Lediga jobb i Landskrona

Sök totalt 257 lediga jobb i Landskrona

Sjuksköterska sökes till Slutenvård Medicin och kirurgi

UPPDRAG & PERIOD Health Connect erbjuder Välbetalda uppdrag med schyssta, förmånliga villkor! Vi söker just nu Sjuksköterska för uppdrag inom slutenvård. Tidsperiod: Omgående - 2024-08-31 Omfattning: Heltid Sedvanliga arbetsuppgifter för sjuksköterska på vårdavdelning. KVALIFIKATIONER Sjuksköterska med minst 2 års arbetslivserfarenhet. Om oss Health Connect är ett bemanningsföretag med säte i Göteborg. Vi erbjuder en stor bredd av uppdrag över hela landet. När du arbetar genom Health Connect kan du förvänta dig: Konkurrenskraftig lön Resor och boende ( i de fall du önskar arbeta på annan ort är vi behjälpliga med att ordna resa och boende) Tjänstepension enligt ITP, Försäkringar Hög servicenivå av erfarna konsultchefer Konsultträffar

28 mars 2024
Sista ansökan:
27 april 2024
Lagermedarbetare till kund inom tillverkningsindustri

Vår vision är simpel. Med starka samarbetspartners och en gedigen erfarenhet i branschen arbetar vi på Scania Bemanning mot att bli den mest självklara lokala aktören inom bemanning, rekrytering och konsultation. Om kundföretagetKundföretaget är en växande, stor internationell aktör inom tillverkning och produktion. De arbetar mot kemi-, teknik- och byggnadsindustrier.ArbetsuppgifterDu kommer bland annatatt arbeta med lagerhantering och truckkörning. Du kan även vara behjälplig i produktionsprocessen.Krav• Erfarenhet inom lager• God fysik då arbetet kan varatungt• Möjlighet att starta relativt omgående• Truckkort A+B• Möjlighet att eventuelltarbeta skift• Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skriftMeriterande• Tidigare arbetat med SAP• Erfarenhet av tillverkningsindustri• B-körkort och tillgång till bilVillkorStart: OmgåendeOrt: LandskronaArbetstider: 7.00-16.00 eller12-timmars skift, måndag - onsdag + var 4:e torsdagOmfattning: Heltid, visstidsanställning om minst 3 månaderDin profilSom person behöver du vara redo att hugga in där det behövs, du behöver ha god kunskap i lagerarbete samt eventuellt inomindustriell tillverkningsprocess. Ett gott förhållningssätt till kollegor och arbete är någonting som du ser som en självklarhet.AnsökanVi träffar kandidater löpande, sök därför tjänsten redan idag med ditt CV och personliga brev. Varmt välkommen med din ansökan!

28 mars 2024
Sista ansökan:
1 april 2024
Vikariat Landskrona

Vill du erbjudas ett spännande och utvecklande jobb samtidigt som du arbetar för att dagligen ge människor ett bra liv? Vill du dessutom få möjlighet att utvecklas på ett företag som har engagemang, glädje och ansvar som ledord? Då har du möjligheten att söka jobb hos oss på Humana. I rollen kommer du tillsammans med oss att arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Om tjänsten Vi söker två vikarier för vikariat med start i maj 2024, hos oss på Stödlägenheterna. Du kommer få möjlighet att utveckla dina redan tillagda kunskaper men också tillfoga dig ny kunskap inom socialt arbete. Du kommer ansvara för att planera, genomföra, följs upp och utvärdera insatser utifrån den enskilde klientens behov. Du kommer samverka med kollegor och professioner i klientens närverk. Vår målgrupp är vuxna från 21år, som har särskilda svårigheter att upprätta en tillfredställande livsituation till följd av missbruk, psykisk ohälsa eller sociala problem.  Du kommer att tillhöra Stödlägenheterna i Landskrona och arbeta tillsammans med kompetenta och erfarna kollegor som varje dag gör sitt yttersta för att leverera ett bra resultat. Som vikarie i Stödlägenheterna kommer du huvudsakligen att arbeta med: - Stöd i form av direkt klientarbete - Medverkan i utredningsarbete - Nätverkskontakter - Dokumentation- och utvecklingsarbete Vi arbetar med evidensbaserade metoder och då främst tydliggörande Motiverande samtal. Tjänsten innebär arbete under dagtid, kväll och helg. Vem är du? - Socialpedagog, socionom, behandlingspedagog eller annan avslutad eftergymnasial utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig - Erfarenhet av Socialt arbete - Goda kunskaper i svenska i tal och skrift - God systemvana då dokumentation förekommer i hög omfattning - B-körkort Vi ser det meriterat om du har erfarenhet av målgruppen, utbildning inom MI/LAB . Som person är du ansvarstagande, relationsskapande, flexibel och trygg. I rollen är det viktigt att du visar stor empati samtidigt som du har förmågan att sätta gränser vid behov. Arbetet innebär ett nära och förtroendefullt samarbete med dina kollegor och du har därför god kommunikations- och samarbetsförmåga. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Inför anställning lämnas utdrag ur belastningsregistret. Vi erbjuder Engagerade kollegor som har en god sammanhållning och drivs av viljan att förbättra kvaliteten i vår verksamhet. Humana har kollektivavtal, tjänstepension, försäkringar, friskvårdsbidrag samt en intern lärportal med ett brett utbud av utbildningar. Vad händer nu? Urval sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdagen. Skicka därför gärna din ansökan redan idag! Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss. Om Humana Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag med cirka 17 000 medarbetare som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana är ett tillväxtbolag med fokus på hög kvalitet och nöjda kunder. Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med goda anställningsvillkor. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del i detta arbete. Humana är börsnoterat på Nasdaq Stockholm sedan 2016 och har huvudkontor i Stockholm. Läs mer om hur det att jobba hos oss på Humana HÄR

28 mars 2024
Sista ansökan:
14 april 2024
Sommarjobba hos Brinova Fastigheter i Landskrona!

Brinova utvecklar och förvaltar primärt bostäder och samhällsfastigheter belägna på utvalda orter med goda kommunikationer i södra Sverige. Företaget har kontor i Skåne och Blekinge i orterna Malmö, Landskrona, Helsingborg, Eslöv, Kristianstad och Karlskrona Verksamheten kännetecknas av långsiktighet, samverkan med aktörer inom samhällssektorn, och inte minst en lokal egen engagerad förvaltning på de orter där bolaget valt att verka. Våra värdeord är engagerad, pålitlig och ansvarstagande, vilket speglas både internt och externt. Brinovas B-aktie är noterad på Nasdaq Stockholm och handlas på Mid Cap-listan. Kort om tjänsten Tjänsten är en tidsbegränsad anställning från och med vecka 29 till och med vecka 33, med start onsdag 17:e juli tom fredag den 16:e augusti. Vi söker dig som antingen kan arbeta heltid eller halvtid. För heltidstjänsten är arbetstiderna kl. 07:00-16:00 på helgfria vardagar, dock med en starttid kl. 06:30 på måndagar. Alternativt halvtid med arbetstiderna kl. 07:00-12:00 (måndagar från kl. 06:30). Vänligen ange i din ansökan vilket alternativ som är av intresse för dig. I din roll som fastighetsskötare är du ansvarig för den löpande renhållningen av allmänna utrymmen kring, och i, våra fastigheter. Du medverkar också till att skapa, och bibehålla goda relationer med våra hyresgäster. Du arbetar självständigt, men förväntas också samverka med dina kollegor för att säkerställa en trygg och trivsam miljö i, och kring våra fastigheter. Mer om tjänsten Som Fastighetsskötare hos oss så kommer du bland annat att arbeta med: Att hålla helt, rent och snyggt i, och utanför våra fastigheter Enklare underhållsarbeten, såsom målning m.m. Ta hand om miljörum samt in och utkörning av miljökärl Kundkontakt med våra hyresgäster Din profil Du har erfarenhet av tidigare arbete med ovan nämnda arbetsuppgifter eller dylikt. Du utgår från företagets kontor i centrala Landskrona och arbetar i Landskrona samt intilliggande kommuner. Företaget ombesörjer driftfordon under arbetstid, därför är körkort ett krav för tjänsten. Vi ombesörjer introduktion och handledning, därför är tidigare erfarenhet i fastighetsbranschen enbart meriterande och inte ett krav. Förutom ändamålsenlig timlön och semesterersättning, så kommer du att ha en olycksfallsförsäkring via Länsförsäkringar. Samtliga medarbetare på Brinova, även tillfälligt- projekt- eller ferieanställda förväntas följa företagets arbetsmiljöarbete och övriga, i arbetet, tillämpliga policies. HR ansvarar för information kring detta. Låter det intressant? Då är du är varmt välkommen att söka via ansökningsformuläret. Vi tillämpar löpande urval, avvakta inte med din ansökan. Vid ansökan bifogar du CV och personligt brev där du skriver kort om dig själv och dina tidigare erfarenheter som du knyter till tjänstens beskrivning. Observera att vi dessvärre inte har möjlighet att ta emot ansökningar via e-post på grund av GDPR. Vid frågor kring tjänsten eller rekryteringen, vänligen kontakta HR-ansvarig Matilda Buday på [email protected]

28 mars 2024
Sista ansökan:
27 april 2024
Teamledare Landskrona

Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv och där du erbjuds ett viktigt och spännande jobb? I så fall, välkommen till Humana Individ och Familj! Om tjänsten Vi söker ny Teamledare hos oss på Stödlägenheterna i Landskrona. Stödlägenheterna vänder sig till personer från 21 år som har svårigheter att upprätta en tillfredsställande livssituation till följd av tex. missbruk, psykisk ohälsa eller sociala problem. Vi erbjuder förstärkt stöd och individanpassade insatser för att öka förutsättningarna för att klara ett stadigvarande boende i framtiden. I en trygg miljö får klienten möjlighet att utvecklas och med ett stöd som kännetecknas av pedagogiska, sociala och utåtriktade aktiviteter möjliggörs en socialt fungerande livssituation och en ökad känsla av samhörighet och meningsfullhet. Teamet i Stödlägenheterna består av kompetenta och erfarna medarbetare som varje dag gör sitt yttersta för att stödja våra klienter på bästa sätt. Som Teamledare ansvarar du för att samordna, leda och följa upp det dagliga arbetet i verksamheten. Du utför i klientnära arbete och utför insatser tillsammans med våra Socialpedagoger. I rollen ingår också att ansvara för bemanning och schema, stötta i kvalitets- och förbättringsarbete samt introduktion av ny personal. Du kommer arbeta i nära samarbete med kollegor, verksamhetschef, myndigheter och övriga aktörer i klientens närverk. Vi arbetar på uppdrag från socialtjänsten. Vem är du - Erfrenhet av arbete inom liknande verksamhet - Relevant eftergymansial utbildning så som stöd-, boende eller behandlingspedagog, eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig - Goda kunskaper i svenska i tal och skrift Som person är du relationsskapande, handlingskraftig och har du en god samarbetsförmåga. Vi söker dig som har lätt för att se vad som behöver göras och som engagerar och uppmuntrar dina kollegor. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Om du erbjuder oss din kunskap och ditt engagemang kommer vi att erbjuda en stimulerande, trivsam och positiv arbetsplats. Dina möjligheter att utvecklas hos oss är stora och du har goda chanser att växa utifrån dina intressen och kompetensområden. Vad händer nu? Urval sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdagen. Skicka därför gärna din ansökan redan idag! Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss. Om Humana Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag med cirka 17 000 medarbetare som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana är ett tillväxtbolag med fokus på hög kvalitet och nöjda kunder. Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med goda anställningsvillkor. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del i detta arbete. Humana är börsnoterat på Nasdaq Stockholm sedan 2016 och har huvudkontor i Stockholm. Läs mer om hur det att jobba hos oss på Humana HÄR

28 mars 2024
Sista ansökan:
14 april 2024
Mechanical Supervisor till Oceanbird

Vill du hålla 10 000 steg om dagen och agera på snabba puckar? Oceanbird söker dig som har maskintekniskt intresse och vill arbeta i en mångsidig och omväxlande miljö där ingen dag är den andra lik. Från kontorsmöten och konstruktionsritningar till praktiskt arbete och godshantering. Nu kan du bli en del av något riktigt häftigt! Oceanbird leder vägen mot en revolution inom sjöfarten genom att erbjuda innovativa lösningar för vinddrift på stora fartyg. Deras teknologi möjliggör vinddrift som assistans eller huvudsaklig framdrift, både för befintliga och nybyggda fartyg. Med en stark förankring i sina moderbolag, Wallenius och Alfa Laval, har de en långsiktig vision med fokus på kvalitet, säkerhet och prestanda. Genom dedikation och en positiv arbetskultur är Oceanbird i färd med att göra transporter till sjöss mer hållbara världen över. Oceanbirds vingkoncept utvecklas i snabb takt och målet är att ha de första protyperna monterade under hösten. Oceanbird söker nu, initialt genom A-hub, efter en mekaniskt kunnig och engagerad Mechanical Supervisor för att driva detta arbete framåt. Rollen som Mechanical Supervisor Som Mechanical Supervisor kommer du att arbeta nära Site Manager i Landskrona, för att säkerställa en effektiv implementation och montering av Oceanbirds vingsegel. I rollen så kommer du att arbeta ”där det händer” och spela en viktig roll i att upprätthålla Oceanbirds höga standard för kvalitet och säkerhet. I rollen som Mechanical Supervisor kommer ditt dagliga arbete bland annat bestå av följande ansvarsområden och uppgifter: Övervaka monteringen på plats. Kontrollera inkommande material. Följa upp tidsplaner. Genomföra kvalitetskontroller på konstruktioner. Löpande uppdatera platschefen och övriga intressenter inom företaget. Dig som vi söker bör ha: Kunskap och förståelse för ritningar inom mekanisk konstruktion. Praktiskt lagd, gärna med inblick i mekaniskt montage och säkerhetstänk kopplat till detta. Intresse och förståelse för maskinteknik, gärna även hydraulik. Administrativ förmåga att exempelvis kunna hantera mätprotokoll och montageinstruktioner. Obehindrade språkfärdigheter både i svenska och engelska. Personliga egenskaper vi tror att du besitter: Lösningsorienterad – Din positiva attityd kommer väl till pass i ditt arbete. När du stöter på utmaningar har du alltid minst ett förslag på lösning! Anpassningsbar – Du har en förmåga att röra dig mellan såväl verkstad som konferensrum, allt beroende på vilken uppgift eller ansvar du står inför. Du har en lättsam personlighet som gör att du hanterar olika kontexter. Flexibel – En rörlig arbetsdag är optimal för dig – du föredrar kontinuerliga förflyttningar och har lätt för att skifta fokus. Förändringar är din grej! Praktisk information Placering: Landskrona, Sverige Anställning: Konsult på heltid med möjlighet till överrekrytering till Oceanbird på sikt. Arbetstider: Ordinarie kontorstider, med möjlighet till övertid vid omfattande montage. Start: Omgående Nästa steg Om du är redo att ta dig an en utmanande roll och bidra till att forma framtidens sjöfart genom innovativ teknik, så är det möjligheten just för dig. Skicka in din ansökan snarast och ta chansen att vara med på Oceanbirds spännande resa framåt!

28 mars 2024
Sista ansökan:
14 september 2024
Experienced Technical Project Manager (Ship Repair Manager)

Oresund DryDocks is expanding. We are now looking for a Technical Project Manager (Ship Repair Manager) to our shipyard in Landskrona in southern Sweden. Would you like to work in world-leading company with ship repair management in a qualified and dynamic position? Are you looking for a position with both external and internal stakeholders? Then this full-time position could be of great interest to you. Please apply as soon as possible. About the position You are offered a challenging and developing position in an international environment. You will work with professional and dedicated teams. You will have many contacts, both externally to customers and partners and internally within the company. A typical project at the shipyard will last for between one to three weeks. The key responsibilities and duties are: • To plan, organize and follow up the activities of the project, with a focus on costs, time, and quality. • To meet the customer and being fully responsible for the commercial aspects of the project by giving regular cost updates as well as closing the project. Your project team will normally consist of foremen for each trade, HSEQ representatives and a financial controller. The foremen plan and lead the jobs and report to the Technical Project Manager daily. The financial controller will support all team members by monitoring the cost. As a Technical Project Manager, you need to adapt to each project’s requirements, and be updated regarding the technical and financial aspects of the project. It is of great importance to keep the customer updated on the progress of the project. The position reports to the Head of Projects who reports to the Chief Operating Officer. Your profile You have a Bachelor’s or Master’s degree in Engineering or a Maritime education. We believe that you at least have 5 years of relevant experience from similar responsibilities and tasks, preferably from a shipyard and/or from a vessel. To succeed in this position, you should have good knowledge and understanding about technical, financial and operational issues in a shipyard. You perform well under pressure and are used to communicate effectively to various stakeholders. You are fluent in English, written and spoken. If you also speak and write Swedish, it is an advantage. The position requires a driver's license for cars. You are an experienced user of MS Office. Previous experience from public tenders and/or working with ISO 14001, ISO 9001 and ISO 45001 is meritorious. The right candidate should possess the following mindset and skills: • Evidence of successful and committed project management as well as prioritizing skills • Result and goal oriented • Excellent coordination and teamwork skills • Good communication and people leadership skills • Structured and strong administrative abilities • Agile and flexible About the organisation The business is run at the shipyard in Landskrona and has for the past 20 years very successfully conducted profitable business while growing. The team is made up of dedicated problem solvers from project management to production and together we have around 100 employees. Oresund DryDock's environment is characterized by large ships, and work in heavy industry with high demands on flexibility and level of service. Our customers are Swedish and international shipping companies such as Viking Line, Stena Lin e and Kustbevakningen. We are an entrepreneur driven business with a focus on problem solving and service level regarding technically complex challenges. We are in an important shift with good development potential where all companies within the group are being prepared for broadening and expansion. At Oresund DryDocks you will quickly become part of the team. We are a tight knit group where the environment is characterized by a familiar and good atmosphere with both humor and great commitment. We share knowledge with each other and see it as natural to use each other as a sounding board. At the same time, in your role, you will also have close contact with other businesses and can influence both the product, the process and the methods. Please visit https://oddab.eu/ for further information about the company.

28 mars 2024
Sista ansökan:
21 april 2024
Maskinförare till Landskrona

Om oss Genom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se Aditro Logistics Staffing AB är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär bland annat att alla anställda är kollektivavtalsanslutna och att vi som företag följer alla de regler som dikteras av branschens kollektivavtal, leveransvillkor och skrivelser om försäkringsåtaganden. Vad vi erbjuder dig Du kommer möta utmaningar, bli inspirerad och vara stolt över att gå till jobbet. Hos Aditro Logistics Staffing är alla lika värda. Vi tar väl hand om varandra och våra beteenden är att ständigt engagera, prestera och utveckla oss själva och de uppdrag och samarbeten vi jobbar med. Vi erbjuder stor möjlighet till personlig utveckling genom alla de olika kunduppdrag vi har. Hos oss är det viktigt med ett engagerat ledarskap. Hos oss träffar du din chef varje vecka, i många fall varje dag. Arbetsuppgifter Är du maskinförare och söker efter nya utmaningar och möjlighet att utvecklas? Då har vi tjänsten för dig eftersom vi just nu söker maskinförare till vår kund i Landskrona. Vår kund är en en ledande aktör inom processindustrin, söker en maskinförare som kan hantera en mängd olika arbetsuppgifter. Ditt arbete kommer att vara fritt och omväxlande, där du både samarbetar i grupp och arbetar självständigt med ansvar över dina arbetsuppgifter. I ditt skiftlag kommer du att ha fantastiska kollegor och en stödjande skiftledare. Som maskinförare kommer du att använda lastmaskinen för att lagerlägga säckar och lasta dem i olika transporter på anläggningen. Din roll inkluderar även att registrera säckar med hjälp av ett plocksystem och kommunicera via en COM-radio. Vid behov kan du också utföra enklare felsökningar och reparationer på lastmaskinen. OMFATTNING: Heltid, med god möjlighet till fortsättningen efter sommaren ARBETSTIDER: mån-tor 7-16 PLACERING: Landskrona Din profil För att lyckas i rollen som maskinförare hos vår kund ser vi gärna att du har minst 1 års erfarenhet av att köra och arbeta med en lastmaskin samt ha behörighet C2 för godshantering. Vi letar efter en person som är anpassningsbar och har en stark säkerhetsmedvetenhet. Du bör ha erfarenhet av att köra lastmaskin och trivas med att arbeta i varierande tempomiljöer. Som lagspelare är du kommunikativ och har förmågan att ta eget ansvar. Det är också viktigt att du är kvalitetsmedveten och har goda kunskaper i svenska. För att vara aktuell för tjänsten behöver du: - Behörighet C2 för hjullastare - God vana att köra lastmaskin. Meriterande är erfarenhet av liknande arbete, behörighet för andra trucktyper och maskiner samt tekniska/mekaniska kunskaper. Låter detta som en tjänst för dig? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

28 mars 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
CNC-operatör till spännande företag!

TopWork söker nu en grym CNC-operatör som vill ta nästa steg i sin utveckling tillsammans med vår kund i Landskrona! Vi söker nu efter en duktig CNC-operatör till vår kund i Landskrona. Du kommer utgöra en viktig roll i vår kunds produktion som just nu är i en spännande utvecklingsresa! Vi söker dig som är utbildad CNC-operatör och har hunnit samla på dig arbetslivserfarenhet inom yrket. Vidare ser vi att du är van vid att ställa in och köra CNC-svarvar då detta är en förutsättning för att bli en nyckel i vår kunds produktion.  Som person ser vi att du är samarbetsvillig, ansvarstagande och en problemlösare! Arbetet sker nära övriga kollegor men med mycket eget ansvar.   Dina arbetsuppgifter: Ställa in CNC- svarvar Köra CNC- svarvar Dagligt underhåll av maskinerna Ritningsläsning Måttkontrollera Kan du programmera och/eller har truckkort/traverskort är det meriterande. Arbetet är förlagt ständig kväll. Vid fler frågor är du välkommen att ringa mig så pratar vi om det!   Låter detta som din nästa utmaning? Välkommen med din ansökan redan idag! Rekryteringsarbetet sker löpande.   Tjänsten inleds med en anställning hos TopWork med ett mål om att kandidaten senare ska övergå till en anställning hos kund. Som konsult hos TopWork får du en konsultchef som stöttar dig i ditt uppdrag hos kund. Vi ger dig råd och rekommendationer om hur du kan utvecklas i ditt arbete.

28 mars 2024
Sista ansökan:
21 april 2024
Kontrollant med sinne för kvalitet

TopWork söker en kvalitetskontrollant till ett spännande företag i Landskrona! TopWork söker nu dig som har ett brinnande intresse för teknik och kvalité och vill fortsätta din utveckling inom det området. Du kommer spela en viktig roll i vår kunds verksamhet då du ansvarar för att produkterna upprätthåller allra högsta kvalité innan de levereras till kunderna. Vår kund är verksam inom tillverkningsindustrin och arbetar främst med bearbetning av stål. För att lyckas utföra denna typ av arbete hos vår kund tror vi att du har arbetat tidigare med att läsa tekniska ritningar och använda mätverktyg. Att du kommer från industrin ser vi som en självklarhet och skulle du ha relevant utbildning är det meriterande.  Dina arbetsuppgifter: Kontrollera att det inkommande godset stämmer och uppfyller kraven Kontrollera produkterna som levereras av dina kollegor på plats Göra mindre justeringar vid avvikelse, ex tillputsning Uppstår det några frågor eller funderingar kring tjänsten är du varmt välkommen att ringa till mig så pratar vi om det! Låter detta som din nästa utmaning? Ansök då redan idag! Rekryteringsarbetet sker löpande. Tjänsten inleds med en anställning hos TopWork med ett mål om att kandidaten senare ska övergå till en anställning hos kund. Som konsult hos TopWork får du en konsultchef som stöttar dig i ditt uppdrag hos kund. Vi ger dig råd och rekommendationer om hur du kan utvecklas i ditt arbete

28 mars 2024
Sista ansökan:
21 april 2024