Lediga jobb i Arvika
Sök totalt 70 lediga jobb i Arvika
Nu söker vi dig som har naturliga ledaregenskaper och ett tekniskt intresse. Du erbjuds en nyckelroll i ett team som levererar förstklassig service och support inom kaffeindustrin i Norden. Hos CREM International ges du möjlighet att påverka och utveckla bolagets serviceinfrastruktur i en internationell koncern med över 100 års erfarenhet! OM TJÄNSTEN CREM International är en global ledare inom professionell kaffebryggningsutrustning med varumärken som Coffee Queen, Expobar och Spengler. De skapar innovativa och högkvalitativa kaffemaskiner som förvandlar varje kopp till en smakupplevelse. Med fokus på hållbara lösningar och användarvänlig teknik strävar CREM International efter att leverera enastående kaffeupplevelser på kontor, caféer och restauranger världen över. Då CREM:S nuvarande Teamledare för Service and Aftersales på den nordiska marknaden går vidare i sin karriär, söker vi nu efter dennes ersättare. Här kliver du in i en organisation med hög servicenivå och ett genuint engagemang för både produkter och kunder. Hos CREM välkomnas du till ett familjärt bolag med stark sammanhållning, där kollegor är hjälpsamma och lyhörda mot varandra. Du blir en del av en stor internationell koncern samtidigt som du ingår i ett mindre lokalt bolag med platt organisationsstruktur och som har sitt huvudkontor i Åmotfors, där cirka 30 medarbetare arbetar. Här värdesätts dina åsikter och ditt engagemang, och du får möjlighet att påverka och utveckla verksamheten framåt. Du erbjuds - En roll i internationell koncern med goda utvecklingsmöjligheter - Möjlighet att få vara med att driva och utveckla bolagets serviceinfrastruktur framåt - En roll på ett bolag med över 100 års erfarenhet och som marknadsledande inom sin bransch ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter I rollen som Teamledare för Service and Aftersales kommer du att ansvara för att leda och coacha ditt team i rätt riktning mot företagets mål med fokus på att leverera service, support och utbildning till kunder i Norden. Du får en nyckelroll i teamet och kommer att driva utvecklingen av serviceinfrastrukturen framåt och säkerställer att teamet har de verktyg och det stöd som krävs för att leverera den högsta servicenivån inom kaffeindustrin i Norden. Rollen innefattar både strategiskt och operativt arbete. Du kommer att arbeta med att utveckla och förbättra processer, samtidigt som du ansvarar för service och support till en eller flera av bolagets största kunder. I denna position har du en central roll i att skapa struktur inom teamet och kommer även få vara med och forma rollen och arbetssätt framåt. Du har ett nära samarbete med bolagets Service Director Marcus, som också blir din närmsta chef. Tillsammans kommer ni har ett delat personalansvar för teamet. Andra förekommande arbetsuppgifter kan bland annat bestå av: * Arbeta tillsammans med Produktledning för att hålla servicemanualer och reservdelslistor korrekta och uppdaterade * Skapa och upprätthålla tekniskt utbildningsmaterial samt genomföra produktutbildningar * Resor och regelbundna besök på plats hos dina kunder i Norden VI SÖKER DIG SOM - Har tidigare erfarenhet från en kundnära roll och erfarenhet av B2B - Har ett tekniskt intresse och en god systemvana - Goda kunskaper i svenska och engelska, detta eftersom du kommer samarbeta med kunder och kollegor från både Sverige och internationellt Det är meriterande om du har: - Erfarenhet fån en liknande roll eller från branschen - Erfarenhet av att arbeta internationellt - Kunskaper i tyska, holländska eller franska I denna rekryteringsprocess kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och för att lyckas i rollen känner du igen dig i följande: - Problemlösande - Noggrann - Samarbetsinriktad - Serviceinriktad - Relationsskapande Vidare tror vi att du är kommunikativ, både gentemot dina kollegor och kunder, och har förmågan att kunna inspirera och coacha ditt team i rätt riktning. Din prestigelösa sida gör att du har en naturlig ledarskapsförmåga och det faller sig enkelt för dig att stötta och hjälpa till där det behövs. Varmt välkommen med din ansökan! Övrig information - Start: Enligt överenskommelse - Omfattning: Heltid - Arbetstider: Kontorstider - Placering: Viksgränd 2, 673 35 Åmotfors Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Läs gärna mer om CREM International här.
Om företaget För kunds räkning söker vi en interrimskonsult. Du kommer att jobba med redovisning och löner på en tillverkande industri med ca 30 anställda. Dina arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter består av löpande redovisning, fakturering, leverantörsfakturor, hantering företagskort, tull, moms, lön och arbetsgivaravgifter. Start ASAP. Du blir ensam under en period, vilket innebär att du behöver ha med dig det mesta av ovanstående redan från start. Din profil Ekonomiutbildning på lägst gymnasienivå. Mycket god sysstemerfarenhet samt erfarenhet av löpande redovisning, fakturering, leverantörsfakturor, hantering företagskort, tull, moms, lön och arbetsgivaravgifter. Om Industrisupport Industrisupport är sedan 1999 ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag med kunder och kontor på flera orter. Vi rekryterar och bemannar inom olika yrkesområden och jobbar med långa kontrakt på både kollektiv- och tjänstemannasidan. Många gånger kan ett uppdrag leda till en tillsvidareanställning hos kunden. Vi har kollektivavtal, försäkringar, företagshälsovård och friskvårdsbidrag och vi ser till att människor får sin personliga utveckling i arbetslivet. När du nu söker jobb hos oss är det viktigt att du i din CV bara tar med de referenser som du pratat med och som vet om att de finns med i din ansökan. Alla är välkomna att söka, men undvik information om etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexuella läggning i din ansökan. Varmt välkommen till oss på Industrisupport!
Är du en engagerad och ansvarstagande person som vill göra skillnad i en annan människas vardag Vi söker nu dag kväll och nattvikarier för att stötta en rullstolsburen kund i Arvika Om kunden Kunden använder andningsmask Kunden talar och kan göra sig förstådd Behöver hjälp med vardagliga sysslor som personlig hygien måltider och hemmet Vi söker dig som Är flexibel och trygg i dig själv Har ett genuint intresse av att arbeta med människor Har möjlighet att arbeta varierande arbetstider dag kväll natt Erfarenhet inom vård omsorg är meriterande men inget krav vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet Om tjänsten Som personlig assistent kommer du att hjälpa kunden med vardagliga sysslor personlig omvårdnad och vara ett stöd i det dagliga livet Du kommer att vara en viktig del i att skapa trygghet och ge kunden möjlighet till ett självständigt liv Vi erbjuder Introduktion och upplärning Möjlighet till varierande arbetstider Ett givande arbete där du får vara en del av en människas vardag Företagsinformation Om Lilja Assistans Lilja assistans är ett tryggt och engagerad assistanssanordnare som erbjuder personlig assistans med kunden i fokus. Vi strävar efter att skapa en meningsfull och sjävständig vardag för våra kunder genom att erbjuda skräddarsydda lösningar. Vår verksamhet präglas av kvalitet, närhet och respekt för individens behov.
Vad roligt att du är intresserad av att jobba hos oss! Här i västra Värmland, bland vidsträckta sjöar och grönskande skogar, finns en stark glöd som sprider värme och lyser upp. Glöden är vår vision och ledstjärna. I Arvika kommunkoncern jobbar idag cirka 2 700 kompetenta medarbetare. Välkommen du också! Beskrivning Solbergagymnasiet är en skola med ca 300 elever fördelade på fem program: Ekonomiprogrammet, Individuella programmet, Naturvetenskapliga programmet, Samhällsvetenskapliga programmet och Teknikprogrammet. Skolan är anrik och förenar tradition med nytänkande och har en hög andel behöriga och engagerade lärare. Hos oss är goda och nära relationer centrala och vi strävar efter att skapa en trygg och inkluderande miljö där varje elev kan känna sig sedd och uppmuntrad. Då skapar vi de bästa förutsättningarna för lärande och en möjlighet för eleven att nå sina mål och drömmar. Läsåret 2024-2025 startade vi Anpassad gymnasieskola, Individuella programmet, i nya lokaler på skolan. Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta på Anpassad gymnasieskola med socialt och pedagogiskt stöd, planering och undervisning för elever både individuellt och i grupp under skoldagen och på fritids, i samarbete med lärare och elevassistenter. Tillsammans med arbetslaget utformar ni verksamheten med eleven i fokus och skapar de allra bästa förutsättningar för våra elever. I arbetet ingår även att du genomför egenvård och stötta eleverna med sina ADL behov. Kvalifikationer Vi söker dig som har ett genuint intresse av att arbeta mot anpassad gymnasieskola. Du är utbildad undersköterska, har kunskap om IF, NPF och mer specifikt autism, har någon form av pedagogisk utbildning samt erfarenhet från anpassad grund- och gymnasieskola och/eller LSS. Arbetet förutsätter att du är trygg i din yrkesroll och kan arbeta självständigt och har god förmåga att se möjligheter i olika situationer och att tänka utanför boxen. Du är van att motivera och skapa lärande och lärmiljöer som präglas av inkludering, variation och interaktivitet. Du är flexibel, lyhörd, har en god pedagogisk insikt och förmåga att se och möta varje elev och utgå från det som fungerar. Som person har du ett bra bemötande, god samarbetsförmåga och intresse av att arbeta tillsammans i team med olika yrkeskategorier. Ditt förhållningssätt är relationellt och inriktat mot att arbeta hälsofrämjande och förebyggande. Du har ett inbjudande sätt, är lösningsfokuserad och skapar goda relationer till elever, vårdnadshavare och kollegor. Önskvärt att du har arbetat med Tecken som stöd (TAKK). Stor vikt läggs vid personlig lämplighet! Intervjuer och rekrytering sker löpande under annonseringsperioden. Övrigt Arvika kommunkoncern samarbetar med Varbi i rekryteringsärenden och det är också vårt rekryteringsverktyg för att hantera ansökningar samt ett led i att kvalitetssäkra vår rekryteringsprocess. Du söker jobbet genom länken i annonsen. Det är viktigt att du är noggrann när du fyller i din ansökan då den bedöms gentemot andra sökande. Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av säljbolag.
Vad roligt att du är intresserad av att jobba hos oss! Här i västra Värmland, bland vidsträckta sjöar och grönskande skogar, finns en stark glöd som sprider värme och lyser upp. Glöden är vår vision och ledstjärna. I Arvika kommunkoncern jobbar idag cirka 2 700 kompetenta medarbetare. Välkommen du också! Är du demenssjuksköterska med stort intresse för demensvård och som söker nya utmaningar? Då finns nu möjligheten att söka till tjänsten som demenssjuksköterska inom Vård och omsorg i Arvika kommun. Beskrivning Sjuksköterskeenheten består av cirka 50 medarbetare som arbetar tillsammans med övriga enheter och avdelningar inom Vård och Omsorg. Arvika kommun är den näst största kommunen i Värmland med omkring 26 000 invånare. Nu söker vi dig som är legitimerad distrikt/sjuksköterska som vill arbeta som demenssjuksköterska inom sjuksköterskeenheten i Arvika kommun. Organisationsförändring av demensteamet pågår för att få ett hållbart arbetssätt inom demensteamet. Här är dina erfarenheter extra värdefulla. Som demenssjuksköterska kommer du att arbeta i sjuksköterskeenheten med nära samarbete med sjuksköterskor i enheten och med anhörigstödjare i kommunen. Du kommer att vara med och utveckla demensvården i Arvika kommun och i uppbyggnad av ett demensteam. Som demenssjuksköterska kommer du bland annat att jobba aktivt med, medverka i utbildning och handledning av BPSD. Demenssjuksköterskan har en viktig roll i samarbete med enheter inom kommunen och även utanför kommungränserna. Utförlig kompetens och uppdragsbeskrivning kan ges ut vid intresse. Vi tror på balans mellan arbete och fritid. Därför jobbar du endast ett fåtal kvällar och en helg på ett sexveckorsschema. I enheten har vi även lätthelgschema vilket innebär att du jobbar ett visst antal röda dagar per år, med ett veckoarbetsmått på 39 tim/vecka. Vi försöker att anpassa schemat i den mån som det är möjligt utifrån både ditt och verksamhetens behov. Vi arbetar med mentorskap vilket innebär att du som nyanställd får en erfaren sjuksköterska som mentor för att du ska känna dig trygg i din roll på arbetsplatsen. Vi anser också att en god introduktion är viktig. Därför anpassar vi introduktionen beroende på din tidigare erfarenhet och erbjuder en anpassad introduktion. Arbetet innebär dagtid, kvälls- och helgarbete. https://www.youtube.com/watch?v=g9UoSZCXeoE Vi har flexibel arbetstid. I vår enhet finns hälsoinspiratörer som anordnar hälsofrämjande aktiviteter och Arvika kommun ger även bidrag till annan friskvård. Vi har också förmåner för fritidsstudier som ger dig möjlighet att studera på arbetstid till viss del. Kvalifikationer Leg. sjuksköterska, det är meriterande om du är utbildad demenssjuksköterska. Som person är du självgående, driven och flexibel med förmågan att samarbeta. Du behöver ha B körkort då verksamheterna finns på flera orter runt om i Arvika kommun. Varmt välkommen med din ansökan senast 30 november, urval sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan! Övrigt Arvika kommunkoncern samarbetar med Varbi i rekryteringsärenden och det är också vårt rekryteringsverktyg för att hantera ansökningar samt ett led i att kvalitetssäkra vår rekryteringsprocess. Du söker jobbet genom länken i annonsen. Det är viktigt att du är noggrann när du fyller i din ansökan då den bedöms gentemot andra sökande. Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av säljbolag.
Vill du göra skillnad i sommar? Vi söker sommarvikarier till vår ambulansstation i Arvika. Här får du chansen att arbeta i en stimulerande miljö, där varje dag bjuder på nya erfarenheter och där ditt arbete verkligen räknas. Ta chansen att utvecklas. Sök nu och bli en del av vårt team inför sommaren 2025! Din arbetsplats Ambulanssjukvården i Värmland är länsövergripande med ambulanser placerade på tolv orter. Vi är en lagom stor och sammanhållen sjukvårdsorganisation med korta beslutsvägar som gör att du kan se helheten och vara med och påverka. Inför sommaren 2025 söker vi nya medarbetare till ambulansstationen i Arvika. Sommarvikariat kan komma att övergå till fasta tjänster. Arbetsbeskrivning Ambulanssjukvården utmanas av det akuta omhändertagandet av sjuka och skadade i många olika miljöer. Genom att bedöma, hänvisa, vårda och transportera patienter, medverkar vi till att patienten får ett bra omhändertagande med rätt vård på rätt vårdnivå. Vårt mål är att alltid ha en trygg patient som vet nästa del i vårdkedjan. Tjänstgöring sker både dag och natt. Hälso- och sjukvård utgår från våra patienters behov och medarbetarnas kompetens. Vi vill driva hälso- och sjukvården framåt tillsammans med våra medarbetare. Vi arbetar för en god arbetsmiljö med stimulerande arbetsuppgifter och en individuellt anpassad inskolning. Alla nyanställda genomför en 7 veckors introduktions- och befattningsutbildning. Kvalifikationer Vi söker dig som är ambulanssjuksköterska eller legitimerad sjuksköterska med minst 1 års klinisk erfarenhet. Som person är du ansvarsfull och flexibel med en god samarbetsförmåga. B-körkort är ett krav, samt minst 3 års körvana. C1/C-körkort är meriterande. Innan eventuell anställning ska du genomföra arbetstester samt genomgå en godkänd hälsokontroll som sker i regionens regi. Region Värmland verkar för en drogfri arbetsmiljö och tillämpar obligatoriskt drogtest vid nyanställning av personal. Onsdagen den 11 december genomförs en heldag i Karlstad för intervju och arbetstester. Är du aktuell för tjänsten kommer du att kallas till dagen i ett separat mejl. Till denna dag är det önskvärt att du tar med intyg på att du kan simma 200 meter. Uppfyller du grundkraven och vill hospitera ett arbetspass är du välkommen att kontakta Jan Kihlstadius, 073-0691385. Om oss Region Värmland är till för att alla som bor här ska må bra och för att vår region ska vara attraktiv och konkurrenskraftig. Vi gör skillnad inom hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, regional utveckling och kultur och bildning. Vi möter människor i livets största stunder och i alla de där vardagsögonblicken där emellan. Vår vision är livskvalitet i världsklass. Vill du också jobba för alla i Värmland? Välkommen med din ansökan. Läs mer om att https://regionvarmland.se/regionvarmland/jobb-utbildning--forskning/jobba-med-oss/vara-formaner och följ oss på sociala medier. Övrigt I samband med eventuell anställning kan vi komma att be dig som sökande att lämna ett utdrag ur polisens belastningsregister. Inför anställning inom psykiatrisk vård, vård av funktionshindrade, vård av barn eller ungdomar gör arbetsgivaren en kontroll i polisens misstanke och belastningsregister. Ett utslag i detta register kan komma att påverka din möjlighet till anställning. Har du skyddad identitet och vill göra en ansökan ber vi dig att kontakta Rekryterings- och administrativa enheten HR via Regionens växel 010-831 50 00. Då får du hjälp att lämna in din ansökan utan att den hanteras i rekryteringsverktyget. Tänk på att endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Inför rekryteringsarbetet har Region Värmland tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Vill du göra skillnad i sommar? Vi söker sommarvikarier till vår ambulansstation i Arvika. Här får du chansen att arbeta i en stimulerande miljö, där varje dag bjuder på nya erfarenheter och där ditt arbete verkligen räknas. Ta chansen att utvecklas. Sök nu och bli en del av vårt team inför sommaren 2025! Din arbetsplats Ambulanssjukvården i Värmland är länsövergripande med ambulanser placerade på tolv orter. Vi är en lagom stor och sammanhållen sjukvårdsorganisation med korta beslutsvägar som gör att du kan se helheten och vara med och påverka. Inför sommaren 2025 söker vi nya medarbetare till ambulansstationen i Arvika. Sommarvikariat kan komma att övergå till fasta tjänster. Dina arbetsuppgifter Ambulanssjukvården utmanas av det akuta omhändertagandet av sjuka och skadade i många olika miljöer. Genom att bedöma, hänvisa, vårda och transportera patienter, medverkar vi till att patienten får ett bra omhändertagande med rätt vård på rätt vårdnivå. Vårt mål är att alltid ha en trygg patient som vet nästa del i vårdkedjan. Tjänstgöring sker både dag och natt. Hälso- och sjukvård utgår från våra patienters behov och medarbetarnas kompetens. Vi vill driva hälso- och sjukvården framåt tillsammans med våra medarbetare. Vi arbetar för en god arbetsmiljö med stimulerande arbetsuppgifter och en individuellt anpassad inskolning. Alla nyanställda genomför en 7 veckors introduktions- och befattningsutbildning. Dina kunskaper och kompetenser Vi söker dig som är utbildad ambulanssjukvårdare med prio 1 behörighet. Som person är du ansvarsfull och flexibel med en god samarbetsförmåga. B-körkort och C1/C-körkort är ett krav med minst 3 års körvana. Innan eventuell anställning ska du genomföra arbetstester samt genomgå en godkänd hälsokontroll som sker i regionens regi. Region Värmland verkar för en drogfri arbetsmiljö och tillämpar obligatoriskt drogtest vid nyanställning av personal. Uppfyller du grundkraven och vill hospitera ett arbetspass är du välkommen att kontakta Jan Kihlstadius, 073-0691385. Onsdagen den 11 december genomförs en heldag för intervju och arbetstester. Till denna dag är det önskvärt att du tar med intyg på att du kan simma 200 meter samt ett utdrag från belastningsregistret. Om oss Region Värmland är till för att alla som bor här ska må bra och för att vår region ska vara attraktiv och konkurrenskraftig. Vi gör skillnad inom hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, regional utveckling och kultur och bildning. Vi möter människor i livets största stunder och i alla de där vardagsögonblicken där emellan. Vår vision är livskvalitet i världsklass. Vill du också jobba för alla i Värmland? Välkommen med din ansökan. Läs mer om att https://regionvarmland.se/regionvarmland/jobb-utbildning--forskning/jobba-med-oss/vara-formaner och följ oss på sociala medier. Övrigt I samband med eventuell anställning kan vi komma att be dig som sökande att lämna ett utdrag ur polisens belastningsregister. Inför anställning inom psykiatrisk vård, vård av funktionshindrade, vård av barn eller ungdomar gör arbetsgivaren en kontroll i polisens misstanke och belastningsregister. Ett utslag i detta register kan komma att påverka din möjlighet till anställning. Har du skyddad identitet och vill göra en ansökan ber vi dig att kontakta Rekryterings- och administrativa enheten HR via Regionens växel 010-831 50 00. Då får du hjälp att lämna in din ansökan utan att den hanteras i rekryteringsverktyget. Tänk på att endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Inför rekryteringsarbetet har Region Värmland tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Vi söker Kock/köksbiträde till vår lunchrestaurang med start slutet av November 2024. Som kock hos oss kommer ditt arbete vara varierande med alla förekommande arbetsuppgifter i ett restaurangkök så som tillagning för lunch och catering. Du ska ha erfarenhet från att laga Svensk husmanskost. Vad bidrar du med till teamet? Du har utbildning inom restaurangskola eller likvärdig examen samt erfarenhet från varmkök på minst 2 år. Vi söker dig som är intresserad av matlagning och förespråkar ordning och struktur i ditt arbete, kan ta egna initiativ och samarbeta i ett team. Du bör vara väl insatt i livsmedelsverkets egenkontrollprogram. För att vara lämplig i rollen hos oss talar och skriver du flytande Svenska då beställningar görs både muntligen och skriftligen med våra leverantörer. Tjänsten är en tillsvidareanställning med schemalagd arbetstid dagtid måndag till lördag.
Vi söker dig som vill vara en del av utelivet i stan och arbeta i en rolig och positiv miljö. Du är utåtriktad och tycker om att arbeta direkt mot gästerna för att skapa en trevlig stämning. Vill du ha ett socialt utvecklande extrajobb där ingen kväll är den andra lik? Då har vi jobbet för dig. Cherry Spelglädje söker blivande dealers i Arvika. Vi erbjuder casino på barer, nattklubbar och restauranger runt om i hela Sverige. Att arbeta som dealer är ett väldigt spännande jobb som lämpar sig bra för dig som studerar, behöver ett arbete till eller helt enkelt vill ha väldigt roligt på jobbet. Ett arbete hos oss är flexibelt då Cherry Spelglädje bedriver casino runt om i hela Sverige från Kiruna till Ystad. Så du kan med fördel ta med dig jobbet om du flyttar till annan ort. Inga förkunskaper krävs eftersom vi kostnadsfritt utbildar våra egna medarbetare. Åldersgräns är 18 år. Vi erbjuder tjänster från minst fyra helgkvällar i månaden vilket motsvarar ca 20 timmar. Möjlighet att arbeta mer vardagar och helger utöver detta finns. Lönen varierar men hamnar på ca 150 - 250 kr i timmen beroende på resultatet och vilka timmar man jobbar. Känner du att detta är ett arbete som passar dig lämnar du enkelt din ansökan genom att klicka på “sök tjänsten” här nedan. Om du har frågor kan du vända dig till Jezzica Carlmark som är ansvarig i Arvika. Du når Jezzica på 0738-32 78 20 eller maila [email protected]. Kolla gärna in vår Instagram @cherryspelgladje Cherry Spelglädje AB erbjuder sen 1963 casino på nattklubbar, restauranger, lounger och krogar. Cherry är den största operatören i Sverige av Landbaserat Kommersiellt spel. Vi finns i hela Sverige, från Ystad i söder till Kiruna i norr och är uppdelat på tre regioner med kontor i Göteborg och Stockholm. Vidare är landet uppdelat i ett 40-tal distrikt och är totalt ca 600 anställda.
Vill du bli en del av en bransch med lång tradition och hög yrkesstolthet? Sotaren söker nu skorstensfejare och skorstenstekniker till deras kontor i Arvika och Filipstad. Om du har en passion för branschen eller önskar utbilda dig inom området, är detta en möjlighet för dig! Om dig Vi söker dig som trivs i möten med kunder och har förmågan att kommunicera på ett lättförståeligt sätt. Egenskaper som noggrannhet och ansvarsfullhet är högt värderade i ditt arbete. Du har förmågan att arbeta självständigt, samtidigt som du är en teamspelare som samarbetar med dina kollegor. Att vårda din utrustning och hålla dig uppdaterad med de senaste kunskaperna och arbetsmetoderna är en prioritering för dig. Dessutom spelar du en aktiv roll i att upprätthålla ordning och reda i gemensamma utrymmen och med gemensam utrustning. Om du redan har utbildning och erfarenhet som skorstensfejare eller skorstensfejartekniker och innehar ett B-körkort, så är denna roll perfekt för dig. För de som ännu inte har den direkta utbildningen erbjuder vi en lärlingsutbildning där du har möjlighet att arbeta samtidigt som du utbildar dig till skorstensfejare. För detta krävs en godkänd gymnasieutbildning med goda betyg i ämnena svenska, matematik, engelska och samhällskunskap.Om tjänsten Som skorstensfejare eller skorstensfejartekniker hos oss har du en avgörande roll i att förhindra bränder och främja effektiv eldning genom väl underhållna eldstäder. Din arbetsdag kan inkludera sotning av eldstäder, genomförande av brandskyddskontroller och besiktningar av både eldstäder och inkanaler. Du blir en viktig kunskapskälla och rådgivare, som delar insikter om bästa eldningsmetoder och optimal placering av nya eldstäder och rökkanaler. Utöver detta kommer du även att hantera administrativa uppgifter, såsom dokumentation av ditt arbete. Om Sotaren Sotaren är ett företag som erbjuder sotning, brandskyddskontroller, besiktningar och ventilationsrengöring. Deras tjänster bidrar till att förhindra bränder och skapa säkrare fastigheter, både i bostäder och kommersiella byggnader. Företaget är mest verksamma i Värmland och Dalsland menfinns representerade över stora delar av Sverige bland annat,Västra Götaland och Gävleborg. Sotaren fokuserar på hög servicekvalitet, energieffektivitet och miljövänliga lösningar, samtidigt som de expanderar till nya regioner. För mer information, besök: sotaren.seOm Processen Om du har några frågor om tjänsten eller processen är du välkommen att kontakta Johan Cederholm, 072 216 04 51, [email protected]. Tjänsten/tjänsterna är tillsvidareanställning/tillsvidareanställningar, Urval sker löpande med sista ansökningsdag 20 november. Placeringsort är i Arvika eller i Filipstad. Välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 70 jobb