Fastighetsägarna Service Stockholm AB jobb

Lediga jobb hos Fastighetsägarna Service Stockholm AB

Hej redovisningsekonom!

Hej redovisningsekonom! Vi på Fastighetsägarna Service är inte som alla andra. Vi är 280challengerssomdrivs av atthitta nya vägar för att nå nya höjder.Tillsammansförenklar och skapar vi framtidens fastighetsägande, och nu söker vi en redovisningsekonom som vill vara med på vårfortsattatillväxtresa. Om rollen Som redovisningsekonompå Fastighetsägarna Service ingår du i affärsområdet Ekonomisk förvaltning och du har en roll kundansvarig för ett antal kunder.Kunderna är bostadsrättsföreningar och privata fastighetsägare. I det dagliga arbetet har du mycket kundkontakt, ansvarar för budget, bokslut, viss del avlöpande bokföring samt deklarationer. För större kunder ingår du även i kundteam där du samarbetar med andra kollegor i företaget. Vi tror att vi tillsammans är vår styrka och vi arbetar över gränser för att utveckla varandra och våra kunder. Inom affärsområde ekonomisk förvaltning finns två team av redovisningsekonomer samtett team som arbetar med hyres- och avgiftsförvaltning åt våra kunder och ett team av ekonomiassistenter som stöttar redovisningsekonomerna med exempelvis lönehantering och leverantörsreskontra samt momshantering. Vi arbetar tätt tillsammans för att förenkla varandras och kundernas vardag. Enviktig del av vår kultur är ettmindsetav att vi vill och kan ännu mer. Inom affärsområdet driver vi ständigt utveckling av våra arbetssätt, processer och digitala verktyg och du kommer få möjlighet att vara en viktig pusselbit för att driva denna utveckling framåt. Anställningen är en tillsvidaretjänst. Vem är du? Du trivs i en roll och en företagskultur där du får ta ägarskap och ta ansvar och se till helheten. Du känner dig trygg i din vilja att lära dig och din förmåga att hitta svar. Du är en grym kommunikatör och har förmåga att skapa förtroende hos kollegor och kunder. Du gillar när det händer mycket, och för att hålla ihop trådarna trivs du med att strukturera dina egna dagar och har hittat ett sätt som funkar för dig.Du har en förmåga att se helheten, men förståelse för hur detaljer kan vara avgörande. Att vi har roligt tillsammans och kan peppa varandra inom teamet är väldigt viktigt. Det vill vi att du också tycker är viktigt när du väljer oss. Det är självklart också så att vi måste våga utmana, utmanas och pröva nytt. Vi är övertygade om att det blir roligare för alla då. Du har: relevant eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller motsvarande arbetslivserfarenhet inom redovisningsekonomi Minst två års erfarenhet som redovisningsekonom. Det är ett plus om du har erfarenhet av fastighetsbranschen. Erfarenhet av att jobba i kundnära roller Jobba hos oss! Vi på Fastighetsägarna Service är experter på fastighetsförvaltning och vår passion är att förenkla och skapa framtidens fastighetsägande. Med 150 år i branschen vet vi vad som ska göras, och framför allt hur det ska göras på bästa sätt. Hos oss jobbar vi med hela förvaltningen, som juridiska konsultationer, ekonomisk och teknisk förvaltning samt försäljning av fastighetsprodukter. Vi omsätter i dagsläget 300 miljoner kronor per år och är 280 medarbetare. Vi sitter alla samlade på Alströmergatan 14 på Kungsholmen och det är viktigt för oss att våra medarbetare mår bra – varje vecka finns ledarledda träningspass i samarbete med SATS i våra egna lokaler och vi har fullt utrustat och nyrenoverat gym. Du har dessutom tillgång till Fastighetsägarnas utbildningar. Vill du lära känna oss ännu bättre? Följ oss på Linkedin. Sök! På Fastighetsägarna Service är tempo vår motor och det speglar även rekryteringsprocessen – så avvakta inte med din ansökan till sista ansökningsdagen. Har du några frågor eller funderingar så kan du självklart nå mig via kontaktuppgifterna till höger. Bästa hälsningar Anna Eslander Chef HR, Marknad & Hållbarhet

22 april 2024
Sista ansökan:
9 oktober 2024
Hej näringspolitiskt ansvarig!

Näringspolitiskt ansvarig till Fastighetsägarna MittNord med placering i Östersund Vi söker dig som vill vara med och utveckla fastighetsbranschen och som gillar att driva debatt, är duktig på att bygga förtroende och att arbeta med opinionsbildning. Fastighetsägarna är branschorganisationen som arbetar för en hållbar och fungerande fastighetsmarknad. Vårt uppdrag är att förbättra villkoren för fastighetsföretagandet i landet, så att bostads- och lokalmarknaden kan utvecklas. Vi erbjuder spetskompetens inom bland annat juridik, förhandling, utbildning och egenkontroll. Tillsammans med våra medlemmar skapar vi förutsättningar för tillväxt och rum för framtiden. Vi är en rikstäckande organisation med en stark lokal förankring. Om tjänsten I rollen som Näringspolitiker arbetar du i en bred roll där fokuset dels ligger på att driva Fastighetsägarnas frågor på lokal och regional nivå. Rollen innebär att du driver debatt och opinionsbildning och du företräder medlemmar i kontakter med politiker, media och andra intressenter. Du kommer att delta i olika samarbetsprojekt med kommuner, driva centrum- och ortsutveckling samt att nätverka med lokala politiker och andra viktiga beslutsfattare. Du verkar för att skapa långsiktiga relationer och bygga förtroende över tiden. Du har ett nära samarbete med våra medlemmar som en del av vår medlemsservice och har samordningsansvaret gentemot de lokala styrelserna. Du bör vara van vid att uttrycka dig väl i tal och skrift vilket är en förutsättning för att kunna framföra vår uppfattning kring hur vi får en bättre fungerande bostads- och fastighetsmarknad. Du är också en viktigt del av vårt omvärldanalysarbete. Du är en del av en rikstäckande organisation och tydliggör de nationella gemensamma frågorna på lokal och regional nivå. Du kommer agera ensam i din roll på orten men du kommer vara en del av ett nätverk som sträcker sig över hela landet. Visst resande ingår i tjänsten varpå körkort är ett krav. Din profil Vi söker dig som sporras likväl av kommunikativa arbetsuppgifter och som både har ett affärsorienterat och ett samarbetsinriktat arbetssätt. Du har en för tjänsten relevant högskoleexamen inom exempelvis ekonomi, journalistik, samhällsvetenskap eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Du har ett stort intresse för samhällsfrågor och du vet hur du skapar en positiv samverkan mellan personer och/eller organisationer. Du har ett relevant nätverk och har lätt för att leda och inspirera andra till att nå resultat. För att trivas i rollen bör du vara prestigelös, utåtriktad och ha en mycket god samarbetsförmåga. Du är strukturerad och noggrann, tar egna initiativ och driver självständigt ditt dagliga arbete framåt. Du är serviceinriktad och har lätt för att kommunicera med kunder och motparter på ett professionellt och lättsamt sätt. Vi uppmuntrar till nya idéer för att tillsammans utveckla vår verksamhet. Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper. Placering är på vårt kontor i Östersund, men ditt geografiska ansvarsområde omfattar Jämtland, Härjedalen och Medelpad. Vi erbjuder Fastighetsägarna MittNord är till ytan en utspridd organisation med 13 lokalkontor från Norrköping till Luleå. Trots vår utspriddhet har vi en nära kontakt med varandra och familjär känsla inom organisationen. För femte året i rad är vi certifierade som ett Great Place to Work företag med ett nöjdhetsindex på 95% och vi är även i år med på Top25-listan för Sveriges Bästa Arbetsplatser. Vi är en modern arbetsplats där vi arbetar aktivt för att du ska ha en bra balans mellan arbete och fritid. Hos oss är du en samhällsutvecklare som bidrar till ett tillgängligt och hållbart samhälle. Välkommen in med din ansökan senast den 1 maj 2024. Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta Petra Skoglund, HR- och administrativ chef på telefon 0701-866308 eller Lisa Hjelm, Chef affärsområde medlem, marknad och kommunikation på telefon 070-569 66 26

17 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Hej näringspolitiskt ansvarig!

Näringspolitiskt ansvarig till Fastighetsägarna MittNord med placering i Östersund Vi söker dig som vill vara med och utveckla fastighetsbranschen och som gillar att driva debatt, är duktig på att bygga förtroende och att arbeta med opinionsbildning. Fastighetsägarna är branschorganisationen som arbetar för en hållbar och fungerande fastighetsmarknad. Vårt uppdrag är att förbättra villkoren för fastighetsföretagandet i landet, så att bostads- och lokalmarknaden kan utvecklas. Vi erbjuder spetskompetens inom bland annat juridik, förhandling, utbildning och egenkontroll. Tillsammans med våra medlemmar skapar vi förutsättningar för tillväxt och rum för framtiden. Vi är en rikstäckande organisation med en stark lokal förankring. Om tjänsten I rollen som Näringspolitiker arbetar du i en bred roll där fokuset dels ligger på att driva Fastighetsägarnas frågor på lokal och regional nivå. Rollen innebär att du driver debatt och opinionsbildning och du företräder medlemmar i kontakter med politiker, media och andra intressenter. Du kommer att delta i olika samarbetsprojekt med kommuner, driva centrum- och ortsutveckling samt att nätverka med lokala politiker och andra viktiga beslutsfattare. Du verkar för att skapa långsiktiga relationer och bygga förtroende över tiden. Du har ett nära samarbete med våra medlemmar som en del av vår medlemsservice och har samordningsansvaret gentemot de lokala styrelserna. Du bör vara van vid att uttrycka dig väl i tal och skrift vilket är en förutsättning för att kunna framföra vår uppfattning kring hur vi får en bättre fungerande bostads- och fastighetsmarknad. Du är också en viktigt del av vårt omvärldanalysarbete. Du är en del av en rikstäckande organisation och tydliggör de nationella gemensamma frågorna på lokal och regional nivå. Du kommer agera ensam i din roll på orten men du kommer vara en del av ett nätverk som sträcker sig över hela landet. Visst resande ingår i tjänsten varpå körkort är ett krav. Din profil Vi söker dig som sporras likväl av kommunikativa arbetsuppgifter och som både har ett affärsorienterat och ett samarbetsinriktat arbetssätt. Du har en för tjänsten relevant högskoleexamen inom exempelvis ekonomi, journalistik, samhällsvetenskap eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Du har ett stort intresse för samhällsfrågor och du vet hur du skapar en positiv samverkan mellan personer och/eller organisationer. Du har ett relevant nätverk och har lätt för att leda och inspirera andra till att nå resultat. För att trivas i rollen bör du vara prestigelös, utåtriktad och ha en mycket god samarbetsförmåga. Du är strukturerad och noggrann, tar egna initiativ och driver självständigt ditt dagliga arbete framåt. Du är serviceinriktad och har lätt för att kommunicera med kunder och motparter på ett professionellt och lättsamt sätt. Vi uppmuntrar till nya idéer för att tillsammans utveckla vår verksamhet. Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper. Placering är på vårt kontor i Östersund, men ditt geografiska ansvarsområde omfattar Jämtland, Härjedalen och Medelpad. Vi erbjuder Fastighetsägarna MittNord är till ytan en utspridd organisation med 13 lokalkontor från Norrköping till Luleå. Trots vår utspriddhet har vi en nära kontakt med varandra och familjär känsla inom organisationen. För femte året i rad är vi certifierade som ett Great Place to Work företag med ett nöjdhetsindex på 95% och vi är även i år med på Top25-listan för Sveriges Bästa Arbetsplatser. Vi är en modern arbetsplats där vi arbetar aktivt för att du ska ha en bra balans mellan arbete och fritid. Hos oss är du en samhällsutvecklare som bidrar till ett tillgängligt och hållbart samhälle. Välkommen in med din ansökan senast den 1 maj 2024. Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta Petra Skoglund, HR- och administrativ chef på telefon 0701-866308 eller Lisa Hjelm, Chef affärsområde medlem, marknad och kommunikation på telefon 070-569 66 26

15 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Hej näringspolitiskt ansvarig!

Näringspolitiskt ansvarig till Fastighetsägarna MittNord med placering i Östersund Vi söker dig som vill vara med och utveckla fastighetsbranschen och som gillar att driva debatt, är duktig på att bygga förtroende och att arbeta med opinionsbildning. Fastighetsägarna är branschorganisationen som arbetar för en hållbar och fungerande fastighetsmarknad. Vårt uppdrag är att förbättra villkoren för fastighetsföretagandet i landet, så att bostads- och lokalmarknaden kan utvecklas. Vi erbjuder spetskompetens inom bland annat juridik, förhandling, utbildning och egenkontroll. Tillsammans med våra medlemmar skapar vi förutsättningar för tillväxt och rum för framtiden. Vi är en rikstäckande organisation med en stark lokal förankring. Om tjänsten I rollen som Näringspolitiker arbetar du i en bred roll där fokuset dels ligger på att driva Fastighetsägarnas frågor på lokal och regional nivå. Rollen innebär att du driver debatt och opinionsbildning och du företräder medlemmar i kontakter med politiker, media och andra intressenter. Du kommer att delta i olika samarbetsprojekt med kommuner, driva centrum- och ortsutveckling samt att nätverka med lokala politiker och andra viktiga beslutsfattare. Du verkar för att skapa långsiktiga relationer och bygga förtroende över tiden. Du har ett nära samarbete med våra medlemmar som en del av vår medlemsservice och har samordningsansvaret gentemot de lokala styrelserna. Du bör vara van vid att uttrycka dig väl i tal och skrift vilket är en förutsättning för att kunna framföra vår uppfattning kring hur vi får en bättre fungerande bostads- och fastighetsmarknad. Du är också en viktigt del av vårt omvärldanalysarbete. Du är en del av en rikstäckande organisation och tydliggör de nationella gemensamma frågorna på lokal och regional nivå. Du kommer agera ensam i din roll på orten men du kommer vara en del av ett nätverk som sträcker sig över hela landet. Visst resande ingår i tjänsten varpå körkort är ett krav. Din profil Vi söker dig som sporras likväl av kommunikativa arbetsuppgifter och som både har ett affärsorienterat och ett samarbetsinriktat arbetssätt. Du har en för tjänsten relevant högskoleexamen inom exempelvis ekonomi, journalistik, samhällsvetenskap eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Du har ett stort intresse för samhällsfrågor och du vet hur du skapar en positiv samverkan mellan personer och/eller organisationer. Du har ett relevant nätverk och har lätt för att leda och inspirera andra till att nå resultat. För att trivas i rollen bör du vara prestigelös, utåtriktad och ha en mycket god samarbetsförmåga. Du är strukturerad och noggrann, tar egna initiativ och driver självständigt ditt dagliga arbete framåt. Du är serviceinriktad och har lätt för att kommunicera med kunder och motparter på ett professionellt och lättsamt sätt. Vi uppmuntrar till nya idéer för att tillsammans utveckla vår verksamhet. Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper. Placering är på vårt kontor i Östersund, men ditt geografiska ansvarsområde omfattar Jämtland, Härjedalen och Medelpad. Vi erbjuder Fastighetsägarna MittNord är till ytan en utspridd organisation med 13 lokalkontor från Norrköping till Luleå. Trots vår utspriddhet har vi en nära kontakt med varandra och familjär känsla inom organisationen. För femte året i rad är vi certifierade som ett Great Place to Work företag med ett nöjdhetsindex på 95% och vi är även i år med på Top25-listan för Sveriges Bästa Arbetsplatser. Vi är en modern arbetsplats där vi arbetar aktivt för att du ska ha en bra balans mellan arbete och fritid. Hos oss är du en samhällsutvecklare som bidrar till ett tillgängligt och hållbart samhälle. Välkommen in med din ansökan senast den 1 maj 2024. Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta Petra Skoglund, HR- och administrativ chef på telefon 0701-866308 eller Lisa Hjelm, Chef affärsområde medlem, marknad och kommunikation på telefon 070-569 66 26

10 april 2024
Sista ansökan:
1 maj 2024
Hej student inom byggprojektledning/ förvaltning!

Hos oss tycker vi om att arbeta mot tydliga mål och hitta nya vägar för att nå nya höjder. Vi tror på kraften och kreativiteten hos våra medarbetare. Hos oss finns alla förutsättningar för att prestera, trivas och växa. Tillsammans under ett tak förenklar och skapar vi framtidens fastighetsägande. Vi växer så det knakar och därför söker jag dig som har en pågående högskole- eller YH utbildning inom bygg/ fastighet och vill kicka igång din karriär. Här får du möjlighet att omsätta dina teoretiska kunskaper i praktiken och utvecklas som vår nästa superkollega genom att bistå dina kollegor inom underhållsplanering och säkerhetsbesiktningar. Du kommer till ett tillväxtföretag med stort framtidsfokus och om du vill vara med och göra skillnad tillsammans med oss så kan det här vara rätt möjlighet för dig! Om rollenTillsammans tar vi hand om husen som andra kallar för sitt hem – och vi märker att behoven förändras ständigt. Även om vi agerar i en traditionell bransch med lång historik så befinner vi oss nu i en period av stor förändring. Det värde vi skapar för våra kunder handlar till stor del om förvaltning och service, men lika mycket om att utveckla våra kunders fastigheter och att utveckla hållbara hem där människor trivs och känner trygghet. Rent konkret innebär rollen att du stöttar dina kollegor inom underhållsplanering och säkerhetsbesiktningar. Det innebär att du tillsammans med oss utför statusbesiktningar som utgör grunden och därefter kommer vi sammanställa och färdigställa underhållsplanen. Arbetsuppgifterna innefattar analys, prissättning, samordning och rapportskrivning. Ju mer varm i kläderna du blir i din roll ju mer kommer ditt ansvar att växa. Säkerhetsbesiktningar är en ny tjänst hos oss och där kommer vi att systematiskt arbeta för en ökad trygghet och minskad brottslighet i fastigheter. Säkerhetsbesiktningen mynnar ut i en rapport med konkreta förslag på förebyggande åtgärder. Vem är du? Du kommer till ett företag i tillväxt med en tydlig passion och här finns det alla förutsättningar för dig att nå nya höjder. Jag tror därför att du är engagerad och har ett intresse för fastigheter och underhållsplanering. För att trivas i rollen tror jag att du är självdrivande och har god förmåga för att söka information och hitta svar. Vi är och ska vara kollegor som tar initiativ och som är steget före. Då du agerar stöttepelare till dina kollegor så är det av vikt att du har ett serviceinriktat och prestigelöst förhållningssätt och ser detta som en utmärkt möjlighet att få lära dig nya saker. Att vi har roligt tillsammans och kan peppa varandra inom teamet är väldigt viktigt. Det vill vi att du också tycker när du väljer oss. På Fastighetsägarna Service jobbar vi tillsammans – utan gränser. Kvalifikationer Jag söker dig som har en pågående högskole- eller YH utbildning enligt ovan där jag gärna ser att du är inne på ditt andra år eller mer av utbildningen. Du kommer att arbeta när du kan utifrån ditt schema men vi ser gärna att du har möjlighet att jobba cirka 16 timmar per vecka och är bosatt i Stockholmsområdet. Jobba hos oss!Vi på Fastighetsägarna Service är experter på fastighetsförvaltning och vår passion är att förenkla och skapa framtidens fastighetsägande. Med 150 år i branschen vet vi vad som ska göras, och framför allt hur det ska göras på bästa sätt. Hos oss jobbar vi med hela förvaltningen, som juridiska konsultationer, ekonomisk och teknisk förvaltning samt försäljning av fastighetsprodukter. Vi omsätter i dagsläget 300 miljoner kronor per år och är 280 medarbetare. Vi sitter alla samlade på Alströmergatan 14 på Kungsholmen och det är viktigt för oss att våra medarbetare mår bra –varje vecka finns ledarledda träningspass i samarbete med SATS i våra egna lokaler och vi har fullt utrustat och nyrenoverat gym. Du har dessutom tillgång till Fastighetsägarnas utbildningar. Vill du lära känna oss ännu bättre? Följ oss påLinkedin. Sök!På Fastighetsägarna Service är tempo vår motor – så avvakta inte till sista ansökningsdagen. Får vi in en ansökan från en intressant kandidat så drar vi igång med rekryteringsprocessen direkt! Har du några frågor eller funderingar så kan du självklart nå mig via kontaktuppgifterna till höger. Bästa hälsningar Julia Pihl Teamleader underhållsplanering

8 april 2024
Sista ansökan:
25 september 2024
Hej projektledare!

På Fastighetsägarna Service tycker vi om att jobba mot tydliga mål och hitta nya vägar för att nå nya höjder. Vi tror på kraften och kreativiteten hos varandra. Hos oss finns alla förutsättningar för att prestera, trivas och växa. Tillsammans under ett tak förenklar och skapar vi framtidens fastighetsägande. Vårt team växer och nu söker jag dig med erfarenhet av projektledning inom bostadsfastigheter och kommersiella kontorsfastigheter. Vår företagskultur präglas av att vi vill och kan ännu mer där vi tror på ett inkluderande ledarskap som skapar självdrivande medarbetare. Om du vill vara med och göra skillnad så kan det här vara rätt möjlighet för dig. Om rollen Vi förvaltar hyresbostäder, kontorslokaler och bostadsrättsföreningar och bedriver underhåll- och utvecklingsprojekt samt hyresgästanpassningar för att höja värdet för kunders fastigheter. Som projektledare har du ett fritt och varierat arbete där du planerar och genomför olika typer av byggprojekt. Vi älskar att göra affärer och bygga långsiktiga relationer och i den här rollen arbetar du nära kunden för att skapa en god förståelse för fastigheten och därmed kunna utveckla den. Du ansvarar för och driver projekten genom samtliga faser från förstudie, projektering, upphandling och genomförande till besiktning och överlämning. Vidare är även den löpande kontakten med beställare och entreprenörer en viktig del av arbetet. Fastighetsägarna Service är en helhetsleverantör vilket innebär att vi kan erbjuda våra kunder en samlad kompetens inom energi, teknik, entreprenad- och fastighetsjuridik samt ekonomi. I många projekt arbetar du därför i team med kollegor från andra avdelningar för att kunna leverera en helhetslösning till kunden. Du har bland annat ett tätt samarbete med våra energispecialister och gruppen som upprättar underhållsplaner. Det bidrar även till utveckling och trygghet i rollen som projektledare. Som projektledare ansvarar du även för att: - Upprätta förfrågningsunderlag, anbudsutvärderingar och entreprenadkontrakt - Genomföra kundmöten, skriva offerter, rapporter och protokoll - Dela med dig av dina erfarenheter och kompetens för att stötta mer juniora kollegor inom projektledning Vem är du? Du kommer till ett företag i tillväxt med stort framtidsfokus och här finns det alla förutsättningar för dig att nå nya höjder. Jag tror att du trivs i en kundnära roll och har god förmåga för att skapa nya affärsmöjligheter hos den stora kunden såväl som den lilla. Du är engagerad, resultatorienterad och tar ett helhetsansvar för att leveransen i varje projekt som du driver håller en hög kvalitet. En viktig del av vår företagskultur är att vi jobbar för att förenkla för kunden och jag tror därför att det faller dig naturligt att ta egna initiativ, vara steget före och agera. För att trivas i rollen ser jag att du är en lagspelare som tycker om att jobba i team, här jobbar vi tillsammans - utan gränser. På Fastighetsägarna Service är vi vår styrka. Kvalifikationer Jag söker dig som har 1-3 års kvalificerad erfarenhet från hela processen inom projektledning av bostadsfastigheter. Du har goda kunskaper inom entreprenadjuridik, upphandling, prissättning, formulering av offerter, ekonomi-och tidsstyrning samt protokoll- och rapportskrivning. Du har B-körkort och goda kunskaper inom Officepaketet. Utöver ovan uttrycker du dig väl i såväl tal som skrift. Det är en fördel, men inte ett krav om du har erfarenhet av projektledning inom kommersiella kontorsfastigheter och kunskap inom el och VVS. Jobba hos oss! Vi på Fastighetsägarna Service är experter på fastighetsförvaltning och vår passion är att förenkla och skapa framtidens fastighetsägande. Med 150 år i branschen vet vi vad som ska göras, och framför allt hur det ska göras på bästa sätt. Hos oss jobbar vi med hela förvaltningen, som juridiska konsultationer, ekonomisk och teknisk förvaltning samt försäljning av fastighetsprodukter. Vi omsätter i dagsläget 300 miljoner kronor per år och är 280 medarbetare. Vi sitter alla samlade på Alströmergatan 14 på Kungsholmen och det är viktigt för oss att våra medarbetare mår bra - varje vecka finns ledarledda träningspass i samarbete med SATS i våra egna lokaler och vi har fullt utrustat och nyrenoverat gym. Du har dessutom tillgång till Fastighetsägarnas utbildningar. Vill du lära känna oss ännu bättre? Följ oss på Linkedin. (https://se.linkedin.com/company/fastighetsagarna-service) Sök! På Fastighetsägarna Service (https://www.fastighetsagarna.se/om-oss/arbeta-hos-oss/) är tempo vår motor - så avvakta inte till sista ansökningsdagen. Får vi in en ansökan från en intressant kandidat så drar vi igång med rekryteringsprocessen direkt! Har du några frågor eller funderingar så kan du självklart nå mig via kontaktuppgifterna till höger. Bästa hälsningar Jörgen Forsgren Gruppchef projekt

2 februari 2024
Sista ansökan:
21 juli 2024