & craftsmanship.  is an expert at listening and communicating via phone and e-mail.  good computer skills and handling of administrative tasks.  solution-oriented and likes to work with people.  ability to work as a team member, as well as independently. Benefits: 6 weeks of paid training for new hires Offers 25 days of annual paid vacation, wellness and other outstanding employee benefits, incl. a pension system. Close to the central station in Helsingborg. International connections that offer the opportunity to join campaigns to work abroad within Concentrix. Great extent of culture within an open and colorful work environment Lunch restaurant in the building. Participate in our activities such as barbeques and fun internal competitions with prizes. Are you interested? Send your application today!

5 januari 2024
Sista ansökan:
30 april 2024