Eco Clean Sverige AB jobb

Lediga jobb hos Eco Clean Sverige AB

Ekonomi- och administratonsansvarig till ett växande lokalvårdsföretag!

Eco Clean Sverige AB är ett snabbt växande företag inom lokalvårdsbranschen. Vi fokuserar på att utveckla vår högkvalitativa service och alltid leverera enligt vårt kundlöfte. Vi är dedikerade till att skapa en positiv arbetsmiljö för våra anställda och strävar efter att ständigt förbättra våra tjänster för att möta våra kunders behov. Position: Ekonomi- och Administrationsansvarig Plats: På plats, Kungsholmen Om Rollen: Som Ekonomi- och Administrationsansvarig hos oss kommer du att vara en nyckelperson för att hantera och övervaka företagets ekonomiska och administrativa processer. Du kommer att arbeta nära VD och backoffice för att säkerställa en effektiv och noggrann hantering av våra operativa och ekonomiska funktioner. Tjänsten passar dig som tycker om varierande arbetsuppgifter, med många bollar i luften och har en förmåga att effektivisera arbetssätt. Dina Arbetsuppgifter: Hantering av in- och utgående leverantörsfakturor samt kundfakturor. Ansvar för löneadministration och löpande kontroller samt årliga revideringar för ca 70-80 anställda. Projektledning för upphandlingar samt översyn av kontrakt och avtal med leverantörer. Stödja backoffice med mer komplicerade kundärenden och assistera VD med diverse administrativa uppgifter. Skapa och tydliggöra processer och arbetsbeskrivningar för arbetsledare. Utbilda arbetsledare i nya rutiner och processer. Hantera anställningsprocesser, inklusive skapande av anställningar i Tengella och framställning av anställningsavtal. Ge support i personal- och rekryteringsfrågor. Din Profil: Grundläggande eftergymnasial utbildning inom HR/Lön eller Ekonomi, eller motsvarande erfarenhet från liknande roller. 3-5 års erfarenhet som ekonomi- och administrationsansvarig. Erfarenhet av att hantera anställningar, löner och ekonomifrågor. Mycket goda kunskaper i Microsoft Office, särskilt Excel. Erfarenhet av att ha skapat processer, rutinbeskrivningar och instruktioner. Erfarenhet av att jobba i olika affärssystem och hög anpassningsförmåga. Vi jobbar med Fortnox och Tengella och ser gärna att du har arbetat med minst ett av dessa system. Personliga Egenskaper: Självgående och initiativtagande med en noggrann och driven inställning. Förmåga att trivas med att skapa och implementera rutiner och processer. Trygg i din yrkesroll och förmåga att arbeta både självständigt och som del av ett team. Anställningsform: Tillsvidareanställning, heltid. Vi tillämpar en 6-månaders provanställning. Tillträde enligt överenskommelse. Lön: Fast månadslön. Din ansökan: Skicka din ansökan bestående av CV samt en kort presentation av dig själv till [email protected] Sista ansökningsdag är 25/05. Urval sker löpande. Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team och arbeta tillsammans mot våra gemensamma mål!

25 april 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
Ekonomi-/löneadministratör till ett växande bolag!

Om Rollen: Som HR/Lön/Ekonomiadministratör kommer du att spela en avgörande roll i vår interna administration. Du kommer att ansvara för att skapa och underhålla administrativa processer, hantera löner samt hantera kund- och leverantörsreskontra. Huvudsakliga Arbetsuppgifter: Processer och rutiner: Skapa och tydliggöra processer och arbetsbeskrivningar för arbetsledare och andra medarbetare. Utbilda medarbetare i nya rutiner och processer. HR-administration: Hantera anställningsprocesser, inklusive skapande av anställningar i Tengella och framställning av anställningsavtal. Ge support i personal- och rekryteringsfrågor. Lön: Aktivt hantera och stödja lönefrågor, samt schemaläggning av personal via Tengella. Ekonomi: Hantera kund- och leverantörsreskontra, personalstatistik, och ekonomiska analyser, särskilt gällande lönsamhet och personalekonomiska faktorer. Kundkontakt: Kundkontakt via e-post och telefon, du förväntas kunna stötta back office vid behov. Stöttning av försäljningsavdelningen med framställande av offerter, avrop och avtal. Kravprofil: Grundläggande eftergymnasial utbildning inom HR/Lön eller Ekonomi, eller motsvarande erfarenhet från liknande roller. +3 års erfarenhet som administratör, gärna från städ- eller service/hotellbranschen. Erfarenhet av att hantera anställningar, löner och ekonomifrågor. Mycket goda kunskaper i Microsoft Office, särskilt Excel. Erfarenhet av att ha skapat processer, rutinbeskrivningar och instruktioner. Erfarenhet av arbete med Fortnox. Meriterande: Erfarenhet av arbete med Tengella. Förståelse för städ- och/eller servicebranschen. Personliga Egenskaper: Självgående och initiativtagande med en noggrann och driven inställning. Förmåga att trivas med att skapa och implementera rutiner och processer. Trygg i din yrkesroll och förmåga att arbeta både självständigt och som del av ett team. Vi Erbjuder: En dynamisk arbetsmiljö med stora möjligheter till personlig och professionell utveckling. Konkurrenskraftiga anställningsvillkor och förmåner. Ansökan: Skicka din ansökan bestående av CV och ett personligt brev till [email protected]. Ange "Ekonomi/ löneadministratör" i ämnesraden. Sista ansökningsdag är 22/05-24. Vi ser fram emot din ansökan via e-post och möjligheten att välkomna dig i vårt team!

22 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024