Lediga jobb i Skellefteå

Sök totalt 674 lediga jobb i Skellefteå

Sjuksköterska i Norra Sverige

Information om uppdraget: Sjuksyrra AB söker en erfaren leg. sjuksköterska iNorra Sverige I rollen som sjuksköterska inom psykiatriarbetar du med omvårdnad inom psykiatrisk sluten- och öppenvård. Du hjälper patienter att hantera psykisk ohälsa eller psykisk sjukdom, att hantera känslor av meningslöshet och att stärka personens känsla av att ha kontroll över sitt liv. Det är viktigt att arbeta utifrån ett helhetsperspektiv och att se både patient och närstående i deras livssituationer. Lön inom 24 timmarNär du arbetar hos oss behöver du inte längre vänta på lönen. Med flexibel lön har du möjlighet att följa din lön dagligen och göra uttag av din intjänade lön när du vill och behöver det.Krav: Legitimerad sjuksköterska med minst 2 års arbetslivserfarenhet. VUB inom psykiatri. Var:Norra Sverige Omfattning: 100% Tidsperiod:15 Jul (v/b 15/7) – 11 Aug (v/b 5/8) Arbetstider:Helgpass 07:30-20:30 = delad tur 07:30-12:00 (0), 16:00-20:30 (0) dvs ej 13h Journalsystem:NCS Cross.Sista ansökningsdag: 22 Maj 2024 Vi erbjuder: Lön inom 24 timmar efter avslutat arbetspass En personlig kontaktperson som finns här för dig under hela ditt uppdrag Snabb service och flexibla schemalösningar Bra ersättning för din erfarenhet och kompetens Tjänstepension från första arbetade timmen Fullt försäkringsskydd till, på och från arbetet genom Svedea och FORA Behjälplighet med boende om du söker uppdrag på annan ort Jourtillgänglighet dygnet runt årets alla dagar Vilka är vi på Sjuksyrra AB?Med Sjuksyrra AB som din arbetsgivare är din primära arbetsplats ute på golvet där du och din kompetens behövs men du är även välkommen på en fika eller lunch på vårt kontor i Stockholm. Vi är ett personligt bemanningsföretag med visionen att ge sjuksköterskor en varierande och stimulerande karriär. Vi finns alltid nära till hands och värnar om personliga relationer. Våra grundpelare är hög kvalitét, personlighet och flexibilitet. Tack för att du tar dig tiden att söka denna tjänst! Vi ser fram emot din ansökan, men vänta inte för länge för tillsättandet av denna tjänst kan komma att ske löpande.

17 maj 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Strategisk Inköpare till BROKK

Om kundföretaget Brokk är ett globalt marknadsledande företag. Vi utvecklar, tillverkar och säljer rivningsrobotar till hela världen. Vi är en internationell koncern som omsätter över 1,7 miljarder kronor och omfattar totalt 21 bolag globalt, varav fem är tillverkande bolag och 16 är säljbolag. Koncernen växer kontinuerligt, både organiskt och genom förvärv. Företagskulturen hos oss på Brokk är viktig. Tillsammans driver och jobbar vi för att nå de bästa resultaten utifrån helheten. Vi har korta beslutsvägar och tvekar inte att testa oss fram för att hitta smartare sätt att arbeta på. Samtidigt har vi en stöttande gemenskap där nyfikenhet och engagemang är drivmotorn i vardagen. Brokk är ett framgångsrikt, lönsamt och växande företag, både i Sverige och globalt. Vi har mer än dubblerat omsättningen de senaste 10 åren. Hos oss blir du en del i ett vinnande lag! Dina arbetsuppgifter Nu söker vi dig som kan tänkas brinna för rollen av strategisk Inköpare! I detta arbete ingår bland annat uppföljning och utveckling av leverantörer. Brokk arbetar ständigt med att förbättra sin materialförsörjningskedja genom att tillsammans med sina leverantörer utveckla gemensamma processer och kostnadseffektiva lösningar. Fokus är att säkra materialtillgången till rätt kvalitet, i rätt tid och till rätt kostnad. Din profil Vi söker dig som har utbildning eller relevant erfarenhet mot inköp. Vi ser gärna att du redan har kunskap kring produktion och tillverkning men dock inget krav. Du bör däremot ha en stor verksamhetsförståelse ur ett affärsperspektiv för att lyckas i denna roll. Brokk behöver en positiv driftig person som är hungrig på att lära sig nya utmaningar. En person som har ett noggrant arbetssätt och som gillar att vara problemlösare. För tjänsten behöver man kunna jobba både proaktivt och strategiskt. Tjänsten passar dig som: - har tidigare erfarenhet av inköp och materialplanering - har en orädd inställning till nya arbetsuppgifter och viljan att lära - är självgående och som motiveras av att driva dina arbetsuppgifter framåt - har en god samarbetsförmåga - har lätt för att kommunicera och skapa långsiktiga relationer med leverantörer och kollegor - har en stark analytisk förmåga som hjälper dig att identifiera förbättringar och utvecklingsmöjligheter. Starkt meriterande om: - du har erfarenhet inom affärssystem samt goda IT kunskaper är högt meriterande. - du har erfarenhet av projektledning samt goda kunskaper i Excel är meriterande. Det är viktigt att du kan hantera IT-stöd, affärssystem och genomföra administrationsuppgifter. För tjänsten behöver du även ha flytande kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift samt vara medveten om att resor ingår i tjänsten. Övrig information Tjänsten som strategisk Inköpare är en direkt rekrytering via oss till vår kund Brokk. Vi kommer att intervjua löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, vänta inte med att skicka in din ansökan om detta låter som någonting för dig. Eventuella frågor om tjänsten besvaras av ansvarig konsultchef Maria Berggren på 072-5172604 eller [email protected] Varmt välkommen med din ansökan till oss! Om oss FÖR SVENSK INDUSTRI FRAMÅT En stor del av framgångssagan Sverige möjliggjordes av industriföretagens framfart under 1900-talet. Arbetstillfällen skapades, skatteintäkter genererades och många bolag tog sig ut på en global marknad. Det vill vi ska fortsätta. Idag är industrin mer konkurrensutsatt än någonsin och förändringstakten ställer allt högre krav på kompetensförsörjning och produktion i balans. Genom våra bemanningslösningar hjälper vi våra kunder att navigera och stärka sin konkurrenskraft. Vi vilar på övertygelsen att engagerade människor gör skillnad. Vårt värderingsdrivna förhållningssätt och våra schyssta villkor attraherar de bästa medarbetarna. Konsultia är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag och har kollektivavtal. Du har marknadsmässig lön, reglerad semester, rätt till sjuklön, pension och försäkringar. Vi erbjuder också friskvårdsbidrag och tillgång till företagshälsovård. Företaget är kvalitéts- miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt OHSAS 18001. Konsultia har kontor i Luleå, Piteå, Skellefteå, Umeå, Örnsköldsvik, Sundsvall, Bollnäs och Borlänge. Läs gärna mer om oss på vår hemsida www.konsultia.se

17 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Kommunikatör - samhällsomvandlingen

I Skellefteå kommun jobbar vi tillsammans över gränserna, i en arbetskultur som präglas av en ovanligt stark framtidstro. Skellefteå befinner sig just nu i en stor samhällsomvandling där staden utvecklas i rekordfart. Vi bygger bostäder, skolor och fritidsanläggningar. Nya företag etablerar sig och många fler människor flyttar hit för att leva och bo. Framgångsrik och snabb utveckling ställer höga krav där vi behöver möta Skelleftebornas förväntningar på effektiv och tydlig kommunikation. Vi söker därför dig som har ett brett samhällsintresse och vill jobba i Europas mest expansiva region med att skapa god kommunikation med invånarna och andra intressenter. Organisatoriskt kommer du tillhöra kommunens centrala informationsenhet, som utgör ett kommunikationsstöd för alla kommunens verksamheter, i både externa och interna frågor. I Skellefteå kommun gör du verklig skillnad för alla som bor och verkar här. Välkommen att bli en av oss! ARBETSUPPGIFTER Som kommunikatör med fokus på samhällsomvandlingsfrågor har du en nyckelroll i Skellefteås utveckling. Du kommer ingå i ett team av kommunikatörer som jobbar med olika områden kopplat till samhällsomvandlingen. En del i uppdraget är att ingå som kommunikatör i projektgruppen för Norrbotniabanan och att jobba med kommunikation kring tillhörande infrastrukturfrågor och byggandet av banan. Uppdraget kommer också att innefatta kommunikation om byggandet av flera resecentrum, trafik- och mark och exploateringsfrågor samt förändrade resvanor. Du utgör ett tryggt, operativt kommunikationsstöd till kommunens verksamheter. Du är van att planera och utvärdera kommunikationsinsatser som en del av strategiska kommunikationsplaner och att jobba med att marknadsföra aktiviteter. Du bearbetar, producerar budskap och texter och tar fram informationsmaterial. Vi tror att du ligger i framkant med digital kommunikation och sociala medier och testar med nyfikenhet nya metoder och lösningar. Du samarbetar med projektledare och kollegor inom verksamheten och ansvarar för att planera och projektleda kommunikationsinsatser från verksamhetsplan till genomförande, tillsammans med ditt team och våra upphandlade byråer. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har högskoleutbildning eller motsvarande inom marknadsförings- och/eller kommunikationsområdet eller har motsvarande erfarenhet. Du är en skicklig och kreativ skribent som har öga för innehåll som väcker intresse. Du är trygg i och kommunicerar väl i tal och skrift på både svenska och engelska. Du har god erfarenhet av att projektleda inom kommunikationsområdet. Vi ser att du har erfarenhet av att ha arbetat med kommunikationsinsatser i digitala och sociala kanaler. Du är van att ge råd och stöd i kommunikationsfrågor. Vi ser att du är van att samarbeta, är utåtriktad och har lätt för att skapa och bibehålla goda relationer. Vi söker dig som är driven och kreativ, som motiveras av att ta komplexa uppdrag i mål och som vill bidra med nya perspektiv på kommunikation. Du är en självgående lagspelare, som ser helheter och arbetar taktiskt. För rollen krävs att du har en strategisk höjd. Du har god förmåga att strukturera ditt arbete och de processer du arbetar i. Du är trygg samtidigt som du trivs med att jobba nära kollegor mot gemensamma mål. Du förstår vikten av kontinuerlig omvärldsbevakning för att vara i framkant och kunna testa kreativa lösningar. ÖVRIGT Förvaltningen Support och lokaler har till uppdrag att samordna och utveckla effektivt stöd så att kommunens verksamheter kan fokusera på sina olika huvuduppdrag och ge effektivare service till kommunens invånare. Vi ansvarar för kommunens övergripande samordning och utveckling av tjänster inom områden som måltid, fastighet, personal, ekonomi, inköp, information, kundtjänst och IT. Läs mer om Skellefteå här: https://skelleftea.se Kontakt från rekryterings- och bemanningsföretag samt annonsförsäljare undanbeds.

17 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Sommarjobba som B-chaufför till ett av Sveriges största företag!

Har du B-körkort, brinner för kundservice och söker ett fartfyllt och utvecklande sommarjobb? Vi söker glada B-chaufförer till ett av Sveriges största företag inom logistik och distribution! Som skåpbilschaufför hanterar du mer än bara leveranser, du är länken mellan människor och företag där du gör vardagen enklare för alla i Sverige. Du ser till att ta brevet eller paketet ända fram och lämnar ett minnesvärt intryck hos de kunder du möter. Som skåpbilschaufför kommer dina arbetsuppgifter i huvudsak bestå av distribution av brev och paket där du möter kunderna där de är, oavsett om det är ombud, privat- eller företagskunder. Du utgår från arbetsplatsens terminal och befinner dig därefter ute på vägarna enligt planerad rutt. Vi söker chaufförer som är ute efter sommarjobb med förväntad start v.25 fram till och med v.32. Upplärning kommer att ges innan start och det finns goda möjligheter till förlängning. Din profil Som person är du ambitiös, noggrann och effektiv. Du är flexibel och lösningsorienterad där du trivs med att arbeta i ett högt tempo och att samarbeta med andra. Du brinner för den dagliga kundkontakten där du representerar bolaget med ett leende på läpparna, sprider glädje till både kunder och kollegor och drivs av att ge det där lilla extra. Krav: B-körkort. Goda språkkunskaper i svenska. Utdrag ur belastningsregistret kommer att begäras in innan anställning och arbetet kräver att du är anmärkningsfri. För frågor om tjänsten vänligen kontakta ansvarig rekryterare Lydia Kvist på [email protected]. Varmt välkommen in med din ansökan! Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

17 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Glad personlig assistent sökes till sommarvik i Skellefteå

Hej! Jag är en kvinna i 40-års åldern som söker en personlig assistent till ett sommarvikariat! Jag ser gärna att du som söker har möjlighet att börja som timvikarie vid behov under våren så vi hinner lära känna varandra, även att du gärna vill stanna kvar som timvikarie till hösten. Jag tycker mycket om musik, går gärna på evenemang, och att komma ut bland folk för att ta en fika. Men även lugna stunder i hemmet! Gillar du att laga mat och baka så är det ett stort plus. Så du som söker får gärna ha liknande intressen så vi kan ha trevliga dagar tillsammans! Du kommer att bli en del av mitt glada och positiva assistentteam och tillsammans med dem assistera mig i livet såväl som hemmets alla skeenden och göromål. I arbetet förekommer vissa lyft med hjälpmedel. Jag har en egen bil som jag använder i min vardag, så du som söker behöver ha körkort samt vara rökfri. Du kommer mestadels att jobba självständigt men vissa pass arbetar du tillsammans med en kollega. I min assistans är det varierade arbetstider, du behöver kunna arbeta: Dag, kväll, natt (sovande jour) samt helg. Tjänst: Vikariat Din arbetsgivare blir JAG Personlig assistans. Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstintresse. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss påJAG.SE. Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Vi finns i hela Sverige och har dotterbolag i Norge och Finland. De vanligaste svaren från våra anställda på frågan Vad är det bästa med jobbet som personlig assistent? är: - Att göra skillnad för en annan människa - Variationen, friheten och glädjen Välkommen du också!

17 maj 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Launch Engineer

Northvolt has an exciting job offer for a launch engineer. In joining us you will play an important part from the very start in developing a new generation of large-scale European battery factories. Northvolt will play an important role in the transformation to a carbon-free society, and this is your opportunity to take part in leading those efforts and help drive us to success. Key responsibilities include but are not limited to: Own and lead commissioning activities including cold and hot commissioning on site Completion of SAT, OPL closure and support handover to manufacturing • Implementation of retro-fits Approve documents delated to as-built, including PFMEA Provide feedback and guidance to suppliers to ensure equipment quality, technical specifications and CE standards are met Develop and issue DOEs and schedule process and equipment trials at supplier and NV manufacturing Lead the definition and release of standards and training for manufacturing processes HAZOP completion Train and guide new process engineers and support functions Translate lessons learned during commissioning and production ramp up into design upgrades for expansion Required education/experience BSc or MSc degree in mechanical or chemical engineering 3+ years of relevant work experience within equipment and process design and engineering related fields Successful track record of leading process improvement projects in a production factory Experience from building and scaling production in a fast-growing environment ideally in the Battery, Automotive, Food, Pharma, Paper & Pulp, Semiconductor, Electrochemical or similar industry Curious, technically educated, and preferably with a strong problem-solving background Familiar with QA troubleshooting tools Experience and interest in equipment design, process development and commissioning Specific skills & personal success factors: Proactive and goes beyond expectations Exceptionally good negotiation and problem-solving skills Extremely detail oriented Highly organized and result-driven • Has a "can-do" attitude and an entrepreneurial spirit Passionate & purpose-driven Ability to work well with others in a team environment, as well as independently Ability to work under high pressure and tight deadlines, excellent time management Ability to work in a high profile and often high-pressure international environment Qualities that we cherish are flexibility, sense of quality, friendliness, motivation to take on new challenges, grit and a sense of humour Excellent English written and oral skills Apply with CV in English or your complete LinkedIn profile. Full time employment, fixed salary. Planned starting date is ASAP.

17 maj 2024
Sista ansökan:
16 augusti 2024
Kundmottagare, Skellefteå

Vill du arbeta och utvecklas inom ett marknadsledande företag med Volvos starka varumärke inom anläggningsmaskiner? Då kan du vara den vi söker! Vi söker en kundmottagare med god administrativ förmåga till vår serviceanläggning i Skellefteå. Du kommer att tillhöra ett team som har högt till tak samt tillgång till ett stort nätverk där vi alla hjälps åt. En nybyggnation av anläggning är just nu aktuell där vi kommer flytta in under hösten 2024 vilket skapar goda förutsättningar för tillväxt och en god arbetsmiljö. Du kommer att vara en viktig del i arbetet för våra kunder och även vara en länk till vår egen servicepersonal på anläggningen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter Din huvudsakliga arbetsuppgift är att tillsammans med övrig verkstadspersonal planera och fördela verkstadens arbete samt se till att kontakten med kunder och leverantörer sker på ett fullgott sätt. Tillsammans med verkmästare ser du till att serviceteknikerna får det stöd och ledning som krävs för att kunna utföra service- och reparationsarbeten. En viktig del i rollen är även verkstadsadministration, fakturering, hantering av reklamationer mot leverantörer, tidsrapportering samt att hantera leverantörsfakturor. Du tar även emot kunder via telefon och i verkstad. För att lyckas och trivas i rollen Har du: - god administrativ förmåga - lätt för att lära dig nya affärssystem och IT-system - god kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift - god datorvana - körkort B Är du: - en person som gillar utmaningar och stimuleras av ett varierat arbete med högt tempo - strukturerad och noggrann med förmåga att prioritera bland dina uppgifter - serviceinriktad och ordningsam - stresstålig och flexibel - en positiv person som har lätt för att samarbeta Vi erbjuder dig Hos oss får du ett spännande, utvecklande och fartfyllt arbete som ger utrymme för initiativtagande och eget ansvar. Du har många kontaktytor, både externt och internt och tas emot av ett härligt gäng nya kollegor. Så här ansöker du Du ansöker till tjänsten online. Tjänsten tillsätts enligt överenskommelse. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och lämplighet. Urval sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt dock senast 2024-06-20. Kontaktuppgifter Per-Anders Wermelin, platschef, 079-060 89 05 Monica Strömberg, fackligt kontaktombud Unionen, 010-556 34 66 Swecon Anläggningsmaskiner AB ägs av Lantmännen och är exklusiv återförsäljare av Volvo Construction Equipment samt Volvo Pentas industrisegment i Sverige. Vi marknadsför, säljer och servar Volvos entreprenadmaskiner samt erbjuder ett flertal olika tjänster och kompletterande produkter. Sweconkoncernen finns även representerad i Estland, Lettland och Litauen samt delar av Tyskland. Med drygt 665 anställda och 34 serviceplatser i landet kan Swecon erbjuda dig ett tryggt och spännande arbetsliv som kännetecknas av kreativitet samt frihet under ansvar. Swecon Anläggningsmaskiner AB omsätter cirka 4,5 miljarder kr.

17 maj 2024
Sista ansökan:
20 juni 2024
Markarbetare till Skellefteå

Vi söker markarbetare för framtida uppdrag hos våra kunder i Skellefteå. Arbetsuppgifter kan variera beroende på projekt så du bör kunna arbeta med plattor, jordschakt, grundläggning och finplanering. Meriterande om du har erfarenhet av rörläggning. Vi söker dig som har minst 1-5 års yrkeserfarenhet som markarbetare samt talar svenska. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag. Det går även bra att mejla till [email protected]! Glöm inte att bifoga referenser i din ansökan. För frågor kontakta kontoret på 08-53034378

17 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Betongarbetare till Skellefteå

ExpanderaMera söker efter flertalet självgående betongarbetare till kommande uppdrag . Du som söker tjänsten har yrkesbevis eller minst sex års dokumenterad erfarenhet av betongarbeten. Är du den betongarbetare vi söker? Skicka in din ansökan redan idag. Intervjuer sker löpande. Skriv gärna med tidigare referenser i din ansökan. Vid frågor, vänligen kontakta kontoret på 08-530 343 78 Du kan även mejla din ansökan till [email protected]

17 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Filialchef

Bravida FM förstärker sin verksamhet i Sverige och nu söker vi en Filialchef för driftåtagande till Skellefteå och Umeå. Genom effektiva och miljömedvetna installationer och underhållande service ger Bravida fastigheter liv. Du kommer att tillhöra Bravida FM där vi nu utökar vårt lagbygge med både ny personal och teknik. Vill du vara med på vår resa? Ditt nya jobb Rollen som Filialchef på Bravida innebär att du ansvarar för våra avtal mot kund i samverkan med våra övriga avdelningar. Du arbetar kundnära och ansvarar för leverans till våra kunder. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av att: · Samordna drift och underhåll tillsammans med övrig personal · Framtidssäkra kundens behov över tid · Utveckla medarbetare · Ansvara för uppdragens ekonomi · Kundbearbetning · Merförsäljning Hos oss erbjuder vi ett arbete med variation där du får möjlighet att arbeta i spännande projekt tillsammans med härliga kollegor. Ditt nya team I dagsläget är vi 6 kompetenta medarbetare fördelat mellan orterna som arbetar med driftåtagande till spännande kunder som gör arbetsdagen väldigt varierande och utmanande. Vi söker dig som Har kompetens och erfarenhet inom: · Ledarskap · Personalansvar · Fastighetsdrift Som person är du serviceinriktad, flexibel och trivs med att lösa problem. Du är en lagspelare som trivs med att arbeta i team och på egen hand. För oss är det viktigaste att du har ett stort tekniskt intresse och viljan att leda andra samt viljan att lära dig det du inte kan idag. I rollen som Filialchef kommer du arbeta nära kunder, därför är det viktigt att du är duktig på att skapa goda relationer med såväl kunder som kollegor. Du tycker även om att ha varierande dagar och kunna hjälpa till med olika arbetsuppgifter. Vi har krav på att du har B-körkort och kan svenska och engelska obehindrat. Kunskaper om Aff är meriterande. Bravida som arbetsgivare Bravida är en stor arbetsgivare – faktiskt störst inom vår bransch i Norden. Det gör att vi kan erbjuda mycket till dig som medarbetare. I flera år i rad har vi blivit rankade till en av Sveriges bästa arbetsgivare! Bravida eftersträvar mångfald och värdesätter en jämn könsfördelning. Vi arbetar som ett team och vi tycker om att skapa stora resultat, tillsammans. Förutom förmåner som exempelvis förmånsbil, friskvårdsbidrag, hälsoundersökning och förmånliga försäkringar erbjuder Bravida dig ett självständigt och stimulerande arbete i en organisation där kompetens, utveckling och trivsel värderas högt. Vi på Bravida är vana att leverera högsta kvalitét till nöjda kunder och värnar om arbetsglädje likväl som en bra arbetsmiljö. Läs gärna mer om Vårt erbjudande och hur du kan utvecklas hos oss. När du växer, växer vi! Hur söker jag jobbet? Du är välkommen med din ansökan senast den 9 juni 2024. Vi kommer att hantera ansökningarna löpande under ansökningstiden. Du skickar in ditt CV och personliga brev genom att klicka på knappen Ansök nedan. Vi undanber oss kontakt med rekryteringsföretag i denna rekryteringsprocess Bra fastigheter gör skillnad, därför finns Bravida. Som Nordens ledande leverantör av tekniska helhetslösningar inom service och installation hjälper vi våra kunder att skapa väl fungerande och hållbara fastigheter. Bravidas långsiktiga mål är att vara klimatneutral i hela värdekedjan år 2045. Vi har 13 000 medarbetare och finns på cirka 180 orter i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Bravidas aktie är noterad på Nasdaq Stockholm. www.bravida.se . www.Bravida.se

17 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024