Lediga jobb hos Brick Advokat AB
Är du en serviceinriktad och strukturerad person som trivs i en varierad roll med många kontaktytor? Har du nyligen tagit studenten eller är i början av din karriär och söker en möjlighet att få värdefull erfarenhet i en professionell miljö? Då kan det här vara rätt roll för dig! Om rollen Som junior kontorsassistent är du en nyckelperson i vår dagliga verksamhet. Du ansvarar för att kontoret fungerar smidigt och trivsamt, samtidigt som du stöttar kollegor och besökare med både praktiska och administrativa uppgifter. Ansvarsområden Ansvara för att öppna kontoret och säkerställa att arbetsmiljön är representativ Förbereda, servera och bistå vid möten, utbildningar och evenemang Sköta inköp av förtäring och övriga kontorsresurser Ta emot besökare, hantera inkommande växelsamtal samt ansvara för posthantering Bevaka och administrera inkommande e-post samt hantera anmälningar till byråaktiviteter Utföra löpande administrativa uppgifter såsom uppdatering av kontaktregister och mallar Stötta våra jurister med dokumenthantering och framtagning av kursmaterial Vi tror att du nyligen tagit studenten eller är i början av din karriär och söker en möjlighet att få värdefull erfarenhet i en professionell miljö. För att lyckas i rollen ser vi att du: Är noggrann och har god förmåga att strukturera ditt arbete Har ett positivt bemötande och gillar att hjälpa andra Trivs med varierade arbetsuppgifter och kan prioritera när det behövs Har god datorvana och har erfarenhet av att arbeta i Microsoft Office-paketet Kommunicerar obehindrat på svenska i tal och skrift Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är meriterande, men vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Om anställningen Omfattning: heltid Tidsbegränsad anställning om 6 månader med möjlighet till 6 månaders förlängning Tillträde under Q3 2025 eller enligt ök På grund av semestertider planerar vi att kalla till eventuella intervjuer i augusti
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 1 av 1 jobb