K2C In Sweden AB jobb

Lediga jobb hos K2C In Sweden AB

Norsktalande Kundtjänstmedarbetare

Driver du av en fornøyd kunde og ønsker å bidra til en enkel og effektiv kundeopplevelse? Da har vi kanskje rollen for deg! Om jobben: Arbeidsoppgavene vil bestå av å møte kunder og deres ønsker primært via telefon, men også via e-post. Spørsmålene kan variere fra leveransespørsmål, returspørsmål til komplekse spørsmål som reklamasjoner og å kunne ta beslutninger basert på gjeldende informasjon. For denne stillingen vil man jobbe for en av våre kunder i deres system mot deres kunder. Om deg: Har du tidligere erfaring med kundeservice, så er det meritterende. Har du også jobbet med service via telefon der leveranse-, retur- og reklamasjonshåndtering har vært inkludert, så er det meritterende! Vi ser gjerne at man har grunnleggende kunnskap om hvordan netthandel fungerer. Man vil få opplæring internt i systemene som brukes, samt samtalestyring og rutiner for de spørsmålene man skal besvare. Det er meritterende hvis man har forretningsforståelse og kan se et scenario fra ulike perspektiver. Arbeidserfaring: Tidligere erfaring med kundeservicearbeid ser vi på som meritterende, men det er ikke et krav. God evne til å uttrykke deg både muntlig og skriftlig på norsk uten hinder! God datakyndighet. Om oss: K2C in Sweden AB er et ekspansivt vekstfirma innen Contact Center-bransjen som kjennetegnes av teknisk innovasjon og en unik følelse for service i alle dens former. Våre samarbeidspartnere er hovedsakelig kjente merkevarer innen ulike bransjer som detaljhandel, reiseliv, bygg og helse m.m. Vi tilbyr et bredt utvalg av skreddersydde løsninger innen førsteklasses kundeservice, ulike tekniske plattformer, lederopplæring og foredrag samt ulike konsulent- og utleietjenester. Med vårt skandinaviske hovedkontor i Helsingborg har K2C over 50 års erfaring innen bransjen der vi håndterer over 1,5 millioner kundeinteraksjoner årlig. Les mer på www.K2C.se Denne rekrutteringen skjer kontinuerlig, og grupper skal tilsettes i mai. Hvis man kan begynne allerede nå, ser vi positivt på dette. For videre spørsmål, kontakt rekrutterer på [email protected]

7 maj 2024
Sista ansökan:
31 juli 2024
Kundtjänstmedarbetare

Drivs du av en nöjd kund och vill bidra till en enkel och effektiv kundresa? Då har vi kanske rollen för dig! Om arbetet: arbetsuppgifterna kommer bestå av att bemöta kunder och deras önskemål primärt via telefon men även via Mail. Frågorna kan variera i form av leveransfrågor, returfrågor men även komplexa frågor som reklamationer och kunna ta beslut utifrån aktuell information man har. Just för denna tjänsten kommer man sitta och arbeta för en av våra kunder i deras system mot deras kunder men man kan även framöver få jobba mot andra företag och andra uppdragsgivare. Om dig: Har du jobbat med kundservice tidigare så är det meriterande. Har du även jobbat med service via telefon där leveransfrågor, returhantering och reklamationshantering ingått så är det meriterande! Vi ser gärna att man har en förkunskap om hur e-handel fungerar i stora drag. Man kommer få utbildning internt i systemen som används samt samtalsstyrning och respektive rutiner för just de frågorna man kommer besvara. Det är meriterande om man har ett affärsmannaskap och kan se ett scenario från olika perpektiv Arbetslivserfarenhet Tidigare erfarenhet av kundservicearbete ser vi som meriterande men är inget krav God förmåga att uttrycka dig i både det svenska språket både i tal och skrift obehindrat! God datorvana. Om oss K2C in Sweden AB är ett expansivt tillväxtbolag inom Contact Center-branschen som präglas av teknisk innovation och en unik känsla för service i alla dess olika former. Våra samarbetspartners är i huvudsak välkända varumärken inom olika branscher såsom detaljhandel, resebranschen, byggbranschen och hälsobranschen m.fl. Vi erbjuder ett brett utbud av kundanpassade lösningar inom högklassig kundservice, olika tekniska plattformar, ledarskapsutbildningar och föreläsningar samt olika konsult och uthyrningstjänster. Med vårt skandinavisktalande huvudkontor i Helsingborg har K2C över 50års erfarenhet inom branchen där vi hanterar över 1,5 miljoner antal kundkontakter om året. Läs mer på www.K2C.se

17 april 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Kundtjänstmedarbetare

Drivs du av en nöjd kund och vill bidra till en enkel och effektiv kundresa? Då har vi kanske rollen för dig! Om arbetet: arbetsuppgifterna kommer bestå av att bemöta kunder och deras önskemål primärt via telefon men även via Mail. Frågorna kan variera i form av leveransfrågor, returfrågor men även komplexa frågor som reklamationer och kunna ta beslut utifrån aktuell information man har. Just för denna tjänsten kommer man sitta och arbeta för en av våra kunder i deras system mot deras kunder. Om dig: Har du jobbat med kundservice tidigare så är det meriterande. Har du även jobbat med service via telefon där leveransfrågor, returhantering och reklamationshantering ingått så är det meriterande! Vi ser gärna att man har en förkunskap om hur e-handel fungerar i stora drag. Man kommer få utbildning internt i systemen som används samt samtalsstyrning och respektive rutiner för just de frågorna man kommer besvara. Det är meriterande om man har ett affärsmannaskap och kan se ett scenario från olika perpektiv Arbetslivserfarenhet Tidigare erfarenhet av kundservicearbete ser vi som meriterande men är inget krav God förmåga att uttrycka dig i både det svenska språket både i tal och skrift obehindrat! God datorvana. Om oss K2C in Sweden AB är ett expansivt tillväxtbolag inom Contact Center-branschen som präglas av teknisk innovation och en unik känsla för service i alla dess olika former. Våra samarbetspartners är i huvudsak välkända varumärken inom olika branscher såsom detaljhandel, resebranschen, byggbranschen och hälsobranschen m.fl. Vi erbjuder ett brett utbud av kundanpassade lösningar inom högklassig kundservice, olika tekniska plattformar, ledarskapsutbildningar och föreläsningar samt olika konsult och uthyrningstjänster. Med vårt skandinavisktalande huvudkontor i Helsingborg har K2C över 50års erfarenhet inom branchen där vi hanterar över 1,5 miljoner antal kundkontakter om året. Läs mer på www.K2C.se Denna rekrytering sker löpande och grupper skall tillsättas i April med start 22/4 och Maj (Ej planerat startdatum) i samband med interna utbildningar. För vidare frågor kontkata rekryterare på [email protected]

10 april 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Kundtjäsntmedarbetare sommarjobb

Är du en engagerad och serviceinriktad person som letar efter ett meningsfullt sommarjobb? Då kan du vara precis den vi letar efter! Vi söker nu en kundtjänstmedarbetare för att förstärka vårt team under sommarsäsongen när vår ordinarie personal går på semester. K2C är ett expansivt tillväxtbolag där det är av vikt att du trivs i en dynamisk miljö med ett högt tempo. Du som person är flexibel, lösningsorienterad och har en hög känsla för service, du lägger stor vikt på värdet av kundnöjdhet där du hellre skapar relationer istället för diskussioner. Arbetslivserfarenhet Tidigare erfarenhet av kundservicearbete ser vi som meriterande men är inget krav God förmåga att uttrycka dig i både det svenska språket i både tal och skrift God datorvana. Som kundtjänstmedarbetare kommer du att vara det första ansiktet utåt för våra kunder. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att inkludera: Besvara inkommande samtal, e-post och chatt för att ge kunderna professionell och högklassig service. Hantera och lösa kundärenden och frågor på ett effektivt sätt. Ge produktinformation och vägledning till kunder. Samarbeta med andra avdelningar för att säkerställa en sömlös kundupplevelse. Viktigt: Vi förväntar oss att du inte har planerade semesterperioder under anställningstiden för att säkerställa kontinuitet och tillgänglighet. För att trivas hos oss ska du tycka om att samarbeta, kunna arbeta efter uppsatta mål och KPI:er och dela med dig av kunskap och erfarenheter. Vidare har du lätt för att skapa nya relationer och låter gärna din goda energi smitta av sig på både kunder och kollegor. Vi verkar i en branch som som ständigt utvecklas, det kräver att du som person är anpassningsbar, självständig och har ett positivt förhållningssätt till förändringar och nya arbetssätt. Tjänsten innebär mycket kommunikation, det är därför av vikt att du kan uttrycka dig tydligt och enkelt på svenska i tal och skrift. Du är lösningsorienterad, självgående och snabblärd. Du inger förtroende samt är ansvarstagande och professionell i dina kundmöte. Det är av stor vikt att du har en god inställning och ett gott förhållningssätt till din omgivning. Om oss K2C in Sweden AB är ett expansivt tillväxtbolag inom Contact Center-branschen som präglas av teknisk innovation och en unik känsla för service i alla dess olika former. Våra samarbetspartners är i huvudsak välkända varumärken inom olika branscher såsom detaljhandel, resebranschen, byggbranschen och hälsobranschen m.fl. Vi erbjuder ett brett utbud av kundanpassade lösningar inom högklassig kundservice, olika tekniska plattformar, ledarskapsutbildningar och föreläsningar samt olika konsult och uthyrningstjänster. Med våra skandinavisktalande kontor i Göteborg och huvudkontor i Helsingborg har K2C över 50års erfarenhet inom branchen där vi hanterar över 1,5 miljoner antal kundkontakter om året. Läs mer på www.K2C.se

28 mars 2024
Sista ansökan:
27 maj 2024