BSH Home Appliances AB jobb

Lediga jobb hos BSH Home Appliances AB

Servicetekniker Norra eller centrala Stockholm

Välkommen till innovationsledaren inom hushållsapparater, välkommen till vårt team! BSH Home Appliances AB ingår i BSH Home Appliances Group. Med våra produkter med märken som Bosch, Siemens, Neff och Gaggenau, samt våra regionala och lokala märken, gör vi livet enklare. Vi är en internationell koncern med en årsomsättning på runt 13.9 miljarder euro under 2020 och mer än 60 000 anställda. Vi inspirerar genom intelligent teknik, utmärkt design, energisnåla produkter samt en god arbetsmiljö. Ta ett steg vidare i din karriär – tänk framåt med oss. • Position: Servicetekniker • Plats: Norra eller centrala Stockholm • Ansvarsområden: • Felsökning och reparation av hushållsapparater i konsumenternas hem. • Apparaterna inkluderar diskmaskiner, tvättmaskiner, torktumlare, ugnar, hällar, fläktar, kaffemaskiner, kylskåp och frysar. • Förutom reparationer fokusera på att bygga lojalitet och förtroende för våra varumärken samt erbjuda lösningar utöver reparation. Arbetsflöde: • Ta emot och slutför reparationer elektroniskt (via iPad). • Varje reparation är individuellt planerad av vårt tekniska stöd, med delar levererade över natten från vårt centrallager i Jönköping till din servicebil. •  Tillgänglig per telefon för att säkerställa branschledande reparationer och kundnöjdhet. • Utbildning: • Få produkt-, system- och konsumentutbildning från vårt dedikerade utbildningsteam. • Komplettera med praktisk träning från erfarna tekniker och webbaserade kurser. • Profil: • Söker en flexibel lagspelare passionerad för kundservice. • Ingen tidigare erfarenhet krävs (utbildning ges), men bör vara tekniskt kunnig och intresserad av problemlösning. • Måste ha körkort, behärska svenska och förstå engelska. Elektrisk behörighet eller tidigare erfarenhet är meriterande. • Personliga egenskaper: • Motiverad med positiv inställning och vilja att lära och växa. • Starka sociala färdigheter, dedikerad att göra skillnad för kunder och kollegor. • Strukturerad med höga krav och stolthet i arbetet, samt värdesätter humor. • Förmåner: • Förutom månadslön erbjuds garantibonus under de första 6 månaderna av internutbildningen, följt av prestationsbaserad bonus. • Andra förmåner inkluderar friskvårdsbidrag, 25 semesterdagar, företagsbil, kollektivavtal och arbetstidsförkortning. • Ansökan: • För frågor, kontakta ansvarig chef, Susanna Sinisalo, på 070-684 6968 eller [email protected]. • Vänligen skicka in din ansökan senast den 31 maj 2024. Urval pågår kontinuerligt, så tidiga ansökningar uppskattas.

3 maj 2024
Sista ansökan:
1 juni 2024
Business Oriented Inhouse Legal Counsel to BSH Home Appliances

Find out how you can reach your potential at BSH Home Appliances Group: As a leading manufacturer of home appliances and solutions, we encourage commitment and open-mindedness among our employees. With our global brands Bosch, Siemens, Gaggenau and Neff as well as our local brands, our focus truly is on innovation. And that doesn’t just apply to our products and services, but also drives the way in which we cooperate, exchange ideas and organize our teams. Everyone is invited to make their individual contribution to our overall success. Join us now and give your career a home. We are looking for a Legal Counsel for our Legal & Compliance Northern Europe Department YOUR RESPONSABILITIES AND TASKS As a Legal Counsel at BSH you will be part of our Legal & Compliance Northern Europe team and also of our BSH´s Global Legal & Compliance team. You will report to Head of Legal & Compliance Northern Europe.  You will be working closely with our different business departments in our Northern Europe Head Quarters in Solna and support the organization in Sweden, Norway, Denmark, Finland, and the Baltics.  Your main areas of responsibility include but are not limited to the following: • Provide advice and trainings on compliance and GDPR topics • Negotiating, reviewing, drafting various commercial agreements in both English, Swedish, and possibly other Scandinavian languages. • Optimizing together with the Business areas the operational and legal risks • Finding pragmatic and legally sound solutions in close cooperation with business operations.   YOUR PROFILE AND QUALIFICATIONS We are looking for an innovative, positive, action-oriented, as well as pragmatic, transparent team player. It is significant that the right candidate has an operational approach, commercial understanding, and thrives in a position working closely with all ends of our business. Applicants must have a law degree from Sweden or another Scandinavian country, a strong academic record and around 4-5 years of relevant working experience. You should have experience working with commercial agreements, compliance, competition law, and/or marketing law. The right candidate should also have: • Strong project management skills and proven ability to prioritize, organize, monitor and conduct activities requiring independent decisions • Excellent written and verbal communication skills • Ability to work independently but collaboratively with the team • Perseverance and assertiveness     CURIOUS? For more information or if you have any questions about the position, please feel free to contact [email protected] Selection and interviews will be on-going, and we are looking forward to receiving your application as soon as possible. We are looking forward to getting to know you!

22 april 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Transportplanerare för BSH Home Appliances AB i Nykvarn

Välkommen till innovationsledaren inom hushållsapparater, välkommen till vårt team! BSH Home Appliances AB ingår i BSH Home Appliances Group. Med våra produkter med märken som Bosch, Siemens, Neff och Gaggenau, samt våra regionala och lokala märken, gör vi livet enklare. Vi är en internationell koncern med en årsomsättning på runt 13.9 miljarder euro under 2020 och mer än 60 000 anställda. Vi inspirerar genom intelligent teknik, utmärkt design, energisnåla produkter samt en god arbetsmiljö. Ta ett steg vidare i din karriär – tänk framåt med oss. Är du drivande och tar egna initiativ? Anslut till vårt team som transportplanerare på vårt lager i Nykvarn! Dina Uppgifter: •Kontakta kunder, säljare och speditörer • Orderhantering inom SAP och/eller andra transportsystem • Inmatning och hantering av reservationer och lastutnyttjande • Hantera fakturor och fraktdokument • Andra administrativa uppgifter inom din roll Din Profil: • Minst 3 års gymnasieutbildning eller arbetslivserfarenhet som transportplanerare • Erfarenhet inom logistik • Erfarenhet av MS Office och SAP • Tydlig kommunikation • Förmåga att arbeta självständigt och hantera flera uppgifter • Flytande svenska och engelska, både muntligt och skriftligt.  Din Personlighet: • Positiv lagspelare • Självgående och motiverad av nya utmaningar • Problemlösare och snabblärd • Välorganiserad med utmärkta analytiska färdigheter • Uppmärksam på detaljer med en stark vilja att leverera högkvalitativa resultat Vi erbjuder: Ett jobb i ett internationellt företag som är marknadsledande och framstående med några av de mest välkända varumärkena. Möjlighet till personlig och teknisk utveckling i ett företag där kundfokus, kvalitet och utbildning är av högsta prioritet. Vi erbjuder en attraktiv lön och bonusprogram, pensionsplan med hälsoförsäkring och andra personalförmåner. INTRESSERAD? För ytterligare frågor om jobbet, kontakta [email protected] Vi ser fram emot att ta emot din ansökan - klicka på knappen nedanför så blir du omdirigerad till vårt rekryteringssystem. Urvalet kommer att göras löpande och senast den 1 Maj 2024.

17 april 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024