Lediga jobb i Helsingborg
Sök 1065 lediga jobb i Helsingborg! Här hittar du de senaste lediga jobben i Helsingborg inom olika branscher och sektorer, skräddarsydda för din karriär.
Movant Helsingborg söker dig som vill arbeta med måluppfyllelse för våra elever och med studieadministration Vi önskar förstärka vår skola med en socionom, socialpedagog, studie- och yrkesvägledare eller en specialpedagog. Du blir en del av en serös organisation och av en skola med kunniga, värdegrundsbaserade och glada kollegor. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av studieadministration såsom upprättande av studieplaner / yrkespaket, av olika slags studieinformation till våra elever och arbete med att sätta betyg i våra olika system samt övriga närliggande uppgifter. Du kommer även att arbeta med våra elever, så att de når målen med sina studier och på ett elevvårdande sätt, baserat i forskning. Du är en stödresurs i skolans fokus på måluppfyllelse och på att sätta undervisningen i centrum. Du är även en del i att skapa förutsättningar för våra elever att trivas och utvecklas. I dina arbetsuppgifter ingår även arbete med tex ISO, SAM och andra liknande skoluppgifter, som förekommer inom vuxenutbildningen. Du förväntas delta i forum för kollegialt lärande, förstå och lära dig vad det innebär att arbeta på gymnasial nivå inom komvux och vidareutveckla dig löpande. Som yrkesprofessionell har du kunskap, erfarenhet och brinner för livslångt lärande och för våra styrdokument. I din yrkesroll följer du givna instruktioner, är lyhörd och noggrann. Vi förväntar oss att du håller i och håller ut, möter alla med ett vänligt och inkluderande sätt och delar med dig av din kunskap. Du visar stor ödmjukhet för dina kollegors kunskap och för våra elevers olika bakgrund och målbilder. Din personlighet utmärks av en vilja att göra rätt, god samarbetsförmåga, flexibilitet, effektivitet och förmåga till relationsskapande. Du kommer till omtänksam organisation där du erbjuds kompetensutveckling och goda möjligheter till fler och intressanta utmaningar. Vi önskar att du i din ansökan besvarar följande 3 frågor: • På vilket sätt har du arbetat konkret med studieadministration? • Vad tänker du att måluppfyllelse innebär inom vuxenutbildning och mer specifikt inom yrkesvux? • Hur kan du bidra på en skola inom vuxenutbildningen, som har sitt säte i Helsingborg? Meriterande + Formell kompetens: Det är ett krav att du har en examen inom något av följande områden; som socionom, socialpedagog, studie- och yrkesvägledare eller specialpedagog och att du har erfarenhet av studieadministration. Det är meriterande med tidigare undervisningserfarenhet inom vuxenutbildningen och erfarenhet av elevhälsoarbete. Körkort: B körkort fordras. Tillträdesdag: gärna under tidig höst Placeringsort: Helsingborg Tjänstens omfattning: Heltid eller Deltid Anställningsform: Tillsvidare, som inleds med en provanställning på 6 månader Sista ansökningsdag: 25-08-03. Vi kallar löpande till intervjuer och blir du aktuell, så kontaktas du. Välkommen att skicka in CV, ansökningsbrev, svar på annonsens 3 frågor och motivering till varför du ska kallas till intervju. Kontaktperson: Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Rektor Magdalena Tegeborn O´Keeffe, Tfn. 076 – 101 41 42 eller [email protected]
Movant Helsingborg söker dig som vill arbeta med måluppfyllelse för våra elever och med studieadministration Vi önskar förstärka vår skola med en studie- och yrkesvägledare, socionom, socialpedagog eller specialpedagog. Du blir en del av en serös organisation och av en skola med kunniga, värdegrundsbaserade och glada kollegor. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av studieadministration såsom upprättande av studieplaner / yrkespaket, av olika slags studieinformation till våra elever och arbete med att sätta betyg i våra olika system samt övriga närliggande uppgifter. Du kommer även att arbeta med våra elever, så att de når målen med sina studier och på ett elevvårdande sätt, baserat i forskning. Du är en stödresurs i skolans fokus på måluppfyllelse och på att sätta undervisningen i centrum. Du är även en del i att skapa förutsättningar för våra elever att trivas och utvecklas. I dina arbetsuppgifter ingår även arbete med tex ISO, SAM och andra liknande skoluppgifter, som förekommer inom vuxenutbildningen. Du förväntas delta i forum för kollegialt lärande, förstå och lära dig vad det innebär att arbeta på gymnasial nivå inom komvux och vidareutveckla dig löpande. Som yrkesprofessionell har du kunskap, erfarenhet och brinner för livslångt lärande och för våra styrdokument. I din yrkesroll följer du givna instruktioner, är lyhörd och noggrann. Vi förväntar oss att du håller i och håller ut, möter alla med ett vänligt och inkluderande sätt och delar med dig av din kunskap. Du visar stor ödmjukhet för dina kollegors kunskap och för våra elevers olika bakgrund och målbilder. Din personlighet utmärks av en vilja att göra rätt, god samarbetsförmåga, flexibilitet, effektivitet och förmåga till relationsskapande. Du kommer till omtänksam organisation där du erbjuds kompetensutveckling och goda möjligheter till fler och intressanta utmaningar. Vi önskar att du i din ansökan besvarar följande 3 frågor: 1-På vilket sätt har du arbetat konkret med studieadministration? 2-Vad tänker du att måluppfyllelse innebär inom vuxenutbildning och mer specifikt inom yrkesvux? 3-Hur kan du bidra på en skola inom vuxenutbildningen, som har sitt säte i Helsingborg? Meriterande + Formell kompetens: Det är ett krav att du har en examen inom något av följande områden; som studie- och yrkesvägledare, socionom, socialpedagog eller specialpedagog och att du har erfarenhet av studieadministration. Det är meriterande med tidigare undervisningserfarenhet inom vuxenutbildningen och erfarenhet av elevhälsoarbete. Körkort: B körkort fordras. Tillträdesdag: gärna under tidig höst Placeringsort: Helsingborg Tjänstens omfattning: Heltid eller Deltid Anställningsform: Tillsvidare, som inleds med en provanställning på 6 månader Sista ansökningsdag: 25-08-03. Vi kallar löpande till intervjuer och blir du aktuell, så kontaktas du. Välkommen att skicka in CV, ansökningsbrev, svar på annonsens 3 frågor och motivering till varför du ska kallas till intervju. Kontaktperson: Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Rektor Magdalena Tegeborn O´Keeffe, Tfn. 076 – 101 41 42 eller [email protected]
Studiecoach – Flexibelt och meriterande extrajobb Undervisa i dina ämnen och utveckla eftertraktade färdigheter som ledarskap och pedagogik. Bli en förebild för dina elever, samtidigt som du har tid till egna studier och fritid! Flexibelt och enkelt att kombinera med studier och fritid Mycket utvecklande och en merit som imponerar Gör skillnad och bli en förebild för dina elever Ansök till jobbet här: https://www.allakando.se/laxhjalp-jobb/ Så fungerar jobbet som studiecoach Du väljer enkelt de uppdrag som passar dig och dina ämnen på vår lärarportal Ni träffas hemma hos din elev, på en plats centralt eller online Lektionerna är på 90-120 minuter, en eller två gånger i veckan Extrajobbet passar perfekt för dig som: Går på exempelvis gymnasiet eller universitet Vill göra skillnad för andra människor Är positiv och engagerande Har goda ämneskunskaper i dina ämnen Kan extrajobba minst 4 timmar i veckan Kommunicerar effektivt på svenska i tal och skrift Flexibelt extrajobb utan krav på förkunskaper: Undervisa i hemmet, på ett bibliotek eller online Välj själv ämnen och på vilken nivå du vill undervisa Jobba på de dagar och tider som passar dig Inga förkunskaper krävs, vi utbildar dig! Bonus! Du som jobbar hos oss en längre period får även kostnadsfri tillgång till exklusivt studiematerial som hjälper dig säkra försprånget inför exempelvis högskoleprovet! https://www.allakando.se/hogskoleprovet/ Ansök till jobbet på 3-4 minuter Du ansöker enkelt och smidigt på vår karriärsida: https://www.allakando.se/laxhjalp-jobb/ Ansökan tar endast några minuter – sedan blir du kallad till intervju för jobbet som studiecoach på Allakando! Läs mer om oss här: https://www.allakando.se En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Studiecoach online: https://www.allakando.se/laxhjalp-online/ Studiecoach i matematik: https://www.allakando.se/mattehjalp/ Privatlärare i matematik: https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Personlig nanny: https://nannypoppins.se/ Privat barnvakt: https://barnvakt.se/ Au pair i USA: https://my-nanny.se/au-pair/ Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Personlig studiecoach i Stockholm: https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm/ Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg/ Barnvakt i Stockholm: https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm/
Kalkylator / Projektledare till Skåne NKR Demolition AB söker nu en kalkylator / projektledare som kommer att arbeta med hela processen från anbudsförfrågan till överlämnad offert till kund. Det är en roll där man både får arbeta självständigt och i team. Söker du en fartfylld roll i ett bolag som har fokus på miljö och materialåtervinning så är detta tjänsten för dig! NKR Demolition AB arbetar med rivning, demontering, asbestsanering, miljösanering, nedskärning, sprängning, krossning och brandrengöring. Vi har en återvinningsfaktor på 95% och är marknadsledande när det gäller rivning och återvinning. Arbetsuppgifter I rollen som kalkylator kommer du göra beräkningar på anbud för att ta fram underlag för offerten till kund. Du kommer även att handlägga frågor av kontraktskaraktär, samt ta hand om dokumentationen i projekten. Projekten kan variera och det kan vara kunder inom bygg, anläggning, infrastruktur, fastighet, energi och massaindustrin. I ditt arbete kommer du att besöka kunderna på plats för att kunna ta med dig helheten i en offert. NKR Demolition är verksamt i hela Sverige men för denna tjänst gäller primärt att utöka våra marknadsandelar i Skåne. I tjänsten ingår att verka som projektledare vid olika rivningsprojekt med ansvar för uppföljning av projekten som du har kalkylerat. Utgår från kontoret i Hasslarp Besöka kunderna på plats Utföra beräkningar på anbud Ta fram dokumentation för projekten Driva och genomföra egna projekt Utvärdering och uppföljning av kalkylerna Presentera resultat för kalkylchef och VD I rollen som kalkylator / projektledare rapporterar du till kalkylchef men mycket dialog förekommer även med företagets VD. Din profil För att trivas som kalkylator bör du vara strukturerad, noggrann och ha en god helhetssyn där du har lätt för att förstå olika samband. Du trivs i ett arbete med högt tempo, där man både arbetar självständigt och i team. Du har ett utpräglat siffersinne och tycker om att arbeta mot tydliga deadlines. Du kommer att ha mycket dialog med kunder, kollegor och leverantörer så du bör trivas med det. Kvalifikationer Akademisk utbildning, alternativt likvärdiga kunskaper Dokumenterad erfarenhet från roll som kalkylator / anbudsingenjör Kunskaper inom ritningsläsning Kunna driva egna rivningsprojekt Vana från entreprenadverksamhet Goda kunskaper i Excel B-körkort Kontakt och ansökan För frågor om tjänsten kontakta Karsten Rasmussen, CEO, 072-743 66 77, [email protected]. Skicka in din ansökan via ansökningsknappen. Vi arbetar med löpande urval under denna rekrytering, vi vill därför gärna ha in din ansökan snarast möjligt. Välkommen med din ansökan! Om företaget Om NKR Demolition Group Med en lång erfarenhet inom branschen, toppmodern utrustning och högt kompetenta medarbetare levererar NKR alltid ett kvalitetsarbete med högt fokus på säkerhet och miljö. NKR Demolition Sweden AB är marknadsledande när det gäller rivning och återvinning. I den mån det är möjligt fokuserar företaget på återvinning av nedbrytbart material. Vill du veta mer om NKR´s arbetsprocesser och hur vi återvinner material från rivning, besök vår hemsida https://www.nkr-rivning.se/ NKR Demolition Sweden AB’s huvudkontor finns utanför Helsingborg. Projekten sträcker sig över hela landet och är en del av moderbolaget NKR Demolition Group, som under sina 40 år varit marknadsledande inom rivning och återvinningsbranschen. NKR anlitas till varierande uppdrag, alltifrån rivning inom industri-, bygg och fastighetsbranschen med goda resurser på toppmodern maskinpark och kompetent personal.
🚀 Vill du tjäna bra, utvecklas snabbt och ha kul på jobbet? Vi söker fältsäljare till vårt unga, drivna team inom solenergi!☀️ Är du social, tävlingsinriktad och vill ha ett jobb där du kan påverka både din inkomst och framtid? Vi söker nya stjärnor som vill hänga med oss på resan mot en grönare värld och samtidigt bygga sin karriär i ett fartfyllt, ungt team!💫 Om jobbet: Som fältsäljare kommer du att möta kunder och hjälpa dem att förstå fördelarna med våra smarta solcellslösningar och energilagring. Du driver hela affären från första kontakt till avslut. Självklart får du en grym säljutbildning av oss och stöttning hela vägen. Dina arbetsuppgifter: ⭐️Träffa nya kunder och presentera våra lösningar ⭐️Skapa och boka kundmöten ⭐️Skriva offerter och följa upp affärer ⭐️Delta i mässor och events Vi söker dig som: ▫️Älskar att tävla och nå nya mål ▫️Vill utvecklas snabbt ▫️Gillar variation i vardagen ▫️Är social, orädd och gillar att träffa nya människor ▫️Erfarenhet av försäljning? Grymt men inget måste! Vi lär dig allt via vår säljutbildning. Vi erbjuder: ⭐️Möjlighet till fast grundlön + hög provision ⭐️Säljtävlingar och roliga teamaktiviteter ⭐️Säljutbildning och daglig coaching ⭐️Resor och fina priser ⭐️Möjlighet att klättra snabbt junior till senior ⭐️Junior säljare: Tillgång till poolbil ⭐️För våra seniora stjärnor: förmånsbil (Tesla!) ⭐️Varierande arbetstider: Vi gillar frihet under ansvar Om anställningen: Start: Omgående eller enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Anställning: Provanställning 6 månader (med möjlighet till fast) Plats: Du utgår från våra kontor, men jobbar främst ute på fältet Vill du vara med på vår resa? Vi rekryterar löpande så sök redan idag! Ansök direkt via mail, ring eller smsa! 0733838080 [email protected]
NRG Agency söker efter de bästa butiksambassadörerna för Asics. Vi är ute efter säljare som har ett stort intresse för sport, gärna löpning och skor. Om kunden Asics är en japansk tillverkare av sportkläder och sportskor. De grundades 1940 och namnet är en akronym för Anima Sana In Corpore Sano som är en variant på mens sana in corpore sano, det vill säga "en sund själ i en sund kropp". Arbetsuppgifter Som butiksambassadör kommer du att: Arbeta med att sälja och visa upp skor för kunder i butik Vara ansiktet utåt för Asics Hjälpa kunder att hitta den rätta Asics skon Vara behjälplig för kunder i butik Skicka in en kortare enkät till Asics efter varje pass Din erfarenhet Erfarenhet av detaljhandeln och försäljning Van att möta människor och kunna hantera olika typer av personer Fördel om du har erfarenhet/intresse av löpning och träning över lag Personliga egenskaper: Som butiksambassadör för Asics så tror vi att du är: En universitetsstudent Flexibel och lättsam Social och framåt med egen initiativförmåga Intresserad av rörelse och sport. Arbetstider Lördag (6 timmars skift) Söndag (6 timmars skift) Period Start: 16 augusti Slut: 21 september Utbildning: 6e augusti. Arbetet sker under 6 helger. Övrigt: Du blir anställd av NRG Sweden och representerar Asics i en Stadium butik. Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag. Planerad start i butik är 16 augusti, men dessförinnan sker introduktion och utbildning. Om du har några frågor om tjänsten, vänligen kontakta Jennie Valentin, [email protected] Om oss NRG är brand activation-byrån som tar ditt varumärke till nästa nivå. Vi är din självklara partner för effektiva försäljnings- och marknadsföringsstrategier. Med fokus på sömlösa omnichannel-kampanjer, särskilt inom retail, ser vi till att ert varumärke når era kunder vid varje avgörande kontaktpunkt i deras köpresa - oavsett om det är i butiken, på bussen eller i soffan. Med nästan 30 års erfarenhet vet vi vikten av att kombinera kreativitet, funktionalitet och effektivitet. Vår expertis inom både varumärkesbyggande och kommersiell strategi gör att vi kan skapa skräddarsydda lösningar som stärker ditt varumärkes synlighet och levererar verkliga affärsresultat. I en digital värld som ständigt förändras, där kvalitet och innovation är avgörande, hjälper vi dig att ligga steget före. Oavsett om du lanserar en ny kampanj, bygger långsiktig kundlojalitet eller förstärker ditt team med specialistkompetens, erbjuder vi verktygen och strategierna du behöver för att lyckas.
Om dig Är du en noggrann och erfaren svarvare som trivs i en miljö där kvalitet och teknisk kompetens står i fokus? Nu söker vi dig som vill bli en del av ett sammansvetsat team i en modern verkstad med högt tempo och varierande uppdrag. Om tjänsten I rollen som svarvare kommer du att arbeta med tillverkning av komponenter en mängd olika metalliska material beroende på kundens behov främst i mindre serier med höga krav på precision. Du kommer att arbeta både självständigt och i nära samarbete med andra inom produktion och teknik. Arbetet sker främst i CNC-styrda svarvar, men även manuella maskiner förekommer. KRAV: - Erfarenhet av arbete som svarvare i metalliska material. - God förståelse för ritningsläsning och mätteknik - Ett lösningsorienterat arbetssätt och ett öga för detaljer - Förmåga att arbeta självständigt och ta ansvar för dina uppdrag - Kan arbeta dagtid då arbetet är förlagt mellan 07:00-16:00 För resor till och från arbetsplatsen krävs körkort och tillgång till bil. Ansökan Varmt välkommen med din ansökan via ansökningslänk nedan! Ansökningarna behandlas löpande och konfidentiellt. Observera att vi ej har möjlighet att behandla ansökningar som inkommer via mail eller andra kanaler. Vid frågor om tjänsten når du oss under vardagar, kl. 08-17 på 042-21 02 99. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se. Om Processbemanning Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag. Läs mer om oss på www.processbemanning.se
Välkommen in till en ny framtid på Riksbyggen! Riksbyggen är ett kooperativt företag som innebär att vi är medlemsägda och att vi arbetar efter våra fyra kärnvärden: Nytänkande, Trygghet, Samverkan och Långsiktighet. Vi utvecklar hållbara boendemiljöer och är samtidigt en av Sveriges största fastighetsförvaltare med både bostadsrättsföreningar, företag och offentliga fastighetsägare som kunder. Oavsett dina intressen eller mål, är du alltid välkommen hos oss. Projektutvecklare Ombyggnad Norra Skåne Vår ombyggnadsverksamhet är en viktig del för Riksbyggens helhet och för vårt långsiktiga engagemang med våra kunder. Vi söker nu en ny Projektutvecklare med placering i Helsingborg. Hos oss gör du skillnad Projektutvecklare ansvarar för arbetet i tidiga skeden i projekt, dvs driver och leder arbetet med bearbetning av kunder för införsäljning av underhålls- och ombyggnadsprojekt. Som Projektutvecklare ska du i huvudsak fokusera på att generera affärer med kunder i tidiga skeden och få relationen med fastighetsförvaltningens lokala marknadsområde. Projektutvecklare kan, om behov finns, även agera som projektledare i senare skeden av projekten. Du kommer att samverka med fastighetsförvaltningens leveranschefer och kundgruppschef för att hitta projektpotentialer och jobba med en flerårsbudget för projekt i ditt område. Projektutvecklaren ansvarar för Ombyggnads deltagande i införsäljningsaktiviteter såsom mässor, kundaktiviteter etc samt representerar Ombyggnad i de lokala samarbetsforum inom fastighetsförvaltningen kring kommande projekt. Du bidrar med din kompetens och ditt engagemang Du är utbildad byggingenjör eller civilingenjör eller har flera års arbetslivserfarenhet från fastighets eller entreprenörsbranschen. Du har flerårig erfarenhet av leda ombyggnadsprojekt. Det är meriterande om du har erfarenhet av Riksbyggens ombyggnadsverksamhet och Riksbyggens ombyggnadsavtal. Som person är du ambitiös, ansvarstagande, och hjälpsam. Du inspirerar, engagerar och motiverar tillsammans med dina kollegor. Det är viktigt att du har goda ledaregenskaper, bra samarbetsförmåga och är lyhörd inför dina kunder. Drivkraft och kommunikativ förmåga är nyckeln till ett gott samarbete med såväl kunder som kollegor. Du är affärsmässig och har förmåga att se och möta kundernas behov. Tjänsten är placerad i Helsingborg men du kan komma att arbeta på andra orter inom marknadsområde Ombyggnad Södra som täcker Norra Skåne och Halland. Tjänsten som är på heltid kräver körkort och tillgång till egen bil. I tjänsten förekommer en del möten på kvällstid. Riksbyggen strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Riksbyggen tillämpar provanställning. Ansökan Din ansökan skickar du via www.riksbyggen.se Lediga Jobb senast 2025-08-10. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så sök redan idag! Intervjuer sker tidigast from 6 augusti. Har du några frågor eller funderingar? Kontakta leveranschef Anna Larsson på telefon 042-185458 eller email: [email protected] Vi ser fram emot din ansökan! Övrigt Som anställd på Riksbyggen förväntas du också vara ledamot i någon/några bostadsrättsföreningar, i de fall du har ledamotsuppdrag så utgår ett ansvarsarvode. Klicka HÄR om du är nyfiken på Riksbyggen. Till rekryteringskonsulter, annonssäljare etc. Vi har redan beslutat vilka vi samarbetar med vid rekryteringar samt var vi vill synas. Vi undanber oss därför kontakt från försäljare i dessa frågor.
Är du en strukturerad och serviceinriktad student med ett intresse för logistik och kundrelationer? Vill du få värdefull erfarenhet inom Supply Chain i en nordisk kontext? Då kan det här vara rätt möjlighet för dig! Om jobbet Som studentmedarbetare kommer du att stötta vårt nordiska kundserviceteam inom Supply Chain. Du blir en viktig del av vårt dagliga arbete med att säkerställa att våra kunder får snabb och professionell service. Samtidigt bidrar du till avdelningens mål att säkerställa en effektiv försörjningskedja, där vi alltid fokuserar på hög kundnöjdhet. Dina arbetsuppgifter kommer att omfatta: Hantering av kundförfrågningar via mejl och telefon Uppföljning av orderstatus och leveranser Samarbete med interna avdelningar som lager, transport och försäljning Administrativa uppgifter kopplade till kundservice och logistik Delta i förbättringsarbetet tillsammans med teamet Din profil Vi söker en student som för närvarande studerar på universitet eller högskola inom Supply Chain Management, Logistik, Företagsekonomi eller liknande. Som person du trivs med att arbeta strukturerat och detaljorienterat - även när det är många uppgifter samtidigt. Du har ett lösningsorienterat mindeset med ett professionellt bemötande. Du talar och skriver obehindrat på såväl svenska som engelska. Du måste ha gedigna kunskaper i Excel och kunna arbeta effektivt med formler, pivottabeller och databehandling. Du är nyfiken och har ett proaktivt förhållningssätt till lärande, samtidigt som du kan samarbeta och kommunicera effektivt med olika team. Vi erbjuder Vi erbjuder en spännande möjlighet att utveckla både praktiska och professionella färdigheter i ett dynamiskt och internationellt företag. Det här jobbet ger dig en stark grund för en framtida karriär inom Supply Chain Management. Tjänsten är på deltid och förväntas vara ca 15-20 timmar i veckan. Under sommarmånaderna kan det finnas möjlighet till ytterligare arbetstid under semestern. Tjänsten är utformad med stor flexibilitet, så att du kan balansera dina studier och arbete. Du kommer att vara baserad på vår site i Helsingborg. Uppstart kommer att ske efter överenskommelse. Ansök nu Om detta låter som ett jobb för dig, skicka in din ansökan och ditt CV via länken. Vi håller intervjuer löpande och avslutar processen när vi har hittat rätt kandidat. Vi ser fram emot att höra från dig! Om företaget Bostik Group är en av världens ledande tillverkare av lim, tätningsmedel samt spackel, fix & fog. Bostik servar bygg, gör-det-själv- och industrimarknaden med sina produkter. Företaget omsätter € 1,95 miljarder. Bostik Group har 50 produktionsställe med 6000 anställda, 4 forsknings- och utvecklingscentra samt tio ”applied researchcenters”. Sedan februari 2015 ingår Bostik i den franska koncernen Arkema SA, vilken har en årlig försäljning på ca € 7,7 miljarder. Huvudkontoret ligger i Paris, koncernen har 137 produktionsanläggningar, 61 i Europa, 34 i Nordamerika och 42 i Asien. I Bostik & LIP Northern Europe ingår totalt 4 länder; Sverige, Norge, Danmark och Finland. Organisationen omsätter omkring €60 miljoner och har 160 anställda. LIP & Bostik har kontor i såväl Helsingborg som Norre Aaby och Vällingby.
Forma framtidens mobilitet med Hedin Automotive Som en av Europas ledande aktörer inom mobilitetsbranschen brukar vi säga att vi har något för alla. Men det finns egentligen bara en sak som är viktig: vi har något för dig. Nu får du möjligheten att bli en del av vårt team i rollen som Personbilssäljare på vår anläggning i Helsingborg. Med vår bredd, erfarenhet och marknadsledande position erbjuder vi dig något mer. Mer utmaningar. Mer ansvar. Mer trygghet. Mer samarbete. Mer utveckling. Mer möjligheter. Mer glädje. Mer för dig, helt enkelt. Om rollen Som Personbilsäljare hos oss får du chansen att arbeta med nybilsförsäljning av Mercedes-Benz. Din huvudsakliga uppgift blir att guida kunder genom hela försäljningsprocessen – från första kontakten till att leverera nycklarna till deras nya bil. Du hjälper kunder att hitta rätt lösningar genom att presentera våra modeller, ge råd om tillbehör och finansieringsalternativ, samt säkerställa att varje kund får en upplevelse som överträffar förväntningarna. Du kommer att arbeta tätt tillsammans med ett högpresterande försäljningsteam samt nära kontakt med produktexpert, kundmottagare och backoffice för att i slutändan leverera den bästa kundupplevelsen. Du rapportera till försäljningschefen. Vem är du? Vi tror att du har ett genuint intresse för att bygga långsiktiga relationer, där du skapar förtroende hos både kunder och kollegor genom din lyhördhet och förmåga att lösa problem. Du är målinriktad och trivs med att ta ansvar. Med din prestigelösa inställning drivs du av att hitta nya affärsmöjligheter och överträffa kundernas förväntningar. Vidare ser vi att du har: Några års erfarenhet av försäljning. Förmåga att självständigt strukturera ditt arbete i en dynamisk arbetsmiljö. Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. B-körkort. Tidigare erfarenhet av bilbranschen är ett stort plus. Varför jobba med oss? Som arbetsgivare är vi bra på att tillvara ta på drivna och engagerade medarbetare. Hos oss finns det många karriärvägar att välja – vår inställning är att individer med rätt potential ska kunna växa med oss. När du som medarbetare växer med oss växer även vi som företag. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester, extra föräldrar lön och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer på vår hemsida www.hedinautomotive.se
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 1065 jobb