Awilja Management AB jobb

Lediga jobb hos Awilja Management AB

Awilja Management AB söker personlig assistent
Awilja Management AB
Personliga assistenter

Awilja Management AB anordnar personlig assistent främst i Värmland och Dalsland men även i övriga delar av Sverige. Vi har idag kontor i Årjäng och Säffle. 16-årig kille som bor i centrala Arvika söker personlig assistent. Du som söker ska vara pigg och alert och tycka om att vara ute och promenera i alla slags väder. Egenskaper som är meriterande är: social, positiv, flexibel och påhittig. Du ska kunna arbeta dagar, kvällar och helger. Krav på god svenska i tal och skrift. Om du känner att detta skulle vara ett arbete för dig så maila en ansökan med CV och personligt brev. Arbetsplats: Arvika

7 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Administratör/Planerare Personlig assistent
Awilja Management AB
Löne- och personaladministratörer

Awilja Management AB anordnar personlig assistans både för barn och vuxna . Vi har hela Sverige som vårt arbetsområde. Vi växer och behöver nu utöka vårt team med en administratör/Planerare i verksamheten. Vill du ha en roll där ingen dag är den andra lik? Som administratör hos oss kommer du ha koll på scheman, rekryteringar vid sjukdom , ledigheter, semesterplanering, personal och kunder. Arbetsuppgifter: Planering av sjukfrånvaro och ledigheter. Semesterplanering . Daglig dokumentation i systemet. Besöka kunder och arbetsgrupper.. Schemaläggning i aiai. Distribution av förbrukningsmaterial ut till kund. På sikt delta i anställningsintervjuer av personliga assistenter. För att passa för tjänsten bör du ha sinne för ordning och reda vara kommunikativ, ha ett professionellt förhållningssätt samt ha en god samarbetsförmåga såväl som du kan arbeta självständigt utifrån givna arbetsuppgifter. Arbetet ställer höga krav på flexibilitet , ett bra bemötande, se allas lika värde, förmåga att hålla många bollar i luften och samtidigt ha förmåga att kommunicera. Du ska också kunna samarbete med olika professioner vi kommer i kontakt med i verksamheten. Tjänsten är 75 % med ev utökning. Arbetstid 07.30-14,00 inklusive 30 min lunchrast. Måndag-Fredag. Administrativ utbildning eller erfarenhet från liknande administrativa arbetsuppgifter inom personlig assistans är meriterande. Du förväntas bidra till god arbetsmiljö i verksamheten samt verksamhetens kvalité och utveckling. Du ska vara bekväm i att använda olika digitala program, kunna hantera stress och trivas med att ha många kontakter. I det dagliga arbetet krävs att du kan strukturera arbetet och hantera olika arbetsuppgifter parallellt samt prioritera bland dessa. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper och lämplighet vid rekryteringen Du ska ha god kunskap i och kunna behärska det svenska språket i tal och skrift. Bil och körkort är ett krav.

15 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Lokalvårdare Hemservice

Awilja management AB personlig assistans och hemservice söker personal till hemservice. Vi söker dig som har vana från städ hos både privatpersoner samt företag. Du som söker ska vara noggrann i ditt arbete, ha ett bra bemötande samt vara flexibel, kunskap och erfarenhet inom lokalvård, både i hemmet hos privatpersoner samt företag är meriterande. Du kommer arbete som timanställd vid behov med början omgående eller efter överenskommelse Vi tillämpar provanställning Vi utgår från kontoret som ligger på Brännarevägen 2 Årjäng Krav på god svenska i tal och skrift. Krav på körkort och egen bil

38 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025