Lediga jobb hos Säkra Larm i Sverige AB
Vi behöver förstärkning till vår kundtjänst! Du kommer vara ansiktet utåt och den som våra kunder vänder sig till för att få service och svar på frågor. Du kommer även att jobba nära oss som kollegor och vara en del av att utveckla vår verksamhet mot nya mål. I din roll på kundservice hanterar du både inkommande och utgående samtal samt kommunikation med kunder via e-post och sociala medier. Vi hanterar allt från frågor kring fakturor och avtal, teknisk felsökning men också bokning av service och installationer. Ditt fokus är att vårda våra kunder på allra bäst sätt. Din arbetstid är förlagd till vardagar 8–17. Är du den vi söker? Du lär dig lätt nya saker och gillar varierande arbetsuppgifter. Vi ser gärna att du trivs med att jobba strukturerat, att du är serviceinriktad, nyfiken och prestigelös. Du har inga svårigheter med att växla fokus samt tempo då uppgifterna varierar. Du har lätt för att samarbeta och har förmågan att vara flexibel. Du är en person som sprider god energi var du än går och är engagerad i att ge varje kund för bästa möjliga kundupplevelse. I denna roll är din personlighet viktigare än din erfarenhet. Formella krav: Avslutad gymnasieutbildning. Du har god datorvana. Du kan det svenska språket flytande i både tal & skrift. Du har goda kunskaper i engelska och kan kommunicera obehindrat i tal och skrift. Erfarenhet från kundservicerelaterade arbeten är meriterande. Westra Security är en larmcentral som grundades 2019 i samband med ett förvärv av Bonsoc AB, och är nu ett bolag inom Secits-koncernen Westra är en av få fullt certifierade larmcentraloperatörer med helhetserbjudanden både för företags-och privatkunder och med flertalet olika affärsben, vi är även ett auktoriserat bevakningsbolag. Vi jobbar med ny teknik och erbjuder har ett brett utbud av helhetslösningar speciellt framtagna för kunder med höga krav på säkerhet och pålitlighet. Från 2022 är Westra en del av Secits koncernen tillsammans med Säkra Larm. SÄKRA LARM i Sverige, AB, har funnits på marknaden sedan 2003. Vi levererar smarta larmlösningar, skydd mot vattenskador, yttre bevakning och larmuppkoppling med kundens behov i fokus. Säkra Larm finns idag på 14 orter runt om i landet och fortsätter att växa. Bolaget blev 2014 samt 2015 utsett till DI gasellföretag. Vi arbetar i en positiv miljö med glada och ambitiösa medarbetare. Företaget består av drivna människor som sprider positiv energi, vi gillar att jobba hårt för att uppnå våra mål samtidigt som vi har roligt på jobbet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut, så vänta inte med att skicka in din ansökan!
Vi behöver förstärkning till vår kundtjänst! Du kommer vara ansiktet utåt och den som våra kunder vänder sig till för att få service och svar på frågor. Du kommer även att jobba nära oss som kollegor och vara en del av att utveckla vår verksamhet mot nya mål. I din roll på kundservice hanterar du både inkommande och utgående samtal samt kommunikation med kunder via e-post och sociala medier. Vi hanterar allt från frågor kring fakturor och avtal, teknisk felsökning men också bokning av service och installationer. Ditt fokus är att vårda våra kunder på allra bäst sätt. Din arbetstid är förlagd till vardagar 8–17. Är du den vi söker? Du lär dig lätt nya saker och gillar varierande arbetsuppgifter. Vi ser gärna att du trivs med att jobba strukturerat, att du är serviceinriktad, nyfiken och prestigelös. Du har inga svårigheter med att växla fokus samt tempo då uppgifterna varierar. Du har lätt för att samarbeta och har förmågan att vara flexibel. Du är en person som sprider god energi var du än går och är engagerad i att ge varje kund för bästa möjliga kundupplevelse. I denna roll är din personlighet viktigare än din erfarenhet. Formella krav: Avslutad gymnasieutbildning. Du har god datorvana. Du kan det svenska språket flytande i både tal & skrift. Du har goda kunskaper i engelska och kan kommunicera obehindrat i tal och skrift. Erfarenhet från kundservicerelaterade arbeten är meriterande. Westra Security är en larmcentral som grundades 2019 i samband med ett förvärv av Bonsoc AB, och är nu ett bolag inom Secits-koncernen Westra är en av få fullt certifierade larmcentraloperatörer med helhetserbjudanden både för företags-och privatkunder och med flertalet olika affärsben, vi är även ett auktoriserat bevakningsbolag. Vi jobbar med ny teknik och erbjuder har ett brett utbud av helhetslösningar speciellt framtagna för kunder med höga krav på säkerhet och pålitlighet. Från 2022 är Westra en del av Secits koncernen tillsammans med Säkra Larm. SÄKRA LARM i Sverige, AB, har funnits på marknaden sedan 2003. Vi levererar smarta larmlösningar, skydd mot vattenskador, yttre bevakning och larmuppkoppling med kundens behov i fokus. Säkra Larm finns idag på 14 orter runt om i landet och fortsätter att växa. Bolaget blev 2014 samt 2015 utsett till DI gasellföretag. Vi arbetar i en positiv miljö med glada och ambitiösa medarbetare. Företaget består av drivna människor som sprider positiv energi, vi gillar att jobba hårt för att uppnå våra mål samtidigt som vi har roligt på jobbet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut, så vänta inte med att skicka in din ansökan!
Är du redo för en spännande och varierande arbetsmiljö där varje dag är unik? Vi söker engagerade och ansvarsfulla larmoperatörer för att stärka upp vårt team på vår larmcentral. Som larmoperatör är du hjärtat i vår verksamhet och spelar en avgörande roll i att ge stöd och hjälp till våra kunder i deras mest kritiska ögonblick. Vi behöver förstärkning till vår Larmcentral och söker sommarvikarier och timanställda. Larmcentralen är bemannad dygnet runt 365 dagar om året, jobbet förutsätter att du kan jobba både kvällar, nätter och helger. Hos oss hanteras alla typer av larm, allt från tekniska larm till skarpa inbrotts-och överfallslarm. Du agerar på larm och vidtar åtgärder där du har kontakt med såväl kunder som polis och väktare. Din arbetsuppgift är att koordinera och samarbeta för att säkerställa snabba och effektiva insatser. Det är viktigt att du prioriterar och kan multi-taska för att hantera flera situationer samtidigt medan du följer de regler och rutiner som finns inom företaget. Är du den vi söker? Vi söker dig som tycker om att jobba med människor och som snabbt kan växla fokus och tempo i ditt arbete. Du är snabb, noggrann och har lätt att fatta beslut. Du arbetar med kund i fokus och är mån att leverera service i toppklass. Det är meriterande om du har erfarenhet av att jobba som väktare eller om du har arbetat med liknande uppgifter tidigare. Kanske har du en bakgrund inom kundservice eller jobbat med kundkontakt i andra sammanhang. För anställning krävs att du blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserad Larmcentral. Uppdraget börjar med utbildning på plats där du får lära dig jobbet tillsammans med erfarna operatörer. Kvalifikationer: Flytande svenska och engelska i tal och skrift Fullständig gymnasieutbildning Datorvana Erfarenhet av kundservice och telefonbaserat arbete är meriterande Förmåga att behålla lugnet och fokusera under pressade situationer Stark kommunikationsförmåga och förmåga att etablera förtroendefulla relationer Förmåga att arbeta i skift och vara flexibel med arbetstider Ansökan Skicka in din ansökan snarast möjligt då urval och intervjuer sker löpande. Vi ser fram emot att välkomna en ny kollega till vårt team! Välkommen att skicka in din ansökan! Westra Security är en larmcentral som grundades 2019 i samband med ett förvärv av Bonsoc AB och är nu ett bolag inom Secits-koncernen. Westra är en av få fullt certifierade larmcentraloperatörer med helhetserbjudanden både för företags-och privatkunder och med flertalet olika affärsben, vi är även ett auktoriserat bevakningsbolag. Vi jobbar med ny teknik och erbjuder ett brett utbud av helhetslösningar speciellt framtagna för kunder med höga krav på säkerhet och pålitlighet. Från 2022 är Westra en del av Secits koncernen tillsammans med Säkra Larm
Vill du ta nästa steg i karriären men känner att du inte har rätt erfarenheter? Ansök isåfall till oss! Vi utbildar och coachar dig från start. Om tjänsten: Ditt uppdrag kommer vara att besöka privatpersoner för kostnadsfri rådgivning gällande säkerhet, larm och smarta hemlösningar och således sälja våra produkter. Du ansvarar för hela säljprocessen, från bokning av möte till genomförande av kundbesök och avtalsskrivning. En del av besöken består av leads och tilldelas dig, några sker efter tips från befintliga kunder och en större del är genom uppsökande försäljning F2F. För oss är kvalité A&O och för att kunna utföra en korrekt projektering och behovsanalys sker kundbesöken i kundens bostad. Arbetstiderna varierar mellan orter men du kommer ha möjligheten att lägga upp och planera din arbetstid tillsammans med din närmsta chef. Se dig själv som egenföretagare med tryggheten som en anställd. SÄKRA LARM har funnits på marknaden sedan 2003. Vi levererar smarta och moderna larmlösningar, skydd mot vattenskador, yttre bevakning och larmuppkoppling med kundens behov i fokus. Våra kunder äger alltid sin utrustning och väljer själva hur larmet ska kopplas. Vi arbetar i en positiv miljö med glada och ambitiösa medarbetare. Företaget består av drivna människor som sprider positiv energi, vi gillar att jobba hårt för att uppnå våra mål samtidigt som vi har roligt på jobbet. Säkra Larm ingår sedan 2021 i den börsnoterade Secits-koncernen. Om dig Du vill ta ett nytt kliv i karriären och söker efter utmaningar. Det du har gjort tidigare i arbetslivet har gett dig värdefulla erfarenheter som du kommer ha stor nytta av som säljare och i ditt arbete hos oss. Majoriteten av våra säljare hade aldrig jobbat med försäljning innan de började hos oss. Är du driven och målmedveten så hjälper vi dig att skapa en karriär inom försäljning. Du drivs av att arbeta mot uppsatta mål, är socialt kompetent och klarar av ett självständigt arbete. Du är ansvarsfull och sätter kunden i centrum. Vi värdesätter din kompetens och erfarenhet, men dina personliga karaktärsdrag och egenskaper är lika viktiga. Är du en person som inte ger upp i första taget och som besitter egenskaperna envis och nyfiken? Då tror vi att du har rätt förutsättningar för att lyckas hos oss. Vi erbjuder dig • Säkra Säljakademi: en betald säljutbildning i Säkra Säljakademi, en utbildning där du lär dig alla grunderna i försäljning både teoretiskt och praktiskt. Utbildningen pågår parallellt med ditt heltidsjobb under hela ditt första år som anställd. • Ett jobb med stor frihet, inga stämpelklockor. Budget=arbetstid. • Karriär: Goda möjligheter att utvecklas inom företaget, majoriteten av våra chefer började som säljare. • Kontinuerlig coaching och kompetensutveckling. • Fast lön + Möjligheten att påverka din inkomst genom provisionsbaserad lön utan tak. • Flertalet säljtävlingar och andra roliga företagsaktiviteter. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut, så vänta inte med att skicka in din ansökan!
Är du redo att göra en skillnad i säkerhetsbranschen och skapa en framgångsrik karriär inom försäljning? Vi på SÄKRA LARM letar efter engagerade individer som är redo att lära sig och växa med oss. Oavsett om du är ny inom försäljning eller letar efter nästa steg i din karriär, vi har platsen för dig! Om tjänsten: Som vår säljrepresentant kommer du att vara ansiktet utåt för SÄKRA LARM, där du ger expertis och rådgivning till privatpersoner om säkerhet, larm och smarta hemlösningar. Du äger hela säljprocessen – från att boka kundbesök till avslutade affärer. Vad vi erbjuder: Säkra Säljakademi: En fullständig, betald säljutbildning som ger dig verktygen att lyckas. Flexibilitet: Du skapar ditt eget schema. Arbeta som om du vore din egen chef! Karriärmöjligheter: Vi stöttar din karriärutveckling och många av våra ledare började som säljare. Attraktiv ersättning: Fast lön + Provision utan övre gräns. Teamaktiviteter: Engagera dig i våra säljtävlingar och företagsevent. Om SÄKRA LARM: Vi har sedan 2003 varit en ledande aktör inom säkerhetslösningar. Vår framgång bygger på vårt engagerade team och en kultur som värdesätter personlig utveckling och gemenskap. Som en del av Secits-koncernen erbjuder vi en stabil och dynamisk arbetsmiljö. Om dig: Du är målinriktad, social och har en stark vilja att lära. Vi värderar din attityd och ditt engagemang högre än tidigare erfarenheter. Är du uthållig och nyfiken? Då har du allt som krävs för att lyckas hos oss! Ansök nu! Är du redo för denna spännande möjlighet? Skicka in din ansökan idag! Urval och intervjuer sker löpande. Bli en del av vårt dynamiska team och påbörja din resa mot en framgångsrik karriär inom försäljning!
Är du redo för en spännande och varierande arbetsmiljö där varje dag är unik? Vi söker engagerade och ansvarsfulla larmoperatörer för att stärka upp vårt team på vår larmcentral. Som larmoperatör är du hjärtat i vår verksamhet och spelar en avgörande roll i att ge stöd och hjälp till våra kunder i deras mest kritiska ögonblick. Vi behöver förstärkning till vår Larmcentral och söker sommarvikarier och timanställda. Larmcentralen är bemannad dygnet runt 365 dagar om året, jobbet förutsätter att du kan jobba både kvällar, nätter och helger. Hos oss hanteras alla typer av larm, allt från tekniska larm till skarpa inbrotts-och överfallslarm. Du agerar på larm och vidtar åtgärder där du har kontakt med såväl kunder som polis och väktare. Din arbetsuppgift är att koordinera och samarbeta för att säkerställa snabba och effektiva insatser. Det är viktigt att du prioriterar och kan multi-taska för att hantera flera situationer samtidigt medan du följer de regler och rutiner som finns inom företaget. Är du den vi söker? Vi söker dig som tycker om att jobba med människor och som snabbt kan växla fokus och tempo i ditt arbete. Du är snabb, noggrann och har lätt att fatta beslut. Du arbetar med kund i fokus och är mån att leverera service i toppklass. Det är meriterande om du har erfarenhet av att jobba som väktare eller om du har arbetat med liknande uppgifter tidigare. Kanske har du en bakgrund inom kundservice eller jobbat med kundkontakt i andra sammanhang. För anställning krävs att du blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserad Larmcentral. Uppdraget börjar med utbildning på plats där du får lära dig jobbet tillsammans med erfarna operatörer. Kvalifikationer: Flytande svenska och engelska i tal och skrift Fullständig gymnasieutbildning Datorvana Erfarenhet av kundservice och telefonbaserat arbete är meriterande Förmåga att behålla lugnet och fokusera under pressade situationer Stark kommunikationsförmåga och förmåga att etablera förtroendefulla relationer Förmåga att arbeta i skift och vara flexibel med arbetstider Ansökan Skicka in din ansökan snarast möjligt då urval och intervjuer sker löpande. Vi ser fram emot att välkomna en ny kollega till vårt team! Välkommen att skicka in din ansökan! Westra Security är en larmcentral som grundades 2019 i samband med ett förvärv av Bonsoc AB och är nu ett bolag inom Secits-koncernen. Westra är en av få fullt certifierade larmcentraloperatörer med helhetserbjudanden både för företags-och privatkunder och med flertalet olika affärsben, vi är även ett auktoriserat bevakningsbolag. Vi jobbar med ny teknik och erbjuder ett brett utbud av helhetslösningar speciellt framtagna för kunder med höga krav på säkerhet och pålitlighet. Från 2022 är Westra en del av Secits koncernen tillsammans med Säkra Larm
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 6 av 6 jobb