Lediga jobb i Helsingborg
Sök 1140 lediga jobb i Helsingborg! Här hittar du de senaste lediga jobben i Helsingborg inom olika branscher och sektorer, skräddarsydda för din karriär.
Vi på Shark American Sushi växer och söker nu fler stjärnor till vårt team! Vi söker: Sushi-kockar (heltid/deltid) – Erfarenhet krävs Kassa- och serveringspersonal (heltid/deltid) Krav för sushi-kock: ✅ Du måste ha erfarenhet av att arbeta som sushi-kock ✅ Kunna jobba snabbt och effektivt ✅ Hantera stress och leverera hög kvalitet ✅ Vara noggrann, ansvarstagande och ha passion för sushi För kassa- och serveringspersonal: Erfarenhet är meriterande men inget krav Du ska vara snabb, serviceinriktad och villig att lära dig Hos oss får du en trevlig arbetsmiljö, ett härligt team och möjligheten att växa tillsammans med oss! Ansök genom att skicka ett mejl till: 📧 [email protected] Vi rekryterar löpande – skicka din ansökan redan idag! 🙌
vi söker pizzabagare med några års erfarenhet. vi ser gärna att du förutom att baka pizzor även jobba med andra förekommande arbetsuppgifter i restaurangen.
Ta din karriär till nya höjder med VIASALES! Bli en del av vårt växande säljteam och sälj för några av Sveriges största varumärken genom personliga möten med kunder. Som en del av vårt resande säljteam kommer du att få möjlighet att resa runt i landet, upptäcka nya platser och bygga starka relationer med kunder face to face. I den här tjänsten kommer du att vara borta hemifrån på veckodagarna och vi står självklart för både resor och boende, så du kan fokusera helt på att göra affärer och skapa minnesvärda kundupplevelser! Vi erbjuder: Attraktiva provisioner utan tak. Trygg start med garantilön. Kontinuerliga utbildningar inom försäljning och ledarskap. Möjlighet till tjänstebil för att göra dina resor smidigare och mer bekväma. Spännande aktiviteter och tävlingar för att hålla motivationen på topp. Vi söker dig som: Är flytande i svenska. Drivs av att uppnå resultat och älskar utmaningar. Är en social person som trivs med att möta nya människor. Har en passion för att resa och utforska nya platser och har möjlighet att bo borta hemifrån på veckodagarna. Körkort är meriterande, men inget krav. Skicka din ansökan idag då vi rekryterar löpande! För mer information, kontakta: Emmy Zachrisson - [email protected] - 076-872 31 42 Izabel Nilsson – [email protected] – 073-566 00 53
Är du noggrann, effektiv och trivs med ett fysiskt arbete? Då har vi jobbet för dig! Just nu söker vi engagerade medarbetare till ett lager i Kristianstad! Vi söker nu studenter för arbete på en välkänd terminal i Kristianstad. Här kommer du att arbeta på paketbanan och bidra till att paket hanteras snabbt och effektivt. Arbetsuppgifter: - Sortering och hantering av paket på paketbana - Lasta och lossa gods - Mottagning och scanning av försändelser - Truckkörning vid behov Arbetstider: Passen är vanligtvis förlagda mellan 15.00–19.00 och 02.00–06.00 på vardagar, men kan variera. Därför är det viktigt att du är flexibel med din tillgänglighet. DETTA SÖKER VI Vi söker dig som: - Trivs med fysiskt arbete i högt tempo - Är noggrann och effektiv - Är en lagspelare och bidrar till teamets gemensamma mål Krav: - Truckkort A+B - Studerar minst 50 % i minst två år framöver eller jobbar minst 80 %. - Tillgänglig minst två hela vardagar i veckan, även under tentaperioder - Talar och skriver flytande svenska OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Med ödmjukhet, entreprenörskap och en stark drivkraft har vi vuxit från ett litet familjeföretag till en lönsam och stark koncern med ca 850 anställda. Idag finns vi i stora delar av Sverige och vi växer för varje dag som går. Om rollen som Transportchef Vi skulle kunna titulera rollen som affärsområdeschef, avdelningschef eller motsvarande men ditt uppdrag är att svara för att kontinuerligt utveckla våra transporttjänster och vårt kundcenter till såväl privatkunder som företag, dock med tyngdpunkt på B2B. I ditt team har du dels flera transportledare och tillsammans ansvarar ni för att leverera entreprenad-, anläggnings-, återvinnings-, kran- och övriga transporter och logistiklösningar, dels har du ett team med kundservicemedarbetare. Som ansvarig för verksamheten som utgår från vårt kontor i Helsingborg planerar, driver och följer du upp verksamheten. Det är naturligt för dig att stötta teamet i det dagliga arbetet. Du är delaktig i budgetarbete och projektstyrning. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar: Personalansvar, inklusive rekrytering, uppföljning och arbetsmiljö för såväl tjänstemän som chaufförer. Budgetering och ekonomisk uppföljning. Driftplanering och optimering av resurser. Kvalitetskontroll och fordonsuppföljning. Aktivt arbete med kundrelationer. Det här behöver du för att trivas och lyckas hos oss Som Transportchef bör du ha flerårig erfarenhet från åkeriverksamhet och gärna med inriktning mot bygg och anläggning. Sannolikt har du tidigare i karriären arbetat som transportledare men har sedan några år utvecklats vidare som en van ledare inom logistik och transportnäringen. Vi ser att du vill fortsätta utvecklas samtidigt som du får bidra med dina goda erfarenheter. Du har ett stort intresse för affärer och är kund- och resultatinriktad. Du ser det som en självklarhet och trivs med att arbeta nära produktionen och skapa resultat tillsammans med andra. Du är en van användare av Office-paketet. Vi erbjuder dig ett stimulerande arbete med stora möjligheter till personlig- och yrkesmässig utveckling. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan och urval sker löpande men sista dag för ansökan är den 31 maj 2025. I denna rekrytering kommer stor vikt kommer att fästas vid dina personliga egenskaper. Har du frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att kontakta oss: Hampus Johansson Telefon: 010-45 00 200 E-post: [email protected]
SENIOR PROJEKTLEDARE TILL W5 SOLUTIONS I ÄLMHULT Vi söker nu en eller flera erfarna och drivna seniora projektledare. I denna roll kommer du att leda och driva projekt inom produktområdena elverk, simulatorer, batterier och laddare. Du kommer att vara en nyckelperson i att säkerställa att våra projekt levereras i tid, inom budget och med högsta kvalitet. Projektledningen kommer ske både nationellt och internationellt vilket ger dig stora möjligheter att arbeta nära våra kunder i varierande projekt. Du ingår i ett kompetent team av projektledare som har kommersiellt och tekniskt fokus och som sätter en ära i att leverera enligt kundernas förväntningar, till rätt kvalitet och i rätt tid. Som Projektledare är du ofta med redan i anbudsarbetet tillsammans med sälj, du startar upp projektet och tillsammans med produktledaren sätter du systemarkitekturen innan du med hela teamet utvecklar och levererar enligt kundkraven. I teamet har du tillgång till kompetenta ingenjörer, inköpare och produktionspersonal, där du själv har rollen som lagkapten och är den som leder och koordinerar projektet från start till slut, genom planering, arbetsfördelning och uppföljning. Du säkerställer att projektet uppfyller kundernas krav och förväntningar, hanterar projektbudget och resurser effektivt samt identifierar och hanterar risker samt implementerar åtgärder för att minimera dem. Brinner du för kommunikation, att inkludera och dra fördel av kollegors erfarenheter och kompetens samt är en naturlig ledare, då kan W5 vara rätt arbetsplats för dig, där får du möjlighet att utvecklas, både personligt och professionellt. Vi värdesätter ditt driv och din vilja att ständigt utveckla både dig själv, kollegor och verksamheten. I rollen ingår också att arbeta med verksamhetsutveckling inom området, ett steg som vi hoppas kan vara intressant för dig! W5:s kunder är främst i den svenska och internationella försvarssektorn, en bransch som vi gärna ser att du har erfarenhet av eller har intresse för. Visst låter detta som en spännande roll i en bransch med högt säkerhetstänk och med ett viktigt syfte både nationellt och internationellt? Välkommen till oss! DIN PROFIL Du som antar denna utmaning är troligen utbildad ingenjör eller har motsvarande praktisk erfarenhet som projektledare. Du är van att verka inom tillverkningsindustrin, allra helst i en internationell miljö. Vidare är du trygg och självgående i det kravställande arbetet och besitter goda tekniska kunskaper inom t.ex. el, mekanik och automation. Ditt goda affärssinne ser vi som en självklarhet, likaså att du är van att driva och slutföra projekt enligt uppsatt budget och tids- och leveransplaner. Du är naturligt driven och har förmågan att på ett strukturerat sätt skapa förutsättningar för dig och teamet att gemensamt nå framgångar och goda resultat. Som person är du självgående, kommunikativ och gillar att arbeta i team. Du drivs av att nå mål och ha flerårig erfarenhet av att leda och slutföra projekt. Vidare har du en god social kompetens och brinner för att coacha och utveckla dina kollegor till deras fulla potential. Självklart har du även goda administrativa kunskaper och gillar att jobba systematiskt och effektivt. Vi ställer krav på B-körkort då tjänsteresor kan förekomma, såväl inom som utom Sverige. Du talar flytande svenska och engelska, övriga språkkunskaper är meriterande. OM TJÄNSTEN Tjänsten är en tillsvidareanställning med direktanställning till W5 Solutions med plats på deras kontor i Älmhult. Vi tillämpar individuell lönesättning där fast månadslön ingår som en del av anställningsvillkoren. Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. ÖVRIGT Ansökningar via mail behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Välkommen med din ansökan redan i dag!
Drömmer du om att starta dagen med doften av nybryggt kaffe, glada gäster och en positiv arbetsmiljö? Nu söker vi på Hotell Stadsparken i Helsingborg en ansvarstagande och serviceinriktad frukostvärd/frukostvärdinna som vill vara med och ge våra gäster en fantastisk start på dagen! Om oss: Vi är ett charmigt och personligt hotell i centrala Helsingborg med 64 hotellrum, 7 lägenheter och tre konferenslokaler. Vi serverar hotellfrukost alla dagar och måndag – torsdag bjuder vi hotellets gäster på en lättare kvällsmåltid. Vi är en del av Ekman Hotels, en svensk hotellkedja som värnar om värdskap, kvalitet och unika upplevelser. Hos oss möts du av en familjär stämning där varje gäst ska känna sig som hemma - och varje medarbetare som en viktig del av teamet. Om rollen: Vi söker dig som är stresstålig och gillar ett högt tempo. Som frukostvärd/frukostvärdinna ansvarar du för att frukosten serveras med kvalitet, leende och struktur. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat: Framdukning och servering av frukostbuffé. Förbereda frukost och kvällsmat. Välkomna och ta hand om gäster under frukosten. Leda och planera arbetet tillsammans med kollegorna. Hålla rent och snyggt i matsal, kök och förråd. Ansvara för beställningar. Ta emot varuleveranser. Säkerställa att rutiner för hygien och livsmedel hanteras korrekt. Vi söker dig som: Är morgonpigg och har ett naturligt servicetänk Behåller lugnet även i stressfulla situationer Är nogrann, självgående och trivs med ansvar Hittar lösningar på eventuella problem som uppstår Har tidigare erfarenhet av frukost/servering/kök Talar svenska och engelska Har ett glatt humör och gillar att sprida god stämning Arbetstider: Tidiga morgnar från 05:30 vardagar och från 06:30 varannan helg. Lön: Enligt kollektivavtal. Låter detta som något för dig? Skicka din ansökan och CV till [email protected] så snart som möjligt. Rekrytering sker löpande.
Gör skillnad. Varje dag. Vi är glada att välkomna en ny kollega till vårt team! Vi letar efter dig som vill bidra till att vidareutveckla vår verksamhet. Om du vill arbeta i en dynamisk miljö där varje dag bjuder på nya utmaningar, kan du vara den vi söker till Vårdcentralen Drottninghög i Helsingborg. Hos oss blir du en del av ett sammansvetsat team med stor gemenskap och bred kompetens! Vårdcentralen Drottninghög är belägen i nordöstra Helsingborg nära det vackra friluftsmuseet Fredriksdal. Det är ett mångkulturellt område, vilket gör vårt arbete än mer varierande och spännande. Vi har idag cirka 7 500 listade patienter och ungefär 800 listade barn på barnavårdscentralen (BVC). På vårdcentralen finns specialistmottagningar inom bland annat diabetes, astma/KOL, livsstilsfrågor samt ett eget labb som bemannas av undersköterskor. Fysioterapeuter, psykolog, dietist och arbetsterapeut är med oss i teamarbetet och gör att vi kan ha en hög kvalitet i det arbete vi gör. På vår distriktssköterskemottagning arbetar vi med äldrevårdsmottagning i nära samarbete med hemsjukvården i området och vi gör också minnesutredningar. Vi har en familjecentral, Oliven, med tillhörande BVC. Dessutom har vi, i ett nära samarbete med Arbetsmarknadsförvaltningen, Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen, utvecklat ett rehabiliteringsteam, som bland annat består av försäkringsmedicinskt sakkunnig läkare och rehabiliteringskoordinator. Hos oss välkomnas du av cirka 30 medarbetare som arbetar i tvärprofessionella team i ett öppet, positivt och kreativt arbetsklimat. Vi är alla stolta över det goda arbetsklimat som råder och sätter stort värde i att arbeta i ett mångkulturellt område. Nu ser vi fram emot att välkomna en ny kollega. Vi har ständigt pågående utvecklingsarbete på vårdcentralen för att förbättra kvalité och arbetsmiljö där nya idéer och tankar tas väl emot. Region Skåne erbjuder Friskvårdsbidrag, möjlighet till flexibel arbetstid, utbildningstid digitalt och i vissa fall fysiskt, gällande kollektivavtal, individuellt anpassad arbetsmiljö. Den sociala gemenskapen prioriteras också med olika gemensamma aktiviteter utanför arbetstiden om man önskar vara med. Goda möjligheter till allmänna kommunikationer och även tillgång till parkering. ARBETSUPPGIFTER Här får du ett varierande och självständigt arbete. Som distriktsköterska hos oss får du bland annat möjlighet att arbeta på vår äldrevårdsmottagning och distriktssköterskemottagning. I tjänsten arbetar du även på vår familjecentral och till viss del på vårdcentralens gemensamma mottagning. När du börjar hos oss får du ta del av regelbundna utbildningar inom relevanta områden som stödjer både din yrkesroll och verksamhetens behov. Då vi har många nya och roliga projekt att se fram emot förväntar vi oss att du är delaktig och drivande i vårt förbättringsarbete och vår verksamhetsutveckling. Därför söker vi dig som ser betydelsen av att ta del av varandras kunskaper och kompetenser, allt i linje med att vi ska erbjuda våra patienter bästa möjliga vård. KVALIFIKATIONER Vi välkomnar dig som är legitimerad sjuksköterska med vidareutbildning till distriktssköterska med behörighet att verka inom svensk sjukvård. Språkkunskaper i svenska motsvarande lägst nivå C1 enligt Europarådets nivåskala är ett krav. Vi söker dig som har ett intresse för primärvård och som tillsammans med oss vill påverka och utveckla verksamheten. Som person har du ett genuint intresse för människor. Vi ser också att du är flexibel, ansvarstagande och handlingskraftig. Ett gott bemötande med hög servicevilja är en annan viktig egenskap för oss. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. I denna rekryteringsprocess tillämpas löpande urval. Varmt välkommen med din ansökan idag. Vi ser fram emot att lära känna dig! ÖVRIGT Primärvården Skåne - I första hand för hela livet. Primärvården Skåne är Region Skånes primärvård i egen regi. Vi är ca 3 500 medarbetare som varje dag arbetar för att ge Skånes invånare nära vård av hög kvalitet och ett gott bemötande, genom livets alla skeden. Detta gör vi utifrån Region Skånes värdegrund välkomnande, drivande, omtanke och respekt. Primärvården Skåne bedriver verksamhet över hela Skåne, både i städer och på mindre orter. Vi möter patienter med olika behov, bakgrund och förutsättningar fysiskt på våra mottagningar eller digitalt. Vår verksamhet är konkurrensutsatt och behöver nå ut till människor i alla åldrar, med olika bakgrund och på olika platser i Skåne. Primärvården Skåne baserar sin positionering på samma grund som Region Skåne, som finns beskrivna i varumärkesguiden för Region Skåne. Primärvården Skånes verksamhetsidé Primärvården Skåne ska erbjuda personcentrerad vård med hög medicinsk kvalitet och kontinuitet. Vi skapar förtroende och bygger relationer genom respekt och ett professionellt bemötande. Vi är tillgängliga och erbjuder en hälso- och sjukvård som främjar hälsa och välbefinnande för Skånes alla invånare.
Vill du tillsammans med oss sätta Påarp på kartan och se till att våra elever har möjlighet att bli sitt bästa jag? Här har du chansen att vara med i vår breda satsning att fortsätta skapa positiva förutsättningar för våra elever. Vi har högt söktryck och behöver förstärka vårt kompetenta arbetslag där Relation, Kommunikation och Motivation står i fokus. Om arbetsplatsen Helsingborgs stads skolor är en resursstark och värdestyrd organisation. Här blir du som medarbetare en viktig del i vår gemensamma vision att skapa den bästa skolan för varje barn och elev. Strax utanför Helsingborg hittar du Påarps skola, en F-9 skola med cirka 560 elever. Skolan är belägen i ett lummigt grönområde mitt i byn och förmedlar känslan av en liten skola i stort format. Hos oss möter du lyhörda kollegor i en naturlig delarkultur där du blir ett viktigt bidrag till en skola i utveckling. Vi arbetar för att skapa plats och utrymme för alla barn och elever att växa. Genom vår pedagogik och vårt förhållningssätt strävar vi efter att utveckla elevens förmåga att ta ansvar för sin egen undervisning i en trygg och studiemotiverad miljö. Arbetsuppgifter Du undervisar i engelska, svenska och spanska i åk 6-9, där du delar ansvaret för grupperna med dina ämneskollegor; ni planerar, dokumenterar, bedömer och driver arbetet framåt. Tillsammans skapar ni positiva förutsättningar både för individuell utveckling för eleven men även för att på gruppnivå skapa bra premisser. Vi har hög lärartäthet och du och dina kollegor delar årskurserna efter elevernas behov och efter era arbetsområden. Arbetslagets motto är "alla elever är allas elever" vilket ger en tydlig bild av deras starka vilja till samarbete och att ge eleverna en hel skoldag. För oss är det viktigt att eleverna ges samma möjligheter oavsett vilken klass de går i; eleverna känner igen sig i andra elevers arbete och kan såväl inspireras av varandra som stötta sina skolkamrater. Din uppgift är att planera, genomföra och bedöma elevernas arbete och konkretisera målen så att eleverna får tydliga och bra förutsättningar för att lyckas med sitt skolarbete. Du kommer att arbeta nära tillsammans med lärare och annan personal i ett engagerat arbetslag. Du inspirerar eleverna till nya upptäckter och stärker och utvecklar elevernas sociala samspel samt är en självklar förebild för dem. Vad vi erbjuder Vi erbjuder dig ett omväxlande, ansvarsfullt och stimulerande arbete med möjligheter till egen utveckling. Arbetsplatsen är rökfri och hälsomedveten. Som anställd får du ett friskvårdsbidrag på 3000 kronor per år. Kvalifikationer Vi söker dig som har lärarlegitimation och är behörig att undervisa i engelska, svenska och spanska. Har du även behörighet i ett annat ämne ses det som meriterande likaså om du tidigare har erfarenhet av utvecklingsarbete. Vi förväntar oss att du är en kreativ person som vill och vågar ta egna initiativ. Du har positiva höga förväntningar på elevernas förmågor och en vilja och ambition att ständigt utveckla verksamheten mot en inkluderande lärmiljö som fångar eleverna oavsett förutsättningar och intresse. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet för att på bästa sätt driva arbetet framåt. Att jobba i Helsingborgs stad Vill du vara med och skapa en bättre stad tillsammans med helsingborgarna? Då ska du jobba i Helsingborgs stad. Här kan du använda din kreativitet och drivkraft till att göra livet lättare och tryggare för våra invånare, besökare och näringsliv. Tillsammans med nyfikna och hjälpsamma kollegor gör du skillnad i människors liv, både idag och i framtiden. Ett bra jobb idag, en bättre stad imorgon. Här kan du läsa mer om hur det är att jobba i staden: https://helsingborg.se/arbete/sa-ar-det-att-jobba-i-staden/ Övrig information Vi tillämpar fortlöpande urval. Sista ansökningsdag: 20250510 Anställningsform: Ferietjänst Omfattning: 100% Tillträdesdatum: 20250805 Varaktighet: 20260612 med möjlighet till förlängning Antal tjänster: 1 I Helsingborgs stad gillar vi olika. Vi strävar efter att våra medarbetare ska spegla våra invånare och värnar om det värde som jämn könsfördelning samt mångfald tillför våra verksamheter. Tjänsten tillsätts under förutsättning att tjänsten inte behöver tas i anspråk för redan tillsvidareanställda medarbetare. Om du blir erbjuden tjänst inom förskola och skola eller öppen fritidsverksamhet ska du uppvisa giltigt utdrag från polisens belastningsregister För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Helsingborgs stad använder vi rekryteringsverktyget ReachMee. Därför ber vi dig att skicka in din ansökan via ReachMee genom att klicka på ansökningslänken i annonsen. Du som söker jobb och har skyddade personuppgifter ska kontakta rekryterande chef i annonsen som kommer guida dig vidare för en säker ansökningsprocess. Du ska inte ansöka digitalt via ansökningslänken. Då vi inför denna rekrytering redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda undanber vi oss vänligen men bestämt att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.
Om tjänsten Är du student eller har en annan huvudsaklig sysselsättning och söker ett deltidsjobb? Vi söker nu processoperatörer till Santa Marias tortillafabrik i Landskrona! Som processoperatör kommer du att arbeta i en varierad roll inom produktionen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: • Övervakning och rengöring av maskiner. • Produktbyten och kvalitetskontroller. • Rapportering och registrering av eventuella fel, stopp och reklamationer. Arbetstiderna kommer vara dagtid (08.00-14.00 och 06.00-14.00) måndag - torsdag, där antal arbetsdagar varierar vecka för vecka. En perfekt chans att kombinera arbete med studier eller annan sysselsättning. Om dig Vi söker dig som är disciplinerad, nyfiken och tar egna initiativ. Du är kommunikativ, noggrann och har ett starkt fokus på säkerhet. Eftersom arbetet innebär skift ser vi det som viktigt att du är flexibel och bekväm med att arbeta varierande arbetstider. Viktigt för tjänsten är: • Du har fyllt 18 år • Har en annan huvudsaklig sysselsättning (studier eller annat jobb) på minst 50 %. • Minst två terminer kvar om du studerar. • Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. • Tillgänglig för heltidsarbete under sommaren Meriterande • Erfarenhet av arbete i fabriksmiljö • Truckkort, travers- och liftkort Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet! Om Paulig Paulig är ett familjeägt livsmedelsföretag som vill skapa en ny, hållbar matkultur - för både människa och planet. Paulig erbjuder smaker i alla former: kaffe och drycker, Tex Mex och kryddor, snacks och växtbaserade alternativ. Företagets varumärken är Paulig, Santa Maria, Risenta, Poco Loco och Zanuy. Pauligs omsättning uppgick 2022 till 1.1 miljader euro. Företaget har 2 300 passionerade medarbetare i 13 länder som alla samlas kring syftet “For a life full of flavour“. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Beatrice Arvidsson via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 1140 jobb