Arbetsledare, kundservice/Gruppledare, kundservice

Sök bland 8 lediga jobb som Arbetsledare, kundservice/Gruppledare, kundservice och börja ditt nya yrkesliv idag!

SÄSONGSMEDARBETARE BÅTAR

Brohäll Marin AB är beläget på Bullandö Marina ca 2 mil öster om Gustavsberg, Värmdö Vi jobbar med service och reparation av fritidsbåtar och motorer. Till hösten behöver vi förstärka vårt team med en säsongsmedarbetare. Vi söker en engagerad och serviceinriktad medarbetare som tillsammans med befintlig säsongsanställd kommer färdigställa båtar vid sjösättning och upptagning. Arbetet är varierande men består i huvudsak av: -Polering -Bottenmålning -Täcka av båtar från krymplast -Färdigställa inför sjösättning och upptagning -Vara extra hand åt mekaniker Övriga arbeten kan förekomma men mekaniska kunskaper är ej nödvändiga. Däremot är allmänna kunskaper / intresse för båtar meriterande. Har du erfarenhet av att köra båt är det ett plus. Vi söker dig med hög servicekänsla, är noggrann, stresstålig och har bra sinne för planering. Arbetet är heltid under säsong mellan Mars-Juni och Aug-Nov varje år. Vi tillämpar timlön för tjänsten. Kontaktperson Jeanette Brohäll, 076-762 77

18 april 2024
Sista ansökan:
18 maj 2024
Customer Experience Supervisor (CX Supervisor)

Customer Experience Supervisor ZARA Emporia, Malmö Our CX supervisors assists and support the Store manager and Department manager in the training and successful Implementation of Customer experience project, across the store. How we imagine you You are passionate, curious, motivated and dynamic, with something different to contribute. You are detail-oriented, creative and proactive and are looking for a challenging yet rewarding career in fashion. You are able to multitask between your key responsibilities. You love fashion and celebrate self-expression. You have excellent analysis, prioritization and organizational skills. At Inditex you will find more than a job. What we expect from you As an CX Supervisor, you are an integral part of the Inditex image. Your strong leadership skills and retail experience will set the example for your store teams while manage the different processes in accordance with company standards, working closely with the Store management team to achieve the stores objectives and support the entire team. Some of your main responsibilities will be: To guarantee the adequate induction and follow up on training for new team members To get involved in performance management of sales assistants. To ensure and demonstrate control on all the stages of product journey To control the CX KPI To perform training plans and actions to develop skills of Sales Assistants in regards of standards, processes, product knowledge and CX Driving motivation and maintaining a high level of performance within your section. Providing comprehensive induction and ongoing training in Customer Experience for new team members. Creating and executing training plans to enhance team members' CX skills. Leading meetings with the team focused on improving CX. What we offer Our internal talent is our greatest asset and we are proud of offering internal promotion programs where you will find opportunities to grow, e-learning and training programs - we never stop learning! You will be rewarded with a competitive compensation package and you will also receive 25% discount to buy the latest trends in any of our Inditex brands available in your market. We are committed to ensure that our recruitment processes are barrier free and as inclusive as possible to everyone. This includes making adjustments for people with disability or long-term conditions. Looking forward to your application!

16 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Kundservice

Vi är ett växande företag baserat i hjärtat av Fridhemsplan som specialiserar oss inom digital marknadsföring och medier. I takt med att vi expanderar, söker vi nu en engagerad och mångsidig kundservice- och administrativ assistent som kan stötta vårt team. Denna position är en unik möjlighet för dig som gillar varierande arbetsuppgifter och har ett öga för detaljer. Vi har ett gym på kontoret som du får fri tillgång till. Detta gym har även en bastu. Placering: Kontor i Fridhemsplan Arbetstider: Deltid, 20 timmar per vecka Lön: 145 kr/timmen Arbetsuppgifter: Orderhantering: Hantering av ordrar gällande medier och marknadsföringsmaterial. Fakturering: Skapa och hantera fakturor relaterade till våra kampanjer och medieköp. Domänköp: Ansvar för att köpa domäner och annat relaterat till detta. E-posthantering: Besvara e-postmeddelanden. Bokföring och löneadministration: Hjälpa till med grundläggande bokföringsuppgifter och lönehantering. Assisterande uppgifter: Utföra diverse kontorsuppgifter, inklusive inköp av kontorsmaterial och småsaker till teamet. Kundtjänst: Besvara inkommande samtal. Sociala Medier: Stödja teamet med underhåll och uppdateringar på företagets sociala medieplattformar. Om du är en proaktiv, pålitlig och mångsidig person som trivs i en dynamisk arbetsmiljö, vill vi gärna höra från dig. Skicka din ansökan bestående av CV till [email protected]

12 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Kundserviceansvarig

Du kommer att arbeta på avdelningen för kundservice, vars huvudsyssla består av kontakt med parkörer som har frågor om kontrollavgifter men även nära kontakt med våra uppdragsgivare. Som ledare för ett kundserviceteam är det din uppgift att säkerställa att ni levererar bästa möjliga kundupplevelse. Vi söker: Du är utåtriktad, ansvarstagande och kan hantera ett högt tempo. Du är driven, lösningsorienterad, effektiv och professionell i ditt arbete. Du är van att arbeta med dator och skriver och talar obehindrat på svenska och engelska. Vidare är du en lagspelare som är bra på att samarbeta och bygga relationer med såväl hyresgäster som kollegor. Vi ser gärna att du har erfarenheter från att arbeta inom service, med fördel inom parkeringsbranschen. Arbetstider: Du kommer att arbeta vardagar, dagtid 08:00-16:30. Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning. Om oss: Vi är ett expansivt företag som värdesätter medarbetarnas utveckling. Tjänsten är en tillsvidareanställning på vårt huvudkontor i Södertälje. Ansökningar med CV och personligt brev samt eventuella frågor om tjänsten ställs till [email protected] senast 2024-04-30. Mer information om vårt företag hittar du på www.pservice.se

12 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Servicemottagare Toyota Sydost i Kalmar

Vi söker nu en ny stjärna som brinner för kundservice och som målet att varje besök hos oss ska vara ett möte att minnas det vill säga en unik bilupplevelse. Här kommer du ingå i vårt serviceteam, där du fördelar och leder den dagliga planeringen tillsammans med dina kollegor. Vi är ett team så vi tror på närhet till kollegor, chef och organisationen, vi jobbar med löpande feedback och att varje medarbetares bidrag syns och uppmärksammas. Vi är stolta över vårt arbete och känslan i gruppen så ta chansen och bli en del av vårt härliga team! Arbetsbeskrivning Du kommer ha en viktig roll i mötet med våra kunder och leverans av högkvalitativt servicearbete, där du har ett brett ansvar med varierande arbetsuppgifter. Huvudsakliga ansvarsområden innefattar bl.a: Självständigt driva egna kundärenden och arbetsorders och tillse att kunderna får bästa möjliga stöd, rådgivning och bemötande genom hela serviceprocessen. Från initial kontakt med kund och en korrekt behovsanalys till anpassat erbjudande av tjänster och leverans av utfört arbete. Administrera, boka och planera arbetsorders till verkstaden, samt säkerställa att arbetsorderna är korrekta och kompletta. Ansvara för vår serviceshop och vårt merförsäljningsarbete. Hantera administration kring försäkrings-/garantihantering samt prissättning och fakturering. Vem är du? Vi söker dig med tidigare erfarenhet från te.x service eller motorbranschen, och som har god förståelse för service och hur arbetsflödet ser ut i en kundmottagning. I och med de interna och externa kontaktytorna befattningen kräver behöver du behärska svenska flytande i tal och skrift. Vi ser att du har en relevant gymnasial utbildning, god datavana samt B-körkort. Erfarenhet av kundvård och klagomålshantering även inom närliggande branscher är meriterande. Vidare är det också meriterande om du tidigare arbetat i programmen Kobra och/eller Cabas. Vårt stora fokus finns hos kunderna och på att tillgodose deras behov genom ett professionellt bemötande, vi ordnar allt – alltid med glädje. Vi lägger därför stor vikt vid personliga egenskaper. Vi ser att du är strukturerad samt att du trivs med varierande arbetsuppgifter och stundtals högt tempo. Vidare ser vi också att du är ansvarsfull med ett problemlösande och flexibelt arbetssätt där du själv planerar och prioriterar dina arbetsuppgifter. Viktigt är också att du är samarbetsinriktad med intresse och förmåga att hjälpa dina kollegor. Hos oss Vi tycker att våra duktiga medarbetare är viktigast för vår framgång. Vi lägger därför stor vikt vid att vår personal ska trivas och arbetar aktivt för en stark teamkänsla och individuell utveckling. Vi erbjuder: En trevlig och utvecklande arbetsmiljö i en mycket stark och expansiv koncern med spännande produkter. Kunniga och engagerade kollegor som stöttar varandra i arbetsuppgifterna. Kontinuerlig utveckling i rollen och inom organisationen. Personalförmåner i form av bl.a. friskvårdsbidrag, personalrabatter etc. Ansökan Vi ser fram emot att tillsätta tjänsten omgående, intervjuer kommer därför hållas löpande. Ansök därför redan idag mail till [email protected] dock senast den 20240430. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Servicechef Richard Reinholdsson via [email protected] eller 0480-40 86 04 Varmt välkommen med din ansökan!

9 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Teknisk kundansvarig till VB Elnät

Västerbergslagens Elnät AB ingår i VB Energikoncernen. Vi distribuerar el till hushåll, företag och samhälle – dygnet runt året om. Vårt elnät är ca 700 mil långt och vi distribuerar el till mer än 26 000 kunder. Vi bygger, driver, underhåller och investerar i vårt elnät för att du som kund ska få en tillförlitlig leverans. Vi elektrifierar idag, så att du kan leva fossilfritt imorgon. Läs mer om oss här: www.vbenergi.se/elnat/ VB Energikoncernen är ett miljö- och arbetsmiljöcertifierat energiföretag med huvudkontor i Ludvika. Verksamheten med ca 65 anställda rymmer elförsäljning, fjärrvärme, eldistribution och drift av vattenkraftstationer. Vi möjliggör fossilfrihet som driver samhället framåt genom att göra det möjligt att transportera, producera och leva fossilfritt. Företagets huvudägare är Vattenfall med Ludvika kommun och Fagersta kommun som delägare. Gå gärna in på vår hemsida www.vbenergi.se för ytterligare information. Jobbeskrivning Vill du arbeta som teknisk kundansvarig hos oss på VB Elnät och vara en del i energiomställningen för ett hållbart samhälle? Hos oss får du vara med och påverka morgondagens klimatsmarta samhälle och skapa framtidens elnät. Inom VB Elnät är vi idag 23 anställda som tillsammans accelererar vår digitala transformation, testar och implementerar ny teknik som bidrar till en ökad leveranssäkerhet och leveranskvalitet för våra kunder. Vi befinner oss i en tillväxtfas för att möta våra kunders behov samt bidra till energiomställningen och vi söker nu en teknisk kundansvarig. Dina arbetsuppgifter I rollen som tekniskt kundansvarig kommer du vara en nyckelspelare i vår verksamhet och påverka kundnöjdheten hos våra större företagskunder inom Västerbergslagens Elnät. Kunderna finns representerade inom huvudsegmenten producenter, elnätsföretag, industrier och stora företag. Det är en spännande och utmanande roll där du arbetar med att hitta innovativa lösningar på kundernas förfrågningar. Du arbetar nära både kunder och teknik, ofta blir du mittpunkten i samarbetet mellan interna och externa aktörer. Några av dina huvudsakliga arbetsuppgifter som teknisk kundansvarig kommer vara att: bygga upp och utveckla relationer med våra kunder och vara deras förlängda arm in i vår organisation samtidigt som du är en ambassadör för Västerbergslagens Elnät externt ansvara för framdrift och koordinering av större kundärenden, vilket innebär problemlösning i olika faser samt uppföljning och proaktiv dialog ansvara för kundmötet, avtalsskrivning samt noggrann dokumentation Du kommer ha en nyckelroll för kundens upplevelse och för att vi uppfattas som en möjliggörare av hållbar utveckling i samhället. I vår bransch har vi förmånen att vara med på resan när samhället ställer om, vilket kräver att vi anpassar oss och ständigt breddar vår kompetens. Kravspecifikation För att lyckas i rollen kombinerar du dina tidigare erfarenheter inom teknik eller juridik med din förmåga att bygga långsiktiga relationer. Tjänsten förutsätter att du arbetar självständigt och kan ta ansvar för att driva ditt arbete framåt inom ramen för dina ansvarsområden. Du är van att arbeta i samverkan med andra inom flera olika interna och externa samarbetsytor. Du är en strukturerad person som är duktig på att planera ditt arbete och uttrycker dig väl i tal och skrift. Mycket goda kunskaper i svenska både muntligt och skriftligt krävs för tjänsten, likvärdiga kunskaper i engelska är önskvärt. Arbetslivserfarenhet inom branschen är meriterande. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och tror att du har ett starkt personligt driv och engagemang. Ytterligare information Vi erbjuder Förutom att du får vara med och forma framtidens smarta energisamhälle erbjuder vi dig ett utvecklande och omväxlande arbete med många kontaktytor. För oss på Västerbergslagens Elnät är det viktigt att arbete och privatliv har en god balans, därför erbjuder vi flexibilitet i arbetet samt möjlighet till att arbeta hemifrån vid behov. Vi har även en hel del andra personalförmåner som exempelvis arbetstidsförkortning, förmånliga tjänstepensionsavtal, föräldraledighetstillägg med mera. Läs mer om våra förmåner här: Välkommen till oss! (vbenergi.se). Placeringsort: Ludvika. För mer information om tjänsten kontakta rekryterande chef Richard Palm, [email protected] För frågor om rekryteringsprocessen kontakta rekryterare Carolina Bölander, [email protected] Fackliga representanter är Torbjörn Jonsson Unionen, Mikael Boström Sveriges Ingenjörer och Pertti Palonto SEKO. Du når dem genom växeln på 0240-876 00. Välkommen med din ansökan innehållande CV och personligt brev senast den 5 maj 2024. Urval och intervjuer kan komma att ske löpande, så vänta inte med din ansökan. Vi tar endast emot ansökningar via vår webbplats. Vi är övertygade om att mångfald bidrar till att bygga ett mer lönsamt och tilltalande företag och strävar efter att vara goda förebilder när det gäller mångfald. VB Elnät arbetar aktivt för att alla medarbetare ska ha samma möjligheter och rättigheter oavsett ålder, etnisk eller kulturell bakgrund, könstillhörighet, religion/tro, sexuell läggning eller funktionsförutsättning. Läs mer om hur vi arbetar med mångfald och inkludering här. Då säkerheten för VB Elnät och dess anställda är avgörande kommer vi innan varje anställning genomföra en ”pre-employment screening”. Dessa kontroller baseras på din roll som du kommer att fylla inom VB Elnät. Kontrollerna kommer att utföras av en tredje part, Validata. VB Elnät är en del av Sveriges kritiska infrastruktur, därmed är många av våra tjänster säkerhetsklassade. Är denna tjänst säkerhetsklassad kommer säkerhetsprövning genomföras innan anställning, i enlighet med säkerhetsskyddslagen. Vi ser fram emot din ansökan!

9 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Teknisk Eftermarknadskoordinator till MAXAGV

Har du en teknisk bakgrund och en passion för att arbeta i en roll där struktur och planering är nyckeln till framgång? Trivs du i en koordinerande position med en mångfald av kontaktytor? Är du dedikerad till att leverera högkvalitativ service till våra kunder? Då kan rollen som Teknisk Eftermarknadskoordinator hos oss på MAXAGV vara det perfekta nästa steget i din karriär! Om företaget MAXAGV, ett helägt bolag i Latour koncernen, är ledande inom design, utveckling och support av toppmoderna automationslösningar med mobila robotar för framstående produktions- och distributionsföretag världen över. Vår framgång bygger på egenutvecklade hård- och mjukvaruprodukter, inklusive automatiska transport- och lagersystem, som används av kunder inom olika branscher på global nivå. Med en stark närvaro i Skandinavien och etablerade kundrelationer över hela världen, strävar vi efter att skapa en arbetskultur som präglas av struktur och noggrannhet samtidigt som vi upprätthåller en stark gemenskap. Om tjänsten Som en viktig del av vårt team kommer du som Teknisk eftermarknadskoordinator att ha en central roll i att hantera och koordinera alla inkommande ärenden från våra kunder globalt. Din uppgift kommer att vara att tillhandahålla teknisk felsökning och vägledning över telefon, e-post samt vid behov även kundbesök. Du kommer att arbeta nära andra avdelningar för att säkerställa att ärenden hanteras effektivt och att kunderna får snabb återkoppling. Utöver detta kommer du även att stötta med service och installationsplanering, samt att ansvara för att administrera och följa upp garantiåtgärder. Genom att noggrant dokumentera ärenden kommer du att bidra till att säkerställa hög kvalitet och effektivt samarbete med våra kunder och partners. I denna samordnande roll kommer du att arbeta tätt ihop med alla funktioner inom organisationen för att säkerställa att planering och struktur genomsyrar alla delar av verksamheten. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Koordinera och hantera teknisk support för MAXAGVs robotlösningar. Planera och administrera service- och installationsarbeten. Ansvara för och följa upp MAXAGVs garantiåtgärder. Om dig Vi välkomnar både kvinnliga och manliga sökanden och söker dig med en teknisk bakgrund som har erfarenhet av servicekoordinering eller liknande och gärna med en vana att arbeta inom eftermarknad med nära kundkontakt. Utbildning inom teknik, elektronik och/eller IT är meriterande. För att trivas och lyckas i rollen behöver du ha god förmåga att skapa och underhålla relationer med våra kunder och partners, samt att du har en stark känsla för struktur och planering. Vi ser att du är noggrann, strukturerad och alltid har kunden i fokus i ditt arbete. Viktigt för tjänsten är: Erfarenhet inom planering och kundservice, teknik/mekanik och/eller elektronik. B-körkort samt flytande språkkunskaper i svenska och engelska. God förmåga att skapa och underhålla relationer, samt stark känsla för struktur och planering. MAXAGVs erbjudande På MAXAGV får du möjlighet att arbeta i en varierad och utmanande roll där struktur och planering är avgörande för framgång. Du blir en del av en stimulerande arbetskultur och ges tillgång till eget arbetsrum. Du kommer att ingå i ett team av kompetenta och engagerade kollegor som delar med sig av sina kunskaper och erfarenheter. Dessutom får du chansen att arbeta med marknadens modernaste automationslösningar för mobila robotar. Övrig information Omfattning: Heltid, kontorstider med möjlighet till flex. Placering: Huvudkontoret på Kryptongatan 5 i Mölndal. Start: Enligt överenskommelse. Lön: Enligt överenskommelse. Urval sker löpande så ansök redan idag. För frågor kontakta [email protected] För mer information se www.maxagv.com

25 mars 2024
Sista ansökan:
19 april 2024
Servicekoordinator med Lageransvar

Vill du vara spindeln i nätet som levererar nöjda kunder gång på gång? Vi söker en driven Service koordinator med stora möjligheter att utveckla sitt eget arbete och företagets processer inom service. Vilka är vi? IM Vision är ett av Sveriges största företag inom LED & Storbildskärmar och syns på många av Sveriges större scener och event, även runt om i Europa. Vi gör även installationer av storbildsskärmar samt service och underhåll av dessa, och det är där denna tjänst kommer in i bilden. Din roll Ta emot och hantera inkommande serviceärenden, samt fördela ut dessa på servicetekniker som diagnosticerar och avhjälper fel hos kund. Kommunicera med kund angående kostnader och tidsplan för avhjälpande, samt sammanställa utfört arbete för fakturering. Kvalifikationer Flytande i Tal & Skrift - Engelska & Svenska Färdigställd gymnasieutbildning - Inom Ekonomiskt alt. teknisk fält meriterande Kompetens inom Microsoft Office, framförallt Outlook & Teams Intresse för teknik B-körkort Meriterande kvalifikationer: Tidigare erfarenhet av service planering Erfarenhet inom administration i något lagersystem Erfarenhet av schemaläggning och planering Kunskap inom bildteknik och eller nätverksteknik, ljud. Vi utför intervjuer löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.

18 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024