Waiter, Scandic Lugnet, extra vid behov

På Scandic Lugnet bor våra gäster mitt i Lugnets stora sport- och friluftsanläggning med massor av aktiviteter året om. De kan njuta av naturen eller ta en promenad till Faluns stadskärna med restauranger och butiker. Våra gäster kan också avsmaka en god måltid i vår mysiga restaurang eller spendera tid i vår relaxavdelning. Vi som arbetar på hotellet är ett glatt gäng med stark gemenskap. Vi ser efter varandra, hjälper till där det behövs och ser utveckling, litet som stort, som den mest naturliga delen av vårt arbete. Tillsammans skapar vi en god stämning och en välkomnande atmosfär som i sin tur präglar vistelsen för alla våra gäster och kollegor. Nu söker vi en skicklig servitör till Scandic Lugnet. Oavsett varför gästen kommer till oss är det få saker som är så uppskattade som ett vänligt ansikte som hälsar välkommen. Som Service Host agerar du värd tillsammans med övriga teamet på hotellet och skapar en gästupplevelse i världsklass. I rollen som Servitör arbetar du inom ett eller flera ansvarsområden som alla bidrar till gästens helhetsupplevelse. Under din tid hos oss kan dessa områden variera i takt med att du och affären utvecklas. Hos oss får du ta ett stort eget ansvar för att ta de beslut som krävs för att göra gästen nöjd och teamen utvecklar och förbättrar arbetssätt och service i takt med att omvärlden förändras. Vi är nämligen övertygade om att det är när du får utvecklas och bidra med all din kompetens och erfarenhet som vi överträffar gästens förväntningar. På köpet får vi kul på jobbet! Så ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss – och bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic! Vad innebär rollen som Servitör? Du som arbetar med ansvarsområdet Waiter Services är den första gästen möter i vår restaurang, därför är det av stor vikt att du har ett varmt bemötande och är uppmärksam på detaljer samt gästens behov. Du har ett brinnande intresse för mat och dryck samt gillar ordning och reda, både i ditt eget och dina kollegors arbete. Allt för att ge våra gäster en fantastisk måltidsupplevelse. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att servera mat och dryck och att ansvara för egen kassa. Du stöttar dessutom förstås upp teamet på hotellet med andra arbetsuppgifter vid behov. Vem är du? För att passa i rollen tror vi att du har minst två års erfarenhet av liknande arbete samt erfarenhet av konceptstyrd verksamhet. Eftersom arbetet till stor del består av att kommunicera med gäster är goda kunskaper i svenska och engelska en förutsättning. Talar du ytterligare ett språk är det meriterande. Allra viktigast är dock dina personliga egenskaper och din inställning. För att passa i rollen behöver du vara en lyhörd och presigelös lagspelare som tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter och helhetsresultatet. Viktigt är också att du kan förmedla ett gott värdskap till hotellets gäster. Information om tjänsten: Tjänsten är extra vid behov fram till sommaren med god möjlighet till förlängning vistid under sommaren 75% Vi tar enbart emot ansökningar via vår hemsida. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, varför vi ber dig att ansöka så snart som möjligt. Vi ser fram emot att välkomna dig till oss på Scandic! Vi ser gärna att du som ansöker om tjänsten har ett par års erfarenhet utav branchen och eller adekvat utbildning motsvarande detta. Vi når längre när olikheter bejakas. Hos oss får du utrymme att vara dig själv och utvecklas i den riktning du vill, med trygga villkor och schyssta avtal som grund. Ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss - bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic. Delar du våra värderingar? BE A PRO BE YOU BE CARING BE BOLD

29 februari 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Servitris/ café

Har du känsla, passion och glädje och vill erbjuda våra gäster den bästa servicen och ett restaurangbesök att minnas? Då kan du vara rätt person för oss! Vill du ha ett jobb vid sidan samtidig när du när student och vill jobba extra vid sidan på sommaren , helger eller efter skolan ? Då är det perfekt ! Vi söker dig ! Hos oss får du möjlighet att utvecklas och lära dig vårt tänk kring god service och mat av hög kvalitet. Som servitris på Piacetto arbetar du i ett team med mål att se till att varje gäst får den bästa upplevelsen som kan tänkas. Du är driven att utvecklas och vill lära dig nya saker? Hör av dig för att bli en del av oss !

28 februari 2024
Sista ansökan:
24 april 2024
Hundfrisör Arken Zoo, Falun

Arken Zoo är en rikstäckande kedja inom zoobutiksbranschen som driver centralägda butiker. Företaget har vuxit snabbt de senaste åren och vi fortsätter att expandera och varumärket Arken Zoo stärks kontinuerligt. I våra butiker har vi ett noga utvalt sortiment till många olika typer av husdjur. Vi älskar djur och våra kärnvärden är kärlek, kunskap och kvalitet. Om anställningen Vi utökar just nu vårt servicekoncept och söker därför efter nya hundfrisörer. Arken Zoo har toppfräscha lokaler anpassade för verksamheten och ligger i direkt anslutning till butiken, det betyder att du har potentiella kunder på tröskeln från dag ett. Arken Zoo är Sveriges största husdjurskedja med butiker i hela landet. Vi söker dig som vill driva eget företag som hundfrisör med franchisekoncept i ett lönsamt och snabbt växande företag. Alternativt arbeta som anställd. Tjänsten är förlagd till Arken Zoos butik i Falun. - Vid franchisesamarbete planerar du din arbetstid i samråd med butikschef utefter butikens öppettider. - Ersättning enligt bolagets gällande samarbetsavtal. - Vid anställning är tjänsten på deltid eller heltid, slutgiltig anställningsgrad sätts i dialog mellan anställd och butikschef. Anställningen inleds med 6 månaders provanställning. - Som anställd gäller avtal och lön mm. enligt Handels kollektivavtal. - Arbetstider, dag och kväll efter schema. - Tillträde enligt överenskommelse. Arbetsuppgifter Som utbildad hundfrisör driver du ditt eget företag under ett franchisesamarbete. Genom vårt franchisekoncept kan du fokusera på ditt yrke, och låta oss hjälpa dig med många andra delar som det innebär att driva egen verksamhet. Oavsett om du är egenföretagare eller anställd eftersträvar du den högsta graden av lönsamhet, service och kundnöjdhet varje dag. Kvalifikationer Vi söker dig som är en utpräglad servicemänniska och har ett genuint intresse för hundfrisörsyrket. Krav: - Hundfrisörsutbildning Meriterande: - Tidigare arbete som hundfrisör - Tidigare arbete med kundkontakt/kundservice Så här söker du tjänsten Klicka på "Skicka ansökan", fyll i formuläret och ladda upp dina ansökningshandlingar. Då urvalet sker löpande ser vi gärna att du skickar din ansökan snarast. Observera att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta Sandra Lindqvist på [email protected] Observera att ansökningshandlingar endast kan skickas via "Skicka ansökan"-funktionen. Inskickade ansökningar via e-mail kan ej behandlas. Sista ansökningsdag är 2024-04-30 Välkommen med din ansökan!

27 februari 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
GENERAL DENTIST TO DENTAL HEALTH CARE IN DALARNA, SWEDEN

Dalarna is one of 21 regions in Sweden and located in the central part of the country with around 300.000 citizens. In Dalarna you can find beautiful nature, peaceful environments and friendly locals. Dalarna is a popular tourist destination both in the winter and in the summer. In the winter there are many possibilities to activate yourself outdoors through activities such as cross-country skiing, down hill-skiing and skating. In the summer Dalarna offers a wide range of opportunities to enjoy the beautiful environment in the county. There are numerous possibilities to pursue interests such as cycling, hiking, fishing and golfing. Dalarna offers good communications to both Arlanda Airport as well as to Stockholm. If you want to read more about Dalarna please follow this link: https://www.visitdalarna.se/en. The Public Dental Health Care in Dalarna consists of 22 clinics within general dentistry, clinics with orthodontic specialties, dental hospital care and our own prosthetic laboratory. We are currently looking for General Dentists to join our organization. You will be working with patients of all ages and categories, with a focus on treating children and adolescents. You will work closely in teams with your colleagues at the clinic, therefore good teamwork skills is required. There are possibilities to influence the focus of your own work depending on interest, experience and competence. Job requirements: *Registered dentist within EU/EEA *EU/EEA citizenship *English language proficiency at CEFR level B2 *Ability to work in a team with colleagues of all professions *Great focus on qualitative work *Good communication skills *An eager to constantly develop your professional skills Our offers: *A 1 year, contract during the language course and then permanent contract upon receiving a Swedish license as a Dentist (conditions apply). More information about applying for a Swedish license, https://www.socialstyrelsen.se/en/apply-and-register/apply/licence-to-practise/ *Starting salary for newly graduated dentists is approx. 3300 Euro/month (before taxes). Salaries are negotiable depending on experience/competence. *22-week intensive Swedish course to reach level C1 (on site in Dalarna) *Educational salary during the language course *Support with moving costs *Support for partners/spouses to find work opportunities in Dalarna *A minimum of 25 days of paid vacation per year *A modern working environment *A high standard of clinical equipment at the clinics *Courses/auscultations In this recruitment we cooperate with Arbetsförmedlingen EURES .

27 februari 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Turnerande fältsäljare - Snittlön 35.000 kr

Är du driven, tävlingsinriktad och letar efter nästa steg i karriären? Då kanske resande försäljning är något för dig! Vi samarbetar med några av Sveriges största aktörer inom TV och bredband och är ledande inom face2face försäljning. Hos oss kommer du lära dig grundretoriken i försäljning till mer avancerad invändningshantering av erfarna säljchefer som brinner för det dem gör. Därför behövs det ingen tidigare erfarenhet då vi lär upp från grunden! Vi som företag fungerar lite annorlunda då vi tror att personlig utveckling och försäljning går hand i hand, därför jobbar vi stenhårt med daglig coachning, rätt mindset samt individuella målsättningar. Som ny säljare hos oss ingår man i ett team med likasinnade kollegor som älskar försäljning där alla hjälper varandra att ta rätt steg i rätt riktning, varje dag. En härlig teamkänsla där man stöttar varandra ger återkommande goda resultat och är något vi satsar mycket på genom tävlingar, teambuilding aktiviteter och andra roliga event. Med över 20 års erfarenhet av försäljning på nacken tillsammans med våra fantastiska säljteam är vi övertygade om att vi kan skapa Sveriges bästa arbetsplats för säljare. Mer om tjänsten: Omfattning: Heltidstjänst Arbetstider: Måndag - Fredag kl. 12:00 - 21:00 Du kommer förmedla och sälja in produkter från våra uppdragsgivare genom uppsökande försäljning där du själv ansvarar för hela säljprocessen. Tjänsten är på resande fot där du tillsammans med ditt team besöker städer runtom i hela Sverige där övernattning ingår. Vi står för samtliga boende och resekostnader men förväntar oss att du har möjlighet att vara borta måndag - fredag om du söker tjänsten. Vi söker dig som: - Flytande svenska i tal och skrift - Är driven och tävlingsinriktad - Kan arbeta självständigt och i grupp - Kan bygga värdefulla relationer och göra allt för kunderna Vad vi erbjuder: - Generösa provisioner - Daglig coaching och mentorskap från flera av Sveriges bästa säljchefer - Löpande sälj samt ledarskapsutbildningar - Roliga säljtävlingar - Goda karriärmöjligheter inom bolaget Meriterande: - B-körkort (ej krav) Mer om oss hittar du på: https://vitasales.se/#Section1 Är du den vi söker? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande!

27 februari 2024
Sista ansökan:
15 augusti 2024
Farmaceut till Apotek Hjärtat ICA Maxi Falun

Därför ska du jobba hos oss, Apotekschef Marie berättar Välkommen till vårt fina Apotek i Hjärtat av Falun! Nära Lugnets sportsliga aktiviteter och historiens vingslag i koppargruvan. För mig som chef, är det viktigt att du har fokus på målet. Vi jobbar dagligen mot tydliga mål, kommunicerar hela tiden om vad som är viktigast idag. Ibland är det siffror, ibland är det att hinna inventera och ibland är det att skylta våra nya produkter, så kunderna inte missar dem. Alltid, alltid med kunden i första rummet. Vad vi än gör, är det för att se till att vi behåller våra kunder och får fler att upptäcka oss. Med vår inställning, blir det ofta att vi vinner och då firar vi gärna. Det står nästan jämt en ”Hurra-tårta” i kylskåpet! Vi ligger perfekt på ICA Maxi, med öppettider 8–20 alla dagar och våra kunder uppskattar verkligen vår tillgänglighet. Här möter vi Falu-bor, turister, landslag som tävlar i skidskytte, genomresande och studenter som precis börjat sin första kurs. Vi har allt på vårt apotek och vi hjälper gärna till! Tjänsten är en tillsvidareanställning som farmaceut. Tjänsten är på heltid eller enligt överenskommelse. Provanställning kan komma att tillämpas. Tillträde till tjänsten sker enligt överenskommelse. Såhär jobbar en farmaceut på Hjärtat! Som farmaceut på Hjärtat arbetar du omväxlande med professionell rådgivning och försäljning inom recept och egenvård. Som den duktiga kundfokuserade farmaceuten du är, bidrar du till en bättre hälsa för våra kunder och apotekets framgång. Två saker kommer att vägleda dig, vilket Hjärtatapotek du än jobbar på: Hjärtats Arbetssätt, vår arbetsmetod av enhetlighet, samt våra värderingar - Enkelhet, Engagemang och Entreprenörskap. Det här är du! Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. Du är antingen i början av din karriär eller så är du erfaren och vill dela med dig av dina kunskaper till dina nya Hjärtatkollegor. Som person är du positiv, engagerad och gillar enkla och nya lösningar i din vardag. Med din goda attityd är du en lagspelare och en ambassadör för hela Hjärtat! Varför bli en del av Hjärtat? På Hjärtat erbjuder vi dig ett jobb i ett innovativt företag som växer! Vi är en platt organisation där du kommer att ha ett nära samarbete med dina kollegor och chef. Som farmaceut kan du vidareutvecklas i rollerna som bland annat Läkemedelsansvarig, Farmaciansvarig och säljansvarig. Är du nyfiken på att veta mer om hur det är att jobba på Hjärtat? Lyssna gärna på vår podd! Vi på Hjärtat strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar därför sökande med olika bakgrund! Rekryteringen sker löpande och därav kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. All extern hjälp med rekrytering undanbedes. Sista ansökningsdag: 2024-05-31 Kontaktperson: Marie Lidman, [email protected] Välkommen till ett apotek med stort Hjärta!

27 februari 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Installationssamordnare

Företagsbeskrivning AFRY erbjuder tjänster inom teknik, design, digitalisering och rådgivning. Vi är hängivna experter inom industri, energi- och infrastruktur, som skapar värde för kommande generationer. AFRY har en global räckvidd med djupa rötter i Norden. Tillsammans accelererar vi omställningen till ett mer hållbart samhälle. Jobbeskrivning AFRY söker nu erfarna Installationssamordnare. Våra projekt är både roliga, utmanande och varierande då våra kunder finns inom bland annat fastigheter, industri, skolor och sjukhus. Hos oss får du följa projekten från tidigt skede till leverans och uppföljning. Som del i ett stort konsultföretag har vi möjlighet att arbeta smart och få med bred kunskap inom alla installationstekniska områden - vad projektet än kräver kan vi hjälpas åt och lösa det. Vårt arbetsklimat präglas därför av teamwork och framåtanda. Vi arbetar i en positiv och stimulerande miljö där det ständigt pågår utbyte av erfarenheter. Tjänsten som vi erbjuder är bred och det klassiska uttrycket ”ingen dag är den andre lik” passar utmärkt här. Som installationssamordnare erbjuder vi dig ett varierat arbete där du planerar, leder och följer upp installationsarbeten i kundens projekt. Hos oss finns både juniora och seniora kollegor, som stöttar varandra i uppdragen. Är du nyfiken på vilka andra tjänster vi erbjuder? Läs mer här: https://afry.com/sv/afry-erbjuder-tjanster-inom-teknik Kravspecifikation Vi tror att du har minst 3 års erfarenhet av installationssamordning, helst som konsult alternativt från entreprenörsledet och känner att du vill fortsätta utvecklas. Under dina år inom yrket har du lärt känna relevanta aktörer och skapat långvariga relationer. Du är van att läsa handlingar i MagiCAD och AutoCAD, kompetens eller erfarenhet av BIM-samordning är meriterande. Du har en relevant utbildning eller motsvarande erfarenhet från branschen. Även om vi är ett internationellt företag, är det ett krav att du behärskar det svenska språket muntligt såväl som i skrift för att svara mot våra kunders behov. I denna rekrytering lägger vi särskild stor vikt vid dina personliga kompetenser, vi söker dig som är kundfokuserad, har god problemlösningsförmåga, är affärsmässig och en teamplayer. Du identifierar möjligheter och löser problem med kreativitet och kommunikation både internt och hos kunden, med förmågan att bedöma genomförbarheten i entreprenadskedet. Att lyssna, förstå och arbeta för att uppfylla kundens behov samt våga föreslå alternativa lösningar när det behövs, med insikt i vår kunds affär eller uppdrag är viktigt för dig. Oavsett roll i uppdraget, ställer du tid och kostnad i relation till arvode, identifierar möjligheter för en gynnsam affär, tar mod till att diskutera ekonomi med kunder och gör realistiska kalkyler baserat på förfrågningsunderlag. Ytterligare information Sista ansökningsdag 2024-04-30. Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan! Kontaktperson för frågor: Andreas Rinnström, COO [email protected] +46 10 505 64 17 Den här rekryteringen sköts internt av oss på AFRY och vi undanber oss vänligen kontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser. På AFRY driver vi förändring i allt vi gör. Vi anser att förändring sker när modiga idéer möts, när vi samarbetar, skapar innovation och omfamnar kreativa lösningar, det är så vi skapar framtiden. Vi söker konstant kvalificerade kandidater som vill ansluta sig till våra inkluderande team runt om i världen. Bli en del av oss och påskynda den gröna omställningen

26 februari 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Konstruktör inom styr och regler

Företagsbeskrivning AFRY erbjuder tjänster inom teknik, design, digitalisering och rådgivning. Vi är hängivna experter inom industri, energi- och infrastruktur, som skapar värde för kommande generationer. AFRY har en global räckvidd med djupa rötter i Norden. Tillsammans accelererar vi omställningen till ett mer hållbart samhälle. Jobbeskrivning AFRY söker nu erfarna konstruktörer och handläggande konstruktörer inom styrprojektering. Våra projekt är både roliga, utmanande och varierande då våra kunder finns inom bland annat fastigheter, industri, skolor och sjukhus. Hos oss får du följa projekten från tidigt skede till leverans och uppföljning. I tjänsten ingår att arbeta med allt från tidiga skeden till kalkyler, projektering och ritningar som projekteras i MagiCAD Autocad eller Revit samt att ta fram teknisk dokumentation och handlingar. Som del i ett stort konsultföretag har vi möjlighet att arbeta smart och få med bred kunskap inom alla installationstekniska områden - vad projektet än kräver kan vi hjälpas åt och lösa det. Vårt arbetsklimat präglas därför av teamwork och framåtanda. Vi arbetar i en positiv och stimulerande miljö där det ständigt pågår utbyte av erfarenheter. I rollen som konstruktör kommer du arbeta självständigt med styrprojektering. Du kommer delta på projekteringsmöten, vara delaktig i samordning med andra konsulter samt tillsammans med kollegor ta fram tekniska lösningar. Planering av din egna tid och god kommunikation ses som viktiga egenskaper. I rollen som konstruktör kommer du ansvara för att leda uppdrag inom din disciplin vad gäller utförande, kvalitet, resursplanering, tider och ekonomi. Du tar ansvar för leveranser och ser till att framdriften i uppdragen motsvarar planeringen. Hos oss finns både juniora och seniora kollegor, som stöttar varandra i uppdragen. Är du nyfiken på vilka andra tjänster vi erbjuder? Läs mer här: https://afry.com/sv/afry-erbjuder-tjanster-inom-teknik Kravspecifikation Du har minst 7 års erfarenhet av självständigt arbete inom styr-och övervakningssystem. Under dina år inom yrket har du lärt känna relevanta aktörer och skapat långvariga relationer. Du har en relevant utbildning eller motsvarande erfarenhet från branschen. Några egenskaper som är meriterande är bland annat en bakgrund inom VVS och entreprenadbesiktning. Eventuellt har du även med dig erfarenhet av samordnad funktionsprovning. Även om vi är ett internationellt företag, är det ett krav att du behärskar det svenska språket muntligt såväl som i skrift för att svara mot våra kunders behov. I denna rekrytering lägger vi särskild stor vikt vid dina personliga kompetenser, vi söker dig som är kundfokuserad, har god problemlösningsförmåga, är affärsmässig och en teamplayer. Du identifierar möjligheter och löser problem med kreativitet och kommunikation både internt och hos kunden, med förmågan att bedöma genomförbarheten i entreprenadskedet. Att lyssna, förstå och arbeta för att uppfylla kundens behov samt våga föreslå alternativa lösningar när det behövs, med insikt i vår kunds affär eller uppdrag är viktigt för dig. Oavsett roll i uppdraget, ställer du tid och kostnad i relation till arvode, identifierar möjligheter för en gynnsam affär, tar mod till att diskutera ekonomi med kunder och gör realistiska kalkyler baserat på förfrågningsunderlag. Rollen kräver starkt samarbete och tekniskt integrerande av system utifrån information från olika discipliner och beställarens önskemål. Det innebär också samarbete med leverantörer, förståelse för olika fabrikat samt ofta att upprätta gränsdragningslistor mellan teknikdiscipliner och leda möten. Ytterligare information Sista ansökningsdag 2024-04-30. Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan! Kontaktperson för frågor: Andreas Rinnström, COO [email protected] +46 10 505 64 17 Den här rekryteringen sköts internt av oss på AFRY och vi undanber oss vänligen kontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser. På AFRY driver vi förändring i allt vi gör. Vi anser att förändring sker när modiga idéer möts, när vi samarbetar, skapar innovation och omfamnar kreativa lösningar, det är så vi skapar framtiden. Vi söker konstant kvalificerade kandidater som vill ansluta sig till våra inkluderande team runt om i världen. Bli en del av oss och påskynda den gröna omställningen

26 februari 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Specialist med kompetens inom kyl- och värmepumpssystem

Företagsbeskrivning AFRY erbjuder tjänster inom teknik, design, digitalisering och rådgivning. Vi är hängivna experter inom industri, energi- och infrastruktur, som skapar värde för kommande generationer. AFRY har en global räckvidd med djupa rötter i Norden. Tillsammans accelererar vi omställningen till ett mer hållbart samhälle. Jobbeskrivning AFRY söker nu erfarna Specialister inom kyl- och värmepumpssystem. Våra projekt är både roliga, utmanande och varierande då våra kunder finns inom bland annat fastigheter, industri, skolor och sjukhus. Hos oss får du följa projekten från tidigt skede till leverans och uppföljning. I tjänsten ingår att arbeta med allt från tidiga skeden till kalkyler, projektering och ritningar som projekteras i MagiCAD Autocad eller Revit samt att ta fram teknisk dokumentation och handlingar. Som del i ett stort konsultföretag har vi möjlighet att arbeta smart och få med bred kunskap inom alla installationstekniska områden - vad projektet än kräver kan vi hjälpas åt och lösa det. Vårt arbetsklimat präglas därför av teamwork och framåtanda. Vi arbetar i en positiv och stimulerande miljö där det ständigt pågår utbyte av erfarenheter. Vi söker en engagerad och erfaren Specialister inom kyl- och värmepumpssystem för att leda våra projekt inom kyla och värmeproduktion med fokus på värmepumpsteknik. Som en del av vårt team kommer du att spela en central roll i att utforma och implementera effektiva systemlösningar för att reglera temperaturen i olika miljöer. I rollen kommer du att vara ansvarig för att utveckla och implementera innovativa systemlösningar inom kyla och värmeproduktion med användning av värmepumpsteknik. Detta inkluderar att anpassa och dimensionera centralutrustning för att möta olika behov och krav i olika miljöer. Dessutom kommer du att ha ansvaret för att genomföra noggranna kostnadskalkyler för projektutförandet och säkerställa att budgeten hålls i linje med överenskomna ramar. Du kommer även att ha möjlighet att arbeta med att projektera kylsystem för restaurang- och köksmiljöer för att skapa effektiva och optimala lösningar. Som en del av din roll kommer du också att tillämpa din kunskap om geo-lager för att optimera energianvändningen och främja hållbarheten i de system du arbetar med. Denna mångsidiga roll erbjuder en spännande möjlighet att vara med och forma framtidens teknik inom kyl- och värmeproduktion. Är du nyfiken på vilka andra tjänster vi erbjuder? Läs mer här: https://afry.com/sv/afry-erbjuder-tjanster-inom-teknik Kravspecifikation Du har minst 3 års erfarenhet av självständigt arbete inom kyl- och värmepumpsystem. Under dina år inom yrket har du lärt känna relevanta aktörer och fått en relevant utbildning eller motsvarande erfarenhet från branschen. Även om vi är ett internationellt företag, är det ett krav att du behärskar det svenska språket muntligt såväl som i skrift för att svara mot våra kunders behov. I denna rekrytering lägger vi särskild stor vikt vid dina personliga kompetenser, vi söker dig som är kundfokuserad, har god problemlösningsförmåga, är affärsmässig och en teamplayer. Du identifierar möjligheter och löser problem med kreativitet och kommunikation både internt och hos kunden, med förmågan att bedöma genomförbarheten i entreprenadskedet. Att lyssna, förstå och arbeta för att uppfylla kundens behov samt våga föreslå alternativa lösningar när det behövs, med insikt i vår kunds affär eller uppdrag är viktigt för dig. Oavsett roll i uppdraget, ställer du tid och kostnad i relation till arvode, identifierar möjligheter för en gynnsam affär, tar mod till att diskutera ekonomi med kunder och gör realistiska kalkyler baserat på förfrågningsunderlag. Ytterligare information Sista ansökningsdag 2024-04-30. Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan! Kontaktperson för frågor: Andreas Rinnström, COO [email protected] +46 10 505 64 17 Den här rekryteringen sköts internt av oss på AFRY och vi undanber oss vänligen kontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser. På AFRY driver vi förändring i allt vi gör. Vi anser att förändring sker när modiga idéer möts, när vi samarbetar, skapar innovation och omfamnar kreativa lösningar, det är så vi skapar framtiden. Vi söker konstant kvalificerade kandidater som vill ansluta sig till våra inkluderande team runt om i världen. Bli en del av oss och påskynda den gröna omställningen

23 februari 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Frukost / Lunch , Scandic Lugnet, deltid 50%

På Scandic Lugnet bor våra gäster mitt i Lugnets stora sport- och friluftsanläggning med massor av aktiviteter året om. De kan njuta av naturen eller ta en promenad till Faluns stadskärna med restauranger och butiker. Våra gäster kan också avsmaka en god måltid i vår mysiga restaurang eller spendera tid i vår relaxavdelning. Vi som arbetar på hotellet är ett glatt gäng med stark gemenskap. Vi ser efter varandra, hjälper till där det behövs och ser utveckling, litet som stort, som den mest naturliga delen av vårt arbete. Tillsammans skapar vi en god stämning och en välkomnande atmosfär som i sin tur präglar vistelsen för alla våra gäster och kollegor. Som frukostvärd/värdinna på Scandic har du ett övergripande ansvar att tillsammans med kollegorna förberede, servera och avsluta vår frukost. Det är absolut en fördel att vara morgonpigg då arbetsdagen startar 05.00. Som uppskattad medarbetare vid frukosten tar du ansvar för ditt arbete och stöttar teamet. Du verkar för att samarbete på hela hotellet fungerar och att gästen får service i världsklass. Du stöttar teamet, löser problem och har alltid gästens bästa i fokus. Vid behov kommer det också att förekomma arbete med lunchservering. Tillsammans tar vi ansvar för ett värdskap i världsklass för hela hotellet både gentemot gäst och medarbetare, säkerställa ett positivt intryck av hotellet och Scandic. Avtalsområde: HRF Vi ser gärna att sökande har erfarenhet ifrån branschen men detta är inget krav. Vi tillämpar 6 månaders provanställning , välkommen med din ansökan. Det här är en tillsvidareanställning på deltid 75%. Vi når längre när olikheter bejakas. Hos oss får du utrymme att vara dig själv och utvecklas i den riktning du vill, med trygga villkor och schyssta avtal som grund. Ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss - bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic. Delar du våra värderingar? BE A PRO BE YOU BE CARING BE BOLD

23 februari 2024
Sista ansökan:
20 augusti 2024