Lediga jobb i Enköping
Sök totalt 214 lediga jobb i Enköping
Vi på Queens Arms i Enköping söker en bartender/servitris/servitör på deltid eller heltid. Arbetstiderna är kvällstid och helger. Vi söker en person med minst 1-2 års erfarenhet och är van att jobba i högt tempo samtidigt ge våra gäster god service.
Om tjänsten Vi söker nu en erfaren och driven förman till vår kunds produktion i verkstadsmiljö i Enköping. Är du en naturlig ledare som kan leda och motivera teamet samtidigt som du säkerställer att både produktionen och arbetet i verkstadsmiljön löper smidigt? Då kan detta vara möjligheten för dig! Arbetsuppgifter: - Leda och fördela arbetet i produktionen - Fungera som länken mellan sälj och produktion för att säkerställa smidig kommunikation och samordning - Ansvara för att lägga in arbetsuppgifter i systemet och skapa order till personalen - Motivera och coacha teamet i verkstadsmiljön för att uppnå produktionsmålen - Säkerställa att deadlines och kvalitetskrav i produktionen uppfylls Dina kvalifikationer Kvalifikationer: - Erfarenhet av att leda personal inom produktion - God organisatorisk förmåga och vana vid att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt - Erfarenhet av att arbeta i Monitor eller liknande produktionssystem är meriterande - Kommunikativ och lösningsorienterad, med förmåga att samordna arbetet i både produktion och verkstadsmiljö - Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Personliga egenskaper Personliga egenskaper: - Naturlig ledare med en förmåga att inspirera och motivera teamet i en verkstadsmiljö - Strukturerad och noggrann i ditt arbete - Förmåga att arbeta under tidspress och fatta beslut - Lagspelare som skapar ett positivt arbetsklimat i produktionen Om SHARK Det som kännetecknar en SHARK är värderingar, innovation och tävling. Är det något du känner är viktigt? För oss är det viktigt! Vi kommer göra allt för att du ska få rätt förutsättningar så att vi tillsammans med kunden ska lyckas. Värderingar för oss grundar sig i allas lika värde, att jobba hårt för ditt och företagets varumärke. Vi uppmuntrar och belönar innovation, det kan vara nya arbetssätt eller idéer som hjälper oss eller våra kunder till en mer effektiv vardag. Tävling innebär för oss ett driv, det vi tar oss an tar vi oss an helhjärtat. Ansök nu Vi erbjuder en viktig och ansvarsfull roll i en växande produktion och verkstadsmiljö där du får möjlighet att påverka och utveckla både teamet och arbetet. Låter detta som en roll för dig? Skicka in din ansökan idag! Välkommen med din ansökan!
Enköpings kommun är arbetsplatsen för dig som vill vara med och skapa det långsiktigt goda samhället. Här får du möjlighet till personlig utveckling samtidigt som du får chansen att göra verklig skillnad för alla som lever och verkar i Enköping. Vi förutsätter att du är kompetent, vetgirig och redo att axla ett stort ansvar. Vilka goda idéer vill du vara med och förverkliga? Vill du veta mer om oss som arbetsgivare? Titta in på vår jobbsida: enkoping.se/jobb Enköpings kommun är arbetsplatsen för dig som vill vara med och skapa det långsiktigt goda samhället. Inom vård- och omsorgsförvaltningen arbetar vi enligt det salutogena förhållningssättet för att ta tillvara och stärka de resurser personer har. Vi ansvarar för äldreomsorg och stöd till personer med funktionsnedsättningar. Som medarbetare hos oss arbetar du nära människor för att skapa en meningsfull och trygg vardag. Vill du veta mer om oss som arbetsgivare? Titta in på vår jobbsida: https://jobb.enkoping.se ARBETSUPPGIFTER Att arbeta som stödpedagog på en av våra gruppbostäder innebär att vara i det kundnära arbetet genom att stödja och motivera kunder till ökad självständighet. Du behöver vara strukturerad och ha lätt för att hitta nya lösningar i svåra situationer. Arbetet ställer krav på att du kan ställa om när förändringar sker, men även att kunna stå ut med perioder då det är lugnare perioder i verksamheten. Som stödpedagog ska du kunna bidra med fördjupad kunskap i det kundnära arbetet. Detta görs till exempel genom att arbeta strukturerat med stöd, tydliggörande pedagogik och pedagogiskt arbetsmaterial för kollegor i arbetsgruppen. Som stödpedagog har du ett särskilt ansvar för att utveckla och driva den pedagogiska verksamheten framåt som ett stöd för övrig personal. Du har lätt för att skapa och bibehålla goda relationer, både med medarbetare, kunder och andra. Du samverkar förslag, utvecklingsområden och förbättringsområden med metodhandledare och enhetschef. KVALIFIKATIONER Vi ser att du är utbildad stödpedagog eller har utbildning som arbetsgivare bedömer likvärdig. Du tar initiativ, sätter gärna igång aktiviteter och når resultat. Du är trygg, stabil och har självinsikt. Du skiljer på det personliga och professionella och agerar på ett sätt som är anpassat till situationen. ÖVRIGT Varmt välkommen med din ansökan! Det är av yttersta vikt att kunder och klienter inom Vård och omsorgsförvaltningens verksamheter kan känna trygghet i den omsorg som kommunen har ansvar för. Därför måste du visa upp ett utdrag från belastningsregistret innan erbjudande om anställning. Handläggningstiden för ett utdrag är cirka tre veckor och du beställer det själv via polisens webbplats. Beställ gärna utdraget samtidigt som du skickar in din ansökan så att du har allting klart om du går vidare i rekryteringsprocessen. Har du redan ett utdrag får det inte vara äldre än ett år. Beställ ditt utdrag från belastningsregistret på polisens webbplats: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/ Om du ska arbeta med barn med funktionsnedsättning inom LSS ska du beställa det här utdraget: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Vi använder verksamhetssystemet Life Care. Av säkerhetsskäl kräver Life Care att alla som använder systemet loggar in med e-legitimationen Freja eID+. För att du som anställd ska kunna använda systemet behöver du skaffa Freja eID+. Du får mer information vid en eventuell intervju. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt via länken för ansökan. Dina ansökningshandlingar omfattas av offentlighetsprincipen och kan därför komma att lämnas ut som allmän handling efter en sekretessprövning. Vill du veta mer om hur Enköpings kommun generellt sett hanterar personuppgifter så finns mer information på vår hemsida. För dig som har skyddad identitet så finns information om hur du söker tjänsten här: https://enkoping.se/foretag-och-arbete/jobba-i-enkoping.html#box-Personuppgiftersamtskyddadidentitet Har du frågor om systemet eller hur du ska göra din ansökan, kontakta Visma Recruit på 0771-693 693. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Är du en tekniskt intresserad ledare med passion för att utveckla både team och teknik? Vill du vara med och forma Försvarsmaktens systemutveckling inom SAP S4/HANA och en av Sveriges största SAP-implementationer? Då är det här rollen för dig! Försvarsmaktens Telekommunikations- och informationssystemförband (FMTIS) söker en ny kollega till Systemförvaltningsenheten (SFE) i Enköping. Vi är ca 200 medarbetare samt ett stort antal konsulter fördelade på 6 avdelningar. Du kommer arbeta inom Avdelning PRIO som ansvarar för förvaltning och utveckling av Försvarsmaktens SAP-lösning (PRIO). Våra medarbetare arbetar med systemförvaltning och utveckling inom bland annat logistik, ekonomistyrning och HR och ansvarar även för att förvalta och livscykelhantera SAP applikationsplattform. Vi fungerar som tredje linjens support inom flera delar av lösningen. Just nu har vi stort fokus på konvertering av vår SAP-lösning till S/4HANA. Om tjänsten Som chef för vår systemutvecklingsgrupp inom SAP kommer du att ha personalansvar för ett erfaret och mångsidigt team av utvecklare. Vårt team arbetar med ett brett spektrum av tekniker inom SAP, t.ex. ABAP, Workflow och SAP Fiori. Du kommer att spela en viktig roll i att leda och stödja gruppen i deras fortsatta utveckling i linje med den tekniska riktningen vi strävar efter, samtidigt som du säkerställer att teamet fortsätter att leverera högkvalitativa lösningar. Som chef är du även en del av avdelningens ledningsgrupp. Detta innebär att du även kommer att representera avdelningen i olika forum och uppgifter. Meriterande är om du har erfarenhet av att leda eller arbeta i utvecklingsteam. Som sektionschef förväntas du bland annat: • Leda en grupp skickliga systemutvecklare och vara deras närmaste chef med personalansvar • Bidra till vår övergång till och förvaltning av SAP S4/HANA genom att driva förändring och implementera nya arbetssätt och tekniker • Skapa en engagerande och utvecklande miljö för teamet, där individers kompetenser och potential tas tillvara • Vara en brygga mellan teknik och organisation genom att aktivt kommunicera och samarbeta med såväl tekniker som chefskollegor Kvalifikationer • Aktuell och dokumenterad erfarenhet av att leda, stötta och utveckla personal med ett arbetsgivaransvar • Arbetslivserfarenhet i en ledande roll från IT-verksamhet • God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska Personliga egenskaper Vi söker dig som har en stor teknisk förståelse och ett genuint intresse för systemutveckling. Det är meriterande om du har en bakgrund inom systemutveckling, men det är inte ett krav. Kanske har du tidigare arbetat som teknisk projektledare eller teamlead, och tillämpar dessa erfarenheter i ditt ledarskap. Som chef och ledare är du tydlig, engagerad, coachande och motiverande. En förutsättning för att klara av arbetsuppgifterna är att du är strukturerad, situationsanpassad, prestigelös och att du har en förmåga att se helheten. Du förstår vikten av goda relationer och kommunikation. Arbetet innebär många interna och externa kontakter, vilket förutsätter att har en mycket god samarbetsförmåga samt hög social kompetens. Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet. Meriterande • Akademisk examen eller motsvarande erfarenhet som av Försvarsmakten bedöms som likvärdig • Erfarenhet inom förvaltning/utveckling av SAP • Erfarenhet av agila metoder och arbetssätt • Erfarenhet som systemutvecklare och/eller som teknisk teamlead/scrum master • Tidigare erfarenhet från annan större organisation gärna inom IT Vi erbjuder dig • Kompetensutveckling utifrån verksamhetens behov och dina karriärsmål • Tre timmar fysisk träning i veckan på arbetstid och tillgång till flera träningsanläggningar samt möjlighet till ersättning för träningskläder och startavgifter • Bra balans mellan arbete och fritid med flexibel arbetstid samt 28-35 semesterdagar beroende på ålder • Lönetillägg vid föräldraledighet och VAB • Möjlighet att växla semesterdagar mot extra pensionsavsättning Övrigt Anställningsform: Tillsvidareanställning Försvarsmakten tillämpar sex månaders provanställning för dig som inte är anställd i myndigheten. Befattningen är civil. Tillträde snarast eller enligt överenskommelse. Arbetsort: Enköping Vill du veta mer om befattningen är du välkommen att kontakta avdelningschef Marisol Lundeqvist på 076-610 75 79 eller Désirée Lyckelind HR generalist på 019-393500 (växel). Fackliga kontaktpersoner vid FMTIS SACO Agneta Landquist OFR/S Martin Sparr OFR/O Anna Tuulik SEKO Matz Felix Samtliga nås via växeln på 019-393500. Välkommen med din ansökan dock senast 25 oktober. Din ansökan bör innehålla CV samt ansökningsbrev där du motiverar varför du är lämpad för denna tjänst. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. -------------------------------------------------------- Information om Försvarsmakten och det rekryterande förbandet: Försvarsmaktens telekommunikations- och informationssystemförband, FMTIS, säkerställer Försvarsmaktens förmåga att kommunicera och leda - dygnet runt, året om. Förbandet har ett samlat ansvar för Försvarsmaktens tekniska ledningssystem som stödjer militära insatser till sjöss, på land och i luften – i Sverige och utomlands. Förbandet har över 1 800 medarbetare på mer än 30 orter runt om i landet. Läs mer på https://jobb.forsvarsmakten.se/fmtis En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras samt att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.
Om tjänsten Vi söker nu en mångsidig och händig medarbetare för en av våra kunder i Enköping. Är du van vid att arbeta i verkstadsmiljö, har erfarenhet av MIG-svetsning och trivs med att fixa och dona där det behövs? Då kan detta vara rollen för dig! Arbetsuppgifter: - Svetsning (MIG) och andra verkstadsrelaterade uppgifter - Delta i och bidra till produktionsprocessen - Arbeta med tillverkning och justeringar samt andra uppgifter som kräver praktisk problemlösning - Samarbeta med kollegor för att säkerställa att produktionsmål uppnås Dina kvalifikationer Kvalifikationer: - Erfarenhet av MIG-svetsning - Tidigare erfarenhet av arbete i produktion eller verkstad är meriterande - Händig och van vid att ta tag i praktiska problem och åtgärda dem - Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Personliga egenskaper Personliga egenskaper: - Allsidig och flexibel i ditt arbete - Självgående och ansvarstagande - Praktiskt lagd med ett öga för detaljer - En lagspelare som kan bidra med initiativ och problemlösning Om SHARK Det som kännetecknar en SHARK är värderingar, innovation och tävling. Är det något du känner är viktigt? För oss är det viktigt! Vi kommer göra allt för att du ska få rätt förutsättningar så att vi tillsammans med kunden ska lyckas. Värderingar för oss grundar sig i allas lika värde, att jobba hårt för ditt och företagets varumärke. Vi uppmuntrar och belönar innovation, det kan vara nya arbetssätt eller idéer som hjälper oss eller våra kunder till en mer effektiv vardag. Tävling innebär för oss ett driv, det vi tar oss an tar vi oss an helhjärtat. Hur du ansöker Vi erbjuder en varierad och utvecklande roll där du får möjlighet att arbeta för en framstående kund inom sin bransch. Låter detta som en utmaning för dig? Ansök redan idag! Välkommen med din ansökan!
Vill du ha ett meningsfullt arbete och bidra till ett säkrare Sverige i en osäker värld? Är du intresserad av administration och vill ha en viktig roll hos en arbetsgivare i stark tillväxt? Som personaladministratör kommer du stödja enhetens verksamhet och tillsammans med kompetenta medarbetare säkerställa att Försvarsmakten har lednings- och sambandssystem för att lösa sin huvuduppgift i såväl krig, kris som i fred. Om enheten Teknik- och vidmakthållandekontor Ledningssystem (TVK Ledsyst) tillhör Ledningsregementet och funktionsleds av Högkvarteret. TVK Ledsyst ansvarar för den övergripande förvaltningen av Försvarsmaktens lednings- och informationssystem samt utgör Försvarsmaktens beställare av systemförvaltning, drift och underhåll inom området. På TVK Ledsyst arbetar idag ca 165 personer och huvuddelen är lokaliserad i Enköping. Huvudsakliga arbetsuppgifter Arbetet har stor bredd men tyngdpunkten kommer vara mot personaladministration. Tjänsten innehåller bland annat följande uppgifter: • Utdrag och bearbetning av listor ur HR-datasystem. Framtagande av personalrelaterad statistik, rutiner, rapportering och underlag till regementsstab osv. • Chefsstöd i olika sammanhang, t ex vid rekrytering, anställningsbeslut, lönerevision, krigsplacering m.m. • Utbildningsadministration • Skriva protokoll på Enhetsrapport, Chefsforum och Arbetsmiljöforum • Skiftesplanering KRAV Kvalifikationer • Gymnasieexamen • Dokumenterad erfarenhet av administrativ tjänst • Goda kunskaper i Microsoft Office • God förmåga att kommunicera i tal och skrift i svenska språket • B-körkort MERITERANDE • Arbete i Försvarsmakten eller annan statlig myndighet • Erfarenhet av Försvarsmaktens stödsystem SAP/PRIO och VIDAR Personliga egenskaper Som personaladministratör kommer ditt fokusområde vara att stödja enhetens chefer i deras personaladministrativa arbete. Därför ser vi att du är utåtriktad och serviceinriktad, har god samarbetsförmåga och kan arbeta såväl självständig som i team. Du är noggrann, har god planeringsförmåga och hög kvalitetsmedvetenhet. Då arbetet i perioder kan upplevas som intensivt behöver du kunna strukturera och prioritera ditt arbete. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Övrigt Anställningsform: Tillsvidare. Försvarsmakten tillämpar sex månaders provanställning för dig som inte är anställd i myndigheten. Sysselsättningsgrad: Heltid Arbetsort: Enköping Tillträdesdatum: Enligt överenskommelse Individuell lönesättning tillämpas inom ram för den lönemålbild som Försvarsmakten fastställt för befattningen. Upplysningar om befattningen Sektionschef Matilda Görl Information om rekryteringsprocessen Personalhandläggare Karin Isaksson Fackliga företrädare • Saco-S – Ann-Marie Löfwenberg • SEKO – Benny Augustsson • OFR/S – Clarence Arnstedt • OFR/O, OF Enköping – Mikael Eriksson Samtliga ovan nås via växeln 0171 -15 70 00 Ansökan Välkommen med din ansökan senast 2024-11-04. Din ansökan bör innehålla CV samt ansökningsbrev där du motiverar varför du är lämpad för denna befattning. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. -------------------------------------------------------- Information om Försvarsmakten och det rekryterande förbandet: Ledningsregementet är ett försvarsmaktsgemensamt förband. Här finns ett flertal krigsförband och enheter som utgör en nationell spetskompetens inom försvarsmakten. Genom ledning, samband, meteorologi och psykologiska operationer skapar Ledningsregementet förutsättningar för lyckad samverkan på mark-, sjö-, luft-, och informationsarenan. Ledningsregementet bedriver verksamhet inom hela skalan från utveckling, utbildning, träning till insats. Varje dag och varje timme gör våra medarbetare insatser som påverkar andra människors liv, både i stort och smått, och både på hemmaplan och runt om i världen. I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård samt bra balans mellan arbete och privatliv. En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.
Hej Vi tror att du trivs i restaurangmiljön. Noggrannhet, hög servicekänsla och stresstålighetegenskaper som du besitter. Pålitlighet och punktlighet är självklart för dig. Andra arbetsuppgifter förekommer i köket, så som plock, städning, runner, det som inkluderar restaurangverksamhet.
Är du redo för din nästa utmaning inom rådgivande försäljning och har ett genuint intresse för lantbruk? Då kan detta vara rätt möjlighet för dig! Vi söker nu en engagerad och målinriktad Växtodlingssäljare till vårt säljkontor i Enköping. I Lantmännens unika värdekedja, från jord till bord, står lantbruksverksamheten i centrum. Med lantbruket som grund har vi utvecklat den breda affärsverksamhet som koncernen består av idag. Här kan du vara en viktig del av vår resa. Det här kommer du att göra Som Växtodlingssäljare får du en betydelsefull roll inom vår försäljningsorganisation, som är en central del av divisionens verksamhet. Du ansvarar för inköp av spannmål samt försäljning av insatsvaror till växtodlare i region Norr. Du arbetar både med våra befintliga kunder och bearbetar en ny marknad. En viktig del av ditt arbete är att erbjuda rådgivning baserat på kundens unika behov och förutsättningar, med målet att skapa långsiktiga och lönsamma relationer. Som Växtodlingssäljare ingår du i ett team där vi aktivt arbetar med handlingsplaner, mål och regelbunden uppföljning. Du arbetar självständigt under eget ansvar där du planerar för att effektivt uppnå dina egna, teamets, avdelningens och företagets mål. Det här behöver du för att lyckas och trivas Du har: - Ett genuint intresse för lantbruk och att arbeta nära våra lantbrukskunder. - Eftergymnasial utbildning inom lantbruk, exempelvis som Agronom, Agrotekniker eller Lantmästare, eller motsvarande kunskaper genom lång erfarenhet inom området. - Kunskaper som ger dig förutsättningar att sälja produkter som lantbrukaren behöver för sin verksamhet. Du är: - Öppen och delar gärna med dig av din kunskap till både kunder och kollegor. - Relationsorienterad och har en stark förmåga att bygga meningsfulla och långvariga relationer. - Energisk och driver ditt arbete framåt med stor handlingskraft. - Resultatinriktad och har förmodligen även ett korn av tävlingsinstinkt som driver dig till att göra bra affärer och åstadkomma resultat. Du delar våra värderingar – Öppenhet, Helhetssyn, Handlingskraft – och vårt löfte om att ta ansvar från jord till bord. Vad vi erbjuder dig Hos Lantmännen blir du en del av ett större sammanhang, vi är en stor global koncern som därmed kan erbjuda spännande möjligheter i hela värdekedjan - från jord till bord. Som växtodlingssäljare kan vi erbjuda dig ett spännande arbete där du blir en viktig del i vårt team. Vi ser också mångfald som en viktig fråga och vill att alla ska känna sig inkluderade. Tjänsten är ett vikariat som sträcker sig till september 2025. Placering är på vårt kontor i Enköping och du rapporterar till Regionchef Cathrine Wallin. Låter det intressant? Vi hoppas det! Du ansöker till tjänsten online, gärna så snart som möjligt men senast den 27/10. Urval sker löpande. Som slutkandidat kommer det att genomföras en bakgrundskontroll via vår leverantör ToFindOut. Har du frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta Regionchef Cathrine Wallin via [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan! Lantmännen är ett lantbrukskooperativ och norra Europas ledande aktör inom lantbruk, maskin, bioenergi och livsmedel. Vi ägs av 18 000 svenska lantbrukare, har 12 000 anställda, har verksamheter i ett 20-tal länder och omsätter cirka 70 miljarder SEK på årsbasis. Med basen i spannmål förädlar vi åkermarkens resurser för ett livskraftigt lantbruk. Några av våra mest kända varumärken inom livsmedel är AXA, Kungsörnen, Scan, Korvbrödsbagarn, GoGreen, FINN CRISP och Bonjour. Vårt företag är grundat på kunskap och värderingar som har funnits i generationer hos våra ägare. Genom forskning, utveckling och verksamhet i hela värdekedjan tar vi tillsammans ansvar från jord till bord. Läs gärna mer på www.lantmannen.se.
Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad
Om tjänsten Som Area Manager (AM) hos vår kund ansvarar du för att skapa lönsam tillväxt inom ditt geografiska område tillsammans med ditt team. Du kommer att leda och utveckla medarbetare för att säkerställa hög kvalitet och leverera den bästa möjliga kundservicen. Tjänsten innebär ett nära samarbete med flera andra avdelning så som HR för att bygga långsiktiga kundrelationer. Du kommer att ha personalansvar för ditt team. Dina arbetsuppgifter Säkerställa kundnöjdhet genom proaktiv och reaktiv kundservice • Hantera och administrera kundärenden och avtal • Hantera inbokning, ombokning och avbokning av uppdrag • Följa upp kundärenden och kundnöjdhet • Kvalitetsarbete och planera resurser och starta upp nya kunder • Bemanningshantering och schemaläggning • Personalansvar • Rekrytering, kompetensutveckling och coaching av teamet Din profil Vi söker dig som har erfarenhet av att leda och coacha team, gärna inom servicebranschen. Du har en stark känsla för kundservice och kvalitet, och trivs med att arbeta resultatorienterat. Du bör ha en god förmåga att planera och strukturera arbetsuppgifter, samtidigt som du är flexibel och lösningsorienterad vid oförutsedda situationer. Erfarenhet av personalansvar och schemaläggning är meriterande. Om företaget Vad vi erbjuder: - Start omgående där du kommer arbeta framtill årskiftet men goda chanser till förlängning - Kollektivavtal och bra anställningsvillkor - Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring, pensionsförsäkring - Friskvårdsbidrag - Goda möjligheter att utvecklas och växa inom bolaget - Härliga kollegor från hela världen! Om oss Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås. Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och AW varje månad. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!
Visar 1 till 10 av 214 jobb