Frontdesk Nordic AB jobb

Lediga jobb hos Frontdesk Nordic AB

Servicekoordinator

OM FRONTDESK Frontdesk är en kommunikationsleverantör som erbjuder tjänster inom telefoni, växel och CRM. Med ett brett produkt- och tjänsteutbud är vår ambition att hjälpa våra kunder till rätt lösning för att effektivisera och skapa en enklare vardag för företagen. Frontdesk är verksamma i hela Sverige, med huvudkontor i Göteborg. Vår vision är att underlätta vardagen för företag och för att lyckas med detta har vi anställt många engagerade och kompetenta medarbetare med olika erfarenheter, bakgrunder och specialområden. Frontdesk omsätter ca 80 mkr och har ca 50 anställda. Vi har för närvarade kontor i Göteborg och Stockholm. ARBETSBESKRIVNING Du kommer att arbeta på Frontdesks huvudkontor i Göteborg Gårda. Vi söker primärt en person som kommer att arbeta med administration och kundservice. Vi ser således gärna att du har erfarenhet av Telekom sedan tidigare, men det är inget krav för anställning. Konkreta arbetsuppgifter: • Hantering av inkommande kundärenden via mail och telefon • Löpande registrering av affärer • Dialog med ledning samt hantering av säljarnas kundärenden • Löpande arbete i vårt CRM-system Vid frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta Moa Martinsson. VEM SÖKER VI? Vi ser gärna att du är en positiv person som tillför energi till gruppen. Du har en förmåga att hantera en periodvis hög arbetsbelastning och håller samtidigt en hög kvalité i ditt arbete. Vidare har du en känsla för service och är relationsbyggande. Du har en mycket god samarbetsförmåga, samtidigt som du självständigt driver ditt arbete framåt. Du bör vara: • Ordningsam • Ambitiös • Drivande Du bör ha: • Förmågan att arbeta operativt, men även kunna planera ditt arbete strategiskt • Känsla för service och professionellt bemötande Du bör kunna: • Uttrycka dig väl i tal och skrift på både Svenska och Engelska. Om du även kan Norska ser vi det som en merit. • Microsoft Office DETTA ERBJUDER VI DIG Frontdesk erbjuder en flexibel och kreativ miljö som kännetecknas av korta beslutsvägar. Kulturen på bolaget är prestigelös med god entreprenörsanda. Frontdesk kännetecknas av nytänkande och utvecklar nya affärsmöjligheter samt strävar efter ständiga förbättringar. Du ges möjlighet att arbeta i en professionell miljö i fräscha lokaler i Citygate och erbjuds goda möjligheter till personlig såväl som yrkesmässig utveckling. Vill du veta mer om vad det innebär att vara en del av team Frontdesk? Gå in på frontdesk.se Vi ser fram emot din ansökan! ANSÖKAN Vi tar emot ansökan via epost

29 april 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Mötesbokare med säljådra sökes!

Vi expanderar för fullt Frontdesk Nordic AB är idag en ledande aktör inom tjänste- och produktförsäljning mot företagsmarknaden. Med ett brett produkt- och tjänsteutbud är vår ambition att hjälpa våra kunder till rätt lösning för att effektivisera och skapa en enklare vardag för företagen. Frontdesk är verksamma i hela Sverige, med huvudkontor i Göteborg. Våra ledord är Professionell, Ansvarsfull, Innovativ och Feedback och vår vision är att underlätta vardagen för alla företag. För att lyckas med detta har vi anställt många engagerade och kompetenta medarbetare med olika erfarenheter, bakgrunder och specialområden. Ingen är bäst på allt men tillsammans kompletterar vi varandra och blir det bästa teamet. Frontdesk består av två driftbolag och omsätter tillsammans ca 80 mkr och har ca 35 anställda. Vi har för närvarade kontor i Göteborg, Stockholm. Frontdesk Nordic är inne i en expansiv fas och söker en nya möteskoordinator som kommer att arbeta med att boka färdiga besök till våra säljare. Bokningarna sker via utgående kontakt med telefon (primärt) och mejl (sekundärt) som verktyg Avdelningen består av sex duktiga och drivna medarbetare som i dagsläget jobbar med att boka möten med våra befintliga och nya kunder. Vi jobbar ständigt med att utveckla våra medarbetare; därför erbjuder vi löpande utbildning & coachning för att just du ska lyckas. Vi sitter toppmoderna lokaler mitt i stan. Arbetsuppgifter Boka färdiga möten med potentiella företagskunder inom vårt segment. Prospektering; identifiera och knyt nya kontakter på kort och lång sikt. Vad erbjuder vi dig? Trygghet med en grundlön och bra bonussystem Storslagna tävlingar och kickoffer En energifylld arbetsplats med en stark sammanhållning Motiverande arbetsplats med ett familjärt team Gedigen utbildning i produkter och försäljning Möjlighet till arbete och utvecklingsmöjligheter på våra kontor i Sverige Vi söker dig med följande egenskaper Talar flytande svenska och har lätt för att uttrycka sig Har ett stort intresse för att hjälpa kunder Motiveras av personlig utveckling och resultat Är tävlingsinriktad och målmedveten Trivs i samspel med andra men arbetar även bra självständigt Är positiv och sprider bra energi Tidigare erfarenhet av innesälj och B2B är starkt meriterande men inget krav. Ansökan; Maila direkt till [email protected] och bifoga ditt CV. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Niklas Hensner 0720928952

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024