i Value Your Talent Sweden AB jobb

Lediga jobb hos i Value Your Talent Sweden AB

Kundservicemedarbetare till Toyota Financial Services

Vill du bli en del av ett härligt team och leverera förstklassig service? Har du erfarenhet av kundservice och söker nya utmaningar? Då kan det vara dig vi letar efter! Toyota Financial Services söker nu en kundservicemedarbetare till sitt team i Sundbyberg/Rissne. Om Toyota Financial Services Toyota Financial Services Sweden är en del av Toyota Motor Corporation och erbjuder smarta och hållbara finansiella tjänster. Företaget finns idag på över 35 marknader världen över och strävar efter att förenkla och förbättra vardagen för både Toyota-kunder och återförsäljare. Den här rollen är placerad på Toyotas moderna och nyrenoverade kontor i Sundbyberg/Rissne. Om tjänsten Som kundservicemedarbetare hos Toyota Financial Services blir du en viktig del av teamet. Du kommer att: Besvara inkommande samtal, e-post och chattärenden. Hjälpa både kunder och återförsäljare med finansieringsfrågor, leasing och låneavtal. Samarbeta med kollegor och andra avdelningar för att säkerställa en hög servicenivå. Du blir en del av ett team på 10 personer där ni tillsammans skapar en smidig och positiv kundupplevelse. Anställningsform: 6 månaders konsultuppdrag via The Wofi, med möjlighet till anställning hos Toyota Financial Services. För att vara aktuell för tjänsten bör du ha en långsiktig inställning. Vi söker dig som: Har erfarenhet av kundservice och är van vid att arbeta med telefon som arbetsverktyg. Trivs i en dynamisk miljö och kan hantera flera ärenden samtidigt. Har erfarenhet av att arbeta i affärssystem. Är serviceinriktad, kommunikativ och noggrann. Kan arbeta både självständigt och i team. Meriterande: Erfarenhet från bank- eller finansbranschen. Kunskap inom CRM-system och databaser. Praktisk information Start: Omgående Arbetstider: Heltid, måndag–fredag kl. 08:30–17:00 (37,5 h/vecka) Placering: Sundbyberg/Rissne Att jobba som konsult hos The Wofi Som konsult hos The Wofi får du: Trygga anställningsvillkor med kollektivavtalsenliga förmåner (semester, pension, sjuklön m.m.). En personlig mentor som stöttar dig genom hela uppdraget. Möjlighet att utvecklas och ta nästa steg i din karriär. Ansökan I denna rekrytering samarbetar Toyota Financial Services med The Wofi. Vid frågor, kontakta Emil på [email protected]. Urval sker löpande – ansök redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig!

59 dagar sedan
Sista ansökan:
3 oktober 2025
Kundservicemedarbetare till Toyota Financial Services

Vill du bli en del av ett härligt team och leverera förstklassig service? Har du erfarenhet av kundservice och söker nya utmaningar? Då kan det vara dig vi letar efter! Toyota Financial Services söker nu en kundservicemedarbetare till sitt team i Sundbyberg/Rissne. Om Toyota Financial Services Toyota Financial Services Sweden är en del av Toyota Motor Corporation och erbjuder smarta och hållbara finansiella tjänster. Företaget finns idag på över 35 marknader världen över och strävar efter att förenkla och förbättra vardagen för både Toyota-kunder och återförsäljare. Den här rollen är placerad på Toyotas moderna och nyrenoverade kontor i Sundbyberg/Rissne. Om tjänsten Som kundservicemedarbetare hos Toyota Financial Services blir du en viktig del av teamet. Du kommer att: Besvara inkommande samtal, e-post och chattärenden. Hjälpa både kunder och återförsäljare med finansieringsfrågor, leasing och låneavtal. Samarbeta med kollegor och andra avdelningar för att säkerställa en hög servicenivå. Du blir en del av ett team på 10 personer där ni tillsammans skapar en smidig och positiv kundupplevelse. Anställningsform: 6 månaders konsultuppdrag via The Wofi, med möjlighet till anställning hos Toyota Financial Services. För att vara aktuell för tjänsten bör du ha en långsiktig inställning. Vi söker dig som: Har erfarenhet av kundservice och är van vid att arbeta med telefon som arbetsverktyg. Trivs i en dynamisk miljö och kan hantera flera ärenden samtidigt. Har erfarenhet av att arbeta i affärssystem. Är serviceinriktad, kommunikativ och noggrann. Kan arbeta både självständigt och i team. Meriterande: Erfarenhet från bank- eller finansbranschen. Kunskap inom CRM-system och databaser. Praktisk information Start: Omgående Arbetstider: Heltid, måndag–fredag kl. 08:30–17:00 (37,5 h/vecka) Placering: Sundbyberg/Rissne Att jobba som konsult hos The Wofi Som konsult hos The Wofi får du: Trygga anställningsvillkor med kollektivavtalsenliga förmåner (semester, pension, sjuklön m.m.). En personlig mentor som stöttar dig genom hela uppdraget. Möjlighet att utvecklas och ta nästa steg i din karriär. Ansökan I denna rekrytering samarbetar Toyota Financial Services med The Wofi. Vid frågor, kontakta Emil på [email protected]. Urval sker löpande – ansök redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig!

73 dagar sedan
Sista ansökan:
3 oktober 2025
Kundservicemedarbetare till EnterCard's Kundtjänst

Nu finns en öppning att börja arbeta på EnterCard! Vi söker en ekonomi- och serviceintresserade medarbetare till deras kundtjänst. Här välkomnas du till en stimulerande arbetsplats mitt i centrala Stockholm där du får arbeta i ett team av engagerade kollegor på en kundservice med totalt 30 handläggare. Det här är en spännande möjlighet för dig som brinner för att hjälpa människor och kommunicera med kunder samt vill kombinera detta med att utvecklas inom ekonomi och finansieringslösningar. EnterCard ägs av Swedbank och Barclays Bank och tillhör således en av de största bankkoncernerna i Skandinavien. Vid start kommer du få en gedigen utbildning på två veckor och introduceras till dina arbetsuppgifter på bästa sätt. Det här är initialt ett konsultuppdrag på 6 månader med ambition och stora chanser till att du därefter blir överrekryterad till EnterCard! Du bör alltså se detta som någonting långsiktigt för att vara kvalificerad för tjänsten. Arbetsuppgifter i rollen: Besvara inkommande samtal från både privat- och bankkunder via telefon Svara på frågor gällande kredit- och bankärenden Vägleda kunderna och informera om EnterCard’s produkter Profil som vi söker: Avslutad gymnasieutbildning Intresse för ekonomi och en vilja att arbeta på bank Erfarenhet av service och att hjälpa kunder Erfarenhet av kundservice via telefon är starkt meriterande Du sprider positiv energi och trivs med att arbeta i ett team Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal & skrift, övriga språkkunskaper är ett plus Vi söker framförallt dig med rätt personlighet och inställning. Du brinner för service och har ett generellt intresse för ekonomi samt ser denna tjänst som en möjlighet att utvecklas. Som person är du pålitlig, ödmjuk och driven. Du måste vara ostraffad och fri från betalningsanmärkningar. Vi kommer att genomföra en bakgrundskontroll på slutkandidaten för tjänsten. Arbetstider: Vardagar mellan 8.25 & 18.10. (38,5 timmar/ arbetsvecka) Omfattning: Heltid Tillträde: Omgående Plats: Stockholm Om EnterCard EnterCard är ett av Skandinaviens ledande kreditmarknadsbolag. Vi erbjuder flexibla konsumentkrediter genom företagets egna varumärke re:member och tillsammans med våra partners. Vårt mål är att göra våra kunders vardag enklare genom att erbjuda dem smarta och flexibla finansieringslösningar. Vi finns representerade i Norge, Sverige och Danmark och har 450 engagerade medarbetare som betjänar företagets 1,7 miljoner kunder. Vår kultur Vi tror på samarbeten och styrkan i mångfald. Bland våra medarbetare finns 40 olika nationaliteter som bidrar med ny kunskap och kulturella erfarenheter. Vår kultur präglas starkt av våra kärnvärden passionate, innovative och genuine vilket genomsyrar allt vi gör, hur vi arbetar och bemöter kunder. Vi tror att mångfald, analytiska och engagerade medarbetare driver lönsamhet och bidrar till att företaget växer. Läs mer på https://www.entercard.se/ Att jobba som konsult på The Wofi Som konsult hos oss får du en anställning med avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro, övertidsarbete etc. Du tilldelas också en ansvarig mentor på The Wofi som är tillgänglig under hela avtalsperioden för att säkerställa att du trivs på arbetet samt agera bollplank och rådgivare vid behov. Frågor gällande tjänsten är varmt välkomna till ansvarig rekryterare Emil Dreca på [email protected] Urval i rekryteringsprocessen sker löpande. Välkommen med ansökan! Sökord: kundtjänst, kundservice, customer service, kundtjänstmedarbetare, kundsupport, bank.

96 dagar sedan
Sista ansökan:
10 september 2025
Kundservicemedarbetare till Essilor!

Har du ett intresse för optikerbranschen och en passion för kundservice? Nu har du möjligheten att bli en del av Essilor! Vi söker en engagerad kundtjänstmedarbetare som vill leverera professionell service och skapa positiva kundupplevelser. Hos oss blir du en del av ett sammansvetsat team med 14 kunniga och hjälpsamma kollegor som tillsammans strävar efter att ge våra kunder den bästa möjliga servicen. Essilor är marknadsledande leverantör av glasögonglas till optikfackhandeln såväl globalt som i Sverige. Essilor AB är ett helägt dotterbolag till Essilor International S. A. med totalt 74 000 anställda i mer än 100 länder. I Sverige är vi 45 medarbetare och omsätter idag 200 miljoner kronor. Vårt svenska kontor finns i Spånga. På Essilor är kundservice en viktig del av vår verksamhet. Vi erbjuder våra kunder specialistkunskap, snabb och professionell support samt ett engagerat och vänligt bemötande. Vår kundservice är högt uppskattad och får ofta beröm för sin serviceanda och sitt kundfokus. Hos oss blir du en del av ett team med 14 kompetenta och hjälpsamma kollegor som tillsammans strävar efter att ge våra kunder en förstklassig upplevelse. Det här är initialt ett konsultuppdrag på 6 månader med ambition och stora chanser till att du därefter blir överrekryterad till Esilor! Du bör alltså se detta som någonting långsiktigt för att vara kvalificerad för tjänsten. Som medarbetare på kundservice jobbar du med att hjälpa våra kunder med orderhantering, produktinformation, leverans- och fakturafrågor, support samt andra kundserviceärenden. Det är av stor vikt att våra kunder känner sig trevligt och professionellt bemötta och kan få kompetent bemötande. Då mycket av kundkontakten sker via telefon är det av stor vikt att du känner dig ytterligt bekväm med att prata i telefon, har en positiv framtoning och kan bemöta alla typer av kunder och ärenden. För att förbereda dig på bästa vis inför detta genomgår du en gedigen introduktion i början av din anställning. Vi söker dig som: har några års erfarenhet av servicerelaterade jobb, gärna innefattande telefon och administrativt arbete meriterande om du har erfarenhet från optikbranschen, som optiker / optikerassistent / butikssäljare etc. trivs med att jobba i ett team är väl förtrogen med Officepaketet såsom Excel, PPT och Word har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Praktisk information: Omfattning: Heltid vid vårt kontor i Spånga. Arbetstid: 37,5 h/vecka. Arbetstiderna är 08:45-17:00 vardagar Kollektivavtal: Ja Start: Omgående Anställning: Det här är initialt ett konsultuppdrag på 6 månader med ambition och stora chanser till att du därefter blir överrekryterad till Essilor! Du bör alltså se detta som någonting långsiktigt för att vara kvalificerad för tjänsten. Denna rekrytering utförs i samarbete med The Wofi. Du är välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Emil, [email protected] för mer information. Selektering av ansökningar och intervjuer sker löpande så missa inte chansen och sök tjänsten redan idag! Varmt välkommen med ansökan!

124 dagar sedan
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Samsung söker en SCM Coordinator (föräldravikariat)
i Value Your Talent Sweden AB
Inköps- och orderassistenter

Samsung är ett dynamiskt företag inom en snabbt föränderlig bransch, och det finns många möjligheter till tillväxt och utveckling! För att trivas på Samsung bör du vara en person som uppskattar tempo, förändring och att ta egna initiativ. Om rollenSom SCM-koordinator kommer du att ansvara för produktförsörjningen från Samsungs fabriker till den nordiska marknaden. Du kommer att arbeta med efterfrågeprognoser, inköp samt samordning av olika frågor och informationsflöden mellan den nordiska verksamheten, Samsungs huvudkontor i Korea och fabrikerna. Syftet är att ge bästa möjliga stöd till försäljningsteamet och samtidigt maximera den operationella effektiviteten. Arbetsuppgifter Uppdatera och hantera försäljningsprognoser Följa introduktionsplaner för nya modeller och kanalval Övervaka produktlivscykeln i samarbete med produktchefer Ansvara för inköp från fabriker (rätt kvantitet, tidpunkt och pris) Följa upp produktions- och leveransstatus samt hantera eventuella problem Rapportera till huvudkontoret i Korea (ex. försäljningsavvikelser, efterfrågestatus, dagliga operativa frågor) Analysera orsaker till låg prognosprecision sam samordna åtgärder för att rensa äldre lager Vi söker dig Har en examen inom företagsekonomi, logistik, SCM eller motsvarande relevant inriktning Har mycket god arbetslivserfarenhet inom SCM, logistik, inköp eller liknande som bedöms relevant Mycket goda kunskaper i svenska och engelska Mycket goda kunskaper i Excel För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: Hjälpsam Målmedveten Ordningsam Ansvarstagande Intellektuellt nyfiken Praktisk informationStart:Omgående (föräldravikariat ett år )Omfattning:HeltidArbetstider:8–17Plats:Kista (hybrid arbetsplats) Låter det intressant?Om du är redo för utmaningen och känner att denna position passar din profil vill vi gärna höra från dig. Ansök idag, då vi går igenom ansökningar löpande!Frågor gällande tjänsten är välkomna till ansvarig rekryterare Emil Dreca, [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!

143 dagar sedan
Sista ansökan:
25 juli 2025
Junior Inköpskoordinator / Projektassistent till O'Learys Group i Stockholm
i Value Your Talent Sweden AB
Inköps- och orderassistenter

Är du i början av din karriär och vill ta dig an ett spännande uppdrag i ett framgångsrikt företag inom restaurangbranschen? O'Learys Group söker nu en Junior Inköpskoordinator/Projektassistent för att stötta oss vid ett större leverantörsskifte. Ta chansen att arbeta nära verksamheten och bli en del av ett engagerat team! Om oss O'Learys Group är ett av världens ledande företag inom eatertainment. Vi kombinerar mat, dryck, sport och aktiviteter i en social miljö och finns på cirka 140 platser globalt. Våra varumärken inkluderar O’Learys, Harrys och Sing Sing Karaoke. Om rollen I rollen som Junior Inköpskoordinator/Projektassistent kommer du att arbeta på inköpsavdelningen tillsammans med fem kollegor. Du får en viktig roll i att stödja det pågående leverantörsskiftet och hantera administrativa uppgifter som bidrar till en smidig övergång. Arbetsuppgifter Koordinera och samarbeta med leverantörer och den nya huvudleverantören. Kommunicera med interna och externa kontakter, både nationellt och internationellt. Stötta med uppdateringar av prislistor, avtalsstrukturer och intranät. Hantera administrativa uppgifter kopplade till styrdokument och deadlines. Analysera och hantera information för att säkerställa effektiva processer. Vi söker dig som: Har 1–2 års erfarenhet av administrativt arbete, gärna som anbudshandläggare, administratör eller inköpskoordinator. Är van att arbeta i Office-paketet (särskilt Excel, Teams och PowerPoint). Har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Är noggrann, strukturerad och trivs med att planera och prioritera. Har ett serviceinriktat och prestigelöst arbetssätt. Är flexibel, orädd, engagerad och tycker om att vara "spindeln i nätet". Vad vi erbjuder: En utvecklande roll i ett växande företag med starka varumärken. Möjligheten att arbeta i ett spännande projekt som gör skillnad för verksamheten. Möjlighet till förlängning eller anställning. Praktisk information Start: OmgåendePlats: StockholmArbetstider: 8-17, viss flexibilitet. Rollen innebär att du förväntas vara på kontoret på heltid, men med möjlighet till viss flexibilitet vid behov.Omfattning: HeltidAnställningsform: Det här är initialt ett konsultuppdrag med start omgående och till och med september med möjlighet till förlängning/anställning I denna rekrytering samarbetar O'Learys Group med Ivy Talents. För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Emil Dreca via mejl: [email protected]. Urval sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag. Vi ser fram emot att höra från dig! Att jobba som konsult på Ivy Talents Som konsult hos oss får du en anställning med avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro, övertidsarbete etc. Du tilldelas också en ansvarig mentor på som är tillgänglig under hela avtalsperioden för att säkerställa att du trivs på arbetet samt agera bollplank och rådgivare vid behov.

169 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025