Lediga jobb i Solna

Hitta de senaste lediga jobben i Solna här! Upptäck spännande karriärmöjligheter i Solna med vår omfattande jobbsida. Sök nu för att ta nästa steg i din karriär.

Jobba Hemifrån Nu

Sök jobbet som säljare på Svensk Mötesbokning för att jobba hemifrån nu! Pratar du flytande svenska & vill jobba hemifrån nu? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba hemifrån nu. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba hemifrån ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat som telefonförsäljare ∙ Har dator, internet & headset

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
injektionsbehandlare till Vivaci Klinik

Vill du jobba med injektionsbehandlingar i ett växande företag där arbetsglädje och kundens välmående är i fokus? På vår klinik erbjuder vi olika tjänster inom Estetik, såsom Estetiska injektioner, laserbehandlingar, hudvård och kroppskonturering, förutom mindre kirurgiska ingrepp som utförs med lokalbedövning. https://www.instagram.com/vivaciklinik Vi utökar våra tjänster inom estetik och skönhetsvård och söker nu en sjuksköterska eller tandläkare som brinner för att leverera kvalitet och service. Du kommer att få möjlighet att utveckla dina färdigheter inom samtliga behandlingar vi erbjuder och även nya behandlingar när de introduceras. På Vivaci Klinik prioriterar vi både våra kunder och medarbetare, med målet att skapa den bästa arbetsmiljön och möjligheterna till tillväxt inom estetik och service. Vi strävar efter en familjär atmosfär med god kommunikation, lojalitet och respekt. Som Injektionsbehandlare kommer du att vara ansiktet utåt för Vivaci Klinik, guida patienter och utföra behandlingar som Botox och fillers. Du kommer att hantera patientjournaler, bidra till våra mål och leverera professionell service. Vi söker en legitimerad tandläkare eller sjuksköterska med grundläggande utbildning inom injektionsbehandlingar. Du bör vara självständig, proaktiv, målinriktad och ha utmärkta kunskaper i svenska och engelska. Placering: Solna/Stockholm Arbetstid: Deltid/Heltid Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Månadslön baserad på timlön/grundlön Ansök nu och bli en del av vårt team på Vivaci Klinik!

26 april 2024
Sista ansökan:
27 maj 2024
Servicevärd till kund i Solna

Brinner du för att skapa förutsättningar för en livsviktig logistikkedja? Är du på jakt efter ett jobb som innebär att du får göra skillnad på riktigt och som dessutom bjuder på variationsrika arbetsdagar? Då kan det vara dig vi letar efter! Just nu söker vi på Manpower en servicevärd till vår kunds verksamhet i Solna. Vi tror att en viktig förutsättning för att trivas i den här rollen är att du drivs av att ge service i världsklass och av att nå resultat tillsammans med ditt team. Låter det som något för dig? Välkommen med din ansökan! Det här uppdraget innebär att du kommer att bli anställd av oss på Manpower men arbeta på plats hos vår kund i Solna. Om jobbet Som servicevärd ansvarar du för att hantera beställningar samt ta emot och leverera varor och gods. I rollen kommer du att samarbete med ditt team kombinerat med att du självständigt utför olika arbetsuppgifter. Du kommer också vara en del i att hantera farligt avfall samt identifiera och säkerställa samverkan mellan olika uppdrag och tjänster. I arbetet ingår även att: * proaktivt förbättringsarbete tillsammans med kollegor och arbetsplatsen * påfyllning av förråd * ronderingar Den vi söker Vi på Manpower söker dig som har gymnasieutbildning. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete som servicevärd eller liknande roll. För att lyckas i uppdraget är det viktigt att du har en förmåga att se detaljer och att du lyssnar in andras behov och önskemål. Det är också viktigt att du arbetar målinriktat för att nå resultat och att du drivs av att skapa en positiv kundupplevelse. Dessutom är du en social person som har lätt att ta kontakt med nya människor. Slutligen har du en förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ. Vad kan Manpower erbjuda dig? Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals populära arbetsgivare som våra kunder. På manpower.se hittar du mängder av lediga jobb över hela landet. Du kan söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Oavsett vilket får du en trygg och flexibel anställning med stora möjligheter att bygga nya erfarenheter. Ansökan Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV. Vid frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Elsa Erstrand via e-post: [email protected]. Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag! Övrig information Placeringsort: Solna Tillsättning:2024-05-27 Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Extrajobb som Content Administrator sökes till NCC!

Är du en ambitiös student med ett öga för system och intresse för foto och bild? Då har vi det perfekta extrajobbet för dig hos NCC! NCC är en ledande aktör inom byggbranschen med expertis inom hanteringen av komplexa byggprocesser. Nu söker vi en engagerad och strukturerad student som vill vara en del av deras kommunikationsteam. Här får du möjligheten att arbeta på ett stort, nordiskt företag med varierande arbetsuppgifter och ett härligt team. Dina arbetsuppgifter kommer bestå av: • Effektiv arkivering och kategorisering av en stor volym bilder och filmer. • Identifiering och borttagning av dubbletter samt irrelevant material för att optimera lagringsutrymme. • Tilldela relevant data till bilder och filmer för att förbättra sökbarheten i DAM-systemet. • Regelbunden export och bearbetning av data i Excel. Tjänsten är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer bli anställd av oss på StudentConsulting, men arbeta som konsult hos NCC på deras kontor i Solna. Tjänsten är på deltid och du förväntas vara tillgänglig för att arbeta 2 dagar i veckan under minst 4–6 veckors tid. Tjänsten startar så snart vi hittat rätt person. Arbetstiderna är förlagda under måndag till fredag kl. 8.00-17.00. Din profil - Dig som studerar en eftergymnasial utbildning. - Besitter grundläggande kunskaper inom Excel. - Är bekant med flera olika system och är tekniskt kunnig. - Erfarenhet av arbete med stora informationsmängder är meriterande. På NCC värderas samarbete, engagemang och innovation. Du som person är självgående, ordningsam och noggrann. Låter detta som en tjänst för dig? Tveka inte att ansöka direkt då urval och intervjuer sker löpande! Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

26 april 2024
Sista ansökan:
9 maj 2024
Vi söker dig som är sjuksköterska och vill arbeta under sommaren!

Går du i tankarna att testa något nytt? Vill du planera din sommar i god tid? Vi söker just nu sjuksköterskor inom hemsjukvård, SÄBO, öppenvård & primärvård som kan arbeta under sommaren. Du ska kunna arbeta självständigt och flexibelt samt vara trygg i din yrkesroll. Vi hjälper dig så att du kan hjälpa andra! Period 1 juni - 31 augusti Schema Rotation Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med yrkeserfarenhet och referenser som kan intyga din kompetens. Du har goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift. Som konsult hos oss och för det här uppdraget behöver du ha varit legitimerad i minst två år. Det förekommer sedvanliga arbetsuppgifter inom sjukvård, det är därför viktigt att du har någorlunda erfarenheter sedan innan. Vi ser dessutom att du som söker är en flexibel, ansvarstagande, social och driven person som är trygg i dig själv och brinner för att människor ska må bra. Om oss Vi är med från uppläggets start och ser fram emot att följa din resa, vi upplever nya platser tillsammans! Vi har i dagsläget uppdrag runtom i stort sett över hela Sverige, i alla dess former och med attraktiva ersättningar. Vi kan förhoppningsvis hjälpa dig att finna det du söker. Vi svarar på frågor och planerar ett upplägg tillsammans utefter dina önskemål för att du ska ha möjlighet att arbeta på dina villkor. För oss är en viktig del att du ska känna dig trygg under hela din arbetsperiod varför du utöver din lön erhåller bland annat följande förmåner: · Tjänstepension · Övriga försäkringar · Personlig kontaktperson som är tillgänglig & engagerad · Ekonomisk ersättning för boende & resor · Utbildningar Ansökan Välkommen med din ansökan via mail alternativ intresseanmälan på vår hemsida www.vivabemanning.se Telefon: 08-50 90 8000 Mail: [email protected] Tveka inte på att söka, uppdragen går åt snabbt! Känner du möjligtvis även en sjuksköterska som kan vara lämplig? Vi tar mer än gärna emot förslag. #jobbjustnu

26 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Studiekoordinator till vår klinik i Stockholm

Vill du vara en viktig del av vår fortsatta resa, där vi genom kliniska studier bidrar till framtidens sjukvård? Trivs du med att kombinera patientnära arbete med administration och uppskattar en varierande arbetsvardag hos en innovativ arbetsgivare? Då kan CTC vara något för dig! Som medarbetare hos oss erbjuder vi dig en verksamhet med korta beslutsvägar där vi tillsammans hjälps åt med vår ambition att utveckla arbetssätt för att nå än mer effektiva sätt att genomföra kliniska studier. Vi strävar efter att ligga i framkant inom vårt område och där vi alla är öppna för nya innovativa teknologier och lösningar. Genom att genomföra kliniska studier på ett nytänkande sätt bidrar vi till framtidens sjukvård. Hos oss omfattas du av kollektivavtal, generöst friskvårdsbidrag och andra förmåner så som extra ledighet, flextid och sjukvårdsförsäkring. Arbetsuppgifter Som studiekoordinator/forskningssköterska hos oss kommer du att vara ansvarig för ett par av våra kliniska forskningsstudier. Det innebär att du planerar, koordinerar och genomför studierna efter givna föreskrifter samt att du ansvarar för kontakten med våra externa uppdragsgivare och samarbetspartners. Du kommer även att arbeta med genomförandet av de praktiska studierelaterade momenten som ingår i studien vilka kan vara provtagning, EKG, puls, blodtryck, temp och läkemedelsadministrering. Arbetet innebär också en del administrering av data, i fyllning av e-CRF och andra studierelaterade dokument samt uppföljning av deltagarna från studiens början till studiens slut. Du kommer att arbeta i nära samarbete med våra andra studiekoordinatorer, läkare och forskningsundersköterskor och ni bidrar alla med er expertis i en miljö där alla har möjlighet att utvecklas. Vem är du? Vi söker dig som gärna har tidigare erfarenhet av liknande arbete. Du är driven, lösningsfokuserad och är inte rädd för att prova nya arbetsuppgifter. Du har en positiv inställning och innehar en social förmåga att bemöta både kollegor, kunder och forskningspersoner. Du är ansvarsvarstagande och trivs med att arbeta så väl självständigt som tillsammans med andra. Att vara noggrann och strukturerad är högst väsentligt och du uppskattar att verka i en tempofylld och föränderlig miljö. Som anställd på CTC är det också självklart att du delar vår värdegrund Gemenskap-Respekt-Engagemang-Professionalitet, GREP. Arbetstid Tillsvidareanställning, heltid. Vi tillämpar provanställning. I huvudsak helgfria dagar, dagtid. Kvälls-och helgpass kan förkomma. Låter det spännande? Kontakta verksamhetschef Malin Selin, [email protected] alternativt på tel. 073 079 23 08. Ansökningstiden pågår fram till 15 maj, men tjänsten kan komma att tillsättas tidigare. Tillträdesdag enligt överenskommelse. Denna rekrytering sker helt genom CTC:s försorg. Vi undanber oss därför telefonsamtal från rekryteringsföretag och annonsförsäljare. Krav Legitimerad sjuksköterska, gärna med tidigare erfarenhet av arbete som forskningssjuksköterska Tala och skriva svenska obehindrat samt ha god förståelse i engelska språket Meriterande GCP utbildning

26 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
IT-konsult till Avoki

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vill du vara med på en spännande resa tillsammans med Avoki? När Office Management, Bluecom och Xite slogs ihop blev vårt fokus på IT ännu tydligare. Tillsammans kan vi idag erbjuda några av landets bästa lösningar och konsulter inom Hybrid arbetsplats, Säkerhet & Nätverk, Cloud & Hosting, Mötesteknik och Innovation & AI. Vi står inför en spännande tillväxtfas och söker nu en IT- Konsult som vill vara med på resan. Avoki är ett framstående konsultbolag med fokus på innovativa tekniska lösningar. Med en växande portfölj av produkter och tjänster, strävar vi efter att ligga i framkant av teknologisk innovation och kundvärde. Vi erbjuder flexibla, säkra och hållbara IT-lösningar med målet att skapa toppmoderna fullservice-lösningar som tar kunden in i framtiden. I rollen som IT- konsult hos Avoki hjälper du våra kunder att effektivisera sina processer med hållbara IT-lösningar. Huvudsakliga arbetsuppgifter Planera/designa nya lösningar samt ombyggnad av befintliga nätverk Installation av nätverksrelaterade hård- och mjukvaror Radioplanering, installation samt mätning av Wifi nätverk Lösa komplexa problem tillsammans med infrastruktur- och datacenterteam Dokumentera nätverkslösningar Din profil/kvalifikationer Längre arbetslivserfarenhet av drift, installation och support i större organisationer är ett krav Gärna erfarenhet av presale och design. Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav Du besitter fördjupad kunskap inom ett eller fler av följande områden: Microsoft 365 PowerShell MDM Windows Klient/Server OS-Deployment (Autopilot, MDT eller SCCM) AD och GPO Automation Certifiering i form av MSCA eller MSCE är meriterande Personliga egenskaper Eget driv och fallenhet att arbeta självständigt Administrativ förmåga och intresse för planering Social begåvning och trivs att arbeta i team Tycker om att arbeta i högt tempo Du är lugn och pedagogisk i din kontakt med kunden, och eftersträvar alltid att kunden ska bli nöjd. Det faller dig naturligt att se effektiviserings- och förbättringsmöjligheter Vad erbjuder vi dig? Kontinuerlig utveckling och tillväxt genom utbildningsprogram och karriärmöjligheter. En arbetsplats som blivit Great Place to Work-certifierade flera år i rad. Ett företag som värderar en god balans mellan arbete och fritid Generösa förmåner Flexibel arbetsplats Ansök nu och ta nästa steg i din karriär som IT-konsult med oss på Avoki. Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt företag!

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Sakkunnig inom berg- och gruvarbete samt sprängning

På Arbetsmiljöverket jobbar vi tillsammans för att ingen ska bli sjuk, skadas eller dö av jobbet. Därför hjälper vi arbetsgivare att uppfylla de krav som finns och informerar om hur arbetsmiljöarbetet blir en naturlig del av vardagen. Med arbetsmiljölagen som grund tar vi fram regler, inspekterar arbetsplatser och sprider kunskap om arbetsmiljöfrågor. Vill du använda ditt engagemang och din kompetens för att göra skillnad i våra livsavgörande frågor? Då är vi nyfikna på att få veta mer om dig. Ditt nya arbete Vi söker en sakkunnig handläggare inom berg- och gruvarbete samt sprängning till avdelningen för regler, marknadskontroll och internationella frågor. Ditt arbete kommer att ha fokus på förebyggande arbetsmiljöfrågor tillsammans med kunniga och engagerade kollegor. Du kommer att utveckla vårt arbete med föreskrifter, standarder och inspektionsstöd. Mycket av arbetet genomförs i projektform och genom samarbete med andra myndigheter, arbetsmarknadens parter och branschorganisationer. Enheten för användarregler har en viktig roll när det gäller att synliggöra och lyfta fram säkerhetsfrågor ur arbetsmiljösynpunkt när det gäller exempelvis byggnads- och anläggningsarbete och användning av olika typer av arbetsutrustning. Som sakkunnig kommer ditt mål vara att skapa förutsättningar för en god arbetsmiljö. Du kommer att arbeta med utveckling av föreskriftstexter och information för att stödja det förebyggande arbetsmiljöarbetet i första hand inom berg- och gruvarbete samt sprängning. En annan viktig arbetsuppgift blir att föra en dialog externt för att motivera de olika aktörerna att satsa på åtgärder som ger bättre arbetsmiljö. I dessa sammanhang kommer du att samverka med verkets övriga avdelningar och med externa aktörer. Din bakgrund Rollen kräver att du har: • relevant högskoleutbildning om minst 120 gamla respektive 180 nya högskolepoäng (t.ex. högskole- eller civilingenjör inom bergteknik eller geoteknik eller annan utbildning tillsammans med relevant arbetslivserfarenhet som arbetsgivaren bedömer som likvärdig • erfarenhet av berg-, gruv- eller sprängarbete • mycket god förmåga att uttrycka dig på svenska i tal och skrift • god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på engelska. Det är meriterande om du även har arbetat med:  • byggnads- eller anläggningsarbete • projektledning • standardiseringsarbete • myndighetsutövning. För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du har en god kommunikativ förmåga och kan förmedla information på ett tydligt och enkelt sätt. Du har god analytisk förmåga, och kan planera och organisera ditt arbete väl. Vidare ser vi också gärna att du har ett inkluderande synsätt, har lätt för att skapa kontakter och samarbeta med andra samt bidrar till en positiv arbetsmiljö. Vid urvalet kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Mer om oss och rollen Enheten för användarregler, som du kommer att tillhöra, består av 15 kunniga och engagerade kollegor. Tillsammans ska vi bidra till att förebygga olyckor och skador i arbetslivet. Enheten leds av Niclas Nyberg som genom sitt ledarskap ger dig mandat till att utveckla interna processer och ditt medarbetarskap. För honom är det prioriterat att arbeta utifrån ett helhetsperspektiv. Dina blivande kollegor brinner för sitt uppdrag, är generösa med att dela med sig av sina kunskaper och tycker att det är viktigt att ha roligt på jobbet. Arbetsmiljöverket är en trygg och stabil arbetsgivare och en myndighet som hela tiden förändras med samhället vi verkar i. Vi är stolta över att få använda vår kunskap och vårt förtroende i vårt viktiga samhällsuppdrag. Tillsammans skapar vi en inkluderande kultur, som rymmer hjärta, mod och hjärna. Hos oss blir hela du en viktig del i något större. Anställningen är en tillsvidareanställning, på heltid och är för närvarande placerad på vårt kontor i Solna men kan också placeras på någon annan ort där Arbetsmiljöverket har kontor. Vi tillämpar individuell lönesättning och provanställning på sex månader. På våra kontor har vi både aktivitetsbaserade och fasta arbetsplatser. Vi strävar efter att alla medarbetare ska ha en hållbar arbetsmiljö och en balans mellan jobb och fritid. Därför har vi flexibla arbetstider och ger möjlighet till distansarbete och hybridmöten. Mer om oss och våra förmåner finner du här! Så rekryterar vi Vår rekryteringsprocess grundar sig på kompetens och vi kommer därför att använda oss av kompetensbaserad rekrytering för att kvalitetssäkra denna process och därmed motverka diskriminering. Därför ber vi dig att svara på ett antal urvalsfrågor när du registrerar din ansökan och bifogar ditt CV. Vi tycker att det är viktigt att även du får göra din bedömning av oss och därför välkomnar vi alla frågor före såväl som under rekryteringsprocessen. Har du frågor om rollen kontaktar du rekryterande chef, tf. Enhetschef Niclas Nyberg och frågor kring rekryteringsprocessen kontaktar du HR-partner, Hampus Cramborn. Fackliga kontaktpersoner är Adam Jansson för Saco, Marita Jonsson för ST samt Jenny Bengtsson för Seko. Samtliga nås via Arbetsmiljöverkets växel 010-730 90 00. Vill du jobba tillsammans med oss för att ingen ska bli sjuk, skadas eller dö av jobbet?  Välkommen med din ansökan senast den 17 maj 2024!

26 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Administratör till myndighet via Manpower!

Vi på Manpower söker en utvecklingsinriktad, engagerad och lösningsorienterad administratör. Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av oss på Manpower men tillbringar dina arbetsdagar hos vår kund i Stockholm. Arbetet är på heltid med start i slutet på Maj tom oktober, med chans till förlängning. Exempel på dina arbetsuppgifter * Posthantering * diarieföring av handlingar * expediering av beslut * hantera inkommande handlingar * hantera frågor via funktionsbrevlåda. Krav för tjänsten * gymnasium eller likvärdig utbildning * minst två (2) års erfarenhet av personal- och ekonomiadministration inom offentlig förvaltning * minst två (2) års aktuell erfarenhet av diarieföring * minst två (2) års aktuell erfarenhet expediering av beslut * erfarenhet av fakturahantering * kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som i skrift * goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt. Uppdragsperiod och omfattning Uppdraget är på heltid mellan perioden 2024-05-24-2024-09-30, med möjlighet till förlängning. Placeringsort är hos myndigheten i Stockholm. Erbjudande Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU. Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll. Sök tjänsten idag! Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Manpower men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Robin Westin via e-post: [email protected]. Urval och intervjuer sker löpande. Vi ser fram emot att höra från dig! Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

26 april 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024
Testare till Arbetsförmedlingen

Arbetsförmedlingen är mitt i en förnyelseresa där IT och digitalisering är mycket centralt. Vårt mål är högt, vi tänker bli Sveriges modernaste myndighet. Ju fler och bättre lösningar och tjänster vi kan erbjuda digitalt desto bättre kan vi stimulera Sveriges arbetsmarknad. För att förbättra förutsättningarna för detta söker vi nu två testare som vill vara med och påverka genom att förnya våra digitala tjänster. Det du gör kommer göra skillnad. Brinner du för utveckling och ny teknik, vill du bryta ny mark och vara med på en häftig digital transformation? Då har du hittat din drömutmaning! Vilka är vi  Avdelningen Digitala tjänster bygger Sveriges bästa självservicetjänster för över en miljon användare och vi behöver din hjälp. Vår avdelning ansvarar för strategi och utveckling av Arbetsförmedlingens digitala tjänster. Inom våra enheter arbetar vi med design och användarupplevelsen av våra digitala tjänster för Arbetsförmedlingens kunder. Våra självservicetjänster består bland annat av digital inskrivning, Platsbanken, webbplatsen, karriärvägledning, en personlig profil med möjlighet att planera och rapportera aktiviteter, val av fristående aktörer samt en helt ny digital coach. Beskrivning av tjänsten Du kommer att ingå i ett av våra agila utvecklingsteam på enheten Skriv in Planera Bedöma. Din roll är att planera och genomföra tester från början till slut. Det innebär att du självständigt planerar och genomför tester, både manuella och automatiserade. Därtill ansvarar du för testdata, hanterar testkonton och testmiljöer. Du hjälper också andra i teamet att använda testmiljöerna. Du har ett stort intresse för test och kvalitetssäkring och du hjälper till att utveckla teamets arbetssätt inom testning. I detta ingår även att ge förslag på vilka tester och typer av tester som passar bäst för olika ändamål. Du är van vid att använda automatiserade tester och hjälper till att implementera dem i teamet. Du samarbetar också med andra team för att planera och genomföra tester när våra applikationer integreras. Som testare hos oss har du alltid användaren i fokus. Vi arbetar i moderna utvecklingsmiljöer med de senaste verktygen, tekniken och metoderna. Vi utvecklar och driftar allt från komplexa tjänster med många integrationer till fristående tjänster. Vi genomför ofta POC:ar och piloter för att testa nya idéer och koncept för att hela tiden förbättra vårt tjänsteutbud. Kvalifikationer - Minst 3 års erfarenhet från att testa mobilanpassade FE och BE applikationer - Aktuell erfarenhet från teamarbete enligt agila metoder (ex. Scrum, SAFe) - Erfarenhet från testautomatisering - Erfarenhet av API-testning (t.ex. Postman, SoapUI, Ready API) - Erfarenhet av GUI-testning med verktyg (t.ex. Selenium, Cypress, Playwright) - Erfarenhet av att arbeta med CI/CD pipelines (t.ex. Jenkins, OpenShift, DevOps) - Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska (non-Swedish speakers will not be considered)  Övriga meriter för tjänsten - Erfarenhet från Open Shift - Erfarenhet av att arbeta med kravanalys - Erfarenhet av Jira, Bitbucket, Confluence, ServiceNow, Cucumber och Elastic - Erfarenhet av att arbeta i rollen som Scrum Master - Erfarenhet från programmering - Erfarenhet från att jobba inom offentlig sektor    Vem är du  För att trivas hos oss är du ödmjuk och öppen för att jobba i team. Du är kommunikativ och har förmågan att skapa goda relationer inom och utanför teamet. Du tycker om att samla och dela med dig av information, kunskap och erfarenheter. Vidare har du tålamod när testmiljöer eller testdata inte alltid fungerar smärtfritt. Du har ett tydligt leveransfokus och strävar efter att leverera bästa resultat varje gång. Du tar egna initiativ och är inte rädd för att kavla upp ärmarna. Utöver dessa kvalifikationer har du personlig förmåga och fallenhet att arbeta i enlighet med Arbetsförmedlingens medarbetarskap. Medarbetare på Arbetsförmedlingen: Tar ansvar för sina arbetsprestationer och sitt bidrag till helheten Anpassar sig till förändring och oförutsedda händelser Tar initiativ till utveckling och bidrar till förbättring Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet för rollen. Vårt erbjudande Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid som inleds med sex månaders provanställning. Tillträde enligt överenskommelse. Placeringsort är Solna. Hos oss på Arbetsförmedlingen finns stora möjligheter till personlig utveckling i attraktiva nybyggda lokaler i Solna Strand. Vi erbjuder möjligheten till distansarbete 49 % av arbetstiden. Vi erbjuder förmånliga semesteravtal, möjlighet till flextid, friskvård på arbetstid samt friskvårdsbidrag. Vår arbetsplats består av över 11 000 kompetenta och engagerade medarbetare. Genom att samarbeta och vara öppna för nya perspektiv utvecklas vi som individer och verksamhet. Tillsammans frigör vi möjligheter som får Sverige i arbete. Läs mer om vår organisation och vårt uppdrag på vår webbplats https://arbetsformedlingen.se/om-oss Ansökan Välkommen med din ansökan senast 2024-05-12.  Du ansöker genom att klicka på knappen "ansök" nedan. Besvara frågorna om din utbildning och arbetslivserfarenhet, samt bifoga ditt CV och ett personligt brev. För att du ska få en så rättvis och korrekt bedömning som möjligt är det av stor vikt att du uppger år och månad för varje anställning samt en kort beskrivning av arbetsuppgifterna. Har du skyddade personuppgifter kontaktar du den Rekryteringspartner som finns namngiven i annonsen så får du hjälp med att skicka in din ansökan. På Arbetsförmedlingen tillämpas en evidensbaserad rekryteringsprocess. Du kan läsa mer om vår rekryteringsprocess på https://arbetsformedlingen.se/om-oss/jobba-hos-oss. Vi arbetar aktivt för att vara en myndighet fri från diskriminering. Det är viktigt för oss att all kompetens tas tillvara och vi välkomnar alla sökande. Vi ser positivt på om du har kunskaper i något av våra nationella minoritetsspråk.

26 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024