Mindler AB jobb

Lediga jobb hos Mindler AB

Psykolog till Mindlers fysiska Psykologmottagning i Malmö

Om Mindler Mindlers vision är att förändra och revolutionera marknaden för vård av psykisk ohälsa genom att erbjuda snabb och evidensbaserad vård till människor runt om i Sverige. Vi har sedan 2018 hjälpt tusentals personer att få träffa någon av våra 200+ psykologer via vår app. Mindler är idag den ledande aktören i Sverige att erbjuda tillgång till legitimerade psykologer och beprövade behandlingsmetoder. För att fortsätta öka tillgängligheten till psykologiska insatser, vill vi nu erbjuda patienter ytterligare möjlighet till fysiska besök via vår psykologmottagning i Malmö, Skåne samt patientbesök via Mindlers app. Nu letar vi efter fler psykologer som vill gå med i vårt team! Vad erbjuder vi våra psykologer? Vi erbjuder stor flexibilitet i form av eget upplägg av arbetstid där du kan välja om du vill ha en kortare arbetsdag eller om du vill ha en arbetsdag med flera långa pauser för andra aktiviteter. Det finns också en mycket uppskattad frihet i och med att du arbetar både på mottagningen och hemifrån. Din närmaste chef är legitimerad psykolog och finns alltid tillgänglig. Utöver detta har du över 200 andra kompetenta psykolog-kollegor som du kan kommunicera med samt träffa på våra interna föreläsningar och i mindre grupper på handledningstillfällen. Vi erbjuder fast månadslön, ett förmånligt försäkrings- och pensionspaket och två extra lediga dagar per år som kan nyttjas för hälsobringande aktiviteter. Vi erbjuder givetvis också friskvårdsbidrag. Arbetsuppgifter: För arbete inom vårt primärvårdsuppdrag innebär det kliniskt arbete i form av bedömning och behandling av patienter med mild till måttlig psykisk ohälsa, inklusive sedvanligt journalföringsarbete. Vi arbetar utifrån behandlingsmodellen blended treatment där vi kombinerar både fysiska och digitala besök med våra många internetbaserade KBT behandlingar och program (IKBT). Om dig Vi söker dig som är legitimerad psykolog med inriktning KBT. Du är trygg i din yrkesroll och känner dig bekväm med självständiga bedömningar. Det är viktigt för oss att du har ett gott bemötande, är flexibel och har lätt för att samarbeta. Minimikrav för att jobba hos oss: Har svensk psykologlegitimation. Minst ett (1) års kliniskt arbete/behandlingsarbete som legitimerad psykolog. Utbildning i och erfarenhet av att arbeta med KBT. Intresse och motivation till att arbeta utifrån modellen blended treatment Det är ett plus om du tidigare har arbetat med digitala verktyg. Intervjuer kommer att ske löpande. Vid frågor kontakta platschef och legitimerad psykolog Nicklas Säfström på telefon: 0736412363. Vi ser fram emot din ansökan!

21 mars 2024
Sista ansökan:
7 september 2024
Partnership Associate - Fixed Term Contract

About Mindler Most people suffer from mental health problems at some point in their lives. Mindler was founded in 2018 by two psychologists and one doctor with the vision to enable a world with better mental health. Since then, we have helped thousands of people to meet a psychologist via our app, having more than 300+ accredited psychologists working with us. In Sweden, Mindler is already now the leading provider of access to licensed psychologists and evidence based treatment methods. To grow our business and the availability of our treatments, we launched our business-to-business (B2B) offering followed by entering the insurance industry with our business-to-insurance (B2I) offering in multiple markets. Due to the growing success of these ventures we are now looking for a Partnership Associate to join on a fixed-term contract. The role: As a Partnership Associate at Mindler you will be part of the commercial-team based in Stockholm. Your primary goal is to build and maintain strong B2B relationships (including being involved in our insurance offering). To excel in this role, you should possess a strong drive to accomplish tasks and achieve goals, enjoy both independent work in sales and collaborative teamwork, and have a genuine passion for cultivating outstanding B2B relationships. What would you be working with? Main focus will be sourcing and outreaching, securing outbound leads to meet our sales goals, and converting leads into new business opportunities. Communicating and meeting with potential clients from cold leads to signed deals. Building in-depth knowledge of Mindler’s product and being able to demonstrate features and benefits. Developing a solid and trusting relationship between Mindler and companies. Gather insights from clients and communicate these insights into input for offering- and product development. Assisting B2B-team in managing communications, contracts and retention activities for existing clients together with Customer Success. Attend fairs, seminars and other relevant forums to always keep updated on trends, as well as building a solid network of contacts. Being an ambassador for Mindler, by continuously striving to improve Mindler’s brand and legitimizing the company’s role as a reliable healthcare provider. Who are you? 3+ years of experience working with sales with a good track record of results. Skilled in sourcing new clients and direct experience in doing outreach, not afraid to pick up the phone and make your own network. High empathic abilities and the ability to see the customer needs and convert them into long term relationships. Good understanding of numbers, and driven by reaching goals and KPIs. Comfortable working in a fast-changing environment where you get the chance to influence how we work together. Excellent English & Swedish skills in written and verbal communication. A passion for enabling mental health treatment and being a part of destigmatizing conversations regarding the issues. It is a plus if you have some prior experience with CRM systems (we use Hubspot), and speak other languages. What can we offer? If we are a good match for each other - we will offer you a role that gives you a lot of freedom, and the chance to join a well-funded company with the ambition to play an important role in the global market of digital mental health care. Since we are just in the beginning of our growth journey, you will play an important part in influencing how we work together and how we make the most impact to help our customers and further improve mental health in the society. We are looking forward to hearing from you! --- Mindler is an equal opportunity employer. All qualified applicants will be considered for employment without regard to gender, gender identity or expression, national origin, religion or other beliefs, disability, sexual orientation or age.

18 mars 2024
Sista ansökan:
1 september 2024
Partnership Associate - Fixed Term Contract

About Mindler Most people suffer from mental health problems at some point in their lives. Mindler was founded in 2018 by two psychologists and one doctor with the vision to enable a world with better mental health. Since then, we have helped thousands of people to meet a psychologist via our app, having more than 300+ accredited psychologists working with us. In Sweden, Mindler is already now the leading provider of access to licensed psychologists and evidence based treatment methods. To grow our business and the availability of our treatments, we launched our business-to-business (B2B) offering followed by entering the insurance industry with our business-to-insurance (B2I) offering in multiple markets. Due to the growing success of these ventures we are now looking for a Partnership Associate to join on a fixed-term contract. The role: As a Partnership Associate at Mindler you will be part of the commercial-team based in Stockholm. Your primary goal is to build and maintain strong B2B relationships (including being involved in our insurance offering). To excel in this role, you should possess a strong drive to accomplish tasks and achieve goals, enjoy both independent work in sales and collaborative teamwork, and have a genuine passion for cultivating outstanding B2B relationships. What would you be working with? Main focus will be sourcing and outreaching, securing outbound leads to meet our sales goals, and converting leads into new business opportunities. Communicating and meeting with potential clients from cold leads to signed deals. Building in-depth knowledge of Mindler’s product and being able to demonstrate features and benefits. Developing a solid and trusting relationship between Mindler and companies. Gather insights from clients and communicate these insights into input for offering- and product development. Assisting B2B-team in managing communications, contracts and retention activities for existing clients together with Customer Success. Attend fairs, seminars and other relevant forums to always keep updated on trends, as well as building a solid network of contacts. Being an ambassador for Mindler, by continuously striving to improve Mindler’s brand and legitimizing the company’s role as a reliable healthcare provider. Who are you? 3+ years of experience working with sales with a good track record of results. Skilled in sourcing new clients and direct experience in doing outreach, not afraid to pick up the phone and make your own network. High empathic abilities and the ability to see the customer needs and convert them into long term relationships. Good understanding of numbers, and driven by reaching goals and KPIs. Comfortable working in a fast-changing environment where you get the chance to influence how we work together. Excellent English & Swedish skills in written and verbal communication. A passion for enabling mental health treatment and being a part of destigmatizing conversations regarding the issues. It is a plus if you have some prior experience with CRM systems (we use Hubspot), and speak other languages. What can we offer? If we are a good match for each other - we will offer you a role that gives you a lot of freedom, and the chance to join a well-funded company with the ambition to play an important role in the global market of digital mental health care. Since we are just in the beginning of our growth journey, you will play an important part in influencing how we work together and how we make the most impact to help our customers and further improve mental health in the society. We are looking forward to hearing from you! --- Mindler is an equal opportunity employer. All qualified applicants will be considered for employment without regard to gender, gender identity or expression, national origin, religion or other beliefs, disability, sexual orientation or age.

15 mars 2024
Sista ansökan:
1 september 2024
Receptionist till Beckomberga Vårdcentral

Om Beckomberga Vårdcentral: Vi är en privat vårdcentral, med mottagning i Bromma sjukhus, som bedrivs på uppdrag av Region Stockholm. Vi ägs av Mindler och samarbetar med deras HR-avdelning i denna rekrytering. På vår mottagning erbjuder vi både akuta och planerade patientbesök samt hemsjukvård och provtagning. Som receptionist hos oss, kommer du ingå i ett mindre engagerat team med flera yrkesgrupper i nära samarbete för att ge våra, ca 5700 listade, patienter så bra vård och bedömningar som möjligt. Du kommer att rapportera direkt till verksamhetschefen som dagligen jobbar på plats och arbetar tillsammans med kollegor med lång och gedigen erfarenhet inom primärvården. Om Tjänsten: Vi söker nu en receptionist som kommer att vara vårt ansikte utåt för vårdcentralen. Som receptionist har du ansvar för att alla ska känna sig välkomna när de kommer till oss. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att ta emot och kassa-registrera patienter, både tidsbokade och akuta. Du kommer att ha kollegor nära till hands för ett tryggt samarbete. Andra administrativa arbetsuppgifter kan förekomma så viss datorvana behövs. Minimikrav för att söka tjänsten hos oss: Gymnasieutbildning och erfarenhet från receptionsarbete. Tidigare erfarenhet inom hälso- och sjukvård är meriterande. God förmåga och inställning till att arbeta självständigt, vara samarbetsvillig och serviceinriktad gentemot både patienter och kollegor. Erfarenhet av att ha arbetat i digitala system, till exempel TakeCare. Grundläggande teknisk kompetens och snabb inlärningsförmåga för nya digitala verktyg. Tjänsten är ett vikariat vid behov (timersättning), motsvarande 40%. Arbetstider helgfria vardagar 07.45-16.30. Arbetet utgår från vår vårdcentral i Beckomberga. Tjänsten önskas tillsättas så snart som möjligt. Intervjuer sker löpande. Har du frågor om tjänsten kan du kontakta vår verksamhetschef Ilias Nikolaidis på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!

11 mars 2024
Sista ansökan:
28 augusti 2024
Psykologfaglig leder og klinisk psykolog

Om Mindler Mindler’s visjon er å endre og revolusjonere markedet for mental helse. For oss betyr dette å bryte ned stigmaer og tabuer rundt mental helse og gjøre den mest effektive psykiske helsebehandlingen tilgjengelig for alle. Mindler tilbyr rask, effektiv og enkel hjelp for både forebygging og behandling gjennom vår app med online psykologhjelp og IKAT-program. Mindler er i dag en av de største leverandørene innen mentale helsetjenester i Sverige. Derfra har vi også utvidet til andre markeder over hele Europa, og vi lanserer nå Mindler på det norske markedet. Rollen Som Psykologfaglig leder og klinisk psykolog for det norske markedet vil du være ansvarlig for den kliniske driften. Dette inkluderer å bygge struktur og skalerbarhet innenfor virksomheten, samt ha ansvaret for kliniske retningslinjer og bemanning. Du vil jobbe nært med blant annet vår Norske Partnership Manager , Global Clinical Governance team, og andre forretningsområder. Du vil være plassert enten i Sverige eller Norge og rapportere til vår Sjefspsykolog. Ansvarsområder: Støtte utviklingen av det norske tilbudet innen privat, forsikring og primærhelsetjenester Samarbeide med partnerskaps-/Norgessjef med kontraktshåndtering Administrere kliniske relasjoner med eksterne partnere (forsikringsselskaper, osv.) Lede veksten i det norske markedet gjennom rekruttering og opplæring av psykologer Administrere alle Mindler’s norske psykologer og sikre klinisk kvalitet Samarbeide med ulike avdelinger på Mindler (produkt, teknologi, markedsføring) hvor du vil representerer det kliniske området Behandle pasienter Utvikle, vedlikeholde, gjennomgå og revidere arbeidet rundt norske kliniske retningslinjer Være ekstern talsperson for Mindler Norge innen salg, rekruttering, PR og sosiale medier Hvem er du? Autorisert psykolog med minst 5+ års klinisk erfaring Erfaring fra arbeid i første og/eller andrelinjetjenesten Erfaring med selvhjelp (IKAT) eller andre selvhjelpsverktøy i behandlinger Erfaring med klinisk praksis og retningslinjer på det norske markedet Det er en fordel hvis du har: Erfaring med ledelse Erfaring fra arbeid med digital helseomsorg Erfaring fra arbeid i en oppstarts-/skaleringsbedrift Hva vi tilbyr: Hvis vi er en god match, tilbyr vi en rolle som vil gi deg en flott mulighet til å være en del av et spennende selskap som vil spille en avgjørende rolle med å forbedre og forebygge arbeide med mental helse i Europa. Siden vi er midt i oppbyggingen av Mindler Norge, vil du ha stor innflytelse på det videre arbeidet med mental helse i det norske samfunnet.

28 februari 2024
Sista ansökan:
16 augusti 2024
Partnership Associate - Fixed Term Contract

About Mindler Most people suffer from mental health problems at some point in their lives. Mindler was founded in 2018 by two psychologists and one doctor with the vision to enable a world with better mental health. Since then, we have helped thousands of people to meet a psychologist via our app, having more than 300+ accredited psychologists working with us. In Sweden, Mindler is already now the leading provider of access to licensed psychologists and evidence based treatment methods. To grow our business and the availability of our treatments, we launched our business-to-business (B2B) offering followed by entering the insurance industry with our business-to-insurance (B2I) offering in multiple markets. Due to the growing success of these ventures we are now looking for a Partnership Associate to join on a fixed-term contract. The role: As a Partnership Associate at Mindler you will be part of the commercial-team based in Stockholm. Your primary goal is to build and maintain strong B2B relationships (including being involved in our insurance offering). To excel in this role, you should possess a strong drive to accomplish tasks and achieve goals, enjoy both independent work in sales and collaborative teamwork, and have a genuine passion for cultivating outstanding B2B relationships. What would you be working with? Main focus will be sourcing and outreaching, securing outbound leads to meet our sales goals, and converting leads into new business opportunities. Communicating and meeting with potential clients from cold leads to signed deals. Building in-depth knowledge of Mindler’s product and being able to demonstrate features and benefits. Developing a solid and trusting relationship between Mindler and companies. Gather insights from clients and communicate these insights into input for offering- and product development. Assisting B2B-team in managing communications, contracts and retention activities for existing clients together with Customer Success. Attend fairs, seminars and other relevant forums to always keep updated on trends, as well as building a solid network of contacts. Being an ambassador for Mindler, by continuously striving to improve Mindler’s brand and legitimizing the company’s role as a reliable healthcare provider. Who are you? 3+ years of experience working with sales with a good track record of results. Skilled in sourcing new clients and direct experience in doing outreach, not afraid to pick up the phone and make your own network. High empathic abilities and the ability to see the customer needs and convert them into long term relationships. Good understanding of numbers, and driven by reaching goals and KPIs. Comfortable working in a fast-changing environment where you get the chance to influence how we work together. Excellent English & Swedish skills in written and verbal communication. A passion for enabling mental health treatment and being a part of destigmatizing conversations regarding the issues. It is a plus if you have some prior experience with CRM systems (we use Hubspot), and speak other languages. What can we offer? If we are a good match for each other - we will offer you a role that gives you a lot of freedom, and the chance to join a well-funded company with the ambition to play an important role in the global market of digital mental health care. Since we are just in the beginning of our growth journey, you will play an important part in influencing how we work together and how we make the most impact to help our customers and further improve mental health in the society. We are looking forward to hearing from you! --- Mindler is an equal opportunity employer. All qualified applicants will be considered for employment without regard to gender, gender identity or expression, national origin, religion or other beliefs, disability, sexual orientation or age.

6 februari 2024
Sista ansökan:
24 juli 2024
Mottagningssköterska till Beckomberga Vårdcentral

Om Beckomberga Vårdcentral: Vi är en privat vårdcentral, med mottagning i Bromma sjukhus, som bedrivs på uppdrag av Region Stockholm. Vi ägs av Mindler och samarbetar med deras HR-avdelning i denna rekrytering. På vår mottagning erbjuder vi både akuta och planerade patientbesök samt hemsjukvård och provtagning. Som sjuksköterska hos oss, kommer du ingå i ett mindre engagerat team med flera yrkesgrupper i nära samarbete för att ge våra, ca 5700 listade, patienter så bra vård och bedömningar som möjligt. Du kommer att rapportera direkt till verksamhetschefen som dagligen jobbar på plats och arbetar tillsammans med kollegor med lång och gedigen erfarenhet inom primärvården. Om Tjänsten: Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med erfarenhet av primärvården. Du kommer att arbeta som mottagningssjuksköterska på vårdcentralen som innefattar sedvanliga arbetsuppgifter och rutiner. I arbetet kan även telefonrådgivning via vår TeleQ-plattform förekomma. På mottagningen har du ansvar för dina patienter, du planerar och utför patientbesök ofta i team med undersköterskor och och läkare. Du behöver vara flexibel och uppskatta att arbeta med en varierad patientgrupp. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Du rapporterar direkt till vår verksamhetschef som dagligen jobbar på plats på vårdcentralen. Arbetsuppgifter: Utföra mottagningsarbete och behandla patienter enligt individuella vårdplaner. Vid behov hantera telefonrådgivning via vår TeleQ-plattform. Tillhandahålla professionell och teknisk support till patienter och deras anhöriga. Dokumentera noggrant patientinformation både i traditionella journaler och digitala system. Minimikrav för att söka tjänsten hos oss: Legitimerad sjuksköterska med erfarenhet av primärvården. Förmåga att effektivt använda digitala plattformar, till exempel TakeCare, TeleQ eller liknande system. Flexibilitet och anpassningsförmåga för att integrera teknologi i vårdsituationer. Grundläggande teknisk kompetens och snabb inlärningsförmåga för nya digitala verktyg. Arbetstider helgfria vardagar 08-17. Arbetet utgår från vår vårdcentral i Beckomberga. Tjänsten önskas tillsättas så snart som möjligt. Intervjuer sker löpande. Har du frågor om tjänsten kan du kontakta vår verksamhetschef Ilias Nikolaidis på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!

30 januari 2024
Sista ansökan:
3 juli 2024