Lediga jobb hos Avanzera AB
Vårt uppdrag: Vår kund Parsells Revisionsbyrå AB erbjuder redovisnings- och revisionstjänster och nu behöver de förstärka sin revisorskapacitet. Byrån har idag 15 anställda och har sitt kontor på Östermalm, nära kommunikationer. Byrån vänder sig i första hand mot små och medelstora ägarledda företag samt har gott renommé då man sedan start har satsat på kvalitet och långsiktiga relationer. Parsells är en arbetsplats med högt i tak och med ett varmt och familjärt arbetsklimat. Parsells tillämpar hybridarbete. Tjänsten ska tillsättas så snart som möjligt. Hänsyn till uppsägningstid. Arbetsuppgifter: I revisorsrollen förväntas du arbeta självständigt med uppdrag och driva affären framåt med ett flertal kontaktytor. Arbetsuppgifterna kommer bestå av sedvanliga revisorsuppgifter med omväxlande och nära kundkontakter med fokus på engagemang och relationsskapande. Tyngdpunkten ligger på revisionsarbete men du kommer också stötta redovisningsgruppen med bokslut. Tillsammans med dina kollegor är du mot kund rådgivande och utgör ett bollplank i ekonomiska och branschspecifika frågor. Det kommer att finnas möjlighet till både interna och externa utbildningar vid behov. Din bakgrund: Vi söker dig som har arbetat med redovisning och som revisor i några år, dock minst 3 år. Du brinner för yrket som revisor samt är redo för att ta nästa steg till en mindre byrå med ett stort engagemang i en familjär miljö. Du har en god kommunikativ förmåga och är bekväm med att ta eget ansvar samt är självgående i ditt sätt att arbeta. Har du arbetat med redovisning och årsredovisningar är det ett stort plus. Även vana av att arbeta med K:10 och FÅAB reglerna samt om revisionsprogrammet Wolters Kluwer är meriterande. Om oss: Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat bemanning - & rekryteringsföretag. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster.
Vårt uppdrag: Är du kommunikativ, självgående och gillar att få saker att hända? Nu söker vi på Avanzera en konsult till ett uppdrag i centrala Stockholm! Om tjänsten: Vår kund inom försäkringsbranschen har nyligen implementerat det nya systemet Coupa för hantering av leverantörsfakturor. För att underlätta övergången till det nya arbetssättet söker vi nu dig som trivs i en utåtriktad roll med mycket kontakt med leverantörer – både svenska och internationella. • Start: Så snart som möjligt • Omfattning: Heltid i 6 månader • Placering: Vår kund har som policy att man arbetar ca 3 dagar per vecka på kontoret och ca 2 dagar på distans om så önskas. Du kommer att vara anställd av oss och arbeta ute hos vår kund. Hos Avanzera blir du en del av ett engagerat och personligt konsultbolag med lång erfarenhet inom ekonomi, administration och HR. Vi är måna om att du ska trivas i din roll och erbjuder löpande kontakt, stöd och uppföljning under hela uppdraget. Genom oss får du chansen att utvecklas i din yrkesroll, bygga värdefulla kontakter och möjlighet att vara ute på uppdrag hos spännande och välkända företag. Arbetsuppgifter: Din huvudsakliga uppgift blir att kontakta leverantörer, identifiera rätt kontaktperson, boka in möten och på ett tydligt och pedagogiskt sätt guida dem genom den nya faktureringsrutinen i Coupa. Syftet är att säkerställa att alla leverantörer förstår hur de ska arbeta i det nya systemet för att fakturahanteringen ska fungera smidigt och korrekt. Arbetet kombinerar research, kommunikation och vägledning och kräver att du är initiativrik och kan driva arbetet självständigt framåt. Din bakgrund: • En god kommunikatör på både svenska och engelska • Självgående och ansvarstagande • Pedagogisk och lösningsorienterad • Relationsskapande och orädd i kontakten med nya människor • Strukturerad och van att hålla ordning på parallella kontakter och processer Sammanfattningsvis söker dig som är engagerad, nyfiken och har en positiv inställning till nya arbetsuppgifter. Du är ambitiös, trivs med att ta ansvar och har en god förmåga att strukturera ditt eget arbete. Eftersom du kommer att möta olika typer av kontakter är det viktigt att du har en god systemförståelse, är lösningsorienterad och har lätt för att sätta dig in i nya verktyg och processer. Erfarenhet av leverantörsreskontra eller fakturaflöden är meriterande, men det viktigaste är att du är tålmodig, har god systemförståelse och lätt för att sätta dig in i nya arbetssätt och digitala verktyg. Låter det som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan till oss på Avanzera – vi intervjuar löpande! Är du nyfiken på vad våra konsulter säger om hur det är att arbeta hos oss? Gå gärna in och läs vad våra medarbetare har givit oss för omdöme på: https://www.reco.se/avanzera-ab Om oss: Avanzera grundades 1998. Hos oss får du en personlig konsultchef som är med dig genom hela resan från intervju till uppföljning av uppdraget. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och att vårt samarbete ska bli bra och långsiktigt. Något som är viktigt för dig som ser dig omkring efter ett nytt jobb är att vi är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag genom Kompetensföretagen vilket innebär att vi har kollektivavtal och försäkringar vilket är en trygghet för dig bland annat genom att du har tjänstepension. En annan trygghet är att vi varit verksamma i mer än 20 år i branschen vilket borgar för att vi arbetar med långsiktiga relationer med både kunder och våra anställda. Vi är det enda bemanningsföretaget som uppmanar alla kunder och anställda att lämna omdömen om oss genom Reco. Här kan du läsa omdömen från våra anställda och våra kunder https://www.reco.se/avanzera-ab. Hoppas att du snart är en av dem som ger oss ett omdöme.
Vårt uppdrag: Vi söker nu en erfaren konsult inom ekonomi för ett deltidsuppdrag hos en av våra kunder. Uppdraget omfattar två dagar i veckan fram till årsskiftet, med sommaruppehåll under veckorna 28–32. Arbetsuppgifter: Du kommer att stötta kundens ekonomiavdelning med löpande redovisning och månadsbokslut. Kunden använder affärssystemet Monitor G5. Vi söker därför dig som har arbetat i systemet tidigare och känner dig trygg i dina bokslutskunskaper. Din bakgrund: Vi söker dig som har: - Erfarenhet av kvalificerat redovisningsarbete, särskilt månadsbokslut - Tidigare arbetat i Monitor G5 - Möjlighet att arbeta två dagar per vecka - Tillgänglighet omgående Sammanfattning av uppdrag: Start: Så snart som möjligt Omfattning: 2 dagar per vecka Period: Till och med 31 december 2025 Plats: Sundbyberg Semesteruppehåll: Vecka 28–32 Låter det intressant? Hör gärna av dig med en kort presentation och uppdaterat CV – vi intervjuar löpande! Om oss: Avanzera grundades 1998. Hos oss får du en personlig konsultchef som är med dig genom hela resan från intervju till uppföljning av uppdraget. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och att vårt samarbete ska bli bra och långsiktigt. Något som är viktigt för dig som ser dig omkring efter ett nytt jobb är att vi är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag genom Kompetensföretagen vilket innebär att vi har kollektivavtal och försäkringar vilket är en trygghet för dig bland annat genom att du har tjänstepension. En annan trygghet är att vi varit verksamma i mer än 20 år i branschen vilket borgar för att vi arbetar med långsiktiga relationer med både kunder och våra anställda. Vi är det enda bemanningsföretaget som uppmanar alla kunder och anställda att lämna omdömen om oss genom Reco. Här kan du läsa omdömen från våra anställda och våra kunder https://www.reco.se/avanzera-ab. Hoppas att du snart är en av dem som ger oss ett omdöme.
Vårt uppdrag: Är du en erfaren redovisningsekonom eller controller som söker nya utmaningar? På Avanzera hjälper vi våra kunder att hitta rätt kompetens för tillfälliga och längre uppdrag inom ekonomi och redovisning. Nu vill vi utöka vårt nätverk av duktiga konsulter som är redo att stärka upp våra kunders team! Vi söker både dig som vill ta en anställning hos eller sig som har eget företag med F-skattsedel. Är du nyfiken på vad våra konsulter säger om hur det är att arbeta hos oss? Gå gärna in och läs vad våra medarbetare har givit oss för omdöme på: https://www.reco.se/avanzera-ab Arbetsuppgifter: Vi söker dig som: - Har en bakgrund inom redovisning, ekonomistyrning eller finans. - Är bekant med rapporteringssystem och standarder som K3, IFRS eller andra relevanta regelverk. - Trivs i konsultrollen och vill arbeta i en dynamisk miljö med spännande uppdrag. - Är självgående, ansvarstagande och flexibel. Din bakgrund: Att vara konsult hos Avanzera innebär att du får möjlighet att arbeta hos olika företag, där du kan använda din expertis och utvecklas vidare i din karriär. Vi erbjuder uppdrag med varierande längd, såväl heltid som deltid, beroende på kundens behov och din tillgänglighet. Ansök nu! Skicka in ditt CV och en kort beskrivning av dig själv och dina erfarenheter till oss, så kontaktar vi dig! Välkommen till Avanzera – ditt nästa steg inom konsultvärlden! Om oss: Avanzera grundades 1998. Hos oss får du en personlig konsultchef som är med dig genom hela resan från intervju till uppföljning av uppdraget. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och att vårt samarbete ska bli bra och långsiktigt. Något som är viktigt för dig som ser dig omkring efter ett nytt jobb är att vi är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag genom Kompetensföretagen vilket innebär att vi har kollektivavtal och försäkringar vilket är en trygghet för dig bland annat genom att du har tjänstepension. En annan trygghet är att vi varit verksamma i mer än 20 år i branschen vilket borgar för att vi arbetar med långsiktiga relationer med både kunder och våra anställda. Vi är det enda bemanningsföretaget som uppmanar alla kunder och anställda att lämna omdömen om oss genom Reco. Här kan du läsa omdömen från våra anställda och våra kunder https://www.reco.se/avanzera-ab. Hoppas att du snart är en av dem som ger oss ett omdöme.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 4 av 4 jobb