AB Operakällaren jobb

Lediga jobb hos AB Operakällaren

Operakällaren söker Säljande Projektledare

Operakällaren har en fantastisk historia som sträcker sig ända tillbaka till år 1787. Historiens vingslag präglar stämningen i Operahusets kulturminnesmärkta byggnad. Operakällaren är också innovationernas och möjligheternas hus med tre restauranger, cocktailbar, vinkällare, festvåningar och nattklubben Café Opera. Brinner du för service och har en femstjärnig syn på försäljning? Är du detaljorienterad och en problemlösare av rang? En spännande roll som Säljande projektledare i premiumhuset Operakällaren väntar. Vi söker dig som är driven och innovativ i din säljroll och som vill utveckla varumärket i stort. Tjänsten är både operativ och administrativ och du kommer aktivt bidra till att vidareutveckla vårt erbjudande och bearbeta samarbetet med så väl befintliga som nya kunder för att fortsätta att skapa god tillväxt och lönsamhet. Ditt sälj kommer riktas mot bland annat företag, privatpersoner, bokningsbolag och eventbolag.   Utöver att sälja kommer du att projektleda dina uppdrag och event från start till genomförande. Du kommer jobba mot Operakällarens övergripande försäljningsmål och vilja ge kunden den bästa service den förtjänar. Sammanfattningsvis vill du se resultat, ha roligt på jobbet och vara en stolt representant för Operakällaren.    Vad vi förväntar oss av dig: Se till att Operakällaren blir top of mind hos företag och privatpersoner, bearbeta befintliga och presumtiva kunder, samarbeta tajt med Nobis säljteam, arbeta fokuserat på att nå budget, jobba nära drift och ditt team med projektledning. Innesälj i form av bearbetning av inkommande förfrågningar, konvertering, planering, redovisning. Uppsökande av nya kunder, bjuda in dem till Operakällaren, planera visningar och presentera lösningar för deras event.  Vem är det vi söker?  • Gedigen kunskap från restaurang/eventbranschen • Du har en säljådra och ett sinne för att göra affärer och nå avslut • Du gillar högt tempo och har en ansvarskänsla och en vilja att jobba mot högt uppsatta mål. • Du är social, tycker mycket om kundkontakt och är en genuin relationsbyggare.  • Du gillar att arbeta målmedvetet, kreativt och energiskt. • Attityd där allting är möjligt och där kunden/gästen är i fokus  • Du skall vara bekväm i att arbeta själv delar av tiden och andra tider i fullt tempo med andra medarbetare.  • Du är trygg i dig själv, är en lagspelare med hög synlighet, närhet, tydlig inom kommunikation och du är en god lyssnare.  • Van att planera, organisera och projektleda Det är viktigt att du är en driven, resultatorienterad och lösningsfokuserad person. Kvalifikationer:  • Minst 3 års erfarenhet av liknande roller inom försäljning eller projektledning inom hotell, restaurang eller event • Utmärkta kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift • Goda datakunskaper Vi erbjuder: • En spännande utmaning och stimulerande arbete inom familjeägda koncernen Nobis Hospitality Group • En internationell arbetsplats med en levande kultur och stor mångfald bland både kollegor och gäster • En varierad arbetsplats med allt mellan festvåning, restauranger, nattklubbar och barer under samma tak • En arbetsplats där vi har högt i tak och ett resultatorienterat team Tjänsten är en tillsvidareanställning om 100%. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Tillträde och lön enligt överenskommelse.  Välkommen att skicka din ansökan med ett CV och personligt.  Vi ser fram emot din ansökan!  För frågor kontakta [email protected]

23 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Operakällarens festvåning Operaterrassen söker Hovmästare/Driftansvarig

Operaterrassen, en av Stockholms vackraste lokaler med utsikt mot slottet och Strömmen, är en flexibel våning med olika lokaler som erbjuder oändliga möjligheter. Här anordnar vi allt från frukostmöten, luncher, utställningar, till stora galamiddagar, bröllop och fester för både privata sällskap och företag. Vi söker nu en hovmästare, som även är driftansvarig, som vill bli en del av vårt härliga team. Som hovmästare och driftansvarig ser vi att du har erfarenhet av ledarskap och är den inspiration som får ditt team att leverera förstklassig service till våra gäster. God planeringsförmåga, stresstålig och en problemlösare av rang! Du är engagerad inför mötet med kund och gillar att på ett kreativt sätt tillmötesgå dennes önskemål och behov. Du har en glad personlighet och vet hur du ska kommunicera i sociala sammanhang.  I de dagliga arbetsuppgifterna ingår i stora drag: - Samordna och planera den operativa driften av konferenser och event. - Ansvara och leda ditt team under genomförandet och se till att det motsvarar en premium nivå. - Ha övergripande ansvar över festvåningens lokaler och bakutrymmen samt inventering. - Delta i möten som gäller den operativa driften. - Utbildning av personal som servis, nissar/runners. - Ansvara för menyer, skyltar, bordskartor. - Engagera sig i förbättringar och nytänkande. - Bemanna och schemalägga personal inför event. - Flexibla arbetstider beroende på vad som händer i huset. Tjänsten är en tillsvidareanställning om 100%. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Tillträde och lön enligt överenskommelse.  Välkommen att skicka din ansökan med ett CV.  Vi ser fram emot din ansökan!

12 april 2024
Sista ansökan:
11 maj 2024