Inredningsdesigner
Sök bland 4 lediga jobb som Inredningsdesigner och börja ditt nya yrkesliv idag!
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vill du vara med och stärka våra kunders varumärken? Vi söker dig som är nytänkande och vill vara den självklara kunskapspartnern för våra uppdragsgivare. Vi befinner oss i en mycket intressant fas med offensiva ambitioner för fortsatt stark tillväxt – kom och bli en del av Senab. Om Senab Vår första inredning såg dagens ljus 1975. Idag är Senab en av Nordens ledande leverantörer av möbler och inredning för kontor, showrooms, hotell, restaurang, skolor, universitet, vård och omsorg. Målet i alla våra projekt är att skapa inredningslösningar som förstärker kundens identitet, är hållbara över tid samt bidrar till att skapa trivsel och utveckling. Är du nyfiken? Nu förstärker vi vårt team i Göteborg med ytterligare en inredningsarkitekt – en roll där du kommer att få vara del av och driva många spännande projekt. Låter det intressant? Som inredningsarkitekt på Senab erbjuds du en omväxlande, ansvarsfull och stimulerande roll i en internationell miljö. I rollen kommer du att jobba tätt ihop med uppdragsgivare, interna och externa projektledare och lokala arkitekter för att implementera våra kunders inredningskoncept. Projekten varierar i storlek med allt från små till stora uppdrag, alltid med målet att leverera en kundupplevelse över förväntan. Du värnar och vårdar kundrelationen och du arbetar aktivt för att identifiera och skapa nya affärer. Din profil För att trivas hos oss tror vi att du är nyfiken, kommunikativ, ansvarstagande och har lätt för att samarbeta. Du är mån om att överträffa kundens behov och förväntningar. I kommunikationen med våra uppdragsgivare är du nyfiken, lyhörd, tydlig och generös med din kunskap, för att bygga ett starkt och långsiktigt förtroende. Du har erfarenhet av både retail- och kontorsprojekt, stora som små. Att kunna arbeta självständigt är viktigt men vi värdesätter även att du trivs med att vara en central del av ett sammansvetsat team. Du är en relationsbyggare som drivs av att utveckla affärer och uppdrag med både nya och befintliga kunder. Vi ser att du har: • yrkestiteln arkitekt SIR eller motsvarande • kunskap i de program vi arbetar i; AutoCad och Adobe CS. Kunskap i 3D-visualisering är meriterande. • har 3-5 års yrkeserfarenhet som inredningsarkitekt och är van att arbeta nära beställaren. • är självgående, strukturerad, kreativ och prestigelös. Eftersom rollen innebär kontakt med både svenska och internationella uppdragsgivare behöver du ha mycket goda kunskaper i engelska och svenska, i så väl tal som skrift. Ytterligare språkkunskaper är meriterande. Tjänsten är en tillsvidareanställning (vi tillämpar 6 månaders provanställning) Placeringsort Göteborg Vi är anslutna till kollektivavtal mellan Unionen och Svensk Handel Ansökan Urval och intervjuer kommer att ske löpande så skicka in din ansökan redan idag, dock senast 28 februari. Varmt välkommen med din ansökan! För ytterligare information om tjänsten, kontakta Vanessa D’Hooge på [email protected] Mer information om Senab och Senab Concept hittar du på www.senab.com, och www.senab.com/concept
Är inredning och design din passion och brinner du för att utveckla goda kundrelationer? Är du affärsdriven och intresserad av att skapa optimala inredningsförslag för badrum? För Dåderman Kök & Badrums räkning söker vi en inredningsplanerare. Om du vill bidra till den fortsatta framgången hos ett mycket väletablerat bolag inom köks- och badrumsrenovering, läs då vidare för vi kan ha jobbet för dig! Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, provanställning tillämpas. Önskat startdatum är snarast enligt överenskommelse, urval och intervjuer sker därför löpande. Välkommen med din ansökan redan idag! Om tjänsten Här erbjuds du ett självständigt arbete i ett marknadsledande, framgångsrikt och stabilt företag. Du får möjligheten att förverkliga kundens badrumsdrömmar genom att arbeta med olika stilar, trender och produktnyheter ihop med branschens ledande leverantörer. Du kommer att ingå i ett kreativt team som präglas av glädje, yrkesstolthet och hårt arbete, för att på allra bästa sätt tillgodose kundernas behov och överträffa deras förväntningar. Dina arbetsuppgifter i huvudsak Dåderman Kök & Badrum sätter alltid kunden i centrum vid alla byggnationer och här tillhör du ett kundfokuserat gäng med inredning och design som ditt ansvarsområde. Dina arbetsuppgifter på plats hos främst privatkunder blir att med hjälp av designprogrammet Winner rita upp och visualisera i 3D hur våtutrymmet kan se ut när allt är klart. Du beräknar pris och presenterar offertförslag på inredning och eventuella ombyggnationer utifrån kundens behov och önskemål samt ansvarar för samtliga inköp efter gällande val av keramik, inredning och tillbehör. På ett konsultativt sätt hanterar du kundens olika frågeställningar och eventuella förändringar i projekten. Förutom dina kundkontakter inkluderar rollen många olika samarbetsytor såsom projekt- och arbetsledare samt leverantörer. När du inte är ute hos kund väljer du själv om du arbetar hemifrån eller på kontoret i Täby. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, rådgivning och inredning, företrädesvis av badrum. Du har intresse och känsla för inredning och design samt en vilja att presentera optimala lösningar till kund. Kunskaper i ritprogrammet Winner är meriterande. Rollen förutsätter att du har B-körkort samt förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska. Som person är du noggrann med ett strukturerat arbetssätt. Du förväntas självständigt kunna planera och ta ansvar för ditt arbete utifrån kundens önskemål, projektens tidsplan och dina kollegors tillgänglighet. Din arbetsmoral är hög, din samarbetsvilja god och ditt affärstänk är väl utvecklat. Vidare är du förtroendeingivande och kommunikativ med ett starkt eget driv och du trivs i en roll med många kontaktytor och kreativa kundmöten. Om verksamheten Med fler än 8000 genomförda renoveringar är vi på Dåderman specialiserade på kök- och badrumsrenoveringar. Vår arbetsmodell är tydlig och har präglats av kvalitet och trygghet ända sedan starten – en modell vi aldrig tummar på! Vill du veta och se hur vi arbetar gå in på följande länk www.daderman.se
Är du en erfaren inredningsdesigner eller inredningsarkitekt med ett starkt säljdriv och intresse för att hjälpa kunder att skapa inspirerande arbetsplatser? Joyweek söker nu en målinriktad inredare för att sälja, skapa och driva inredningsprojekt! Här får du möjlighet att vara med i hela processen – från första kundkontakt till inredningsförslag till leverans & montering – i en roll som kräver både kreativitet och affärsmässighet. Om rollen Som inredningsarkitekt på Joyweek kommer du att: Ta helhetsansvar i kundprojekten, från första kontakt till slutförd leverans. Sälja och utforma inredningslösningar utifrån kundens behov och budget. Hitta nya kunder genom kalla samtal. Bygga relationer med befintliga kunder och säkerställa en hög kundnöjdhet. Samarbeta med leveranskoordinatorer och andra teammedlemmar för att säkerställa att projektens alla delar genomförs effektivt. Hålla dig uppdaterad om leverantörer och produktutbud för att kunna erbjuda bästa möjliga lösningar till våra kunder. Vi söker dig som har: Minst två års erfarenhet inom inredningsdesign och utformning av kontor. En utåtriktad personlighet med mycket energi och förmågan att ta initiativ för att driva affärer framåt. Social kompetens och ett prestigelöst förhållningssätt – du trivs med att skapa och vårda kundrelationer. God kunskap i Excel & PowerPoint, samt Sketch-Up & pCon planner Förmågan att tänka affärsmässigt och resultatinriktat. Vi ser därför gärna att du har erfarenhet av försäljning och trivs med att arbetemot tydligaförsäljningsmål. Vad vi erbjuder Som anställd hos Joyweek får du en arbetsplats där din insats gör skillnad och möjligheten att växa i en expansiv och framåtlutad organisation. Du kommer ingå i ett tätt sammansvetsat team, men även samarbeta med andra avdelningar och våra kunder. Genom detta har du närvarande chefer och kollegor som kontinuerligt stöttar din utveckling. Utöver detta tillkommer förmåner som rikslunchkort, friskvårdsbidrag och träning på arbetstid. Om Joyweek På Joyweek skapar vi kontorsmiljöer som både fungerar effektivt och sprider glädje. Som en helhetsleverantör inom mjuka facility management-tjänster erbjuder vi allt från lokalvård, kaffe, växtservice och bemanning till flyttjänser och inredning. Vi är cirka 175 medarbetare som, tillsammans med våra 2350 kunder i Norden, arbetar för att skapa hållbara och attraktiva arbetsplatser där medarbetarna trivs och presterar. Vår mission: Skapa kontorsmiljöer där alla medarbetare kan utföra sitt arbete på bästa sätt.Vår vision: Hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetarna trivs, presterar och väljer att vara. Joyweek ägs av Verso Capital, och har kontor i Stockholm, Oslo, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi arbetar rikstäckande; medan en stor del av arbetet sker i Stockholm kan resor till andra orter tillkomma. Övrig information Start: Januari 2025 (eller enligt överenskommelse) Omfattning: Heltid, måndag–fredag Anställningsform: Visstidsanställning på minst 1 år, med möjlighet till förlängning Plats: Stockholm Låter detta som något för dig? Skicka in ditt CV med portfolio till oss idag!
ARE YOU READY TO REINVENT MOBILITY AND WORK AT A "GREAT PLACE TO WORK" CERTIFIED WORKPLACE? GET US STARTED TODAY AND BECOME PART OF OUR AGILE AND INTERNATIONAL TEAM EDAG, one of the leading global engineering experts with a heritage in the automotive industry, serves its customers with a complete development responsibility, from concept work to even building prototypes. Whether it is software development, development of future mobility solutions, sustainability, design technology, quality assurance, manufacturing technology or various other engineering requests, for more than 50 years EDAG has successfully helped its customers take the next technological leap. We at EDAG simply claim to be our customers' global mobility technology experts! EDAG Engineering Scandinavia AB is the Scandinavian subsidiary of the EDAG Group. We are now certified as "A GREAT PLACE TO WORK" with a top score! More and more customers are discovering our ability to deliver local engineering capabilities in a wide range of areas – often in combination with other global EDAG facilities, colleagues, and competencies to handle larger projects and commitments. Our customers are continuing giving us further responsibilities and larger project undertakings. We are currently increasing our project portfolio and are looking for several Design Engineer with a genuine interest in automotive development. You have experience in product development from automotive OEM’s and had roles such as task- or project leader with cross-functional technical responsibility, including cost and time. We assume you are proactive, have great communication and leadership skills, positive personality and loads of energy. Requirements: Superior skills in Catia and/or Creo CATIA V5 and Team-Center as main tool Using CAE in Catia is a merit Having worked experience as interior and exterior design You speak and write fluent Swedish and English Qualifications: M.Sc or a B.Sc degree in mechanical engineering or equivalent. 5 years automotive industry experience in product development projects Worked with Tier 1 OEMs in Europe. High coordination skills needed between Stakeholders, Supplier (requirements, timing, Technical Input and System needs). Good structure, flexible mindset & good English Team player We Offer We welcome you in to our open and diverse culture. We promise you a lot of opportunities to grow and learn as you become a part of a dynamic and creative team who are at the top of their field. With leading-edge technology, we help our customer’s vision become a reality. We are an engineer’s playground of innovation and creativity that is fast, furious and fun!
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 4 av 4 jobb