Buyer - Contract 6 months
The Place AB
Inköpare och upphandlare

We are looking for an experienced buyer for an exciting opportunity with our client in the transportation industry, located in Solna, Stockholm. This is a full-time (40h/week) consultancy assignment with an initial duration of 6 months. Start immediately or as soon as possible! Key Responsibilities Lead the selection of suppliers, create contracts, and manage their execution. Prepare and send requests for quotation and handle supplier negotiations. Monitor project quality, cost, delivery, and timing to ensure contracts are followed. Ensure on-time delivery and quality, especially during the project ramp-up phase. Help develop commodity strategies and work with the Commodity Manager. Build strong relationships with suppliers, track their performance, and drive improvements. Proactively manage risks and solve supplier issues. Focus on saving costs, meeting targets, and ensuring supplier compliance. Qualifications Master’s degree in Engineering or Business Administration 0–5 years of experience in sourcing or procurement Strong knowledge of contract management and legal considerations Fluent in English, both oral and written Personality We are looking for a proactive and adaptable individual who thrives in dynamic environments. You should have a positive attitude, a strong drive for results, and the ability to collaborate across teams and cultures. A problem-solver who embraces challenges and is eager to contribute to the team’s success. The Place – Where Happy Work Happens Does this sound interesting, and do you still want to apply for the job? Great – if you secure the position, you also become a part of The Place! As an employee at The Place, you are offered a competence network, mentorship, and secure conditions. At The Place, you have a Worklife Partner interested in following and developing your work life over time. Submit your application today, as the position may be filled before the application deadline. The Place – Where happy work happens Does this sound interesting, and are you still eager to apply? Great – if you land the job, you’ll also become part of The Place! As an employee at The Place, you’ll have access to a professional network, mentorship, and secure working conditions. At The Place, you’ll have a Worklife Partner who is committed to supporting and developing your career over time.

127 dagar sedan
Sista ansökan:
9 augusti 2025
Försäljningschef brandskyddstjänster till Dafo Brand
The Place AB
Företagssäljare

Vi söker en engagerad och resultatorienterad försäljningschef som vill vara med och själv driva försäljning genom nya kundrelationer samt utveckla Dafos säljteam för kunder i Stockholm. I denna roll ansvarar du för sju regionala säljare, fördelade i Uppsala, Nyköping, Norrköping och Storstockholm. Din tid kommer att fördelas mellan att bedriva egen försäljning och av att coacha, utveckla och följa upp säljkåren, för att säkerställa att gruppen når era affärsmål och fortsätter ha en stabil tillväxt på marknaden. Du utgår från kontoret i Tyresö, men resor i dessa områden förekommer. Om rollen Som försäljningschef hos Dafo kommer du att: Bearbeta nya kunder och driva egna affärer utifrån individuell budget Leda och coacha ett team om 7 säljare och säkerställa att de har rätt förutsättningar för att lyckas Sätta, följa upp och analysera försäljningsmål Utveckla och implementera försäljningsstrategier för att stärka position på marknaden Hålla regelbundna säljmöten och individuella avstämningar för att säkerställa prestation och utveckling Följa marknadstrender och kundbehov Vi söker dig som Har tidigare erfarenhet av försäljning inom säkerhetsbranschen, som t.ex. brand, larm och teknik Har minst 1 års erfarenhet av ledarskap, gärna även av ledarskap på distans Är målfokuserad och strukturerad, med ett starkt driv att stänga affärer Har en coachande ledarstil och gillar att utveckla andra Har en god kommunikationsförmåga och duktig på att bygga långsiktiga relationer Är kreativ och kan se ingångar för att utveckla affärer långsiktigt God erfarenhet av Microsoft Office, Excel samt att driva processer i CRM-system Flytande kunskaper i svenska och mycket god engelska i tal och skrift B-körkort Vad erbjuder Dafo dig? En central och strategisk roll inom ett växande affärsområde Möjlighet att påverka och forma både strategier och säljteam En familjär arbetsplats med stor gemenskapskänsla Fina förmåner i form av arbetstidsförkortning, kollektivavtal, friskvård och förmånsbil Fast lön med möjlighet till årlig bonus Om Dafo Brand Dafo Brand AB är ett svenskägt familjeföretag med 100 års branscherfarenhet. Idag är de en av marknadens största leverantörer av brandskydd och räddningsmateriel. Parallellt med försäljning och service av kvalitetsprodukter erbjuder de underhåll, utbildning, riskinventering, dokumentation och SBA. De är den ledande leverantören till brandförsvar i Sverige och även landets största leverantör av fasta släcksystem. Företagets huvudkontor ligger i Tyresö strax söder om Stockholm. De har drygt 80 återförsäljare med montage- och servicekapacitet runt om i Sverige och ett stort internationellt nätverk. Med 190 medarbetare, varav 90 arbetar på huvudkontoret i Stockholm, omsätter de cirka 450 miljoner kr per år. Omfattning och placering Detta är en direktrekrytering till Dafo Brand. Tjänsten är på heltid med arbetstidsförkortning med arbetstider: 8-17 mån-tors och 8-15 på fredagar. Du kommer att utgå från Dafos kontor på Vindkraftsvägen 8 i Tyresö, resor förekommer. The Place – Sveriges enda Worklife Partner För dig som söker nytt jobb är The Place din trygga punkt. I just denna rekrytering sköter våra kompetenta rekryteringskonsulter processen, från intervju till anställningserbjudande. Sedan blir du anställd av kundföretaget. Vi är stolta över våra fina samarbeten med en stor mängd intressanta och spännande företag – och det innebär ju många karriärmöjligheter för dig!

127 dagar sedan
Sista ansökan:
8 augusti 2025
Product Marketing Specialist
The Place AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Our global client is now looking for someone experienced in marketing and interested in taking on an exciting consultancy assignment! In this role, you will be responsible for supporting one of the company’s products by developing marketing materials that drive sales and encourage customers to take action. We are looking for someone with a strong understanding of how the market works and how to target the right customers when promoting products. This is a full-time consultancy assignment (Mon-Fri, 40h/week) from March 1 2025 to March 1 2026, with the possibility of extension. You will be employed through The Place. The office is located in Kungsholmen. Job Responsibilities Support the Marketing Manager in key projects, including consumer insights, competitor analysis, and market assessments. Help manage elements of large-scale projects and ensure successful launches. Review and brief marketing materials, ensuring high-quality assets are delivered on time. Work with Marketing Operations and content teams to develop and adapt content for local markets. Share best practices and identify opportunities for synergy across the business area. Support event teams in creating engaging brand experiences. Experience & Skills Degree in Marketing or related field. 3-5+ years in consumer-focused marketing, product, or business development. Strong communication and teamwork skills. Project management and stakeholder coordination abilities. Good time management and flexibility across time zones. Fluent in English (spoken & written). Personality We are looking for someone who is passionate about delivering outstanding consumer experiences, agile in handling multiple projects, and collaborative, building strong relationships across teams. You should be organized, setting clear priorities and working methodically, while also being energetic, inspiring those around you. Additional Information This is a full-time consultancy assignment, Monday–Friday (40h/week), where you will be employed as a consultant through The Place. The assignment runs from March 1 2025 to March 1 2026, with the possibility of extension. The office is located in Kungsholmen. Submit your application today, as the position may be filled before the application deadline. The Place – Where happy work happens Does this sound interesting, and are you still eager to apply? Great – if you land the job, you’ll also become part of The Place! As an employee at The Place, you’ll have access to a professional network, mentorship, and secure working conditions. At The Place, you’ll have a Worklife Partner who is committed to supporting and developing your career over time.

127 dagar sedan
Sista ansökan:
8 augusti 2025
Orderadministratör till Termidor
The Place AB
Ordersamordnare m.fl.

Vår kund Termidor söker nu efter en strukturerad och engagerad orderadministratör för en direktrekrytering! Här kommer du att få arbeta i en omväxlande och spännande roll, där varje dag är unik. Företaget består av 8 anställda och du kommer att bli en del av kundserviceteamet som består av två kollegor. Arbetsuppgifter I denna roll kommer du att vara den sammanhållande länken mellan kund och leverantör. I det dagliga arbetet kommer du att arbeta med orderhantering, fakturering, leveransbevakning av transporter samt inköp av produkter till det egna lagret och direkt till kund. Du kommer även arbeta med produktprover mot kund och leverantör samt kontrollera leverantörsfakturor. Kvalifikationer För att passa i rollen som orderadministratör ser vi gärna att du har följande bakgrund: Tidigare erfarenhet av orderhantering och logistik, gärna från ett mindre företag. Flytande i svenska och engelska, i både tal och skrift. God systemvana inom Microsoft Office-paketet. Meriterande: Tidigare arbete i Visma Business, Super Office (CRM). Andra språkkunskaper Personliga egenskaper Vi söker dig som är strukturerad, flexibel och noggrann. Du trivs med att arbeta både självständigt och i team. Vi ser gärna att du är en serviceinriktad och kommunikativ person som trivs i kundkontakt och är kreativ för att snabbt hitta nya lösningar. Mer information kring tjänsten Detta är en direktrekrytering till Termidor. Arbetstider: måndag till fredag kl. 8-17 (40h/v). Kontoret är beläget i Nacka. Arbete sker enbart på kontoret. Önskat startdatum: så snart som möjligt. Om Termidor / Arbetsplatsen Termidor är ett agentur- och distributörsföretag inom kemibranschen. Produkterna består i huvudsak av olika insatsråvaror till industrin. Företaget grundades 1990 och har sitt kontor i Nacka utanför Stockholm. Försäljningen sker huvudsakligen i Norden. Genom ett nära samarbete med välkända kemikalieproducenter i Europa och Asien samt med logistikföretag har vi byggt upp ett väl fungerande lager och distributionsnät i Skandinavien där vi erbjuder olika kundanpassade lösningar. Läs mer på https://www.termidor.se/. Termidor är även moderbolag till On-Way i Sverige AB. Läs mer på www.onway.se. Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan redan idag, då vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag! The Place – Sveriges enda Worklife Partner För dig som söker nytt jobb är The Place din trygga punkt. I just denna rekrytering sköter våra kompetenta rekryteringskonsulter processen, från intervju till anställningserbjudande. Sedan blir du anställd av kundföretaget. Vi är stolta över våra fina samarbeten med en stor mängd intressanta och spännande företag – och det innebär ju många karriärmöjligheter för dig!

129 dagar sedan
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Avtalsadministratör
The Place AB
Backofficepersonal m.fl.

Är du en skicklig administratör och har erfarenhet av en stöttande roll? Har du en god serviceförmåga, är noggrann och pålitlig? Då är du välkommen med din ansökan redan idag! Just nu söker vi en avtalsadministratör till en av våra omtyckta kunder i Liljeholmen. Om rollen som Avtalsadministratör Vi söker nu dig som vill komma in och stötta upp i rollen som Avtalsadministratör under ett föräldrar vikariat. I tjänsten kommer du att supporta företaget säljteam gällande avtal. Du kommer att ha koll på uppdateringar, prisjusteringar och ändringar och registerna detta i deras CRM system Salesfoce. Detta är en viktig funktion där du arbetar nära affären med många kontaktytor både internt och externt och där du har ett nära samarbete med säljarna. Företagsspråket är engelska och du rapporterar till den nordiska försäljningschefen. Detta är ett konsultuppdrag på heltid på minst 1 år med önskad start 1 april. Du kommer att bli anställd av oss på The Place och arbeta ute hos kundföretaget. Arbetstider är mån-tors 8-16:30 och fre 8-16. Du har även möjlighet att arbeta hemifrån en dag i veckan. Företaget sitter i Liljeholmen. Arbetsuppgifter Stötta och supporta säljarna gällnade avtalsadministration. Övervaka avtalsförfallodatum. Boka uppstartsmöten för kontraktsförnyelser. Se över prishöjningar och justeringar. Arbeta i CRM systemet Salesforce. Övrig administration. Din bakgrund Tidigare erfarenhet av kundservice, säljsupport och/eller administration. God kommunikativ förmåga i tal och skrift. Goda kunskaper i Officepaketet. Flytande kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Det är meriterande om du har arbetat med: CRM systemet Salesforce. Avtalshantering. Personligt För detta uppdrag lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är serviceinriktad och administrativt lagd. Du är öppen, nyfiken och proaktiv och har en god initiativförmåga och kommer gärna med nya idéer och inputs. Du har en bra samarbetsförmåga och är ansvarstagande och strukturerad i ditt arbetssätt. Självklart är du även en positiv och stöttande kollega som bidrag till god stämning och hjälper till där det behövs. Arbetstid/Varaktighet Konsultuppdrag på minst 1 år. Start: 1 april. Arbetstider: Mån-tors 8:00-16:30 och fre 8:00-16:00. Med viss flexibilitet samt att kunna arbeta hemifrån en dag i veckan. Intresserad av tjänsten? Sök tjänsten redan i dag. Vi arbetar med ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

132 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Erfaren orderkoordinator sökes för sommarjobb!
The Place AB
Inköps- och orderassistenter

Just nu söker vi dig som studerar och har erfarenhet inom orderhantering! Om rollen som Orderkoordinator Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är kundorderhantering, leveransplanering och hantering av kundklagomål. Andra arbetsuppgifter är t ex orderhantering via Netsuit, leveransbevakning, fakturering, koordinera med transportör/inköpare, räkna ut tullmoms, kontrollera tullkoder, packning av order tillsammans med produktion och kontakt med transportföretag och försäkringsbolag. Teamet Du är spindeln i nätet och står för struktur och support. Andra avdelningar du samarbetar med är produktion, logistik och säljavdelningen. I din roll ingår mycket kontakt med andra människor, såväl företag som kunder, leverantörer och myndigheter. Dina kvalifikationer • Erfarenhet från orderhantering med stora flöden och mycket kundkontakt • Flytande i svenska, både tal och skrift • Goda kunskaper i engelska, både i tal och i skrift • Mycket god systemvana Meriterande: • Studerar logistik eller ekonomi • Tidigare arbetat med Netsuit Vem vi tror att du är För att trivas och göra succé i rollen som orderkoordinator tror vi att du är en strukturerad och noggrann person som kan arbeta självständigt. Du är serviceinriktad och gillar att ha kontakt med kunder. Uppdragets omfattning • Tjänsten är på heltid v. 25 - 32 och dina arbetstider är kl. 8-17, mån-fre • Du kommer utgå från kontoret i Gustavsberg. • Detta är ett konsultuppdrag, där du blir anställd via The Place. Låter denna spännande tjänst som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag The Place är ett rekryterings- och konsultföretag. Och Sveriges enda Worklife Partner. Ett jobb har en början och ett slut. Ett Worklife är mycket mer än så. Som Worklife Partner drömmer vi om en arbetsmarknad där alla människor får bidra med sin kompetens under hela sitt Worklife. Vårt mål är att hjälpa våra konsulter vidare i karriären och att våra kandidater återkommer till oss.

133 dagar sedan
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Sommarjobb inom Personal och HR
The Place AB
Personal- och HR-specialister

Just nu söker vi studenter för sommarjobb! Det är en unik chans för dig som är student och vill sommarjobba, eller jobba extra redan nu i vår. Visst låter det bra? Denna proaktiva annons är för dig som studerar inom Personal och HR och skulle vilja hitta ett sommarjobb inom det området. Varje vår hjälper vi studenter att hitta meriterande sommarjobb på företag som söker uppbackning till sin HR avdelning i sommar. Så om det är någon jobbansökan du bör lägga extra krut på så är det denna! Vi kommer att ta ansökningar löpande, så ta chansen och skicka in en ansökan redan idag. Hur processen går till: Det börjar med att du enkelt skickar in en ansökan till oss om att du vill sommarjobba (och kanske extrajobba lite nu under våren också). Bifoga ditt CV. Om vi fattar intresse för din profil kommer vi att höra vi av oss via mail, och sen du får spela in en kort videointervju på mobilen där du svarar på tre frågor. Hittar vi ett jobb som passar dig kommer vi matcha ihop din profil till företag som behöver extra kompetens i sommar. Så se till att vässa till ditt CV så det sticker ut bland kandidaterna! Men, vilket jobb söker jag till egentligen? Inom HR finns det vanligtvis jobb som HR assistent, rekryterare, HR administratör, Löneassistent och HR koordinator. Specificera vad du helst skulle vilja jobba med, så försöker vi att matcha din profil med passande sommarjobb. Oavsett vilken typ av jobb du söker så är vårt syfte att du ska trivas och må bra på ditt jobb. Kan ni garantera mig ett sommarjobb? Nej, det kan vi tyvärr inte. Vi kommer att göra ett urval av de profiler som är relevanta för de sommarjobben vi kan erbjuda. Men vår ambition är att hitta ett jobb till så många som möjligt förstås! Detta är en generell och proaktiv jobbannons. Vi kommer att ta emot ansökningar under hela våren, men vi får in uppdrag löpande. Så vänta inte med att söka så du inte missar något spännande jobb. The Place är ett rekryterings- och konsultföretag. Och Sveriges enda Worklife Partner. Ett jobb har en början och ett slut. Ett Worklife är mycket mer än så. Som Worklife Partner drömmer vi om en arbetsmarknad där alla människor får bidra med sin kompetens under hela sitt Worklife. Vårt mål är att hjälpa våra konsulter vidare i karriären och att våra kandidater återkommer till oss.

134 dagar sedan
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Sommarjobb inom marknad och kommunikation
The Place AB
Marknads- och försäljningsassistenter

Just nu söker vi studenter för sommarjobb! Det är en unik chans för dig som är student och vill sommarjobba, eller jobba extra redan nu i vår. Visst låter det bra? Denna proaktiva annons är för dig som studerar inom kommunikation eller marknadsföring och skulle vilja hitta ett sommarjobb inom det området. Varje vår hjälper vi studenter att hitta meriterande sommarjobb på företag som söker uppbackning till sin marknads- eller kommunikationsavdelning. Så om det är någon jobbansökan du bör lägga extra krut på så är det denna! Vi kommer att ta ansökningar löpande, så ta chansen och skicka in en ansökan redan idag. Hur processen går till: Det börjar med att du enkelt skickar in en ansökan till oss om att du vill sommarjobba (och kanske extrajobba lite nu under våren också). Bifoga ditt CV. Om vi fattar intresse för din profil kommer vi att höra av oss via mail, och sen du får spela in en kort videointervju på mobilen där du svarar på tre frågor. Hittar vi ett jobb som passar dig kommer vi matcha ihop din profil till företag som behöver extra kompetens i sommar. Så se till att vässa till ditt CV så det sticker ut bland kandidaterna! Men, vilket jobb söker jag till egentligen? Inom kommunikations- och marknadsområdet finns det vanligtvis jobb som marknadsassistent, Content Creator, kommunikatör, Social Media Manager, analytiker och allt där emellan! Specificera vad du helst skulle vilja jobba med, så försöker vi att matcha din profil med passande sommarjobb. Oavsett vilken typ av jobb du söker så är vårt syfte att du ska trivas och må bra på ditt jobb. Kan ni garantera mig ett sommarjobb? Nej, det kan vi tyvärr inte. Vi kommer att göra ett urval av de profiler som är relevanta för de sommarjobben vi kan erbjuda. Men vår ambition är att hitta ett jobb till så många som möjligt förstås! Detta är en generell och proaktiv jobbannons. Vi kommer att ta emot ansökningar under hela våren, men vi får in uppdrag löpande. Så vänta inte med att söka så du inte missar något spännande jobb! The Place är ett rekryterings- och konsultföretag. Och Sveriges enda Worklife Partner. Ett jobb har en början och ett slut. Ett Worklife är mycket mer än så. Som Worklife Partner drömmer vi om en arbetsmarknad där alla människor får bidra med sin kompetens under hela sitt Worklife. Vårt mål är att hjälpa våra konsulter vidare i karriären och att våra kandidater återkommer till oss.

134 dagar sedan
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Sommarjobb inom inköp & logistik
The Place AB
Inköps- och orderassistenter

Just nu söker vi studenter för sommarjobb! Det är en unik chans för dig som är student och vill sommarjobba, eller jobba extra redan nu i vår. Visst låter det bra? Denna proaktiva annons är för dig som studerar inom inköp och logistik och skulle vilja hitta ett sommarjobb inom det området. Varje vår hjälper vi studenter att hitta meriterande sommarjobb på företag som söker uppbackning till sin inköp- och logistikavdelning i sommar. Så om det är någon jobbansökan du bör lägga extra krut på så är det denna! Vi kommer att ta ansökningar löpande, så ta chansen och skicka in en ansökan redan idag. Hur processen går till: Det börjar med att du enkelt skickar in en ansökan till oss om att du vill sommarjobba (och kanske extrajobba lite nu under våren också). Bifoga ditt CV. Om vi fattar intresse för din profil kommer vi att höra vi av oss via mail, och sen du får spela in en kort videointervju på mobilen där du svarar på tre frågor. Hittar vi ett jobb som passar dig kommer vi matcha ihop din profil till företag som behöver extra kompetens i sommar. Så se till att vässa till ditt CV så det sticker ut bland kandidaterna! Men, vilket jobb söker jag till egentligen? Inom inköp och logistik-området finns det vanligtvis jobb som inköpsassistent, inköpare, orderläggare, orderadministratör, logistikkoordinator och reklamationshandläggare. Specificera vad du helst skulle vilja jobba med, så försöker vi att matcha din profil med passande sommarjobb. Oavsett vilken typ av jobb du söker så är vårt syfte att du ska trivas och må bra på ditt jobb. Kan ni garantera mig ett sommarjobb? Nej, det kan vi tyvärr inte. Vi kommer att göra ett urval av de profiler som är relevanta för de sommarjobben vi kan erbjuda. Men vår ambition är att hitta ett jobb till så många som möjligt förstås! Detta är en generell och proaktiv jobbannons. Vi kommer att ta emot ansökningar under hela våren, men vi får in uppdrag löpande. Så vänta inte med att söka så du inte missar något spännande jobb. The Place är ett rekryterings- och konsultföretag. Och Sveriges enda Worklife Partner. Ett jobb har en början och ett slut. Ett Worklife är mycket mer än så. Som Worklife Partner drömmer vi om en arbetsmarknad där alla människor får bidra med sin kompetens under hela sitt Worklife. Vårt mål är att hjälpa våra konsulter vidare i karriären och att våra kandidater återkommer till oss.

134 dagar sedan
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Sommarjobb inom ekonomi
The Place AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Just nu söker vi studenter för sommarjobb! Det är en unik chans för dig som är student och vill sommarjobba, eller jobba extra redan nu i vår. Visst låter det bra? Denna proaktiva annons är för dig som studerar inom ekonomi och finans och skulle vilja hitta ett sommarjobb inom det området. De lyckliga studenterna som går vidare i nästa steg i ansökningsprocessen kommer vi att matcha med flera spännande företag i Stockholm som söker uppbackning till sin ekonomi-avdelning i sommar. Så om det är någon jobbansökan du bör lägga extra krut på så är det denna! Vi kommer att ta ansökningar löpande, så ta chansen och skicka in en ansökan redan idag! Hur processen går till: Det börjar med att du enkelt skickar in en ansökan till oss om att du vill sommarjobba (och kanske extrajobba lite nu under våren också). Bifoga gärna en presentation om dig själv där du också beskriver vad du helst vill arbeta med. Bifoga ditt CV. Om vi fattar intresse för din profil kommer vi att höra vi av oss via mail, och sen du får spela in en kort videointervju på mobilen där du svarar på tre frågor. Hittar vi ett jobb som passar dig kommer vi matcha ihop din profil till företag som behöver extra kompetens i sommar. Så se till att vässa till ditt CV så det sticker ut bland kandidaterna! Men, vilket jobb söker jag till egentligen? Inom ekonomi och finans-området finns det vanligtvis jobb som ekonomiassistent, fakturamatchare och ekonomiadministratör. Specificera vad du helst skulle vilja jobba med, så försöker vi att matcha din profil med passande sommarjobb. Oavsett vilken typ av jobb du söker så är vårt syfte att du ska trivas och må bra på ditt jobb. Kan ni garantera mig ett sommarjobb? Nej, det kan vi inte. Vi kommer att göra ett urval av de profiler vi tycker är intressanta, och dessa försöker vi matcha ihop med rätt jobb. Men vår ambition är att hitta ett jobb till så många som möjligt förstås! Detta är en generell och proaktiv jobbannons. Vi kommer att ta emot ansökningar under hela våren, men vi får in uppdrag löpande. Så vänta inte med att söka så du inte missar något spännande jobb! The Place är ett rekryterings- och konsultföretag. Och Sveriges enda Worklife Partner. Ett jobb har en början och ett slut. Ett Worklife är mycket mer än så. Som Worklife Partner drömmer vi om en arbetsmarknad där alla människor får bidra med sin kompetens under hela sitt Worklife. Vårt mål är att hjälpa våra konsulter vidare i karriären och att våra kandidater återkommer till oss.

134 dagar sedan
Sista ansökan:
2 augusti 2025