Lediga jobb hos Resourced Sweden AB
Resourced är en snabbväxande FashionTech-startup som hjälper moderna varumärken att effektivisera sin produktutveckling och produktion. Vi arbetar med brands som Axel Arigato, Flattered, Chimi, Icebug, Scholl och Björn Borg och digitaliserar en av världens största och mest snabbföränderliga industrier. Vi söker nu en Customer Success Support till vårt kontor i Göteborg. I denna roll kommer du att spela en nyckelroll i att säkerställa att våra kunder får den bästa möjliga upplevelsen av vår plattform. Du fungerar som länken mellan våra kunder och våra interna team – du hjälper varumärken att lösa problem, optimera arbetsflöden och maximera det värde de får av våra tjänster. Det här är en dynamisk roll där varje dag kan se olika ut, och där du förväntas kunna växla mellan uppgifter, prioritera klokt och behålla tydlighet och struktur även när mycket händer samtidigt. Du behöver ha förmågan att snabbt sätta dig in i nya situationer, fatta självständiga beslut och bidra till att skapa smidiga lösningar – både för våra kunder och internt. Stort utrymme ges till att påverka arbetssättet, och du kommer vara med och forma hur vi arbetar framåt. Vi söker dig som är initiativtagande, serviceinriktad och noggrann – och som ser variation och förändring som en drivkraft snarare än en utmaning. Du är trygg i att hantera både människor och system, och har lätt för att skapa ordning i komplexa flöden. Detta är en spännande möjlighet att bli en del av ett företag som värdesätter transparens, samarbete och kontinuerligt lärande. Vi arbetar hårt men ser också till att skratta och fira våra framgångar tillsammans. Om du trivs i en snabb miljö och vill växa tillsammans med ett bolag i stark tillväxt, är detta rollen för dig. Vem du är En snabblärd person med ett proaktivt mindset Orädd i att ta ansvar och engagera sig i verksamheten och kunder Mycket strukturerad och detaljorienterad Lösningsorienterad och duktig på att prioritera Social och kommunikativ – du gillar att prata med kunder och är bekväm i att driva samtal Självständig och initiativtagande då mycket eget ansvar krävs Bekväm med att hantera stora mängder admin och data Erfaren användare av Excel – starka kunskaper krävs och kommer testas innan anställning. Dina arbetsuppgifter Ge förstklassig support till våra kunder och säkerställa att deras behov hanteras effektivt Hantera inkommande kundförfrågningar och lösa problem med ett lösningsorienterat synsätt Hantera och följa upp stora mängder information för att hålla kunder uppdaterade och nöjda. Mycket jobb i Excel. Hjälpa till att optimera kundernas arbetsflöden genom att erbjuda vägledning och best practices Arbeta nära interna team för att säkerställa en smidig kundupplevelse Vara en del i att onboarda ny kunder Vi erbjuder Friskvårdsbidrag Tjänstepension (5 % fast) och försäkringar (TFA, TGL, sjukvårdsförsäkring) Teambuildingaktiviteter och resor Och självklart – den utrustning och arbetsmiljö du behöver för att göra ditt bästa arbete! Vi letar efter rätt person och anställer så snart vi hittar den. Om du är redo att göra verklig skillnad och växa med oss vill vi gärna höra från dig! Observera att vi på grund av GDPR inte tar emot ansökningar via e-post. Start: ASAP Omfattning: Heltid, tillsvidare Placering: Gårda, Göteborg (på plats) Kontaktperson: Mathilda Munck, Customer Success Manager E-post: [email protected]
Resourced is a fast-growing FashionTech startup supporting modern fashion brands find and manage production. We help brands such as Axel Arigato, Stronger, Veja, Icebug, Chimi, Eytys, Ralph Lauren, H&M (to name a few). Were digitally transforming one of the largest, fastest-moving industries in the world. By joining Resourced you will work in a truly global setting – we employ and work with clients on all continents. We are looking for an talented Design Lead with a skillset spanning graphical design, interaction design and user experience who can continue our work on designing the most compelling PLM system (web application) in the industry. We go to great lengths to build a product users truly love to use – a product that have great, well-thought-out UX that looks awesome! We pay big attention to details but still ensure to never get stuck and keep a good pace moving forward. You will work closely with both the tech team and business side, and utilize our strong relationship with, and insights into, our customers and users. We run a simple process using Figma, starting with rough wireframes, gradually enhancing them iteratively using internal and external feedback as needed until we’ve reached a great result. To succeed as a designer at Resourced we believe you will need to fully immerse yourself with the problems we’re trying to solve and relentlessly seek the most beautiful solution – often using an outside-the-box perspective! The job Take ownership and lead/drive our product development efforts; from idea, exploration and analysis to handover Turn wireframes and ideas into great designs, ready for our software devs to develop Provide clear specifications, in particular regarding interactivity Efficiently explore and find creative solutions to UI/UX challenges Work closely with both the tech team and the business side Requirements A strong curiosity of how to build products and services that customers will embrace Excellent graphic design skills – fluent in Figma, Adobe Illustrator and other design tools Excellent and fluent in interface design, allowing you to work seamlessly with UI/UX design Attention to detail and strong understanding of web application UX Communicate clearly without any hinders Proven track record of designing successful products – in particular complex web applications (which you undertake with ease) Nice-to-haves Frontend web development experience/skills A degree (Bachelor’s or Master’s) in interaction design, industrial design, or equivalent Background in the fashion industry We’re all about finding a person who can deliver the right results – not the right resume! What we offerA unique opportunity to join an early-stage startup and a small team, become highly influential on what we build, and grow your career alongside the company! Competitive salary and compensation package Work with a team who believes in having fun while working! Work for users who really cares about beauty in their digital tools! And of course, the hardware and environment you desire in order to do your best work possible! Start date: ASAP Work extent: Full time Location: Gothenburg (Gårda), on-site Contact: Felicia Ringblom, Tech Team Lead @ [email protected] / 0704415997
Resourced is a fast-growing FashionTech startup helping modern fashion brands streamline their product development and production. We work with brands such as Axel Arigato, Flattered, Chimi, Icebug, Scholl, and Björn Borg. We are digitally transforming one of the largest, fastest-moving industries in the world. We are now looking for a Customer Success Support to join our Gothenburg office on-site. In this role, you will play a crucial part in ensuring our customers get the best possible experience using our platform. You will be the bridge between our clients and our internal teams, helping brands solve challenges, optimize workflows, and maximize the value they get from our services. This is an exciting opportunity to be part of a company that values transparency, collaboration, and continuous learning. We work hard but also make sure to laugh and celebrate our victories together. If you thrive in a fast-paced environment and want to grow alongside a scaling company, this is the perfect role for you. Who you are A fast learner with a proactive mindset Highly organized and detail-oriented Solution-driven and able to prioritize effectively A social and communicative person who enjoys talking to customers Self-motivated and able to take initiative Comfortable handling large amounts of administrative tasks and data Experienced in Excel – strong skills required What you will do Provide top-tier support to our customers, ensuring their needs are met efficiently Handle incoming customer inquiries and resolve issues with a problem-solving mindset Manage and track large amounts of information to keep our customers updated and satisfied Help optimize customer workflows by providing guidance and best practices Work closely with internal teams to ensure a seamless customer experience What we offer Wellness grant Occupational pension (5% flat) and insurance (TFA, TGL, medical insurance) Team building activities and trips And of course, the hardware and environment you desire to do your best work possible! We’re eager to find the right person for this role and we will hire as soon as we find that person. If you’re ready to make a real impact and grow with us, we’d love to hear from you! Start date: ASAP Work extent: Full time, permanent position Location: Gårda, Gothenburg (on-site) Contact: Mathilda Munck, Customer Success Manager [email protected], +46 70-603 71 16
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 3 av 3 jobb