Lediga jobb hos Enköpings kommun
Enköpings kommun är arbetsplatsen för dig som vill vara med och skapa det långsiktigt goda samhället. Här får du möjlighet till personlig utveckling samtidigt som du får chansen att göra verklig skillnad för alla som lever och verkar i Enköping. Vi förutsätter att du är kompetent, vetgirig och redo att axla ett stort ansvar. Vilka goda idéer vill du vara med och förverkliga? Vill du veta mer om oss som arbetsgivare? Titta in på vår jobbwebbplats: https://enkoping.se/jobb På Teknik- och serviceförvaltningen i Enköpings kommun arbetar vi för att skapa en hållbar och väl fungerande vardag för Enköpingsborna – både idag och i framtiden. Med ansvar för fastigheter, allmän plats, VA, måltidsservice och servicefunktioner är vi en nyckelspelare i kommunens utveckling. Hos oss får du möjlighet att påverka, samarbeta och bidra till att nå en hållbarare och attraktiv kommun. Vi söker engagerade medarbetare som vill vara med och förverkliga goda idéer – är du en av dem? I din nya roll blir du en del av förvaltningens verksamhetsstöd som arbetar på staben. Här har vi olika spetskompetenser men arbetar tillsammans som ett team. Vi i Enköpings kommun tycker hälsa är viktigt och därmed erbjuder vi ett friskvårdsbidrag. ARBETSUPPGIFTER Vi söker dig som har flera års erfarenhet av backendutveckling och som trivs med att utveckla och implementera lösningar som kopplar samman olika system och tjänster. Som person är du självgående, analytisk och lösningsorienterad med en förmåga att arbeta strukturerat. Din starka samarbetsförmåga och goda kommunikationsförmåga gör att du bidrar effektivt i team. Du är flexibel och öppen för att lära dig nya teknologier och arbetsmetoder, samtidigt som du är självgående och proaktiv med en stark känsla för kvalitet och detaljer. Du har förmågan att leda dig själv mot uppsatta mål och strukturera ditt vardagliga jobb. Hos oss blir du en viktig del av vårt utvecklingsarbete där du kommer att både ta fram och implementera lösningar i projektform. Därför vill vi att du har erfarenhet av projektledning och projektmetodik. Som kollega hos oss kommer du att arbeta med: • Utveckla och driva implementation av tekniska lösningar/system/digitala arbetssätt utifrån projektdirektiv, aktiviteter eller en behovsbild. • Utveckla och underhålla skalbara och robusta backend-lösningar utifrån behovsbild och aktuella projektdirektiv. • Ansvar för att utforma IT-arkitektur och systemarkitektur utifrån beslutade effektmål och förvaltningsplaner EM3. • Säkerställa smidiga integrationer och API:er mellan våra verksamhetssystem och externa system. • Samarbeta med vår IT-driftleverantör för att säkerställa en integrerad och högkvalitativ IT-miljö • Upphandling av IT-system samt implementering av dessa i verksamheterna. • Säkerställa krav och lagar kopplade till cybersäkerhet för respektive verksamhetsområde. • Avveckling/utfasning av IT-system och applikationer. Tjänsten är en säkerhetsklassad projektanställning som pågår under ett år. KVALIFIKATIONER · En relevant högskoleutbildning inom datavetenskap, informationsteknologi eller motsvarande. · Erfarenhet av att utveckla API:er och backendtjänster. · Erfarenhet av att bygga integrationer som kopplar ihop olika digitala system, inklusive fastighetsstyrning och IoT-lösningar. · Erfarenhet av att leda och driva projekt självständigt. · Förmåga att kommunicera effektivt på svenska i både tal och skrift. ÖVRIGT Varmt välkommen med din ansökan! För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt via länken för ansökan. Dina ansökningshandlingar omfattas av offentlighetsprincipen och kan därför komma att lämnas ut som allmän handling efter en sekretessprövning. Vill du veta mer om hur Enköpings kommun generellt sett hanterar personuppgifter så finns mer information på vår hemsida. För dig som har skyddad identitet så finns information om hur du söker tjänsten via länken nedan och under rubriken "hantering av personuppgifter" https://enkoping.se/foretag-och-arbete/jobba-i-enkoping/kommunen-som-arbetsgivare.html Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Vi söker nu engagerade och inspirerande enhetschefer till tre olika områden inom LSS och Socialpsykiatri i Enköpings kommun. Oavsett inriktning blir du en del av en organisation som arbetar långsiktigt för att alla invånare ska ha en trygg och meningsfull vardag. Här får du möjlighet till personlig utveckling och en chans att göra verklig skillnad för dem som lever och verkar i Enköping. Vi värdesätter kompetens, nyfikenhet och ett ansvarstagande ledarskap. Vilka goda idéer vill du vara med och förverkliga? Vi arbetar utifrån ett salutogent förhållningssätt som stärker individens egna resurser. Vår förvaltning omfattar stöd till personer med funktionsnedsättningar, psykiatriskt stöd och äldreomsorg. Läs mer om oss som arbetsgivare: https://enkoping.se/jobb Om de tre tjänsterna: Kortidsvistelse för barn, ungdomar och vuxna med funktionsnedsättning - här ansvarar du för att leda det dagliga arbetet på två enheter. Vår kunder med funktionsnedsättning kan behövas vistas utanför sitt eget hem under kortare eller längre perioder och därför finns denna verksamhet för våra kunder. Socialpsykiatri - Socialpsykiatrin ger stöd till personer med psykisk ohälsa som påverkar deras funktion. Den omfattar två särskilda boenden inriktade på psykiatri och samsjuklighet, samt boendestöd baserat på beslut enligt både LSS och SoL. LSS-boende - Bostäder med särskild service för vuxna erbjuder stöd, service och vård dygnet runt. Dessa bostäder inkluderar fritidsverksamhet och kulturella aktiviteter, och kan vara i form av servicebostad, gruppbostad eller annan särskilt anpassad bostad. ARBETSUPPGIFTER Får du tjänsten som enhetschef hos oss har du ett helhetsansvar. Du leder och fördelar arbetet, säkerställer god kvalitet, följer upp resultat och driver utveckling tillsammans med dina medarbetare och chefskollegor. Enhetscheferna arbetar också tillsammans med legitimerad personal, både internt och med regionen, som är en viktig del i arbetet. En enhetschef har ansvar i att bedriva en trygg och säker vård och har personal med delegering ute i verksamheterna. Som enhetschef inom LSS och Socialpsykiatrin kommer du bland annat ansvar för följande: • Verksamhet, personal, ekonomi och arbetsmiljö • Att leda och fördela arbetet samt säkerställa god kvalitet • Utveckla rutiner, processer och arbetsmetoder • Samverka med interna och externa aktörer (region, skola, socialtjänst, närstående m.fl.) • Dokumentation, uppföljning och rapportering enligt kommunens styrmodell • Delta i lednings- och kvalitetsgrupper för att driva utvecklingsfrågor inom förvaltningen KVALIFIKATIONER För alla tjänster ser vi gärna att du har kunskap och erfarenhet av lågaffektivt bemötande (LAB) och alternativ och kompletterande kommunikation (AKK). Vi ser även att du har: • Akademisk examen som socionom, beteendevetare eller likvärdig utbildning • Erfarenhet som chef eller ledare inom LSS, psykiatri eller närliggande område • Goda kunskaper i relevant lagstiftning (SoL, LSS, HSL) • B-körkort • God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska Meriterande: • För korttidsvistelse: Erfarenhet av LSS barnverksamhet • För socialpsykiatri: Erfarenhet av psykiatriskt stöd och samverkan med regionens psykiatrivård • För LSS-boende: Erfarenhet av arbete med vuxna med funktionsnedsättning Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, och värdesätter att du är: • Mål- och resultatinriktad, flexibel och lösningsfokuserad • Leder, motiverar och coachar dina medarbetare • Är lyhörd och har god samarbetsförmåga • Har förmåga att hantera konflikter konstruktivt • Tänker kreativt och har en god helhetssyn Varmt välkommen med din ansökan. ÖVRIGT Varmt välkommen med din ansökan! I vissa rekryteringar arbetar vi med löpande urval och du kan därför komma att höra ifrån oss innan angiven sista ansökningsdag. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt via länken för ansökan. För att säkerställa trygghet för kunder och klienter inom Vård- och omsorgsförvaltningens verksamheter krävs ett utdrag från belastningsregistret innan anställning. Beställ utdraget via polisens webbplats (länk nedan), handläggningstiden är cirka tre veckor. https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/ Om du ska arbeta med barn inom LSS, beställ särskilt utdrag: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Om du redan har ett utdrag får det inte vara äldre än ett år. Vi använder verksamhetssystemet Life Care. Av säkerhetsskäl kräver Life Care att alla som använder systemet loggar in med e-legitimationen Freja eID+. För att du som anställd ska kunna använda systemet behöver du skaffa Freja eID+. Du får mer information vid en eventuell intervju. Dina ansökningshandlingar omfattas av offentlighetsprincipen och kan därför komma att lämnas ut som allmän handling efter en sekretessprövning. Vill du veta mer om hur Enköpings kommun generellt sett hanterar personuppgifter så finns mer information på vår hemsida. För dig som har skyddad identitet så finns information om hur du söker tjänsten via länken nedan: https://enkoping.se/underwebbar/jobb-och-karriar-i-enkoping/jobba-hos-oss/var-rekryteringsprocess.html Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Enköpings kommun är arbetsplatsen för dig som vill vara med och skapa det långsiktigt goda samhället. Här får du möjlighet till personlig utveckling samtidigt som du får chansen att göra verklig skillnad för alla som lever och verkar i Enköping. Vi förutsätter att du är kompetent, vetgirig och redo att axla ett stort ansvar. Vilka goda idéer vill du vara med och förverkliga? Vill du veta mer om oss som arbetsgivare? Titta in på vår jobbwebbplats: https://enkoping.se/jobb Inom utbildningsförvaltningen i Enköpings kommun erbjuder vi invånarna pedagogisk omsorg, förskola, grundskola, gymnasium och vuxenutbildning av hög kvalitet. Som anställd inom verksamheten får du möjlighet att arbeta och utvecklas i en stimulerande miljö med livslångt lärande som målsättning. Om det är en inställning som passar dig är du välkommen att söka! Till den kommunala grundskolan i Enköping söker vi dig med vilja och mod att göra skillnad. Verksamheten på våra tolv skolor står aldrig still, och det är så vi vill ha det. Med transparens och öppenhet strävar vi efter att utveckla skolsystemets struktur eftersom en ny tid kräver metoder och förhållningssätt anpassade till samtid och framtid. Vi söker dig som vill bidra aktivt i det arbetet. Du är bekväm med att elevernas uppnådda resultat är ditt resultat och du är övertygad om att bra resultat inte har med tur och tillfällighet att göra – välkommen till Enköpings kommunala grundskolor! Korsängsskolan är en skola med årskurserna F-9 med drygt 800 elever. Skolan ligger i centrala Enköping med ett blandat upptagningsområde, som omfattar både delar av centralorten och till viss del landsbygd. Skolan invigdes 1948 och har varit i drift sedan dess, under åren har till- och ombyggnationer gjorts. Skolan är populär med högt söktryck och de flesta elever går alla sina 10 år på Korsängsskolan. Alla verksamheter i skolan genomsyras av att "Vi har ett kompromisslöst fokus på elevens bästa, vilket innebär ett steg i taget och alltid framåt". Vi har en väl utbyggd elevhälsa med skolsköterska, skolkurator och skolpsykolog. ARBETSUPPGIFTER Som lärare i fritidshem gör du stor skillnad för eleven. Du finns med under hela dagen och får en helhetsbild kring hur eleven och gruppen fungerar i klassrummet och i fritidsverksamheten. Det ger fantastiska möjligheter att analysera elevens behov, och för dig som pedagog möjlighet att jobba med aktiviteter som stärker eleven och gruppen i deras skolgång. Eleverna står i fokus, men ditt uppdrag innebär också att du samarbetar nära med andra yrkesgrupper på skolan. Du samverkar mycket med övriga pedagoger och elevhälsoteamet, men också med föräldrar och ibland med myndigheter. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är legitimerad lärare med behörighet för arbete i fritidshem. Du är en trygg vuxen som brinner för att skapa engagemang hos våra elever. Det är meriterande om du sedan tidigare har arbetat i fritidsverksamhet, skolverksamhet eller med barn och unga. För att kunna utveckla lärandet i fritidshemmet behöver du känna dig bekväm med att använda digitala verktyg och utrustning som surfplattor, interaktiva program och appar. Din goda planeringsförmåga och lösningsfokuserade inställning är viktig för att du aktivt ska kunna koppla fritidsverksamheten till LGR22 och klassrumsundervisningen. Vi arbetar hela tiden för att utveckla vår fritidsverksamhet och vill att du har ett driv och engagemang att vara en del i detta. I den här rekryteringen kommer vi att be dig om utdrag ur belastningsregistret. ÖVRIGT Varmt välkommen med din ansökan! För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt via länken för ansökan. Dina ansökningshandlingar omfattas av offentlighetsprincipen och kan därför komma att lämnas ut som allmän handling efter en sekretessprövning. Vill du veta mer om hur Enköpings kommun generellt sett hanterar personuppgifter så finns mer information på vår hemsida. För dig som har skyddad identitet så finns information om hur du söker tjänsten via länken nedan och under rubriken "hantering av personuppgifter" https://enkoping.se/underwebbar/jobb-och-karriar-i-enkoping/jobba-hos-oss/var-rekryteringsprocess.html Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Enköpings kommun är arbetsplatsen för dig som vill vara med och skapa det långsiktigt goda samhället. Här får du möjlighet till personlig utveckling samtidigt som du får chansen att göra verklig skillnad för alla som lever och verkar i Enköping. Vi förutsätter att du är kompetent, vetgirig och redo att axla ett stort ansvar. Vilka goda idéer vill du vara med och förverkliga? Vill du veta mer om oss som arbetsgivare? Titta in på vår jobbwebbplats: https://enkoping.se/jobb Kommunledningsförvaltningen är den centrala förvaltningen inom Enköpings kommun. Vi arbetar på kommunstyrelsens uppdrag och ansvarar för styrning och ledning, samordning, service och stöd till kommunen som helhet. På förvaltningen arbetar cirka 190 medarbetare utifrån målsättningen att ”Vi ska leda och samordna utvecklingen med fokus på nyttan för de vi är till för.” Inköpsavdelningen är centralt placerad på kommunledningsförvaltningen och består av totalt 17 medarbetare inklusive inköpschef. Avdelningen arbetar tillsammans i två team som leds av varsin teamledare. I team Upphandling arbetar de strategiska inköparna och i team Inköp och analys arbetar inköpsamordnare, e-handelssamordnare, e-handelsadministratör och inköpscontroller. Inköpschefen ingår i förvaltningens ledningsgrupp. Avdelningens uppdrag är bland annat att ansvara för och utveckla kommunens inköpsprocess, genomföra upphandlingar åt kommunens förvaltningar, strategiskt hantera kommunens inköpsvolym samt förvalta och utveckla kommunens elektroniska inköpssystem. ARBETSUPPGIFTER Vi söker nu en strategisk inköpare som har ett genuint engagemang för sitt arbete, med en stark vilja att leverera och som har ett lösningsfokuserat förhållningssätt med fokus på de vi är till för. Vill du arbeta för goda affärer och ett affärsmässigt och strategiskt upphandlingsarbete för att uppfylla kommunens mål samtidigt som du bidrar till en ekonomisk, social och ekologisk hållbar utveckling? Som strategisk inköpare med inriktning mot entreprenadupphandling är ditt uppdrag att genomföra upphandlingar av främst entreprenader och tekniska konsulter, men även andra upphandlingar kan bli aktuellt. Ditt ansvar blir att genomföra upphandlingar och leda dessa genom hela upphandlingsprocessen, från tidig dialog med marknaden fram till att avtal är tecknat och överlämnat till verksamheterna. Du arbetar med flera upphandlingar parallellt, och i nära samarbete med verksamheterna. I de upphandlingar du ansvarar för har du en ledande, sammanhållande och drivande funktion. I rollen kommer du möta medarbetare och chefer som behöver din expertkompetens. Du är serviceinriktad med ett intresse av att hjälpa andra då du agerar rådgivare till interna beställare, informerar om upphandlingsregler samt aktivt medverkar till att utveckla inköpsprocessen. Hos oss bidrar vi alla till utveckling och förbättring av våra arbetssätt, varför utvecklings- och förbättringsarbete är en del av arbetsuppgifterna. Självklart håller du dig även uppdaterad om upphandlingslagstiftning, rättspraxis och omvärldsbevakning inom området. Förutom de många interna kontakterna kommer du även ha kontakt med näringslivet och övriga intressenter. Du blir även förvaltningsansvarig mot en förvaltning som du har ett nära samarbete med. KVALIFIKATIONER Du har arbetslivserfarenhet av att självständigt och med gott resultat genomföra entreprenad- och konsultupphandlingar enligt upphandlingslagarna. Du har utbildning från högskola/universitet alternativt yrkeshögskola eller annan utbildning i kombination med arbetslivserfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Du har goda kunskaper i LOU liksom i Allmänna Bestämmelser AB04, ABT06, ABK09 och/eller ABFF. Du har god förmåga att använda IT-stöd för upphandlingsprocessen samt goda kunskaper i att använda Office 365. Erfarenhet av arbete inom upphandling från en politiskt styrd organisation ses som meriterande. För att lyckas i rollen som strategisk inköpare behöver du vara driven och ansvarstagande samt ha ett strukturerat arbetssätt. Det är viktigt att du är noggrann och har en god analytisk förmåga och kan planera och prioritera ditt arbete. Arbetet innebär mycket kontakter både externt och internt, så du behöver vara en stabil person med mycket god pedagogisk förmåga för att på ett tydligt sätt kunna förklara upphandlingsreglerna för verksamheterna. Som person behöver du vara flexibel och kunna fokusera på att hitta lösningar som för arbetet framåt. Du har även en mycket god samarbetsförmåga där du är lyhörd för verksamhetens behov. Du har förmågan att skapa effektiva möten samt delaktighet och engagemang i de arbetsgrupper du leder. Arbetet kräver att du kan uttrycka dig korrekt på svenska i både tal och skrift. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Hos oss kommer du att tillhöra en grupp med god sammanhållning och stort engagemang och drivkraft för att göra nytta. Vi är ett härligt gäng som bollar frågor och stöttar varandra i det dagliga arbetet. Om det här låter som en beskrivning av dig hoppas vi att vi har väckt ditt intresse för oss. Ange löneanspråk i din ansökan. ÖVRIGT Varmt välkommen med din ansökan! I vissa rekryteringar arbetar vi med löpande urval och du kan därför komma att höra ifrån oss innan angiven sista ansökningsdag. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt via länken för ansökan. Dina ansökningshandlingar omfattas av offentlighetsprincipen och kan därför komma att lämnas ut som allmän handling efter en sekretessprövning. Vill du veta mer om hur Enköpings kommun generellt sett hanterar personuppgifter så finns mer information på vår hemsida. För dig som har skyddad identitet så finns information om hur du söker tjänsten via länken nedan: https://enkoping.se/underwebbar/jobb-och-karriar-i-enkoping/jobba-hos-oss/var-rekryteringsprocess.html Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Enköpings kommun är arbetsplatsen för dig som vill vara med och skapa det långsiktigt goda samhället. Här får du möjlighet till personlig utveckling samtidigt som du får chansen att göra verklig skillnad för alla som lever och verkar i Enköping. Vi förutsätter att du är kompetent, vetgirig och redo att axla ett stort ansvar. Vilka goda idéer vill du vara med och förverkliga? Vill du veta mer om oss som arbetsgivare? Titta in på vår jobbwebbplats: https://enkoping.se/jobb Inom utbildningsförvaltningen i Enköpings kommun erbjuder vi invånarna pedagogisk omsorg, förskola, grundskola, gymnasium och vuxenutbildning av hög kvalitet. Som anställd inom verksamheten får du möjlighet att arbeta och utvecklas i en stimulerande miljö med livslångt lärande som målsättning. Om det är en inställning som passar dig är du välkommen att söka! ARBETSUPPGIFTER Vi söker en elevassistent till Bergvretens anpassade grundskola Vill du vara med och göra skillnad på riktigt varje dag? På vår anpassade grundskola arbetar vi med hjärtat i fokus och med en stark tro på varje elevs utveckling. Nu söker vi en engagerad och trygg elevassistent som vill vara med och skapa en meningsfull och stimulerande skolvardag för våra elever. Om tjänsten Som elevassistent kommer du att arbeta i team nära en eller flera elever i behov av särskilt stöd. Ditt uppdrag är att stödja eleverna i deras lärande, sociala samspel och vardagsrutiner utifrån deras individuella behov både under skoldagen och i fritidshemmet. Arbetet sker i nära samverkan med lärare, specialpedagoger och övrig personal. Vi söker dig som: Har erfarenhet av att arbeta med elever med intellektuell funktionsnedsättning och/eller neuropsykiatriska funktionsvariationer (NPF) Är lugn, stabil och har förmåga att skapa trygghet och struktur Har kunskaper i eller ett intresse för alternativ kompletterande kommunikation (AKK), såsom bildstöd, tecken som stöd eller kommunikationshjälpmedel Är en god lagspelare men också självständig och initiativtagande Har ett stort hjärta och ett genuint intresse för att stödja barns utveckling utifrån deras unika förutsättningar Erfarenhet från arbete inom anpassad grundskola eller liknande verksamhet är meriterande. Vi erbjuder dig: En varm och välfungerande arbetsplats där vi samarbetar tätt, stöttar varandra och delar en stark värdegrund. Här får du möjlighet att vara med och påverka, utvecklas i din roll och bidra till att varje elev får en dag som präglas av trygghet, glädje och lärande. KVALIFIKATIONER Gymnasieexamen barn och fritid Du är trygg, stabil och har självinsikt. Du skiljer på det personliga och professionella och agerar på ett sätt som är anpassat till situationen. Du har en positiv attityd till ditt arbete, verksamheten och organisationen. Du är lojal med fattade beslut, verksamhetsplaner, mål, policys och riktlinjer. När du behöver ta upp kritik så gör du det med berörda parter och i lämpligt sammanhang. Du samarbetar bra med andra människor och relaterar till dem på ett lyhört och smidigt sätt. Du lyssnar, kommunicerar och löser samarbetssvårigheter eller konflikter på ett konstruktivt sätt. ÖVRIGT Varmt välkommen med din ansökan! För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt via länken för ansökan. Dina ansökningshandlingar omfattas av offentlighetsprincipen och kan därför komma att lämnas ut som allmän handling efter en sekretessprövning. Vill du veta mer om hur Enköpings kommun generellt sett hanterar personuppgifter så finns mer information på vår hemsida. För dig som har skyddad identitet så finns information om hur du söker tjänsten via länken nedan och under rubriken "hantering av personuppgifter" https://enkoping.se/underwebbar/jobb-och-karriar-i-enkoping/jobba-hos-oss/var-rekryteringsprocess.html Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Enköpings kommun är arbetsplatsen för dig som vill vara med och bidra till ett hållbart samhälle. Här får du möjlighet till personlig utveckling samtidigt som du får chansen att göra verklig skillnad för alla som lever och verkar i Enköping. Vi förutsätter att du är kompetent, vetgirig och redo att axla ett stort ansvar. På Teknik- och serviceförvaltningen i Enköpings kommun arbetar vi för att skapa en hållbar och väl fungerande vardag för Enköpingsborna – både idag och i framtiden. Med ansvar för fastigheter, allmän plats, VA, måltidsservice och servicefunktioner är vi en nyckelspelare i kommunens utveckling. Hos oss får du möjlighet att påverka, samarbeta och bidra till att nå en hållbarare och attraktiv kommun. Vi söker två engagerade driftchefer till allmän plats som vill vara med och förverkliga goda idéer – är du en av dem? ARBETSUPPGIFTER Som driftchef inom Allmän plats har du, tillsammans med en kollega, ett helhetsansvar för drift, underhåll och utveckling av Enköpings offentliga utemiljöer allt från gator, gång- och cykelvägar till parker, torg, lekplatser, alléer och belysning. Du ansvarar även för jour- och beredskapsverksamheten. I rollen ingår både operativ närvaro ute i verksamheten och strategiskt arbete för att säkerställa att driften bedrivs med hög kvalitet och i linje med kommunens hållbarhetsmål och Agenda 2030. Det innebär bland annat att driva arbetet effektivt och mot fossilfria transporter, återbruk och ökad biologisk mångfald. Du är en nyckelperson i att skapa en trygg, trivsam och attraktiv kommunmiljö för invånare och besökare året runt. Som driftchef kommer du att bland annat ansvara för: • Leda, planera och fördela det dagliga arbetet inom drift, underhåll och förvaltning • Ansvara för resursplanering, budgetuppföljning och måluppfyllelse inom ditt ansvarsområde • Säkerställa att lagar, avtal, arbetsmiljökrav och interna riktlinjer följs • Säkerställa kvalité, rutiner och processer för effektivt och hållbar drift (ekonomisk, ekologisk och social hållbarhet) • Vara kontaktperson gentemot entreprenörer, medborgare och interna samarbetspartners • Delta, i, samt driva egna upphandlingar och följa upp avtal • Driva utveckling av hållbara arbetssätt exempelvis fossilfria transporter, återbruk och klimatanpassning • Samverka med verksamhetschef, enhetschefer, driftchefskollega och andra funktioner inom kommunen • Främja digitalisering och effektiva arbetssätt genom verksamhetssystem och digitala verktyg • Personalansvar, APT, Medarbetarsamtal, Lönesamtal, rehab KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är strukturerad och lösningsorienterad med god förmåga att prioritera och hantera oväntade situationer på ett konstruktivt sätt. Du är kommunikativ och samarbetsinriktad och har lätt för att skapa goda relationer både internt och externt. Du är engagerad, utvecklingsinriktad och trygg i din roll som ledare, och du tar ansvar för att driva arbetet framåt på ett professionellt sätt. I ditt arbete har du alltid ett tydligt hållbarhetsperspektiv och bidrar aktivt till ett positivt arbetsklimat. Du har ett gott bemötande, är flexibel och lojal mot uppdraget och kommunens mål. Vi ser att du har följande kompetenser: • Eftergymnasial utbildning inom teknik, bygg, anläggning, miljö, trädgård eller motsvarande erfarenhet • Flerårig erfarenhet av drift och underhåll inom teknisk eller grön verksamhet, gärna i kommunal verksamhet • Personalledning, arbetsmiljöansvar och systematiskt arbetsmiljöarbete. • Vana att arbeta med budget, uppföljning och avvikelsehantering • God kännedom om kommunala beslutsprocesser och lagkrav, exempelvis väglagen och miljöbalken • B-körkort • God digital vana, exempelvis i verksamhetssystem, ärendehantering och/eller GIS Meriterande är också: • Kunskap om entreprenadjuridik (AB/ABT) och offentlig upphandling (LOU) • Erfarenhet av arbete med Agenda 2030 och kommunal hållbarhetsstyrning • Erfarenhet av samverkan i komplexa uppdrag och dialog med entreprenörer I denna process kommer vi använda oss av löpande urval, så sök redan idag. Varmt välkommen med din ansökan! ÖVRIGT För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt via länken för ansökan. Dina ansökningshandlingar omfattas av offentlighetsprincipen och kan därför komma att lämnas ut som allmän handling efter en sekretessprövning. Vill du veta mer om hur Enköpings kommun generellt sett hanterar personuppgifter så finns mer information på vår hemsida. För dig som har skyddad identitet så finns information om hur du söker tjänsten via länken nedan och under rubriken "hantering av personuppgifter" https://enkoping.se/foretag-och-arbete/jobba-i-enkoping/kommunen-som-arbetsgivare.html Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Enköpings kommun är arbetsplatsen för dig som vill vara med och skapa det långsiktigt goda samhället. Här får du möjlighet till personlig utveckling samtidigt som du får chansen att göra verklig skillnad för alla som lever och verkar i Enköping. Vi förutsätter att du är kompetent, vetgirig och redo att axla ett stort ansvar. Vilka goda idéer vill du vara med och förverkliga? Vill du veta mer om oss som arbetsgivare? Titta in på vår jobbwebbplats: https://enkoping.se/jobb Inom utbildningsförvaltningen i Enköpings kommun erbjuder vi invånarna pedagogisk omsorg, förskola, grundskola, gymnasium och vuxenutbildning av hög kvalitet. Som anställd inom verksamheten får du möjlighet att arbeta och utvecklas i en stimulerande miljö med livslångt lärande som målsättning. Om det är en inställning som passar dig är du välkommen att söka! ARBETSUPPGIFTER Som förskollärare ansvarar du för att leda, planera, dokumentera och utvärdera verksamheten tillsammans med arbetslaget. Du utvecklar och utformar den pedagogiska verksamheten med dina kollegor så att alla barn kan utveckla sitt allra bästa jag. Med utgångspunkt i styrdokumenten skapar du en utvecklande, utmanande och trygg miljö, där du även leder och engagerar kollegor i det pedagogiska uppdraget. En viktig del av uppdraget är att gemensamt skapa en likvärdig förskola som utgår från en helhetssyn. För att få arbeta hos oss ska du vara väl insatt i styrdokumenten och förskollärarens ansvar i undervisningen. Det är viktigt att du är trygg i din yrkesroll och att du ser positivt på ditt uppdrag. För att trivas hos oss ser vi att du tar hänsyn till både verksamhetens och barnens bästa och agerar därefter. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är utbildad förskollärare och har eller inom kort erhåller förskollärarlegitimation. Vi ser gärna att du har erfarenhet av arbete eller VFU inom förskola. Du som förskollärare är en förebild som leder, motiverar och delegerar för att effektivt nå gemensamma mål och har förmåga att skapa engagemang och delaktighet för dig och dina kollegor. Du är självgående och tar ansvar för din uppgift. Du strukturerar och driver ditt arbete självständigt. Du som person är positiv och lösningsfokuserad. Ditt förhållningssätt och bemötande är avgörande för arbetet. Du har god förmåga att samarbeta med dina kollegor, för att barnen ska få en trygg och lugn dag på förskolan, med goda förutsättningar för inlärning. Du har förmågan att bygga relationer med barn och deras vårdnadshavare och får deras förtroende. Du är lugn och trygg i din roll samtidigt är du en tydlig vuxen. Du är lyhörd för barnens behov och kommunikation. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet, god samarbetsförmåga och interaktion med barn och kollegor - vilket kan styrkas även vid referenstagning. För att göra ansökningsprocessen så rättvis och effektiv som möjligt, har vi valt att inte använda oss av traditionella personliga brev. Istället ber vi dig att svara utförligt på ett antal urvalsfrågor som du finner i ansökan. Vi tror att dessa frågor ger en bättre möjlighet för dig att visa hur du ser på dig själv och din lämplighet för tjänsten, samt att de hjälper oss att få en djupare förståelse för din erfarenhet och kompetens. ÖVRIGT Varmt välkommen med din ansökan! För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt via länken för ansökan. Dina ansökningshandlingar omfattas av offentlighetsprincipen och kan därför komma att lämnas ut som allmän handling efter en sekretessprövning. Vill du veta mer om hur Enköpings kommun generellt sett hanterar personuppgifter så finns mer information på vår hemsida. För dig som har skyddad identitet så finns information om hur du söker tjänsten via länken nedan och under rubriken "hantering av personuppgifter" https://enkoping.se/underwebbar/jobb-och-karriar-i-enkoping/jobba-hos-oss/var-rekryteringsprocess.html Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Enköpings kommun är arbetsplatsen för dig som vill vara med och skapa det långsiktigt goda samhället. Här får du möjlighet till personlig utveckling samtidigt som du får chansen att göra verklig skillnad för alla som lever och verkar i Enköping. Vi förutsätter att du är kompetent, vetgirig och redo att axla ett stort ansvar. Vilka goda idéer vill du vara med och förverkliga? Vill du veta mer om oss som arbetsgivare? Titta in på vår jobbwebbplats: https://enkoping.se/jobb Inom utbildningsförvaltningen i Enköpings kommun erbjuder vi invånarna pedagogisk omsorg, förskola, grundskola, gymnasium och vuxenutbildning av hög kvalitet. Som anställd inom verksamheten får du möjlighet att arbeta och utvecklas i en stimulerande miljö med livslångt lärande som målsättning. Om det är en inställning som passar dig är du välkommen att söka! Westerlundska gymnasiet har fördelarna från både den lilla och den stora gymnasieskolan. Hos oss erbjuds en stimulerande vardag i samlade studiemiljöer som andas studiero. Tack vare nära samarbete med studie- och yrkesvägledning, elevhälsa och pedagogiskt stöd har vi möjlighet att se och möta varje elevs enskilda behov. Skickliga och entusiastiska pedagoger håller i undervisningen och vi har högre andel legitimerad personal än rikssnittet. Entreprenörskap är en viktig del i våra utbildningar vilket genom åren resulterat i flera priser och utmärkelser. I vår skolrestaurang lagas god och nyttig mat, på plats i skolans kök. Varje dag serveras flera olika rätter och nybakat bröd direkt från ugnen. Vi ger goda möjligheter till kompetensutveckling och arbetar även med friskvård. Westerlundska gymnasiet ligger i fina, nybyggda lokaler placerad centralt i Enköping. I närheten av skolan går direktbussar till Uppsala och Västerås och på promenadavstånd ligger järnvägsstationen. Med tåg tar det 45 minuter till Stockholm och 15 minuter till Västerås. ARBETSUPPGIFTER Du kommer att ingå i ett arbetslag och blir en av fem studie-och yrkesvägledare som har en viktig roll på skolan och jobbar nära skolans ledning. Studie- och yrkesvägledarna har stora möjligheter att forma sin verksamhet, både i det egna arbetet och tillsammans med arbetslaget. I arbetsuppgifterna ingår vägledning i grupp men framförallt med enskilda elever. Du ska kunna informera och vägleda om utbildningsval, yrkesmöjligheter och framtida arbetsmarknad utifrån elevernas förutsättningar och önskemål. Du ska också kunna stimulera elevens intresse och nyfikenhet för kommande val och inriktningar under och efter sin tid på Westerlundska. Du delar vår vision om att varje elev ska ges möjlighet att utveckla sitt allra bästa jag inför den egna framtiden. KVALIFIKATIONER Du har studie- och yrkesvägledarexamen. Det är meriterande om du har erfarenhet av att ha jobbat med vägledning tidigare. Som person har du lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter och kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt samt ser möjligheterna i förändringar. Du talar välformulerat och engagerat i enskilda möten och i små och stora grupper. Du lyssnar och är mottaglig för motparten och anpassar dig till situationen. Du är utåtriktad och socialt aktiv i yrkesmässiga sammanhang samt skapar kontakter och underhåller relationer. I ditt arbetssätt planerar, organiserar och prioriterar du arbetet på ett effektivt sätt och sätter upp och håller tidsramar. En del av arbetet är digitalt och sker i olika system som tex. Edlevo, Prorenata och Teams. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Urvalsprocessen sker löpande under annonseringstiden och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista annonseringsdag. ÖVRIGT Varmt välkommen med din ansökan! För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt via länken för ansökan. Dina ansökningshandlingar omfattas av offentlighetsprincipen och kan därför komma att lämnas ut som allmän handling efter en sekretessprövning. Vill du veta mer om hur Enköpings kommun generellt sett hanterar personuppgifter så finns mer information på vår hemsida. För dig som har skyddad identitet så finns information om hur du söker tjänsten här: https://enkoping.se/foretag-och-arbete/jobba-i-enkoping.html#box-Personuppgiftersamtskyddadidentitet Har du frågor om systemet eller hur du ska göra din ansökan, kontakta Visma Recruit på 0771-693 693. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Enköpings kommun är arbetsplatsen för dig som vill vara med och skapa det långsiktigt goda samhället. Här får du möjlighet till personlig utveckling samtidigt som du får chansen att göra verklig skillnad för alla som lever och verkar i Enköping. Vi förutsätter att du är kompetent, vetgirig och redo att axla ett stort ansvar. Vilka goda idéer vill du vara med och förverkliga? Vill du veta mer om oss som arbetsgivare? Titta in på vår jobbwebbplats: https://enkoping.se/jobb Hos oss på Socialförvaltningen i Enköpings kommun arbetar vi tillsammans för att hjälpa Enköpingsbor som på olika sätt befinner sig i svåra och utsatta livssituationer. Vi har en nära ledning och arbetar hela tiden aktivt med utveckling av organisationen. Som grund i vårt förhållningssätt har vi valt att ha motiverande samtal (MI) för dem vi är till för. En del av vår ledningsstruktur är att vi arbetar i tvärteam mellan avdelningarna. Med cirka 160 medarbetare på förvaltningen har vi goda förutsättningar för en välfungerande intern samverkan. För oss är du som medarbetare vår viktigaste resurs och vi vill att du ska trivas på din arbetsplats. Vi är varandras arbetsmiljö och strävar efter ett klimat som präglas av våra värdeord: ansvar, delaktighet, utveckling, rättssäkerhet, samverkan och bemötande. ARBETSUPPGIFTER På Familjerätten i Enköping arbetar fyra familjerättssekreterare varav en ska sluta. Är det Du som är vår nya kollega från september? Familjerättens uppgift är att med utgångspunkt från barnets behov stödja barn och föräldrar i familjerättsliga frågor utifrån föräldrabalken och socialtjänstlagen. Familjerättssekreterarna utreder frågor kring vårdnad, boende och umgänge på uppdrag av tingsrätt och ärenden om faderskap/föräldraskap och adoption. En stor del av arbetet innebär också att vara rådgivande i familjerättsliga frågor. Vi ansvarar för de frivilliga samarbetssamtalen och de lagstadgade informationssamtalen. Att prioritera och lägga stor vikt vid det förebyggande arbetet tror vi genererar fler samförståndslösningar och färre uppdrag från domstol, vilket gynnar de berörda barnen. Vi arbetar aktivt för att öka barns delaktighet och inflytande i familjesituationen. Vi erbjuder BIFF (Barn i föräldrars fokus) utbildning till föräldrar och barngruppen "Hanna och Theo" till barn med separerade föräldrar. På socialförvaltningen i Enköping arbetar vi integrerat. Det betyder att du som familjerättssekreterare arbetar både självständigt och nära tillsammans med kollegorna i ditt team men också med kollegor i andra team på förvaltningen. Särskilt har vi beaktat våld i nära relation och familjerätten ingår i det tvärteam som finns för att möta familjer systemiskt med kompetens inom alla områden. Urval och intervjuer sker fortlöpande så välkommen att söka direkt KVALIFIKATIONER Socionom Socionom eller likvärdig utbildning med erfarenhet av familjerättsliga frågor B körkort Du har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter. Du ser möjligheter i förändringar och kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt utifrån vad situationen kräver. Du är lugn, stabil och kontrollerad i pressade eller utmanande situationer. Du behåller ett sansat perspektiv på situationer och fokuserar på rätt saker. Du har empatisk förmåga och kan sätta dig in i någon annans perspektiv eller situation utan att ta över personens känslor. Du har gott omdöme och kan väga samman olika typer av information och hänsynstaganden i dina prioriteringar och beslut. Ditt omdöme visar sig också i dina uttalanden och ageranden. Du är relationsskapande, utåtriktad och socialt aktiv i ditt arbete. Du skapar kontakter och underhåller relationer. ÖVRIGT Varmt välkommen med din ansökan! Det är av yttersta vikt att kunder och klienter inom socialförvaltningens verksamheter kan känna trygghet i den omsorg som kommunen har ansvar för. Därför måste du visa upp ett utdrag från belastningsregistret innan erbjudande om anställning. Handläggningstiden för ett utdrag är cirka tre veckor och du beställer det själv via polisens webbplats. Beställ gärna utdraget samtidigt som du skickar in din ansökan så att du har allting klart om du går vidare i rekryteringsprocessen. Har du redan ett utdrag får det inte vara äldre än ett år. Beställ ditt utdrag från belastningsregistret på polisens webbplats här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/ Vi använder verksamhetssystemet Life Care. Av säkerhetsskäl kräver Life Care att alla som använder systemet loggar in med e-legitimationen Freja eID+. För att du som anställd ska kunna använda systemet behöver du skaffa Freja eID+. Du får mer information vid en eventuell intervju. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt via länken för ansökan. Dina ansökningshandlingar omfattas av offentlighetsprincipen och kan därför komma att lämnas ut som allmän handling efter en sekretessprövning. Vill du veta mer om hur Enköpings kommun generellt sett hanterar personuppgifter så finns mer information på vår hemsida. För dig som har skyddad identitet så finns information om hur du söker tjänsten här: https://enkoping.se/underwebbar/jobb-och-karriar-i-enkoping/jobba-hos-oss/var-rekryteringsprocess.html Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Enköpings kommun är arbetsplatsen för dig som vill vara med och skapa det långsiktigt goda samhället. Här får du möjlighet till personlig utveckling samtidigt som du får chansen att göra verklig skillnad för alla som lever och verkar i Enköping. Vi förutsätter att du är kompetent, vetgirig och redo att axla ett stort ansvar. Vilka goda idéer vill du vara med och förverkliga? Vill du veta mer om oss som arbetsgivare? Titta in på vår jobbwebbplats: https://enkoping.se/jobb Hos oss på Socialförvaltningen i Enköpings kommun arbetar vi tillsammans för att hjälpa Enköpingsbor som på olika sätt befinner sig i svåra och utsatta livssituationer. Vi har en nära ledning och arbetar hela tiden aktivt med utveckling av organisationen. Som grund i vårt förhållningssätt har vi valt att ha motiverande samtal (MI) för dem vi är till för. En del av vår ledningsstruktur är att vi arbetar i tvärteam mellan avdelningarna. Med cirka 160 medarbetare på förvaltningen har vi goda förutsättningar för en välfungerande intern samverkan. För oss är du som medarbetare vår viktigaste resurs och vi vill att du ska trivas på din arbetsplats. Vi är varandras arbetsmiljö och strävar efter ett klimat som präglas av våra värdeord: ansvar, delaktighet, utveckling, rättssäkerhet, samverkan och bemötande. ARBETSUPPGIFTER Familjebehandlare/ socionom Vi söker två familjebehandlare med erfarenhet av psykosocialt behandlingsarbete med barn och deras familjer. Vi utökar med en fast tjänst och har ett kommande föräldravikariat på ett år. Arbetsuppgifter Socialförvaltningen i Enköping arbetar integrerat. Det innebär att öppenvården arbetar tillsammans med myndigheten och använder varandras kompetens för att möta medborgarens behov på bästa sätt. Nu söker vi två nya kollegor som har tidigare erfarenhet av familjebehandling och vana att arbeta i tvärteam. Du kommer att arbeta med psykosocialt behandlingsarbete där barn har behov av förändring i sin livssituation utifrån anknytningsteori med ett salutogent och systemiskt perspektiv. Öppenvård barn och familj består av 21 medarbetare med olika inriktningar och utbildningar. Två teamledare vägleder och fördelar det dagliga arbetet. Även Familjerätten tillhör enheten och det finns en ansvarig avdelningschef. Kvalifikationer Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta med psykosocialt förändringsarbete med barn och deras föräldrar/ omsorgspersoner. Som familjebehandlare arbetar du med olika metoder för att förbättra samspelet och stärka föräldraförmågan. Mycket meriterande är erfarenhet av mentaliseringsbaserat familjearbete med mindre barn och metoden PYC (Parenting young children). Arbetet sker både i våra egna lokaler och i familjers hemmiljö, allt efter uppdrag och behov. Visst kvälls- och helg arbete förekommer. För att möta behoven hos de familjer vi möter kan arbetsuppgifter förändras över tid. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och egenskaper som initiativförmåga, god reflektions- och samarbetsförmåga. Att du är empatisk och kommunikativ. Hos oss får du möjligheter att utvecklas individuellt utifrån kompetens, behov och intresse. Du erbjuds ett årshjul av fortbildning som till exempel Freda utbildning, MI grundutbildning samt regelbunden MI träning. Vägledning och stöd av arbetsledare sker i grupp och enskilt. Önskvärt är socionomutbildning eller likvärdig. B körkort krävs samt god förmåga att dokumentera. Välkommen med din ansökan! KVALIFIKATIONER Erfarenhet av socialt arbete Erfarenhet av förändringsarbete med barn och deras omsorgspersoner Du är lugn, stabil och kontrollerad i pressade eller utmanande situationer. Du behåller ett sansat perspektiv på situationer och fokuserar på rätt saker. Du samarbetar bra med andra människor och relaterar till dem på ett lyhört och smidigt sätt. Du lyssnar, kommunicerar och löser samarbetssvårigheter eller konflikter på ett konstruktivt sätt. ÖVRIGT Varmt välkommen med din ansökan! Det är av yttersta vikt att kunder och klienter inom socialförvaltningens verksamheter kan känna trygghet i den omsorg som kommunen har ansvar för. Därför måste du visa upp ett utdrag från belastningsregistret innan erbjudande om anställning. Handläggningstiden för ett utdrag är cirka tre veckor och du beställer det själv via polisens webbplats. Beställ gärna utdraget samtidigt som du skickar in din ansökan så att du har allting klart om du går vidare i rekryteringsprocessen. Har du redan ett utdrag får det inte vara äldre än ett år. Beställ ditt utdrag från belastningsregistret på polisens webbplats här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/ Vi använder verksamhetssystemet Life Care. Av säkerhetsskäl kräver Life Care att alla som använder systemet loggar in med e-legitimationen Freja eID+. För att du som anställd ska kunna använda systemet behöver du skaffa Freja eID+. Du får mer information vid en eventuell intervju. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt via länken för ansökan. Dina ansökningshandlingar omfattas av offentlighetsprincipen och kan därför komma att lämnas ut som allmän handling efter en sekretessprövning. Vill du veta mer om hur Enköpings kommun generellt sett hanterar personuppgifter så finns mer information på vår hemsida. För dig som har skyddad identitet så finns information om hur du söker tjänsten här: https://enkoping.se/underwebbar/jobb-och-karriar-i-enkoping/jobba-hos-oss/var-rekryteringsprocess.html Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 25 jobb