Lediga jobb i Hagfors

Sök totalt 67 lediga jobb i Hagfors

Säljare till Hagfors

Vill du bli Sveriges bästa säljare? Kickstarta din säljkarriär hos oss på Verisure! Våra medarbetare är vår största tillgång och vi erbjuder därför en onboarding i världsklass! Du får lära dig försäljningsarbetet från grunden och får alla verktyg för att lyckas i din säljkarriär. Är du driven och vill utvecklas vidare så har vi fantastiska karriärmöjligheter samt erbjuder vidareutbildning inom både försäljning, installation och ledarskap. Tjänsten är placerad hos Säkerhetstjänst i Värmland AB som sedan flera år är franchisetagare till Verisure AB - marknadsledande leverantör av larm till villa och lägenhet. Vi erbjuder dig: * Attraktiv lön med garanterad del och provisionsstege * Tjänstebil * Onboarding i världsklass * Attraktiv karriärstege * Säljtävlingar med extraordinära priser * Kollektivavtal och friskvårdsbidrag * Mållön 32.000-40.000 kronor Vad innebär tjänsten? Som säljande Security expert jobbar du med försäljning som hjälper familjer och människor att känna trygghet i vardagen. I praktiken besöker du privatpersoner för kostnadsfri rådgivning och sälj av säkerhet för ett tryggare hem. Du ansvarar för hela säljprocessen från bokning, genomförande av kundbesök till avtalsskrivning och installation. Vi har några av Sveriges absolut bästa säljare och coacher till förfogande och har därför inget krav på tidigare försäljningserfarenhet. Vi söker dig som: * Har B-körkort (obligatoriskt krav)  * Kan arbeta vardagar mellan kl. 12-21 * Behärskar svenska i tal och skrift, ytterligare språk är meriterande  * Är fri från anmärkningar i belastningsregistret och hos UC  * Drivs av att arbeta mot uppsatta mål * Har stort kundfokus med hög integritet * Värdesätter samarbete och ett bra team Sök direkt utan CV Urval sker löpande så ta chansen och skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi tar inte emot ansökningar via mail på grund av GDPR. Under rekryteringsprocessen tar vi utdrag ur belastningsregistret och gör en kreditupplysning. Har du frågor? Läs mer på vår karriärsida eller kontakta rekryteringsteamet på [email protected] . Märk ämnesraden med den ort du är intresserad av att jobba i. Vi ser fram emot din ansökan!

22 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Jobba extra hemifrån (kväll och helg)

Vilka är vi?  Samtele Ab är en växande mobiloperatör på den svenska telekommarknaden och vi växer i rasande fart. Därav söker vi nu fler drivna och tävlingsinriktade medarbetare till vårt team. Allt arbete sker hemifrån och digitalt! Våra tjänster och produkter är av högsta kvalitet och riktar sig både mot privatpersoner såväl som företag. Med telefonen som verktyg kommer du att ta kontakt med både nya och befintliga kunder och sälja in våra telefonabonnemang till konkurrenskraftiga priser.      Vi söker dig som:  - Kan flytande svenska i tal och skrift.  - Har en positiv inställning.  - Har höga ambitioner.  - Älskar utmaningar.  - Brinner för att jobba med människor  - Har egen dator och headset     Hos oss får du vara med och skapa en inspirerande miljö där vi motiverar och pushar varandra till att uppnå goda resultat. Är du driven och hungrig? Vill du arbeta för ett dedikerat och professionellt företag med goda förutsättningar? Vi ger dig utveckling både på ett personligt plan och ute i arbetslivet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenheter av försäljning men det är absolut inget krav. Oavsett så ger vi dig de verktygen som krävs för att du skall utvecklas som säljare samt uppnå dina personliga mål.      Vi erbjuder:      - Produkt- & säljutbildning (Via Skype)  - Personlig coachning (Via Skype)  - Start omgående  - Tävlingar och roliga aktiviteter  - Arbetstider 17.00-21.00 Mån-Fre   - Hög ersättning

21 april 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Jobba hemifrån

Vilka är vi?  Samtele Ab är en växande mobiloperatör på den svenska telekommarknaden och vi växer i rasande fart. Därav söker vi nu fler drivna och tävlingsinriktade medarbetare till vårt team. Allt arbete sker hemifrån och digitalt! Våra tjänster och produkter är av högsta kvalitet och riktar sig både mot privatpersoner såväl som företag. Med telefonen som verktyg kommer du att ta kontakt med både nya och befintliga kunder och sälja in våra telefonabonnemang till konkurrenskraftiga priser.      Vi söker dig som:  - Kan flytande svenska i tal och skrift.  - Har en positiv inställning.  - Har höga ambitioner.  - Älskar utmaningar.  - Brinner för att jobba med människor  - Har egen dator och headset     Hos oss får du vara med och skapa en inspirerande miljö där vi motiverar och pushar varandra till att uppnå goda resultat. Är du driven och hungrig? Vill du arbeta för ett dedikerat och professionellt företag med goda förutsättningar? Vi ger dig utveckling både på ett personligt plan och ute i arbetslivet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenheter av försäljning men det är absolut inget krav. Oavsett så ger vi dig de verktygen som krävs för att du skall utvecklas som säljare samt uppnå dina personliga mål.      Vi erbjuder:      - Produkt- & säljutbildning (Via Skype)  - Personlig coachning (Via Skype)  - Start omgående  - Tävlingar och roliga aktiviteter  - Arbetstider 09.00-17.00 Mån-Fre   - Hög ersättning

21 april 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
SPECIALPEDAGOG

ARBETSUPPGIFTER Du ingår i grundskolans elevhälsoteam som leds av rektor och du har därmed ett nära samarbete med övriga professioner inom elevhälsoteamet och pedagoger samt arbetar i team tillsammans med övriga specialpedagoger. Du ska som specialpedagog bidra till utveckling genom specialpedagogiskt stöd. Det kan exempelvis handla om konsultation, handledning och anpassade fortbildningsinsatser. Det innebär också att ge pedagoger och resursteam stöd och handledning och driva utvecklingsarbete i samarbete med andra för att förbättra och förändra arbetsmetoder och arbetssätt. Du gör pedagogiska utredningar/kartläggningar och hjälper till att utforma åtgärdsprogram för att stödja elever. Du har god kunskap om kompensatoriska verktyg och arbetssätt. Vi erbjuder dig ett stimulerande arbete där du ska kunna arbeta självständigt men i nära samarbete med övriga kollegor. Det ingår i ditt uppdrag att hålla dig uppdaterad inom nya rön inom pedagogiken och att sedan förmedla dem till lärare och resten av skolans personal. En viktig uppgift är att vara en kvalificerad samtalspartner och rådgivare i pedagogiska frågor för både föräldrar, kollegor, skolledare och andra berörda. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är legitimerad förskollärare och/eller grundskollärare med specialpedagogexamen eller annan akademisk utbildning vi bedömer relevant för rollen. För arbetet krävs att du har: ● dokumenterad kunskap och erfarenhet av att handleda inom din profession ● god kännedom om aktuell forskning inom det specialpedagogiska området ● kunskap om neuropsykiatriska funktionsnedsättningar och är förtrogen med arbetet för tillgängliga lärmiljöer Det är meriterande om du också har: ● erfarenhet från arbete med specialpedagogiska frågor på övergripande nivå ● kännedom om arbete inom elevhälsa Du trivs med att arbeta med flera arbetsuppgifter samtidigt. Du har lätt för att kommunicera och har ett stort intresse av att möta olika människor med olika bakgrund och förutsättningar. Du har god förmåga att skapa goda relationer till medarbetare, barn/elever och kollegor. Som person kännetecknas du av en positiv inställning och ett lösningsfokuserat arbetssätt. Du har goda IT-kunskaper, är kommunikativ och kan på ett tydligt och korrekt sätt uttrycka dig i både tal och skrift. B-körkort är ett krav. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. LÖN Vi tillämpar individuell lönesättning, ange löneanspråk FACKLIGA FÖRETRÄDARE Nås genom Hagfors kommuns växel, 0563-185 00. ÖVRIGT Enligt skollagen (2010:800) krävs ett registerutdrag från Rikspolisstyrelsen belastningsregister för att arbeta inom förskoleverksamhet, skola eller barnomsorg. Vi har gjort medieval för denna rekrytering och vi undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster. Tjänsten tillsätts under förutsättning att erforderliga beslut fattas. ARBETSPLATS Hagfors skolområde består av verksamheterna förskola, förskoleklass, fritidshem, grundskola, grundsärskola, gymnasieskola, gymnasiesärskola, kommunal vuxenutbildning, särskild utbildning för vuxna, fritidsgård, skol- och folkbibliotek, kulturskola samt ett särskilt ansvar för kulturen i Hagfors kommun. Grundskolorna finns på Älvstranden bildningscentrum i Hagfors, på Kyrkhedens skola i Ekshärad samt i Sunnemo och Råda. Gymnasiet och vuxenutbildningen finns vid Älvstranden bildningscentrum i Hagfors. Den aktuella tjänsten är placerad på Älvstranden bildningscentrum åk 7-9 i Hagfors och i Sunnemo skola. Hagfors kommun erbjuder dig stora möjligheter till balans i livet. Du kan göra karriär och samtidigt njuta av ett gôtt liv med livskvalitet. Här finns ett modigt fôlk med framåtanda som uppskattar kombinationen av den lilla stadens potential och närheten till en storslagen natur. Vårt handlingskraftiga näringsliv stärker kommunen och sätter Hagfors på kartan internationellt. Den lokala flygplatsen gör att det är nära till Stockholm och resten av världen, vilket skapar möjligheter i både jobbet och privatlivet. Här hjälps vi åt att skapa ett rikt liv och tillsammans möjliggör vi en attraktiv kommun. Läs mer om arbetet i Hagforsstrategin. VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!

19 april 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Undersköterskor till Ekshärads hemtjänst

ARBETSUPPGIFTER OCH KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är undersköterska, gärna med erfarenhet från hemtjänst eller äldreomsorg. Goda kunskaper i svenska språket krävs i både tal och skrift. Du har dokumentationskunskaper samt allmänna datorkunskaper. Du ska vara ansvarstagande, lösningsfokuserad samt ha en god samarbetsförmåga. Du ska kunna arbeta självständigt då du ofta arbetar ensam hos våra vårdtagare. Arbete i hemtjänsten innebär arbete i den enskildes hem där din huvudsakliga arbetsuppgift är att ge god service och omvårdnad utifrån deras egna behov och förutsättningar. Körkort med förarbehörighet B är ett krav. Arbetet är förlagt till dagar, kvällar och helger. Anställningar föregås av intervju. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Annonsen gäller en tjänst på 100% och tre tjänster på 85%.  LÖN Lön enligt avtal FACKLIGA FÖRETRÄDARE Nås genom Hagfors kommuns växel, 0563-185 00. ARBETSPLATS Hagfors kommun erbjuder dig stora möjligheter till balans i livet. Du kan göra karriär och samtidigt njuta av ett gôtt liv med livskvalitet. Här finns ett modigt fôlk med framåtanda som uppskattar kombinationen av den lilla stadens potential och närheten till en storslagen natur. Vårt handlingskraftiga näringsliv stärker kommunen och sätter Hagfors på kartan internationellt. Den lokala flygplatsen gör att det är nära till Stockholm och resten av världen, vilket skapar möjligheter i både jobbet och privatlivet. Här hjälps vi åt att skapa ett rikt liv och tillsammans möjliggör vi en attraktiv kommun. Läs mer om arbetet i Hagforsstrategin. ARBETSPLATS INDIVID- OCH OMSORGSAVDELNINGEN Vi söker nu en kvalitetsmedveten medarbetare och som vill arbeta i hemtjänsten med personer i ordinärt boende. Du anställs inom individ- och omsorgsavdelningen med placering i Ekshärads hemtjänst.  VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!

19 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Bussförare Hagfors

Med 13 000 medarbetare i fyra länder är vi Nordens största företag inom kollektivtrafiken. Varje dag, året runt, väljer en miljon människor att resa mer hållbart med oss. Från norr till söder, i stadsmiljö och på landsbygden. Till nästa hållplats, eller hela vägen hem. Tillsammans med våra resenärer och uppdragsgivare är vi stora nog att göra skillnad, på riktigt. Läs mer om oss på www.nobina.se. Trafikområde Värmland består av ca 500 medarbetare och vi kör varje dag ca 250 bussar. Tillsammans med vår uppdragsgivare Värmlandstrafik ansvarar vi för att driva och utveckla busstrafiken i Värmland/ Hagfors. Ett av våra viktigaste uppdrag är att leva upp till Nobinas resenärslöfte. Våra resenärer ska alltid känna sig välkomna och trygga, få information som är betydelsefull för sin resa och veta att de reser hållbart med oss. Vill du bli vår kollega? Sök jobbet som bussförare hos oss!  Personliga egenskaper och kvalifikationer Som bussförare är du utåtriktad, flexibel och tycker om både service och kundkontakter. Du möter stressiga situationer och miljöer på ett lugnt och tryggt sätt. Du har ett säkert körsätt och kör miljövänligt. Du behärskar svenska i tal och skrift.   Du har D-körkort och YKB.   Som ny medarbetare på Nobina får du en gedigen introduktion och möjlighet till fortsatt kompetensutveckling.   Nobina gillar olika Vi på Nobina vet att mångfald och inkludering berikar både individer, grupper och oss som företag. Allas samlade erfarenheter är viktiga för att vi som jobbar på Nobina, likväl som samhället runt omkring oss, ska kunna växa och utvecklas på bästa möjliga sätt. Om tjänsten   Vi erbjuder olika anställningsformer timanställning/ dagbeordring. Lön enligt kollektivavtal.   Vid frågor gällande rekryteringsprocessen, kontakta rekryteringsansvarig [email protected]  Facklig kontaktperson:  Kommunal, e-post: [email protected]  Ansökan Vi vill ha din ansökan senast: 240531 Urval sker löpande.

18 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Butikspersonal

Nu söker vi Sommarpersonal till vår butik i Hagfors! I arbetsuppgifterna ingår Varuplock, Kassatjänst m.m Vi söker dig som är positiv, glad, engagerad och gillar kundkontakt! Tjänsterna är uppdelade i både Heltid och Deltid. Vi ser fram emot din ansökan!

18 april 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024
Enhetschef till Häggårdens särskilda boende i Råda.

Hagfors kommun erbjuder dig stora möjligheter till balans i livet. Du kan göra karriär och samtidigt njuta av ett gôtt liv med livskvalitet. Här finns ett modigt fôlk med framåtanda som uppskattar kombinationen av den lilla stadens potential och närheten till en storslagen natur. Vårt handlingskraftiga näringsliv stärker kommunen och sätter Hagfors på kartan internationellt. Den lokala flygplatsen gör att det är nära till Stockholm och resten av världen, vilket skapar möjligheter i både jobbet och privatlivet. Här hjälps vi åt att skapa ett rikt liv och tillsammans möjliggör vi en attraktiv kommun. Läs mer om arbetet i Hagforsstrategin. ARBETSPLATS INDIVID- OCH OMSORGSAVDELNINGEN Vi söker en enhetschef till Häggårdens särskilda boende i Råda. Vi erbjuder dig ett meningsfullt och spännande uppdrag att tillsammans med oss som finns i verksamheten förvalta och fortsätta leda och utveckla verksamheten in i framtiden. Som enhetschef inom individ- och omsorgsavdelningen är du underställd verksamhetschef och ingår i en ledningsgrupp med enhetschefer för hemtjänst, särskilt boende och LSS/Socialpsykiatri. Som stöd till enhetschefer finns en bemanningsenhet. Individ- och omsorgsavdelningens arbete vilar på en gemensam värdegrund som bygger på tillit, respekt, ansvarskänsla och trygghet. ARBETSUPPGIFTER OCH KVALIFIKATIONER Vi söker dig med följande utbildning: socionomutbildning, sociala omsorgsprogrammet eller annan utbildning som arbetsgivaren finner adekvat. Vi söker dig som har intresse för målgruppen, är flexibel, självständig och har god samarbetsförmåga. Vi söker efter en engagerad och trygg person som kan omvandla mål och handlingar till konkreta resultat. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. LÖN Vi tillämpar individuell lönesättning,ange löneanspråk. ÖVRIGT Körkort med förarbehörighet B krävs. Provanställning kan bli aktuellt. Intervjuer sker löpande under ansökningstiden FACKLIGA FÖRETRÄDARE Vision, når du genom Hagfors kommuns växel, 0563-185 00. Vi har gjort medieval för denna rekrytering och vi undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster. VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!

16 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Trademark Paralegal - RightHub

At RightHub, we want to create the best and most modern platform in the world for connecting stakeholders in the global IP market. We are currently 80 employees in the group with offices in Sweden, Denmark, England, and the USA. Do you want to be part of our continued journey? Our clients are companies as well as technology and law firms that work with innovation and brand creation. In addition to our service team that helps our customers with their ongoing cases, we have a large group of IT developers who continuously develop our IT platform. Our goal is to become the industry's best workplace with the most satisfied customers, and we hope that you want to contribute to this goal. We are now looking for a trademark paralegal to strengthen our team. About the role As a trademark paralegal at RightHub, you get to join our journey to become the world's best in outsourcing qualified IP services. The demand for our services is greater than ever, which creates opportunities for development and to be involved in shaping your role with us. In this position, you will have contact with customers from various industries and will support them with qualified IP administration. It can be about everything from docketing and general deadline management, to advanced paralegal work where you are responsible for all the various action points connected to IP matters. You will also take an active role in the development of our services and how they are connected to our different software platforms. This role is within RightHub Services with a base in Hagfors, Sweden. We are positive about you residing in any location and offer the opportunity to work from home to a large extent. About you In the role as a trademark paralegal, we see that you are structured, ensure customer satisfaction and contribute to creating the best workplace. You are expected to nurture customer relations by, among other things, communicating with customers and authorities both in Sweden and abroad. We also value that you are driven and have the desire to develop yourself as well as the company. We see that you have an education or experience in qualified IP administration and that you express yourself well in English in speech and writing. If you have knowledge in other languages it is an advantage. What do we offer? We offer you a job in a growing company with big ambitions. With us, you get to work in an innovative company that want to make a real difference in the IP industry. We strive to have the most satisfied employees and the most satisfied customers. You get the opportunity to shape an employment that works for you. Other information Selection and interviews are ongoing Deadline for applications: April 30 Location: Flexible Scope: Full-time Start: According to agreement Selection is ongoing, you are more than welcome to submit your application. If you have any questions about the position, please contact Emma Carlsten on +46 70 209 70 06 or [email protected]

16 april 2024
Sista ansökan:
1 maj 2024
Vill du vikariera i sommar i Hagfors?

Vi söker dig som vill vikariera för en av våra assistenter i Hagfors under sommaren!   Du kommer jobba i en trygg arbetsgrupp för en tjej som har skaffat eget boende. Arbetet är förlagt både till dagtid och nattetid, alla dagar i veckan - vilket betyder att du måste kunna jobba alla tider på dygnet.   Om du är pigg, glad, ser vad som behöver göras och också tar tag i saken så sök gärna till den här härliga tjejen. Vi värdesätter om du som söker har god förståelse för hur lyhördhet och flexibilitet är viktiga komponenter inom assistans. Du ska kunna anpassa dig efter hennes rutiner, behov och egna önskemål. Det är en fördel men inte ett krav om du har jobbat som assistent tidigare.    Den här tjejen är född med Cerebral Pares, samt tal- och språkutvecklingsproblematik. Därför är det väldigt viktigt att du har mycket goda kunskaper i det svenska språket och att du är lyhörd på den kommunikation hon använder. För att vara en god assistent i den här gruppen krävs det att du lägger ner tid och energi på att lära känna huvudpersonen själv. Ett av de viktigaste ledorden är respekt för individen och hennes familj som är väldigt viktig för henne.    Känner du att det här är ett jobb för dig? Sök då till oss! Rullarnas är lokalt förankrade med kontor i Torsby sedan 2004 och i Karlstad sedan 2014 men verkar över hela Sverige. ca 70 assistansberättigade har valt Rullarnas som utförare och verksamheten har totalt ungefär 350 anställda. Rullarnas har sedan 2011 tillstånd av IVO, Inspektionen för Vård och Omsorg, att utföra personlig assistans. Rullarnas mål är att ge både uppdragsgivare och personal bästa möjliga förutsättningar för att känna sig trygga i sina roller. Rullarnas vision är att erbjuda fler brukare personlig assistans av hög kvalitet där de personliga assistenternas kompetens och utveckling är högt prioriterad. Rullarnas ska anordna personlig assistans enligt LSS intentioner och vara måna om att utföra en assistans med högsta kvalitet och alltid respektera uppdragsgivarens önskemål och assistenternas anställningsförhållanden.

15 april 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024