Foundever Sweden AB jobb

Lediga jobb hos Foundever Sweden AB

Kundtjänstmedarbetare för vår klient med sjukvårdsprofil och e-hälsa!

Vill du bli del av ett ambitiöst, drivet team och tillsammans leverera förstklassig tekniskt support till vår klient med vårdprofil? Välkommen att ansöka till rollen som support specialist hos oss på Foundever™! Du kommer att ingå i ett supportteam som arbetar för ett av Nordens ledande leverantörer inom e-hälsa. Arbetet kommer vara fokuserat på e-hälsolösningar som stöttar vårdpersonal i deras dagliga arbete och erbjuder patienter en säkrare och mer lättillgänglig vård. Vi är stolta över att vara en viktig del av svensk sjukvård. Om rollen Vi söker nu Support Specialister till vårt team i Göteborg. Om du vill vara en del av vår resa mot framtidens stöd inom svensk journalhantering, så är det här tjänsten för dig! Som Support Specialist är du ansiktet utåt för vår klient och kommer att arbeta med kundkontakt samt teknisk support. Utöver att hantera inkommande ärenden och funktionsanalys, kommer du också ha möjligheten att kontinuerligt bygga upp din expertis inom området. Vi lägger stor vikt vid teamwork och arbetar för att vi ska kunna leverera den bästa möjliga kundtjänstupplevelsen. Arbetet bygger till stor del på principerna för ITIL. Vi uppmuntrar initiativtagande som bidrar till utvecklingen av vår klient samt oss själva som support team. För oss är det viktigt att ge varje anställd chansen att växa, både som person och som anställd. Vår företagskultur beskrivs genom orden gemenskap, trivsel, syfte och utveckling, som genomsyrar allt vi gör. Om oss Vi på Foundever™ har 170 000 anställda fördelade i över 45 olika länder runt om i världen där vi hjälper 750 klienter att maximera kundupplevelsen och att bidrar till lojala kunder. Vårt företagskultur genomsyras av våra ledord: Create Your Best Moments! Foundevers™ inställning är att man kommer längst med rätt personlighet och attityd, och därför värdesätter vi detta framför erfarenhet. Det viktiga är att du har viljan att leverera utmärkt service med kunden i fokus. Vad kan Foundever™ erbjuda dig? Personliga och professionella utvecklingsmöjligheter Grundutbildning inför tjänsten, på betald arbetstid Fast lön med kollektivavtal Friskvårdsbidrag En trivsam arbetsmiljö med stor gemenskap kollegor emellan Om dig Vi letar efter dig som kan hjälpa kunder med deras behov få våra kunder att känna sig väl bemötta. Support teamet är en viktig del av tjänsten vi erbjuder våra kunder, där du kommer spela en central roll i att ge snabb och professionell återkoppling till våra kunder. Vi tror att du som person trivs i en grupp där högt driv och ansvarstagande värdesätts. Vi tar emot alla ansökningar, men lägger stor vikt vid personlig lämplighet och letar efter dig som har kunden i fokus och som älskar att bistå med professionell service anpassad efter varje kunds specifika behov. Du är snabblärd, driven och kan snabbt anpassa dig till nya system och processer som används inom sjukvården. Vi söker dig som är ansvarstagande och kan arbeta metodiskt i en miljö med högt tempo. Du är trygg med att hantera flertalet supportärenden och processer samtidigt, och extra meriterande är om du även har teknisk bakgrund – men det är inte ett krav. Vi söker dig som: · Har goda tekniska kunskaper · Har mycket god kommunikationsförmåga i svenska, både i tal och skrift · Har goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift Det är meriterande om du: · Har erfarenhet inom kundsupport · Har erfarenhet inom sjukvården · Har erfarenhet av COSMIC eller annat journalsystem · Har intresse för att jobba tekniskt med felsökning · Har relevant gymnasial utbildning · Har relevant eftergymnasial utbildning Arbetstider Du startar på ett schema med arbetstider mellan 07:00-19:30. Längre fram i anställningen kommer du gå över på ett rullande schema där passen förläggs över dygnets alla timmar, alla dagar i veckan. Det innebär att du därmed behöver vara flexibel och kunna arbeta både dag-, kväll- och nattpass, såväl som helgpass. Tjänsten startar med 2 veckors betald utbildning som startar vecka 17. Vi söker därför dig som är tillgänglig för start från och med 22/4. Anställningsform: Heltid, tillsvidare. Tjänsten startar med 6 månaders provanställning. Vi håller intervjuer löpande, så skicka in din ansökan redan idag.

16 april 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
Teknisk support för Samsung med start 17/6!

Dina arbetsuppgifter kommer bestå av att besvara inkommande supportfrågor om Samsungs produkter. Supporten sker huvudsakligen via samtal men även via chatt och e-mail och produkterna består av mobiler, vitvaror och AV/TV. Du kommer jobba mot tydliga mål och coacha kunderna till rätt lösningar. Öppettiderna för kundtjänsten är 8.00-20.00 Måndag-Fredag 10:00-15:00 helger arbetstiden blir fördelad på skift däremellan. Tjänsten börjar med en betald grundutbildning inom såväl produkterna som hur du hanterar samtal och använder våra system. Fortlöpande utbildningar och coaching kommer sedan ske för vidareutbildning och för att uppdatera dig om nya produkter. Om dig På Foundever anser vi att din personlighet är viktigare än dina meriter och ställer därför inte krav på tidigare yrkeserfarenhet. Men för att passa här tror vi att du är positiv och hjälpsam, har en god kommunikativ förmåga och gillar problemlösning. Du är också effektiv, tar ansvar för dina arbetsuppgifter och anpassar dig lätt till nya situationer. Krav Besitter goda kunskaper i svenska, norska (förståelse) och engelska i tal och skrift Grundläggande datorkunskaper Meriterande Tidigare erfarenhet av kundtjänst eller annat serviceyrke Behärskar danska, norska eller finska i tal och skrift Teknikintresserad Om oss Vi på Foundever har 170 000 anställda fördelade i över 45 olika länder runt om i världen där vi hjälper 750 klienter att maximera kundupplevelsen och att bidrar till lojala kunder. Vårt företagskultur genomsyras av våra ledord: Create Your Best Moments! Läs mer om oss på foundever.com Om tjänsten Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader Tjänstgöringsgrad: Heltid Tjänstgöringsort: Göteborg, Lindholmen Lön och förmåner: Fast månadslön i enlighet med vårt kollektivavtal, friskvårdsbidrag och möjlighet till bonus

12 april 2024
Sista ansökan:
11 juni 2024
Teknisk support för Samsung med start 10/6!

Dina arbetsuppgifter kommer bestå av att besvara inkommande supportfrågor om Samsungs produkter. Supporten sker huvudsakligen via samtal men även via chatt och e-mail och produkterna består av mobiler, vitvaror och AV/TV. Du kommer jobba mot tydliga mål och coacha kunderna till rätt lösningar. Öppettiderna för kundtjänsten är 8.00-20.00 Måndag-Fredag 10:00-15:00 helger arbetstiden blir fördelad på skift däremellan. Tjänsten börjar med en betald grundutbildning inom såväl produkterna som hur du hanterar samtal och använder våra system. Fortlöpande utbildningar och coaching kommer sedan ske för vidareutbildning och för att uppdatera dig om nya produkter. Om dig På Foundever anser vi att din personlighet är viktigare än dina meriter och ställer därför inte krav på tidigare yrkeserfarenhet. Men för att passa här tror vi att du är positiv och hjälpsam, har en god kommunikativ förmåga och gillar problemlösning. Du är också effektiv, tar ansvar för dina arbetsuppgifter och anpassar dig lätt till nya situationer. Krav Besitter goda kunskaper i svenska, norska (förståelse) och engelska i tal och skrift Grundläggande datorkunskaper Meriterande Tidigare erfarenhet av kundtjänst eller annat serviceyrke Behärskar danska, norska eller finska i tal och skrift Teknikintresserad Om oss Vi på Foundever har 170 000 anställda fördelade i över 45 olika länder runt om i världen där vi hjälper 750 klienter att maximera kundupplevelsen och att bidrar till lojala kunder. Vårt företagskultur genomsyras av våra ledord: Create Your Best Moments! Läs mer om oss på foundever.com Om tjänsten Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader Tjänstgöringsgrad: Heltid Tjänstgöringsort: Göteborg, Lindholmen Lön och förmåner: Fast månadslön i enlighet med vårt kollektivavtal, friskvårdsbidrag och möjlighet till bonus

12 april 2024
Sista ansökan:
4 juni 2024
Danish Speaking Customer Service Representative

Samsung technical support for Göteborg Can you provide good customer service and act as a problem solver? Do you like working in a fast paced and exciting environment in a dynamic team? Then it's you we're missing! We are currently expanding our team at Foundever to handle customer support on behalf of Samsung. What are we looking for? You must be efficient and customer-oriented. You must have a positive attitude about problem sloving and help maintaining the high standard of service that Samsung expects. You must be able to take responsibility for your own work and at the same time work in close cooperation with the entire Danish team to achieve common goals. You must be adaptable. Write and speak Danish at a high level (C1-C2). You must be punctual and stable. In addition, it is a plus if you are/can/have: Can write and speak English (large parts of our material and systems are in English). Have experience in customer service or working at a call center. Are good at participating in team work with common goals. If you can recognize yourself in one or more of the criteria, then you are definitely someone we are interested in talking to! We offer A 40 hour position with earliest start 2 April 2024 Individual development plan with good career opportunities. Personal and professional development, as well as onboarding in product teams. Attractive working environment with good colleagues. Employee discount on Samsung products. Fixed monthly salary, discretionary account and the possibility of earning a bonus. The work is aimed directly at Samsung's Danish private customers, but you will of course be part of Samsung's entire Nordic support team. The work we offer mainly consists of answering questions of a technical nature and technical troubleshooting. This will take place primarily via telephone, but also via e-mail, chat and social media on various platforms.

12 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Teknisk support för Samsung med start 6/5!

Dina arbetsuppgifter kommer bestå av att besvara inkommande supportfrågor om Samsungs produkter. Supporten sker huvudsakligen via samtal men även via chatt och e-mail och produkterna består av mobiler, vitvaror och AV/TV. Du kommer jobba mot tydliga mål och coacha kunderna till rätt lösningar. Öppettiderna för kundtjänsten är 8.00-20.00 Måndag-Fredag 10:00-15:00 helger arbetstiden blir fördelad på skift däremellan. Tjänsten börjar med en betald grundutbildning inom såväl produkterna som hur du hanterar samtal och använder våra system. Fortlöpande utbildningar och coaching kommer sedan ske för vidareutbildning och för att uppdatera dig om nya produkter. Om dig På Foundever anser vi att din personlighet är viktigare än dina meriter och ställer därför inte krav på tidigare yrkeserfarenhet. Men för att passa här tror vi att du är positiv och hjälpsam, har en god kommunikativ förmåga och gillar problemlösning. Du är också effektiv, tar ansvar för dina arbetsuppgifter och anpassar dig lätt till nya situationer. Krav Besitter goda kunskaper i svenska, norska (förståelse) och engelska i tal och skrift Grundläggande datorkunskaper Meriterande Tidigare erfarenhet av kundtjänst eller annat serviceyrke Behärskar danska, norska eller finska i tal och skrift Teknikintresserad Om oss Vi på Foundever har 170 000 anställda fördelade i över 45 olika länder runt om i världen där vi hjälper 750 klienter att maximera kundupplevelsen och att bidrar till lojala kunder. Vårt företagskultur genomsyras av våra ledord: Create Your Best Moments! Läs mer om oss på foundever.com Om tjänsten Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader Tjänstgöringsgrad: Heltid Tjänstgöringsort: Göteborg, Lindholmen Lön och förmåner: Fast månadslön i enlighet med vårt kollektivavtal, friskvårdsbidrag och möjlighet till bonus

12 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Teknisk support för Samsung med start 17/6!

Dina arbetsuppgifter kommer bestå av att besvara inkommande supportfrågor om Samsungs produkter. Supporten sker huvudsakligen via samtal men även via chatt och e-mail och produkterna består av mobiler, vitvaror och AV/TV. Du kommer jobba mot tydliga mål och coacha kunderna till rätt lösningar. Öppettiderna för kundtjänsten är 8.00-20.00 Måndag-Fredag 10:00-15:00 helger arbetstiden blir fördelad på skift däremellan. Tjänsten börjar med en betald grundutbildning inom såväl produkterna som hur du hanterar samtal och använder våra system. Fortlöpande utbildningar och coaching kommer sedan ske för vidareutbildning och för att uppdatera dig om nya produkter. Om dig På Foundever anser vi att din personlighet är viktigare än dina meriter och ställer därför inte krav på tidigare yrkeserfarenhet. Men för att passa här tror vi att du är positiv och hjälpsam, har en god kommunikativ förmåga och gillar problemlösning. Du är också effektiv, tar ansvar för dina arbetsuppgifter och anpassar dig lätt till nya situationer. Krav Besitter goda kunskaper i svenska, norska (förståelse) och engelska i tal och skrift Grundläggande datorkunskaper Meriterande Tidigare erfarenhet av kundtjänst eller annat serviceyrke Behärskar danska, norska eller finska i tal och skrift Teknikintresserad Om oss Vi på Foundever har 170 000 anställda fördelade i över 45 olika länder runt om i världen där vi hjälper 750 klienter att maximera kundupplevelsen och att bidrar till lojala kunder. Vårt företagskultur genomsyras av våra ledord: Create Your Best Moments! Läs mer om oss på foundever.com Om tjänsten Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader Tjänstgöringsgrad: Heltid Tjänstgöringsort: Göteborg, Lindholmen Lön och förmåner: Fast månadslön i enlighet med vårt kollektivavtal, friskvårdsbidrag och möjlighet till bonus

5 april 2024
Sista ansökan:
11 juni 2024
Teknisk support för Samsung med start 10/6!

Dina arbetsuppgifter kommer bestå av att besvara inkommande supportfrågor om Samsungs produkter. Supporten sker huvudsakligen via samtal men även via chatt och e-mail och produkterna består av mobiler, vitvaror och AV/TV. Du kommer jobba mot tydliga mål och coacha kunderna till rätt lösningar. Öppettiderna för kundtjänsten är 8.00-20.00 Måndag-Fredag 10:00-15:00 helger arbetstiden blir fördelad på skift däremellan. Tjänsten börjar med en betald grundutbildning inom såväl produkterna som hur du hanterar samtal och använder våra system. Fortlöpande utbildningar och coaching kommer sedan ske för vidareutbildning och för att uppdatera dig om nya produkter. Om dig På Foundever anser vi att din personlighet är viktigare än dina meriter och ställer därför inte krav på tidigare yrkeserfarenhet. Men för att passa här tror vi att du är positiv och hjälpsam, har en god kommunikativ förmåga och gillar problemlösning. Du är också effektiv, tar ansvar för dina arbetsuppgifter och anpassar dig lätt till nya situationer. Krav Besitter goda kunskaper i svenska, norska (förståelse) och engelska i tal och skrift Grundläggande datorkunskaper Meriterande Tidigare erfarenhet av kundtjänst eller annat serviceyrke Behärskar danska, norska eller finska i tal och skrift Teknikintresserad Om oss Vi på Foundever har 170 000 anställda fördelade i över 45 olika länder runt om i världen där vi hjälper 750 klienter att maximera kundupplevelsen och att bidrar till lojala kunder. Vårt företagskultur genomsyras av våra ledord: Create Your Best Moments! Läs mer om oss på foundever.com Om tjänsten Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader Tjänstgöringsgrad: Heltid Tjänstgöringsort: Göteborg, Lindholmen Lön och förmåner: Fast månadslön i enlighet med vårt kollektivavtal, friskvårdsbidrag och möjlighet till bonus

5 april 2024
Sista ansökan:
4 juni 2024
Danish Speaking Customer Service Representative

Samsung technical support for Göteborg Can you provide good customer service and act as a problem solver? Do you like working in a fast paced and exciting environment in a dynamic team? Then it's you we're missing! We are currently expanding our team at Foundever to handle customer support on behalf of Samsung. What are we looking for? You must be efficient and customer-oriented. You must have a positive attitude about problem sloving and help maintaining the high standard of service that Samsung expects. You must be able to take responsibility for your own work and at the same time work in close cooperation with the entire Danish team to achieve common goals. You must be adaptable. Write and speak Danish at a high level (C1-C2). You must be punctual and stable. In addition, it is a plus if you are/can/have: Can write and speak English (large parts of our material and systems are in English). Have experience in customer service or working at a call center. Are good at participating in team work with common goals. If you can recognize yourself in one or more of the criteria, then you are definitely someone we are interested in talking to! We offer A 40 hour position with earliest start 2 April 2024 Individual development plan with good career opportunities. Personal and professional development, as well as onboarding in product teams. Attractive working environment with good colleagues. Employee discount on Samsung products. Fixed monthly salary, discretionary account and the possibility of earning a bonus. The work is aimed directly at Samsung's Danish private customers, but you will of course be part of Samsung's entire Nordic support team. The work we offer mainly consists of answering questions of a technical nature and technical troubleshooting. This will take place primarily via telephone, but also via e-mail, chat and social media on various platforms.

5 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Teknisk support för Samsung med start 6/5!

Dina arbetsuppgifter kommer bestå av att besvara inkommande supportfrågor om Samsungs produkter. Supporten sker huvudsakligen via samtal men även via chatt och e-mail och produkterna består av mobiler, vitvaror och AV/TV. Du kommer jobba mot tydliga mål och coacha kunderna till rätt lösningar. Öppettiderna för kundtjänsten är 8.00-20.00 Måndag-Fredag 10:00-15:00 helger arbetstiden blir fördelad på skift däremellan. Tjänsten börjar med en betald grundutbildning inom såväl produkterna som hur du hanterar samtal och använder våra system. Fortlöpande utbildningar och coaching kommer sedan ske för vidareutbildning och för att uppdatera dig om nya produkter. Om dig På Foundever anser vi att din personlighet är viktigare än dina meriter och ställer därför inte krav på tidigare yrkeserfarenhet. Men för att passa här tror vi att du är positiv och hjälpsam, har en god kommunikativ förmåga och gillar problemlösning. Du är också effektiv, tar ansvar för dina arbetsuppgifter och anpassar dig lätt till nya situationer. Krav Besitter goda kunskaper i svenska, norska (förståelse) och engelska i tal och skrift Grundläggande datorkunskaper Meriterande Tidigare erfarenhet av kundtjänst eller annat serviceyrke Behärskar danska, norska eller finska i tal och skrift Teknikintresserad Om oss Vi på Foundever har 170 000 anställda fördelade i över 45 olika länder runt om i världen där vi hjälper 750 klienter att maximera kundupplevelsen och att bidrar till lojala kunder. Vårt företagskultur genomsyras av våra ledord: Create Your Best Moments! Läs mer om oss på foundever.com Om tjänsten Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader Tjänstgöringsgrad: Heltid Tjänstgöringsort: Göteborg, Lindholmen Lön och förmåner: Fast månadslön i enlighet med vårt kollektivavtal, friskvårdsbidrag och möjlighet till bonus

5 april 2024
Sista ansökan:
29 april 2024
Kundtjänstmedarbetare för vår klient med sjukvårdsprofil och e-hälsa!

Vill du bli del av ett ambitiöst, drivet team och tillsammans leverera förstklassig tekniskt support till vår klient med vårdprofil? Välkommen att ansöka till rollen som support specialist hos oss på Foundever™! Du kommer att ingå i ett supportteam som arbetar för ett av Nordens ledande leverantörer inom e-hälsa. Arbetet kommer vara fokuserat på e-hälsolösningar som stöttar vårdpersonal i deras dagliga arbete och erbjuder patienter en säkrare och mer lättillgänglig vård. Vi är stolta över att vara en viktig del av svensk sjukvård. Om rollen Vi söker nu Support Specialister till vårt team i Göteborg. Om du vill vara en del av vår resa mot framtidens stöd inom svensk journalhantering, så är det här tjänsten för dig! Som Support Specialist är du ansiktet utåt för vår klient och kommer att arbeta med kundkontakt samt teknisk support. Utöver att hantera inkommande ärenden och funktionsanalys, kommer du också ha möjligheten att kontinuerligt bygga upp din expertis inom området. Vi lägger stor vikt vid teamwork och arbetar för att vi ska kunna leverera den bästa möjliga kundtjänstupplevelsen. Arbetet bygger till stor del på principerna för ITIL. Vi uppmuntrar initiativtagande som bidrar till utvecklingen av vår klient samt oss själva som support team. För oss är det viktigt att ge varje anställd chansen att växa, både som person och som anställd. Vår företagskultur beskrivs genom orden gemenskap, trivsel, syfte och utveckling, som genomsyrar allt vi gör. Om oss Vi på Foundever™ har 170 000 anställda fördelade i över 45 olika länder runt om i världen där vi hjälper 750 klienter att maximera kundupplevelsen och att bidrar till lojala kunder. Vårt företagskultur genomsyras av våra ledord: Create Your Best Moments! Foundevers™ inställning är att man kommer längst med rätt personlighet och attityd, och därför värdesätter vi detta framför erfarenhet. Det viktiga är att du har viljan att leverera utmärkt service med kunden i fokus. Vad kan Foundever™ erbjuda dig? Personliga och professionella utvecklingsmöjligheter Grundutbildning inför tjänsten, på betald arbetstid Fast lön med kollektivavtal Friskvårdsbidrag En trivsam arbetsmiljö med stor gemenskap kollegor emellan Om dig Vi letar efter dig som kan hjälpa kunder med deras behov få våra kunder att känna sig väl bemötta. Support teamet är en viktig del av tjänsten vi erbjuder våra kunder, där du kommer spela en central roll i att ge snabb och professionell återkoppling till våra kunder. Vi tror att du som person trivs i en grupp där högt driv och ansvarstagande värdesätts. Vi tar emot alla ansökningar, men lägger stor vikt vid personlig lämplighet och letar efter dig som har kunden i fokus och som älskar att bistå med professionell service anpassad efter varje kunds specifika behov. Du är snabblärd, driven och kan snabbt anpassa dig till nya system och processer som används inom sjukvården. Vi söker dig som är ansvarstagande och kan arbeta metodiskt i en miljö med högt tempo. Du är trygg med att hantera flertalet supportärenden och processer samtidigt, och extra meriterande är om du även har teknisk bakgrund – men det är inte ett krav. Vi söker dig som: · Har goda tekniska kunskaper · Har mycket god kommunikationsförmåga i svenska, både i tal och skrift · Har goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift Det är meriterande om du: · Har erfarenhet inom kundsupport · Har erfarenhet inom sjukvården · Har erfarenhet av COSMIC eller annat journalsystem · Har intresse för att jobba tekniskt med felsökning · Har relevant gymnasial utbildning · Har relevant eftergymnasial utbildning Arbetstider Du startar på ett schema med arbetstider mellan 07:00-19:30. Längre fram i anställningen kommer du gå över på ett rullande schema där passen förläggs över dygnets alla timmar, alla dagar i veckan. Det innebär att du därmed behöver vara flexibel och kunna arbeta både dag-, kväll- och nattpass, såväl som helgpass. Tjänsten startar med 2 veckors betald utbildning som startar vecka 17. Vi söker därför dig som är tillgänglig för start från och med 22/4. Anställningsform: Heltid, tillsvidare. Tjänsten startar med 6 månaders provanställning. Vi håller intervjuer löpande, så skicka in din ansökan redan idag.

3 april 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024