Arbetsledare, kundservice/Gruppledare, kundservice

Sök bland 2 lediga jobb som Arbetsledare, kundservice/Gruppledare, kundservice och börja ditt nya yrkesliv idag!

Kundserviceansvarig

Du kommer att arbeta på avdelningen för kundservice, vars huvudsyssla består av kontakt med parkörer som har frågor om kontrollavgifter men även nära kontakt med våra uppdragsgivare. Som ledare för ett kundserviceteam är det din uppgift att säkerställa att ni levererar bästa möjliga kundupplevelse. Vi söker: Du är utåtriktad, ansvarstagande och kan hantera ett högt tempo. Du är driven, lösningsorienterad, effektiv och professionell i ditt arbete. Du är van att arbeta med dator och skriver och talar obehindrat på svenska och engelska. Vidare är du en lagspelare som är bra på att samarbeta och bygga relationer med såväl hyresgäster som kollegor. Vi ser gärna att du har erfarenheter från att arbeta inom service, med fördel inom parkeringsbranschen. Arbetstider: Du kommer att arbeta vardagar, dagtid 08:00-16:30. Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning. Om oss: Vi är ett expansivt företag som värdesätter medarbetarnas utveckling. Tjänsten är en tillsvidareanställning på vårt huvudkontor i Södertälje. Ansökningar med CV och personligt brev samt eventuella frågor om tjänsten ställs till [email protected] Mer information om vårt företag hittar du på www.pservice.se

6 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Customer Experience Supervisor (CX Supervisor)

Customer Experience Supervisor ZARA Emporia, Malmö Our CX supervisors assists and support the Store manager and Department manager in the training and successful Implementation of Customer experience project, across the store. How we imagine you You are passionate, curious, motivated and dynamic, with something different to contribute. You are detail-oriented, creative and proactive and are looking for a challenging yet rewarding career in fashion. You are able to multitask between your key responsibilities. You love fashion and celebrate self-expression. You have excellent analysis, prioritization and organizational skills. At Inditex you will find more than a job. What we expect from you As an CX Supervisor, you are an integral part of the Inditex image. Your strong leadership skills and retail experience will set the example for your store teams while manage the different processes in accordance with company standards, working closely with the Store management team to achieve the stores objectives and support the entire team. Some of your main responsibilities will be: To guarantee the adequate induction and follow up on training for new team members To get involved in performance management of sales assistants. To ensure and demonstrate control on all the stages of product journey To control the CX KPI To perform training plans and actions to develop skills of Sales Assistants in regards of standards, processes, product knowledge and CX Driving motivation and maintaining a high level of performance within your section. Providing comprehensive induction and ongoing training in Customer Experience for new team members. Creating and executing training plans to enhance team members' CX skills. Leading meetings with the team focused on improving CX. What we offer Our internal talent is our greatest asset and we are proud of offering internal promotion programs where you will find opportunities to grow, e-learning and training programs - we never stop learning! You will be rewarded with a competitive compensation package and you will also receive 25% discount to buy the latest trends in any of our Inditex brands available in your market. We are committed to ensure that our recruitment processes are barrier free and as inclusive as possible to everyone. This includes making adjustments for people with disability or long-term conditions. Looking forward to your application!

16 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024