Är du en ambitiös och målfokuserad person som brinner för att skapa kundrelationer och driva försäljning framåt? Vi söker nu en junior säljare till vår kund i Skellefteå. Vår kund är en marknadsledande aktör inom sin bransch och vill nu bygga upp en starkare säljnärvaro i norra Sverige. Tjänsten är deltid ca 3 dagar i veckan och du utgår hemifrån. Du kommer främst att sälja på norra Sverige och fokusera på städerna Skellefteå, Umeå och Luleå. Resor kommer att förekomma. Primära ansvarsområden Aktivt prospektera och bearbeta nya kundsegment inom regionen. Genomföra fysiska och digitala möten med potentiella och existerande kunder. Analysera kundens behov för att leverera skräddarsydda lösningar. Erbjuda och lämna konkurrenskraftiga offerter. Delta i utvecklings- och uppföljningsmöten för att säkerställa kundnöjdhet. Kvalifikationer Erfarenhet av försäljning eller kundservice är meriterande. Du får gärna vara i början av din säljkarriär. Starkt kommunikations- och presentationsförmåga på både svenska och engelska. Möjlighet att bygga och upprätthålla relationer med kunder. Resultatdriven och lösningsorienterad med en positiv attityd. Körkort B är ett krav. Personliga egenskaper Vi söker dig som är en självgående och resultatorienterad individ med en god känsla för service. Du är flexibel och kan snabbt anpassa dig till förändringar, och du trivs med att arbeta både självständigt och i samarbete med kollegor. Mer om tjänsten Tillsättning: Omgående eller enligt överenskommelse. Omfattning: Deltid 3 dagar i veckan med möjlighet till flexibla arbetstider. Placering: Skellefteå, där du utgår hemifrån Vi erbjuder konkurrenskraftig lön + provision samt möjligheter till personlig och professionell utveckling. Uppdraget är ett ”hyrköpsuppdrag” och du kommer att bli anställd hos oss på Andara de första 6 månaderna och därefter övergår anställningen till vår kund om båda parter så önskar. Andara Group ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, vänligen kontakta vår rekryteringsansvariga på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!
Vi söker nu en erfaren och noggrann Redovisningsekonom till vårt team i Haninge. Om du har en passion för ekonomi och är van med mycket manuellt arbete i redovisning samt har ett öga för detaljer, kan denna tjänst vara något för dig! Om rollenSom redovisningsekonom kommer du att spela en nyckelroll i vår ekonomiavdelning, där du säkerställer korrekt finansiell rapportering och bidrar till att förbättra våra ekonomiska processer. Du kommer att arbeta i en dynamisk miljö och ha ett nära samarbete med kollegor och externa partners. Huvudsakliga arbetsuppgifter Ansvara för löpande bokföring och avstämningar med mycket manuell handpåläggning. Upprättande av månads- och årsbokslut Hantera moms- och skattedeklarationer Bistå i budget- och prognosarbete Analysera finansiella resultat och nyckeltal Säkerställa regelefterlevnad och intern kontroll Kvalifikationer och personliga egenskaper Kandidatexamen inom ekonomi eller motsvarande arbetslivserfarenhet Flytande i affärsengelska Minst 3-5 års erfarenhet av arbete som redovisningsekonom Goda kunskaper i aktuella ekonomisystem och Excel Stark analytisk förmåga och uppmärksamhet på detaljer God förmåga att kommunicera på svenska och engelska, både i tal och skrift Noggrann, lösningsorienterad och van att arbeta både självständigt och i team Anställningsform: Direktrekrytering Start: Omgående Omfattning: Heltid Kontakt och ansökan För frågor om tjänsten, vänligen kontakta vår konsultchef Ellinore Pereira på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!
Maskinoperatör till Spiralspecialisten i Tyresö Just nu söker vi en maskinoperatör till vår kund Spiralspecialisten i Tyresö. Tjänsten som maskinoperatör innefattar planering, programmering och handhavande av fjäderlindningsmaskiner. Som maskinoperatör arbetar du självständigt med de olika momenten i produktionen. Tillverkningen på Spiralspecialisten är ett precisionsarbete med höga krav på exakthet och noggrannhet. I rollen ingår även daglig drift och underhåll av maskiner. Kvalifikationer och personliga egenskaper Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du kan läsa och förstå ritningar och har gärna en verkstadsteknisk utbildning eller motsvarande. Det är en merit om du har erfarenhet av fjäderlindningsmaskiner men inget krav. Som person är du strukturerad, noggrann, kvalitetsmedveten, stresstålig, lösningsorienterad samt har en vilja att lära dig nya saker. Du har ett stort engagemang och driv i ditt arbete och har lätt för att samarbeta i team likväl som att arbeta självständigt. Goda kunskaper i svenska i tal och skrift är ett krav. Meriterande Kunskap inom mätteknik Kunskaper i engelska Truckkort Tekniskt utbildning/erfarenhet Mer om Spiralspecialisten Spiralspecialisten AB ingår i Lesjöfors AB och har sin verksamhet i Tyresö. Här tillverkas drag- vrid- och tryckfjädrar samt vågfjädrar, bladfjädrar och tråddetaljer. Verksamhet bygger på engagemang, lagarbete och strävan efter att ständigt förbättras och hitta nya lösningar för att tillgodose kundens behov. Organisationsstrukturen är platt med korta beslutsvägar och nära till företagsledningen. Lesjöfors AB är en av Europas ledande leverantörer av fjädrar, gasfjädrar och stansade banddetaljer med internationellt välkända kunder. Sortimentet har en unik räckvidd, där ett av marknadens största utbud av standardfjädrar kombineras med högteknologiska, kundanpassade lösningar. Lesjöfors ägs av det börsnoterade bolaget Beijer Alma. Villkor Startdatum: Omgående alt enligt överenskommelse Placeringsort: Tyresö Arbetstider: Dagtid och korta fredagar, då du slutar kl 14. Omfattning: Heltid Andara Group ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Ellen Ploman-Wolinder på [email protected]. Urval kommer att ske löpande. Varmt välkommen med din ansökan!
Tillsammans med Svensk Ventilationsservice i Hammarby Sjöstad söker vi en gruppledare till avdelningen Teknik och konsult. Svensk Ventilationsservice bidrar till ett bättre och mer hållbart samhälle genom att med kunskap och kompetens långsiktigt ta hand om, anpassa och utveckla befintliga fastigheter. Svensk Ventilationsservice i tar ansvar för alla led i projektet, från projektering till implementation och slutligen service och underhåll under lösningens livstid. Resultatet av arbetet är en förbättrad inomhusmiljö och hållbarare fastigheter. Verksamheten växer kontinuerligt och denna tjänst är ny på företaget. Vi hoppas att du vill vara med på denna spännande tillväxtresa. Dina framtida arbetsuppgifter Som gruppledare på avdelningen Teknik och konsult kommer du att arbeta med daglig planering av verksamheten samt försäljning av tjänster, huvudsakligen inom injustering, OVK och utredningar. I praktiken innebär det att leda och planera arbetet för en grupp tekniker (idag 4-5 personer) samt ta fram anbud och sälja uppdrag internt och externt. Avdelningen ansvarar för att designa nya tekniska ventilationslösningar, utreda och analysera kundproblem samt injustera och besiktiga ventilationssystem. Uppdragen innefattar ofta unika lösningar främst inom ROT-projekt av både bostadsfastigheter och kommersiella fastigheter så som kontor och butiker. Exempel på arbetsuppgifter är: Planera arbetet för avdelningens tekniker på både kort och lång sikt. Rådgivning mot externa och interna kunder. Ansvara för mindre projekt och utredningar. För att lyckas i rollen tror vi att du har: En god kunskap och förståelse för ventilationssystem ur ett helhetsperspektiv, från enskilda komponenter till hela system. Flera års arbetslivserfarenhet från ventilationsbranschen. Ett stort intresse av människor. Följande erfarenheter är meriterande Ledarerfarenhet och erfarenhet av att planera och styra operativt arbete i en grupp. Historik från konsultverksamhet. Arbetserfarenhet från injustering, luftflödesmätning och/eller besiktning av ventilationssystem (OVK). Vem är du? Har du tröttnat på ändlösa möten utan fokus? Som gruppledare hos SVAB är du spindeln i nätet och är med där det händer, med ena örat mot kunderna och det andra mot teknikerna är dina dagliga beslut avgörande för företagets framgång. Du trivs bra på kontoret men åker gärna på kundbesök när tillfälle ges. Vi söker dig som har starkt driv och är handlingskraftig. Du är självgående och affärsmässig samt har en god förmåga och intresse av att se saker ur ett helhetsperspektiv. Du är strukturerad, lösningsorienterad och har en god kommunikationsförmåga. Rollen innebär många kundrelationer både internt och externt och det är därav viktigt att du är bra på att bygga upp och underhålla goda relationer. Du drivs av att analysera, utveckla och effektivisera arbetet. Slutligen söker vi dig som är starkt engagerad både i gruppens och företagets utveckling och har förmåga att bidra till att dina medarbetare trivs och är motiverade och att företaget fortsätter att växa. Att jobba på Svensk Ventilationsservice Svensk Ventilationsservice är ett företag som värdesätter ett öppet arbetsklimat, gott samarbete och som premierar goda prestationer. Det finns stort utrymme för engagemang och initiativ i ett framtidsinriktat företag med trevliga kollegor. Håller du dessutom med om att en positiv attityd i vardagen skapar arbetsglädje både för egen del och andra kommer du att trivas hos Svensk Ventilationsservice. I denna tjänst som teamledare blir du en del av avdelningen Teknik och konsult som är ett av Svensk Ventilationsservice tre affärsområden. Mer om tjänsten Direktrekrytering med bra förmåner och förmånsbil Tillsättning: omgående Omfattning: heltid Placering: trivsamt och trevligt kontor i Hammarby Sjöstad Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd [email protected]. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande. Varmt välkommen med din ansökan!
Tillsammans med Svensk Ventilationsservice i Hammarby Sjöstad söker vi en gruppledare till avdelningen Teknik och konsult. Svensk Ventilationsservice bidrar till ett bättre och mer hållbart samhälle genom att med kunskap och kompetens långsiktigt ta hand om, anpassa och utveckla befintliga fastigheter. Svensk Ventilationsservice i tar ansvar för alla led i projektet, från projektering till implementation och slutligen service och underhåll under lösningens livstid. Resultatet av arbetet är en förbättrad inomhusmiljö och hållbarare fastigheter. Verksamheten växer kontinuerligt och denna tjänst är ny på företaget. Vi hoppas att du vill vara med på denna spännande tillväxtresa. Dina framtida arbetsuppgifter Som gruppledare på avdelningen Teknik och konsult kommer du att arbeta med daglig planering av verksamheten samt försäljning av tjänster, huvudsakligen inom injustering, OVK och utredningar. I praktiken innebär det att leda och planera arbetet för en grupp tekniker (idag 4-5 personer) samt ta fram anbud och sälja uppdrag internt och externt. Avdelningen ansvarar för att designa nya tekniska ventilationslösningar, utreda och analysera kundproblem samt injustera och besiktiga ventilationssystem. Uppdragen innefattar ofta unika lösningar främst inom ROT-projekt av både bostadsfastigheter och kommersiella fastigheter så som kontor och butiker. Exempel på arbetsuppgifter är: Planera arbetet för avdelningens tekniker på både kort och lång sikt. Rådgivning mot externa och interna kunder. Ansvara för mindre projekt och utredningar. För att lyckas i rollen tror vi att du har: En god kunskap och förståelse för ventilationssystem ur ett helhetsperspektiv, från enskilda komponenter till hela system. Flera års arbetslivserfarenhet från ventilationsbranschen. Ett stort intresse av människor. Följande erfarenheter är meriterande Ledarerfarenhet och erfarenhet av att planera och styra operativt arbete i en grupp. Historik från konsultverksamhet. Arbetserfarenhet från injustering, luftflödesmätning och/eller besiktning av ventilationssystem (OVK). Vem är du? Har du tröttnat på ändlösa möten utan fokus? Som gruppledare hos SVAB är du spindeln i nätet och är med där det händer, med ena örat mot kunderna och det andra mot teknikerna är dina dagliga beslut avgörande för företagets framgång. Du trivs bra på kontoret men åker gärna på kundbesök när tillfälle ges. Vi söker dig som har starkt driv och är handlingskraftig. Du är självgående och affärsmässig samt har en god förmåga och intresse av att se saker ur ett helhetsperspektiv. Du är strukturerad, lösningsorienterad och har en god kommunikationsförmåga. Rollen innebär många kundrelationer både internt och externt och det är därav viktigt att du är bra på att bygga upp och underhålla goda relationer. Du drivs av att analysera, utveckla och effektivisera arbetet. Slutligen söker vi dig som är starkt engagerad både i gruppens och företagets utveckling och har förmåga att bidra till att dina medarbetare trivs och är motiverade och att företaget fortsätter att växa. Att jobba på Svensk Ventilationsservice Svensk Ventilationsservice är ett företag som värdesätter ett öppet arbetsklimat, gott samarbete och som premierar goda prestationer. Det finns stort utrymme för engagemang och initiativ i ett framtidsinriktat företag med trevliga kollegor. Håller du dessutom med om att en positiv attityd i vardagen skapar arbetsglädje både för egen del och andra kommer du att trivas hos Svensk Ventilationsservice. I denna tjänst som teamledare blir du en del av avdelningen Teknik och konsult som är ett av Svensk Ventilationsservice tre affärsområden. Mer om tjänsten Direktrekrytering med bra förmåner och förmånsbil Tillsättning: omgående Omfattning: heltid Placering: trivsamt och trevligt kontor i Hammarby Sjöstad Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd [email protected]. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande. Varmt välkommen med din ansökan!
Vi söker en konsult omgående till Stockholm city som kan stödja vår kund under sin tillväxtresa. I första hand innebär uppdraget att hantera det dagliga arbetet med leverantörsreskontra för både Sverige och Danmark, samt bokföra banktransaktioner för de svenska bolagen. På sikt ser vi gärna att personen bidrar till att effektivisera vår kunds arbetsprocesser. Som ekonom kommer du att arbeta nära CFO samt övriga kollegor som ansvarar för redovisningen i Sverige. Ekonomiavdelningen består för närvarande av 7 personer och du kommer även att ha ett nära samarbete med externa redovisningsbyråer som hanterar faktureringen för dotterbolagen i Danmark, Finland, USA och Tyskland. Huvudsakliga arbetsuppgifter · Ansvara för kontering av leverantörsfakturor i Rillion One. · Utreda avvisade leverantörsfakturor och erhållna betalningspåminnelser. · Ansvara för påminnelse om attest av leverantörsfakturor. · Ansvara för hantering av företagskort. · Ansvara för bokning av återrapportering av betalfiler samt löpande bokföring bank. · Underhåll av leverantörsreskontran och leverantörsuppgifter. · Vid månads- och årsbokslut ansvara för avstämning och dokumentation av balansposter. · Vara behjälplig vid avstämning av övriga balansposter vid månads- och årsbokslut samt upprättande av likviditetsprognoser. · Effektivisera flödet för att skapa smidigare processer. Kvalifikationer och färdigheter · Gymnasial utbildning. Eftergymnasial utbildning inriktning ekonomi. · Flera års erfarenhet av arbete med leverantörsreskontra och bokföring av bank. · God datorvana och systemintresse, särskilt kunskaper i/vana av Excel och önskvärt i Visma Net/ Visma PM. · Utrycka sig väl i tal och skrift, även på engelska. · Social kompetens och hög servicemedvetenhet. Anställningsform: Konsultuppdrag på 3 månader med god möjlighet till förlängning. Start: Omgående. Omfattning: Heltid. Kontakt och ansökan För frågor om tjänsten, vänligen kontakta vår konsultchef Ellinore Pereira på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!
Just nu söker vi en kundorienterad och kommunikativ kundservicemedarbetare till GarBo. GarBo är Nordens ledande leverantör av byggrelaterade försäkringar och tjänster. Sedan över 30 år erbjuder GarBo försäkringar, besiktningar och specialisttjänster inom bygg- och anläggningsbranschen. Tillsammans bidrar det till ökad kunskap, en tryggare byggprocess och minskad ekonomisk risk. GarBo behöver förstärka sin kundservice med ytterligare resurser och letar efter dig som brinner för service, är lösningsorienterad och hjälpsam. Om rollen I rollen som kundservicemedarbetare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara att ta emot inkommande ärenden via telefon och e-post. I din roll ingår även all förekommande administration förknippad med försäkringar och de ärenden som kommer in. Du kommer att hantera ärenden från både privatpersoner och företagskunder. Du kommer att ingå i ett mindre kundserviceteam och ni är alla dagligen inloggade på mail och telefon för att ge den absolut bästa servicen och skapa nöjda kunder. Tjänsten är placerad i trevliga lokaler i Mood gallerian centralt i Stockholm. Dina arbetstider kommer vara måndag-fredag kl. 8:00-16:30. Din profil Du bör ha en gymnasieexamen och några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom kundservice. Det är mycket meriterande med erfarenhet från försäkring eller bank- och finansbranschen. Du bör vidare vara en van datoranvändare. Då arbetet innebär dagliga kundkontakter är det ett krav att du är kommunikativ och har mycket goda kunskaper i både svenska och engelska. För att lyckas i rollen som kundservicemedarbetare söker vi dig som brinner för att hjälpa kunder och som alltid strävar mot högsta möjliga kundnöjdhet. Vi tror att tjänsten passar dig som är lösningsorienterad, strukturerad och ansvarsfull. Vi ser gärna att du är initiativtagande, nyfiken och intresserad samt att du har ett driv av att lära dig nya saker. För att trivas på GarBo är du empatisk, kommunikativ och drivs av att erbjuda enastående service till dina kunder. Du får energi av att göra kunderna nöjda och tar gärna initiativet i samtalet. Vidare är det viktigt att du är en lojal och en god lagspelare som bidrar till att skapa ett bra arbetsklimat. Mer om tjänsten: 6 månaders konsultuppdraguppdrag med goda möjligheter till förlängning Tillsättning: Omgående Omfattning: Heltid, 37,5 timmes arbetsvecka Placering: Centralt i Stockholm, Norrlandsgatan 15 Vid frågor, kontakta vår konsultchef Ellinore Pereira på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!
Vi söker en noggrann och engagerad ekonomiassistent för ett spännande konsultuppdrag i hjärtat av Stockholm. Är du en teamorienterad person med en stark ekonomisk bakgrund? Då kan detta vara möjligheten för dig! Om rollenSom ekonomiassistent kommer du vara en integrerad del av vårt ekonomiteam. Du kommer att hantera dagliga administrativa uppgifter och spela en viktig roll i att stödja vår kunds ekonomiska processer. Uppdraget erbjuder goda möjligheter till professionell utveckling och lärande. Ansvarsområden och arbetsuppgifter Hantera kund- och leverantörsreskontra Sköta in- och utbetalningar Utföra fakturering och hantera påminnelser och inkasso Löpande bokföring och diverse ekonomiadministration Assistera vid månads- och årsbokslut Kvalifikationer och personliga egenskaper Utbildning inom ekonomi eller motsvarande arbetslivserfarenhet Erfarenhet av fakturahantering och reskontra God erfarenhet at Visma net ( ett krav för rollen ) Goda kunskaper i Excel och vana vid ekonomisystem, Stark kommunikationsförmåga på både svenska och engelska Analytisk och noggrann med förmåga att hantera detaljer Vi söker en ansvarstagande person som är van vid att arbeta både självständigt och i team. Flexibilitet och förmågan att anpassa sig i en dynamisk arbetsmiljö ses som betydande för tjänsten. Anställningsform och arbetsplatsTjänsten är ett konsultuppdrag på heltid, placerad i centrala Stockholm. Uppdraget påbörjas omgående 3-6 månader med möjlighet till förlängning. Kontakt och ansökanVid frågor om tjänsten, vänligen kontakta vår konsultchef Ellinore Pereira på [email protected] Vi ser fram emot din ansökan!
Just nu söker vi en kundorienterad och kommunikativ kundservicemedarbetare till GarBo. GarBo är Nordens ledande leverantör av byggrelaterade försäkringar och tjänster. Sedan över 30 år erbjuder GarBo försäkringar, besiktningar och specialisttjänster inom bygg- och anläggningsbranschen. Tillsammans bidrar det till ökad kunskap, en tryggare byggprocess och minskad ekonomisk risk. GarBo behöver förstärka sin kundservice med ytterligare resurser och letar efter dig som brinner för service, är lösningsorienterad och hjälpsam. Om rollen I rollen som kundservicemedarbetare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara att ta emot inkommande ärenden via telefon och e-post. I din roll ingår även all förekommande administration förknippad med försäkringar och de ärenden som kommer in. Du kommer att hantera ärenden från både privatpersoner och företagskunder. Du kommer att ingå i ett mindre kundserviceteam och ni är alla dagligen inloggade på mail och telefon för att ge den absolut bästa servicen och skapa nöjda kunder. Tjänsten är placerad i trevliga lokaler i Mood gallerian centralt i Stockholm. Dina arbetstider kommer vara måndag-fredag kl. 8:00-16:30. Din profil Du bör ha en gymnasieexamen och några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom kundservice. Det är mycket meriterande med erfarenhet från försäkring eller bank- och finansbranschen. Du bör vidare vara en van datoranvändare. Då arbetet innebär dagliga kundkontakter är det ett krav att du är kommunikativ och har mycket goda kunskaper i både svenska och engelska. För att lyckas i rollen som kundservicemedarbetare söker vi dig som brinner för att hjälpa kunder och som alltid strävar mot högsta möjliga kundnöjdhet. Vi tror att tjänsten passar dig som är lösningsorienterad, strukturerad och ansvarsfull. Vi ser gärna att du är initiativtagande, nyfiken och intresserad samt att du har ett driv av att lära dig nya saker. För att trivas på GarBo är du empatisk, kommunikativ och drivs av att erbjuda enastående service till dina kunder. Du får energi av att göra kunderna nöjda och tar gärna initiativet i samtalet. Vidare är det viktigt att du är en lojal och en god lagspelare som bidrar till att skapa ett bra arbetsklimat. Mer om tjänsten: 6 månaders konsultuppdraguppdrag med goda möjligheter till förlängning Tillsättning: Omgående Omfattning: Heltid, 37,5 timmes arbetsvecka Placering: Centralt i Stockholm, Norrlandsgatan 15 Vid frågor, kontakta vår konsultchef Ellinore Pereira på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!
Tillsammans med Svensk Ventilationsservice i Hammarby Sjöstad söker vi en teamledare till avdelningen Teknik och konsult. Svensk Ventilationsservice bidrar till ett bättre och mer hållbart samhälle genom att med kunskap och kompetens långsiktigt ta hand om, anpassa och utveckla befintliga fastigheter. Svensk Ventilationsservice i tar ansvar för alla led i projektet, från projektering till implementation och slutligen service och underhåll under lösningens livstid. Resultatet av arbetet är en förbättrad inomhusmiljö och hållbarare fastigheter. Verksamheten växer kontinuerligt och denna tjänst är ny på företaget. Vi hoppas att du vill vara med på denna spännande tillväxtresa. Dina framtida arbetsuppgifter Som teamledare på avdelningen Teknik och konsult kommer du att arbeta med daglig planering av verksamheten samt försäljning av tjänster, huvudsakligen inom injustering, OVK och utredningar. I praktiken innebär det att leda och planera arbetet för en grupp tekniker (idag 4-5 personer) samt ta fram anbud och sälja uppdrag internt och externt. Avdelningen ansvarar för att designa nya tekniska ventilationslösningar, utreda och analysera kundproblem samt injustera och besiktiga ventilationssystem. Uppdragen innefattar ofta unika lösningar främst inom ROT-projekt av både bostadsfastigheter och kommersiella fastigheter så som kontor och butiker. Exempel på arbetsuppgifter är: Planera arbetet för avdelningens tekniker på både kort och lång sikt. Rådgivning mot externa och interna kunder. Ansvara för mindre projekt och utredningar. För att lyckas i rollen tror vi att du har: En god kunskap och förståelse för ventilationssystem ur ett helhetsperspektiv, från enskilda komponenter till hela system. Flera års arbetslivserfarenhet från ventilationsbranschen. Ett stort intresse av människor. Följande erfarenheter är meriterande Teamledarerfarenhet och erfarenhet av att planera och styra operativt arbete i en grupp. Historik från konsultverksamhet. Arbetserfarenhet från injustering, luftflödesmätning och/eller besiktning av ventilationssystem (OVK). Vem är du? Har du tröttnat på ändlösa möten utan fokus? Som teamledare hos SVAB är du spindeln i nätet och är med där det händer, med ena örat mot kunderna och det andra mot teknikerna är dina dagliga beslut avgörande för företagets framgång. Du trivs bra på kontoret men åker gärna på kundbesök när tillfälle ges. Vi söker dig som har starkt driv och är handlingskraftig. Du är självgående och affärsmässig samt har en god förmåga och intresse av att se saker ur ett helhetsperspektiv. Du är strukturerad, lösningsorienterad och har en god kommunikationsförmåga. Rollen innebär många kundrelationer både internt och externt och det är därav viktigt att du är bra på att bygga upp och underhålla goda relationer. Du drivs av att analysera, utveckla och effektivisera arbetet. Slutligen söker vi dig som är starkt engagerad både i gruppens och företagets utveckling och har förmåga att bidra till att dina medarbetare trivs och är motiverade och att företaget fortsätter att växa. Att jobba på Svensk Ventilationsservice Svensk Ventilationsservice är ett företag som värdesätter ett öppet arbetsklimat, gott samarbete och som premierar goda prestationer. Det finns stort utrymme för engagemang och initiativ i ett framtidsinriktat företag med trevliga kollegor. Håller du dessutom med om att en positiv attityd i vardagen skapar arbetsglädje både för egen del och andra kommer du att trivas hos Svensk Ventilationsservice. I denna tjänst som teamledare blir du en del av avdelningen Teknik och konsult som är ett av Svensk Ventilationsservice tre affärsområden. Mer om tjänsten Direktrekrytering med bra förmåner och förmånsbil Tillsättning: omgående Omfattning: heltid Placering: trivsamt och trevligt kontor i Hammarby Sjöstad Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd [email protected]. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande. Varmt välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer