Lediga jobb hos Klaravik AB
Vad vårt jobb är På Klaravik sammanför vi hundratusentals köpare över hela världen med säljare av maskiner och fordon via vår webbplats klaravik.se. Vi har skapat en auktionstjänst där man dagligen hittar mängder av nya objekt att lägga bud på, och vårt företag växer ständigt. Under 2024 såldes objekt för över 4 miljarder kronor genom företaget och i år ligger prognosen på ytterligare tillväxt! Vad ditt jobb blir Brinner du för att driva affären framåt? Gillar du kombon av produktionsledning och budgetansvar med marknads- och operativt arbete? Vill du driva hur vi i Norden jobbar med seller marketing – från första kontakt till konverterad lead? Då tror vi att du kommer trivas hos oss! I rollen som Lead Generation Specialist har du ett övergripande ansvar för hur Klaravik Group jobbar med lead generation och säljdrivande marknadsföring i Sverige, Danmark och Finland. Du är en central spelare i skärpunkten mellan sälj, marknad och vår nordiska lead gen-grupp – och din uppgift är att få fler säljare att upptäcka oss. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir: Planera och koordinera kampanjer för både organisk och betald marknadsföring (Google, Meta, LinkedIn m.fl.) Följa upp, analysera och optimera kampanjer och leads utifrån KPI:er och ROI Skapa och anpassa innehåll tillsammans med teamet – text, bild och rörligt Säkerställa onboardingstöd till nya mäklare: material, prospektlistor och marknadsaktiviteter Ha ansvar för seller marketing-budgeten, uppföljning och prioriteringar Aktivt arbeta med utgående samtal för att generera leads (t.ex. från vår checkbox-funktion) Kvalificera och följa upp leads i HubSpot – och bidra till att utveckla vår användning av CRM-systemet Vem du är Vi tror att du har att par års erfarenhet av digital marknadsföring eller lead generation – och gärna verkat i gränslandet mellan marknad och sälj. Du gillar att jobba datadrivet, ta ägarskap över dina uppgifter och samtidigt vara en lagspelare. Du behöver inte vara expert på allt, men du är inte rädd att kavla upp ärmarna och testa, mäta och justera. Du är nyfiken på nya sätt att nå ut, tycker att kontaktlistor är guld och har ett öga för vad som får folk att klicka. Vi tror också att du: Är strukturerad, initiativrik och bra på att prioritera Trivs i en föränderlig miljö med högt tempo och mycket frihet Gillar att samarbeta – med kollegor på kontoret, våra auktionsmäklare i hela landet och våra kollegor i Danmark och Finland Detaljerna Tjänsten är placerad i Karlstad, där du kommer arbeta nära både sälj och marknad. Vi sitter i härliga lokaler i Inre hamn och erbjuder 6 veckors semester, friskvårdsbidrag, pensionslösning och sjukvårdsförsäkring. Och så klart: AW:s och ett gäng riktigt trevliga kollegor. Arbetsort: Karlstad (resor inom Norden förekommer) Arbetstid: Tillsvidareanställning, provanställning tillämpas Lön: Fast månadslön Start: Enligt överenskommelse, förslagsvis 24/6 Ansökan: Skicka in din ansökan senast 7/5. Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan utsatt ansökningsdatum. Kontaktperson: Har du frågor om tjänsten? Kontakta Ida Hansson, Nordic Lead Gen Manager, [email protected], 054-4540624
Vad vårt jobb är På Klaravik sammanför vi hundratusentals köpare över hela världen med säljare av maskiner och fordon via vår webbplats klaravik.se. Vi har skapat en auktionstjänst där man dagligen hittar mängder av nya objekt att lägga bud på, och vårt företag växer ständigt. Under 2024 såldes objekt för över 4 miljarder kronor genom företaget och i år ligger prognosen på ytterligare tillväxt! Vad ditt jobb blir Vi söker nu en junior ekonomiassistent till Klaravik, en duktig administratör som behärskar det engelska språket i tal och skrift. Du blir en del av vårt team som ansvarar för vår kundreskontra med fakturering, betalning och påminnelsehantering. Ditt fokus kommer vara på påminnelsehantering vilket innebär att du spenderar en stor del av din tid i telefonen. Det är ett självständigt arbete där du kommer få ta stort ansvar över dina egna arbetsuppgifter. Vi arbetar i ett högt tempo och problemlösning kommer bli en stor del av din vardag. Du kommer bli en del av ett prestigelöst och härligt team på en arbetsplats där det är högt i tak och där gemenskap i kombination med möjlighet att påverka präglar atmosfären. Vem du är Vi tror att du som söker har en gymnasieutbildning med inriktning mot ekonomi. Tidigare erfarenhet av att arbeta med administration av något slag är meriterande men inget krav, det viktigaste för oss är att du är en ambitiös och positiv person som ser möjligheter. Ditt arbetssätt kännetecknas av noggrannhet, struktur och flexibilitet och att du tycker om att vara en del av ett team där man hjälps åt och drar åt samma håll. Vad vi erbjuder En arbetsplats i härliga lokaler i expansiva och populära Inre hamn i Karlstad. Här sitter vi i nyrenoverade kontor med kort avstånd till citykärnan och med gym och restauranger in på knuten. Detaljerna Tjänsten som ekonomiassistent är ett konsultuppdrag på heltid som initialt är på 6 månader. Du blir anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som konsult på Klaravik. Efter 6 månader har Klaravik för avsikt att erbjuda dig en tillsvidareanställning.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 2 av 2 jobb