G.O.A.T Accelerate AB jobb

Lediga jobb hos G.O.A.T Accelerate AB

Corporate Business Developer som brinner för sälj till Aimo Share

Vill du arbeta med försäljning och affärsutvecklingpå ett bolag medframtiden i sikte? Motiveras du av att bidra till ett bolagtillväxt genom dina prestationer? Justnu ska Aimo förstärka säljteamet inom B2B och söker dig som vill vara med och bidra till en mer miljövänlig vardag, samtidigt som Aimos tjänst är snäll mot kundens plånbok!Genom innovativa och hållbara mobilitetslösningarunderlättar vår kundmänniskors vardag. Det enda du behöver göra är att ladda ner appen Aimo Share för att sedan kunna ta dig från punkt A till punkt B utan krångel där allt ingår. Aimo Share erbjuder dig att vara med på en spännande tillväxtresa och vill vara den aktör alla pratar om i branschen! Om rollenI rollen som Corporate Business Developerär du en viktig nyckelspelare där du ingår i ett sammansvetsat team som dagligen arbetar mot samma mål.I rollen kommer du att fokusera på att både skapa, bygga ochutveckla dina affärer med kunder, vilket kräver att du är en förtroendegivande person som drivs av att hjälpa andra.Du kommer att få planera och genomföra kundpresentationer samt driva hela kundresan i säljprocessen från start till slut med fokus på att hjälpa kunder till en lösning som matchar dem bäst. Arbetsuppgifter: Dagligen arbetaförsäljning av bildelningslösningar gentemot företag Aktivt skapa nya affärsmöjligheterhosnya potentiella kunder och utveckla affären hos befintliga kunder Ansvara för hela försäljningsprocessen från start till slut Affärsutveckling av produkten och företagets tjänster Arbeta mot KPI:er och uppsatta mål individuellt samt för teamet Aimo Share erbjuder dig att vara med på en spännande tillväxtresa och vill vara den aktör alla pratar om i branschen.Du kommer vara en viktig del av den fortsatta resan och få ett stort förtroende att utveckla verksamheten och utvecklas som person. Du kommer även få vara med på ledningsmöten då de gärna ser att alla på bolaget är involverade i deras affärer. Är du den vi söker? För att lyckas i denna roll krävs minst 2 års erfarenhet av B2B-försäljning. Utöver det söker vidig somärnyfiken, driven och brinner för att utveckla både dig själv och teamet på Aimo Share.Som person är duflexibel och kan snabbt anpassa dig och ändra prioriteringar i enlighet med verksamhetens behov. Du har ett prestationsinriktat förhållningsätt till dina arbetsuppgifter och är inte den som ger sig i första taget. Vidare är du en personsom drivs av prestationer och är en "high-performer" som brinner för att skapa relationer, värde och affärsnytta. Om företagetAimo Share är Sveriges nya bildelningstjänst av elbilar som är både miljövänliga och bra för plånboken!Aimo Share har som målsättning att bli den mest eftertraktade och rekommenderade samarbetspartnern för parkerings- och mobilitetslösningar i Norden.Vägen dit går genom innovation, kundnöjdhet, funktionell kvalitet och ett hållbart finansiellt resultat.Aimo Share passar perfekt för privatkunder och företag som enkelt vill boka och köra en Aimo. Som prenumerant på din egen elbil slipper du allt krångel där allt ingår, lite som all inclusive .Aimo Share ägs och finansieras av det japanska investmentbolaget Sumitomo Corporation som har en framgångsrik historia av att investera i och utveckla framtidsdrivna företag.Totalt har företaget drygt 72 000 anställda i 65 länder. Skicka in din ansökan redan idag!Låter detta som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan! Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi läser ansökningar och kallar till intervju löpande. Vi ser fram emot att höra från dig! Ort:Stockholm Start:Omgående med hänsyn till uppsägningstid Lön:Fast lön Omfattning:Heltid

9 april 2024
Sista ansökan:
26 september 2024
Administratör till växande assistansbolag

Vill du vara med bidra ett företags fortsatta tillväxtinom personlig assistans? Är du administrativt duktig och brinner för att jobba med varierande arbetsuppgifter? Då kan denna roll vara nästa steg för dig! Vår kund Wera Omsorg som är ett familjeföretagetväxer ochska nu anställa strukturerad och lösningsorienterad administratörtill deras verksamhet. Bolaget har kontor i Västberga, Stockholm. Om rollenSom administratör hos Wera Omsorg har du många och varierande arbetsuppgifter. Du administrerar och koordinerar den dagliga driften både för den enskilde brukaren och för medarbetaren. Du ansvarar också för den digitala planeringsprocessen och tar på uppdrag av chef fram statistik och rapporter. I denna rollarbetar du i många olika integrerade datorsystem. Rollen innebär samverkan med flera olika professioner där du behöver kunna anpassa din kommunikation i både tal och skrift. Som administratör avlastar du chef administrativt genom att planera, leda och fördela det dagliga arbetet. Du avlastar också inom arbetsrätt, ekonomi, digitalisering och kvalitetsarbete. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter då du har möjlighet att bli enhetschef på sikt. Är du den vi söker?Arbetet passar dig som är strukturerad, flexibel, stresstålig, serviceinriktad, kommunikativ och lösningsfokuserad.Du har lätt för att anpassa dig och ditt arbetssätt utifrån ändrade förutsättningar och ny information. I svåra situationer har du förmåga att behålla lugnet. Du skiljer på sak och person och kan ta välgrundade beslut under tidspress. I din roll som administratör använder du tiden effektivt och arbetar systematiskt, organiserat och metodiskt. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Krav: B-körkort Flytande kunskaper i engelska och svenska, såväl i tal som skrift God datorvana och erfarenhet av Office35 Gymnasieexamen Meriterande: Arbetat i programmet AIAI Arbetat inom området personlig assistans eller vård och omsorg. Administration mot försäkringskassan och kommunen Om företaget Wera Omsorg är ett privatägt assistansbolag som ser människan bakom sina kunder samt medarbetare. De arbetar mycket nära sina medarbetare, har täta dialoger med deras kunder och kan därför säkerställa att du hos Wera Omsorg blir sedd och känner dig hemma. Företagets grundare i verksamheten har varit verksamma inom omsorgen sedan 2005 där passionen att arbeta inom LSS och främst assistans växte fram. Wera Omsorg har årligen sedan starten 2019 haft en stadig tillväxt och med 100% kundnöjdhet. De kan med stolthet säga att deras kunder väljer dem genom rekommendationer. Det tror dem är resultatet utav ett hårt arbete, en tydlig vision och en passion för det företaget gör. Rekryteringsprocessen hanteras av GOAT Accelerate och önskemål av Wera Omsorgär att alla frågor rörande tjänsten hanteras av GOAT Accelerate. Skicka in din ansökan redan idag!Låter detta som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan! Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi läser ansökningar och kallar till intervju löpande. Vi ser fram emot att höra från dig! Kontor:Västberga, Stockholm Start:Omgående med hänsyn till uppsägningstid Omfattning:Heltid

3 april 2024
Sista ansökan:
5 september 2024
IT-rekryterare till konsultbolag

Vi söker en erfaren och engagerad IT-rekryterareför att bli en del av vår kunds dynamiska team på ConsultingIT. Som IT-rekryterarekommer du att spela en avgörande roll i att attrahera och rekrytera talanger inom IT-branschen och säkerställa att vi har de bästa kompetenserna för att möta våra kunders behov. För att lyckas i denna roll behöver du gilla högt tempo och motiveras av att arbeta i en föränderlig miljö där vardagen bjuder på varierande arbetsuppgifter. Genom att bygga starka relationer med både kandidater och teamet på ConsultingIT kommer du att vara en viktig länk som matchar rätt personer med rätt uppdrag och bidrar till att stärka vår position som en ledande aktör inom IT-konsultation Om rollenÄr du en hejare på att hitta fantastiska människor? Vår kund behöver en skicklig IT-rekryterare som kan hitta trevliga och kompetentakollegor i raketfart när de växer. Dessutom kommer du att vara med och rocka fram deras arbetsstrukturer och välja de bästa samarbetskanalerna. ConsultingITsöker någon som kan vara en viktig kugge i deras hjul av framgång och som kan tillföra kunskap och erfarenhet med stil. I den här rollen är det proaktivt arbete som gäller, och de älskar om du kan tänka utanför boxen och kasta in en gnutta kreativitet. Och kom ihåg, vi vill ha en IT-rekryterare som kan bygga starka band med våra kollegor och kunder, för det är precis vad ConsultingIT handlar om. Dina ansvarsområden kommer att inkludera: Identifiera och attrahera kvalificerade IT-kandidater genom olika rekryteringskanaler och nätverk. Genomföra noggranna urvalsprocesser, inklusive CV-granskning, telefonintervjuer och personliga intervjuer. Utvärdera och bedöma kandidaters tekniska färdigheter och erfarenheter. Bygga starka relationer med kandidater och fungera som en professionell och hjälpsam kontaktperson genom hela rekryteringsprocessen. Samarbeta med teamet för att förstå våra kunders behov och säkerställa att ConsultingIT matchar rätt kandidater till rätt uppdrag. Hålla dig uppdaterad om den senaste IT-branschutvecklingen och trenderna för att kunna identifiera och locka till dig de bästa talangerna. Är du den vi söker? Kvalifikationer som vi söker efter för denna roll: Minst 2-3 års erfarenhet av IT-rekrytering och kunskap om IT-branschen. Starka kunskaper inom search, kandidatsökning och rekryteringsmetoder. Förmåga att utvärdera tekniska färdigheter och bedöma kandidaters kompetens. Utmärkta kommunikations- och förhandlingsfärdigheter. Flytande kunskaper i svenska i både tal- och skrift. Organiserad och förmåga att hantera flera rekryteringsprocesser samtidigt. En passion för att hitta och attrahera de bästa talangerna inom IT-branschen. Vara social, engagerad och driven. Om företaget ConsultingIT är ett bolag med starka värderingar där fokus ligger på människan. De är övertygade att det är minst lika viktigt att matcha rätt personlighet till deras kunder som det är att ta fram rätt teknisk profil. Det är först när denna kombination finns hos en kandidat som de ser magin. Det är anledningen till deras slogan som är ”Mer än bara ett CV” Företaget har sedan starten 2016 vänt sig mot de mer etablerade bolagen i Sverige och gjort det med framgång. De ser en start tillväxt på bolaget och stärker nu upp både säljavdelning samt leveransavdelningen med kollegor som fortsatt skall vara en del av deras resa. ConsultingIT vänder sig till medarbetare som vill tillhöra en organisation som präglas av en vinnarkultur, har viljan att utvecklas och som förstår att engagemang lönar sig! De förstår att skillnaden mellan dem och andra konsultbolag är viljan och förmågan att leverera gång efter gång utan att ta något förgivet. Rekryteringsprocessen hanteras av GOAT Accelerate och önskemål av ConsultingIT är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av GOAT Accelerate. Skicka in din ansökan redan idag! Låter detta som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan! Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi läser ansökningar och kallar till intervju löpande. Vi ser fram emot att höra från dig! Ort:Stockholm Lön:Fast lön plus provision Start:Omgående med hänsyn till uppsägningstid Omfattning:Heltid

29 mars 2024
Sista ansökan:
15 september 2024
Account Manager till företag inom IT-konsultbranschen!

ConsultingIT är i en spännande och expansiv utvecklingsfas där de förnyar och förbättrar sig mot framtida affärsområden. De söker därför en till säljare med ett utpräglat affärssinne som vill arbeta med uppsökande säljverksamhet inom konsultbranschen. Vi letar efter en driven och resultatorienterad säljare som vill bli en del av vår kunds framgångsrika team på ConsultingIT. Som Account Manager kommer du att spela en central roll i att driva försäljningen av deras IT-konsulttjänster och bidra till att stärka deras position som en ledande aktör inom IT-konsultation. OM ROLLEN ConsultingIT kan erbjuda ett arbete som ger dig möjlighet och stort utrymme att utöva sälj och entreprenörskap på en växande marknad. Som vägledning och stöd har du deras värderingar och strategier samt entusiastiska kollegor som kan hantverket och som ligger i framkant inom vårt verksamhetsområde. På ConsultingIT blir din främsta uppgift att inta en aktiv säljroll med ansvar för hela säljprocessen, från att prospektera kunder till avtalshantering och uppföljning. Dina ansvarsområden kommer att inkludera: - Proaktivt identifiera och kontakta potentiella kunder för att skapa nya affärsmöjligheter. - Bygga starka och långvariga relationer med befintliga kunder för att öka försäljningen och utöka vårt tjänsteutbud. - Förstå kundernas specifika behov och utmaningar för att kunna erbjuda skräddarsydda IT-konsultlösningar. - Utveckla och presentera försäljningsförslag och offerter som tydligt kommunicerar värdet av våra tjänster. - Delta i förhandlingar och avslut för att säkerställa att vi uppnår framgångsrika affärer. - Hålla dig uppdaterad om de senaste IT-trenderna och branschutvecklingen för att kunna ge kunderna rätt råd och vägledning. VAD ERBJUDS DU? - Arbeta med att skapa nya affärsmöjligheter samt utveckla befintliga kunder. - Växa i ditt affärsmannaskap. - Goda möjligheter att bygga karriär inom ett framgångsrikt företag med höga ambitioner. - En riktigt stark ersättningsmodell. ÄR DU DEN VI SÖKER? Kvalifikationer som vi söker efter för denna roll: - Erfarenhet av uppsökande försäljning inom IT-konsultation eller relaterade områden. - En stark förmåga att bygga och underhålla relationer med kunder. - God kunskap om IT-branschen och förståelse för olika IT-lösningar och teknologier. - Förmåga att identifiera affärsmöjligheter och genomföra hela försäljningscykeln. - Utmärkta kommunikations- och förhandlingsfärdigheter. - Självgående och resultatorienterad, med förmåga att arbeta mot uppsatta mål. - En passion för teknik och en stark vilja att hålla dig uppdaterad om de senaste trenderna inom IT. OM FÖRETAGET ConsultingIT är ett bolag med starka värderingar där fokus ligger på människan. De är övertygade att det är minst lika viktigt att matcha rätt personlighet till deras kunder som det är att ta fram rätt teknisk profil. Det är först när denna kombination finns hos en kandidat som de ser magin. Det är anledningen till deras slogan som är ”Mer än bara ett CV” Företaget har sedan starten 2016 vänt sig mot de mer etablerade bolagen i Sverige och gjort det med framgång. De ser en start tillväxt på bolaget och stärker nu upp både säljavdelning samt leveransavdelningen med kollegor som fortsatt skall vara en del av deras resa. ConsultingIT vänder sig till medarbetare som vill tillhöra en organisation som präglas av en vinnarkultur, har viljan att utvecklas och som förstår att engagemang lönar sig! De förstår att skillnaden mellan dem och andra konsultbolag är viljan och förmågan att leverera gång efter gång utan att ta något förgivet. Rekryteringsprocessen hanteras av GOAT Accelerate och önskemål av ConsultingIT är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av GOAT Accelerate. SKICKA IN DIN ANSÖKAN REDAN IDAG! Låter detta som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan! Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi läser ansökningar och kallar till intervju löpande. Vi ser fram emot att höra från dig! Ort: Stockholm Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid Lön: Grundlön + provision Omfattning: Heltid

19 mars 2024
Sista ansökan:
5 september 2024
Administratör till växande assistansbolag

Vill du vara med bidra ett företags fortsatta tillväxt inom personlig assistans? Är du administrativt duktig och brinner för att jobba med varierande arbetsuppgifter? Då kan denna roll vara nästa steg för dig! Vår kund Wera Omsorg som är ett familjeföretaget växer och ska nu anställa strukturerad och lösningsorienterad administratör till deras verksamhet. Om rollen Som administratör hos Wera Omsorg har du många och varierande arbetsuppgifter. Du administrerar och koordinerar den dagliga driften både för den enskilde brukaren och för medarbetaren. Du ansvarar också för den digitala planeringsprocessen och tar på uppdrag av chef fram statistik och rapporter. I denna roll arbetar du i många olika integrerade datorsystem. Rollen innebär samverkan med flera olika professioner där du behöver kunna anpassa din kommunikation i både tal och skrift. Som administratör avlastar du chef administrativt genom att planera, leda och fördela det dagliga arbetet. Du avlastar också inom arbetsrätt, ekonomi, digitalisering och kvalitetsarbete. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter då du har möjlighet att bli enhetschef på sikt. Är du den vi söker? Arbetet passar dig som är strukturerad, flexibel, stresstålig, serviceinriktad, kommunikativ och lösningsfokuserad. Du har lätt för att anpassa dig och ditt arbetssätt utifrån ändrade förutsättningar och ny information. I svåra situationer har du förmåga att behålla lugnet. Du skiljer på sak och person och kan ta välgrundade beslut under tidspress. I din roll som administratör använder du tiden effektivt och arbetar systematiskt, organiserat och metodiskt. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Krav: - B-körkort - Flytande kunskaper i engelska och svenska, såväl i tal som skrift - God datorvana och erfarenhet av Office35 - Gymnasieexamen Meriterande: - Arbetat i programmet AIAI - Arbetat inom området personlig assistans eller vård och omsorg. - Administration mot försäkringskassan och kommunen Om företaget Wera Omsorg är ett privatägt assistansbolag som ser människan bakom sina kunder samt medarbetare. De arbetar mycket nära sina medarbetare, har täta dialoger med deras kunder och kan därför säkerställa att du hos Wera Omsorg blir sedd och känner dig hemma. Företagets grundare i verksamheten har varit verksamma inom omsorgen sedan 2005 där passionen att arbeta inom LSS och främst assistans växte fram. Wera Omsorg har årligen sedan starten 2019 haft en stadig tillväxt och med 100% kundnöjdhet. De kan med stolthet säga att deras kunder väljer dem genom rekommendationer. Det tror dem är resultatet utav ett hårt arbete, en tydlig vision och en passion för det företaget gör. Rekryteringsprocessen hanteras av GOAT Accelerate och önskemål av Wera Omsorg är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av GOAT Accelerate. Skicka in din ansökan redan idag! Låter detta som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan! Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi läser ansökningar och kallar till intervju löpande. Vi ser fram emot att höra från dig! Ort: Stockholm Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid Omfattning: Heltid

19 mars 2024
Sista ansökan:
5 september 2024
Säljsupport till fastighetsmäklarföretag

Vi hjälper nu vår kund T|F Agency Real Estate (https://tfagency.se/) att hitta sin nästa stjärna för rollen Säljsupport för att bidra till företagets fortsatta tillväxt. Detta är för dig som letar efter en intressant och givande utmaning att frodas i! I denna rollen kommer du vara i centrum för stöd inom analys och försäljning av bostäder. T|F Agency är ett innovativt hybridmäkleri som kombinerar det traditionella fastighetsmäkleriet och tech-mäkleri. Dem är nu är i en expansiv fas och behöver därför förstärka deras team med ytterligare en person som vill arbeta som Säljsupport hos dem på deras huvudkontor i Stockholm. Din vardag som Säljsupport I rollen som Säljsupport hos T|F Agency kommer du att vara en viktigt spelare och jobba nära våra fastighetsmäklare. Du kommer att agera säljstöd förbereda bostäder inför annonsering och försäljning, analys och värdering av bostäder, förbereda inför kundmöten och visningar och andra administrativa och koordinerande uppgifter. Du kommer vara spindeln i nätet och en viktig kugge för våra mäklare och kunder. Vad TF Agency erbjuder dig: - Fast lön + möjlighet till bonus - Friskvårdsbidrag + gemensamma träningar - Teambuilding + aktiviteter - Möjlighet till viss arbete hemifrån - Utbildning + löpande fortutbildningar - Möjlighet till utveckling inom organisationen Vem söker vi Som person är det givande för rollen att vara organiserad, serviceinriktad och en lagspelare. Du trivs i en miljö där det är fart och fläkt och fokus på att nå bästa möjliga resultat för alla medarbetare och för våra kunder. Du ska trivas med administrativa arbetsuppgifter, att ha flera bollar i luften och ha ett övergripande ansvar. Vidare bör du ha flytande språkkunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Vi ser gärna att du åtminstone har cirka 1-2 års arbetslivserfarenhet sedan tidigare, men behöver inte vara i början i din karriär. Det är fördelaktigt om en person har tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter som involverar en betydande interaktion med människor. Om företaget - Ett fastighetsmäkleri som vill utmana marknaden! Vår kund T|F Agency Real Estate (https://tfagency.se/) är mäkleriet med yrkesstolthet, goda värderingar och gedigen försäljningsförmåga. T|F Agency älskar försäljning och konsten att mäkla en bostad är ett hantverk som de tar på fullaste allvar. Deras expertis är förhandling, försäljning och transparens som utövas av yrkesstolta fastighetsmäklare. För T|F Agency är nöjda säljare och köpare det vackraste som finns. T|F Agency är mäklaren för dem som inte enbart vill få bäst betalt för sin bostad - utan även en garanti för att försäljningen går till på ett säkert sätt. Skicka in din ansökan redan idag! Låter detta som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan! Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi läser ansökningar och kallar till intervju löpande. Vi ser fram emot att höra från dig! Ort: Stockholm Start: Enligt överenskommelse Lön: Fast lön + möjlighet till bonus Omfattning: Heltid och anställning är hos vår kund

8 mars 2024
Sista ansökan:
25 augusti 2024
Säljande Business Developer till Aimo Share

Vill du arbeta med försäljning och affärsutveckling på ett bolag med framtiden i sikte? Motiveras du av att bidra till ett bolag tillväxt genom dina prestationer? Just nu ska Aimo förstärka säljteamet inom B2B och söker dig som vill vara med och bidra till en mer miljövänlig vardag, samtidigt som Aimos tjänst är snäll mot kundens plånbok! Genom innovativa och hållbara mobilitetslösningar underlättar vår kund människors vardag. Det enda du behöver göra är att ladda ner appen Aimo Share för att sedan kunna ta dig från punkt A till punkt B utan krångel där allt ingår. Aimo Share erbjuder dig att vara med på en spännande tillväxtresa och vill vara den aktör alla pratar om i branschen! Om rollen I rollen som Corporate Business Developer är du en viktig nyckelspelare där du ingår i ett sammansvetsat team som dagligen arbetar mot samma mål. I rollen kommer du att fokusera på att både skapa, bygga och utveckla dina affärer med kunder, vilket kräver att du är en förtroendegivande person som drivs av att hjälpa andra. Du kommer att få planera och genomföra kundpresentationer samt driva hela kundresan i säljprocessen från start till slut med fokus på att hjälpa kunder till en lösning som matchar dem bäst. Arbetsuppgifter: - Dagligen arbeta försäljning av bildelningslösningar gentemot företag - Aktivt skapa nya affärsmöjligheter hos nya potentiella kunder och utveckla affären hos befintliga kunder - Ansvara för hela försäljningsprocessen från start till slut - Affärsutveckling av produkten och företagets tjänster - Arbeta mot KPI:er och uppsatta mål individuellt samt för teamet Aimo Share erbjuder dig att vara med på en spännande tillväxtresa och vill vara den aktör alla pratar om i branschen. Du kommer vara en viktig del av den fortsatta resan och få ett stort förtroende att utveckla verksamheten och utvecklas som person. Du kommer även få vara med på ledningsmöten då de gärna ser att alla på bolaget är involverade i deras affärer. Är du den vi söker? För att lyckas i denna roll krävs minst 2 års erfarenhet av B2B-försäljning. Utöver det söker vi dig som är nyfiken, driven och brinner för att utveckla både dig själv och teamet på Aimo Share. Som person är du flexibel och kan snabbt anpassa dig och ändra prioriteringar i enlighet med verksamhetens behov. Du har ett prestationsinriktat förhållningsätt till dina arbetsuppgifter och är inte den som ger sig i första taget. Vidare är du en person som drivs av prestationer och är en "high-performer" som brinner för att skapa relationer, värde och affärsnytta. Om företaget Aimo Share (https://aimoshare.se/?gclid=CjwKCAjw7IeUBhBbEiwADhiEMQY18Wuw62vEBiMe_gZNi_uMiUjh6jee2FndnUTzUe21stk5kAIeVhoCFgEQAvD_BwE) är Sveriges nya bildelningstjänst av elbilar som är både miljövänliga och bra för plånboken! Aimo Share har som målsättning att bli den mest eftertraktade och rekommenderade samarbetspartnern för parkerings- och mobilitetslösningar i Norden. Vägen dit går genom innovation, kundnöjdhet, funktionell kvalitet och ett hållbart finansiellt resultat. Aimo Share passar perfekt för privatkunder och företag som enkelt vill boka och köra en Aimo. Som prenumerant på din egen elbil slipper du allt krångel där allt ingår, lite som all inclusive 🌞. Aimo Share ägs och finansieras av det japanska investmentbolaget Sumitomo Corporation som har en framgångsrik historia av att investera i och utveckla framtidsdrivna företag. Totalt har företaget drygt 72 000 anställda i 65 länder. Skicka in din ansökan redan idag! Låter detta som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan! Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi läser ansökningar och kallar till intervju löpande. Vi ser fram emot att höra från dig! Ort: Stockholm Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid Lön: Fast lön Omfattning: Heltid

29 februari 2024
Sista ansökan:
17 augusti 2024
IT-rekryterare till konsultbolag

Vi söker en erfaren och engagerad IT-rekryterare för att bli en del av vår kunds dynamiska team på ConsultingIT. Som IT-rekryterare kommer du att spela en avgörande roll i att attrahera och rekrytera talanger inom IT-branschen och säkerställa att vi har de bästa kompetenserna för att möta våra kunders behov. Genom att bygga starka relationer med både kandidater och teamet på ConsultingIT kommer du att vara en viktig länk som matchar rätt personer med rätt uppdrag och bidrar till att stärka vår position som en ledande aktör inom IT-konsultation Om rollen Är du en hejare på att hitta fantastiska människor? Vår kund behöver en skicklig IT-rekryterare som kan hitta trevliga kollegor i raketfart när de växer. Dessutom kommer du att vara med och rocka fram deras arbetsstrukturer och välja de bästa samarbetskanalerna. ConsultingIT söker någon som kan vara en viktig kugge i deras hjul av framgång och som kan tillföra kunskap och erfarenhet med stil. I den här rollen är det proaktivt arbete som gäller, och de älskar om du kan tänka utanför boxen och kasta in en gnutta kreativitet. Och kom ihåg, vi vill ha en IT-rekryterare som kan bygga starka band med våra kollegor och kunder, för det är precis vad ConsultingIT handlar om. Dina ansvarsområden kommer att inkludera: - Identifiera och attrahera kvalificerade IT-kandidater genom olika rekryteringskanaler och nätverk. - Genomföra noggranna urvalsprocesser, inklusive CV-granskning, telefonintervjuer och personliga intervjuer. - Utvärdera och bedöma kandidaters tekniska färdigheter och erfarenheter. - Bygga starka relationer med kandidater och fungera som en professionell och hjälpsam kontaktperson genom hela rekryteringsprocessen. - Samarbeta med teamet för att förstå våra kunders behov och säkerställa att ConsultingIT matchar rätt kandidater till rätt uppdrag. - Hålla dig uppdaterad om den senaste IT-branschutvecklingen och trenderna för att kunna identifiera och locka till dig de bästa talangerna. Är du den vi söker? Kvalifikationer som vi söker efter för denna roll: - Minst 2-3 års erfarenhet av IT-rekrytering och kunskap om IT-branschen. - Starka kunskaper inom search, kandidatsökning och rekryteringsmetoder. - Förmåga att utvärdera tekniska färdigheter och bedöma kandidaters kompetens. - Utmärkta kommunikations- och förhandlingsfärdigheter. - Flytande kunskaper i svenska i både tal- och skrift. - Organiserad och förmåga att hantera flera rekryteringsprocesser samtidigt. - En passion för att hitta och attrahera de bästa talangerna inom IT-branschen. - Vara social, engagerad och driven. Om företaget ConsultingIT är ett bolag med starka värderingar där fokus ligger på människan. De är övertygade att det är minst lika viktigt att matcha rätt personlighet till deras kunder som det är att ta fram rätt teknisk profil. Det är först när denna kombination finns hos en kandidat som de ser magin. Det är anledningen till deras slogan som är ”Mer än bara ett CV” Företaget har sedan starten 2016 vänt sig mot de mer etablerade bolagen i Sverige och gjort det med framgång. De ser en start tillväxt på bolaget och stärker nu upp både säljavdelning samt leveransavdelningen med kollegor som fortsatt skall vara en del av deras resa. ConsultingIT vänder sig till medarbetare som vill tillhöra en organisation som präglas av en vinnarkultur, har viljan att utvecklas och som förstår att engagemang lönar sig! De förstår att skillnaden mellan dem och andra konsultbolag är viljan och förmågan att leverera gång efter gång utan att ta något förgivet. Rekryteringsprocessen hanteras av GOAT Accelerate och önskemål av ConsultingIT är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av GOAT Accelerate. Skicka in din ansökan redan idag! Låter detta som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan! Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi läser ansökningar och kallar till intervju löpande. Vi ser fram emot att höra från dig! Ort: Stockholm Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid Omfattning: Heltid

26 februari 2024
Sista ansökan:
14 augusti 2024
Account Manager inom marknadsföring sökes!

Är du i början av din säljkarriär och bestämt dig för att bli Sveriges bästa mediasäljare?Hos Internetbroker får du jobba på uppdrag av ett av Sveriges starkaste varumärken såsom Aftonbladet, Svenska Dagbladet, TV.nu och Klart.se. Du får sitta i fina lokaler med sjöutsikt och omges av drivna kollegor och coachande ledare. Har du viljan att lyckas så kan Internetbroker ge dig alla förutsättningar! Om rollen Hos vår kund Internetbroker har du möjlighet att arbeta med ett av Sveriges starkaste varumärken och de ser att du är med på lång sikt för att växa tillsammans med dem som företag. Internetbroker är ute efter fler drivna personer som kan hjälpa deras företag att växa sin marknadsföring på Sveriges största mediaplattformar. Arbetsuppgifter och ansvarsområden: - Du ansvarar för hela säljprocessen från prospektering, boka och genomföra möten, genomföra försäljning och fortsätta bygga vidare på relationen med befintliga kunder. - Hög aktivitet är en förutsättning för att lyckas i ditt arbete. - Bidra till utvecklingen av koncept som löser kundens utmaningar. - Ta ansvar för egen utveckling och kunskap inom media. - Vara en bidragande del i att skapa bra säljkultur med kunskap, inspiration, lagkänsla och vinnarinstinkt. - Budgetansvar för både dig själv och teamet. - Följa upp sina individuella mål och föra prognoser. Är du den vi söker? Du har en imponerande förmåga att skapa förtroende och övertyga i dina interaktioner med kunder. Ditt starka engagemang och affärsmässighet är avgörande för att etablera nya kontakter och bygga starka relationer med befintliga kunder. Vi är övertygade om att du är en lagspelare med en positiv inställning och en stark drivkraft att bli den främsta mediasäljaren i Sverige. Du är inte rädd för att ta initiativ och ta eget ansvar för din egen utveckling. Du trivs bäst i en arbetsmiljö med högt tempo. Internetbroker och erbjuder dig en teambaserad kultur med öppen feedback, där skratt och omsorg om varandras framgångar är viktiga. Om företaget Hos Internetbroker får du jobba tillsammans med ca 50 st glada och starkt motiverade kollegor i fina lokaler i Hammarby Sjöstad. Inbjudande företagskultur där du kan ta för dig men det finns också mycket hjälp och coachning att få. Utöver det får du: - Grundlön + attraktiv provisionsmodell - Middagar och AW:s - Tävlingar - Jobba med några av Sveriges starkaste varumärken - Friskvårdsbidrag - Gedigen onboarding och fortlöpande utbildningar - Personlig utvecklingsplan Rekryteringsprocessen hanteras av GOAT Accelerate och önskemål av Internet Broker är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av GOAT Accelerate. Skicka in din ansökan redan idag! Låter detta som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan! Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi läser ansökningar och kallar till intervju löpande. Vi ser fram emot att höra från dig! Ort: Hammarby Sjöstad, Stockholm Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid Lön: Grundlön + provision Omfattning: Heltid

23 februari 2024
Sista ansökan:
11 augusti 2024
Enhetschef till växande assistansbolag

Vill du vara med och utveckla en verksamhet och bidra till företagets fortsatta tillväxt? Gillar att att ansvara för personal, budget och kvalitetssäkring? Då kan denna roll vara nästa steg för dig! Vår kund Wera Omsorg som är ett familjeföretaget växer och ska nu anställa affärsorienterad och entreprenörsdriven Enhetschef till deras verksamhet. Om rollen Vi söker en enhetschef som ska leda och utveckla Wera Omsorgs verksamhet inom personlig assistans. Du kommer att ansvara för personal, budget och kvalitetssäkring av företagets tjänster. Du kommer också att arbeta för att skapa en trygg och säker arbetsmiljö för både medarbetare och kunder. Som enhetschef inom personlig assistans kommer du vara med och utveckla verksamheten mot en målbild med högt ställda krav. I tjänsten ingår att ansvara för att säkerställa och utveckla kvaliteten i verksamheten enligt Socialstyrelsens och Arbetsmiljöverkets riktlinjer och krav. Du ingår i företagets ledningsgrupp och tillsammans med övriga chefskollegor medverkar du till utveckling av den samlade verksamheten. Huvudsakliga arbetsuppgifter: - Ansvar för HR-området, arbetsmiljö och kraven gentemot IVO. - Budgetansvar med löpande resultatuppföljning och rapportering till ledningsgruppen. - Hantera personalfrågor, schemaläggning/bemanning, medarbetarsamtal och rekrytering av personal utifrån personalbehovet. - Bedriva kontakt med kund, beställare och anhöriga. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter då företagets målbild för denna roll är att på personen i denna roll sikt kunna bli VD för företaget. Är du den vi söker? Vi söker dig som vill och kan leda Wera Omsorg in i framtiden. Vi ser gärna att du hade tidigare erfarenhet av liknande arbete, antingen inom liknande verksamhetsområde, inom vård och omsorg eller på ett tjänsteföretag. Du behöver ha ett engagemang, driv och en vilja att vara med och utveckla verksamheten. För att lyckas i rollen som enhetschef har du förmåga att prioritera ditt arbete, se olika lösningar, visa handlingskraft samt fatta beslut. Du behöver ett visst mått av mod och kreativitet för att kunna möta nya utmaningar och framtida frågor. Du är en närvarande chef som gärna befinner dig i verksamhetens kärna och tillsammans med dina medarbetare skapar du en meningsfull tillvaro för medarbetarna. Tillsammans med chefskollegor driver du verksamhetsgemensamma frågor mot uppsatta mål. Du är en trygg ledare och ditt ledarskap präglas av en öppen och rak kommunikation, prestigelöshet och lyhördhet. Arbetet innebär hög grad av samverkan vilket ställer krav på att skapa goda relationer och ett gott samarbete. Vi ser gärna att du är en god förebild som har förmåga att inspirera dina medarbetare och kollegor. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Meriterande: - Tidigare erfarenhet av att jobba med myndighet och kommuner. - Arbetat inom området personlig assistans eller vård och omsorg. - Utbildad socionom. Om företaget Wera Omsorg är ett privatägt assistansbolag som ser människan bakom sina kunder samt medarbetare. De arbetar mycket nära sina medarbetare, har täta dialoger med deras kunder och kan därför säkerställa att du hos Wera Omsorg blir sedd och känner dig hemma. Företagets grundare i verksamheten har varit verksamma inom omsorgen sedan 2005 där passionen att arbeta inom LSS och främst assistans växte fram. Wera Omsorg har årligen sedan starten 2019 haft en stadig tillväxt och med 100% kundnöjdhet. De kan med stolthet säga att deras kunder väljer dem genom rekommendationer. Det tror dem är resultatet utav ett hårt arbete, en tydlig vision och en passion för det företaget gör. Rekryteringsprocessen hanteras av GOAT Accelerate och önskemål av Wera Omsorg är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av GOAT Accelerate. Skicka in din ansökan redan idag! Låter detta som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan! Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi läser ansökningar och kallar till intervju löpande. Vi ser fram emot att höra från dig! Ort: Stockholm Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid Omfattning: Heltid

20 februari 2024
Sista ansökan:
8 augusti 2024