Bistropersonal till First Camp

Bistropersonal till First Camp  Vill du vara med och bidra till att ingen går hangry på semestern? Vi tror på att en nöjd mage är nyckeln till ett glatt hjärta. Genom din passion för mat kan du därför se till att göra gästernas semester ännu mer minnesvärd!  Vilka är First Camp? Vårt mål är tydligt - att bli världens ledande campingkedja.  En viktig del av upplevelsen för våra gäster är såklart att de får god och lättillgänglig mat. Vi vill skapa luncher med det lilla extra och kvällar med guldkant – kanske är det du som vill vara med och bidra genom att möta gästerna i våra bistros? Vad innebär rollen? Som bistropersonal kommer du att arbeta i vår bistro på destinationen. Du kommer tillaga mat enligt vårt smidiga koncept, servera och hantera dryck, samt ta hand om disk och städning. Du kan även delta i stämningshöjande shower och quiz i bistron på vissa destinationer.  Utöver ditt huvudansvar inom bistron förväntas du vara flexibel och kunna hoppa in och stötta andra områden vid behov. Vi arbetar alltid efter principen att gästernas behov sätts främst och vi hjälps åt att lösa eventuella utmaningar.  Vem Söker vi?  Vi ser gärna att du har erfarenhet av arbete inom café, restaurang eller snabbmatsställen. Har du en utbildning inom hotell- och restaurang är ett plus, men inte ett krav.  Personlighet är nyckeln för oss. Vi söker kollegor som kan sprida glädje för både gäster och medarbetare. Rollen kräver att du är positiv även under stressiga situationer, snabbt kan anpassa dig till förändringar och uppskattar tydliga koncept och rutiner.  Vi förväntar oss att du kan kommunicera obehindrat på svenska eller engelska för att ta emot instruktioner och interagera med våra gäster.  Vad Erbjuder Vi?  På First Camp har många börjat i din position och sedan klättrat inom företaget. Du kommer att få möjlighet att utvecklas, lära dig nya saker och träffa människor från hela världen. Våra gemensamma värderingar styr våra dagliga handlingar:  We Care: Vi bryr oss om varandra, våra gäster och naturen.  We Have Fun: Vi har kul på jobbet och har ett glatt sinne både internt och när vi möter våra gäster.  We Simplify: Vi strävar alltid efter att göra vårt arbete enklare.  We Deliver Results: Allt vi gör ska ge resultat för oss, våra ägare och våra gäster.  Vi erbjuder en arbetsplats med goda möjligheter till utveckling och med kollegor som arbetar och har roligt tillsammans, lär av varandra. Tillsammans vill vi fortsätta att utvecklas och växa med fler stjärnor som vill vara med och bygga vår framtid. Villkor  Vi söker medarbetare till sommarsäsongen med varierande omfattning (20-40 h/vecka). Arbetstiderna kan inkludera tidiga morgnar, kvällar och helger i enlighet med hotell- och restaurangfackets kollektivavtal.  Ansökan  Vi genomför urval och intervjuer löpande.  Detta kan vara början på något fantastiskt. Välkommen med din ansökan redan idag!  ? First Camp är Skandinaviens ledande campingkoncern med totalt 70 destinationer i Sverige, Danmark och Norge. Vi är inne i en spännande tillväxtfas och har genom organisk tillväxt och ett stort antal förvärv gått från drygt 100 MSEK i omsättning 2016 till nu över 1 000 MSEK ett normalår. Vi är ett stort team med över 1500 medarbetare som brinner för våra gästers upplevelser och som strävar mot att bygga världens ledande campingkedja.

16 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Serveringspersonal - sommarjobb 3 st.

Efter påsk påbörjar vi inskolningen av nya medarbetare som vill jobba här i sommar. Nu söker vi glada, hjälpsamma och ansvarstagande medarbetare . Restaurang Färgaregatan är en a la carte restaurang och lunchrestaurang i Centrala Boden. Vi har en stor solig uteservering- där vi vi ge våra gäster bästa mat och service upplevelse. Är du en servicestjärna, sök då jobb hos oss. Det finns även möjlighet att fortsätta jobba under hösten, varannan helg. Vi söker dig som älskar att serva i Restaurang. Du förstår självklart att vi jobbar mest kvällar och helger- då våra gäster vill komma och äta hos oss. Vi söker dig som har en hög arbetsmotor, som är en glad och omtänksam medarbetare, och som bemöter våra gäster med stort leende och proffessionalitet. Är du vår nya medarbetare? Välkomna att söka jobb hos oss.

15 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Sommarvik, natt till Garnis korttidsboende och äldreboende

Vill du vara med och bidra till satsningarna kring vår tids största utmaningar, och kunna påverka och lämna över något för framtida generationer att vidareutveckla? Då är Bodens Kommun en arbetsgivare för dig! Boden ligger i Norrbottens kustland, endast 3 mil från havet mellan två älvdalar. Här bor cirka 28 000 personer. Boden är en modern småstad med närhet till det mesta vilket skapar ett givande arbets- och fritidsliv, det vi kallar närhetsliv. Boden ligger i hjärtat av en etableringsintensiv region och är en viktig del av den gröna globala samhällsomställningen. Här skapas ett samhälle i tillväxt, rustat för att möta den gröna ny industrialiseringen, med smarta och hållbara lösningar för samverkan, boende, transporter, vardagen och ett modernt företagande. Med ett starkt stöd från kompetenta kollegor och chefer, får du mod att våga prova. Hos oss får du stort förtroende i en fantastisk miljö, där det finns möjlighet att utveckla dig själv och andra. Vill du veta mer om hur det är att jobba i Bodens kommun? Då kan du läsa mer här: www.boden.se/jobbaiboden Till våra äldreboenden ochGarnis korttidsboende söker vi ett antal vikarier, natt till sommaren 2024. Till Garnis korttidsboende kommer brukare som av olika anledningar inte kan vistas hemma, det kan exempelvis vara i anslutning till utskrivning från sjukhus för rehabilitering, avlastning/växelvård, palliativ vård mm. ARBETSUPPGIFTER Vård och omsorg av personer i behov av stöd och hjälp med exempelvis personlig hygien, av- och påklädning, aktivering och social dokumentation. Medicinska arbetsuppgifter kan förekomma och ges på delegation av medicinskt ansvarig personal efter genomgången internutbildning. Tjänsterna är natt och omfattning ca 83% KVALIFIKATIONER Du har läst Omvårdnadsprogrammet eller liknande. Meriterande är om du har erfarenhet av att arbeta inom äldreomsorg. Du är en person som tycker om att möta människor i olika situationer, trivs med att jobba i team, du är kreativ som person och bra på att ta ansvar. Du är trygg i att dokumentera i och använda olika system som behövs i arbetet. Du bör behärska svenska språket i tal, skrift och ha läsförståelse, då det innebär kontakt med brukare, anhöriga, dokumentation och inläsning av information som berör arbetet. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Vi värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning samt mångfald inom alla yrkesområden. Vi har rökfri arbetstid. Vi erbjuder en friskvårdstimme i veckan och ett friskvårdsbidrag. Via vår hälsoportal kan du som medarbetare boka in dig på olika friskvårdsaktiviteter ex massage, prova-på-träning, föreläsningar mm. Följ oss gärna på Facebook och Instagram När du söker jobb hos oss vill vi att du använder vårt e-rekryteringssystem. Support i e-rekryteringssystemet kan du få via 0771-693 693 Frågor om tjänsten besvaras av kontaktpersonerna i annonsen. Vid alla nyanställningar måste ett utdrag ur Rikspolisstyrelsens belastningsregister lämnas. Observera att kuvertet inte får vara öppnat när vi tar emot det. För att underlätta hanteringen av din ansökan kan du själv i förväg begära ett utdrag, se länk via hemsida: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/ Vi tackar vänligt men bestämt nej till all kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

12 april 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Personlig assistent

Vi söker 2 st personer som vill ingå i vår pool under veckorna25-34. Din arbetsroll blir personlig assistent, med utgång från Boden.Du kommer ha tillgång till tjänstebil och introduceras hos ett antal kunder i Boden, Luleå och dess omnejd. Vill du använda din egen bil till arbetsplatsen så utgår milersättning. Som anställd ivikariepoolen kommer du att få en fast lön på 100 % under sommaren. Du och din kollega har ett rullande grundschema.Du behöver vara beredd att din arbetstid kan komma att förskjutas vid behov. * Uppstår en vakans hos en av våra förutbestämda kunder ex dagtid och du står som schemalagd dagtid, så kommer du kallas ut på arbete. * Uppkommer däremot ensjuklucka kvällstid, och på ditt schema har du dag,så kontaktas duför att bemanna detta pass mot övertidsersättning PGA förskjuten arbetstid.* Uppstår ingen vakans, är du ledig med lön. Din främsta arbetsuppgift är att vara tillgänglig att jobba, när behov uppstår!Du blir alltså anställd och avlönad på 100 %, men reell arbetstid varierar och blir styrt av uppkommet behov.Inskolningen kommer att ske i mitten på maj.Som person bör du vara lösningsorienterad inför de situationer som uppstår. Vidare söker vi dig som har ett prestigelöst förhållningssätt, är positiv, glad och trivs i att ta eget ansvar. Kvinnliga sökande kommer att prioriteras.KRAV- Du ska ha fyllt 18 år. - Du måste ha B-körkort - Du talar och förstår det svenska språket på en bra nivå. - Du behöver ett utdrag från belastningsregistret Dettabeställer du enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/Tveka inte att skicka in din ansökan om du känner att detta sommar jobb skulle vara något för dig! OBS! Vi har tyvärr ingen möjlighet att hanteraansökningar via telefon eller mail, ansök via extern länk med ditt CV och personliga brev . Att tänka på inför din ansökan För anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida.

10 april 2024
Sista ansökan:
3 juni 2024
Ambulanssjuksköterska till Boden i sommar

Vill uppleva den magiska norrländska naturen, se norrsken och finna lugnet samt tar en paus från storstadspulsen? Vill du utvecklas och utmanas tillsammans med kollegor från hela landet? Då hoppas vi att du vill bli en del av vårt team på Centric Care i Norrbotten! Vi kan erbjuda dig en spännande karriär och några av marknadens bästa villkor. BLI EN DEL AV CENTRIC CARE Hos oss är du i trygga händer av en lyhörd och dedikerad personlig kontaktperson som ger dig stödet och servicen du behöver före, under och efter ditt bemanningsuppdrag. Vi tror på långsiktigt samarbete med dig. Därför kommer du att vara med i hela processen och vi hjälper dig att hitta uppdraget som passar dig och dina önskemål. Tillsammans gör vi vården bättre, med oss är du trygg.  OM UPPDRAGET Just nu söker vi en Ambulanssjuksköterska till ett spännande uppdrag i Boden!  Perioden gäller 10 juni tom aug  Arbetstiden gäller: dag/kväll/natt DIN PROFIL Specialistsjuksköterska inom ambulanssjukvård med minst 2 års erfarenhet. Du har tidigare jobbat med ambulans akutsjukvård och har giltig specialistbevis Meriterande med kunskap inom VAS, AWERIA Kontinuitet för hela perioden och flexibilitet för arbetet. Personliga kvalifikationer: Självgående i ditt arbete och trygg i din profession, mån om både kvalitet och patientsäkerhet. Du har god samarbetsförmåga då arbetet sker i team runt patienten samt  kan anpassa ditt bemötande och förhållningssätt utifrån individ och situation.  Du kan arbeta flexibelt samt är stresstålig, som sjuksköterska är du driven och mycket trygg i din roll. Du gillar att ta dig an nya utmaningar och kan självständigt ta ansvar för dina arbetsuppgifter.  Rekrytering sker mycket snabbt! Tveka inte att ta kontakt med oss redan idag! HOS OSS FÅR DU Centric Care har kollektivavtal för alla våra anställda. Det betyder att vi erbjuder trygga arbetsvillkor utöver vad lagstiftningen kräver. Nedan kan du läsa om ett urval av de förmåner som ingår i kollektivavtalet samt förmåner som är unika för Centric Care. Kollektivavtalade försäkringar: ålderspension, sjukpension, familjeskydd. Arbetsskadeförsäkring.   Tjänstepension enligt ITP  Extra hög semesterersättning Förmånligt friskvårdsbidrag och rabatterade friskvårdstjänster Årlig HLR-utbildning Självfakturering för dig med eget företag   OM CENTRIC CARE  Centric Care har bemannat hälso- och sjukvård sedan år 2000. Vi kan branschen och många som jobbar internt hos oss har en sjukvårdsutbildning i botten. Centric Care är ett auktoriserat bemanningsbolag och är medlem i Almega Kompetensföretagen. Auktorisationen betyder att Centric Care lever upp till svensk lagstiftning och de etiska branschkrav som Almega ställer. Auktorisationen är en kvalitetsstämpel både för våra medarbetare, underleverantörer och kunder.  Nyfiken på att veta mer? Sökt tjänsten eller gör en intresseanmälan så tar jag kontakt med dig.  Katza Elenius  0725-98 22 05 [email protected]

8 april 2024
Sista ansökan:
6 maj 2024
Sommarjobba på Swedbank, OTF!

Inledning: Vill du ha ett meriterande sommarjobb på en arbetsplats med spännande arbetsuppgifter, bekväma arbetstider och goda utvecklingsmöjligheter? Då ska du läsa vidare! Just nu söker Swedbank medarbetare till avdelningen Operation Task Force för en meriterande och samhällsnyttig roll inom bankvärlden där du får arbeta med att motverka penningtvätt. Tidigare erfarenhet av liknande arbete är inget krav utan som ny i rollen ges du den utbildning du behöver.  Information om tjänsten Swedbanks avdelning Operation Task Force (OTF) söker medarbetare inför sommaren. Öppen, enkel och omtänksam är värdeord som genomsyrar Swedbanks organisation. Här får du en arbetsplats där bekväma arbetstider, friskvårdstimmar och personlig utveckling är en självklarhet! Som medarbetare inom OTF kommer du att sitta i Swedbanks kontor centralt i Boden, tillsammans med många härliga kollegor. För att du ska känna dig trygg i din nya roll kommer du inledningsvis få en gedigen introduktionsutbildning och under din anställningstid har du alltid handledare nära till hands. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Swedbank. Det finns goda möjligheter till förlängning därefter. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Swedbanks önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till: [email protected]  Arbetsuppgifter Du arbetar med datorn som främsta verktyg och hjälper banken att motverka penningtvätt. Avdelningen OTF arbetar uppdragsbaserat vilket innebär att arbetsuppgifterna kan variera beroende på uppdrag. Kundkännedom är avdelningens främsta uppdrag och innebär bland annat att digitalt samla in samt granska information om bankens kunder. Beroende på uppdrag kan kundkontakt förekomma genom mail eller över telefon. Arbetstiderna är förlagda måndag-fredag under kontorstider. För detta uppdrag krävs ett utdrag ur belastningsregistret, vi rekommenderar dig därför att beställa det redan vid ansökan via länken: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/blanketter---kontrollera-egna-uppgifter/ Observera att brevet sedan ska skickas oöppnat till: Professionals Nord, Ellen Söderholm Smedjegatan 10, 972 33 Luleå Observera att en kreditupplysning kommer göras på kandidater som går vidare för anställning. Vi söker dig som: Vill ha ett meriterande arbete inom administration med bekväma arbetstider. För denna tjänst kommer personlig lämplighet väga tyngre än tidigare erfarenhet. För att bli framgångsrik i rollen hos OTF behöver du besitta en god samarbetsförmåga och arbeta lösningsfokuserat. Då OTF är en uppdragsbaserad avdelning är det av stor vikt att du som person är flexibel och nyfiken på att testa nya uppgifter. Om du identifierar dig med Pippi Långstrumps talesätt "Det har jag aldrig provat förut, så det klarar jag helt säkert!" är du sannolikt den vi söker. Tidigare erfarenhet av administration, service eller ett intresse för bank/finans är meriterande, men inte ett krav för tjänsten. OBS. För denna roll väger personlig lämplighet tyngre än tidigare erfarenhet, så tveka inte på att ansöka. START:  Juni OMFATTNING: Heltid STAD: Boden URVAL: Sker löpande KONTAKT: Ellen Söderholm Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected].

5 april 2024
Sista ansökan:
25 april 2024
Sommarjobb Boden

Är du en person som brinner för att ge utmärkt service? Vill du arbeta för ett bolag i tillväxt? Delar du vår tro på att engagemang, kompetens och samarbete är grundstommen för framgång? Då kan det var precis dig som vi letar efter, som tillsammans med oss vill skapa ett kundbemötande i världsklass inom den växande Alligo koncernen! Ditt anställningserbjudandeDu blir en viktig nyckelperson i Alligos fortsatta tillväxtstrategi. Som medarbetare hos oss får du ett intressant och omväxlande arbete där du kommer få möjligheter att utveckla dig själv och dina kunskaper inom försäljning, exponering och våra produktområden. Du omfattas av kollektivavtal och dess förmåner som försäkringar, tjänstepension och semester. Vi erbjuder friskvårdsbidrag och förmånliga personalpriser i våra butiker. Om avdelningenHär arbetar vi i team och tillhandahålla vårt sortiment, hela tiden med kunden i fokus. Vi arbetar relationsbyggande och en väldigt viktig del i arbetet är att vilja ge service samt att träffa nya och återkommande kunder dagligen. Om tjänstenI rollen som butiksmedarbetare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att vara: Försäljning och service till kund i butik Uppackning och exponering av varor Klädtryck efter beställning Ansvarig över ett produktområde med ansvar för inventering, beställning samt varuexponering Registrera kundernas köp i kassan samt ta betalt eller fakturera Om dig Alligos värdegrund vilar tungt på tre nyckelord – Engagemang, Kompetens och Samarbete. Dessa värdeord är styrande i våra beslut, vår kommunikation och våra dagliga handlingar. Viktiga ord som vi vill skall lysa igenom hos alla våra medarbetare. För att vi skall trivas ihop ser vi att du är en person som brinner för att ge en utmärkt service. Som person är du driven, ansvarsfull, resultatinriktad, kommunikativ samt en lagspelare. Utöver din personliga profil behöver du följande: Utbildning på gymnasial nivå Förstå, tala och skriva god svenska Tidigare erfarenhet av service Erfarenhet av försäljning B2B är meriterande Om din Ansökan:Vänta inte med din ansökan, med personligt brev och CV då urval och intervjuer sker löpande och tillsättning av tjänsten kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Vi tillämpar bakgrundskontroller på samtliga slutkandidater. KontaktHar du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Charlotte Berggren 072-2194311 Sista ansökningsdag: 240430 Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid under ordinarie personals sommarsemester Alligo tror på mervärdet av mångfald och välkomnar därför sökanden med olika bakgrund.

3 april 2024
Sista ansökan:
20 september 2024
Semestervikariat natt/extra vid behov

Om jobbet Quality Hotel Bodensia i Boden söker en nattreceptionist som kan hjälpa oss i sommar då ordinarie personal är på semester samt därutöver extra vid behov. Får du energi av att göra dagen lite bättre för människor omkring dig? Vill du jobba i en miljö där vi fokuserar på service och kvalité samt sätter gästen i centrum? Är du noggrann, stresstålig, ansvarsfull, klarar du att jobba självständigt och har fyllt 20 år? Bra, då vill vi träffa dig! På grund av en stor del ensamarbete, så är åldern satt till 20 år, detta p.g.a. lagkrav enligt alkohollagen för att ha alkoholansvar. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Maila din ansökan, CV samt personligt brev, till vår receptionschef: [email protected]

30 mars 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024
Sommarvikarie till vår kundmottagning i Boden

Vi söker en kundmottagare/administratör till vårt Bodenkontor i sommar. Du kommer att vara företagets ansikte utåt och tar emot kunderna som kommer in till oss, ringer oss eller skickar epost. Goda kunskaper i Svenska och engelska, även goda datakunskaper är ett krav. Vi ser att du är noggrann och utåtriktad och har lätt för att lära dig nya uppgifter. Arbetsuppgifterna består bland annat i att: Ta hand om växeln och mail, skriva arbetsorders till inkommande jobb. Beställa reservdelar Ta emot leveranser

25 mars 2024
Sista ansökan:
26 april 2024
Sommarpersonal till Inre Kraft Hemtjänst 2024

Vill du bli en del av vårt glada och engagerade hemtjänstgäng? Vi söker nu vikarier till hemtjänsten för sommaren 2024 som kan jobba på en schemarad över hela, eller delar av, semesterperioden som sträcker sig från vecka 25-32. Arbetstiderna kan variera och innebära pass både vardagar, kvällar och helger. Vi önskar anställa dig med stort engagemang, ansvarskännande, flexibilitet och framåtanda. Du bör vara en positiv person som tycker att arbete med människor är stimulerande. Vi vill att du är kommunikativ och har goda kunskaper i det svenska språket då en stor del utav arbetet består i att våra kunder ska bli förstådda och därigenom få sina behov tillgodosedda. Vi ser gärna att du är utbildad undersköterska eller har erfarenhet från vården sedan tidigare. I din ansökan bör det framgå om du har körkort, vilken erfarenhet du har av omsorgsarbete samt i vilken omfattning du har möjlighet att arbeta hos oss under sommaren. Vi startar arbetspasset i hemtjänstlokalen i centrala Boden och arbetar sedan inom hela hemtjänstverksamheten. OBS! Vi tar inte emot ansökningar via telefon eller mail. Rekryteringen sker löpande så vi mottar gärna din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!

18 mars 2024
Sista ansökan:
4 september 2024