HAVI Sverige är ett framstående företag inom logistikbranschen och har verkat i Botkyrka sedan 1990-talet. Företaget har kontinuerligt expanderat och etablerat starka samarbeten med stora restaurangkedjor som McDonald's, Vapiano, Pizza Hut, Subway, Espresso House, Zócalo och Dominos. Vi utför leveranser runt om i landet bl.a. Gävle, Dalarna, Örebro, Linköping, Motala och Storstockholmsområdet. HAVI Sveriges huvudkontor är beläget i Tumba och här finns viktiga funktioner som finans, kundsupport, inköp och lagerhantering. Just nu söker vi personal för tillsvidareanställning på heltid som C-chaufför. Vi har en uppdaterad vagnpark med moderna lastbilar från Scania. Vi erbjuder dig goda personalförmåner så som bl.a. friskvårdsbidrag och tillgång till gratis gym på arbetsplatsen. HAVI är ett företag präglad av trygghet och stabilitet som självklart har kollektivavtal med avtalad pension, försäkringar och lön enl. avtal. Som C-chaufför kommer du bland annat: Köra distributionsbil i stor-Stockholm och City. Hantera handdator. Ansvara för den tilldelade bilen. Utföra visst arbete på terminalen. Önskad Profil: C-behörighet (dokumenterad erfarenhet). YKB (vidareutbildning bekostas av HAVI). ADR 1.3 (vidareutbildning bekostas av HAVI). Digitalt färdskrivarkort. Truckkort. Erfarenhet och trivs att köra i stadstrafik. God svenska i tal och skrift (minimikrav: tydligt göra sig förstådd och förstå). God fysik då arbetet delvis är tungt. Vi söker dig som: Trivs med kundkontakt, är flexibel och tar ansvar. Säkerhet, miljö och kvalitet är viktiga värden för oss. Din förmåga att kombinera service med noggrannhet och miljömedvetenhet är avgörande för att säkerställa en hög standard i vårt arbete. Övrigt: Start: Omgående Arbetstider: Varierade arbetstider enligt schema Placering: Du utgår från vår anläggning i Tumba Anställningsform: Heltid tillsvidare (6 månaders provanställning) Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.
HAVI Sverige är ett framstående företag inom logistikbranschen och har verkat i Botkyrka sedan 1990-talet. Företaget har kontinuerligt expanderat och etablerat starka samarbeten med stora restaurangkedjor som McDonald's, Vapiano, Pizza Hut, Subway, Espresso House, Zócalo och Dominos. Vi utför leveranser runt om i landet bl.a. Gävle, Dalarna, Örebro, Linköping, Motala och Storstockholmsområdet. HAVI Sveriges huvudkontor är beläget i Tumba och här finns viktiga funktioner som finans, kundsupport, inköp och lagerhantering. Som CE-chaufför på HAVI är du en viktig del av vår distributionskedja och vårt ansikte utåt. Du kommer att köra distributionsbil i Storstockholm samt på långväga turer. Du ansvarar för att leveranserna sker säkert och effektivt, med högsta fokus på kvalitet och kundservice. Som CE- Chaufförer kommer du bland annat att: Köra distributionsbil i Storstockholm och på långväga turer Hantera handdator Ansvara för den tilldelade bilen Visst arbete på terminal kan förekomma Önskad Profil: CE-behörighet med dokumenterad erfarenhet YKB (vidareutbildning bekostas av HAVI) ADR (vidareutbildning bekostas av HAVI) Digitalt färdskrivarkort Truckkort Erfarenhet av stadstrafik God svenska i tal och skrift God fysik då arbetet delvis är tungt Vi söker dig som: Vi söker dig som är serviceinriktad, flexibel och ansvarsfull. Du har god förmåga att planera ditt arbete och hålla ordning och reda. Du förstår vikten av säkerhet, miljötänk och kvalitet i ditt arbete. Meriterande om du: Erfarenhet av kyl och frystransporter Vi välkomnar kvinnliga sökande Övrigt: Start: Omgående Arbetstider: Varierande arbetstider enligt schema. Placering: Du utgår från vår anläggning i Tumba. Anställningsform: Heltid, tillsvidare med 6 månaders provanställning. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.
Servicetekniker till SFAB Vill du vara med och bidra till en hållbar värld? Som Servicetekniker hos SFAB får du vara en del av ett engagerat team där du möts av ett varierande och självständigt arbete. Du är en lagspelare med god social kompetens som trivs med att arbeta både självständigt och i samverkan med andra. SFABs verksamhet spelar en betydande roll i den cirkulära ekonomin. Vi bidrar till en trygg och klimatsmart energianvändning samt en hållbar samhällsutveckling, samtidigt som vi tar ansvar för vår omvärld. Vi levererar energi till två tredjedelar av de som bor och verkar i Huddinge-, Botkyrka- och Salems kommuner – en av Sveriges mest expansiva regioner vad gäller nybyggnation av både bostäder och arbetsplatser. Vi skapar resurssmarta lösningar som gynnar både våra kunder och klimatet. Just nu rekryterar vi en Servicetekniker för att stärka vårt team och möta den ökande efterfrågan på våra tjänster. Vill du veta mer om oss och rekryteringsprocessen? Besök vår rekryteringssida: https://rekrytering.sfab.se/ Om teametDu kommer att ingå i ett engagerat team av servicetekniker som arbetar tillsammans för att säkerställa driften och underhållet av våra fjärrvärmeanläggningar. Närmaste chef blir vår servicechef som har lång erfarenhet inom området och stöttar teamet i det dagliga arbetet. Som Servicetekniker kommer du bland annat: Installera, byta ut, felsöka och underhålla undercentraler/fjärrvärmeväxlare med tillhörande mätutrustning. Installera och underhålla fjärrövervakning av fjärrvärmecentraler. Besiktiga mätarinstallationer samt felsöka och göra funktionskontroller av kundanläggningar. Säkerställa att vi uppfyller vårt serviceåtagande mot kund och rapportera pågående, avslutade och planerade arbeten. Administrera faktureringsunderlag för fjärrvärmecentraler och servicearbeten. Delta i beredskapstjänstgöring. Önskad profil B-körkort Relevant gymnasieutbildning eller yrkesutbildning inom exempelvis VVS eller energi. 1-2 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. God datorvana och erfarenhet av att arbeta i GIS-system. Vi söker dig som: Har ett högt säkerhetstänk och god samarbetsförmåga, vilket är avgörande i vår samhällskritiska verksamhet. Är strukturerad, service- och målinriktad för att kunna hantera både kundkontakt och tekniskt arbete effektivt. Har en god processförståelse och kan enkelt se helheten i det dagliga arbetet. Meriterande om du: Har erfarenhet av arbete med fjärrvärme eller liknande energisystem. Har certifiering inom VVS eller kyla. Har erfarenhet av att administrera passersystem. Övrigt Start: Omgående eller enligt överenskommelse. Arbetstider: Dagtid med beredskapstjänstgöring. Placering: Norsborg. Anställningsform: Heltid, tillsvidareanställning. Provanställning tillämpas. OBS! Vi tar endast emot ansökningar via ansökningslänken och kan inte garantera att vi läser din ansökan om du skickar den via mejl. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.
SFABs är verksamma inom fjärrvärme och spelar en betydande roll i den cirkulära ekonomin. Vi bidrar till en trygg och miljösmart energianvändning, hållbar samhällsutveckling samt ett genuint ansvarstagande för vår omvärld. Företaget levererar energi till två tredjedelar av de som bor och verkar i Huddinge, Botkyrka och Salem - en av Sveriges mest expansiva regioner med stora planer på nybyggnation av både bostäder och arbetsplatser. Just nu söker vi en Drifttekniker- Fastighet som kommer ansvara för att underhålla och sköta om SFAB:s produktionsfastigheter och andra fastigheter med dess inventarier och utrustning. Detta innefattar beslut om bästa lämpliga åtgärder för anläggningarnas drift och säkerhet, i samråd med Produktionsansvarig. Du kommer även att utföra egenkontroller av brand, gas och arbetsmiljö. Läs mer om oss & rekryteringsprocessen på vår hemsida: https://rekrytering.sfab.se/ Som Drifttekniker för fastighet kommer du bland annat: Löpande drift, tillsyn och avhjälpande underhåll på våra produktionsanläggningar Tillsyn och skötsel av säkerhetssystem och larm på anläggningen Driftsövervaka och styra kyla produktionen optimalt, inom ramen för gällande miljötillstånd och budget Styra enligt gällande driftsinstruktioner och kontrollprogram för produktion Genomföra daglig tillsyn inkl. verifiering Reservdelslager, förbrukningsmaterial och förnödenheter på anläggningen Beställa reservdelar och avhjälpande underhåll från godkända entreprenörer enligt budget och inköpsrutiner Godsmottagning och mottagningskontroll av inköp till anläggningen Skissera enklare konstruktioner till entreprenörer för t.ex. enklare svetsarbeten på anläggningen Föra driftdagbok på driftomläggningar och händelser Informera närmaste chef om pågående och avslutade arbeten, planerade arbeten samt avvikelser och förbättringar Rapportera avvikelser och tillbud samt vidta korrigerande åtgärder i samråd med Produktionsansvarig Fastighetsskötsel i SFAB:s produktionsanläggningar och andra fastigheter, inklusive städning, snöröjning och hantering av sopcontainer. Du kommer ha en väldigt bred roll med många processer igång samtidigt. Förutom det dagliga rutinbaserade arbetet har du också möjlighet att driva egna projekt för att förbättra fastigheterna och arbeta med underhåll samt restoration. Krav: B - körkort Gymnasial utbildning gärna inom relevant område God svenska i tal och skrift God datavana SFAB arbetar inom samhällskritisk verksamhet och rekryteringsprocessen innehåller bakgrundskontroll för slutkandidater. Vi söker dig som: Har god initiativförmåga; eftersom du kommer starta och driva egna projekt. Är självständig & noggrann; eftersom vi är en samhällsviktigt funktion där det inte får bli några fel som påverkar våra slutkunder. Är flexibel med god prioriteringsförmåga; eftersom du har en bred roll där du kommer ha många processer igång samtidigt måste du se vad som är viktigast. Har god samarbetsförmåga; eftersom du kommer ha daglig kontakt med människor och koordinera entreprenörer. Meriterande om du har: Kunskap inom kylteknik Utbildning som fastighetstekniker Erfarenhet av att arbeta med fjärrvärme Generell maskinkännedom SFAB som arbetsgivare: Vi vet att våra medarbetare är nyckeln till framgång därför arbetar vi medvetet för att skapa en stimulerande och ansvarstagande arbetsplats, där kompetensutveckling och balans i livet är viktiga delar. Mångfald och jämställdhet hjälper oss att utvecklas. Vi erbjuder förmåner som t.ex gym på arbetsplatsen, arbetstidsförkortning, visst distansarbete, attraktivt friskvårdsbidrag, lunchförmån, regelbundna hälsokontroller, men även en aktiv personalklubb. Övrigt: Start: Omgående eller överenskommelse Arbetstider: 7:45 - 16:30 (viss flex) 40h/v, Beredskap ingår i tjänsten Placering: Du utgår från kontoret i Norsborg Anställningsform: Heltid tillsvidare, vi tillämpar 6 månaders provanställning Ansökan: Skicka din ansökan här! OBS! Vi tar endast emot ansökningar via ansökningslänken och kan inte garantera att vi läser ansökningar som skickas via mejl. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.
OBS! Vi tar endast emot ansökningar via ansökningslänken och kan inte garantera att vi läser din ansökan om du skickar den på mejl. Samordnare till Nyckeln Hemtjänst ABVill du ha en nyckelroll i en växande verksamhet där du får möjlighet att planera, koordinera och skapa trygghet för våra kunder? Nyckeln Hemtjänst AB söker nu en samordnare som vill vara med och utveckla vår verksamhet och bidra till en meningsfull vardag för våra kunder. Om oss på Nyckeln Hemtjänst Nyckeln Hemtjänst är ett privat företag som har varit verksamt sedan 2017 och arbetar på uppdrag av Botkyrka och Salems kommun. Vår värdegrund bygger på respekt för individens integritet, livssituation, kultur, trosuppfattning och sexuella läggning. Vi arbetar för att ge våra omsorgstagare en trygg och självständig vardag i hemmet, där språklig förståelse och kulturell anpassning är viktiga delar av vårt arbete. Vi är ett växande företag med fokus på tydliga rutiner och medarbetarutveckling. Idag har vi två samordnare som planerar scheman områdesvis och vi behöver nu stärka vårt team med en tredje samordnare. Om rollen som samordnare Som samordnare hos oss blir du en viktig del av verksamheten och arbetar nära både medarbetare och verksamhetschef. Du kommer att ansvara för att planera och organisera det dagliga arbetet inom hemtjänsten, säkerställa att våra kunder får sina beviljade insatser samt följa upp kvaliteten på utförda tjänster. Du blir "spindeln i nätet" och arbetar dagligen i planeringssystemen LifeCare och Carefox för att skapa fungerande scheman både på kort och lång sikt. Du säkerställer att insatserna utförs i enlighet med biståndsbeslut och har regelbunden kontakt med biståndshandläggare, anhöriga och omsorgstagare. Dina arbetsuppgifter: Planera och samordna insatser enligt Socialtjänstlagen Hantera schemaläggning och bemanna arbetsslingor för medarbetare Upprätta genomförandeplaner i samråd med omsorgstagaren och kontaktpersonen Säkerställa att dokumentation sker enligt socialtjänstlagen Genomföra hembesök vid nya insatser eller förändringar i behov Ha löpande kontakt med omsorgstagare, anhöriga och biståndshandläggare Delta i arbetet med att förbättra och utveckla verksamheten Vara redo för inhopp i omsorgsarbetet vid behov Ha beredskapstelefonen kl 6-23 var tredje vecka, inklusive helger. Önskad profil: Vi söker dig som har: Utbildning som undersköterska Erfarenhet av administrativt arbete erfarenhet av schemaläggning för hemtjänst Goda kunskaper i digitala system och dataprogram Erfarenhet av LifeCare och Carefox (meriterande) B-körkort Personliga egenskaper Lösningsorienterad & strukturerad – Eftersom arbetet innebär att planera och hantera scheman samt lösa oväntade förändringar, behöver du vara flexibel och snabbt hitta lösningar. Självständig & initiativrik – Du har ett stort eget ansvar för att insatserna planeras och genomförs på rätt sätt, vilket kräver att du kan arbeta proaktivt utan ständig handledning. Lagspelare & kommunikativ – Som samordnare samarbetar du dagligen med vårdpersonal, kunder, anhöriga och biståndshandläggare. God kommunikation är nyckeln till att skapa smidiga arbetsflöden och hög kvalitet i omsorgen. Tillmötesgående & serviceinriktad – Du är ofta den första kontakten för både kunder och anhöriga, vilket kräver ett professionellt och empatiskt bemötande. Ditt sätt att kommunicera kan påverka både tryggheten för kunderna och arbetsmiljön för personalen. Övrigt Start: Omgående Arbetstider: Dagtid med beredskapstelefon var tredje vecka kl 6.00-23.00 på ett rullande schema. Placering: Söderort, med kontor i Botkyrka Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning. Skicka ansökan: Skicka din ansökan här OBS! Vi tar endast emot ansökningar via ansökningslänken och kan inte garantera att vi läser ansökningar som skickas via mejl. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.
Lackea AB grundades 2014 och har under åren etablerat ett starkt varumärke som en pålitlig partner för att åtgärda skador på karossen. Vi samarbetar med bil- och hyrbilsfirmor, försäkringsbolag och vissa privatpersoner. Som företag präglas vårt arbete av professionalism, kvalitet och en passion för branschen. Vår styrka ligger i vår personalstyrka - ett dedikerat team som brinner för sitt arbete och som ständigt strävar efter att leverera enastående resultat. Företaget växer, och vi letar efter personer som delar vår passion och vill vara en del av vår resa. Tillsammans formar vi framtiden för fordonsindustrin och skapar nya möjligheter för oss själva och våra kunder. Som Plåtslagare/Spacklare kommer du att: Utföra sedvanliga arbetsuppgifter som bilplåtslagare. Ta emot arbetsorder från din gruppledare. Utföra riktnings och spacklings arbete på bilar. Kan förekomma demontering och montering av fordonsdelar. Samarbeta i grupp för en smidig och strukturerad arbetsprocess. Hos Lackea erbjuder vi mer än en arbetsplats, vi erbjuder en familj. Vi samlas varje månad för en stor middag där vi stärker våra band och skapar minnen som varar livet ut. Hos oss är du mer än bara en anställd, du är en del av vår gemenskap. Krav: Jobbat minst 2 år i en liknande tjänst. Vi söker dig som: Är social och trivs med att samarbeta; eftersom det bidrar till ett positivt arbetsklimat. Har en stark vilja att lära och växa; eftersom vi gärna ser att du vill vara med och utveckla bolaget. Vi uppskattar dig som tar initiativ. Meriterande om du har: B-körkort Mångårig erfarenhet Övrigt: Start: Omgående Arbetstider: Mån-fre 8-17 Placering: Skyttbrink, Tumba Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månader provanställning. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.
Lackea AB grundades 2014 och har under åren etablerat ett starkt varumärke som en pålitlig partner för att åtgärda skador på karossen. Vi samarbetar med bil- och hyrbilsfirmor, försäkringsbolag och vissa privatpersoner. Som företag präglas vårt arbete av professionalism, kvalitet och en passion för branschen. Vår styrka ligger i vår personalstyrka - ett dedikerat team som brinner för sitt arbete och som ständigt strävar efter att leverera enastående resultat. Företaget växer, och vi letar efter personer som delar vår passion och vill vara en del av vår resa. Tillsammans formar vi framtiden för fordonsindustrin och skapar nya möjligheter för oss själva och våra kunder. Som Demontör/Montör kommer du att: Demontera bildelar innan lackering Montera bildelar efter lackering Hos Lackea erbjuder vi mer än en arbetsplats, vi erbjuder en familj. Vi samlas varje månad för en stor middag där vi stärker våra band och skapar minnen som varar livet ut. Hos oss är du mer än bara en anställd, du är en del av vår gemenskap. Krav: Jobbat minst 2 år inom branschen Vi söker dig som: Är social och trivs med att samarbeta; eftersom det bidrar till ett positivt arbetsklimat. Har en stark vilja att lära och växa; eftersom vi gärna ser att du vill vara med och utveckla bolaget. Vi uppskattar dig som tar initiativ. Meriterande om du: B-körkort Mångårig erfarenhet Övrigt: Start: Omgående Arbetstider: Mån-fre 8-17 Placering: Skyttbrink, Tumba Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.
Spånga lås är ett traditionellt låsbolag med en stark förankring i gediget hantverk. Vår verksamhet bygger på vår långa erfarenhet och traditionella hantverk samtidigt som strävar efter att vara på framkant när det gäller de senaste teknologierna och innovationerna inom lås & säkerhet. Vi erbjuder ett brett utbud av tjänster och produkter så som låsbyten, låsöppningar, passersystem och inbrottslarm. Engagemang för kvalitet och miljö genomsyrar hela företaget och vi sätter höga standarder för arbetet vi utför, och produkterna vi levererar till våra kunder. Dessutom är vi medvetna om miljöaspekterna i vår verksamhet och strävar efter att minimera vår miljöpåverkan. Vi är medlemmar i SLR (Svenska Låssmedsmästares Riksförbund), vilket bekräftar vårt engagemang för branschens professionella standarder och etiska principer. Din närmsta chef kommer att vara Alexander som är arbetsledare i Spånga lås, Spånga lås ingår även i BIAB koncernen. Vi rekryterar nu för att möta den ökande efterfrågan på våra tjänster och för att stärka vårt team med fler kompetenta medarbetare. Som Låssmed kommer du att: Installera, driftsätta och projektera/dokumentera låsanläggningar, dörr- och skjutdörrsautomatiker. Arbeta med felavhjälpning och förebyggande service på låsanläggningar, dörr och skjutdörrsautomatiker. Genomföra avlämning och handhavande utbildning av levererad låsinstallation. Utföra utökningsförsäljning och föreslå förbättringsåtgärder i samband med uppdrag hos kund. Önskad profil: Tidigare god erfarenhet av branschen. Teknisk gymnasieutbildning inom el eller liknande. B-körkort. Förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska. Vi söker dig som: Har stark drivkraft och målmedvetenhet att prestera det bästa resultatet, detta säkerställer att du alltid strävar efter högsta kvalitet och effektivitet i ditt arbete. Är noggrann och kvalitetsmedveten, vilket minimerar risken för fel och säkerställer att våra kunder får de bästa säkerhetslösningarna. Har lätt för att samarbeta och kommunicera med kollegor och kunder, detta främjar en bra arbetsmiljö och stärker relationerna med våra kunder. Är strukturerad och van att arbeta självständigt, vilket gör att du kan hantera och slutföra arbetsuppgifter effektivt även under minimal övervakning. Meriterande om du: Har erfarenhet och kunskaper om tillgänglighets- och frångänglighetsanpassningar. Har erfarenhet av brand och utrymnings anpassningar, SSF200, BBR (Boverkets byggregler), entreprenads juridik, dörr montage, jalusimontage, passagesystem och värdeförvaring. Innehar gesäll- eller mästarbrev. Övrigt: Start: Omgående Arbetstider: 8-17 Placering: Du utgår ifrån Spånga, men du kommer jobba i hela stor Stockholm. Du får ta med bilen hem. Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Förmåner: Rikskuponger (50% subventioneras). Friskvårds bidrag. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.
Stockholms Poolservice startade 2014 med målet att leverera och bygga kvalitativa pooler. Vi är stolta över vår nära kontakt med kunderna och vårt engagemang i att hjälpa dem genom hela processen – från planering till färdig pool. Vi lever som vi lär och strävar alltid efter att erbjuda den bästa servicen. Just nu expanderar vi och söker en engagerad säljsamordnare för att hjälpa oss växa ytterligare. Som säljsamordnare kommer du att arbeta tätt tillsammans med bolagets ägare och vara en del av vårt sammansvetsade team. Tjänsten innebär både självständigt arbete och samarbete med resten av teamet, där du får möjlighet att vara med och utveckla företaget på flera plan. Vi har i dagsläget 5 anställda, men vi har stora planer för framtiden och kommer att växa. Vi erbjuder en arbetsplats med god stämning där vi värdesätter trivsel, vilket också märks genom våra sociala aktiviteter såsom julbord och kickoffs. Som Säljkoordinator hos oss kommer du att: Samordna och genomföra försäljningsaktiviteter Arbetsleda projekt och stötta teamet Delta i utvecklingen av affärssystem och rekryteringar Skapa och vårda kundrelationer genom hela försäljningsprocessen Önskad Profil: B-körkort Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Erfarenhet från byggbranschen eller poolbranschen Vi söker dig som: Är lösningsorienterad och en problemlösare, Eftersom vi arbetar med komplexa projekt och kundförfrågningar, behöver du ha förmågan att snabbt hitta lösningar på problem som uppstår. Är samarbetsvillig och kan ge och ta kritik, Vi arbetar i team där samarbete är avgörande för framgång. Du måste kunna både ge och ta emot konstruktiv kritik för att bidra till utveckling och förbättringar inom både teamet och bolaget. Är en driven person med framåtanda, Vi befinner oss i en expansiv fas, och vi söker någon som har energi och engagemang att driva saker framåt. Att vara initiativrik och självmotiverad är avgörande för att lyckas i denna roll och för att utveckla verksamheten vidare. Har förmåga att arbeta självständigt, Det är viktigt att du är strukturerad och kan ta ansvar för dina egna projekt och uppgifter utan att behöva ständig vägledning. Meriterande om du: Har erfarenhet av CRM-system Har arbetat som säljare Har minst 5 års erfarenhet inom branschen Övrigt: Start: Enligt överenskommelse Arbetstider: Måndag – fredag, 08.00–17.00 (flexibla arbetstider) Placering: Tumba/Uttran, med möjlighet att arbeta hemifrån Anställningsform: 6 månaders provanställning med tillsvidareanställning Förmåner: Friskvårdsbidrag, tjänstepension Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.
EZ Gruppen är en verksamhet som erbjuder tjänster inom entreprenad, bygg, trädgård och markarbeten. Vi strävar efter att vara en ledande samarbetspartner inom byggbranschen i Sverige och att leverera marknadens bästa kundupplevelse. Våra kunder är bland annat offentlig förvaltning, bostadsrättsföreningar, kommersiella fastighetsägare och andra byggföretag. Med kunnig och välutbildad personal skräddarsyr vi lösningar för att möta kundens och myndigheters krav. Vårt team anpassar sig utifrån varje projekts behov och förutsättningar. Vi söker nu ytterligare en erfaren grävmaskinist till vårt team. I rollen arbetar du tillsammans med andra anläggare och ansvarar för arbetsuppgifter. Som Grävmaskinist kommer du bland annat att utföra: Gräv och markarbeten enligt ritningar och instruktioner. Ansvara för säker användning och underhåll av grävmaskiner och tillhörande utrustning. Samarbeta med övriga teammedlemmar för att säkerställa effektivitet och kvalitet i arbetet. Följa gällande arbetsmiljö och säkerhetsföreskrifter. Önskad Profil: Erfarenhet av att arbeta som grävmaskinist inom bygg och entreprenadbranschen. B-Körkort samt Hjullastarkort är krav. God förståelse för ritnings läsning och arbetsinstruktioner. Certifikat för grävmaskin. Förmåga att arbeta självständigt och i team. Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift är ett krav och förmåga att följa instruktioner noggrant. Vi söker dig som är: Ansvarstagande och självgående: Du trivs med att arbeta självständigt och säkerställer att arbetet utförs på ett noggrant sätt. Lösningsorienterad och nyfiken: Du har ett proaktivt arbetssätt och motiveras av att hitta effektiva lösningar samtidigt som du är öppen för att lära dig nya saker. Engagerad och vill utvecklas i din roll: Du visar ett starkt engagemang och driv för att bidra till företagets framgång och samtidigt utveckla dina egna färdigheter. Meriterande om du: Kan uppvisa tidigare arbeten eller projekt där du har varit delaktig. Övrigt: Start: Omgående Arbetstider: Måndag till fredag, kl. 07.00-16.00. Placering: Du utgår från vårt kontor i Loviseberg, Tumba. Anställningsform: 6 månaders provanställning med tillsvidareanställning. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.
Välj ett jobb för att visa detaljer