Lediga jobb hos Kolafabriken i Sverige AB
Ekonomi, Administratör och Kundtjänst, Om oss Kolafabriken är ett modernt familjeägt konfektyrföretag med industriell tillverkning av kola och fudge till grossister, dagligvaruhandel och Privat Label kunder. Vi startade år 1993 och produktionsanläggningen ligger i Bräkne-Hoby. Genom att ha kompetent personal och ett tydligt fokus på att leverera smakfull och kvalitativ konfektyr har vi skapat en stark position på marknaden. Vi var först i Sverige med industriell tillverkning av fudge. Redan från starten blev vår kola snabbt populär och vi har nu en stadigt ökad efterfrågan av alla våra produkter. Om tjänsten Vi söker Dig som är självgående, systematisk, noggrann och en problemlösare Arbetsuppgifter: Hantera daglig ekonomi, leverantörsskulder, bokföring, fakturering, personal, löner och övriga redovisningar Allmän administration Bemanna reception och kundtjänst, samt butiksarbete i den fysiska butiken. Din profil Du har utbildning och goda erfarenheter av bokföring, reskontrahantering och löneadministration, Du bör ha erfarenhet av valutabetalningar, samt ha kännedom om bokslutsarbete Du behöver ha erfarenhet av redovisningar till myndigheter och övriga instanser Du har goda datorkunskaper och kunskap i Office-programmen, Outlook och Visma SPCS, och du är givetvis en fena på Excel. Du är noggrann, kreativ, flexibel, engagerad och givetvis en problemlösare Du kan utrycka dig mycket väl i både tal och skrift på både svenska och engelska. Du är självgående och du gillar att ha många bollar i luften, men du kan prioritera rätt och kan jobba strukturerat och systematiskt Merit; bevandrad i övrig ekonomi, offerter, kalkyler och avtal Då du bemannar vår kundtjänst och butik, så blir du Kolafabrikens ansikte utåt, så social kompentens i dessa sammanhang är viktigt Du får gärna ha erfarenhet av kundtjänst, kundservice, kassa och butiksarbete Dagliga uppgifter: Bemanna reception och butiken tider enl. överenskommelse Reception: besöksmottagning, kundtjänst, svara i telefon, svara på förfrågningar Butik: service kunder, ordning och reda, beställning & upp-packning varor, skyltning, planering, Genomföra kampanjer för butik, tillsammans med ansvarig för Webshopen Ekonomi: leverantörsskulder, betalningar, bokföring, fakturering, lönehantering övriga redovisningar Skicka din ansökan till [email protected] Sista ansökningsdag: Löpande urval Tillträdesdag: Snarast, enligt överenskommelse Varaktighet/arbetstid: Tillsvidareanställning/halvtid (kan utökas till heltid) Lön enligt överenskommelse För mer information om tjänsten: Pia Jaarnek 0457 470402 Placeringsort: Bräkne-Hoby
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 1 av 1 jobb