Lediga jobb i Gävle

Hitta ditt nästa jobb i Gävle enkelt och snabbt. Utforska vårt urval av lediga jobb i Gävle med mångfaldiga möjligheter inom olika sektorer. Sök idag för din framtid!

Lagermedarbetare - Gävle - Deltid
Meet a Group international AB
Lager- och terminalpersonal

Enkla jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver någon akademisk utbildning. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vi söker nu dig som är strukturerad och pålitlig för rollen som lagerarbetare på deltid till vår kunds lager i Gävle. Du kommer att tillhöra ett glatt och ansvarsfullt team som på daglig basis ser till att logistiken på lagret flyter på så smidigt som möjligt. Om rollen Som Lagermedarbetare kommer du att arbeta med hanteringen av ordrar och varor på vår kunds lager i Gävle  Du ansvarar för att varorna organiserars och packas på ett effektivt sätt samt att lagerlokalen hålls städad och organiserad. Rollen är på deltid och du kommer arbeta tillsammans med övriga lagermedlemmar för att säkerställa att de dagliga målen och leveranserna uppnås. Arbetsuppgifter Plocka och packa ordrar Mottagning och kontroll av inkommande leveranser och returer Sortera och städa lagerutrymmet Använda lagerhanteringssystem för att registrera och spåra varor och leveranser. Kvalifikationer Tidigare erfarenhet av lagerarbete är meriterande Stresstålig, nogrann och förmåga att arbeta i ett högt tempo och hantera flera uppgifter samtidigt God fysisk då tunga lyft ibland kan förekomma Grundläggande IT-kunskaper God kommunikationsförmåga i tal och skrift på svenska Om tjänsten Arbetsplats: Gävle Omfattning: Deltid, med varierande arbetstider Startdatum: Så fort som möjligt (med hänsyn till eventuell uppsägningstid) Låter detta som rollen för dig? Skicka in din ansökan redan idag då vi rekryterar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.  Om oss Meet a Group Rekrytering är ett ungt och hungrigt rekryteringsföretag vart vi fokuserar på individen och att matcha rätt person med rätt företag och roll. Rollen är en direktrekrytering vart all kontakt hanteras av Meet a Group Rekrytering, du kommer att anställas direkt hos vår kund.

Idag
Sista ansökan:
29 mars 2025
Städare - Gävle - Deltid

Enkla jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver någon akademisk utbildning. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vi söker nu dig som är noggrann och organiserad för rollen som städare/lokalvårdare på deltid till vår kund i centrala Gävle.  Ingen tidigare erfarenhet krävs, men du får gärna ha en fallenhet för att hålla det rent och städat kring din omgivning. Om rollen Du kommer att tillhöra ett positivt och ansvarstagande team som på daglig basis ser till att lokalerna hålls rena och organiserade. Arbetsuppgifter Daglig städning av kundens lokaler. Sortering och hantering av sopor och avfall. Säkerställa att hygienartiklar finns tillgänliga och påfyllda runt om i lokalerna. Kvalifikationer Tidigare erfarenhet av städ/lokalvård är meriterande, men inget krav. Stresstålig, nogrann och förmåga att arbeta i ett högt tempo och hantera flera uppgifter samtidigt God fysisk då tunga lyft ibland kan förekomma God kommunikationsförmåga i tal och skrift på svenska Om tjänsten Arbetsplats: Gävle Omfattning: Deltid, med varierande arbetstider Startdatum: Så fort som möjligt (med hänsyn till eventuell uppsägningstid) Låter detta som rollen för dig? Skicka in din ansökan redan idag då vi rekryterar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.  Om oss Meet a Group Rekrytering är ett ungt och hungrigt rekryteringsföretag vart vi fokuserar på individen och att matcha rätt person med rätt företag och roll. Rollen är en direktrekrytering vart all kontakt hanteras av Meet a Group Rekrytering, du kommer att anställas direkt av vår kund.

Idag
Sista ansökan:
29 mars 2025
Biträdande rektor Vittra Gävle
Vittraskolorna AB
Chefer inom grund- och gymnasieskola samt vuxenutbildning

Vittraskolorna, ett av Sveriges ledande friskoleföretag med 24 för- och grundskolor runt om i landet. Tillsammans ansvarar vi för cirka 8000 barn och elever och har cirka 1000 medarbetare. Vi startade vår första skola 1993 och ingår sedan 2008 i AcadeMedia, Nordens största utbildningsföretag. Vittra är en samhällsengagerad för- och grundskola där barn och elever lär sig om sig själva och världen. Hos oss formas medvetna barn och elever som får rätt verktyg och kunskap för att skapa ett bättre och mer hållbart samhälle. Det gör vi med vår unika pedagogiska riktning som baseras på tre delar: medvetet lärande, modig kultur och tydlig struktur. Vi söker Biträdande rektor till Vittra Gävle grundskola i en kombinationstjänst Om oss Vittra Gävle a startade sin verksamhet hösten 2000 och ligger i Anderberg. På vår skola har vi i dag förmånen att få ta hand om ca 200 elever som är uppdelade från förskoleklass till årskurs 9. Hos oss möts du av en verksamhet med stort engagemang, hög kvalitet och massor av glädje. Där du kommer att få arbeta i en stimulerande och trygg miljö i nära pedagogiska relationer mellan vuxna och barn. Vi arbetar utifrån Vittras pedagogik med utgångspunkt i varje barns och elevs behov och förmågor. För oss är det viktigt att alla barn är trygga och kommer till sin rätt. Vi arbetar alltid för att varje barn och elev ska få möjligheter att lära och utvecklas utifrån sina egna förutsättningar i ett sammanhang med andra. Genom en tydlig struktur och modig kultur skapar vi nyfikna barn och elever som vågar utmana sig själva och finna glädjen i att se sin egen utveckling i det medvetna lärandet. Om uppdraget Rollen som biträdande rektor innebär att på rektors uppdrag leda det operativa pedagogiska arbetet, planera och organisera arbetet på skolan samt eventuellt ha personalansvar och i det kunna hantera personalrelaterade arbetsuppgifter. Arbetet kan bl.a. innebära att leda reflektionsmöten med arbetslag, organisera för och hålla i kvalitetsgrupper samt ha kontakt med vårdnadshavare i olika frågor. Du arbetar nära personalen i såväl pedagogiska som organisatoriska frågor och det innebär att stötta och motivera dem i det dagliga arbetet. Då vi är en mindre skola där vi har en klass per årskurs från förskoleklass till årskurs 9, erbjuds denna tjänst i en kombinationstjänst, där vi gärna ser att den kan kombineras ihop med ett specialpedagogiskt uppdrag. Din profil Som biträdande rektor på Vittra Gävle söker vi dig som är utbildad lärare, speciallärare, specialpedagog eller har genomfört den statliga utbildningen som rektor. Du ska vara tydlig och lyhörd som ledare. Du har lätt att ta egna initiativ och sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Du är noggrann, strukturerad och trivs med att ta ett stort ansvar. Du har en god förmåga att leda och att prioritera rätt saker för att både barn och medarbetare ska lyckas. Uppdraget kräver att du har goda kunskaper inom aktuell pedagogisk forskning och om skolans styrdokument. På våran skola strävar vi alltid efter att bli ännu bättre därför är det viktigt att du tycker om att arbeta processtyrt i utvecklingsarbetet- att utmana dina medarbetare och att låta dig själv utmanas och växa. Vi erbjuder I din roll som biträdande rektor på Vittra har du goda utvecklingsmöjligheter i form av ledarskaps- och kompetensutveckling som anordnas av Vittra och av Academedia Academy. Du har även stöd från grundskolornas stab som erbjuder verksamheten en rad olika specialistfunktioner och som har ett nära samarbete med våra skolor. Vittra bedriver ett systematiskt kvalitets- och arbetsmiljöarbete som är väl implementerade i våra verksamheter. På Vittra har vi attraktiva anställningsvillkor och erbjuder marknadsmässiga löner. Vi har kollektivavtal med Sveriges Lärare, Kommunal och Vision vilket bland annat innebär tjänstepension enligt ITP-planen och ett bra försäkringsskydd för dig som anställd. Övrigt Tjänsten är en tillsvidaretjänst på 100 % med en inledande provanställning på 6 månader. Du är varmt välkommen med din ansökan via vårt rekryteringssystem. Tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag varpå vi vill uppmana dig att söka så snart som möjligt. Vid frågor kring tjänsten, kontakta gärna rektor Lisa Santis 026-455 90 02 eller mailadress [email protected] Vi undanbeder oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Idag
Sista ansökan:
13 april 2025
Fritidspedagog/lärare i fritidshem
Vittraskolorna AB
Fritidsledare m.fl.

Vittraskolorna, ett av Sveriges ledande friskoleföretag med 24 för- och grundskolor runt om i landet. Tillsammans ansvarar vi för cirka 8000 barn och elever och har cirka 1000 medarbetare. Vi startade vår första skola 1993 och ingår sedan 2008 i AcadeMedia, Nordens största utbildningsföretag. Vittra är en samhällsengagerad för- och grundskola där barn och elever lär sig om sig själva och världen. Hos oss formas medvetna barn och elever som får rätt verktyg och kunskap för att skapa ett bättre och mer hållbart samhälle. Det gör vi med vår unika pedagogiska riktning som baseras på tre delar: medvetet lärande, modig kultur och tydlig struktur. Vi söker Fritidspedagog/lärare i fritidshem Om oss Vittra Gävle i Andersberg startade sin verksamhet hösten 2000 och ligger i närhet av skog och gångavstånd till Gävles största friluftsområde Hemlingby. På vår fritidshem har vi i dag förmånen att få ta hand om ca 60 barn där eleverna främst går från förskoleklass till årskurs 3, men får vistas ändå upp till årskurs 6. Hos oss möts du av en verksamhet med stort engagemang, hög kvalitet och massor av glädje. Där du kommer att få arbeta i en stimulerande och trygg miljö i nära pedagogiska relationer mellan vuxna och barn. Vi arbetar utifrån Vittras pedagogik med utgångspunkt i varje barns och elevs behov och förmågor. För oss är det viktigt att alla barn är trygga och kommer till sin rätt. Vi arbetar alltid för att varje barn och elev ska få möjligheter att lära och utvecklas utifrån sina egna förutsättningar i ett sammanhang med andra. Genom en tydlig struktur och modig kultur skapar vi nyfikna barn och elever som vågar utmana sig själva och finna glädjen i att se sin egen utveckling i det medvetna lärandet. Din profil Vi söker dig med lärarexamen med inriktning fritidshem eller fritidspedagogexamen. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta som lärare i fritidshem. Tillsammans med de övriga i arbetslaget planerar du och arbetar för en fritidshemsverksamhet med hög kvalitet utifrån läroplanens mål. I arbetet som lärare i fritidshem arbetar du under skoldagen i nära samarbete med förskoleklass och grundskolan. Utifrån elevens individuella behov stimulerar du till meningsfulla aktiviteter såväl inne som ute. Du visar stort engagemang för fritidshemmets verksamhet och har god förmåga att planera en genomtänkt och lustfylld undervisning. Du är mån om att utveckla verksamheten så att den blir tillgänglig för alla elever. Du har erfarenhet av att möta elever som är i behov av såväl extra anpassningar som utmaningar. Vi är en mångkulturell skolan som främjar språkutvecklande arbetssätt. Du har förmåga att se och förstärka det positiva hos eleverna. Du är trygg och ansvarstagande och har god samarbetsförmåga, är lösningsfokuserad, ser möjligheter istället för hinder, tar egna initiativ samt skapar goda relationer med elever, kollegor och vårdnadshavare. Vi fäster stor vikt vid samarbetsförmåga och personlig lämplighet Övrigt Tjänsten är en tillsvidaretjänst på 100 % med en inledande provanställning på 6 månader. Du är varmt välkommen med din ansökan via vårt rekryteringssystem. Tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag varpå vi vill uppmana dig att söka så snart som möjligt. Vid frågor kring tjänsten, kontakta gärna rektor Lisa Santis på 026-455 90 02 eller mailadress [email protected] Vi undanbeder oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Urval och intervjuer sker löpande under ansökningstiden.

Idag
Sista ansökan:
14 april 2025
Handläggare
Randstad AB
Planerare och utredare m.fl.

Arbetsbeskrivning Vill du bli en del av våra anställda konsulter som får vara ute på uppdrag hos intressanta bolag och fördjupa dina kompetenser inom administration och handläggning? Vi söker till förmån för vår kund, en handläggare som främst ska arbeta i ärendesystem med allt från att lägga in, granska, utreda och följa upp ärenden. Du kommer även att arbeta med att analysera och utvärdera olika projekt och arbetssätt. Detta är till viss del även en social tjänst då du kommer att ha kontakt med kollegor runt om olika avdelningar samt även ta emot besökare i receptionen och stämma av deras inpassering. Arbetet kommer även att kunna innefatta övriga administrativa arbetsuppgifter samt kontorsservice. Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Du ansöker på www.randstad.se senast 2025-03-25. Ansök gärna redan idag då vi tillsätter löpande och har väldigt kort ansökningstid på denna tjänst. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Amanda Lindström [email protected] / 070 32 81 977. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Ansvarsområden Ansvarsområden Planera, utreda, granska och följa upp ärenden i ärendesystem Arbeta med med beslutsunderlag  Ta emot besökare i receptionen  Hantering av post och paket Andra administrativa arbetsuppgifter Kvalifikationer Kvalifikationer Som lägst avklarad gymnasieutbildning  Erfarenhet från arbete med liknande arbetsuppgifter Vana att hantera och navigera i ärendesystem och Office paketet Tala och skriva obehindrat på svenska och engelska Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Igår
Sista ansökan:
25 mars 2025
Sjuksköterska till psykosmottagningen
REGION GÄVLEBORG
Grundutbildade sjuksköterskor

På psykosmottagningen har vi hela Gästrikland som vårt upptagningsområde vilket för oss innebär att vi behandlar omkring 600 patienter som vi fördelar på tre team, två i Gävle samt ett i Sandviken. Mottagningens uppdrag innefattar strukturerad diagnostik, vård och behandling för patienter med psykossjukdom från 18 år och äldre. Vår verksamhetsidé bygger på en sammanhållen vård kring den enskilde patienten. Är du legitimerad sjuksköterska och har ett intresse för psykosområdet? Vill du arbeta i team med erfarna kollegor? Då kan det här vara tjänsten för dig! ARBETSUPPGIFTER Vi behöver förstärka teamet i Gävle med en sjuksköterska. Du kommer att utgå från Gävle men enstaka arbetsdagar i Sandviken kan förekomma. Din introduktion kommer att vara tillsammans med flertalet erfarna kollegor. Vidare arbetar du i nära team med omvårdnadspersonal, arbetsterapeut, psykolog, kurator och läkare. Vi söker dig som gillar struktur och som vill arbeta i ett erfaret team med patientens bästa i fokus. Som sjuksköterska hos oss kommer du bland annat att arbeta med sedvanliga sjuksköterskeuppgifter så som • medicindelning • samtal • samverkan. Hos oss får du • arbeta tillsammans med erfarna kollegor som brinner för sitt arbete och för den här specifika patientgruppen • möjlighet till längre patientrelationer där du får följa patienten under en längre tid • en varierad vardag där den ena dagen sällan är den andra lik • möjlighet att utveckla både dig själv och verksamheten. Läs mer om våra förmåner: https://www.regiongavleborg.se/jobb-och-utbildning/jobba-i-region-gavleborg/dina-formaner/ KVALIFIKATIONER Arbetet kräver att du har förmågan och intresset av att se hela patienten och dennes behov samt att du uppskattar längre patientrelationer. Du har lätt för samverkan och som person ser vi att du kan arbeta självständigt, är lyhörd samt har lätt för att samarbeta och kommunicera med andra. Du uppskattar att den ena dagen sällan är den andra lik och har inga problem med att planera om när situationen kräver det. Vi ser gärna att du har ett stort intresse av att jobba med just denna psykosmålgrupp och samsjuklighet. I rollen som sjuksköterska ska du • vara legitimerad sjuksköterska • ha ett giltigt B-körkort. För den här tjänsten är det meriterande om om du har erfarenhet av tidigare arbete med psykiatrisk öppenvård och gärna erfarenheter av psykosvård och samsjuklighet. Före erbjudande om anställning har arbetsgivaren rätt att begära ett utdrag från belastningsregistret. Intervjuer sker löpande. ÖVRIGT Med 7 500 medarbetare är vi länets största arbetsgivare. Det ger oss styrka att driva utvecklingen framåt för ett livskraftigt Gävleborg. Vårt uppdrag är spännande och komplext. Oavsett vilken roll du har hos oss hjälper du invånarna i länet och gör nytta i samhället. Vi ligger i framkant i samhällsutvecklingen och satsar på att du som medarbetare ska få växa och utvecklas. Hos oss får du använda hela din kraft för att tillsammans med dina kollegor skapa framtidens Gävleborg. Hälso- och sjukvårdsnämndförvaltningens cirka 6500 medarbetare arbetar tillsammans för att ge länets invånare de bästa förutsättningarna för ett aktivt liv med ökad livskvalitet. Genom att tillhandahålla god och nära vård i hela länet lägger vi grunden för ett starkt och friskt Gävleborg. Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare: Vi har redan beslutat var vi vill synas med våra platsannonser samt vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa annonsplats eller tjänster för pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden.

Igår
Sista ansökan:
3 april 2025
Handläggare till internservice
Bemannia AB (Publ.)
Övriga handläggare

Har du förmågan att arbeta självständigt och ta ansvar för att driva processer framåt? Då kan detta vara rätt roll för dig! Vi söker en driven person som vill bidra till ett effektivt och välfungerande arbetsflöde på en myndighet. Om uppdraget Vi söker en handläggare till internservice för ett konsultuppdrag på en myndighet under Finansdepartementet. Uppdraget beräknas starta omgående och pågår i 6 månader med chans till förlängning. Uppdraget är på heltid och du arbetar på plats på kundens kontor i Gävle under kontorstider. Detta är ett konsultuppdrag via Bemannia. Dina arbetsuppgifter Självständigt arbete utifrån riktlinjer och praxis Utarbeta förslag, exempelvis beslutsunderlag Planera och följa upp ärenden Utreda, granska och handlägga ärenden samt fatta beslut i enklare ärenden Analysera och utvärdera arbetsuppgifter och projekt Arbete av utredande och/eller samordnande karaktär Arbete med kontorsservice/internservice Handlägga felanmälan i lokalerna och rapportera till förvaltare Hantering av post och paket inklusive REK post Kontrollera inpassering och ta emot besökare i receptionen Dina kvalifikationer I denna roll behöver du vara drivande och målmedveten, med förmåga att leverera inom deadlines och arbeta självständigt. Du ska bygga och underhålla ett nätverk av relevanta intressenter och effektivt samarbeta för att driva arbetet framåt. För att lyckas krävs stark analytisk förmåga, överblick och en vilja att föreslå och implementera förbättringar. Noggrannhet och kvalitetsmedvetenhet är viktigt och du bör alltid sträva efter att leveranser stämmer med beställningar och att uppnå hög kundnöjdhet. Gymnasium eller likvärdig utbildning inom relevant område Minst 4 års arbetslivserfarenhet från liknande arbete Kunskaper i MS Office eller likvärdigt Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl tal som skrift Grundkunskaper i ärendehanteringssystem Meriterande Erfarenhet av arbete med ärendehanteringssystemet Erfarenhet av att arbeta med fakturahantering Vad vi erbjuder dig Som konsult hos Bemannia får du: En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2 april. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Madeleine Matrell, [email protected]. För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08 45 30 00. Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Igår
Sista ansökan:
2 april 2025
Vi söker sommarjobbare spolbil/kombibilsoperatör
Recover Industriservice AB
Lastbilsförare m.fl.

SERWENT är din lokala entreprenör inom vatten och avloppstjänster. Vi omsätter runt 350MSEK och har 200 duktiga medarbetare i Göteborg, Stockholm, Västerås, Uppsala och Gävle. Vi har en fortsatt hög efterfrågan på våra tjänster och söker efter fler kompetenta och engagerade kollegor som vill vara med på vår resa.  Ta chansen och bli del av ett företag i stark tillväxt – med kollegor som är pålitliga, modiga och omtänksamma! Tjänsten är belägen hos SERWENT i Gävle med nytt kontor i Valbo i direkt anslutning till E16. Här arbetar idag ett glatt gäng som drivs av att få hjälpa våra kunder med deras behov. Vi består idag av cirka ett dussintal operatörer med en lika stor fordonspark till vårt förfogande. Här utför vi tjänster inom ADR, slamkörning, spolningsuppdrag, rörinspektion och undersökning samt jourtjänster. Våra operatörer arbetar oftast inom sitt eget segment, men med fördelar hjälper vi varandra där behov finns. Vi söker nya kollegor till sommaren med chans till att få fortsätta arbeta med oss efter sommarperioden.  Mer om tjänsten Rollen som spolbil/kombiloperatör är omväxlande och ger dig stor frihet under eget ansvar. Vi arbetar på uppdrag av fastighetsägare, privatpersoner, företag och kommuner. Som operatör förväntas du känna ansvar för dina arbetsuppgifter och att arbetet blir gjort ute på plats utefter det uppdrag du tjänar. Du ansvarar för ett professionellt bemötande,  problemlösning och rapporterar avvikelser. Till vårt förfogande har vi en gedigen fordonspark och all den utrustning som behövs. Arbetsmomenten kan till exempel vara: • Stamspolning/underhåll • Avloppsspolning i fastighet • Filmning/rörinspektion • Fräsning av ledningar • Slamsugning, tömning avfall • ADR farligt avfall  Mer om dig och vad vi söker I den här rollen träffar du dagligen våra kunder på plats och därför är det viktigt att du har en god känsla för service och kan uttrycka dig väl i det svenska språket. B-och C-körkort samt ett Yrkeskompetensbevis (YKB) är ett krav. CE-körkort och ADR intyg är meriterande, men ej krav. Som person är du stresstålig, noggrann och flexibel. Du är även ansvarsfull och van vid att ta egna initiativ. Som förare är du trygg, säker och kan planera din körning väl - både utifrån trafiksäkerhet och miljöpåverkan. Branscherfarenhet är ej ett krav, men meriterande. Arbetet innebär en del tunga moment så god fysik är ett plus. Har du kunskaper om VA - VVS så är även detta meriterande.  Jour kan komma att ingå och innebär att man eventuellt kan behöva rycka ut på sitt jourpass mellan 16:00-07:00 under vardagar och vara tillgänglig under någon helg. Jouren fördelas ut bland alla våra spolbilsoperatörer. Något av det vi erbjuder dig • En trygg anställning med kollektivavtalad pension, försäkringar och semester.  • Vidareutveckling i form av interna och externa utbildningar. Det finns även möjlihet att utvecklas inom områden som t.ex. rörinspektion och rörinfodring • En stor variation i kunduppdrag och projekt • Vi har kul tillsammans! Att bjuda på gemensam frukost varje måndag eller en riktigt schysst grillfest är viktigt för oss. • Vi är måna om våra medarbetares hälsa och välmående. Därför erbjuder vi friskvårdsbidrag och olika hälsoaktiviteter. Övrigt Serwent tillämpar individuell lönesättning och kollektivavtal finns. Vi genomför alkohol- och drogtester vid nyanställning. Vi ser fram emot din ansökan. Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta arbetsledare Erik Jonsson  [email protected]

Igår
Sista ansökan:
12 april 2025
Vi söker 2 st slambilsoperatör till Gävle + fast lön eller ackord
Recover Industriservice AB
Lastbilsförare m.fl.

SERWENT är din lokala entreprenör inom vatten och avloppstjänster. Vi omsätter runt 350MSEK och har 200 duktiga medarbetare i Göteborg, Stockholm, Västerås, Uppsala och Gävle. Vi har en fortsatt hög efterfrågan på våra tjänster och söker efter fler kompetenta och engagerade kollegor som vill vara med på vår resa. Just nu rekryterar vi 2 st slambilsoperatör till Gävle med möjlighet till tillsvidareanställning efter sommaren. Ta chansen och bli del av ett företag i stark tillväxt – med kollegor som är pålitliga, modiga och omtänksamma! Tjänsten är belägen hos SERWENT i Gävle med nytt kontor i Valbo i direkt anslutning till E16. Här arbetar idag ett glatt gäng som drivs av att få hjälpa våra kunder med deras behov. Vi består idag av cirka ett dussintal operatörer med en lika stor fordonspark till vårt förfogande. Här utför vi tjänster inom ADR, slamkörning, spolningsuppdrag, rörinspektion och undersökning samt jourtjänster. Våra operatörer arbetar oftast inom sitt eget segment, men med fördelar hjälper vi varandra där behov finns. Vi söker 2 st. nya kollegor för att stärka vår slamgrupp som idag består av 4 personer. Mer om tjänsten I rollen som slambilsoperatör åker du med ditt fordon ut på uppdrag till privata aktörer såväl som kommunala uppdragsgivare i hela Gästrikland. SERWENT suger och tömmer sedan slam från slamanläggningarna som vi sedan lämnar av på anläggning i Sandviken. Som slambilsoperatör planerar du dina dagar själv och förväntas känna ansvar för att arbetet blir gjort korrekt. Du har känsla för logistik och ruttplanering och trivs med att arbeta fritt under ansvar. Du har eget fordon och utrustning som du tar hand om. Till ditt förfogande har du surfplatta med dig i bilen som visar var du kan åka och lägger därefter upp den rutt du tycker är lämplig. Dina kollegor stödjer dig via telefon och finns behjälplig vid behov. Arbetat kan innebära att raster och luncher tas på den plats du befinner dig för tillfället. Du ansvarar därför själv för hur du lägger upp dina dagar. Mer om dig och vad vi söker För att lyckas i den här rollen bör du ha tidigare erfarenhet från liknande arbete. Detta är därför meriterande, men ej ett krav. Du har CE-körkort och ett Yrkeskompetensbevis (YKB). Arbetet innebär en del tunga moment så god fysik är ett plus. Kunskaper inom ADR eller fastighet och VVS är meriterande, men inte ett krav.  I rollen som Slambilsoperatör träffar du dagligen våra kunder på plats och vi tror därför att du har en god känsla för service och för mötet med människor samt har goda kunskaper i det svenska språket både i tal och skrift. Som person är du stresstålig, ansvarsfull och van vid att ta egna initiativ. Som förare är du trygg, säker och kan planera din körning väl - både utifrån trafiksäkerhet och miljöpåverkan.  Något av det vi erbjuder dig • En trygg anställning med kollektivavtalad pension, försäkringar och semester.  • Vidareutveckling i form av interna och externa utbildningar. Det finns även möjlihet att utvecklas inom områden som t.ex. rörinspektion och rörinfodring • En stor variation i kunduppdrag och projekt • Vi har kul tillsammans! Att bjuda på gemensam frukost varje måndag eller en riktigt schysst grillfest är viktigt för oss. • Vi är måna om våra medarbetares hälsa och välmående. Därför erbjuder vi friskvårdsbidrag och olika hälsoaktiviteter.   Övrigt Serwent tillämpar individuell lönesättning och kollektivavtal finns. Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Lönen kan baseras på en fast modell eller en ackord modell. Vi genomför alkohol- och drogtester vid nyanställning. Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så tveka inte att skicka in din ansökan idag! Vid frågor kring tjänsten, kontakta Arbetsledare Erik Jonsson. [email protected]

Igår
Sista ansökan:
12 april 2025
Handläggare till myndighet i Gävle | Manpower
Manpower AB
Övriga handläggare

Nu söker vi en serviceinriktad handläggare för ett konsultuppdrag via Manpower i Gävle! Uppdraget innebär att stödja myndighetens internservice genom administrativa uppgifter, ärendehantering och kontorsservice. Myndigheten arbetar för att effektivisera och samordna administrativa tjänster för cirka 170 andra myndigheter och spelar en viktig roll i den statliga förvaltningen. Är du strukturerad, självständig och trivs med varierande arbetsuppgifter? Ta chansen att bli en del av ett viktigt uppdrag - ansök redan idag! Om tjänsten Som handläggare inom internservice kommer du att ha en central roll i att säkerställa en välfungerande arbetsmiljö på myndigheten. Arbetsuppgifterna är varierande och kräver noggrannhet, god organisationsförmåga och en serviceinriktad inställning. I rollen som handläggare kommer du att: * Självständigt hantera ärenden enligt riktlinjer och praxis * Utarbeta beslutsunderlag och andra förslag * Planera, följa upp och utreda ärenden * Fatta beslut i enklare ärenden * Analysera och utvärdera arbetsuppgifter och projekt * Samordna och utreda arbetsprocesser * Hantera kontorsservice, post- och pakethantering samt reception * Administrera felanmälningar och rapportera till fastighetsförvaltare Krav för tjänsten För att lyckas i rollen behöver du ha: ✅ Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter och ärendehantering ✅ Förmåga att arbeta självständigt och strukturerat utifrån riktlinjer ✅ God kommunikationsförmåga och servicekänsla ✅ Erfarenhet av kontorsservice, posthantering och reception är meriterande ✅ God datorvana och kunskaper i administrativa system ✅ Svenska i tal och skrift på en professionell nivå Meriterande ✅ Erfarenhet av att arbeta med ärendehanteringssystemet ServiceNow ✅ Erfarenhet av att arbeta med fakturahantering Omfattning och placering * Omfattning: Heltid, 100 % * Varaktighet: Konsultuppdrag via Manpower, med start snarast och pågår i ca 6 månader, med möjlighet till förlängning. * Placering: Gävle Är du den vi söker? Då ser vi fram emot din ansökan! Skicka in din ansökan redan idag, urval sker löpande. Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Manpower men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. 📞 Kontaktperson: vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Elin Olsson, [email protected] Vad kan Manpower erbjuda dig? Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU. Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll. Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Manpower men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vi ser fram emot att höra från dig! Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

Igår
Sista ansökan:
24 mars 2025