Placeringsassistent

Sök bland 2 lediga jobb som Placeringsassistent och börja ditt nya yrkesliv idag!

VIP On-Site Service Specialist

Are you looking for a job where your service minded personality and your knowledge in various IT solutions is combined? Here is the next step in your career! As our VIP On-Site Service Specialist, you will be responsible to provide White Glove (VIP) support Hitachi Energy Management Team in Västerås, Sweden. Primary responsibilities include desktop & meeting support, application support, conferencing, mobility, working with 3rd party vendors, and drive issue resolutions with the extended IT teams. In other words, a communicative problem solver that will be a very important member in our organization. Your responsibilities Serve as the primary point of contact for IT problems to the Executive team and their assistants for flexible working hours Independently make on-site and remote analysis and resolution of complex desktop/mobility problems and implement solutions Ensure a high level of customer service to establish trust and maintaining confidentiality Install, configure, test, maintain, monitor, and troubleshoot end-user workstations/mobile devices and related hardware and software Interact with IT functional groups and collaborate cross-functionally Your background Degree in information technology (or similar) or equivalent experience You are flexible and enjoy problem solving Experience in desktop support and of IT Executive (or White Glove) support You have good communication skills and the wish to work in a dynamic and multicultural environment Previous experience with an ITSM tool, preferably ServiceNow, and knowledge of diagnostic tools and core applications (e.g. Office365) is qualifying Speaks and writes fluently in Swedish and English, as both languages are used in the role More about us Are you ready to join Hitachi Energy for a career with no limits and a place where you can be yourself? We are ready for you. Applications will be reviewed on an ongoing basis, so don’t delay – apply today. Last day to send in your application (with CV and personal letter) is 11th of May. Recruiting manager: Gustav Göransson, [email protected] will answer your questions about the position. Union representatives – Sveriges Ingenjörer: Bo Westman, +46 107-38 38 04, Ledarna: Christer Fridlund, +46 107-38 29 12; Unionen: Karin Ulvemark, +46 730-70 01 20. Any other questions can be directed to Talent Acquisition Partner: Fredrik Söder +46 72-209 81 32.

11 april 2024
Sista ansökan:
11 maj 2024
Familjehemskonsulent till uppdrag i Göteborg

Har du hjärtat på rätt ställe och alltid barnets bästa i fokus? Vill du vara med och utveckla och påverka ett redan välmående företag? Är du van att driva dina egna processer och uppnå resultat? Då är det dig vi söker! Arbetsbeskrivning:  Som familjehemskonsulent hos vår kund spelar du en avgörande roll i strävan om att stödja och vårda barn, ungdomar eller vuxna. Du kommer att arbeta nära familjer och externa partners för att säkerställa högkvalitativ vård och trygghet verksamhetens klienter. Vår kund erbjuder en flexibel och utvecklande roll inom deras redan etablerade verksamhet som består av flera delar i vårdkedjan. Rollen är en förstärkning inom organisationen där du i din roll får möjligheten att sätta din egen prägel på arbetsdagen. Du är den som hittar möjligheter, bearbetar det befintliga nätverket och marknadsför verksamheten på allra bästa sätt.    Rekrytering och utredning av familje- och jourhem Handleda, stödja och utbilda familjehem Samarbeta nära socialtjänsten, ta emot förfrågningar/placeringar och matcha med familjehem Dokumentation Du kommer att bli anställd hos vår kund Marielund Familjehem som erbjuder dig trygga anställningsvillkor och personalförmåner. Möjlighet till flexibelt arbete hemifrån/ hos familjehemmen belägna i Göteborg med omnejd. Marielund Familjehem är ett litet och familjärt företag med genuin företagskultur och engagerade medarbetare.  Kvalifikationer:  Socionomutbildning eller likvärdig utbildning Minst 5 års arbetslivserfarenhet från familjehemsverksamhet God kommunikationsförmåga och flytande svenska i både tal och skrift God dokumentationsförmåga B-körkort Personliga egenskaper och meriterande krav: Som person är du flexibel, ansvarsfull och har förmåga att planera och organisera ditt arbete utefter verksamheten och dess behov. Du ska vara engagerad, nyfiken och självständig. Det är viktigt att du är ansvarsfull och lösningsfokuserad då det är ett föränderligt arbete. Du har förmåga att utveckla, planera och självständigt lägga upp ditt arbete. Om Svea Work: Svea Work är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som förser företag med kvalificerad personal. Vi står för nytänkande, precision och personligt engagemang. Vi brinner för att göra skillnad och bidra till samhällets utveckling. Ansökan: Känner du igen dig i beskrivningen? Tveka inte med att skicka in din ansökan så snart som möjligt, då vi tillsätter tjänsten löpande. Har du frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta oss på [email protected] eller 079-1021313.

2 april 2024
Sista ansökan:
16 april 2024