Foundever Sweden AB jobb

Lediga jobb hos Foundever Sweden AB

Kundservicemedarbetare på Telenor!
Foundever Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Kickstarta din karriär inom kundservice & merförsäljning! Söker du ett spännande jobb i Kalmar inom kundservice? Vill du jobba med människor, utvecklas varje dag och få betalt för att bli riktigt vass på service och merförsäljning? Då kan detta vara din nästa utmaning – Är du ny på arbetsmarknaden, precis tagit studenten eller har god erfarenhet? Inga problem, vi finns här för att utveckla dig! Om tjänsten som kundservicemedarbetare på Telenors kundservice Som kundservicemedarbetare är du en viktig del av vår mission: att finnas där för kunderna och stötta dem i deras digitala vardag för att säkerställa att de kan ha kontakten med de och dem som betyder mest. Oavsett om det gäller mobil, surfplatta, bredband eller TV är din roll att se till att varje kund har de bästa möjliga lösningarna för just sitt liv. Du svarar på inkommande samtal från Telenors kunder och hjälper till med allt från abonnemang, fakturor och felsökning. Samtidigt arbetar du med merförsäljning – där du, på ett lyhört och förtroendeingivande sätt, föreslår tjänster som förbättrar och förenklar kundens digitala liv. Ditt mål: Nöjda kunder med smarta lösningar som verkligen gör skillnad i vardagen. Jobba i Kalmar – med utsikt, gemenskap och utvecklingsmöjligheter! Vi söker dig som är: Serviceinriktad och gillar att hjälpa andra Nyfiken på att lära dig mer om försäljning och kundkommunikation Målmedveten – du gillar att nå uppsatta mål, både själv och i team Kommunikativ och lösningsorienterad Van vid att jobba med datorer Talar och skriver svenska flytande samt har goda kunskaper i engelska Vad vi erbjuder dig: ✅ Tillsvidareanställning ✅ Fast månadslön enligt kollektivavtal + möjlighet till god provision ✅ Arbetstider på vardagar mellan 08:00–18:15 (enligt ett schema som varierar) ✅ Full introduktion & utbildning – du blir inte lämnad ensam! ✅ Tävlingar, events, spel, och ett riktigt härligt team Perfekt för dig som söker: Jobb inom kundservice i Kalmar Första jobbet efter gymnasiet Jobb utan tidigare erfarenhet Jobb där man får jobba med människor och växa Försäljningsjobb med fast lön + bonusmöjligheter Om oss Som en global ledare i kundsupport och kundbemötande inom produkter och företagslösningar samarbetar Foundever med världens mest omtyckta märken, från stora märken till lokala nystartade företag, för att designa, bygga och leverera en konkurrenskraftig support i alla våra kundmöten. Vi på Foundever har 150 000 anställda fördelade över 170 kontaktcenters runt om i världen där vi hjälper +800 klienter att maximera kundupplevelsen och att bidrar till lojala kunder. Vårt företagskultur genomsyras av våra syften: Create your best moments! Låter det som något för dig? Ansök idag och bli en del av ett team där vi hjälps åt, har kul och firar framgångar tillsammans! Om tjänsten Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader. Tjänstgöringsgrad: Heltid Tjänstgöringsort: Kalmar, Varvsholmen Lön och förmåner: Fast månadslön i enlighet med vårt kollektivavtal. Möjlighet till bonus och provision Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista annonseringsdatum, så skicka in din ansökan redan idag. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

22 dagar sedan
Sista ansökan:
5 juli 2025
Teknisk kundservicemedarbetare
Foundever Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Är du vår nästa stjärna inom teknisk support? Som kundservicemedarbetare för vårt teknikteam är din största uppgift att vägleda och hjälpa våra privat- och företagskunder i felsökning av deras digitala lösningar så de kan ha kontakt med de och det som betyder mest för dem. Efter en gedigen utbildning som är både teoretisk och praktisk blir du en stöttepelare till våra kunder i både enkla och mer komplexa ärenden och felsöker våra lösningar som vi sålt, så som mobila bredband och iPhones men vi hjälper även våra kunder med vanliga kundservicesamtal. Din personlighet präglas av att du är motiverande och tycker om att vara social och prata med olika typer av människor. Du är inspirerande och har god förmåga att sätta dig in i kundens situation och genom att visa empati och förståelse så skapar du en fantastisk upplevelse för dem. Vi söker dig som har: Minst en gymnasieexamen eller annan likvärdig utbildning. Goda kunskaper i svenska i tal och skrift samt engelska i tal. Goda kunskaper i Windows och MS Office och inga problem att söka och ta till dig information via datorn. God vana vid smartphones och förmåga att orientera dig i digitala lösningar. Intresse av tekniska lösningar Möjlighet att arbeta oregelbundna tider – dag och kväll, helg Meriterande om du har: Tidigare erfarenhet inom call-center eller telecom-branschen Erfarenhet av att arbeta med service med inriktning på tekniska frågor. Vidare relevant utbildning Om oss Som en global ledare i kundsupport och kundbemötande inom produkter och företagslösningar samarbetar Foundever med världens mest omtyckta märken, från stora märken till lokala nystartade företag, för att designa, bygga och leverera en konkurrenskraftig support i alla våra kundmöten. Vi på Foundever har 150 000 anställda fördelade över 170 kontaktcenters runt om i världen där vi hjälper +800 klienter att maximera kundupplevelsen och att bidrar till lojala kunder. Vårt företagskultur genomsyras av våra syften: Create your best moments! Om tjänsten Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader. Tjänstgöringsgrad: Heltid Tjänstgöringsort: Kalmar, Varvsholmen Lön och förmåner: Fast månadslön i enlighet med vårt kollektivavtal. Möjlighet till bonus och provision Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista annonseringsdatum, så skicka in din ansökan redan idag. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

22 dagar sedan
Sista ansökan:
5 juli 2025
Operations Manager B2B Led försäljning, AI och tillväxt!
Foundever Sweden AB
Företagssäljare

Vill du driva tillväxt och utveckla framtidens B2B-verksamhet? Vi söker en Operations Manager B2B som kombinerar operativt ledarskap, försäljningsdriv och AI-förståelse – och som vill göra skillnad på riktigt. I rollen blir du en del av vår ledningsgrupp och en strategisk nyckelperson i arbetet med Telenor. Dina huvuduppdrag: Driva försäljning och tillväxt tillsammans med kund och team. Leda vår operativa B2B-verksamhet – med fokus på lönsamhet, kvalitet och kundnöjdhet. Bygga AI-drivna arbetssätt för högre effektivitet, bättre resultat och smartare kundlösningar. Utveckla ledare, skapa en högpresterande kultur och säkerställa leverans. Arbeta nära vår ledning för att forma strategier, affärsutveckling och innovation. Vi söker dig som: ✅ Har minst tre års erfarenhet av att leda försäljning och operationer inom B2B, gärna telekom/outsourcing. ✅ Är en stark ledare som skapar engagemang, bygger team och får med dig andra. ✅ Har affärsförståelse och ser AI som en självklar del av framtidens affärsmodell. ✅ Är van att navigera i komplexa miljöer och driva förändring. ✅ Talar svenska och engelska obehindrat. ✅ Har erfarenhet från att arbeta med budget och kostnadskontroll. ✅ Är vass på kommunikation och presentationsteknik. Vi erbjuder: ✔️ En strategiskt viktig roll i vår ledningsgrupp – med påverkan på kund, team och tillväxt. ✔️ Möjlighet att bygga framtidens B2B-organisation, där AI och innovation är i centrum. ✔️ En kultur präglad av energi, samarbete och resultatfokus. ✔️ Konkurrenskraftiga villkor och möjlighet till personlig utveckling. 👉 Är du redo att forma framtidens B2B-tjänster? Skicka in din ansökan idag – vi intervjuar löpande! Sista ansökningsdag: 16 juni Tillträde: Enligt överenskommelse Omfattning: 100% Arbetsplats: På vårt kontor i Kalmar Anställningsform: Tillsvidareanställning (med 6 månaders inledande provanställning) Lön: Fast månadslön med möjlighet till bonus Vid frågor om tjänsten, kontakta: Michael Holgersson, Rekryterare, [email protected] Anders Andersson, Ordförande i Unionen, [email protected] Om oss Som en global ledare i kundsupport och kundbemötande inom produkter och företagslösningar samarbetar Foundever med världens mest omtyckta märken, från stora märken till lokala nystartade företag, för att designa, bygga och leverera en konkurrenskraftig support i alla våra kundmöten. Vi på Foundever har 170 000 anställda fördelade över 170 kontaktcenters runt om i världen där vi hjälper 750 klienter att maximera kundupplevelsen och att bidrar till lojala kunder. Vårt företagskultur genomsyras av våra syften: Create your best moments!

24 dagar sedan
Sista ansökan:
16 juli 2025
Kundtjänstmedarbetare för stort företag inom betalningslösningar
Foundever Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Just nu letar vi fler störtsköna kundtjänstmedarebetare till vårt center på Lindholmen i Göteborg! Letar du efter en energetisk och utvecklade arbetsplats? Lockas du av att hjälpa andra i ett högt tempo? Har du vilja att lära dig något nytt och ett intresse för ekonomi? Då är du rätt person till vårt team! Arbetsuppgifter I din roll som kundtjänstmedarbetare kommer du hjälpa kunder med olika betalningslösningar. Din uppgift blir att leverera kundservice av högsta klass och din dag kommer fyllas av frågor kring exempelvis fakturor och betalningspåminnelser. Arbetet sker främst via inkommande samtal per telefon, men även mail kan förekomma. Öppettiderna för kundtjänsten är måndag-fredag 08:00-20.00, arbetspassen kommer därmed att innebära dagtid och kvällar. Tjänsten börjar med en betald utbildning där du får lära dig både den tekniska sidan av arbetet samt hur du gör för att erbjuda den bästa kundservicen. Om dig På Foundever anser vi att din personlighet är viktigare än dina meriter och ställer därför inte krav på tidigare yrkeserfarenhet. Men för att passa här tror vi att du är positiv och hjälpsam, har en god kommunikativ förmåga och kan ta snabba beslut. Du är också effektiv, tar ansvar för dina arbetsuppgifter och anpassar dig lätt till nya situationer. Krav Besitter goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Grundläggande datorkunskaper Avslutad gymnasieutbildning Rent belastningsregister Inga betalningsanmärkningar Meriterande Tidigare erfarenhet av kundtjänst eller annat serviceyrke Intresse för ekonomi Om oss Som en global ledare i kundsupport och kundbemötande inom produkter och företagslösningar samarbetar Foundever med världens mest omtyckta märken, från stora märken till lokala nystartade företag, för att designa, bygga och leverera en konkurrenskraftig support i alla våra kundmöten. Vi på Foundever har 170 000 anställda fördelade över 170 kontaktcenters runt om i världen där vi hjälper 750 klienter att maximera kundupplevelsen och att bidrar till lojala kunder. Vårt företagskultur genomsyras av våra syften: Create your best moments! Om tjänsten Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader Tjänstgöringsgrad: Heltid Startdatum: 7 juli Tjänstgöringsort: Göteborg, Lindholmen Lön och förmåner: Fast månadslön i enlighet med vårt kollektivavtal, friskvårdsbidrag och möjlighet till bonus.

32 dagar sedan
Sista ansökan:
1 juli 2025