Lediga jobb i Skellefteå

Sök totalt 693 lediga jobb i Skellefteå

Stödpedagog – daglig verksamhet i Skellefteå

Vi söker nu en stödpedagog till vår verksamhet Södra verket. Du kommer att ingå i ett arbetslag där vi jobbar mest av allt för andra, men även för varandra. Tillsammans arbetar vi för att andra ska få en vardag som funkar bättre. Varje dag för hela Skellefteå. Inom daglig verksamhet skapar vi tillsammans en meningsfull sysselsättning för personer med funktionsnedsättning. Målet är att alla ska komma så nära arbetsmarknaden som möjligt. Det gör vi bland annat genom att samarbeta med företag, förvaltningar och föreningar. Södra Verket är en delvis ambulerande verksamhet som utför olika uppdrag åt kunder och samarbetspartners och delvis håller vi till i våra egna lokaler Välkommen med din ansökan! ARBETSUPPGIFTER Som stödpedagog har du en specialiserad kompetens, ett utökat ansvar och fungerar som ett stöd för att uppnå individfokus, helhetssyn, samordning och utveckling. Utöver det ansvar och de arbetsuppgifter som alla i arbetsgruppen har, arbetar du som stödpedagog systematiskt med att säkra kvaliteten, utveckla verksamheten ur ett individ- och grupperspektiv samt att skapa och utveckla ett lärande och engagerat arbetsklimat. Du jobbar för att stödja, inspirera och coacha arbetsgrupper att tillämpa olika verktyg för att anpassa verksamheten utifrån brukarnas generella och individuella behov samt reflekterar kontinuerligt över eget och kollegors yrkesetiska förhållningssätt och metodik. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har eftergymnasial utbildning i form av minst 200 YH-poäng alternativt 60 högskolepoäng med inriktning funktionsnedsättningar. Du ska ha kunskap och erfarenhet av arbete med personer med funktionsnedsättningar som är i behov av stöd. Du ska även ha kunskap om hur funktionsnedsättningar kan påverka människors levnadsvillkor och delaktighet i samhället. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta med personer med psykisk ohälsa. Det är meriterande om du har erfarenhet av att handleda andra. Som person är du trygg i dig själv och van att ta ansvar, agera och lösa olika situationer som uppstår. Att omsätta teoretiska kunskaper och pedagogiska metoder i det vardagliga arbetet är något du har lätt för. Det är också viktigt att du är initiativrik och vill bidra till att utveckla verksamheten. Du är både analytisk såväl som praktiskt lagd. Du ska även kunna kommunicera på svenska i både tal och skrift och kunna anpassa ditt eget budskap efter målgruppens förutsättningar. Kan du TAKK eller teckenspråk ser vi det som en tillgång i våra verksamheter. För att arbete på Södra verket behöver du ha körkort och en god grundfysik då det förekommer fysiskt tunga moment relaterade till kundernas behov. ÖVRIGT Socialkontorets medarbetare ger vård, omsorg och stöd till människor i hela Skellefteå. De kan vara äldre, människor med fysisk eller psykisk funktionsnedsättning eller enskilda och familjer i behov av särskilt stöd under en period. Vår verksamhet finns runt om i hela kommunen och hos oss finns specialister inom flera områden inom vård, omsorg, kost, stöd och aktivering för funktionsnedsatta, missbruksvård, familjerådgivning och mycket mer. Med empati, kunskap och engagemang bidrar socialkontoret till att skapa ett Skellefteå där alla får plats. Läs mer om Skellefteå här: https://skelleftea.se Kontakt från rekryterings- och bemanningsföretag samt annonsförsäljare undanbeds.

26 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Glad personlig assistent sökes till sommarvik i Skellefteå

Hej! Jag är en kvinna i 40-års åldern som söker en personlig assistent till ett sommarvikariat! Jag ser gärna att du som söker har möjlighet att börja som timvikarie vid behov under våren så vi hinner lära känna varandra, även att du gärna vill stanna kvar som timvikarie till hösten. Jag tycker mycket om musik, går gärna på evenemang, och att komma ut bland folk för att ta en fika. Men även lugna stunder i hemmet! Gillar du att laga mat och baka så är det ett stort plus. Så du som söker får gärna ha liknande intressen så vi kan ha trevliga dagar tillsammans! Du kommer att bli en del av mitt glada och positiva assistentteam och tillsammans med dem assistera mig i livet såväl som hemmets alla skeenden och göromål. I arbetet förekommer vissa lyft med hjälpmedel. Jag har en egen bil som jag använder i min vardag, så du som söker behöver ha körkort samt vara rökfri. Du kommer mestadels att jobba självständigt men vissa pass arbetar du tillsammans med en kollega. I min assistans är det varierade arbetstider, du behöver kunna arbeta: Dag, kväll, natt (sovande jour) samt helg. Tjänst: Vikariat Din arbetsgivare blir JAG Personlig assistans. Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstintresse. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss påJAG.SE. Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Vi finns i hela Sverige och har dotterbolag i Norge och Finland. De vanligaste svaren från våra anställda på frågan Vad är det bästa med jobbet som personlig assistent? är: - Att göra skillnad för en annan människa - Variationen, friheten och glädjen Välkommen du också!

26 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Timanställd receptionist

Har du en naturlig känsla för service och kvalitet? Gillar du dessutom att ha ansvar och har erfarenhet av att arbeta inom reception och växel? Då kan detta vara möjligheten för dig! För kunds räkning söker vi nu en receptionist. Konsultuppdraget är en timanställning samt under juni och juli och passar perfekt för dig som vill jobba på sidan om studierna. Intervjuer och urval sker löpande. Uppdraget kan tillsättas innan sista ansökningsdagen, vänta därmed inte med att skicka in din ansökan. Varmt välkommen! Dina arbetsuppgifter i huvudsak I uppgifterna ingår det exempelvis att: • Bemanna växeln och receptionen • Välkomna besökare • Intern kontorsservice • Sortera post Vem är du? Vi ser gärna att du har erfarenhet av kundservice eller receptionist tidigare. Språkligt så har du mycket goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift. Du har god IT vana samt hanterar Officepaketet. Vi ser att du är positiv, flexibel och har en mycket god kommunikationsförmåga. Att leverera service på hög nivå och även hjälpa andra är en självklarhet för dig. Vidare är du strukturerad, noggrann och effektiv i ditt sätt att arbeta. Du trivs att vara organiserad och ta eget ansvar för dina arbetsuppgifter. Om verksamheten Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan!

26 april 2024
Sista ansökan:
13 maj 2024
Serviceelektriker till Cramo!

Är du utbildad elektriker och söker nya utmaningar? På Cramo blir du en del av ett expansivt företag där du ges stora utvecklingsmöjligheter och mycket frihet under ansvar. De vill blir fler och söker därmed en kundorienterad servicelektriker till Skellefteå. Vi välkomnar din ansökan redan idag då vi arbetar med löpande urval. Information om tjänsten Professionals Nord söker i samarbete med Cramo en serviceelektriker. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos Cramo. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Cramos önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected].  Arbetsuppgifter Som serviceelektriker på Cramo har du en varierad och flexibel vardag där du till stor del planerar dina dagar själv. Du arbetar både ute på fält hos Cramos kunder samt inne på depån, självständigt såväl som i team med kollegor. Då du arbetar med nyetablering av byggarbetsplatser och tillfällig el, kommer det bland annat att innebära arbetsuppgifter som kabeldragning, inkoppling av byggcentraler, elkontroller, kundanpassning av bodar samt ID06-lösningar. Arbetsområde är Skellefteå med omnejd och arbetstider 7-16.  Du erbjuds Utöver att bli en del av ett positivt gäng och en härlig gemenskap erbjuds du bland annat även: • Förmånligt friskvårdsbidrag • Förmånsportal via Benify • Möjlighet till årsbonus Vi söker dig som är utbildad elektriker med ECY/ETG-certifikat och har tidigare arbetslivserfarenhet från rollen som elektriker. Du har även B-körkort, för att kunna ta dig till kunder och projekt. Vidare tror vi att dina personliga egenskaper är avgörande för att du ska trivas i din roll hos Cramo. Som person är du social och lösningsorienterad, samt trivs bra med kundkontakt. Du tycker om att ta egna initiativ över din vardag och motiveras i en roll med stor frihet under ansvar. START: Enligt överenskommelse OMFATTNING: Heltid STAD: Skellefteå URVAL: Sker löpande KONTAKT: Emelie Steen Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected] #cramo #elektriker #service #ecy

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Senior utvecklare inom orkestrering och automation av datanätverk

Senior utvecklare inom automation av telekom- och företagsnätverk Kan man ha roligt på jobbet och samtidigt lösa morgondagens utmaningar? Ja, det kan man! Vilka är vi? Hos oss får du tillsammans med kunniga och trevliga kollegor bidra till vår vision om att skapa en hållbar värld genom att utveckla digitala lösningar för våra kunder. Som teknikoberoende it-konsultbolag kan vi erbjuda dig varierade och utvecklande uppdrag som framtids-säkrar ditt CV. Bra arbetsvillkor och en sund balans mellan arbete och fritid ingår såklart! Vi är idag drygt 300 medarbetare worldwide med kontor i Skellefteå, Stockholm, Uppsala, Malmö, Luleå, Boston, Longmont, Dallas, Singapore/Indonesien. Om rollen Den här rollen innebär att du kommer att ingå i vårt affärsområde Network Orchestration and Automation. Vi är världsledande inom mjukvaruutveckling av avancerad nätverksautomation och till våra kunder hör exempelvis mobiloperatörer eller andra företag med stora och komplexa nätverk, främst i utlandet. Eftersom vi även har verksamhet i USA, Singapore och Indonesien innebär det att du kommer jobba i en internationell miljö där resor förekommer även om du sitter i Sverige. I din roll ges du möjlighet att utveckla både din bredd och spets inom avancerad orkestrering och automation av telekom- och företagsnätverk. Du bör ha: förmåga att kunna omfamna konsultrollen och vara beredd på föränderliga arbetsuppgifter med nya kunder. förmåga att analysera nya situationer och vara kreativ i att hitta lämpliga lösningar. lätt att knyta kontakter och god samarbetsförmåga. goda kunskaper i Python, Java och/eller C/C++ med vana av att arbeta med Linux eller andra öppna operativsystem. relevant högskoleutbildning alternativt bred, dokumenterad erfarenhet inom mjukvaruutveckling. förmåga att kunna kommunicera obehindrat i tal och skrift på både svenska och engelska. dokumenterad erfarenhet av ledarroll. dokumenterad erfarenhet av att ha arbetat med automationslösningar. Meriterande: Om du har jobbat med orkestrerings- eller automationsplattformar som Cisco Crosswork NSO, Camunda, Ansible, Kubernetes eller liknande. Om du har BSS/OSS-erfarenhet. Om du har NOC-erfarenhet. Om du har erfarenhet av pre-sales. Vem söker vi? Vi söker dig som gillar teknik, människor och hållbarhet. Som person är du en ödmjuk och ansvarstagande lagspelare som med ett stort mått nyfikenhet både lär av andra och delar med dig av kunskaper. Att bemöta kunder och kollegor på ett vänligt och proffsigt tycker du är självklart. Dessa egenskaper speglar vår värdegrund som vi har sammanfattat i det vi kallar vårt Ductus-hjärta: Tillit, Samarbete, Empati och Innovation. Vi sätter stor vikt på personliga egenskaper där det för oss är viktigt att du är självgående och har ett driv att ständigt vilja lära dig nya saker, samt en vilja att dela med dig av dina kunskaper. Du agerar självständigt genom att ta initiativ och hittar alternativa lösningar om problem uppstår. En förutsättning för tjänsten är att du trivs med att arbeta i team, är prestigelös och bra på att skapa relationer. Vi ser gärna att du har nära till skratt och humor. Ett trevligt bemötande och en villighet att hjälpa till är nyckelorden hos oss, både inom företaget och mot våra kunder. Du trivs i en internationell miljö med en mångfald av kundprojekt och teknik. Du är van att fånga och dokumentera kundens kravbild, rekommendera kundlösningar samt hantera kundförväntningar. Du har även förmåga att bryta ner stora komplexa problem i hanterbara delar som möjliggör kommunikation på både affärsmässig som teknisk nivå. På Ductus är vi övertygade om att en inkluderande och diversifierad arbetsplats ger bäst förutsättningar att möta våra kunders behov. Vi strävar efter att spegla samhällets mångfald och därför välkomnar vi verkligen ALLA som känner igen sig i vår värdegrund. Vad erbjuder vi? Hos oss får du en arbetsplats där du får utrymme att växa. Vi erbjuder löpande kompetensutveckling som du själv är med och påverkar och du har alltid tillgång till företagets samlade kunskapsbas som stöd i ditt arbete. Din närmaste chef kommer att stötta dig genom frekventa 1:1-samtal där ni stämmer av läget. För oss är gemenskap och sammanhållning viktigt. Förutom att vi har väldigt roligt tillsammans på jobbet så arrangerar vi också sociala aktiviteter utanför arbetstid för de som kan och vill. Vi vet att en trevlig arbetsmiljö, balans i livet och god hälsa är en förutsättning för att du ska må bra och nå din fulla potential. Våra kontor är därför alltid central belägna och vi erbjuder flexibla arbetstider och bra förmåner som exempelvis kollektivavtal och friskvårdsbidrag. Om tjänsten Ort: Skellefteå Omfattning: Heltid Tillträde: Enligt överenskommelse För mer information Kontakta gärna Roger Byström på vårt Skellefteå-kontor om du vill veta mer om företaget eller om möjligheten till jobb på Ductus. Du når Roger enklast på mail: [email protected]. Ansökan Välkommen med din ansökan via www.ductus.com/careers. Urval sker löpande, så hör av dig redan idag!

26 april 2024
Sista ansökan:
26 juni 2024
Vill du arbeta som personlig assistent i Skellefteå under sommaren?

Söker du världens roligaste sommarjobb? Vi på Humana söker just nu flera nya personliga assistenter i Skellefteå som vill jobba under sommaren 2024!  Om tjänsten  I rollen som personlig assistent kommer du huvudsakligen att hjälpa kunden med allt som uppstår i dennes vardag. Det är kundens individuella behov som styr arbetsdagen och arbetet kan till exempel vara hjälp vid förflyttning, personlig hygien, träning och kommunikation samt vardagssysslor och aktiviteter utanför hemmet.  För att trivas som personlig assistent är det viktigt att det finns bra personkemi mellan assistenten och kunden. Varje kund är unik och det är kundens individuella behov som styr vad du ska göra och hur arbetstiderna ser ut. Under rekryteringsprocessen kommer vi därför ta reda på mer om dig och vem du är för att ha möjlighet att hitta en ömsesidig matchning mellan dig och kund. Du kommer under rekryteringsprocessen bli informerad hos vilken/vilka kunder du kommer arbeta hos och hur arbetsrutinerna ser ut där.   Alla våra assistenter får introduktion i yrket och hos den kunden de ska jobba hos.   Vem är du?  Vi söker dig som är bra på att skapa goda relationer, har ett stort engagemang, som är van vid att ta ett stort ansvar och anpassar dig efter nya situationer. Det är inget krav på tidigare erfarenhet som personlig assistent, men har du erfarenhet inom vård eller assistans är det meriterande.    Arbetstid och tjänstgöringsgrad  Som sommarvikarie kommer du arbeta på schema hos någon eller några av våra kunder. Arbetstiderna varierar efter varje kunds behov, men det är ofta varierande dag, kväll, natt, vardag och helg. Vi matchar din tillgänglighet med kundens behov och sätter där efter upp ett schema. Beskriv gärna eventuella önskemål om arbetstider i din ansökan. Anställningsformen timanställning tillämpas.  Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse. Övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Tillträde enligt överenskommelse.  Vad händer nu?  Under rekryteringsprocessen informeras du om vilken/vilka kunder du är aktuell hos och hur arbetsrutinerna ser ut mer specifikt. Urval sker löpande, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas före ansökningstidens utgång. Din ansökan kommer läsas av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga.  Vikariepool  Är du intresserad av ett extrajobb redan nu så finns det stora möjligheter att vara anställd i vår vikariepool.  Att vara en del av vår vikariepool innebär att du är anställd som vikarie hos oss och kommer få möjlighet att arbeta hos våra kunder vid bemanningar, till exempel när ordinarie personal är sjuk eller ledig. Vi har alltid behov av bra vikarier så vill du även efter sommaren ha extrajobb så är vikariepoolen en bra möjlighet.    Att tänka på inför din ansökan  För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida.  För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år.   Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år så måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid varierar. Du beställer enkelt med Bank-id via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning//  Att jobba på Humana Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9 000 människor. Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med trygga anställningar. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete. Vi arbetar vi alltid utifrån vår värdegrund - engagemang, glädje och ansvar. Våra värdegrundsord är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig. Läs mer om hur det är att jobba som personlig assistent hos oss på Humana https://www.humana.se/personligassistent Välkommen med din ansökan!

26 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Besiktningstekniker till Opus Bilprovning Ånäset

Arbetsbeskrivning Som besiktningstekniker besiktar du fordon och kontrollerar att de uppfyller uppställda miljö- och säkerhetskrav. Du får ett stimulerande arbete där du har många nya kontakter och där fokus ligger på service och säkerhet. Det är ett ansvarsfullt arbete med tidvis högt tempo då många kunder ibland kommer samtidigt, det är därför viktigt att kunna vara flexibel och se nya möjligheter för att göra våra kunder nöjda. Arbetet är dels självständigt men du arbetar ofta i team med övriga kollegor. Våra kunder besöker oss från morgon till kväll, samt helger, vilket innebär att du kommer arbeta på varierande arbetstider. Placering för tjänsten är på vår station i Ånäset, kan även förekomma arbete i närliggande ort. Din Profil Som besiktningstekniker har du goda tekniska kunskaper. Lämplig bakgrund är fordonsteknisk utbildning på gymnasienivå eller motsvarande arbetslivserfarenhet. För tjänsten gäller att du är noggrann och tar personligt ansvar. Vi värdesätter ditt engagemang, din samarbetsförmåga med både kund och kollegor, samt din servicekänsla. Vi förutsätter att du har ett gediget intresse för fordon, miljö och trafiksäkerhet samt en praktisk läggning. Du är van att arbeta med datorer och behärskar Officepaketet. För att bli certifierad besiktningstekniker måste du ha: • Dokumenterad erfarenhet eller lämplig utbildning inom fordonsområdet • B-körkort utan begränsning till automat • Teknisk fordonskunskap • Grundläggande datakunskaper Meriterande: • Certifikat för fordonsbesiktningar. • A, C, CE och D-körkort. • Erfarenhet av arbete med tungafordon. • Intresse för maskinbesiktning. • Språkkunskaper utöver svenska och engelska. Om företaget Opus Bilprovning är ett av Sveriges största besiktningsföretag. Vi har närmare 100 stationer från Kiruna i norr till Malmö i söder – och vi besiktar nära två miljoner fordon om året. Miljö- och klimatfrågor är mycket viktiga för oss på Opus Bilprovning och därför klimatkompenserar vi hela vår verksamhet till 100%. Vår ambition är att vara det besiktningsföretag i Sverige som erbjuder den bästa kundupplevelsen och genom detta bli det självklara valet för alla som behöver besikta sitt fordon. Vi vill att det ska vara både enkelt, tryggt och trevligt att besikta hos oss. Förutom kontroll- och registreringsbesiktning av lätta och tunga fordon, besiktar vi även bl a motorredskap, lastbilskranar, bakgavellyftar, mobila arbetsplattformar samt utför brandskyddskontroller. Opus Bilprovning vill vara en öppen och kreativ arbetsplats där allas kunskaper och erfarenheter värdesätts. Därför värnar vi den etniska och kulturella mångfalden, en jämn könsfördelning och en varierad åldersfördelning bland våra medarbetare. Kontaktuppgifter I denna rekrytering samarbetar vi med Autorekrytering och frågor kring tjänsten besvaras av rekryterare Ethan Arancibia på telefonnummer 070-840 69 73. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

26 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Personlig assistenter till tjej som bor 30 min söder om Skellefteå (Vallen)

God Assistans bedriver personlig assistans för kunder över hela Sverige. Vi är ett företag med stort hjärta och hög kompetens som brinner för det vi gör och har lång erfarenhet inom assistans. Att värna om våra medarbetare och förenkla tillvaron för våra kunder är kärnan i vår verksamhet som kännetecknas av personligt bemötande, hög tillgänglighet och snabb service. Läs gärna mer om oss på vår hemsida: www.godassistans.se Nu söker vi dig som vill ha ett ansvarsfullt jobb och gillar att skapa rutiner och aktiviteter. Du kommer att jobba med en ung kvinna på 22 år i hennes hem. Hon behöver stöd och motivering i det dagliga livet, planering, aktivering och tolkning i sin kommunikation. Du kommer att finnas för att hjälpa till med den personliga omvårdnaden, hygien, hushållssysslor och mycket annat som hör vardagen till. Vi söker dig som är lugn, positiv, empatisk och flexibel. Du ska trivas att jobba i team med struktur och rutiner. Erfarenhet kring autism och lågaffektivt arbetssätt är ett plus men inte ett måste då vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.  Din svenska måste vara mycket god i tal och skrift. Om tjänsten: Kvinnan bor utanför Skellefteå så man behöver körkort och tillgång till bil. Man jobbar aldrig ensam utan man är två personer dygnet runt. Arbetstiderna är 12 timmars pass och vaken natt. Hund och katt finns i hemmet. Du som söker bör vara flexibel att arbeta kvällar, nätter och helger. Vi rekryterar löpande så varmt välkommen med din ansökan redan idag! Övrigt: God assistans månar om sina assistenter, har kollektivavtal och erbjuder friskvårdsbidrag på upp till 4000:- /år.  I enlighet med God Assistans Policy tar vi in belastningsutdrag. https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ För att styrka din rätt att arbeta i Sverige behöver du kunna uppvisa svenskt pass/personbevis, uppehållskort (EU) eller uppehålls- och arbetstillstånd/LMA-kort (utanför EU). Kontaktuppgifter: God Assistans i Norr Ann-Marie Stolberg [email protected]

26 april 2024
Sista ansökan:
24 juni 2024
Hemmakväll Skellefteå söker en ny Butikssäljare

Ända sedan starten 1994 har vi på Hemmakväll gjort allt för att du skall kunna njuta både de små och stora stunderna som hör till livets goda sida. På Hemmakväll tar vi godis riktigt och roligt allvar.  Hos oss skall du alltid kunna njuta av det fräschaste och mest spännande godiset. Hitta de senaste inom snacks och dryck eller varför inte i kombination. Vi vill alltid vara först med det senaste och vår ambition är att alltid bjuda på upplevelser, alltid bjuda på överraskningar och alltid bjuda på oss själva.  Hemmakväll driver butiker över hela landet och har idag närmare 600 medarbetare i våra ca 70 butiker Vi söker ny Butikssäljare till vår butik i Skellefteå Tjänsten kommer att tillsättas under maj månad och avser deltid, ca 9 timmar varannan helg.  Om tjänsten Som butikssäljare innebär att du aktivt arbetar med försäljning inom våra produktgrupper Lösgodis, Konfektyr samt Leksaker, vara målmedveten, nyfiken och engagerad i butikens verksamhet. Tjänsten innefattar kassaarbete, varumottagning samt uppackning av varor. Du kommer även vara delaktig vid kundaktiviteter, exponering, kampanjskyltning och varupåfyllnad. Din uppgift är att underställd butikschefen och med övriga medarbetare deltaga i utvecklingen av verksamheten. Om dig Söker du en spännande möjlighet inom detaljhandeln? Vi välkomnar kandidater med varierande erfarenheter och bakgrunder! Om du har ett genuint intresse för våra produktområden och brinner för att leverera enastående kundservice, är detta rätt plats för dig. Tidigare erfarenhet inom försäljning inom våra produktområden är en fördel, men det är inget krav. Oavsett om du har erfarenhet inom kassahantering eller tidigare arbetat inom hotell- och restaurangbranschen, är du välkommen att ansöka. Vi letar efter engagerade individer som är redo att växa och utvecklas tillsammans med oss. Kom och vara en del av vårt team där du kan göra skillnad och uppleva en spännande karriär inom detaljhandeln! Personliga egenskaper såsom hög servicekänsla, drivkraft, god samarbetsförmåga och ett genuint intresse för våra kunder är några av de egenskaper som vi värdesätter högt. Hemmakväll värdesätter mångfald både vad det gäller etnicitet, ålder, kön och kulturell bakgrund. Hemmakväll lägger stor vikt vid personliga egenskaper och personlig lämplighet. Du måste fyllt 18 år på grund av tobaksförsäljning. Kontakt Har du frågor om tjänsten kontakta Patrik Gotthardsson, [email protected] OBS! Inga ansökningar till denna mailadress. Urval sker löpande. Sista ansökningsdag är 2024-05-12. Välkommen med din ansökan! HEMMAKVÄLL

26 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Matinspiratör

Om oss Brand Impact har sedan 1988 hjälpt varumärken inom detalj-och dagligvaru-handeln med att synliggöra sina produkter ute i butikerna antingen genom att bjuda kunder på ett smakprov/pratstund eller att helt enkelt jobba med att exponera och framhäva produkterna genom det visuella. Just nu söker vi dig som vill jobba i livsmedelsbutiker med att bjuda på smakprover av olika varumärkens produkter. Det här jobbet passar dig som vill ha ett socialt jobb och även har ett stort matintresse. Vi söker dig som Är över 18 år Kommunicerar väl på svenska Är en glädjespridare Har ett intresse för mat & dryck Är serviceminded Kan jobba vid behov framför alltpå To-Fre mellan kl 11-19 Varför ska du jobba med oss? Förutom ett roligt extrajobb så erbjuder vi dig en bra lön & ett kunnigt supportteam som alltid finns till din hjälp. Har du egen bil betalar vi ut milersättning. I vår grundutbildning ingår bl.a fördjupade kunskaper inom livsmedelshygien, marknadsföring och försäljning. För oss är din personlighet och passion viktigare än utbildning Vi ser fram emot din ansökan!

26 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024