Lediga jobb i Uddevalla

Sök totalt 279 lediga jobb i Uddevalla

Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

27 mars 2024
Sista ansökan:
26 april 2024
Uddevalla Energi söker en bränsletekniker med positiv energi

Hos oss på Uddevalla Energi är det viktigt med en arbetsmiljö med mycket glädje och engagemang som ger oss energi att prestera vårt bästa. Varje medarbetares delaktighet är en värdefull framgångsfaktor. Genom att utvecklas som medarbetare utvecklar vi också vår verksamhet. Vi arbetar aktivt för en hållbar stad och vi söker ständigt nya vägar att förenkla livet för våra kunder. Din energi är framtiden. Vi söker nu en driven och engagerad bränsletekniker till affärsområde värme som vill vara med oss på en spännande resa och jobba för en hållbar framtid i Uddevalla. Tjänsten är ett vikariat. Dina främsta arbetsuppgifter Fastbränsleplanering och redovisning Uppföljning och redovisning av data i våra system Askhantering Kvalitetssäkring Provtagning Leverantörskontakter Framtagning/uppdatering av rutiner och instruktioner Tjänsten innebär både administrativt arbete samt praktiskt arbete ute i våra anläggningar Som person är du noggrann och strukturerad, men också flexibel och har lätt för att se lösningar. Du har en positiv inställning och vi ser att du är en god kommunikatör som har lätt för att samarbeta. Då rollen innebär självständigt arbete behöver du vara driven. Du trivs i en värderingsstyrd verksamhet där professionell, engagerad, resurssmart och inkluderande är ledord i vardagen. För dig är det en självklarhet att komma till jobbet med engagemang och framåtanda. Hos oss erbjuds du ett brett ansvar i ett engagerat energibolag som drivs av viljan att vara i framkant. Vi erbjuder dig en spännande framtid i ett bolag som satsar på miljön och sätter kunderna i främsta rummet. En arbetsplats och ett företag som är mycket omtyckt av både medarbetare och kunder vilket syns inte minst i våra regelbundna kund- och medarbetarundersökningar. Hos oss tar vi vara på varje medarbetares energi. Kvalifikationer Driftteknisk utbildning eller annan utbildning som anses likvärdig Du behärskar svenska och engelska väl i både tal och skrift B-körkort God datorvana och kunskaper i Officepaketet Meriterande är erfarenhet av drift av värmeverk, kraftvärmeverk, processindustri eller liknande. Behörighet för truck och hjullastare är också meriterande. Information om företaget hittar du på vår hemsida www.uddevallaenergi.se. Har du några frågor är du välkommen att kontakta Robin Flink, driftchef 0522-58 07 96. Facklig representant Vision, Peter Ode 0522-58 08 66. Anställningen är ett vikariat. Tillträdesdag Snarast enligt överenskommelse. Ansökan Välkommen att skicka in din ansökan senast 2024-04-28. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Uddevalla Energi är uddevallabornas eget energibolag. Det betyder att vi kan lägga all energi på sånt som gynnar invånarna, staden och vår miljö. Vi kallar det positiv energi, och med den kan vi förändra världen men vi börjar här. Våra affärsområden är elnät, elhandel, energilösningar, fiber, fjärrvärme, renhållning och pellets. Uddevalla Energi omsätter cirka 700 miljoner kronor och har 180 anställda. Verksamheten har funnits sedan 1857.

27 mars 2024
Sista ansökan:
28 april 2024
Gryning Familjecentrum Fyrbodal i Vänersborg söker behandlingssekreterare

Gryning ägs av kommunerna i Västra Götaland och erbjuder bland annat HVB- och öppenvård för barn, ungdomar och familjer, jour- och familjehem, beroendevård, lägenheter med stöd, boende för ensamkommande barn och ungdomar, insatser mot hedersrelaterat våld och förtryck samt LSS-boende. ARBETSUPPGIFTER Vad innebär tjänsten? Som behandlingssekreterare medverkar du i behandlingsplanering och utför kvalificerat utredning-och-behandlingsarbete. Du har samtal med familjemedlemmar, dokumenterar, har kontakt med uppdragsgivare och andra viktiga personer i barns nätverk. Då omvårdnad och tillsyn är en del av arbetet är det viktigt att kunna samarbeta, vara lyhörd och flexibel. Att vara ett stöd för barn och familjer i deras dagliga rutiner är även det en väsentlig del av arbetet. KVALIFIKATIONER Vem är du? Vi söker dig som har en akademisk examen som t ex socionom, socialpedagog, beteendevetare eller annan motsvarande utbildning. Erfarenhet av arbete med barn och familjer i utsatta livssituationer samt en god kännedom om lagstiftning inom området är meriterande. Vi söker dig som kan arbeta självständigt och i team, är flexibel och strukturerad. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Körkort är ett krav då resor ingår i arbetet. ÖVRIGT Vi erbjuder • Ett utmanande arbete där du lär dig något nytt varje dag • Ett arbete där du är med och påverkar utvecklingen av verksamheten. • En kultur som präglas av kunskap, kvalitet och delaktighet • En lärande organisation med möjligheter till internt- och externt kompetenshöjande insatser Vi ser fram emot din ansökan! Urval och intervjuer sker löpande samt ev. tillsättning vid val av kandidat vi söker så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Innan anställning görs utdrag ur misstanke- och belastningsregistret. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

27 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
CNC-operatör till kund i Uddevalla

Om tjänsten Ikett Personalpartner söker nu en erfaren CNC-operatör till en av våra kunder i Uddevalla. Arbetsbeskrivning: Arbetet innebär enstyckstillverkning av större detaljer i en CNC-fräs Niigata Spn 63 med styrsystem Fanuc. I denna roll förväntas du självständigt kunna programmera och köra CNC-fräs. Krav: • Utbildning och/eller flerårig arbetslivserfarenhet av CNC-bearbetning. • Erfarenhet av programmering • Kunskap i ritningsläsning. • B-körkort och bil. Önskad starttid: Omgående Arbetstider: 2-skift Tjänsten är en inhyrning via Ikett Personalpartner under 6 månader med goda möjligheter till anställning hos kund därefter. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven. Om Ikett Personalpartner AB Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration. Som konsult hos Ikett har du möjligheten att söka lokala arbeten och researbeten i Sverige samt Norge. Vi arbetar kontinuerligt för att du och kunden ska trivas så bra som möjligt med varandra och för att era önskemål ska tillgodoses. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as

27 mars 2024
Sista ansökan:
28 april 2024
Säljare till i 3Butiken Uddevalla, deltid 75%

Välkommen till Tre, telekomaktören som älskar att utmana och utforska. Vi tror på laget före jaget, vi vill ge dig ditt livs bästa ledare, vi älskar olikheter, hatar orättvisor och vi applåderar bra resultat framför långa arbetsveckor. Visst låter det Trevligt? Vi står nu med öppna armar, redo att välkomna vår nästa buddy för en deltidsanställning på 75 % till vår 3Butik i Uddevalla! 3Butikerna är en av Tres viktigaste kanaler när det kommer till att skapa nöjda och lojala kunder. Detta gör vi genom vårt servicefokus, vår kunskap och vårt engagemang! En dag som Säljrepresentant i vår 3Butik Det är starten på en ny dag. Du ser till att göra butiken i ordning för dagen, ser till att butiken är städad och fin, kollar försäljningsresultat och sätter därefter mål för dagen. Du läser på om vår senaste produktlansering och om våra pågående kampanjer. Snart öppnar du butiken och är redo för dagens första kundmöte. Under dagen kommer du och din chef att gå igenom försäljning, kundnöjdhet, daglig drift och du kommer att få regelbunden coachning. Du håller dig uppdaterad vad gäller utbildningar, nya produkter, kampanjer och tjänster. Tillsammans med dina kollegor strävar du efter att nå butikens budget och leverera kundmöten med hög kvalitet. Vi erbjuder dig • En roll på en av Sveriges bästa arbetsplatser (jajamen, även 2024 är vi utsedda till en av de bästa av Great place to work) • En deltidsanställning på 75 % med fast månadslön samt provision • Kontinuerlig utbildning och utveckling • En företagskultur vi är mycket stolta över • Kul på jobbet! Bland annat genom kvartalsvisa tävlingar som ger en möjlighet till fina priser Vem är du? Vi tror att du har ett stort intresse av att utvecklas inom service och försäljning. Som person är du relationsskapande och kommunikativ, och drivs av att arbeta mot mål. Vi ser också att du är ansvarstagande och en riktig buddy! Att vara Säljrepresentant i 3Butik innebär att du jobbar kvällar och tre av fyra helger i månaden så en förutsättning är att detta passar din livssituation. Du behöver också vara minst 18 år och kunna svenska och engelska. Ansökan Låter det här som något för dig? Vad glada vi blir! Du ansöker enkelt, snabbt och smidigt utan CV och personligt brev, genom att besvara urvalsfrågor i denna annons. Flitiga som vi är, så jobbar vi löpande med vår rekryteringsprocess vilket betyder att tjänsten kan bli tillsatt redan imorgon - så tveka inte att visa ditt intresse så snart du har möjlighet! I den här rekryteringen genomför vi urvalstestning samt bakgrundskontroll på våra slutkandidater, du får mer information här. För frågor om rollen, tveka inte att kontakta ansvarig chef Ali Ali. Varmt välkommen till oss på Tre!

27 mars 2024
Sista ansökan:
27 april 2024
Resande Teknisk Säljare till NYLI i Uddevalla

Resande Teknisk Säljare till NYLI i Uddevalla Är du en person med stor social kompetens och ett intresse för teknik? NYLI har som mål att alltid sträva efter relationsbaserad försäljning vilket innebär att vi söker dig med god förmåga att kommunicera förtroende. Dina arbetsuppgifter  Som Teknisk Säljare hos NYLI kommer du att ha ett givande och socialt utvecklande arbete där du huvudsakligen kommer att arbeta med att boka produktdemonstrationer & kundmöten runt om i hela Sverige.  Du kommer att jobba med ett produktutbud vars fokus på användarvänlighet har goda referenspunkter i Norden och i din roll kommer du att jobba nära med säljansvarig samt ha tillgång till demoutrustning, teknisk support och marknadsmaterial.  Till en början kommer du att få en produktutbildning, därefter följa med en säljansvarig ut till nya såväl som etablerade kunder för att gå bredvid och lära dig hur säljprocessen fungerar. Beroende på hur snabbt du lär dig kommer du att få boka egna kundmöten att åka ut till. Majoriteten av din arbetstid kommer vara ute hos kunder runt om i Sverige med en hel del hotellnätter. Tjänsten innebär att vara resande på kundbesök minst 3 dagar i veckan. Egenskaper för att trivas och lyckas: Vi tror att några nyckelpunkter för att du skall trivas och lyckas i ditt arbete hos oss är att: •    Du har arbetat några år som säljare. •    Du har ett tekniskt intresse •    Du tycker om att vara ute på vägen och träffa kunder. •    Du har en grundläggande förståelse för mätteknik •    Du är noggrann och ordningsam. •    Du är van att redovisa och rapportera dina jobb.  Arbetsort Du har södra Sverige som arbetsfält. Erfarenhet  Vi söker dig som har ett par års dokumenterad erfarenhet som säljare. Har du arbetat som Teknisk Säljare är det meriterande. Arbetet kräver att du innehar B-körkort. Du har tekniskt intresse och god datorvana.  Vidare ser vi att du är social kompetent med vana att bygga relationer. Vi erbjuder Hos oss kommer du få en fri roll där du själv styr din arbetstid och resor tillsammans med säljansvarig. Du blir en del av ett härligt gäng i ett företag med familjär stämning.  Vi kommer premiera dig då du representerar företagets värden mot kunderna. Om företaget  NYLI har som namn funnits sedan 1970 då företaget NYLI Specialverktyg AB startades i Göteborg. Tio år senare flyttades verksamheten till Strömstad och där tillverkades produkter som hårdmetallspassbitar, gängtolkar, gängringar med mera.  NYLI blev ett företag känd för många inom tillverkningsindustrin i Norden för sin höga kvalité över produkter och tjänster inom mätteknik. Idag är NYLI etablerade i Uddevalla på västkusten i Bohuslän med kunder inom den Nordiska tillverkningsindustrin. Tillsammans med deras Ackrediterade laboratorium för partikelprovning, erbjuder dem ett komplett program av produkter, tjänster, utbildning och konsultation inom området Mätteknik & Teknisk Renhet. NYLI är ett familjeföretag där relationerna står i centrum gällande såväl kunder, anställda och externa intressen.

27 mars 2024
Sista ansökan:
26 april 2024
Specialist inom barn och ungdomspsykiatri till bemanningsuppdrag

Som läkare inom bemanning gäller det alltid att ligga steget före i planeringen. Vi har nu flera uppdrag för dig som läkare att välja mellan - både för dig som specialistläkare, ST-läkare och legitimerad läkare. Vi har uppdrag hos såväl kommuner, regioner som privata vårdgivare. Du kan välja att arbeta enstaka veckor eller under en längre period. Bli en del av gemenskapen på Pelmatic! Med stort ansvar och mycket arbetsglädje söker vi dig som brinner för ditt yrke och som vill vara med och förbättra vårdsverige tillsammans med oss på Pelmatic! När du tar uppdrag tillsammans med oss blir du en del av ett kompetent och positivt bemanningsföretag som varje dag stöttar dig i ditt uppdrag. Vi är arbetsgivaren som bryr sig! Medan du tar hand om vården, tar vi hand om dig. Lär känna oss Pelmatic är ditt familjära bemanningsföretag inom hälso- och sjukvården i Sverige för dig som är läkare. Vi är familjeföretaget med den långa erfarenheten, vi har funnits i bemanningsbranschen sedan 1979 och har uppdrag för dig inom kommuner, regioner och privata aktörer. Tillsammans med dig som läkare förbättrar vi vårdsverige – genom att du som konsult hos oss får ett uppdrag på rätt plats där varje ny dag innebär nya möjligheter för dig att göra det du gör bäst. Medan du tar hand om vården, tar vi hand om dig. Även om du är långt hemifrån på ett uppdrag får vi dig att känna dig betydelsefull och trygg. Vi är din arbetsgivare som bryr sig! Det är hos oss du tar av dig skorna och känner dig som en del i det familjära företaget. Varför ska du välja Pelmatic? För att hos oss får du: - Varmt bemötande – Hemma hos Pelmatic lägger vi stor vikt vid arbetsglädje. Här ska alla trivas i en avslappnad atmosfär med högt i tak och mycket värme. Vi kallar det ”The Pelmatic Way”, en avslappnad men seriös arbetsfilosofi som ska genomsyra allt vi gör och hur vi bemöter varandra, våra konsulter och våra uppdragsgivare. - Trygghet – Pelmatic är arbetsgivaren som bryr sig! Vi vill att du ska känna dig betydelsefull och trygg. Oavsett om du jobbar långt hemifrån eller på din hemort finns vi alltid här för dig. Vid akuta ärenden som rör ditt uppdrag finns vi alltid tillgängliga på vår jourtelefon. - God service – När du tar hand om vården, tar vi hand om dig! Vi sköter allt det administrativa som rör boende, resor och avtal medan du fokuserar på ditt arbete och verkligen kunna slappna av när du är ledig. Välkommen in till oss! Säkra ditt nästa bemanningsuppdrag redan nu – Gå in via länken nedan och skicka in en intresseanmälan så hör vi av oss inom kort. https://www.pelmatic.se/

27 mars 2024
Sista ansökan:
26 april 2024
Butikssäljare till Uddevalla

Telenor söker Butikssäljare till Uddevalla!  Vilka är vi?  Att besöka en av Telenors butiker ska vara en upplevelse i världsklass! Våra kunder bemöts därför av personal med god kunskap om våra produkter och tjänster. Vi strävar alltid efter att hitta den bästa lösningen för varje kund och göra det komplicerade enkelt i alla lägen. För att trivas i denna roll är det viktigt att du gillar att förklara på ett inspirerande och medryckande sätt. Du är bra på att avläsa kundens behov och kan hantera olika typer av människor. Telenor är mitt i en pågående stark digital transformationsresa och vi tror att alla på något sätt är innovatörer. Därför välkomnar vi medarbetare som tänker nytt, på sitt eget vis!  Vem är du?  Som Butikssäljare på Telenor är du vårt ansikte utåt och vi sätter därför stort värde i att hitta dig som är nyfiken, serviceinriktad och en lagspelare. Du brinner för försäljning och mötet med kunden och är en otroligt bra lyssnare. Det är meriterande om du tidigare har arbetat med kundkontakt, till exempel kundservice och försäljning över telefon eller i butik. Det är också ett stort plus om du behärskar grunderna i säljteknik. För oss, liksom för dig, är det en självklarhet att teamkänsla och samarbete är en nyckel till framgång. Vi söker dig som har fyllt 18 år och behärskar svenska i tal och skrift.  Vad vi erbjuder:  * När du börjar hos oss får du en flygande start med onboarding i vår akademi Telenor Växa, som följs upp med utbildning och kompetensutveckling, vilket kan ge en god grund till resten av ditt arbetsliv * Telenor arbetar kontinuerligt för förbättrad mångfald. Det är viktigt för oss att våra medarbetare återspeglar våra kunder. Telenor arbetar aktivt med att bygga team med mångfald samt inkludering  * Goda förmåner så som friskvårdsbidrag och rabatter  * Goda karriärmöjligheter.  Anställningsform: Visstidsanställning, deltid vid behov (ca 50%) Placeringsort: Uddevalla Ansök: Sök tjänsten via länken nedan gärna redan idag, då vi anställer löpande.  För frågor om tjänsten kontakta rekryterande ledare Adis Mahmutovic telefonnummer +46732448380 Bra att känna till:  Om du går vidare i rekryteringsprocessen kommer du få göra tre tester som fokuserar på din personlighet och dina färdigheter. Syftet med testerna är att vi på ett rättvist och objektivt sätt ska bedöma dina kompetenser i förhållande till tjänsten. Samt enligt Telenors policy genomför vi även bakgrundskontroll på slutkandidater för samtliga rekryteringar.  Vi ser fram emot din ansökan!   Vi för människor närmare varandra och ger dem tillgång till den allra senaste tekniken. Vi står mitt i den digitala förändringen. Vi lever och utvecklas med den. Nu behöver vi din hjälp för att utvecklas ännu mer.

27 mars 2024
Sista ansökan:
15 april 2024
NearYou Service söker Rekryterare till Trestad

Om företaget Near You rekrytering och bemanning. Vi är NearYou. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra till att bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering. Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi. NearYou Service AB har tre kontor i området Trestad: Trollhättan, Uddevalla och Vänersborg. Läs gärna mer om oss på www.nearyou.se Tjänstebeskrivning Har du en passion för människor och affärer och har erfarenhet från rekrytering? Trivs du dessutom att arbeta i en miljö, där det är högt tempo och en härlig teamkänsla? Då är du kanske vår nya kollega! Som rekryterare hos oss är du en viktig del i vår framgång, med fokus på att bygga starka relationer samt att alltid leverera ett professionellt bemötande mot både kunder och kandidater. Har du erfarenhet av att arbeta som rekryterare, så vet du hur omväxlande och stimulerande den här rollen är! NearYou Service i Trestad har kontor i Trollhättan, Uddevalla och Vänersborg vilket ger dig bra möjligheter till att variera dina dagar och anpassa vart din bas är för dagen, beroende på vilka kunder och kandidater du ska träffa. Teamet i Trestad består av marknadsområdeschefer, säljare, konsultchefer och kandidatansvariga. Utöver detta så kommer du även att tillhöra vårt rekryteringsteam som finns på fler orter och leds av vår rekryteringschef. Hos oss ansvarar du för hela rekryteringsprocessen från försäljning, kravprofil, annonsering, search och urval till intervjuer, kandidatpresentationer, tillsättning och därefter uppföljning med kund och kandidat. Du kommer att arbeta tillsammans med våra befintliga kunder men du förväntas även skapa nya kundrelationer och kontaktytor. Du planerar och driver självständigt dina rekryteringsuppdrag och får möjligheten att vara personen som gör både kunder och kandidater nöjda genom en perfekt matchning. Kvalifikationer Vi söker dig som har några års erfarenhet från en roll där du har haft ett helhetsansvar för rekryteringsprocessen, gärna från rekryteringsbranschen. Du har relevant utbildning inom HR/beteendevetenskap. För att passa in i rollen har du erfarenhet av försäljning och du har ett bra nätverk i regionen. Du kommunicerar med lätthet på svenska och har goda kunskaper i engelska, i både tal och skrift. B-körkort är ett krav. För att lyckas i den här rollen måste du ha ett starkt eget driv, vara lösningsorienterad och gilla att arbeta mot uppsatta mål. Du är affärsmässig, flexibel och har lätt för att strukturera upp ditt arbete. Som person har du ett genuint intresse för att jobba med människor, har personlig integritet och är dessutom bra på att bygga relationer och skapa förtroende hos andra människor. Du har hög social kompetens och är självklart en lagspelare och förstår vikten av att samarbeta. Vad erbjuder vi dig? Vi erbjuder dig ett roligt jobb med varierande arbetsuppgifter i en fartfylld miljö. Du kommer att vara en del av ett kompetent och positivt team, som alltid gör vårt yttersta för att göra våra kunder och kandidater nöjda. Vi är professionella, personliga och engagerade, vilket genomsyrar allt vi gör, i såväl rekryteringsprocesser som till samhällsengagemang. Låter det intressant? Har du frågor, så tveka inte att kontakta rekryteringschef Malou Lundgren tel. 0733-200 880, [email protected]. Din ansökan skickar du in via NearYous hemsida, www.nearyou.se snarast, dock senast 19 april 2024. I den här rekryteringen kommer vi arbeta med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag. Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV. Välkommen med din ansökan!

27 mars 2024
Sista ansökan:
26 april 2024
Teknisk förvaltare – Tekniska säkerhetssystem

Teknisk Förvaltare/projektledare - Tekniska säkerhetssystem  Område bygg och förvaltning ansvarar för kundrelationen, fastigheterna, dess tekniska system och utveckling för att skapa trygga och robusta lokaler i en samhällsviktig verksamhet. Fastighetsförvaltning ansvarar även för regionens behov av extern inhyrning till våra 23 förvaltningar/bolag, parkering och tillgänglighetsfrågor och för regionens fastigheter för resecentrum, buss och tågdepåer. För dig med ett stort säkerhets/teknikintresse, som vill arbeta med utveckling och planering och projektledning av tele och säkerhetssystem är detta en spännande roll för dig. Område bygg och förvaltning har som regionens lokalförsörjare, ansvar att säkerställa ändamålsenliga lokaler både för de fastigheter vi själva äger och i externa fastigheter där Västra Götalandsregionen bedriver verksamhet. Verksamheter i externa fastigheter kan vara till exempel vårdcentraler, tandläkarmottagningar och psykiatrimottagningar, folkhögskolor, Museum, resecentrum. Du kommer att ansvara för utveckling och förvaltning och projektledning av tekniska säkerhetsanläggningar såsom inbrottslarm, brandlarm, passersystem, kallelsesystem och lås i Västra Götalands regionens inhyrda verksamhetslokaler. Tillsammans med ansvariga för verksamheterna deltar du i analysarbetet kring fysisk säkerhet och framtagande av behovsbeskrivningar samt budgetunderlag. Som teknisk förvaltare kommer du att arbeta med underhålls- och reinvesteringsplanering och genomförade av projekt på kort- och lång sikt samt som sakkunnig kommer du att säkerställa att VGR:s tekniska krav och riktlinjer uppfylls vid lokalanpassningar i inhyrningsprojekt. Du deltar aktivt i förbättringsarbetet kring tekniska säkerhetsanläggningar tillsammans med teamet tekniska förvaltare på enheten och andra kollegor på förvaltningen. Tjänsten är placerad på vårt kontor i regionens hus i Uddevalla, och det kommer innebära resor i och runt Uddevalla med omnejd. Din bakgrund För att lyckas och trivas i rollen har du en god kunskap om fysisk säkerhet och[EL3]  säkerhetstekniska helhetslösningar, med en gedigen kunskap om branschregelverk och dess påverkan. Du har en bakgrund inom större fastighetsorganisation, entreprenör eller konsult projekt-/byggledning där du arbetat med fysisk Säkerhet och[EL4]  tekniska säkerhetsanläggningar i roller som konsult, projektledning, tekniskförvaltare eller byggprojektledare. Akademisk utbildning inom teletekniska säkerhetssystem alternativt annan branschutbildning/-erfarenhet som VGR bedömer relevant. God kunskap inom branschregelverk såsom SSF, SBF, BBR. Du behöver ha B-körkort. Där det är möjligt använder vi gärna kollektivtrafik eller våra poolbilar vid resande.  Det är en också extra fördel om du har erfarenhet inom fastighets- och byggbranschen med kunskap om byggprocessen, LOU, AB/ABT/ABK. Som en av Sveriges största fastighetsförvaltare kan vi erbjuda dig goda karriär- och utvecklingsmöjligheter. Hos oss får du chansen att utföra ett meningsfullt arbete för samhället och bidra till vi tillsammans skapar vi hållbara miljöer. Tillsammans med kompetenta och inspirerande kollegor är du en del av en verksamhet som ständigt utvecklas. Hos oss har du som medarbetare inflytande över din arbetssituation, känner trygghet och delaktighet. Välkommen med din ansökan senast 17 april. Fastighet, stöd och service är Västra Götalandsregionens egen serviceorganisation och fastighetsförvaltare som ser till att saker fungerar som de ska. Vi tar bland annat hand om fastigheters drift, ser till att alla anställda får lön, att lokaler städas och att uppdrag inom regionen bemannas med specialistkompetens. Vi vill arbeta nära dem vi stödjer för vi tror att tillsammans kan vi göra skillnad. Med öppenhet och fokus på utveckling och samarbete verkar vi för ett gott liv i Västra Götalandsregionen. Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Västra Götalandsregionen arbetar aktivt för att digitalisera fler arbetssätt. För att vara en del av den digitala omvandlingen har du med dig grundläggande färdigheter och kan använda digitala verktyg och tjänster. Du kan söka information, kommunicera, interagera digitalt, är riskmedveten och har motivation att delta i utvecklingen för att lära nytt. Vill du veta mer om Västra Götalandsregionen kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken https://www.vgregion.se/introduktion.  Du kan även läsa mer i presentation om https://mellanarkiv-offentlig.vgregion.se/alfresco/s/archive/stream/public/v1/source/available/sofia/rs4011-467070786-672/surrogate. VGR krigsplacerar alla tillsvidareanställda medarbetare Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.

27 mars 2024
Sista ansökan:
17 april 2024