Feelgood Svenska AB jobb

Lediga jobb hos Feelgood Svenska AB

Administratör

Feelgood är Sveriges ledande hälsoföretag för det moderna arbetslivet. Vi hjälper företag och organisationer att förbättra produktivitet och sänka kostnader genom att arbeta systematiskt och förebyggande med arbetsmiljö, hållbar hälsa, ledarskap, medarbetarskap och vid behov rehabilitering eller krishantering. Vi har idag 700 medarbetare som möter kunderna både digitalt och på ca 120 platser i Sverige. Totalt omfattar Feelgoods 8 000 kunder 800 000 medarbetare. Feelgood grundades 1995 och ägs sedan 2021 av den finska vårdkoncernen Terveystalo Healthcare OY. Läs mer på www.feelgood.se Vår vision är Sveriges friskaste kunder. På vår enhet i Olofström arbetar, ca 12 medarbetare med olika yrkesprofessioner. Vi levererar tjänster inom arbetsmiljö- och hälsoutveckling, rehabilitering samt medicinska kontroller. Positiv inställning, innovation, helhetssyn och en stark vilja att åstadkomma goda resultat kännetecknar vår kultur och arbetsgemenskap. Då vår administratör nu ska in i ny fas i livet och njuta av den så söker vi hennes ersättare till vårt glada och pigga team. Som administratör på vår enhet är Du intresserad av att bygga och utveckla goda relationer både med våra kunder och kollegor. Vi ser även att du har ett affärsmässigt förhållningssätt och är en god lagspelare. Du är ett viktigt internt stöd och en del i att utveckla våra interna processer och arbetssätt. Arbetsuppgifter: • Ta emot inkommande telefonsamtal för tidsbokning. • Hantera uppdragsbeställning och tidsbokning från kund via webbportal. • Inscanning och arkivering av dokument. • Viss hantering av fakturor och följesedlar. • Framtagning av statistik och kassarapporter. • Inköp av material till enheten. • Serva kollegor på enheten med tidbok och scheman, viss IT-stöd. • Administrera och planera projekt samt tidboksplanering vid utbildningar till kund. • Övrigt förekommande administrativa uppgifter. Du kommer vara delaktig i kommunikation mot kund samt löpande intern kommunikation. Du deltar i olika interna forum för att utveckla och stödja våra olika processer. I din roll kommer du att ha ett nära samarbete med konsultchef och övriga teamet. Vi söker dig som brinner för service, leda projekt och administration. Du är intresserad av problemlösning, strategisk planering och organisation. Du är strukturerad, självgående och behärskar engelska i tal och skrift, har körkort och mycket goda IT-kunskaper Omfattning: Tillsvidareanställning på 100%. 6 månaders provanställning tillämpas. Tillträde V33 2024. Vid frågor kontakta: Operativ chef: Jessica Lundmark, [email protected] Arbetsplatsombud: Emelie Bujukliev, [email protected] Sista ansökningsdatum för tjänsten är 2024-04-30. Vi intervjuar löpande

15 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Psykolog till Feelgood företagshälsovård

Feelgood är Sveriges ledande hälsoföretag för det moderna arbetslivet. Vi hjälper företag och organisationer att förbättra produktivitet och sänka kostnader genom att arbeta systematiskt och förebyggande med arbetsmiljö, hållbar hälsa, ledarskap, medarbetarskap och vid behov rehabilitering eller krishantering. Vi har idag drygt 1 000 medarbetare som möter kunderna både digitalt och på 155 platser i Sverige. Totalt omfattar Feelgoods 8 000 kunder 1,2 miljoner medarbetare. Feelgood grundades 1995 och ägs sedan 2021 av den finska vårdkoncernen Terveystalo Healthcare OY. Feelgood är Sveriges ledande hälsoföretag för det moderna arbetslivet. Vi hjälper företag och organisationer att förbättra produktivitet och sänka kostnader genom att arbeta systematiskt och förebyggande med arbetsmiljö, hållbar hälsa, ledarskap, medarbetarskap och vid behov rehabilitering eller krishantering. Vi har idag drygt 1 000 medarbetare som möter kunderna både digitalt och på 155 platser i Sverige. Totalt omfattar Feelgoods 8 000 kunder 1,2 miljoner medarbetare. Feelgood grundades 1995 och ägs sedan 2021 av den finska vårdkoncernen Terveystalo Healthcare OY. Jobba med ett större hälsoperspektiv Med visionen Sveriges friskaste kunder arbetar vi varje dag för att skapa friska organisationer som når sina mål, är lönsamma och där människor mår bra. Som medarbetare på Feelgood är din roll att arbeta med hälsofrågor i ett större perspektiv, att arbeta förebyggande med hälsa för att skapa en god arbetsmiljö som främjar det friska och att ge stöd med tjänster inom arbetsmiljö, hållbar hälsa, ledarskap, medarbetarskap och vid behov rehabilitering eller krishantering. Du kommer att mötas av en positiv inställning, innovation, helhetssyn och en stark vilja att åstadkomma goda resultat vilket kännetecknar vår kultur och arbetsgemenskap. Nyckeln i vårt arbete är ett konsultativt arbetssätt och att arbeta nära kunden. Det innebär att vi med vår expertis tillsammans med kunden gör behovsanalyser, utvecklar en gemensam bild av vad de och deras medarbetare behöver, lägger plan för strategiska insatser som hjälper dem framåt i hälso- och arbetsmiljöarbetet. Vi stöttar allt från enskilda medarbetare och chefer till arbetsgrupper och organisationen som helhet. Vi finns där våra kunder finns – därför arbetar du både på vår enhet i Norrköping, ute hos våra kunder och emellanåt, på våra enheter i region Öst. Att arbeta som psykolog på Feelgood Som psykolog har du ett nära kollegialt samarbete med teamet av läkare, case managers, beteendevetare, sköterskor och sjukgymnast/ergonom . Tillsammans ger ni stöd till företagsledningar, enskilda chefer, HR-avdelningar och anställda i frågor som rör hälsa, arbetsmiljö och rehabilitering. Du verkar på individ-, grupp- samt organisationsnivå med främjande, förebyggande och efterhjälpande arbete. I rollen ingår psykologisk bedömning och intervention, utredningar, grupphandledning, rådgivning till chefer, utbildningar samt akuta arbetsmiljöinsatser som kris- och konflikthantering. Vi söker dig som är utbildad legitimerad psykolog gärna med KBT-inriktning. Meriterande om du har erfarenhet av arbete med individsamtal och du har erfarenhet av att jobba på företagshälsa eller liknande verksamhet. Du har ett starkt intresse för människor i arbetslivet, en helhetssyn och vill gärna arbeta på ett förebyggande och promotivt sätt. Vi ser också att du har ett affärsmässigt och konsultativt förhållningssätt, är drivande, utåtriktad och tar initiativ i såväl kundarbetet som det interna teamarbetet. Du levererar mot egna mål samt håller en hög kvalitet i alla leveranser och säkerställer en hög kundnöjdhet. Du bör ha körkort och förmåga att leverera i våra digitala verktyg. Vi erbjuder dig ett spännande och utmanande arbete där du var dag får göra skillnad. Tjänstens omfattning: 80-100 % och avser tillsvidareanställning, vi tillämpar provanställning 6 mån. Har du frågor kontakta konsultchef, Ingrid Thörn [email protected], 0730-927709 Sista ansökningsdatum är 2024-05-02 Välkommen med din ansökan! Urval och intervjuer sker löpande

10 april 2024
Sista ansökan:
2 maj 2024
Psykolog till Feelgood företagshälsovård

Feelgood är Sveriges ledande hälsoföretag för det moderna arbetslivet. Vi hjälper företag och organisationer att förbättra produktivitet och sänka kostnader genom att arbeta systematiskt och förebyggande med arbetsmiljö, hållbar hälsa, ledarskap, medarbetarskap och vid behov rehabilitering eller krishantering. Vi har idag drygt 1 000 medarbetare som möter kunderna både digitalt och på 155 platser i Sverige. Totalt omfattar Feelgoods 8 000 kunder 1,2 miljoner medarbetare. Feelgood grundades 1995 och ägs sedan 2021 av den finska vårdkoncernen Terveystalo Healthcare OY. Feelgood är Sveriges ledande hälsoföretag för det moderna arbetslivet. Vi hjälper företag och organisationer att förbättra produktivitet och sänka kostnader genom att arbeta systematiskt och förebyggande med arbetsmiljö, hållbar hälsa, ledarskap, medarbetarskap och vid behov rehabilitering eller krishantering. Vi har idag drygt 1 000 medarbetare som möter kunderna både digitalt och på 155 platser i Sverige. Totalt omfattar Feelgoods 8 000 kunder 1,2 miljoner medarbetare. Feelgood grundades 1995 och ägs sedan 2021 av den finska vårdkoncernen Terveystalo Healthcare OY. Jobba med ett större hälsoperspektiv Med visionen Sveriges friskaste kunder arbetar vi varje dag för att skapa friska organisationer som når sina mål, är lönsamma och där människor mår bra. Som medarbetare på Feelgood är din roll att arbeta med hälsofrågor i ett större perspektiv, att arbeta förebyggande med hälsa för att skapa en god arbetsmiljö som främjar det friska och att ge stöd med tjänster inom arbetsmiljö, hållbar hälsa, ledarskap, medarbetarskap och vid behov rehabilitering eller krishantering. Du kommer att mötas av en positiv inställning, innovation, helhetssyn och en stark vilja att åstadkomma goda resultat vilket kännetecknar vår kultur och arbetsgemenskap. Nyckeln i vårt arbete är ett konsultativt arbetssätt och att arbeta nära kunden. Det innebär att vi med vår expertis tillsammans med kunden gör behovsanalyser, utvecklar en gemensam bild av vad de och deras medarbetare behöver, lägger plan för strategiska insatser som hjälper dem framåt i hälso- och arbetsmiljöarbetet. Vi stöttar allt från enskilda medarbetare och chefer till arbetsgrupper och organisationen som helhet. Vi finns där våra kunder finns – därför arbetar du både på vår enhet i Norrköping, ute hos våra kunder och emellanåt, på våra enheter i region Öst. Att arbeta som psykolog på Feelgood Som psykolog har du ett nära kollegialt samarbete med teamet av läkare, case managers, beteendevetare, sköterskor och sjukgymnast/ergonom . Tillsammans ger ni stöd till företagsledningar, enskilda chefer, HR-avdelningar och anställda i frågor som rör hälsa, arbetsmiljö och rehabilitering. Du verkar på individ-, grupp- samt organisationsnivå med främjande, förebyggande och efterhjälpande arbete. I rollen ingår psykologisk bedömning och intervention, utredningar, grupphandledning, rådgivning till chefer, utbildningar samt akuta arbetsmiljöinsatser som kris- och konflikthantering. Vi söker dig som är utbildad legitimerad psykolog gärna med KBT-inriktning. Meriterande om du har erfarenhet av arbete med individsamtal och du har erfarenhet av att jobba på företagshälsa eller liknande verksamhet. Du har ett starkt intresse för människor i arbetslivet, en helhetssyn och vill gärna arbeta på ett förebyggande och promotivt sätt. Vi ser också att du har ett affärsmässigt och konsultativt förhållningssätt, är drivande, utåtriktad och tar initiativ i såväl kundarbetet som det interna teamarbetet. Du levererar mot egna mål samt håller en hög kvalitet i alla leveranser och säkerställer en hög kundnöjdhet. Du bör ha körkort och förmåga att leverera i våra digitala verktyg. Vi erbjuder dig ett spännande och utmanande arbete där du var dag får göra skillnad. Tjänstens omfattning: 80-100 % och avser tillsvidareanställning, vi tillämpar provanställning 6 mån. Har du frågor kontakta konsultchef, Ingrid Thörn [email protected], 0730-927709 Sista ansökningsdatum är 2024-05-02 Välkommen med din ansökan! Urval och intervjuer sker löpande

2 april 2024
Sista ansökan:
2 maj 2024