SNABBFAKTA Omfattning: Heltid, 40h/veckan. Arbetstider: Måndag - fredag kl.08.30-17.00. Tjänsten kräver en flexibilitet efter ordinarie arbetstid vid förekommande event. Ort: Stockholm, Hammarby Kaj. Startdatum: Omgående Anställningsform: Särskild visstidsanställning. Detta är ett konsultuppdrag via Inte Bara Post Bemanning som sträcker sig fram till juni med chans till förlängning. Din framtida arbetsplats Vi söker nu en Office Coordinator till vår kund Arrowhead Games Studios, en ledande aktör inom spelutveckling. Deras kultur speglas av ett välkomnande, familjärt och öppet klimat. Du kommer att arbeta självständigt men också vara en viktig del av deras studio team, med två ytterligare kollegor. Som Office Coordinator kommer du hålla kontoret i toppform och bidra till en positiv och effektiv arbetsmiljö. Arbetet utförs på kontoret, ej hybrid. Arbetsuppgifter Bemanna receptionen Välkomna medarbetare och besökare Svara i telefon, växel och mailhantering Hantera dagliga driften av receptionen Se till att det är en välkomnande miljö på kontoret Ansvarar för att fylla på frukt och kaffe under dagen Beställa mat till kontoret Se till att det är rent och snyggt Kontorshantering Koordinera externa möten utanför kontoret Logistik, ta emot leveranser och budhantering Eventuellt eventplanering vid behov Kontinuerlig optimering av arbetsprocesser Vem är du? Vi söker dig som är en serviceinriktad och positiv person som brinner för att skapa en trivsam och funktionell arbetsmiljö. Du har viljan att skapa det där lilla extra på kontoret och ser detaljer. Du har en stark organisatorisk förmåga, är flexibel och kan hantera flera uppgifter samtidigt. Du har en förmåga att anpassa dig efter olika situationer och är driven samt orädd när det kommer till att förbättra och optimera arbetsprocesser. Du uppfyller skallkrav nedan: Minst ett års arbetslivserfarenhet som Office Coordinator eller liknande roll. Flytande kommunikation på svenska och engelska, i både tal och skrift. Detta krävs, då Internspråket är engelska. God datorvana. Tidigare erfarenhet av optimering av arbetsprocesser, är meriterande. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
SNABBFAKTA Omfattning: Heltid Arbetstider: Måndag-fredag kl. 08.00-17.00 Ort: Centrala Stockholm Startdatum: Mars Uppdragslängd: Detta är ett långsiktigt konsultuppdrag. Anställningsform: Särskild visstidsanställning. Du blir konsult via Inte Bara Post Bemanning men jobbar ute hos vår kund. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Nu söker vi för vår kunds räkning en receptionist med hög servicekänsla som brinner för att hjälpa sina kollegor och bemöta besökare på bästa sätt. Vår kund är ett bolag inom skönhetsbranschen med kontor beläget i centrala Stockholm. DIN ROLL I den här rollen är du en viktig person för att säkerställa en hög servicenivå till samtliga på kontoret och är ansiktet utåt för företaget. Du arbetar tillsammans med en kollega i receptionen men också självgående med varierande arbetsuppgifter, både typiska receptionssysslor samt administrativa arbetsuppgifter. I rollen är du rörlig på kontoret och har en central roll för att skapa en inspirerande och härlig arbetsmiljö. Du kommer bland annat att ta emot besökare, iordningställa konferensrum och ordna inför event samt göra beställningar av exempelvis kontorsmaterial eller fika. I rollen kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter, vilket kommer innebära exempelvis: Välkomna och ta emot besökare Post- och budhantering Ta emot inkommande samtal Genomföra kontorsrundor Växel- och mailhantering Se till att kontoret är snyggt och välkomnande Förberedelser inför möten och interna event Administrativa arbetsuppgifter som beställning av kontorsmaterial och leverantörskontakt VEM ÄR DU? För att trivas i rollen har du hög servicekänsla, är social och utåtriktad. Du gillar när det är högt tempo och kan hantera flera arbetsuppgifter samtidigt. Du trivs med att vara i centrum och får energi av det sociala sammanhanget. Som person är du initiativtagande, lösningsorienterad och prestigelös. Du har ett öga för vad som behöver göras och är villig att göra det där lilla extra för att kunder såväl som kollegor ska känna sig välkomna. Du kan ta beslut och har en professionell attityd där problemlösning är en del av din vardag. Du som söker uppfyller nedan krav: Har en bakgrund inom servicebranschen Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat Har goda kunskaper i Officepaketet Meriterande: Om du arbetat i reception innan Om du har erfarenhet från restaurang- eller hotellbranschen Om du arbetat som barista VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
SNABBFAKTA Omfattning: Heltid Arbetstider: Kontorstider, måndag - fredag kl 8:00-17.00 Ort: Centrala Stockholm, Kungsgatan 48 Startdatum: Omgående Anställningsform: Särskild visstidsanställning. Du blir konsult via Inte Bara Post Bemanning men jobbar ute hos kund. Detta är ett långsiktigt konsultuppdrag. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS: Eurocommercial Properties Sweden är en framstående fastighetsutvecklare och förvaltare som fokuserar på kommersiella fastigheter av hög kvalitet. Eurocommercial ager fastigheter for 40 miljarder i Europa, varav 9 miljarder finns i Sverige. Deras engagemang för att skapa attraktiva och livfulla platser för shopping, arbete och fritid har gjort dem till en ledande aktör på den svenska fastighetsmarknaden. Du kommer sitta i ett modernt och stilrent kontorslandskap på Kungsgatan tillsammans med 10 andra medarbetare. Eftersom du är huvudansvarig för kontoret förväntas du vara på plats regelbundet. Samtliga medarbetare utgår ifrån kontoret men dina kollegor är emellanåt ute på resor. Som Office Manager är ditt huvudfokus dina medarbetare, externa besökare och kontoret. Du är den som ser till att allt på kontoret flyter på, att medarbetarna mår bra och att alla som kommer i kontakt med företaget får service i världsklass! Tjänsten kommer att innebära cirka 2-4 resor per år utanför Sverige då företaget har konferenser som du är med och anordnar. Du kommer att agera Executive Assistant till medarbetarna på kontoret i form av exempelvis resebokningar och kalenderhantering. DINA ARBETSUPPGIFTER SOM OFFICE MANAGER: Välkomna externa besökare och medarbetare Hålla ordning på kontoret och i konferensrum, entré och kök Hantera bud- och post Svara i telefon och växel Scanning, kopiering, utskrifter Beställning och påfyllning av kontorsmaterial och mat Frukt- och frukostbeställningar Hantera blommor på kontoret Avtal och omförhandling av avtal som är kontorsrelaterade Hantera kontorets resebokningar samt rapportering av statistik kring resebokningar Bokning och koordinering av konferenser, middagar & aktiviteter Kalenderhantering Kontaktperson för externa leverantörer Fakturahantering, attest Kvittoredovisning Skicka ut pressinformation samt korrekturläsning Boka kurser, seminarium och utbildningar Hantera friskvård för medarbetare Nyckelhantering Administrera kontorets telefoni (abonnemang m.m.) Onboarding/offboarding av medarbetare Avtalshantering för fysiska avtal Kontaktperson i vissa frågor från kontoren i Amsterdam, Milano, Paris och Bryssel Avstämningar med Office Managers och assistenter på andra kontor Vara behjälplig vid ad hoc-uppgifter VEM ÄR DU? Vi söker dig som är serviceminded och lösningsorienterad ut i fingerspetsarna! Du är en glädjespridare som tar stort ansvar och alltid vill göra det lilla extra. Du tar initiativ till förbättringar på kontoret och strävar efter att ständigt utveckla både din roll och kontorets arbetsmiljö. Du är professionell, har ett öga för vad som behöver göras och har vana att driva dina uppgifter till framgång. Vi söker dig som har: Arbetslivserfarenhet som Office Manager eller liknande arbetsuppgifter Arbetslivserfarenhet från en assistentroll Goda kunskaper i Office-paketet, inklusive Excel, Word och Outlook Flytande kommunikation på svenska och engelska, i både tal och skrift Möjlighet att resa utanför Sverige vid behov Erfarenhet av enklare ekonomiassistentuppgifter, vilket vi ser som meriterande VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
Nu söker vi skadereglerare till framtida uppdrag! Vi erbjuder en variation av både konsultuppdrag och direktrekryteringar på heltid. Ta chansen och skicka en spontanansökan så hjälper vi dig att hitta din nästa arbetsplats! Vem är du vi söker? Vi letar efter dig med erfarenhet av skadereglering och administration. Du värdesätter service och att hjälpa andra människor. Du tar dig an dina arbetsuppgifter på ett strukturerat sätt och har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter. Du är duktig på att kommunicera i både tal och skrift och kan erbjuda konstruktiva lösningar på tvister för att ge nöjda parter. Du drivs av att ta ansvar, är självgående, lugn och ser lösningar framför hinder och trivs med att ha telefon och mail som huvudsakliga arbetsverktyg. Du som söker uppfyller nedan krav: Minst ett års erfarenhet från skadeadministration eller kundtjänst/kundsupport. Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter. Behärskar Officepaketets samtliga delar. Goda kunskaper i Excel är en fördel. Avslutad gymnasieutbildning, meriterande med inriktning inom ekonomi. Är flytande i svenska och har väldigt goda kunskaper i engelska. Har du dessutom ytterligare språkkunskaper är det ett stort plus! VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och kontaktar dig om vi får in matchande uppdrag. I denna rekryteringsprocess utförs intervjuer, bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
SNABBFAKTA Omfattning: Du har möjligheten och viljan att jobba motsvarande en heltidstjänst när tillfälle ges. Arbetstider: Vardagar under kontorstid Ort: Stockholmsområdet Startdatum: Omgående Anställningsform: Särskild visstidsanställning DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Som ambulerande receptionist hjälper du våra kunder vid tillfälliga behov och arbetstoppar, vilket ger dig bred branscherfarenhet och chansen att testa på hur det är att arbeta på en rad olika arbetsplatser. Våra kunder är verksamma inom flertalet branscher och du kan därför bemanna hos allt från ett nystartat designföretag till en framgångsrik advokatbyrå. I rollen får du en fantastisk möjlighet att bygga upp ditt CV, bli inspirerad av olika branscher och skaffa ett värdefullt kontaktnät. Vem vet, kanske ett av dina uppdrag leder till en fast anställning hos företaget du varit utbokad till så småningom. Möjligheterna är enorma! DIN ROLL Dina arbetsuppgifter kommer vara inom ramen för kontorsservice och kan exempelvis innebära att: Ta emot besökare i receptionen Växel-, telefon- och mailhantering Förbereda inför möten/ event samt beställa luncher och fikabröd Post- och budhantering Se till att kök och kontorsytor är rena och välkomnande Kontakt med leverantörer Administrativa arbetsuppgifter Som ambulerande receptionist har du både schemalagda fasta tider, men är också redo att rycka ut och hjälpa våra kunder med kortare framförhållning när behovet uppstår. VEM ÄR DU? Du vill skaffa meriterande arbetslivserfarenhet inom kontorsservice. Du har tidigare erfarenhet inom service, exempelvis från butik eller restaurang. Det är meriterande om du tidigare har studerat eller arbetat utomlands. Du är prestigelös, flexibel och lösningsorienterad. Du lever efter mottot att ingenting är omöjligt! Du trivs med att arbeta i ett högt tempo med varierande arbetsuppgifter. Du strävar efter att alltid göra det lilla extra. Du har ett nyfiket sinne och god social förmåga att snabbt kunna sätta dig in i nya situationer och arbetsuppgifter. VAD ERBJUDER VI? Som anställd hos Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. Se filmen nedan för en större inblick i rollen och läs mer här om du vill veta mer om rollen som ambulerande receptionist! ÖVRIG INFORMATION Sök tjänsten genom att klicka på Ansök. Vi går igenom urvalet löpande och återkommer till dig så snart vi kan. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. På grund av GDPR tar vi inte emot ansökningar via mail, men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]
SNABBFAKTA Omfattning: Heltid, 40h/veckan.Arbetstider: Måndag till torsdag kl.07.45-17.00. Fredagar kl.07.45-15.30.Ort: Centrala StockholmStartdatum: Önskat startdatum omgåendeAnställningsform:Särskild visstidsanställning.Du blir konsult via Inte Bara Post Bemanning men jobbar ute hos kund. Detta är ett långsiktigtkonsultuppdrag. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Vår kund Muntra erbjuder en unik möjlighet att få en bred och djup förståelse för det inre arbetet i en digital vårdstartup som är på entillväxtsresa. Du får chansen att vara en del av ett öppet och familjärt bolag med högt i tak. Muntra värdesätter en kan-göra-attityd, där de bryr sig om varandra och världen omkring! Muntra är en ledande webbaserad plattform för tandvård. Med deras smarta lösningar vill de förbättra tandvården och har därför skapat ett digitalt ekosystem som förenar dentalbranschens alla aktörer. Deras syfte är att göra det lättare att driva vårdföretag genom att samla exempelvis journaler och e-recept. Hundratals kliniker använder Muntras kraftfulla och användarvänliga verktyg för att anskaffa, behandla och få nöjdare patienter. Här kan du besöka Muntras hemsida. DIN ROLL Muntra ska expandera i Danmark till sommaren och söker nu därförett nytt tillskott till customer success teamet i Stockholm.Som customer successspecialistarbetar du för att ge Muntras kunder, dvs tandklinikerna, den bästa upplevelsen. Du har daglig kontakt med företagets kunder och hanterar ärenden kopplat till Muntras digitala plattform. Du arbetar till största del med företagets befintliga kunder och fokuserar på att skapa goda relationer till dessa. Kontakten med klinikerna sker per chatt, mejl och telefon. I rollen ingår även att utbilda och utföra onboarding för kunderna i Muntras system. Därav förekommer resor i tjänsten. Du kommer starta din resa hos Muntra med attonboardas i produkt, system och kunder. Du börjar arbeta mot den svenska marknaden fram till lansering i Danmark. VEM ÄR DU? Serviceminded och brinner för att ge den bästa kundupplevelsen Social med engodkommunikativ förmåga Driven och engagerad Lösningsorienterad Förmågan att snabbt sätta sig in i nya system Har förmågan att arbeta självgående men också en lagspelare Har en godteknisk kompetens Du som söker måste uppfylla nedan krav: Tidigare arbetslivserfarenhet av liknande eller likvärdig roll tidigare som t.ex. customer success, kundvård på ett B2B-företag eller försäljning. Behärskar svenska, engelska och danska flytande i tal och skrift. God dator- och systemvana. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
Nu söker vi rampagenter till framtida lediga tjänster hos vår kund!Har du servicekänsla ut i fingertopparna och trivs i ett fysiskt jobb i en händelserik miljö? Ta chansen och ansök idag! Vår kund är en av världens mest uppskattade affärsflygterminaler, där företaget erbjuder en servicenivå av absolut högsta internationella standard. De hanterar merparten av alla affärs- & privatflyg som besöker Stockholm, och är ett litet och familjärt företag som finns beläget både i Bromma och Arlanda. Vem är du som söker? För att trivas i rollen som rampagent och se sig långsiktigt i rollen, behöver du vara en person som alltid är på tårna och högst villig att hugga i. Du kan hantera snabba vändningar samtidigt som du är noggrann, ansvarstagande och stresstålig. Du är serviceminded, social, prestigelös och har en självmotiverande drivkraft.Vi söker dig som uppfyller nedan skallkrav: Behärskar Svenska samt Engelska i tal och skrift. B-körkort Meriterande om du har ett tekniskt intresse, tidigare arbetat i en serviceroll eller gått fordonsgymnasium. Då denna tjänst utförs på säkerhetskontrollerat område tillkommer en säkerhetsprövning. Krävsett utdrag ur belastningsregistret. Vidare skall arbetsgivarintyg redovisas fem år tillbaka i tiden samt intyg från studier. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected] vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
SNABBFAKTA Omfattning: HeltidArbetstider: Måndag till fredag kl.08-17.00.Ort:Centrala StockholmStartdatum: OmgåendeAnställningsform:Särskild visstidsanställning.Detta är ett konsultuppdrag via Inte Bara Post Bemanning som sträcker sig tre månader fram.Arbetet utförs på kontoret, ej hybrid. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Våra kunders arbetsplatspräglas av ett ungt team med en god energi och samhörighet. Det är en energisk miljö med ett högt tempo och snabba beslutsvägar. Du kommer vara i en kontext med IT och hjälpa människor med det mest basala som finns. Du kommer att arbeta för tvåbolag som sitter på samma kontor, gör samma sak och är verksamma inom samma bransch. DIN ROLL I rollen som Office Manager ansvarar du för den dagliga driften på kontoret för båda bolagen. Du skapar en trivsam arbetsmiljö och sprider energi! Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar: Daglig drift på kontoret genom att se till att det ser rent och snyggt ut. Sätta på kaffe och ta in/ut från diskmaskin. Hantera och underhålla kontorsutrustning som skrivare, IT-utrustning. Ansvara för inköp av kontorsmaterial, mat, snacks, övriga ärenden utanför kontoret. Hantera post och andra leveranser. Förebereda inför möten och i mötesrum. Förbereda och styra upp AW:s varannan fredag samt teamdagar, tävlingar och utmaningar. Projektleda konferenser och event. Samordna med externa leverantörer för felanmälningar, IT, och städning mm. Samordna med hyresvärden. Ge administrativ support till kollegor vid behov. Kommunicera regelbundet internt om viktiga frågor och förändringar. Fångar upp och komma med förslag på att åtgärda eventuella problem. On- och offboarding av anställda. VEM ÄR DU? Du är en person som är serviceinriktad med visionen att alltid ge det lilla extra!Du har en förmåga att sprida positiv energi och peppar människor i din omgivning. Du trivs med att ta ansvar, har förmågan att strukturera och är orädd för att ta intiativ. Du har också lätt för att kommunicera i det sociala sammanhanget. Vidare känner du dig bekväm med engelska i tal då du kommer till viss del behöva prata engelska med kollegor. Du uppfyller skallkrav nedan: Ett års arbetslivserfarenhet från en Office Manager roll/eller liknande arbetsuppgifter. Tidigare projektlett konferenser eller liknande evenemang. Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
SNABBFAKTA Omfattning:Heltid (38,5 arbetstimmar per vecka)Arbetstider:Kontorstider Ort:Kungsholmen, StockholmStartdatum:OmgåendeAnställningsform:Särskild visstidsanställning, tidsbestämt uppdrag på 10 månader. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Swatch Group är en internationell koncern som är verksam inom design, tillverkning och försäljning av färdiga klockor, smycken, komponenter och tidtagning. Företaget levererar nästan alla komponenter som krävs av sina 18 klockmärken. I Norden är de återförsäljare av följande märken: Omega, Rado, Longines, Tissot, Certina, Swatch och FlikFlak.Totalt i Norden är de runt 120 anställda, varav de i Sverige är ett härligt gäng på cirka 50 personer.DIN ROLLI din roll som Sales Administratorkommer du att vara ansiktet och rösten utåt för företaget.Du kommer tillsammans med en ytterligare kollega arbeta med kundservice till Swatch Groups kunder (butiker) per mail och telefon i frågor gällande orderhantering, tillgång, leverans samt kollektioner för de olika märkena. Allt för att ge bästa möjliga service och support till kunderna.Exempel på arbetsuppgifter: Orderhantering Kundkontakt via mejl och telefon Supportera kollegor i det nordiska teametvid behov VEM ÄR DU? För att trivas i den här rollen ser vi att du är genuint intresserad av att ge riktigt bra kundupplevelser.Har du dessutom klockintresse kommer du verkligen att trivas! I rollen får du kontinuerligt lära dig om nya produkter för att förstå kundernas behov. Som person är du noggrann, serviceminded och snabblärd. Du som söker uppfyller nedan krav: Har erfarenhet avSAP Har arbetslivserfarenhet av att ha kundkontakt Talar och skriver obehindrat påsvenska och engelska Det är meriterande om du som söker: Talar ytterligare ettnordiskt språk utöver svenska Har stort intresse för klockor eller har erfarenhet från branschen Har kunskap av Salesforce VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
Nu söker vi ekonomiassistenter till framtida uppdrag!Vi letar efter personer som vill utvecklas tillsammans med oss och våra kunder. Ta chansen och skicka en spontanansökan så gör vi allt för att hitta den perfekta tjänsten för just dig! Vi letar alltid efter kompetenta och engagerade personer som vill utvecklas inom ekonomi.Uppdragen vi erbjuder kan vara både på heltid och deltid med potentiell start omgående. Har du minst 1 års erfarenhet av ekonomiarbete? Ta chansen och skicka in din spontanansökan! Arbetsuppgifterna kan variera beroende på företagets storlek och bransch.Exempel på arbetsuppgifterkan varaleverantörsreskontra, kundreskontra, löpande bokföring, avstämningar, fakturahantering samt andra ekonomiskaadministrativa uppgifter.VEM ÄR DU SOM SÖKER? Hardokumenterad erfarenhet av ovan arbetsuppgifter Hareftergymnasial utbildning inom ekonomi Hargoda kunskaper inom exempelvis SAP, Fortnox eller Visma Har dokumenterad erfarenhet av att arbeta med Excel Har ett systemintresse med förmåga att snabbt sätta dig in i nya system och verktyg Kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift Du är en strukturerad, social och initiativtagande person som vågar ta för sig och är nyfiken. Du har en förmåga att arbeta proaktivt och noggrant, samtidigt som du har ett sinne för detaljer. VAD ERBJUDER VI?Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
Välj ett jobb för att visa detaljer