Lediga jobb hos Svenska Storesupport Bemanning AB
Nu har du chansen att arbeta hos oss på Storesupport by Job&Talent! Vi erbjuder personal till butiker inomdagligvaru- och sällanköpshandeln vid akut eller planerat behov. Just nu söker vi kunniga, positiva och serviceinriktade medarbetare för spännande arbetsmöjligheterarbete. Är du den vi söker? Arbetsuppgifter Som butiksmedarbetare hos vår kund inom sällanköpshandeln kommer du främst att arbeta med varuplock, där duansvarar för att butikens hyllor är välfyllda och att varorna placeras korrekt på sina avsedda platser. Personliga egenskaper Vi söker en person som trivs i en roll där service står i fokus. Du är noggrann i ditt arbetssätt och vi ser gärna att du är en tävlingsmänniska.När du arbetar ute hos våra kunder finner du dig snabbt i din roll och agerar professionellt. För dig kommer service naturligt och du förstår att kunderna är de viktigaste personerna i butiken och visar det genom att bemöta dem på ett professionellt sätt.Det är meriterande om du sedantidigare har erfarenhet från varuplock i butik. Anställningsform Tjänsten är en visstidsanställning sompågår under veckorna 37-38. Arbetstiden kommer att vara mellan kl.06-11, måndag till fredag. Du kommer att vara anställd hos oss p Storesupport by Job&Talentoch arbeta för vår kund. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!
Vårt erbjudande Fånga möjligheten att bli en viktig del av Job&talent som orderplockare hos vår kund i Hässleholm.Bli en del av vårt dedikerade team och utveckla dina färdigheter inom logistik och distribution. Vi erbjuder även våra medarbetare flexibel löneutbetalning genom Cappy. En frivillig förmån som ger dig möjligheten att när som helst mellan ordinarie lönedagar själv göra uttag från din intjänade lön. Arbetsuppgifter/Arbetstider Rollen som orderplockare på Dagabs fex-avdelning innebär: Plock och pack av ordrar för mindre butiker. Detta görs med hjälp av vagn. Arbete på färskavdelningen i +4 grader. Arbetet är förlagt till tisdagar, torsdagar och söndagar. Arbetstiderna är 10:00-16:00. Uppdraget startar med en dags betald utbildning. Vi ser gärna att du kan jobba två dagar/vecka med fokus på tisdagar och torsdagar då behovet är som störst. Gör du ett bra jobb på denna avdelning finns det möjligheter att få testa på andra arbetsuppgifter vi har hos vår kund. Start för tjänsten är efter överenskommelse. Krav För att anställas samt vara anställd i denna tjänst krävs att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Exempel på annan huvudsaklig sysselsättning är studier på minst halvfart (50%), annat arbete där du är garanterad arbete minst 50%, eget företag eller elitidrottare. Du kommer behöva uppvisa intyg på din huvudsakliga sysselsättning innan eventuell anställning för denna tjänst. Arbetsplatsintroduktion, säkerhetsregler, säkerhetsgenomgångar och övriga instruktioner sker på svenska vilket innebär att du behöver behärska det svenska språket bra. Personliga egenskaper Vi söker dig som har god fysik och som trivs med att arbeta med kroppen då du kommer vara aktiv under hela arbetspasset. Du bör även ha ett gott sinne för ordning och noggrannhet samt kunna kombinera dessa egenskaper med ett högt arbetstempo. I arbetet ingår det att hantera alla sorters livsmedel. Vikt kommer även att läggas vid dina övriga personliga egenskaper. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.Bra att veta är att Dagab har nolltolerans mot alla former av diskriminering och kränkande särbehandling. Eftersom Dagab värnar extra mycket om goda arbetsmiljöförhållanden utförs slumpvisa drogtester på arbetsplatsen. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Om Dagab Inköp & Logistik Dagab skapar, lagerhåller och levererar sortimentet till Axfoodkoncernens kedjor såsom Hemköp, Willys, City Gross, Snabbgross, Urban Deli och Apohem. Dagab utvecklar också egna varumärken, bland annat Garant, Eldorado och Såklart. Verksamheten vilar på goda värderingar för jord, människa och samhälle, vilket genomsyrar allt från sortimentsutveckling, paketering och transport - till hur Dagab agerar mot sina medarbetare. På så sätt ger Dagab sina kunder förutsättningar att göra schyssta, hållbara val. Dagab driver och utvecklar koncernens sortiment, inköp och logistik. Dagab har en nyckelroll i Axfoods arbete med att ständigt effektivisera varuflödet. Dagab ingår i Axfood AB som är noterat på Nasdaq OMX Stockholm AB:s Large Cap-lista Varmt välkommen med din ansökan!
Välkommen till Hemköp Lännersta, här möts du av en familjär stämning där tydliga gemensamma värderingar och vår kärlek till mat genomsyrar allt vi gör. Nu söker vi dig som vill vara en del av en framgångsrik verksamhet. Du blir en viktig del i kedjan mot en inspirerande butiksupplevelse, med fokus på rutiner och drift. I utbyte erbjuder vigoda utvecklingsmöjligheter i en organisation där vi vågar tänka i nya banor. När du arbetar som jourmedarbetare hos oss så innebär det ett stort ansvar för butiken under vissa tider. Dutar stort eget ansvar för att våra kunder enkelt ska kunna hitta det de söker. Tillsammans med dina kollegor har du ha fokus på positivt kundbemötande, försäljning och ser till att vi håller högsta kvalitet.Exempel på arbetsuppgifter •Driftansvarig på kväll och helg.• Varuplock•Låsningsansvar•Arbeta enligt de rutiner som finns framtagna för jouransvar För att trivas i rollen tror vi attdu tycker om att arbeta med kunder och försäljning.Du ska även ha lätt för att arbeta i team, vara noggrann, strukturerad och kvalitetsmedveten. Dessutom gillar du när tempot är högt och du är van att arbeta under tidspress.Du bör ha erfarenhet från arbete i dagligvaruhandeln och gärna varit jouransvarig tidigare. AnställningsformTjänsten är på 20Tim/v. Arbetet innefattar kvällar och helger. Är detta rätt utmaning för dig?Urvalet sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag. Du bli anställd av Hemköp Lännersta, som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport. För Hemköp är mångfald en styrka. Medarbetarnas kunskaper, kompetenser och perspektiv skapar nya möjligheter och bättre beslut. Vi uppmuntrar därför en mångfald av sökande till alla tjänster. Välkommen till Hemköp i Lännersta! Om HemköpHemköp är butikskedjan för matälskare där god och hållbar mat står i fokus. Vi har närmare 200 butiker i Sverige, i Hemköps organisation ingår även Tempo med cirka 150 butiker. Med fokus på färskvaror och kundmöten som guidar och inspirerar ska kundens förväntningar överträffas, både i butik och digitalt. Hemköp ingår i Axfoodkoncernen. På Hemköp är det högt till tak och vi delar med oss av kunskap, växer och utvecklas tillsammans. Vi är måna om att stödja och uppmuntra våra medarbetare och erbjuder löpande utbildning och ny kunskap. Hos oss slutar aldrig lärandet!
Arbetsuppgifter Vi söker medarbetare för en inventering till envälkänd klädbutik. Om du är noggrann, strukturerad och har ett öga för detaljer är detta uppdraget för dig.I rollen kommer du att ingå i ett team som gemensamt ansvarar för att inventera alla artiklar i butikens sortiment. Personliga egenskaper/kvalifikationer Vi letar efter dig som är organiserad och effektivt arbetar på ett systematiskt sätt.Du trivs medatt arbeta självständigt och inventerar på ett strukturerat sätt.Erfarenhet av större inventeringar är en fördel, men inget krav. Arbetstider Inventeringen kommer att äga rum: Plats:Avion Umeå Dag:23 och 30oktober Tid:06:00-10:00 Detta är ett uppdrag under två dagarmedeventuella möjligheter till fler uppdrag hos oss framöver. Om oss Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Företaget startades år 2000, omsätter 452 MSEK och har över 2 200 medarbetare. Idag är Storesupport en del av Jobandtalent, den snabbast växande aktören inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Bli en Storesupportare och sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare. Varmt välkommen med din ansökan!
Arbetsuppgifter Vi söker medarbetare för en inventering till envälkänd klädbutik. Om du är noggrann, strukturerad och har ett öga för detaljer är detta uppdraget för dig.I rollen kommer du att ingå i ett team som gemensamt ansvarar för att inventera alla artiklar i butikens sortiment. Personliga egenskaper/kvalifikationer Vi letar efter dig som är organiserad och effektivt arbetar på ett systematiskt sätt.Du trivs medatt arbeta självständigt och inventerar på ett strukturerat sätt.Erfarenhet av större inventeringar är en fördel, men inget krav. Arbetstider Inventeringen kommer att äga rum: Plats:Avesta Dag:23 och 30oktober Tid:06:00-10:00 Detta är ett uppdrag under två dagarmedeventuella möjligheter till fler uppdrag hos oss framöver. Om oss Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Företaget startades år 2000, omsätter 452 MSEK och har över 2 200 medarbetare. Idag är Storesupport en del av Jobandtalent, den snabbast växande aktören inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Bli en Storesupportare och sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare. Varmt välkommen med din ansökan!
Om tjänsten Vi söker efter en matintresserad och serviceinriktad person som brinner för att arbeta med färskvaror och delikatesser. I din roll kommer du att ha en central roll i att upprätthålla hög kvalitet och standard i våra butikers färskvarudiskar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta att ta emot och hantera beställningar av charkuterier, ostar, fisk och andra delikatesser. Du kommer även att se till att sortimentet är välfyllt, prydligt presenterad samt ge råd och service till våra kunder över disken. Personliga egenskaperDu som söker ska ha ett genuint intresseför mat och delikatesser.Vi ser gärna att du har goda kunskaper i fisk, charkuterier och ost,men det är inte ett krav då vi erbjuder möjligheter till utbildning.Du behöver vara framåt och våga ta för dig, då detta arbete handlar mycket om att sälja in en upplevelse till kunderna. Erfarenhet från liknande arbete inom dagligvaruhandeln är meriterande. Krav För att anställas samt vara anställd i denna tjänst krävs att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Exempel på annan huvudsaklig sysselsättning är studier på minst halvfart (50%), eget företag, ålderspensionäreller elitidrottare. Du kommer behöva uppvisa intyg på din huvudsakliga sysselsättning innan eventuell anställning för denna tjänst. Anställningsform Som extraanställd hos oss lägger du själv in din tillgänglighet vecka för vecka. Du ska ha möjlighet att arbeta två till tre dagar i veckan, främst måndag-fredag dagtid.Ditt schema kommer att bestå av såväl planerade som akuta arbetspass vilket ställer höga krav på din flexibilitet och tillgänglighet. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!
Ica Supermarket BaronenI den här rollen får du möjligheten att forma butikens framtida utveckling. I den här rollen kommer du tillsammans med delikatess ansvarig,se till att avdelningen har ett noga utvalt sortiment inom delikatess och chark samt att alla regler kring livsmedelshygien och egenkontrollprogram efterlevs. Även att det är rent och snyggt i vår butik och specifikt på avdelningen. Tillsammans med dina kollegor ska du ha fokus på positivt kundbemötande, försäljning och se till att vi håller högsta kvalitet där du blir en viktig del i kedjan mot en inspirerande butiksupplevelse. Exempel på arbetsuppgifter• Man rapporterar till delikatess ansvarig• Övergripande ansvar över delikatess disken när ansvarig ej är på plats• Följa upp och se till att det sortiment som förväntas finns • Daglig inventering• Arbeta med svinn och uppföljning• Förändra och planera in sortiment efter säsong och högtidVem är du?För att trivas i rollen tror vi attdu tycker om att arbeta i team, vara noggrann, strukturerad och kvalitetsmedveten. Dessutom gillar du när tempot är högt och du är van att arbeta under tidspress.Du bör ha erfarenhet från arbete i liknande tjänsteroch gärna gått någon utbildning inom fisk/chark eller ost. Om anställningen Tjänstens omfattning är heltid, helgarbete förekommer. Start enligt överenskommelse. Vi tillämpar 6 månaders provanställning och lön enligt Handels kollektivavtal.Du bli anställd direkt av Ica Supermarket Baronen som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport. Vi ser fram emot just din ansökan! Välkommen till Ica Supermarket Baronen!
Om oss Handshake Sweden AB står bakom två av Sveriges mest uppskattade varumärken inom belysning och bilvård – Valostore och Autodude. Dessa varumärken har en stark kund- och varumärkeslojalitet, vilket är en av nycklarna till vår framgång. Vi är stolta över att erbjuda högkvalitativa produkter som verkligen gör skillnad för våra kunder, både genom vår fysiska butik och våra e-handelsplattformar. Om rollen Vi söker nu en engagerad och självgående butiksmedarbetare till vår butik som ligger i anslutning till vårt svenska huvudkontor och lager i Farsta. Butiken, som erbjuder Click and Collect, är i en stark tillväxtfas med ständigt nya kunder som hittar dit. I denna dynamiska arbetsmiljö kommer du att vara en viktig del av vår kundservice och försäljningsverksamhet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Att ge en förstklassig kundupplevelse genom att erbjuda expertis inom vårt produktsortiment. Hantera försäljning och kundservice i butiken, inklusive rådgivning, kassahantering och lagerpåfyllnad. Att säkerställa att butiken är i toppskick och att varor är korrekt placerade och prissatta. Samarbete med kundserviceteamet för att säkerställa att våra kunder får en sammanhängande och högkvalitativ service, oavsett om de handlar online eller i butik. Vem är du? Vi söker dig som är självgående och har en stark känsla för initiativ. Du älskar att arbeta med kundservice och försäljning och trivs med att ha ett stort eget ansvar. Ibland kommer du att vara ensam i butiken, vilket kräver att du kan ta egna beslut och agera proaktivt. Tidigare erfarenhet från försäljning och kundservice i butik är ett krav. Du kommer att arbeta tätt tillsammans med ett litet men engagerat team på tre personer, och du kommer även att arbeta nära teamet på kundservice. Din närmsta ledare är en av de som arbetat längsti företaget och är känd för sin produktkunskap och förmåga att lära ut, han har en jordnära inställning och arbetar med tydliga målsättningar för att säkerställa att både du och butiken utvecklas. Vad vi erbjuder Vi erbjuder en rolig och dynamisk arbetsplats där det alltid händer något nytt. För rätt person finns stora möjligheter att växa och ta mer ansvar inom både butiken och företaget som helhet. Utöver en spännande roll får du tillgång till flera förmåner: Gratis gym på arbetsplatsen Fri tillgång till tvätthall Personalrabatt AnsökanTjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start omgående eller enligt överenskommelse. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Vi samarbetar med Storesupport i denna rekrytering och du blir anställd direkt av Handshake Sweden AB Om du känner att detta är rätt roll för dig, ser vi fram emot att få din ansökan! Vision:Vår vision är att erbjuda högkvalitativa produkter från ett stort urval av varumärken och att med god kunskap guida kunder genom vårt stora sortiment. Butikspersonalens kunskap och entusiasm inom respektive område skapar en kundrelation präglad av förtroende och lojalitet.När man besöker vår butik ska man hitta det man söker oavsett om man är professionell användare eller ny på området. Butiken ska vara estetiskt tilltalande, vilket bland annat uppnås genom välgenomtänkta demonstrationslösningar, påfyllda hyllor och ordning och reda.Hos Autodude hittar du Nordens bredaste utbud av bilvård och kan få guidning av experter. Hos Valostore hittar du Nordens största utbud av ficklampor, pannlampor, fordonsbelysning och arbetsbelysning.
Om tjänsten Du jobbar med till exempel delikatesser, chark och fisk ute hos våra kunder i dagligvaruhandeln. Uppdragen kan variera utifrån ditt intresse, förkunskaper och stundande behov. Arbetsuppgifterna är till exempel att upprätthålla standard i butikernas manuella färskvarudisk, förberedelser av råvaroroch ge service åt handlande kunder. Andra vanliga förekommande arbetsuppgifter i butik kan även förekomma vid behov. Personliga egenskaper/kvalifikationer Som butikskonsult är du Storesupport by Job&Talentsansikte utåt. I den rollen vill vi att du visar engagemang, arbetsvilja och initiativförmåga. När du arbetar ute i våra kunders butiker finner du dig snabbt i din roll och agerar enligt vår standard. Du har god känsla för service och gillar att arbeta snabbt i ett högt tempo. Du som söker ska ha ett genuint mat intresse samt kunskap om mathantering. Vi ser gärna att du har goda kunskaper i fisk, charkuterier och ost men inget krav då vi gärna utbildar dig vidare i detta. Du behöver vara väldigt framåt och våga ta för dig, då detta jobbet handlar mycket om att sälja in en upplevelse till kunderna. Anställningsform Vi erbjuder arbete för dig som är student eller har en annan sysselsättning på minst 50%.Vi söker dig som vill och kan jobba 1-3 gånger i veckan utspritt på vardagar och helger, både dag- och kvällstid. Du lägger dig tillgänglig vecka för vecka så det passar dig perfekt som studerar eller arbetar vid sidan om. Du kommer att ingå i vår pool i Malmö alternativt Helsingborgoch vi söker dig som tycker det är kul med arbete i butik. Resor upp till 7,5 mil kan förekomma. Vad erbjuder vi dig? Välbetald, trygg anställning med kollektivavtal och garantilön Fartfyllt, omväxlande och utvecklande arbete Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl,vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vianvänder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Sök tjänsten redan idag, urval och intervjuer sker löpande! Varmt välkommen med din ansökan!
Om tjänsten Vi söker medarbetare för en endagsinventering till vår kunds butik. Om du är noggrann, strukturerad och har ett öga för detaljer är detta tjänsten för dig. Du kommer att ingå i ett team där ni gemensamt har ansvaret för att inventera samtliga artiklar i kundens butik. Personliga egenskaper/kvalifikationer Vi letar efter dig som är ordningsam ochgillar att arbeta på etteffektiv sätt. Du trivs medatt arbeta självständigt och systematiskt.Det ärmeriterande om duhar erfarenhet från större inventeringsarbete, med detta är inget krav. Arbetstider Inventeringen kommer att äga rum: Plats:Sollentuna Dag:30 September Tid:11:00-18.00 Detta är ett endagsuppdrag medeventuella möjligheter till fler uppdrag hos oss framöver. Om oss Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Företaget startades år 2000, omsätter 452 MSEK och har över 2 200 medarbetare. Idag är Storesupport en del av Jobandtalent, den snabbast växande aktören inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Bli en Storesupportare och sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare. Varmt välkommen med din ansökan!
Visar 1 till 10 av 164 jobb