Lediga sommarjobb i Boden

Här kan du söka totalt 33 lediga sommarjobb i Boden hitta ditt nästa feriejobb här

Vill du sommarjobba i butik? - Boden

Är du en noggrann person som trivs med eget ansvar och som är intresserad av att jobba i butik? Läs vidare och se om rollen som Merchandiser kan vara rätt för dig! Att jobba hos oss i sommar! - Srb Butikservice Vi söker Merchandiser inom dagligvaruhandeln. Som merchandiser kommer du att jobba med ett brett produktutbud från flera välkända varumärken. I butik säkerställer vi att kundens produkter är väl påfyllda, exponeras på rätt sätt och ger ett säljande och attraktivt intryck för butikernas besökare. Som Merchandiser kommer du bl.a. ha kontakt med butikens personal, ansvara för påfyllnad och skötsel, kontrollera skyltning, skylta om vid behov, lägga beställningar samt ser över lagerstatus. Att trivas med frihet under ansvar är A och O hos oss eftersom du till största del kommer utföra dina uppdrag självständigt i butik. Du kan även komma besöka flera olika butiker under en arbetsdag varför du måste trivas med att byta miljö och gilla att träffa nya människor. Under hela din anställning kommer du ha nära kontakt med områdesansvarig samt andra stödfunktioner på Srb Butiksservice som vägleder dig. Är rollen som Merchandiser rätt för dig? Nu söker vi dig som: Är intresserad av att jobba med framför allt snacks och nötter i lösvikt Kan arbeta veckorna 29-31 samt v.33 ca 1,5 timmar i veckan, torsdagar Bor i eller i närheten av Boden Har körkort och tillgång till egen bil är meriterande Vidare ser vi gärna att du: Är lösningsorienterad, lätt att kommunicera med personer i din omgivning, kan arbeta effektivt och hålla ett bra tempo Trivs med att ha ett fysiskt aktivt arbete Är morgonpigg, då vi startar alla arbetsdagar på morgonen Har tidigare erfarenhet av att jobba i butik eller inom dagligvaruhandeln Vad erbjuder vi? Lön enligt Handels kollektivavtal Milersättning som startar och avslutas vid hemmet Betald restid mellan butiker Praktisk utbildningsperiod i butik vid start av anställning Långsiktigt samarbete med ev. fasta timmar framöver Möjlighet att ingå i vikariepoolen och jobba extra vid behov ex. arbetstoppar, kampanjer, sjukdom eller semester Om Srb Butikservice Sedan 1995 har vi på Srb Butiksservice hjälpt våra kunder med allt som rör merchandising. Vi säkerställa att deras varor ute i butik är påfyllda och exponeras på rätt sätt, samt ser till att det är fräscht och säljande för deras konsumenter. Med runt 300 anställda Merchandiser har vi en oslagbar närvaro i hela landet - från Ystad till Kiruna - och vi utför över 3000 butiksbesök varje vecka. Vi jobbar för kunder som exempelvis Axfood och Cloetta. Ansökan Vänligen skicka in din ansökan så snart som möjligt, vi granskar ansökningar allt eftersom och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan! Ansök senast 2 juni Sökord: varuplock, varuplockare, service, butiksbiträde, butikssäljare, butiksmedarbetare, butiksarbete, extrajobb #jobbjustnu

23 april 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Vi söker medarbetare till vår bemanningsenhet

Är du en socialt skicklig och lösningsinriktad lagspelare som söker jobb över sommaren - då kanske det är dig vi söker!Inre Kraft i Norr AB söker nu ytterligare medarbetare till vår bemanningsenhet för arbete under sommaren 2024. Då det tar ett tag innan man blir helt självgående så ser vi gärna att du kan påbörja introduktion i god tid innan sommaren.Dina arbetsuppgifter blir, i huvudsak, att bemanna korttidsfrånvaro hos ett flertal olika assistansbolag runt omkring i landet. Vårt arbete utgår från att tillgodose varje kund och dennes behov och önskemål.Som anställd på kundservice- och bemanningsavdelningen är det viktigt att du är socialt skicklig och kan arbeta effektivt och noggrant, även under tidspress. Du behöver vara serviceinriktad med ett lösningsinriktat arbetssätt. Det är också viktigt att du är trygg i dig själv och vågar fatta egna beslut.Vi är ett sammansvetsat team som pushar och hjälper varandra - att kunna samarbeta tillsammans som ett team är något vi värdesätter högt. Det är meriterande om du tidigare har erfarenhet av kundbemötande och arbete vid dator.Vår verksamhet pågår årets alla dagar, det är därmed viktigt att du, utöver dagtid, även kan arbeta kvällar, helger och storhelger.Arbetsplatsen ligger i Boden.OBS! Vi tar inte emot ansökningar via telefon eller mail, skicka in din ansökan genom att klicka på "Ansök nu".Var snabb in med din ansökan, rekrytering & tillsättning sker löpande.Lön: Fast timlön enligt överenskommelse, vi har kollektivavtal Bransch G. Att tänka på inför din ansökanFör anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. Känner du att beskrivningen av detta jobb är någonting som passar dig? Ansök snarast, vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. OBS! Vi tar inte emot ansökningar via telefon eller mail, ansök via extern länk med ditt CV och personliga brev.

22 april 2024
Sista ansökan:
28 april 2024
Lokalvårdare i Boden

Är du en noggrann och pålitlig person som trivs med att hålla det rent och snyggt omkring dig? Vi letar efter en lokalvårdare i Boden som kan hjälpa oss att upprätthålla en trivsam miljö för våra kunder och medarbetare. Coor är en av Nordens ledande leverantörer av Facility Management och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer – smarta, hållbara och fulla av glädje. Coor erbjuder alla tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor ÄR service; vi tar hand om våra kunders fastigheter, vi lagar mat, vi städar, vi välkomnar gäster, vi levererar post och vi sköter alla de hundratals Facility Management-tjänster som krävs för att en arbetsplats eller fastighet ska fungera på bästa sätt. Som lokalvårdare i Boden blir du nyckeln till att hålla våra lokaler rena och inbjudande! Du kommer att ta hand om städning enligt våra instruktioner som att dammsuga, moppa och se till att varje yta är fläckfri. Dessutom kommer du att organisera vårt städmaterial och vara vår pålitliga radar för att upptäcka och rapportera eventuella avvikelser eller behov av reparationer. Om du är redo att göra en verklig skillnad varje dag, så är det här din chans att lysa! Arbetstider: Måndag - torsdag: 6:30-15:30 Måndag - fredag: 6-15 Din profil Vi letar efter engagerade och pålitliga personer som brinner för att leverera enastående tjänster och starta från och med v. 29. För att passa in i rollen som lokalvårdare i Boden bör du ha följande egenskaper och kvalifikationer: - En positiv attityd och förmåga att arbeta självständigt - Noggrannhet och uppmärksamhet på detaljer - God fysisk kondition för att klara av de fysiska kraven som städning kan innebära - Förmåga att kommunicera tydligt och rapportera eventuella problem eller behov till arbetsledningen Krav: - Tidigare erfarenhet av städning. - B-körkort. Detta är ett bemanningsuppdrag och du kommer att anställas av StudentConsulting och hyras ut som konsult till vår kund Coor. Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta Lina på mail: [email protected] eller Veronica på mail: [email protected]. Vi intervjuar löpande och tillsätter tjänsterna när vi har hittat rätt person. Sök därför tjänsten redan idag! Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

18 april 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Sommarjobb

Gräsklippning med åkgräsklippare, röjning, städning, målning och allmän fastighetsskötsel. Hjälpa fastighetsskötarna.

18 april 2024
Sista ansökan:
18 maj 2024
Personlig assistent sökes till en 65% tjänst

Du är tjej i en ålder mellan 24-30 år, har ettglatt och positivt sinne! Det är det våranunga kvinnliga kund, bosatt i Boden, önskar. Hondrabbades av en stroke för ett antal år sedanochvill leva,med din hjälp,ett normalt liv som möjligt.Du ska finnas tillhands, vara lyhörd, ta ett steg tillbaka när hon vill det. Arbetsuppgifterna består av medicineringochvanliga vardagligahushållssysslor och såklart tillmötesgå hennes intressen som promenader, måla, spela dator och mycket mer. Tjänsten är på 65 % Arbetstiderna är dag, kväll och natt med jour-vardag som helg. Känner du att vill arbeta extra nu och sedan hela sommaren? Välkommen att söka även du! Krav:-Vår kund vill endast hakvinnliga sökande. -Du får ej varaallergisk mot pälsdjur, då kunden har katter.-Du talar och förstår det svenska språket på en bra nivå. Du har ett brottsregisterutdrag från polisen. (Detta beställer du enkelt hem via polisens hemsida) Att tänka på inför din ansökanFör anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/Känner du att beskrivningen av detta jobb är någonting som passar dig? Ansök snarast, vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.OBS! Vi tar inte emot ansökningar via telefon eller mail, ansök via extern länk med ditt CV och personliga brev.

18 april 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Personlig assistent

Vi söker 2 st personer som vill ingå i vår pool under veckorna25-34. Din arbetsroll blir personlig assistent, med utgång från Boden.Du kommer ha tillgång till tjänstebil och introduceras hos ett antal kunder i Boden, Luleå och dess omnejd. Vill du använda din egen bil till arbetsplatsen så utgår milersättning. Som anställd ivikariepoolen kommer du att få en fast lön på 100 % under sommaren. Du och din kollega har ett rullande grundschema.Du behöver vara beredd att din arbetstid kan komma att förskjutas vid behov. * Uppstår en vakans hos en av våra förutbestämda kunder ex dagtid och du står som schemalagd dagtid, så kommer du kallas ut på arbete. * Uppkommer däremot ensjuklucka kvällstid, och på ditt schema har du dag,så kontaktas duför att bemanna detta pass mot övertidsersättning PGA förskjuten arbetstid.* Uppstår ingen vakans, är du ledig med lön. Din främsta arbetsuppgift är att vara tillgänglig att jobba, när behov uppstår!Du blir alltså anställd och avlönad på 100 %, men reell arbetstid varierar och blir styrt av uppkommet behov.Inskolningen kommer att ske i mitten på maj.Som person bör du vara lösningsorienterad inför de situationer som uppstår. Vidare söker vi dig som har ett prestigelöst förhållningssätt, är positiv, glad och trivs i att ta eget ansvar. Kvinnliga sökande kommer att prioriteras.KRAV- Du ska ha fyllt 18 år. - Du måste ha B-körkort - Du talar och förstår det svenska språket på en bra nivå. - Du behöver ett utdrag från belastningsregistret Dettabeställer du enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/Tveka inte att skicka in din ansökan om du känner att detta sommar jobb skulle vara något för dig! OBS! Vi har tyvärr ingen möjlighet att hanteraansökningar via telefon eller mail, ansök via extern länk med ditt CV och personliga brev . Att tänka på inför din ansökan För anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida.

18 april 2024
Sista ansökan:
3 juni 2024
Sales Advisor 30h - Summer Substitute

As a Sales Advisor, you are responsible for always putting our customers first while creating an exceptional shopping experience in-store. Together with a great team, you contribute to the sales and profit in your store and share product and fashion knowledge. Key responsibilities: You are responsible for inspiring our customers by promoting campaigns, offers, and activities and delivering a great customer experience that contributes to the sales and profit goals of your store. You give and receive honest feedback to support not only your own development but also your colleague’s development. You follow health and safety routines to promote the safety and well-being of all our colleagues and customers. Qualifications If your personality and love for people & fashion match our beliefs and values, we appreciate this more than your experience & qualifications for our Sales Advisor positions. Additional information This is a temporary position for 3 months offering 30 hours per week with start in April or by agreement. This position is based in Boden, Sweden and you should be able to work during store opening hours. Basic language skills in Swedish or English is needed. We have an ongoing selection, so the position may be filled before the application deadline, so send in your application today! The last application date is 28/4. Due to data policies, we only accept applications (CV and cover letter) through the career page. Benefits We offer all our employees at H&M Group attractive benefits with extensive development opportunities around the globe. All our employees receive a staff discount, usable on all our H&M Group brands in stores and online. Brands covered by the discount are H&M (Beauty and Move included), COS, Weekday, Monki, H&M HOME, & Other Stories, ARKET, Afound. In addition to our staff discount, all our employees are included in our H&M Incentive Program – HIP. You can read more about our H&M Incentive Program here. In addition to our global benefits, all our local markets offer different competitive perks and benefits. Please note that they may differ between employment type and countries. Inclusion & Diversity H&M is a part of H&M Group. At H&M Group, we’re determined to create and maintain inclusive, diverse and equitable workplaces throughout our organisation. Our teams should consist of a variety of people that share and combine their knowledge, experience and ideas. Having a diverse workforce leads to a positive impact on how we address challenges, on what we perceive possible and on how we choose to relate to our colleagues and customers all over the world. Hence all diversity dimensions are taken into consideration in our recruitment process. We strive to have a fair and equal process and therefore kindly ask you not to attach a cover letter in your application as they often contain information that easily can trigger unintentional biases. Company Description H&M Group is a family of brands; H&M, COS, Weekday, Monki, H&M HOME, & Other Stories, ARKET and Afound. At H&M Group, our people are the driving force behind our commitment to creating meaningful growth and more sustainable lifestyles. Help us re-imagine fashion and together we will reshape our industry. Learn more about H&M Group here. H&M is a fashion brand that offers the latest styles and inspiration, from fashion pieces and unique designer collaborations to affordable wardrobe-essentials. Our business idea is fashion & quality at the best price in a sustainable way. Learn more about H&M here.

17 april 2024
Sista ansökan:
28 april 2024
Sales Advisor 8h - Summer Substitute

As a Sales Advisor, you are responsible for always putting our customers first while creating an exceptional shopping experience in-store. Together with a great team, you contribute to the sales and profit in your store and share product and fashion knowledge. Key responsibilities: You are responsible for inspiring our customers by promoting campaigns, offers, and activities and delivering a great customer experience that contributes to the sales and profit goals of your store. You give and receive honest feedback to support not only your own development but also your colleague’s development. You follow health and safety routines to promote the safety and well-being of all our colleagues and customers. Qualifications If your personality and love for people & fashion match our beliefs and values, we appreciate this more than your experience & qualifications for our Sales Advisor positions. Additional information This is a temporary position offering 8 hours per week with start in April or by agreement. This position is based in Boden, Sweden and you should be able to work during store opening hours. Basic language skills in Swedish or English is needed. We have an ongoing selection, so the position may be filled before the application deadline, so send in your application today! The last application date is 28/4. Due to data policies, we only accept applications (CV and cover letter) through the career page. Benefits We offer all our employees at H&M Group attractive benefits with extensive development opportunities around the globe. All our employees receive a staff discount, usable on all our H&M Group brands in stores and online. Brands covered by the discount are H&M (Beauty and Move included), COS, Weekday, Monki, H&M HOME, & Other Stories, ARKET, Afound. In addition to our staff discount, all our employees are included in our H&M Incentive Program – HIP. You can read more about our H&M Incentive Program here. In addition to our global benefits, all our local markets offer different competitive perks and benefits. Please note that they may differ between employment type and countries. Inclusion & Diversity H&M is a part of H&M Group. At H&M Group, we’re determined to create and maintain inclusive, diverse and equitable workplaces throughout our organisation. Our teams should consist of a variety of people that share and combine their knowledge, experience and ideas. Having a diverse workforce leads to a positive impact on how we address challenges, on what we perceive possible and on how we choose to relate to our colleagues and customers all over the world. Hence all diversity dimensions are taken into consideration in our recruitment process. We strive to have a fair and equal process and therefore kindly ask you not to attach a cover letter in your application as they often contain information that easily can trigger unintentional biases. Company Description H&M Group is a family of brands; H&M, COS, Weekday, Monki, H&M HOME, & Other Stories, ARKET and Afound. At H&M Group, our people are the driving force behind our commitment to creating meaningful growth and more sustainable lifestyles. Help us re-imagine fashion and together we will reshape our industry. Learn more about H&M Group here. H&M is a fashion brand that offers the latest styles and inspiration, from fashion pieces and unique designer collaborations to affordable wardrobe-essentials. Our business idea is fashion & quality at the best price in a sustainable way. Learn more about H&M here.

17 april 2024
Sista ansökan:
28 april 2024
Brödutkörare & glasskiosk-ansvarig

Vi är ett anrikt företag med över 50 års erfarenhet av konditori och bageri. Just nu söker vi en initiativrik person som inte är rädd för att ta egna beslut. Du ska vara social, utåtriktad och pratglad samt gilla att knyta nya kontakter. Tidigare försäljningserfarenheter är meriterande, men inget krav, så länge du har rätt personlighet och arbetsvilja. Huvudsakliga arbetsuppgifter är utkörning av förbeställda leveranser samt försäljning av smörgåsar, baguetter, gobitar och luncher direkt till kunder på arbetsplatser. Vi lägger stor vikt vid personlighet och arbetsvilja. Arbetstiderna är i huvudsak 05:30-9:30, måndag till fredag, för brödutkörningen. Utöver detta arbete ska man även ansvara för en glasskiosk på en badstrand, Aldersjön. Arbetstiderna på Aldersjön är varierande efter väder, men vi kommer överens om omfattning och vad som passar oss båda. Arbetsuppgifterna för glasskiosken på Aldersjön är att köra ut glassvagnen(LGF-fordon max 30km/h) på morgonen och hämta tillbaka den på eftermiddagen. B-körkort är ett krav och körvana med släp är meriterande. Utöver vanligt försäljningsarbete i kassan ska man även hjälpa till med att beställa varor samt sköta och se till så att kiosken fungerar. Då vi är en stor arbetsplats med varierande arbetsuppgifter finns det även möjlighet att jobba extra med andra arbetsuppgifter om man vill. Ansökan skickas till [email protected]. Skriv i ämnesraden vilken tjänst du söker. Vänligen respektera att ansökan endast ska mejlas till denna adress. Bifoga CV och ett kort personligt brev där du beskriver varför du skulle passa för jobbet. Tjänsten innebär arbete över sommaren, till att börja med.

17 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Bistropersonal till First Camp

Bistropersonal till First Camp  Vill du vara med och bidra till att ingen går hangry på semestern? Vi tror på att en nöjd mage är nyckeln till ett glatt hjärta. Genom din passion för mat kan du därför se till att göra gästernas semester ännu mer minnesvärd!  Vilka är First Camp? Vårt mål är tydligt - att bli världens ledande campingkedja.  En viktig del av upplevelsen för våra gäster är såklart att de får god och lättillgänglig mat. Vi vill skapa luncher med det lilla extra och kvällar med guldkant – kanske är det du som vill vara med och bidra genom att möta gästerna i våra bistros? Vad innebär rollen? Som bistropersonal kommer du att arbeta i vår bistro på destinationen. Du kommer tillaga mat enligt vårt smidiga koncept, servera och hantera dryck, samt ta hand om disk och städning. Du kan även delta i stämningshöjande shower och quiz i bistron på vissa destinationer.  Utöver ditt huvudansvar inom bistron förväntas du vara flexibel och kunna hoppa in och stötta andra områden vid behov. Vi arbetar alltid efter principen att gästernas behov sätts främst och vi hjälps åt att lösa eventuella utmaningar.  Vem Söker vi?  Vi ser gärna att du har erfarenhet av arbete inom café, restaurang eller snabbmatsställen. Har du en utbildning inom hotell- och restaurang är ett plus, men inte ett krav.  Personlighet är nyckeln för oss. Vi söker kollegor som kan sprida glädje för både gäster och medarbetare. Rollen kräver att du är positiv även under stressiga situationer, snabbt kan anpassa dig till förändringar och uppskattar tydliga koncept och rutiner.  Vi förväntar oss att du kan kommunicera obehindrat på svenska eller engelska för att ta emot instruktioner och interagera med våra gäster.  Vad Erbjuder Vi?  På First Camp har många börjat i din position och sedan klättrat inom företaget. Du kommer att få möjlighet att utvecklas, lära dig nya saker och träffa människor från hela världen. Våra gemensamma värderingar styr våra dagliga handlingar:  We Care: Vi bryr oss om varandra, våra gäster och naturen.  We Have Fun: Vi har kul på jobbet och har ett glatt sinne både internt och när vi möter våra gäster.  We Simplify: Vi strävar alltid efter att göra vårt arbete enklare.  We Deliver Results: Allt vi gör ska ge resultat för oss, våra ägare och våra gäster.  Vi erbjuder en arbetsplats med goda möjligheter till utveckling och med kollegor som arbetar och har roligt tillsammans, lär av varandra. Tillsammans vill vi fortsätta att utvecklas och växa med fler stjärnor som vill vara med och bygga vår framtid. Villkor  Vi söker medarbetare till sommarsäsongen med varierande omfattning (20-40 h/vecka). Arbetstiderna kan inkludera tidiga morgnar, kvällar och helger i enlighet med hotell- och restaurangfackets kollektivavtal.  Ansökan  Vi genomför urval och intervjuer löpande.  Detta kan vara början på något fantastiskt. Välkommen med din ansökan redan idag!  ? First Camp är Skandinaviens ledande campingkoncern med totalt 70 destinationer i Sverige, Danmark och Norge. Vi är inne i en spännande tillväxtfas och har genom organisk tillväxt och ett stort antal förvärv gått från drygt 100 MSEK i omsättning 2016 till nu över 1 000 MSEK ett normalår. Vi är ett stort team med över 1500 medarbetare som brinner för våra gästers upplevelser och som strävar mot att bygga världens ledande campingkedja.

16 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024