Kundservicehandläggare inom handel

Vill du tillhöra ett starkt team och leverera kundservice i världsklass? Nu söker vi fler hungriga stjärnor som vill starta en betydelsefull resa tillsammans med oss på Xzakt! Vi söker dig som vill ansluta till vårt team och arbeta tillsammans med en svensk byggvarukedja som specialiserar sig på försäljning av byggmaterial och produkter till både privatpersoner och mindre företag. Med butiker i flera länder och en e-handelsplattform strävar vi efter att vara det självklara valet för våra kunder när det gäller byggprojekt av alla slag. På Xzakt värdesätter vi stolthet, motivation och engagemang. Vi ser det som en ära att vara den första och sista kontakten för kunden och därmed representera hela varumärket. Om du drivs av att ge det där lilla extra för kundupplevelsen, är du helt rätt person för oss! Vi erbjuder: Motiverande tävlingar och provision utöver ordinarie lön, baserat på din insats. Betald utbildning och stora utvecklingsmöjligheter. En stark gemenskap. Friskvårdsbidrag och gemensamma aktiviteter som padel, julbord, företagsfester och mer. Bonussystem för att rekrytera nya talanger, där du har möjlighet att tjäna 3000kr extra per lyckad rekrytering. Vi söker dig som: - Har fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdigt förvärvad)- Kan tala och skriva obehindrat på svenska och engelska. - Har god datorvana. - Har ett rent brottsregister. Meriterande är om du: Har erfarenhet av serviceyrken och kundkontakt. Uppskattar kundkontakt och får energi av att prata med människor. Erfarenhet av att arbeta mot tydligt uppsatta mål. Är problemlösningsorienterad och tävlingsinriktad. Saknar du något av ovanstående men är övertygad om att just du skulle passa hos oss på Xzakt? Sök jobbet och övertyga oss! Du startar självklart tjänsten med introduktion och utbildning i uppdraget. Därefter arbetar du med ditt team på distans för att hjälpa privatkunder över chatt och mejl med frågor kopplat till produkter och tjänster. Vi utbildar dig inom allt detta i vår grundutbildning för att bli kundservicehandläggare. Timlön under 24 år: 120,25 kr/h. Timlön över 24 år: 138,05 kr/h. Anställningsstart: 29 april samt 27 maj Anställningsgrad: 80% - Mån-fre 08-16.30. Vi ger dig möjligheten att visa din personlighet och potential genom våra urvalsfrågor. CV är frivilligt i vår inkluderande rekryteringsprocess där vi fokuserar mindre på formella dokument och mer på dig. Ta chansen att låta ditt bästa jag lysa genom att svara på våra urvalsfrågor och visa upp vem du är på ett personligt och unikt sätt. Sugen på att vara med på denna resa? Skicka in din ansökan redan idag och låt oss tillsammans skapa något extraordinärt!

17 april 2024
Sista ansökan:
4 oktober 2024
Kundservicehandläggare inom byggbranschen

Vill du tillhöra ett starkt team och leverera kundservice i världsklass? Nu söker vi fler hungriga stjärnor som vill starta en betydelsefull resa tillsammans med oss på Xzakt! Vi söker dig som vill ansluta till vårt team och arbeta tillsammans med en svensk byggvarukedja som specialiserar sig på försäljning av byggmaterial och produkter till både privatpersoner och mindre företag. Med butiker i flera länder och en e-handelsplattform strävar vi efter att vara det självklara valet för våra kunder när det gäller byggprojekt av alla slag. På Xzakt värdesätter vi stolthet, motivation och engagemang. Vi ser det som en ära att vara den första och sista kontakten för kunden och därmed representera hela varumärket. Om du drivs av att ge det där lilla extra för kundupplevelsen, är du helt rätt person för oss! Vi erbjuder: Motiverande tävlingar och provision utöver ordinarie lön, baserat på din insats. Betald utbildning och stora utvecklingsmöjligheter. En stark gemenskap. Friskvårdsbidrag och gemensamma aktiviteter som padel, julbord, företagsfester och mer. Bonussystem för att rekrytera nya talanger, där du har möjlighet att tjäna 3000kr extra per lyckad rekrytering. Vi söker dig som: - Har fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdigt förvärvad)- Kan tala och skriva obehindrat på svenska och engelska. - Har god datorvana. - Har ett rent brottsregister. Meriterande är om du: Har erfarenhet av serviceyrken och kundkontakt. Uppskattar kundkontakt och får energi av att prata med människor. Erfarenhet av att arbeta mot tydligt uppsatta mål. Är problemlösningsorienterad och tävlingsinriktad. Saknar du något av ovanstående men är övertygad om att just du skulle passa hos oss på Xzakt? Sök jobbet och övertyga oss! Du startar självklart tjänsten med introduktion och utbildning i uppdraget. Därefter arbetar du med ditt team på distans för att hjälpa privatkunder över chatt och mejl med frågor kopplat till produkter och tjänster. Vi utbildar dig inom allt detta i vår grundutbildning för att bli kundservicehandläggare. Timlön under 24 år: 120,25 kr/h. Timlön över 24 år: 138,05 kr/h. Anställningsstart: 27 maj Anställningsgrad: 80% - Mån-fre 08-16.30. Vi ger dig möjligheten att visa din personlighet och potential genom våra urvalsfrågor. CV är frivilligt i vår inkluderande rekryteringsprocess där vi fokuserar mindre på formella dokument och mer på dig. Ta chansen att låta ditt bästa jag lysa genom att svara på våra urvalsfrågor och visa upp vem du är på ett personligt och unikt sätt. Sugen på att vara med på denna resa? Skicka in din ansökan redan idag och låt oss tillsammans skapa något extraordinärt!

16 april 2024
Sista ansökan:
3 oktober 2024
Kundservicehandläggare inom byggbranschen

Vill du tillhöra ett starkt team och leverera kundservice i världsklass? Nu söker vi fler hungriga stjärnor som vill starta en betydelsefull resa tillsammans med oss på Xzakt! Vi söker dig som vill ansluta till vårt team och arbeta tillsammans med en svensk byggvarukedja som specialiserar sig på försäljning av byggmaterial och produkter till både privatpersoner och mindre företag. Med butiker i flera länder och en e-handelsplattform strävar vi efter att vara det självklara valet för våra kunder när det gäller byggprojekt av alla slag. På Xzakt värdesätter vi stolthet, motivation och engagemang. Vi ser det som en ära att vara den första och sista kontakten för kunden och därmed representera hela varumärket. Om du drivs av att ge det där lilla extra för kundupplevelsen, är du helt rätt person för oss! Vi erbjuder: Motiverande tävlingar och provision utöver ordinarie lön, baserat på din insats. Betald utbildning och stora utvecklingsmöjligheter. En stark gemenskap. Friskvårdsbidrag och gemensamma aktiviteter som padel, julbord, företagsfester och mer. Bonussystem för att rekrytera nya talanger, där du har möjlighet att tjäna 3000kr extra per lyckad rekrytering. Vi söker dig som: - Har fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdigt förvärvad) - Har teknisk utrustning för att kunna utföra uppdraget hemma vid distanslösning. - Kan tala och skriva obehindrat på svenska och engelska. - Har god datorvana. - Har ett rent brottsregister. Meriterande är om du: Har erfarenhet av serviceyrken och kundkontakt. Uppskattar kundkontakt och får energi av att prata med människor. Erfarenhet av att arbeta mot tydligt uppsatta mål. Är problemlösningsorienterad och tävlingsinriktad. Saknar du något av ovanstående men är övertygad om att just du skulle passa hos oss på Xzakt? Sök jobbet och övertyga oss! Du startar självklart tjänsten med introduktion och utbildning i uppdraget. Därefter arbetar du med ditt team på distans för att hjälpa privatkunder över chatt och mejl med frågor kopplat till produkter och tjänster. Vi utbildar dig inom allt detta i vår grundutbildning för att bli kundservicehandläggare. Timlön under 24 år: 120,25 kr/h. Timlön över 24 år: 138,05 kr/h. Anställningsstart: 27 maj Anställningsgrad: 80% - Mån-fre 08-16.30. Vi ger dig möjligheten att visa din personlighet och potential genom våra urvalsfrågor. CV är frivilligt i vår inkluderande rekryteringsprocess där vi fokuserar mindre på formella dokument och mer på dig. Ta chansen att låta ditt bästa jag lysa genom att svara på våra urvalsfrågor och visa upp vem du är på ett personligt och unikt sätt. Sugen på att vara med på denna resa? Skicka in din ansökan redan idag och låt oss tillsammans skapa något extraordinärt!

15 april 2024
Sista ansökan:
29 september 2024
Kundservicehandläggare hos Transcom

Uppskattar du kundkontakt och är sugen på en rolig och utvecklande roll tillsammans med ett grymt team? Då är Transcom i centrala Gävle definitivt något för dig! Vi bryr oss inte så mycket om vad du har gjort tidigare, det viktigaste för oss är din attityd, ditt driv och din glädje. Din roll kommer innebära att stötta privatkunder via telefon och e-post med diverse frågor inom el ochenergibranschen. Det inkluderar allt från elförbrukning till avtal och elnät, och du kommer till en början självklart få en omfattande utbildning inom området. Transcom är proffs på kundservice globalt och har kontaktcenter över hela världen. Hos oss jobbar du med innovation och hjälper människor att lösa sina problem. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare för unga människor.Hos oss är du inte bara en anställd, du är en del av teamet som skapar resultat och har skoj på jobbet! Vi har tävlingar, bonusar, och du får en ordentlig grundutbildning för att bli bäst på att hjälpa våra kunder. Vi bryr oss om varandra här på Transcom. Från dag ett är du en del av gänget, inkluderad precis som du är. Med rätt inställning finns det ingen gräns för hur långt vi kan gå tillsammans. Du kan förvänta dig: En bonusmodell som kompletterar din ordinarie lön och är kopplad till din prestation och resultat. Betald utbildning och omfattande utvecklingsmöjligheter, särskilt med tanke på vår expansiva fas. En trygg anställning med kollektivavtal i samarbete med fackföreningen UNIONEN och Almega. En bred gemenskap inom företaget med en familjär atmosfär, där vi tar oss tid att ha roligt tillsammans genom vår trivselkommité, inklusive aktiviteter som padelkvällar, årliga julfester, after works med mera. Ett bonussystem för att rekrytera nya medarbetare. De som bidrar med tips som leder till anställning kan tjäna upp till 3000 kr extra på lönen. I rollen som kundservicehandläggare behöver du: Fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdigt förvärvad utbildning). Förmåga att tala och skriva obehindrat på svenska och engelska. God datorvana. Rent brottsregister. Meriterande är om du: Har erfarenhet av serviceyrken och kundkontakt. Uppskattar kundkontakt och får energi av att prata med människor. Har erfarenhet av att arbeta mot tydligt uppsatta mål. Är problemlösningsorienterad och tävlingsinriktad. Saknar du något av det här, men är övertygad om att just du passar in? Sök jobbet och övertyga oss! Timlön under 24 år: 120,25 kr/h. Timlön över 24 år: 138,05 kr/h. Start: 20 maj2024 Vi erbjuder en visstidsanställning med stor chans till förlängning,med en anställningsgrad på 80%. Arbetstiderna kan förläggas mellan måndag och fredag, och de varierar inom intervallet 08:00 till 17:30. Vi ger dig möjligheten att visa din personlighet och potential genom våra urvalsfrågor. CV är frivilligt i vår inkluderande rekryteringsprocess där vi fokuserar mindre på formella dokument och mer på dig. Ta chansen att låta ditt bästa jag lysa genom att svara på våra urvalsfrågor och visa upp vem du är på ett personligt och unikt sätt. Sugen på att vara med på denna resa, varför vänta? Skicka in din ansökan redan idag och låt oss tillsammans skapa något extraordinärt!

12 april 2024
Sista ansökan:
29 september 2024
Kundservicehandläggare inom byggbranschen

Vill du tillhöra ett starkt team och leverera kundservice i världsklass? Nu söker vi fler hungriga stjärnor som vill starta en betydelsefull resa tillsammans med oss på Xzakt! Vi söker dig som vill ansluta till vårt team och arbeta tillsammans med en svensk byggvarukedja som specialiserar sig på försäljning av byggmaterial och produkter till både privatpersoner och mindre företag. Med butiker i flera länder och en e-handelsplattform strävar vi efter att vara det självklara valet för våra kunder när det gäller byggprojekt av alla slag. På Xzakt värdesätter vi stolthet, motivation och engagemang. Vi ser det som en ära att vara den första och sista kontakten för kunden och därmed representera hela varumärket. Om du drivs av att ge det där lilla extra för kundupplevelsen, är du helt rätt person för oss! Vi erbjuder: Motiverande tävlingar och provision utöver ordinarie lön, baserat på din insats. Betald utbildning och stora utvecklingsmöjligheter. En stark gemenskap. Friskvårdsbidrag och gemensamma aktiviteter som padel, julbord, företagsfester och mer. Bonussystem för att rekrytera nya talanger, där du har möjlighet att tjäna 3000kr extra per lyckad rekrytering. Vi söker dig som: - Har fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdigt förvärvad) - Har teknisk utrustning för att kunna utföra uppdraget hemma vid distanslösning. - Kan tala och skriva obehindrat på svenska och engelska. - Har god datorvana. - Har ett rent brottsregister. Meriterande är om du: Har erfarenhet av serviceyrken och kundkontakt. Uppskattar kundkontakt och får energi av att prata med människor. Erfarenhet av att arbeta mot tydligt uppsatta mål. Är problemlösningsorienterad och tävlingsinriktad. Saknar du något av ovanstående men är övertygad om att just du skulle passa hos oss på Xzakt? Sök jobbet och övertyga oss! Du startar självklart tjänsten med introduktion och utbildning i uppdraget. Därefter arbetar du med ditt team på distans för att hjälpa privatkunder över chatt och mejl med frågor kopplat till produkter och tjänster. Vi utbildar dig inom allt detta i vår grundutbildning för att bli kundservicehandläggare. Timlön under 24 år: 120,25 kr/h. Timlön över 24 år: 138,05 kr/h. Anställningsstart: 27 maj Anställningsgrad: 80% - Mån-fre 08-16.30. Vi ger dig möjligheten att visa din personlighet och potential genom våra urvalsfrågor. CV är frivilligt i vår inkluderande rekryteringsprocess där vi fokuserar mindre på formella dokument och mer på dig. Ta chansen att låta ditt bästa jag lysa genom att svara på våra urvalsfrågor och visa upp vem du är på ett personligt och unikt sätt. Sugen på att vara med på denna resa? Skicka in din ansökan redan idag och låt oss tillsammans skapa något extraordinärt!

12 april 2024
Sista ansökan:
29 september 2024
Kundservicehandläggare hos Transcom

Uppskattar du kundkontakt och är sugen på en rolig och utvecklande roll tillsammans med ett grymt team? Då är Transcom i centrala Gävle definitivt något för dig! Vi bryr oss inte så mycket om vad du har gjort tidigare, det viktigaste för oss är din attityd, ditt driv och din glädje. Din roll kommer innebära att stötta privatkunder via telefon och e-post med diverse frågor inom el ochenergibranschen. Det inkluderar allt från elförbrukning till avtal och elnät, och du kommer till en början självklart få en omfattande utbildning inom området. Transcom är proffs på kundservice globalt och har kontaktcenter över hela världen. Hos oss jobbar du med innovation och hjälper människor att lösa sina problem. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare för unga människor.Hos oss är du inte bara en anställd, du är en del av teamet som skapar resultat och har skoj på jobbet! Vi har tävlingar, bonusar, och du får en ordentlig grundutbildning för att bli bäst på att hjälpa våra kunder. Vi bryr oss om varandra här på Transcom. Från dag ett är du en del av gänget, inkluderad precis som du är. Med rätt inställning finns det ingen gräns för hur långt vi kan gå tillsammans. Du kan förvänta dig: En bonusmodell som kompletterar din ordinarie lön och är kopplad till din prestation och resultat. Betald utbildning och omfattande utvecklingsmöjligheter, särskilt med tanke på vår expansiva fas. En trygg anställning med kollektivavtal i samarbete med fackföreningen UNIONEN och Almega. En bred gemenskap inom företaget med en familjär atmosfär, där vi tar oss tid att ha roligt tillsammans genom vår trivselkommité, inklusive aktiviteter som padelkvällar, årliga julfester, after works med mera. Ett bonussystem för att rekrytera nya medarbetare. De som bidrar med tips som leder till anställning kan tjäna upp till 3000 kr extra på lönen. I rollen som kundservicehandläggare behöver du: Fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdigt förvärvad utbildning). Förmåga att tala och skriva obehindrat på svenska och engelska. God datorvana. Rent brottsregister. Meriterande är om du: Har erfarenhet av serviceyrken och kundkontakt. Uppskattar kundkontakt och får energi av att prata med människor. Har erfarenhet av att arbeta mot tydligt uppsatta mål. Är problemlösningsorienterad och tävlingsinriktad. Saknar du något av det här, men är övertygad om att just du passar in? Sök jobbet och övertyga oss! Timlön under 24 år: 120,25 kr/h. Timlön över 24 år: 138,05 kr/h. Start: 20 maj2024 Vi erbjuder en visstidsanställning med stor chans till förlängning,med en anställningsgrad på 80%. Arbetstiderna kan förläggas mellan måndag och fredag, och de varierar inom intervallet 08:00 till 17:30. Vi ger dig möjligheten att visa din personlighet och potential genom våra urvalsfrågor. CV är frivilligt i vår inkluderande rekryteringsprocess där vi fokuserar mindre på formella dokument och mer på dig. Ta chansen att låta ditt bästa jag lysa genom att svara på våra urvalsfrågor och visa upp vem du är på ett personligt och unikt sätt. Sugen på att vara med på denna resa, varför vänta? Skicka in din ansökan redan idag och låt oss tillsammans skapa något extraordinärt!

10 april 2024
Sista ansökan:
25 september 2024
Kundservicehandläggare inom byggbranschen

Vill du tillhöra ett starkt team och leverera kundservice i världsklass? Nu söker vi fler hungriga stjärnor som vill starta en betydelsefull resa tillsammans med oss på Xzakt! Vi söker dig som vill ansluta till vårt team och arbeta tillsammans med en svensk byggvarukedja som specialiserar sig på försäljning av byggmaterial och produkter till både privatpersoner och mindre företag. Med butiker i flera länder och en e-handelsplattform strävar vi efter att vara det självklara valet för våra kunder när det gäller byggprojekt av alla slag. På Xzakt värdesätter vi stolthet, motivation och engagemang. Vi ser det som en ära att vara den första och sista kontakten för kunden och därmed representera hela varumärket. Om du drivs av att ge det där lilla extra för kundupplevelsen, är du helt rätt person för oss! Vi erbjuder: Motiverande tävlingar och provision utöver ordinarie lön, baserat på din insats. Betald utbildning och stora utvecklingsmöjligheter. En stark gemenskap. Friskvårdsbidrag och gemensamma aktiviteter som padel, julbord, företagsfester och mer. Bonussystem för att rekrytera nya talanger, där du har möjlighet att tjäna 3000kr extra per lyckad rekrytering. Vi söker dig som: - Har fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdigt förvärvad) - Har teknisk utrustning för att kunna utföra uppdraget hemma vid distanslösning. - Kan tala och skriva obehindrat på svenska och engelska. - Har god datorvana. - Har ett rent brottsregister. Meriterande är om du: Har erfarenhet av serviceyrken och kundkontakt. Uppskattar kundkontakt och får energi av att prata med människor. Erfarenhet av att arbeta mot tydligt uppsatta mål. Är problemlösningsorienterad och tävlingsinriktad. Saknar du något av ovanstående men är övertygad om att just du skulle passa hos oss på Xzakt? Sök jobbet och övertyga oss! Du startar självklart tjänsten med introduktion och utbildning i uppdraget. Därefter arbetar du med ditt team på distans för att hjälpa privatkunder över chatt och mejl med frågor kopplat till produkter och tjänster. Vi utbildar dig inom allt detta i vår grundutbildning för att bli kundservicehandläggare. Timlön under 24 år: 120,25 kr/h. Timlön över 24 år: 138,05 kr/h. Anställningsstart: 27 maj Anställningsgrad: 80% - Mån-fre 08-16.30. Vi ger dig möjligheten att visa din personlighet och potential genom våra urvalsfrågor. CV är frivilligt i vår inkluderande rekryteringsprocess där vi fokuserar mindre på formella dokument och mer på dig. Ta chansen att låta ditt bästa jag lysa genom att svara på våra urvalsfrågor och visa upp vem du är på ett personligt och unikt sätt. Sugen på att vara med på denna resa? Skicka in din ansökan redan idag och låt oss tillsammans skapa något extraordinärt!

10 april 2024
Sista ansökan:
27 september 2024
Kundservicehandläggare hos Transcom

Uppskattar du kundkontakt och är sugen på en rolig och utvecklande roll tillsammans med ett grymt team? Då är Transcom i centrala Gävle definitivt något för dig! Vi bryr oss inte så mycket om vad du har gjort tidigare, det viktigaste för oss är din attityd, ditt driv och din glädje. Din roll kommer innebära att stötta privatkunder via telefon och e-post med diverse frågor inom el ochenergibranschen. Det inkluderar allt från elförbrukning till avtal och elnät, och du kommer till en början självklart få en omfattande utbildning inom området. Transcom är proffs på kundservice globalt och har kontaktcenter över hela världen. Hos oss jobbar du med innovation och hjälper människor att lösa sina problem. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare för unga människor.Hos oss är du inte bara en anställd, du är en del av teamet som skapar resultat och har skoj på jobbet! Vi har tävlingar, bonusar, och du får en ordentlig grundutbildning för att bli bäst på att hjälpa våra kunder. Vi bryr oss om varandra här på Transcom. Från dag ett är du en del av gänget, inkluderad precis som du är. Med rätt inställning finns det ingen gräns för hur långt vi kan gå tillsammans. Du kan förvänta dig: En bonusmodell som kompletterar din ordinarie lön och är kopplad till din prestation och resultat. Betald utbildning och omfattande utvecklingsmöjligheter, särskilt med tanke på vår expansiva fas. En trygg anställning med kollektivavtal i samarbete med fackföreningen UNIONEN och Almega. En bred gemenskap inom företaget med en familjär atmosfär, där vi tar oss tid att ha roligt tillsammans genom vår trivselkommité, inklusive aktiviteter som padelkvällar, årliga julfester, after works med mera. Ett bonussystem för att rekrytera nya medarbetare. De som bidrar med tips som leder till anställning kan tjäna upp till 3000 kr extra på lönen. I rollen som kundservicehandläggare behöver du: Fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdigt förvärvad utbildning). Förmåga att tala och skriva obehindrat på svenska och engelska. God datorvana. Rent brottsregister. Meriterande är om du: Har erfarenhet av serviceyrken och kundkontakt. Uppskattar kundkontakt och får energi av att prata med människor. Har erfarenhet av att arbeta mot tydligt uppsatta mål. Är problemlösningsorienterad och tävlingsinriktad. Saknar du något av det här, men är övertygad om att just du passar in? Sök jobbet och övertyga oss! Timlön under 24 år: 120,25 kr/h. Timlön över 24 år: 138,05 kr/h. Start: Våren & sommaren 2024 Vi erbjuder en visstidsanställning med stor chans till förlängning,med en anställningsgrad på 80%. Arbetstiderna kan förläggas mellan måndag och fredag, och de varierar inom intervallet 08:00 till 17:30. Vi ger dig möjligheten att visa din personlighet och potential genom våra urvalsfrågor. CV är frivilligt i vår inkluderande rekryteringsprocess där vi fokuserar mindre på formella dokument och mer på dig. Ta chansen att låta ditt bästa jag lysa genom att svara på våra urvalsfrågor och visa upp vem du är på ett personligt och unikt sätt. Sugen på att vara med på denna resa, varför vänta? Skicka in din ansökan redan idag och låt oss tillsammans skapa något extraordinärt!

8 april 2024
Sista ansökan:
25 september 2024
Kundservicehandläggare hos Transcom

Uppskattar du kundkontakt och är sugen på en rolig och utvecklande roll tillsammans med ett grymt team? Då är Transcom i centrala Gävle definitivt något för dig! Vi bryr oss inte så mycket om vad du har gjort tidigare, det viktigaste för oss är din attityd, ditt driv och din glädje. Din roll kommer innebära att stötta privatkunder via telefon och e-post med diverse frågor inom el ochenergibranschen. Det inkluderar allt från elförbrukning till avtal och elnät, och du kommer till en början självklart få en omfattande utbildning inom området. Transcom är proffs på kundservice globalt och har kontaktcenter över hela världen. Hos oss jobbar du med innovation och hjälper människor att lösa sina problem. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare för unga människor.Hos oss är du inte bara en anställd, du är en del av teamet som skapar resultat och har skoj på jobbet! Vi har tävlingar, bonusar, och du får en ordentlig grundutbildning för att bli bäst på att hjälpa våra kunder. Vi bryr oss om varandra här på Transcom. Från dag ett är du en del av gänget, inkluderad precis som du är. Med rätt inställning finns det ingen gräns för hur långt vi kan gå tillsammans. Du kan förvänta dig: En bonusmodell som kompletterar din ordinarie lön och är kopplad till din prestation och resultat. Betald utbildning och omfattande utvecklingsmöjligheter, särskilt med tanke på vår expansiva fas. En trygg anställning med kollektivavtal i samarbete med fackföreningen UNIONEN och Almega. En bred gemenskap inom företaget med en familjär atmosfär, där vi tar oss tid att ha roligt tillsammans genom vår trivselkommité, inklusive aktiviteter som padelkvällar, årliga julfester, after works med mera. Ett bonussystem för att rekrytera nya medarbetare. De som bidrar med tips som leder till anställning kan tjäna upp till 3000 kr extra på lönen. I rollen som kundservicehandläggare behöver du: Fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdigt förvärvad utbildning). Förmåga att tala och skriva obehindrat på svenska och engelska. God datorvana. Rent brottsregister. Meriterande är om du: Har erfarenhet av serviceyrken och kundkontakt. Uppskattar kundkontakt och får energi av att prata med människor. Har erfarenhet av att arbeta mot tydligt uppsatta mål. Är problemlösningsorienterad och tävlingsinriktad. Saknar du något av det här, men är övertygad om att just du passar in? Sök jobbet och övertyga oss! Timlön under 24 år: 120,25 kr/h. Timlön över 24 år: 138,05 kr/h. Start: Våren & sommaren 2024 Vi erbjuder en visstidsanställning med stor chans till förlängning,med en anställningsgrad på 80%. Arbetstiderna kan förläggas mellan måndag och fredag, och de varierar inom intervallet 08:00 till 17:30. Vi ger dig möjligheten att visa din personlighet och potential genom våra urvalsfrågor. CV är frivilligt i vår inkluderande rekryteringsprocess där vi fokuserar mindre på formella dokument och mer på dig. Ta chansen att låta ditt bästa jag lysa genom att svara på våra urvalsfrågor och visa upp vem du är på ett personligt och unikt sätt. Sugen på att vara med på denna resa, varför vänta? Skicka in din ansökan redan idag och låt oss tillsammans skapa något extraordinärt!

3 april 2024
Sista ansökan:
20 september 2024
Kvälls- och nattarbete inom kundtjänst

Är du en person som uppskattar kundkontakt och söker efter en rolig och utvecklande roll där du kan vara en del av ett fantastiskt team? Då är Transcom i centrala Gävle definitivt något för dig! Specifikt söker vi nu Dig som är intresserade av kvälls- ochnattarbete med förmånliga OB-tillägg. Vi bryr oss inte så mycket om vad du har gjort tidigare, det viktigaste för oss är din attityd, ditt driv och din glädje. Din roll kommer innebära att stötta privatkunder via telefon och e-post med diverse frågor inom energibranschen. Det inkluderar allt från elförbrukning till avtal och elnät, och du kommer till en början självklart få en omfattande utbildning inom området. Hos oss är du inte bara en anställd, du är en del av teamet som skapar resultat och har skoj på jobbet! Vi har tävlingar, bonusar, och du får en ordentlig grundutbildning för att bli bäst på att hjälpa våra kunder. Vi bryr oss om varandra här på Transcom. Från dag ett är du en del av gänget, inkluderad precis som du är. Med rätt inställning finns det ingen gräns för hur långt vi kan gå tillsammans. Du kan förvänta dig: En bonusmodell som kompletterar din ordinarie lön och är kopplad till din prestation och resultat. Betald utbildning och omfattande utvecklingsmöjligheter, särskilt med tanke på vår expansiva fas. En trygg anställning med kollektivavtal i samarbete med fackföreningen UNIONEN och Almega. En bred gemenskap inom företaget med en familjär atmosfär, där vi tar oss tid att ha roligt tillsammans genom vår trivselkommité med aktiviteter som padelkvällar, årliga julfester, after works med mera. Ett bonussystem för att rekrytera nya medarbetare. De som bidrar med tips som leder till anställning kan tjäna upp till 3000 kr extra på lönen. I rollen som kundservicehandläggare behöver du: Fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdigt förvärvad utbildning). Förmåga att tala och skriva obehindrat på svenska och engelska. God datorvana. Rent brottsregister. Meriterande är om du: Har erfarenhet av serviceyrken och kundkontakt. Uppskattar kundkontakt och får energi av att prata med människor. Har erfarenhet av att arbeta mot tydligt uppsatta mål. Är problemlösningsorienterad och tävlingsinriktad. Saknar du något av det här, men är övertygad om att just du passar in? Sök jobbet och övertyga oss! Transcom är proffs på kundservice globalt och har kontaktcenter över hela världen. Hos oss jobbar du med innovation och hjälper människor att lösa sina problem. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare för unga människor. Timlön under 24 år: 120,25 kr/h. Timlön över 24 år: 138,05 kr/h. Plus OB-tillägg enligt kollektivavtal, se ovan. Anställningsstart: 22 april Vi erbjuder en deltidsanställning med en anställningsgrad på 80%. Arbetstiderna kan förläggas mån-sön mellan kl. 18-07. Sugen på att vara med på denna resa, varför vänta? Skicka in din ansökan redan idag och låt oss tillsammans skapa något extraordinärt tillsammans! Vi slopar traditionella CVn för att ge dig en rättvis chans att låta din personlighet och ditt potential lysa genom att använda oss av urvalsfrågor. Vi bryr oss mindre om formella dokument och mer om dig. Vi strävar efter en mer inkluderande rekryteringsprocess där alla har möjlighet att visa upp sitt bästa jag.

27 mars 2024
Sista ansökan:
13 september 2024