Inyett AB jobb

Lediga jobb hos Inyett AB

Product Technical Support till Inyett - en del av Visma
Inyett AB
Supporttekniker, IT

Sommaren är här och lata dagar i hängmattan väntar! Eftersom vi inte hann landa rätt i denna rekrytering så låter vi nu annonsen ligga öppen för ansökningar, men kommer inte att göra något vidare i rekryteringsprocessen förrän vi är tillbaka igen i mitten på augusti. Så ligger du också där i hängmattan och känner att detta skulle vara en spännande möjlighet? Sök, så hörs vi när vi är back in business igen.  Välkommen till Inyett, en ledande aktör inom betalsäkerhet och riskhantering sedan 2009, med en spännande tillväxtresa framför oss. Vi finns för att företag ska känna trygghet i sina betalningar och affärer, vilket blir allt viktigare i dagens finansiella landskap. Som en del av Visma kombinerar vi ett litet företags personlighet med de resurser och fördelar som en stor koncern erbjuder. Hos oss kan du påverka och utveckla processer i en flexibel miljö, med korta beslutsvägar och ett fokus på frihet under ansvar.  Vårt kontor ligger i det hållbara Prisma-huset i Oceanhamnen, ett stenkast från Helsingborgs central. För mer information om hur vi har det och våra förmåner, se avsnittet "Varför jobba hos oss?" längre ner.  På Inyett så drar vi alla vårt strå till stacken. Ditt bidrag hos oss blir att säkerställa smidig implementering och drift av Inyetts lösningar, vilket bidrar till ökad kundnöjdhet och effektiva affärsprocesser. Genom att tillhandahålla teknisk support och driva projekt relaterade till våra produktleveranser, hjälper du Inyett att förverkliga visionen om ett tryggare näringsliv utan bedrägerier och oseriösa företag. Du kommer att: Ansvara för planering, strukturering och implementering av Inyetts API för nya och befintliga kunder och partners Sätta upp integrationer, exempelvis genom att automatisera överföring av data via SFTP. Agera first- och second line technical support, t.ex. genom att hantera/felsöka befintliga integrationer och åtgärda problem som uppstår.  Samarbeta med vår incident-coordinator för att hantera och kommunicera vid driftstörningar och incidenter. Driva projekt av teknisk karaktär, inklusive migrering av kunder och API-versioner samt andra integrationer.  Stödja interna stakeholders med tekniska frågor relaterade till våra produktleveranser.  Q/A-testning För att vara en match ser vi att du har en eftergymnasial utbildning inom relevant område samt tidigare erfarenhet i roller som Second line Technical Support, utvecklare eller motsvarande inom SaaS eller IT-branschen. För att kunna leverera och trivas i rollen bör du ha: Goda kunskaper inom Rest API-ramverket och Postman. Kompetens inom JSON, XML och SFTP. Erfarenhet av Q/A testing och incident management. Du bör även ha: Ett sinne för struktur och noggrannhet med god förmåga att kommunicera tekniska lösningar på ett begripligt sätt. Stresståligt och metodiskt arbetssätt med god impulskontroll. Ansökningsprocess: Skicka in din ansökan senast den 25 maj, men tveka inte – tjänsten kan komma att tillsättas innan deadline. Vid frågor kontakta rekryteringsansvarig Anna-Maria Hellborg, [email protected]. Välkommen med din ansökan och med den en chans till att bli en del av Inyett-sfären!

4 dagar sedan
Sista ansökan:
12 december 2025
Product Technical Support till Inyett - en del av Visma
Inyett AB
Supporttekniker, IT

Välkommen till Inyett, en ledande aktör inom betalsäkerhet och riskhantering sedan 2009, med en spännande tillväxtresa framför oss. Vi finns för att företag ska känna trygghet i sina betalningar och affärer, vilket blir allt viktigare i dagens finansiella landskap. Som en del av Visma kombinerar vi ett litet företags personlighet med de resurser och fördelar som en stor koncern erbjuder. Hos oss kan du påverka och utveckla processer i en flexibel miljö, med korta beslutsvägar och ett fokus på frihet under ansvar.  Vårt kontor ligger i det hållbara Prisma-huset i Oceanhamnen, ett stenkast från Helsingborgs central. För mer information om hur vi har det och våra förmåner, se avsnittet "Varför jobba hos oss?" längre ner.  På Inyett så drar vi alla vårt strå till stacken. Ditt bidrag hos oss blir att säkerställa smidig implementering och drift av Inyetts lösningar, vilket bidrar till ökad kundnöjdhet och effektiva affärsprocesser. Genom att tillhandahålla teknisk support och driva projekt relaterade till våra produktleveranser, hjälper du Inyett att förverkliga visionen om ett tryggare näringsliv utan bedrägerier och oseriösa företag. Du kommer att: Ansvara för planering, strukturering och implementering av Inyetts API för nya och befintliga kunder och partners Sätta upp integrationer, exempelvis genom att automatisera överföring av data via SFTP. Agera first- och second line technical support, t.ex. genom att hantera/felsöka befintliga integrationer och åtgärda problem som uppstår.  Samarbeta med vår incident-coordinator för att hantera och kommunicera vid driftstörningar och incidenter. Driva projekt av teknisk karaktär, inklusive migrering av kunder och API-versioner samt andra integrationer.  Stödja interna stakeholders med tekniska frågor relaterade till våra produktleveranser.  Q/A-testning För att vara en match ser vi att du har en eftergymnasial utbildning inom relevant område samt tidigare erfarenhet i roller som Second line Technical Support, utvecklare eller motsvarande inom SaaS eller IT-branschen. För att kunna leverera och trivas i rollen bör du ha: Goda kunskaper inom Rest API-ramverket och Postman. Kompetens inom JSON, XML och SFTP. Erfarenhet av Q/A testing och incident management. Du bör även ha: Ett sinne för struktur och noggrannhet med god förmåga att kommunicera tekniska lösningar på ett begripligt sätt. Stresståligt och metodiskt arbetssätt med god impulskontroll. Ansökningsprocess: Skicka in din ansökan senast den 18 maj, men tveka inte – tjänsten kan komma att tillsättas innan deadline. Vid frågor kontakta rekryteringsansvarig Anna-Maria Hellborg, [email protected]. Välkommen med din ansökan och med den en chans till att bli en del av Inyett-sfären!

62 dagar sedan
Sista ansökan:
15 oktober 2025
Product Lead till Inyett i Helsingborg - ett bolag inom Visma
Inyett AB
Systemförvaltare m.fl.

Står produktutveckling högst upp på din lista över spännande arbetsområden? Och strax därunder hamnar teknologi och hur vi tillsammans kan förbättra samhället? Då har du kommit rätt! Vi utökar nu med en Product Lead som vill ta en central roll i vår resa mot att skapa ett nordiskt näringsliv utan bedrägerier och oseriösa företag. Vilka är vi? En kort presentation: Välkommen till den ledande aktören inom betalsäkerhet och riskhantering. Vi har skapat en produkt som ger trygghet och säkerhet i näringslivet sedan 2009 och vi har en stark tillväxtresa även framför oss. Varför behövs vi? Vi finns till för att företag och ekonomiavdelningar ska veta att betalningar blir rätt, och att de företag de gör affärer med är ok. Med Inyetts tjänster kan företag och organisationer känna sig trygga, både när betalningarna ska genomförs och nya samarbeten med kunder och leverantörer upprättas. Med vår tjänst ser vi till att pengar går från trygga händer till rätta händer - ett måste i dagens finansiella omvärld, och något som hela tiden blir allt viktigare. En samhällsprodukt som gör skillnad på riktigt, för miljontals människor. Som en del av Visma, en av Europas mest expansiva tech-koncerner, erbjuder vi det lilla företagets goa personlighet tillsammans med fördelarna i en stor organisation. Muskler, kontaktnät, kunskap, säkerhet och gemenskap är några exempel. Du får här möjlighet att påverka och utveckla processer i en flexibel arbetsmiljö där frihet under ansvar står högt på agendan. Vi sitter med hela kedjan under samma tak vilket ger korta beslutsvägar och ett helhetsperspektiv från innovativ idé till nöjd kund. Vårt huvudkontor är beläget i det moderna och högst hållbarhetsmedvetna Prisma-huset i Oceanhamnen, ett stenkast från Helsingborgs central. Mer om hur vi har det i vår vardag och vad som är viktigt för oss hittar du längre ner här under rubriken “Varför jobba hos oss?” Nu är vi nyfikna på dig. Det vi önskar att du bidrar med är att: Ansvara för att samla in och definiera krav baserat på feedback från användare och andra stakeholders i syfte att förbättra vår produkt och våra användares upplevelse Arbeta med datadriven analys för att identifiera och initiera produktförbättringar Delta i ‘Q/A-testning’ i samband med nya funktioner, tilläggstjänster och produkter Ansvara för pilot-faser i samband med nya funktioner, tilläggstjänster och produkter Delta i planering och genomförande av ‘GTM-faser’ i samband med att nya funktioner, tilläggstjänster och produkter lanseras Delta i att prioritera vår backlog, och kommunicera prioriteringar till Inyetts kunder, Inyetts organisation och andra berörda intressenter Delta aktivt i samarbeten för produkt-innovation Detta tror vi kommer ge rätt förutsättningar för att lyckas: Eftergymnasial-utbildning (3-5 år) inom relevant inriktning Erfarenhet av en liknande roll inom SaaS/produktbolag Stark kommunikations- och problemlösningsförmåga Flytande tal och skrift, i både svenska och engelska Och har du även detta med dig blir vi extra imponerade: Dataanalys med stöd av verktyg såsom Google BigQuery/LookerStudio Produktutveckling med AI som teknikval ‘Go To Market’ och ‘Product Marketing’ Låter det som att vi är en match och du blivit nyfiken på att veta mer? Härligt! Skicka in en ansökan här via TeamTailor senast den 17 mars. Tänk på att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. För frågor, kontakta HR Anna-Maria Hellborg på [email protected]. Vi ser fram emot att lära känna dig och välkomna dig till team Inyett!

121 dagar sedan
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Business Controller sökes till Vismabolaget Inyett i Helsingborg
Inyett AB
Controller

Inyetts tjänst hjälper dagligen tusentals ekonomer till en tryggare och enklare vardag. Med din kompetens inom ekonomi, kombinerat med analysförmåga och fallenhet för att förmedla lättförståelig information, blir du en viktig del i Inyetts fortsatta framgång. Tillsammans skapar vi ett tryggare nordiskt näringsliv utan bedrägerier och oseriösa företag. Välkommen till det lilla välmående och trivsamma bolaget med det stora bolagets möjligheter och kompetens. Du rapporterar direkt till VD och har förutom dina 25 kollegor på Inyett ett stort nätverk av ekonomer och andra kompetenser inom Visma. Du erbjuds en roll med stor påverkan och flexibilitet där du får vara med och utveckla både affären, produkten och din egen tjänst. Mer om hur vi har det på Inyett kan du läsa här längre ner i avsnittet "Varför jobba hos oss?". Din vardag på Inyett kommer bestå av: Arbeta med budget- och prognosarbete samt kund- och produktdataanalys. Vara systemägare för faktureringssystemet Younium och optimera flöden mellan CRM och fakturering. Utforska ny teknik med hjälp av AI och agera projektledare vid systemimplementering. Hantera avtal, försäljningsuppföljning och bistå vid faktureringsprocess. Presentera resultat och stötta sälj- och produktteam i kalkyler och affärsbeslut. Vara huvudkontakt mot Visma för Financial Services som hanterar redovisning och rapportering. Utföra ekonomirelaterad administration samt stötta vid inkommande ekonomiärenden. För att vara rätt för oss vill vi att du: Har minst 3 års erfarenhet som Business Controller (eller i liknande roller). Har en högre utbildning inom ekonomi (minst 3 år). Har hög analysförmåga, är expert på Excel/Sheets, och är en stark kommunikatör. Har god systemvana. Är social, prestigelös och lätt att samarbeta med.Har erfarenhet inom tech-branschen (meriterande). Kan vi vara en match för varandra? Ansök nu så har du chans till att bli en del av vårt team på det moderna kontoret med sundsutsikt i Helsingborg. Sista ansökningsdag är den 9e mars. Tjänsten kan dock komma att tillsättas före denna dag. För frågor kan du kontakta Anna-Maria Hellborg på [email protected]. Varmt välkommen till oss!Här gör vi livet lättare för de som vill göra rätt. Och svårare för de som vill göra fel.

130 dagar sedan
Sista ansökan:
8 augusti 2025