Lediga jobb i Norrköping

848 Lediga jobb i Norrköping. Vår jobbsida är din främsta källa för aktuella jobbmöjligheter i Norrköping. Här hittar du lediga jobb som matchar din kompetens och karriärmål i denna blomstrande stad.

Jobba Hemifrån Nu

Sök jobbet som säljare på Svensk Mötesbokning för att jobba hemifrån nu! Pratar du flytande svenska & vill jobba hemifrån nu? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba hemifrån nu. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba hemifrån ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat som telefonförsäljare ∙ Har dator, internet & headset

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Jobba Med Solceller

Sök jobbet som säljare på Submit för att jobba med solceller! Pratar du flytande svenska & vill jobba med solceller? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba med solceller. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Säljutbildning, betalt fordon & resa Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Har körkort & jobbat med solcellsförsäljning ∙ Driven & resultatorienterad

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Tjäna 30 000 SEK/M

Sök jobbet som säljare på Proxytel för att tjäna 30 000 SEK/M! Pratar du flytande svenska & vill tjäna 30 000 SEK/M? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & tjäna 30 000 SEK/M. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Garantilön & provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill jobba som innesäljare ∙ Driven & resultatorienterad

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Jobba Som Innesäljare

Sök jobbet som säljare på Proxytel för att jobba som innesäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som innesäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som innesäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Garantilön & provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill jobba som innesäljare ∙ Driven & resultatorienterad

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Platschef till Centralbadet i Norrköping sökes!

The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare. Letar du efter ett ansvarsfullt arbete där du kan göra skillnad? Brinner du dessutom för bad, träning och hälsa och vill inspirera andra till ett mer aktivt, friskare och gladare liv? Då kan vi ha det perfekta jobbet för dig - Medley söker nu en platschef till sin anläggning på Centralbadet i Norrköping! Centralbadet i Norrköping har 9 bassänger, äventyrsbad, tre bubbelpooler och tre rutschkanor, samt mycket uppskattade utomhusbassänger med hopptorn. I anläggningen finns även gym, gruppträningsalar, bastu och café. Här blir du en del av ett härligt och sammansvetsat gäng på 11 heltidsanställda och flertalet tim- och uppdragsanställda. Om rollen som platschef Som platschef har du det övergripande ansvaret för att leda anläggningen gällande personal, verksamhet, arbetsmiljö, säkerhet, försäljning och resultat. Ditt huvudfokus kommer att vara att leda, motivera och utveckla anläggningens medarbetare och se till att rutiner och säkerhetsföreskrifter efterföljs – med målet att skapa en både trivsam och säker arbetsmiljö för våra gäster och medarbetare. Du kommer se till att anläggningen är välskött, inbjudande och att den följer Medleys koncept och avtal. Du kommer även få möjlighet att planera och driva förbättringsarbeten. I rollen kommer du även ha mycket kontakt med lokala föreningar och jobba i projektarbeten med Norrköping kommun. Förväntan på dig som Platschef och operativ ledare Som operativ ledare på Medley, arbetar man i den dagliga driften. Man leder på "golvet" och följer upp medarbetarna i det dagliga arbetet. Man har det övergripande ansvaret för rekrytering, bemanning/schemaplanering, försäljning och arbetar själv i verksamheten med bemanning och rondering i bad, reception, café, gym och shop i syfte av att "lead by example" men även för att effektivisera bemanningen. Man behöver inte vara experten inom alla områden men har ändå övergripande kunskap inom områden/avdelningarna inom sin organisation. Arbetsuppgifter Exempel på arbetsuppgifter i rollen som platschef: • Budget- och resultatansvar. • Personal- och arbetsmiljöansvar. • Planera, organisera och strukturera förbättringsarbeten på anläggningen. • Säkerhetsställa att anläggningen är välskött och följer Medleys konceptet, avtal och säkerhetsriktlinjer. • Övergripande ansvar för rekrytering, bemanning, schemaplanering och rondering efter anläggningens behov. • Externa relationer & projekt med Norrköping kommun samt täta kontakter med lokala föreningar, lokalmedia, leverantörer och samarbetspartners. Erfarenhet och kunskaper För att trivas och göra succé i rollen som platschef tror vi att du har: • Erfarenhet av ledande roll med personalansvar. • Erfarenhet från träningsverksamhet såsom gym, gruppträning eller simhall eller tidigare arbetat med service och/eller försäljning. • Tidigare erfarenhet av budget- och målarbete. • Goda kunskaper inom arbetsrätt och arbetsmiljö. • God systemvana. • Goda kunskaper i svenska och engelska både i skrift och tal. Är du den vi letar efter? I den här rollen kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att trivas och passa in i rollen tror vi att du är en stabil, trygg och tydlig ledare med förmåga att planera och strukturera arbetet för verksamheten. Vidare tror vi att du är en person som är coachande och kommunikativ, och som kan förmedla mål och ge feedback till ditt team på ett pedagogiskt och ödmjukt sätt. Du är en fena på att samarbeta med andra - oavsett om det är kollegor, kunder eller samarbetspartners. Som platschef på Medley är ingen dag är den andra lik. Vi tror därför att du tycker om att ha en varierad arbetsroll och är inte främmande för att hoppa in och arbeta operativt om det så krävs.  Villkor och omfattning • Tjänsten är en tillsvidareanställning hos Medley. • Arbetstider: 38,25 timmar per vecka (arbete ca 2-3 kvällar, samt en helgdag i månaden ingår, då verksamheten har sin "peak" under dessa tider och dagar). • Plats: Norrköping. • Start: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid. • För denna roll kommer det att göras en bakgrundskontroll på slutkandidaten.  Låter det här som något för dig? Vänta inte med din ansökan! Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen. Om Medley Medley är en av Sveriges ledande aktörer i bad- och friskvårdsbranschen och startade sin verksamhet 2001. Fler än 20 bad- och träningsanläggningar fördelade på 17 kommuner drivs idag av Medley. I flertalet fall bedrivs verksamheten i anläggningar som ägs av kommuner, men verksamhet bedrivs även i egna lokaler. Vi vill vara det självklara valet och den naturliga mötesplatsen i de kommuner vi verkar i för en aktiv fritid på land och i vatten. Läs gärna mer på www.medley.se The Place är Sveriges enda Worklife Partner För dig som söker nytt jobb är The Place din trygga punkt. I just denna rekrytering sköter våra kompetenta rekryteringskonsulter processen, från intervju till anställningserbjudande. Sedan blir du anställd av kundföretaget. Vi är stolta över våra fina samarbeten med en stor mängd intressanta och spännande företag – och det innebär ju många karriärmöjligheter för dig! The Place är en rekryterings- och kompetenspartner som funnits över 30 år. Vi tar avstånd från den traditionella bemanningsbranschen där kortsiktiga lösningar och människor reducerade till siffror blivit norm. I oss får du en Worklife Partner, vare sig du är kandidat, medarbetare eller kund.

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Sjukvårdsmäklarna AB söker sjuksköterska till avdelning i Östergötland

Välkommen till ett snabbt växande bemanningsföretag med hjärtat på rätt ställe och fokus på rätt saker. På SjukvårdsMäklarna har vi en gedigen erfarenhet av att bemanna sjukvårdspersonal, i både Sverige och Norge. Tillsammans har vi ett brett kontaktnät med såväl vårdgivare som personal. Samtliga anställda hos SjukvårdsMäklarna Sverige AB har goda personliga referenser genom tidigare bemanningsverksamhet inom vård och omsorg, företagsutveckling & ledning. Sjukvårdsmäklarna söker en operationssjuksköterska till ett uppdrag på medicin i Norrköping. Period och uppdrag Uppdraget startar 2024-06-01 och pågår till 2024-08-31 Tjänstgöring som operationssjuksköterska med sedvanliga uppgifter på medicin. Ansök senast 2024-05-02. Du behöver ha minst två års erfarenhet som operationssjuksköterska samt relevant erfarenhet

26 april 2024
Sista ansökan:
2 maj 2024
Erfaren avtalsspecialist

Sveriges vackraste arbetsplats söker en Erfaren avtalsspecialistmed placering i Norrköping, Göteborg eller Malmö Arbetsuppgifter Sjöfartsverkets förhandlingsenhet är placerad under Rättsavdelningen. Rättsavdelningen leds av myndighetens chefsjurist och består av enheterna Juridik, Arkiv och registratur och Förhandling.   Förhandlingsenheten leds av förhandlingschefen och vi är nu inne i ett skede där vi vidareutvecklar våra kollektivavtal och behöver stärka upp gruppen, ett arbete där du kommer att bidra och påverka. Förhandlingsenheten har ett nära samarbete med HR-avdelningen. Som erfaren avtalsspecialist stödjer du HR-avdelningen och chefer i frågor som rör avtal och arbetsrätt. Du genomför självständigt förhandlingar och arbetar med utveckling av kollektivavtal. I arbetsuppgifterna ingår även att utbilda i såväl arbetsrättsliga frågor som kollektivavtalsfrågor. Vem är du? Vi söker dig som har akademisk utbildning inom arbetsrätt eller HR, eller har annan utbildning kombinerat med erfarenhet vi bedömer som likvärdigt. Du har flerårig aktuell erfarenhet av arbete med kollektivavtal, till exempel som rådgivare, förhandlare, facklig företrädare eller annan specialist inom arbetsrätt och kollektivavtal. Du har erfarenhet av att bidra i arbetet med att ta fram verksamhetsanalyser och beslutsunderlag samt av att simulera och beräkna effekten av olika avtalsförslag. Följande är meriterande: •    erfarenhet från arbete med avtal inom sjöfart och/eller operativ 24/7-verksamhet. •    erfarenhet av arbete med lönebildning inom staten. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper där vi ser att du har hög integritet, är relationsskapande, flexibel och öppen för förändringar. Du har en förmåga att agera självständigt och strategiskt där du arbetar tills du har uppnått önskat resultat. Du är drivande samt duktig på att anpassa ditt bemötande till olika mottagare. Du är strukturerad och har en god analytisk förmåga. Du har en god pedagogisk förmåga. Vi ställer höga krav på våra medarbetares säkerhets- och sekretessmedvetande. Befattningen är placerad i säkerhetsklass och en säkerhetsprövning med bakgrundskontroll samt registerkontroll kommer att genomföras innan beslut om anställning fattas. Du måste vara svensk medborgare.  Varför ska du välja Sjöfartsverket? Sjöfartsverket är ett tjänsteproducerande affärsverk inom transportsektorn. Vår arbetsmiljö är unik och vårt uppdrag är unikt – Sveriges vackraste arbetsplats. Vårt uppdrag är att utveckla transport och sjöfart i linje med riksdagens och regeringens beslut. Vår affärsidé är att erbjuda effektiva sjövägar, moderna tjänster och maritimt partnerskap för tillväxt, konkurrenskraft och hållbar utveckling. Sjöfartsverket erbjuder en trivsam arbetsmiljö med goda möjligheter att förena arbetsliv och privatliv, det kan till exempel finnas möjlighet till enskild överenskommelse om distansarbete några dagar i veckan. Vi har en tydlig identitet och ett starkt varumärke. Vi är en utvecklingsinriktad organisation och arbetar ständigt för att utveckla våra medarbetare samt för att upprätthålla våra nöjda kunder. Är vi rätt organisation för dig är det en självklarhet för dig att agera på ett professionellt, öppet och engagerat sätt. Vårt arbete utgår från den statliga värdegrunden, vi arbetar också aktivt för jämställdhet, mångfald och inkludering och ser det som en självklarhet att du delar vår uppfattning. Hur och när? Den här rekryteringen gäller en tillsvidareanställning som ska tillsättas snarast. Stationeringsort kan vara Norrköping, Göteborg eller Malmö. Närvaro i Norrköping kommer dock att krävas under en del av tiden. Sjöfartsverket kan komma att tillämpa sex månaders provanställning. Befattningen kan innebära krigsplacering vid Sjöfartsverket. Intervjuer kommer att hållas via Skype 24 och 27 maj. En andra intervju på plats i Norrköping planeras till vecka 23. Upplysningar: Förhandlingschef Jessica Lindh, 010-4785504 eller [email protected] Fackliga företrädare:  Saco-S Peter Hellberg, OFR/ST Carl Cremonese, Seko Ib Bergström, samtliga kan nås via vår växel 0771-630000.  Ansökan: Registrera din ansökan senast 19 maj 2024. Diarienummer: 24-02398 Sjöfartsverket gör kontinuerliga och aktiva val kring exponering och rekryteringsstöd i varje rekrytering. Vi undanber oss därför direktkontakt av annonsförsäljare, bemannings- och rekryteringsföretag.

26 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Avtalsspecialist

Sveriges vackraste arbetsplats söker en Avtalsspecialistmed placering i Norrköping, Göteborg eller Malmö Arbetsuppgifter Sjöfartsverkets förhandlingsenhet är placerad under Rättsavdelningen. Rättsavdelningen leds av myndighetens chefsjurist och består av enheterna Juridik, Arkiv och registratur och Förhandling.   Förhandlingsenheten leds av förhandlingschefen och vi är nu inne i ett skede där vi vidareutvecklar våra kollektivavtal och behöver stärka upp gruppen, ett arbete där du kommer att bidra och påverka. Förhandlingsenheten har ett nära samarbete med HR-avdelningen. Som avtalsspecialist med inriktning på kollektivavtal stödjer du HR-avdelningen och chefer i frågor som rör enklare arbetsrätt. Du medverkar i förhandlingar och arbetar med utveckling av kollektivavtal. I arbetsuppgifterna ingår även att utbilda i kollektivavtalsfrågor. Vem är du? Vi söker dig som är intresserad av att utveckla och förhandla kollektivavtal. Du har akademisk utbildning inom arbetsrätt eller HR, eller har annan utbildning kombinerat med erfarenhet vi bedömer som likvärdigt. Du har intresse för och aktuell erfarenhet av att arbeta med kollektivavtal, till exempel som rådgivare inom arbetsrätt och kollektivavtal eller genom flera års erfarenhet i en arbetsledande befattning.  Följande är meriterande: •    erfarenhet från arbete med avtal inom sjöfart och/eller 24/7-verksamhet. •    erfarenhet av att bidra i arbetet med att ta fram verksamhetsanalyser och beslutsunderlag. •    kunskap om arbetstidsscheman och att simulera och beräkna effekten av olika avtalsförslag.  Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper där vi ser att du har hög integritet, är relationsskapande, lösningsorienterad, flexibel och öppen för förändringar. Du har en förmåga att agera självständigt och strategiskt där du arbetar tills du har uppnått önskat resultat. Du är drivande samt duktig på att anpassa ditt bemötande till olika mottagare. Du är strukturerad och har en god analytisk förmåga. Du har en god pedagogisk förmåga. Vi ställer höga krav på våra medarbetares säkerhets- och sekretessmedvetande. Befattningen är placerad i säkerhetsklass och en säkerhetsprövning med bakgrundskontroll samt registerkontroll kommer att genomföras innan beslut om anställning fattas. Du måste vara svensk medborgare.  Varför ska du välja Sjöfartsverket? Sjöfartsverket är ett tjänsteproducerande affärsverk inom transportsektorn. Vår arbetsmiljö är unik och vårt uppdrag är unikt – Sveriges vackraste arbetsplats. Vårt uppdrag är att utveckla transport och sjöfart i linje med riksdagens och regeringens beslut. Vår affärsidé är att erbjuda effektiva sjövägar, moderna tjänster och maritimt partnerskap för tillväxt, konkurrenskraft och hållbar utveckling. Sjöfartsverket erbjuder en trivsam arbetsmiljö med goda möjligheter att förena arbetsliv och privatliv, det kan till exempel finnas möjlighet till enskild överenskommelse om distansarbete några dagar i veckan. Vi har en tydlig identitet och ett starkt varumärke. Vi är en utvecklingsinriktad organisation och arbetar ständigt för att utveckla våra medarbetare samt för att upprätthålla våra nöjda kunder. Är vi rätt organisation för dig är det en självklarhet för dig att agera på ett professionellt, öppet och engagerat sätt. Vårt arbete utgår från den statliga värdegrunden, vi arbetar också aktivt för jämställdhet, mångfald och inkludering och ser det som en självklarhet att du delar vår uppfattning. Hur och när? Den här rekryteringen gäller en tillsvidareanställning som ska tillsättas snarast. Stationeringsort kan vara Norrköping, Göteborg eller Malmö. Närvaro i Norrköping kommer dock att krävas under en del av tiden. Sjöfartsverket kan komma att tillämpa sex månaders provanställning. Befattningen kan innebära krigsplacering vid Sjöfartsverket. Intervjuer kommer att hållas via Skype 24 och 27 maj. En andra intervju på plats i Norrköping planeras till vecka 23. Upplysningar: Förhandlingschef Jessica Lindh, 010-4785504 eller [email protected] Fackliga företrädare:  Saco-S Peter Hellberg, OFR/ST Carl Cremonese, Seko Ib Bergström, samtliga kan nås via vår växel 0771-630000.  Ansökan: Registrera din ansökan senast 19 maj 2024. Diarienummer: 24-02397 Sjöfartsverket gör kontinuerliga och aktiva val kring exponering och rekryteringsstöd i varje rekrytering. Vi undanber oss därför direktkontakt av annonsförsäljare, bemannings- och rekryteringsföretag.

26 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Arbetsrättsjurist

Sveriges vackraste arbetsplats söker en Arbetsrättsjuristmed placering i Norrköping, Göteborg eller Malmö Arbetsuppgifter Sjöfartsverkets förhandlingsenhet är placerad under Rättsavdelningen. Rättsavdelningen leds av myndighetens chefsjurist och består av enheterna Juridik, Arkiv och registratur och Förhandling.  Förhandlingsenheten leds av förhandlingschefen och vi är nu inne i ett skede där vi vidareutvecklar våra kollektivavtal och behöver stärka upp gruppen, ett arbete där du kommer att bidra och påverka. Förhandlingsenheten har ett nära samarbete med HR-avdelningen. Som arbetsrättsjurist med inriktning på kollektivavtal, förhandling och övrig arbetsrätt arbetar du nära förhandlingschefen och avtalsspecialister med utveckling, avtalstolkning, förhandling samt implementering av nya kollektivavtal. Du bistår förhandlingschefen med att ta fram underlag inför förhandlingar samt driver egna ärenden och tvister. Du har mycket kontakter med fackliga parter. I arbetet ingår att utbilda i arbetsrättsliga frågor. Vem är du? Vi söker dig som har juris kandidatexamen eller examen från affärsjuridiska programmet. Du har aktuell och flerårig erfarenhet som rådgivare inom arbetsrätt och kollektivavtal, gärna i en specialistroll som arbetsrättsjurist eller förhandlare, eller annan erfarenhet vi bedömer som likvärdig. Du har goda kunskaper i offentlig förvaltning. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete med statliga avtal och den statliga lönebildningsprocessen. Det är vidare meriterande om du har erfarenhet av att ge stöd i arbetsrättsliga frågeställningar samt kollektivavtalsfrågor inom en operativ 24/7-verksamhet. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper där vi ser att du har hög integritet, är relationsskapande, flexibel och öppen för förändringar. Du har förmåga att agera självständigt och strategiskt där du arbetar tills du har uppnått önskat resultat. Du är drivande samt duktig på att anpassa ditt bemötande till olika mottagare. Du är strukturerad och har en god analytisk förmåga. Du har god pedagogisk förmåga.  Vi ställer höga krav på våra medarbetares säkerhets- och sekretessmedvetande. Befattningen är placerad i säkerhetsklass och en säkerhetsprövning med bakgrundskontroll samt registerkontroll kommer att genomföras innan beslut om anställning fattas. Du måste vara svensk medborgare.  Varför ska du välja Sjöfartsverket? Sjöfartsverket är ett tjänsteproducerande affärsverk inom transportsektorn. Vår arbetsmiljö är unik och vårt uppdrag är unikt – Sveriges vackraste arbetsplats. Vårt uppdrag är att utveckla transport och sjöfart i linje med riksdagens och regeringens beslut. Vår affärsidé är att erbjuda effektiva sjövägar, moderna tjänster och maritimt partnerskap för tillväxt, konkurrenskraft och hållbar utveckling. Sjöfartsverket erbjuder en trivsam arbetsmiljö med goda möjligheter att förena arbetsliv och privatliv, det kan till exempel finnas möjlighet till enskild överenskommelse om distansarbete några dagar i veckan. Vi har en tydlig identitet och ett starkt varumärke. Vi är en utvecklingsinriktad organisation och arbetar ständigt för att utveckla våra medarbetare samt för att upprätthålla våra nöjda kunder. Är vi rätt organisation för dig är det en självklarhet för dig att agera på ett professionellt, öppet och engagerat sätt. Vårt arbete utgår från den statliga värdegrunden, vi arbetar också aktivt för jämställdhet, mångfald och inkludering och ser det som en självklarhet att du delar vår uppfattning. Hur och när? Den här rekryteringen gäller en tillsvidareanställning som ska tillsättas snarast. Stationeringsort kan vara Norrköping, Göteborg eller Malmö. Närvaro i Norrköping kommer dock att krävas under en del av tiden. Sjöfartsverket kan komma att tillämpa sex månaders provanställning. Befattningen kan innebära krigsplacering vid Sjöfartsverket. Intervjuer kommer att hållas via Skype 24 och 27 maj. En andra intervju på plats i Norrköping planeras till vecka 23. Upplysningar: Förhandlingschef Jessica Lindh, 010-4785504 eller [email protected] Fackliga företrädare:  Saco-S Peter Hellberg, OFR/ST Carl Cremonese, Seko Ib Bergström, samtliga kan nås via vår växel 0771-630000.  Ansökan: Registrera din ansökan senast 19 maj 2024. Diarienummer: 24-02396 Sjöfartsverket gör kontinuerliga och aktiva val kring exponering och rekryteringsstöd i varje rekrytering. Vi undanber oss därför direktkontakt av annonsförsäljare, bemannings- och rekryteringsföretag.

26 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Apotekstekniker tilll Apotek Hjärtat Klockaretopet

Välkommen till vårat fina apotek som ligger inne i ICA Kvantum Klockaretorpet Norrköping. Våra öppettider är vardagar 8-20 och helger 9-17. Vi är ett samspelt team bestående av fyra farmaceuter och en tekniker som gemensamt arbetar mot samma mål - kund i fokus. Att vara Apotekstekniker innebär att du arbetar med rådgivande försäljning av våra receptfria produkter. Du utgår från varje individs unika behov för att med din expertis erbjuda lämplig produkt. Du agerar med omtanke och engagemang och där du på riktigt sätter kunden i centrum. För mig som chef, är det viktigt att du är en bra lagspelare som sätter laget förre jaget, du arbetar tätt tillsammans med dina kollegor och ser till att våra kunder får just den hjälp de behöver. Tjänsten är en tillsvidareanställning som apotekstekniker. Tjänsten är på heltid eller enligt överenskommelse. Provanställning kan komma att tillämpas. Tillträde till tjänsten sker enligt överenskommelse. Såhär jobbar en apotekstekniker på Hjärtat! Som apotekstekniker på Hjärtat arbetar du omväxlande med försäljning, professionell rådgivning och kassatjänst inom egenvården Som den duktiga kundfokuserade apoteksteknikern du är, bidrar du till en bättre hälsa för våra kunder och apotekets framgång. Två saker kommer att vägleda dig, vilket Hjärtatapotek du än jobbar på: Hjärtats Arbetssätt, vår arbetsmetod av enhetlighet, samt våra värderingar - Enkelhet, Engagemang och Entreprenörskap. Det här är du! Vi söker dig som är utbildad apotekstekniker. Du är flexibel, utåtriktad och starkt kundfokuserad. Du är en förtroendeingivande och kunnig rådgivare som vill hjälpa kunderna till bättre hälsa och välmående. Som person är du positiv, engagerad och gillar enkla och nya lösningar i din vardag. Med din goda attityd är du en lagspelare och en ambassadör för hela Hjärtat! Varför bli en del av Hjärtat? På Hjärtat erbjuder vi dig ett jobb i ett innovativt företag som växer! Vi är en platt organisation där du kommer att ha ett nära samarbete med dina kollegor och chef. Som farmaceut kan du vidareutvecklas i rollerna som bland annat Varuansvarig, och Säljansvarig. Är du nyfiken på att veta mer om hur det är att jobba på Hjärtat? Lyssna gärna på vår podd! Vi på Hjärtat strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar därför sökande med olika bakgrund! Rekryteringen sker löpande och därav kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. All extern hjälp med rekrytering undanbedes. Sista ansökningsdag: 2024-05-30 Kontaktperson: Emina Omerovic 0705223442 [email protected] Välkommen till ett apotek med stort Hjärta!

26 april 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024