Lediga jobb i Stockholm

Sök totalt 10314 lediga jobb i Stockholm! Upptäck spännande karriärmöjligheter i Sveriges huvudstad och låt oss hjälpa dig att hitta din drömposition.

Taxiförare - Uber & Bolt

NK Partners AB nu söker Taxichaufförer på heltid för både Uber och Bolt. Krav - B körkort samt taxiförarlegitimation. (ingen erfarenhet krävs) Jobb möjlighet för både dagtid & kvällstid. Ring gärna för mer information och ansökan (har lite dålig koll på mejlen) Mob:0762575641 Område endast: Kista, Sollentuna, Upplands Väsby, Bromma, Solna,Kungens kurva Järfälla,Nacka,skärholmen.Flemmingsberg

15 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Taxiförare nattjobb

Vill jobba extra? Har du taxilegitimation? kontakta oss för att köra Taxi Pho:0707353400 Uber och Bolt Provision lön upptill 46 till 50%

15 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Tandläkare sökes till Norrmalm i Stockholm

Stockholm Tandläkarcenter fortsätter att expandera och vi söker nu vår femte tandläkare till vår klinik i centrala Stockholm. Vi är en organisation med högt i tak, korta beslutsvägar och en tydlig vision: att ge våra patienter den bästa vården. Vi arbetar både med allmän- och specialisttandvård och fungerar även som ett remissinstans. Hos oss får du ett varierande och utvecklande arbete med ett patientklientel bestående av vuxna, bra arbetskamrater och möjlighet till långsiktig utveckling. På kliniken finns en bred och stor kompetens och vi främjar team-samarbete med våra tandsköterskor. Vi samarbetar med narkosteam och utför tandvård under narkos på kliniken. Vårt team består av fyra allmäntandläkare, två specialister och fyra tandsköterskor. Vi har även läkare i teamet. Din kompetens som Tandläkare och personliga egenskaper Vi söker dig som har ett stort odontologisk intresse och driv att utveckla dig själv såväl medarbetare. Du vill alltid, kompromisslöst, erbjuda den bästa tandvården. Du är dessutom flexibel och har ett stort engagemang för dina patienter. Du är serviceinriktad Du trivs med att arbeta teambaserat men är också självständig. Du är trygg i din roll som tandläkare, väl förtrogen med diagnostik, terapiplanering och behandlingar som ingår inom allmäntandvården. Vi använder oss av journalsystemet Opus och det är meriterande om du har erfarenhet från det. Du har mycket goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och i skrift. Arbetslivserfarenhet: Krav på minst 2 år som legitimerad tandläkare. Tjänststart: Augusti 2024. Anställning: Fast lön + provisionsbaserad. Vi arbetar löpande med denna rekrytering och vakanserna kan komma att tillsättas innan tidsfristen gått ut. Vi vill därför ha din ansökan så snart som möjligt. Kontaktpersoner vid eventuella frågor: Amin Fadakar, Klinikchef/Leg Tandläkare, Mobil: 0702-368 007, Email: [email protected]

15 april 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
Utvecklare inom Low Code till Scania I-Talent!

För åttonde gången drar Scania i gång sitt uppskattade I-Talent Program! Detta är programmet för dig med ett stort driv att utvecklas, som gärna bidrar med nya idéer och som vill vara en del i arbetet med att driva omställningen mot en mer hållbar transportindustri! Tar du examen 2024 eller har max ett par års erfarenhet i din IT-karriär är detta för dig! OM TJÄNSTEN Scania är ett av Sveriges största företag och erbjuder lastbilar och bussar för tunga transporter i kombination med ett bredd produktrelaterat utbud av tjänster. De har målsättningen att driva omställningen till ett hållbart transportsystem genom att utveckla säkra, smarta och energieffektiva transportlösningar som är bättre för både människor och vår planet. De har idag runt 50 000 medarbetare i cirka 100 länder och tillsammans med partners och kunder driver de omställningen mot en mer hållbar transportindustri och är både trendsättare och pionjärer inom elektrifiering och hållbara transportsystem. Tillsammans med flertalet andra I-talents kommer du erbjudas en unik chans att delta i ett program som kommer kickstarta din resa hos Scania. Du anställs i en specifik roll och tillhör ett team men varvar arbetet i din roll med träffar tillsammans med de andra I-talents. Programmet startar varje höst och är utformat för dig som är junior i din karriär och för att du ska få de bästa möjliga förutsättningarna att växa in i din roll. I-talent består, utöver arbete i ditt team, i huvudsak av tre delar - ”Learning your professional role”, ”Go-and-see” och ”Training”. Detta ger även mycket goda möjligheter att bygga ett bra nätverk inom Scania och förutom dina I-talents-kollegor och din närmsta chef tilldelas du även en buddy som kommer att finnas där för dig din första tid. Hos Scania erbjuds du en mångkulturell arbetsmiljö med ambitiösa kollegor och ett företag som satsar på sitt ledarskap. Här finns plats för alla att växa, oavsett om du vill vara generalist, specialist eller ledare. Har du rätt inställning och är motiverad att ta ansvar har du alla möjligheter att utvecklas! Arbetsuppgifter Som utvecklare på IABD blir du en del av en gemenskap med mycket humor. Teamet består idag av 6 anställda; 4 utvecklare, en arkitekt och din närmsta chef. De stöttas också just nu av konsulter. Några av dina teamkollegor är tidigare I-Talents! Teamet jobbar idag med pair programming så man lär av varandra men även en hel del arbete på egen hand är nödvändigt. Den mesta utvecklingen ligger inom BMC Remedy men vi har även en hel del inom .Net och AWS så det finns mycket att lära sig inom olika områden. Teamet stöttar bl.a Scania Assistance med utveckling och support av deras ärendehanteringssystem SAS, vilket används globalt inom Scania. Scania Assistance´s operatörer tar emot samtal från förare som har problem med sitt fordon ute på vägen och använder sedan systemet för att hitta rätt verkstad och mekaniker för att så snabbt som möjligt kunna hjälpa till att få fordonet tillbaka på vägen. Arbetet som teamet gör är en viktig del av Scanias verksamhet och något som syns och märks hos slutkunderna. Teamet är tillsammans med ytterligare ett team internt exklusivt i sin användning av ARS low-code. Man jobbar en hel del med andra team inom IT-organisationen och väldigt tätt med verksamheten. Teamet är även ansvariga för CoSub och PreP vilket är byggda på samma plattform som SAS. Då teamkänslan är enormt viktig så gör vi även andra saker än utveckling, vi träffas på aw:s, tränar tillsammans ibland, går på olika mässor och rest utomlands tillsammans. Dessa delar stärker oss som team och bidrar till en öppen och säker miljö att arbeta i vilket är viktigt för oss. VI SÖKER DIG SOM I denna rekrytering kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och ditt intresse för såväl tjänsten som Scania som företag. Vi söker efter engagerade och duktiga problemlösare som gärna kommer med nya idéer om hur saker kan förbättras och utvecklas. Det är av stor vikt att du har en god samarbetsförmåga och tar ett stort ansvar för ditt eget lärande. Gör du det finns oändliga möjligheter att utvecklas. Exempelvis har tidigare I-talents nu både ledar- och specialistroller! * Har en eftergymnasial utbildning inom IT * Har kunskaper inom eller intresse för att lära dig mer om Low Code * Har mycket goda kunskaper i engelska då det är det primära arbetsspråket Rekryteringsprocessen * Telefonintervju med Academic Work * Tester (problemlösning + personlighet) * Djupintervju med Academic Work * Intervju med Scania * Referenser + beslut Övrigt information * Start: September 2024 * Omfattning: Heltid, visstidsanställning 6 månader med god chans till förlängning * Placering: Södertälje och med möjlighet till distansjobb några dagar i veckan * Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och alla frågor kring processen hanteras av Academic Work. * Kontaktuppgifter: Ansvariga rekryteringskonsulter Johanna Sörell samt rekryteringskoordinator Minna Loosaar, [email protected] INFORMATION OM FÖRETAGET Läs mer om Scania på deras hemsida: https://www.scania.com/

15 april 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
Förvaltningsekonom till Riksbyggen

Är du en ekonom med redovisningskunskaper och har ett intresse för fastighetsbranschen? Nu har du möjligheten att göra det på en av de stora spelarna på marknaden. Riksbyggen söker en Förvaltningsekonom till deras kontor i Hammarby Sjöstad. Du kommer bli en del av en stor aktör med upp mot 2300 anställda där du har goda chanser till utveckling. Välkommen in med din ansökan! OM TJÄNSTEN Riksbyggen är en av Sveriges största fastighetsförvaltare för bostadsrättsföreningar, företag och offentliga fastighetsägare. De söker nu ytterligare en Förvaltningsekonom till kontoret i Hammarby Sjöstad, där du som en del av din roll kommer arbeta mot nyproduktion. Du kommer arbeta i en social och rådgivande roll för dina kundkontakter och i nära samarbete med kollegor som är kopplade till kunden. För att lyckas i rollen tror vi därför att du trivs med att driva affärerna framåt genom gott affärsmannaskap och en tro på långsiktiga affärsrelationer. Stämningen i teamet är glad och stöttande, där de försöker hitta på saker tillsammans såväl på som utöver arbetstid! Tjänsten innefattar kundmöten både digitalt och på plats, vi ser därför att du som söker tjänsten innehar B-körkort. Riksbyggen tillämpar hybridarbete vilket innebär att du har möjlighet att arbeta hemifrån till viss del när du blivit självgående i din roll. OBS: Du behöver söka tjänsten direkt genom Riksbyggens hemsida via denna länk Du erbjuds - En chef som ger dig frihet under ansvar och som finns i bakgrunden om du behöver stöttning - En mentor som kommer att stötta dig i introduktionen - En arbetsplats med mycket kompetens och härliga kollegor som stöttar och finns där för varandra ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Driva verksamheten och affärerna framåt genom att lägga stort fokus på dina kundkontakter och affärsrelationer * Ha övergripande ansvar för den ekonomiska förvaltningen hos dina kunder vilket innebär allt från budget och prognosarbete till månads- och årsbokslut * Hålla i låneupphandlingar, likviditetsbudget och övrig finansiell planering * Arbeta med löpande bokföring och hantering av elektroniska leverantörsfakturor * Presentation av bokslut och budget * Du kommer utöver din roll som ekonom arbeta som ledamot hos dina föreningar och hålla i möten hos dessa under året VI SÖKER DIG SOM - Har studerat ekonomi på eftergymnasial nivå eller annan utbildning som kan klassificeras som likvärdig alternativt några års arbetslivserfarenhet av att ha arbetat i liknande roll mot bostadsrättsföreningar - Har arbetat med olika delar inom ekonomi och har erfarenhet från bokslutsarbete/redovisning - Har intresse eller erfarenhet av arbete mot bostadsrättsföreningar - Innehar B-körkort, resor förekommer i arbetet - Talar och skriver obehindrat på svenska då all kommunikation sker på svenska Det är meriterande om du har - Har erfarenhet av fastighetsförvaltning mot nyproduktion - Arbetat med redovisningsarbete på en redovisningsbyrå För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Samarbetsinriktad - Självgående - Serviceinriktad Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Riksbyggen är ett kooperativt företag som utvecklar hållbara boendemiljöer med bostadsrätt. De är samtidigt en av Sveriges största fastighetsförvaltare med såväl bostadsrättsföreningar och företag som offentliga fastighetsägare som kunder. Deras verksamhet finns över hela landet och idag är de ca 2300 medarbetare. Riksbyggen är en attraktiv arbetsgivare som erbjuder medarbetarna möjlighet till utveckling, delaktighet och inflytande.

15 april 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
Analytisk kemist till Fortum Recycling & Waste

Vill du vara med och bidra till en grönare och mer hållbar värld? Som analytisk kemist och en del av Fortums labbverksamhet gör du just det! Här ingår du i ett nyfiket team som stöttar i varandras utveckling. Vi tillämpar löpande urval, så sök gärna redan idag! OM TJÄNSTEN Fortum Recycling & Waste arbetar med att ta emot och förvalta avfall och för att fortsätta genomföra detta på ett säkert och innovativt sätt spelar laboratorieteamet en viktig roll. Som analytisk kemist arbetar du med varierande arbetsuppgifter och du kommer att ingå i ett team om ca 7 personer i laboratoriet. Tillsammans är ni en av Fortums servicefunktioner och arbetet ni genomför är viktigt för att hålla anläggningens drift igång på ett hållbart sätt. Dina framtida kollegor i laboratorieteamet är ett glatt och hjälpsamt gäng och du kommer arbeta nära en mycket rutinerad och senior analytisk kemist. Fortums laboratorium är ackrediterade enligt ISO 17025 och har dessutom frekvent kontakt med diverse myndigheter. Vi ser därför gärna att du värderar noggrannhet. Du erbjuds - Ett vikariat som ger dig värdefulla meriter med insikt i Fortums bransch samt laboratorieverksamhet! - Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande! Arbetsuppgifter - Analysera och rapportera svar i Fortums laboratoriedatasystem (InnoLIMS) - Genomföra kvalitetskontroller på de analyser som görs - Upphämtning av prover på anläggningen - Arbeta efter diverse checklistepunkter i det dagliga arbetet - Delta i arbetet med att utveckla och ta fram analysmetoder - Vara en tillgång för att kunna stötta organisationen i kemifrågor VI SÖKER DIG SOM - Har relevant kemisk utbildning och erfarenhet från laboratorieverksamhet - Behärskar att arbeta med datorer som hjälpmedel. Viss del av arbetet sker i laboratoriedatasystemet och datorvana krävs för det - Behärskar både tal och skrift i det svenska såväl som det engelska språket - Förstår vikten av att följa de krav och regler som Fortum Recycling & Waste arbetar utefter Det är meriterande om du - Har tidigare erfarenhet från laboratoriearbete - Tidigare har arbetat på laboratorie med ISO certifiering Körkort eller bil är inget krav, men allt arbete sker på plats så det krävs att du har möjlighet att smidigt ta dig till arbetsplatsen. För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Serviceinriktad - Kvalitetsmedveten - Resultatinriktad Övrig information - Start: Enligt överenskommelse - Omfattning: Heltid ca 12 månader med chans till förlängning - Arbetstid: Vardagar, 8 h-pass förlagda mellan 6.30-17 - Placering: Norrtorp, ca 2 mil utanför Örebro Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Fortum är ett energiföretag som fokuserar på omställningen till en renare värld. Vi bidrar med kraften som driver omställningen till en koldioxidneutral ekonomi och erbjuder våra kunder och samhället ren energi och hållbara lösningar. I Norden finns vår kärnverksamhet med produktion av fossilfri el, elhandel, fjärrvärme och tjänster inom återvinning och avfallshantering. Fortums aktie är listad på Nasdaq Helsinki.

15 april 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
Jobba Som B2B-säljare

Sök jobbet som säljare på NetJobs Group för att jobba som B2B-säljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som B2B-säljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba som B2B-säljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön & hög provision ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad

15 april 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
Engagerad och erfaren förskollärare sökes

Stockholm – vår huvudstad med miljoner drömmar, förväntningar och ambitioner. Vi jobbar för alla som lever här idag och i framtiden. Nu söker vi dig som vill tänka stort, nytt och annorlunda med oss – för stockholmarna. Välkommen till oss Sundby Bromsten förskoleområde består av sju förskolor i varierande storlek. Vi behöver nu utöka vårt pedagoglag och söker därför utbildad, legitimerad förskollärare till yngrebarns-avdelning på förskolan Bromstensgård. Vi erbjuder Som förskollärare i Sundby Bromsten förskoleområde medverkar du till att en positiv och utvecklande miljö, med en god balans av omsorg och lärande, dagligen skapas för varje barn och för hela barngruppen. Det gör du genom att ansvara för det pedagogiska arbetet enligt förskolans utbildning och undervisningsmål. Vår dagsstruktur, som utgår från barnens delaktighet och inflytande, utgör grunden för vårt pedagogiska arbete. Vår verksamhetsidé bygger på ett utforskande arbetssätt, där främsta arbetsverktyget är pedagogisk dokumentation. Med hjälp av verktyg som observation och reflektion synliggör vi barns lärandeprocesser och tar ut riktning för nästa steg i det pedagogiska arbetet. Vi ser också den pedagogiska dokumentationen som en självklar del i vårt systematiska kvalitetsarbete och undervisningens utveckling. Som förskollärare i Sundby Bromsten kommer du att medverka i ett sammanhang där vi erbjuder olika mötesplatser och engagerar barnen i lekfulla och lärande utmaningar. Förskolan har schemalagd reflektionstid och biträdande rektor/pedagogista som handleder. I vårt förskoleområde har vi ett nära samarbete och vi möts i olika pedagoggrupper. Nyexaminerade förskollärare erbjuds stöd av en mentor. Det finns en organisation där man har möjlighet att träffa nyexaminerade kollegor, både från det egna förskoleområdet men också i övriga stadsdelen. För dig som har arbetat ett tag men blir ny i stadsdelen, finns det en utarbetat plan för introduktionsår. Din roll Vi söker dig som förstår uppdraget och har barnens bästa i fokus. Du är väl medveten om att förskolans verksamhet ska vila på vetenskaplig grund och beprövad erfarenhet och du praktiserar därefter. Du är väl medveten om vad pedagogisk dokumentation innebär och använder det som grund för reflektion, diskussion och utveckling i det projekterande arbetet. Detta gör du tillsamman med kollegor, barn och föräldrar. Du bidrar till en god arbetsmiljö genom en positiv inställning och möter barnen där de befinner sig. Du ska vara flexibel och vilja arbeta med barn i alla åldrar. Du har en förmåga att kritiskt granska arbetssätt, förhållningssätt och verksamhet. Du har en helhetssyn i förhållande till ditt uppdrag och kan planera, genomföra och utvärdera verksamheten med kollegor och tillsammans med barnen. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Din kompetens och erfarenhet Du som söker har förskollärarexamen och legitimation Är väl insatt i förskolans styrdokument och har pedagogisk insikt. Vi ser gärna att du har erfarenhet av systematiskt kvalitetsarbete och arbetslagsledning. Vi ställer också krav på att du har hög digital kompetens och att du kan formulera dig mycket väl i både tal och skrift i det svenska språket. Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering. Välkommen till nya Järva stadsdelsförvaltning! För att möta dagens och framtidens utmaningar bildades Järva stadsdelsförvaltning den 1 juli 2023. I vår stadsdelsförvaltning utvecklar vi stöd och service med fokus på alla Järvabor. Våra verksamheter ska präglas av samarbete, mod, empati och respektfullt bemötande. Vi eftersträvar öppen kommunikation och respekt för olikheter och vi tror att mångfald och en jämn könsfördelning bidrar till att utveckla vår verksamhet. Vi hoppas att du som söker vill utvecklas tillsammans med oss. https://start.stockholm/om-stockholms-stad/organisation/stadsdelsforvaltningar/jarva/ kan du läsa mer om Järva stadsdelsförvaltning.

15 april 2024
Sista ansökan:
7 maj 2024
Bibliotekarie till Försvarshögskolan

Försvarshögskolan är ett internationellt framstående lärosäte inom försvar, krishantering och säkerhet. Vi erbjuder en unik akademisk miljö där civilt möter militärt. Vi utbildar civila och militära chefer, experter och forskare som ska analysera och hantera dagens och framtida krissituationer och säkerhetsproblem. Försvarshögskolan utbildar Sveriges officerare och leder den akademiska utvecklingen av officersyrket. Vi bedriver forskning inom juridik med inriktning mot operativ juridik och folkrätt, försvarssystem, krigsvetenskap, ledarskap och ledning, militärhistoria och statsvetenskap. Anna Lindh-biblioteket är Sveriges ledande vetenskapliga bibliotek för försvar, utrikes- och säkerhetspolitik. Biblioteket bildades den 1 augusti 2005 genom en sammanslagning av Försvarshögskolans och Utrikespolitiska Institutets tidigare bibliotek. Biblioteket stödjer i första hand Försvarshögskolans studenter, lärare och forskare men är även öppet för allmänheten. Framtiden för biblioteket innebär spännande utmaningar på flera områden såsom forskningsstöd, utveckling av den fysiska studie- och forskningsmiljön samt satsningar på att göra våra samlingar och digitala resurser alltmer öppna och lättillgängliga. Anna Lindh-biblioteket har sin verksamhet förlagd till tre serviceställen med huvudbibliotek på Försvarshögskolan, Drottning Kristinas väg 37 i Stockholm, filial på Militärhögskolan Karlberg i Solna, samt biblioteksverksamhet på Försvarsmaktens högkvarter, Lidingövägen 24 i Stockholm. Anna Lindh-biblioteket är en avdelning inom Högskoleförvaltningen och består av två sektioner; sektionen för Vetenskaplig informationsförsörjning och sektionen för IKT-pedagogiskt stöd. Anställningen är placerad vid Anna Lindh-biblioteket i Stockholm. Arbetsuppgifter Som bibliotekarie kommer du i huvudsak arbeta i bibliotekets informationstjänst med att stödja studerande i deras utveckling av informationskompetens, under studierna och professionsinriktat. Informationstjänsten har idag team-bemanning och arbetar med att stödja studenterna där de befinner sig, det innebär att du kommer arbeta med stöd i det fysiska och det digitala rummet. Därtill kommer du också arbeta med inköp av fysiskt och digital kurslitteratur tillsammans med kollegor i teamet. Vem söker vi? Vi söker dig som:  - Har examen i biblioteks- och informationsvetenskap eller motsvarande - Är början av din karriär inom biblioteksområdet - Kommunicerar väl muntligt och skriftligt på både svenska och engelska Meriterande är erfarenhet av:  - Arbete från ett lärosätesbibliotek - Arbete i en fysisk eller digital informationstjänst Som person är du systematisk och entusiasmerande samt en god kollega. Du utgår från perspektivet hjälp till självhjälp i ditt arbete med att stödja studenterna i deras arbete med att utveckla informationskompetens. Du kommunicerar väl både svenska och på engelska då du kommer stödja lärare och studenter både på svenska och på engelska. Vi vill att du ska trivas med att ingå i högskolans arbetsgemenskap. Vi tycker därför det är viktigt att du är närvarande digitalt och på den plats arbetsuppgifterna bäst utförs. Vi tillämpar ett tillitsbaserat ledarskap och skapar förutsättningar för att du ska kunna bidra till Försvarshögskolans professionella utveckling, kollegiala arbetssätt och sociala gemenskap. Om anställningen Anställningen är en särskild visstidsanställning på heltid till och med 2025-06-30 En anställning vid Försvarshögskolan kan komma att innebära en säkerhetsprövning för placering i säkerhetsklass vilket innebär registerkontroll och i vissa fall säkerhetsintervju hos Säkerhetspolisen. Försvarshögskolan har en krigsorganisation vilket innebär att du kan bli krigsplacerad. Om du redan är krigsplacerad i din nuvarande anställning på en myndighet och din kompetens behövs i Försvarshögskolans krigsorganisation så sker en förhandling mellan berörd myndighet och Försvarshögskolan om var du ska vara placerad. Tillträde Tillträde enligt överenskommelse men som senast 2024-09-01. Lön och förmåner Försvarshögskolan tillämpar individuell lönesättning.  Förmåner för anställda vid Försvarshögskolan - https://www.fhs.se/om-forsvarshogskolan/jobba-hos-oss/formaner.html Ansökan Ansökan ska innehålla ett CV samt personligt brev och skickas in via Försvarshögskolans rekryteringssystem genom att klicka på länken ”Logga in och sök jobbet” på annonssidan. Märk din ansökan med dnr HFHR 85/2024. Din ansökan ska vara tillhanda senast 7 maj.  Komplett ansökan ska vara Försvarshögskolan tillhanda senast sista ansökningsdagen vid midnatt, CET/CEST (Central European Time/Central European Summer Time).  I de fall det inte råder en jämn könsbalans kan Försvarshögskolan vid lika eller i stort sett lika kvalifikationer hos de sökande anställa den av underrepresenterat kön. Kontaktpersoner Ytterligare upplysningar om anställningen lämnas av:  - Anna-Karin Larsson, Tf. avdelningschef, [email protected] - Amanda Beuthan, HR-parnter, [email protected] För kontakt med arbetstagarorganisationerna på Försvarshögskola mejla till [email protected], OFR/[email protected] och OFR/[email protected]. Vi undanber oss erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp.

15 april 2024
Sista ansökan:
7 maj 2024
Servicekonsulent Sommarpersonal till Public Vending maskin

Selecta Public Vending har idag varuautomater i Stockholms tunnelbanesystem, på pendeltågsperronger och på Arlanda flygplats. Vi söker just nu extrapersonal till för sommaren 2024. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att på egen hand fylla på och utföra service på automater placerade inom- och utomhus på tunnelbaneperronger etc. Du kommer att påbörja samt avsluta din arbetsdag på vårt kontor på Vasagatan i Stockholm. Vem är du? För att du ska lyckas i rollen bör du ha en god förmåga att arbeta metodiskt och självständigt med ett fysiskt arbete på platser där stress, högt tempo och folktäthet förekommer. Du bör vara självgående, trevlig och tycka om att ta ansvar. Som person är du noggrann och tycker det är viktigt att arbetet utförs med god kvalité och med en hög servicenivå. Du har god fysik och trivs med ett arbete där du får röra på dig. Du är vidare gärna praktiskt lagd och har ett visst tekniskt intresse. Att du kan uttrycka dig väl i såväl tal som skrift på både engelska och svenska är meriterande. För alla oss som arbetar på Selecta gäller det att i alla lägen göra det vi kan för att infria, och helst överträffa, kundernas och konsumenternas förväntningar. Hos oss mäts du både på vad du gör och hur du gör det och det är därför viktigt att dina personliga värderingar överensstämmer med våra; Lagarbete, Engagemang och Kvalité. Tycker du att rollen låter spännande? Tveka inte med att skicka in din ansökan! Vill du veta mer är du välkommen att [email protected] Välkommen med din ansökan så snart som möjligt då urvalet kommer ske löpande, dock senast 24-05-12 Vi på Selecta strävar efter en jämställd arbetsplats, där olikheter tas tillvara. Mångfald ger fler perspektiv och vi strävar efter diversifiering, varför vi gärna ser kvinnliga sökande. Välkommen med din ansökan! Om företaget Selecta är ett av Europas ledande företag för innovativa mat-, snacks-, kaffe- och dryckeslösningar, både på kontoret och On the go. Med ett brett utbud av kända varumärken i världsklass erbjuder vi något för alla. Vårt primära syfte är att sprida glädje och förhöja dagen för alla de vi når med våra produkter och tjänster. För det är runt kaffemaskinen det händer. Det är där gemenskap och det sociala kittet kollegor emellan sker. Selecta finns i 16 länder i Europa, med huvudkontor i Schweiz. Här i Sverige finns vi på 32 orter och har över 400 medarbetare. Här kan du läsa mer om oss www.selecta.se

15 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024