Rp Rekrytering Bemanning AB jobb

Lediga jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB

Office Coordinator på deltid till BTS

SNABBFAKTA Omfattning: 20h/veckaArbetstider: Kontorstider måndag - fredag, förmiddagarOrt: Stockholm, Östermalm(Grevgatan 34)Startdatum: OmgåendeAnställningsform:Särskild visstidsanställning, föräldravikariat 1 år. Du blir anställd som konsult via oss på Inte Bara Post Bemanning. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS: BTS Group AB är ett svenskt konsultföretag som grundades 1986 och har specialiserat sig på strategisk rådgivning och utveckling av företag och organisationer. De erbjuder tjänster inom områden som affärsutveckling, ledarskap, förändringshantering och försäljningsträning.Du kommer att arbeta i ljusa och trivsamma lokaler tillsammans med 30 kollegor. Företagskulturen präglas av en lättsam och positiv atmosfär med högt i tak. Alla är vänliga och inbjudande, vilket skapar en välkomnande arbetsmiljö. BTS tror på frihet under ansvar och uppmuntrar dig att ta ägarskap för dina uppgifter. De värdesätter kreativitet och ger dig gärna utrymme till idéer och initiativ. DIN ROLL: I rollen som Office Coordinator kommer du att arbeta deltid, 20 timmar per vecka, med att stötta medarbetare och upprätthålla ordningen på kontoret. BTS ser helst att du arbetar förmiddagar men har en viss flexibilitet kring de exakta arbetstiderna. Detta kan diskuteras vidare om du kommer längre i rekryteringsprocessen. Denna position är självständig och anledningen till att vi nu söker en Office Coordinator är på grund av att den ordinarie Office Coordinator har gått på föräldraledighet. I denna roll kommer du att få ta ansvar, ta initiativ och vara till hjälp för allt från kollegor till externa besökare samtidigt som du ser till att kontoret hålls prydligt. Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat följande: Posthantering Beställa mat/luncher/fika Fixa inför och under möten Växel Ta emot och välkomna besökare Inköp Se till att kontoret är i fint skick! Diverse administrativa uppgifter som exempelvis boka resor VEM ÄR DU? Vi söker dig som har arbetat med service och trivs med att hjälpa andra! Du är positiv, ansvarsfull och kommer gärna med egna initiativ. Du har ett öga för detaljer och vill gärna se till att det är rent och snyggt på kontoret.Eftersom detta är en deltidstjänst och ett föräldrarvikariat på 1 år ser vi även att det matchar med vad du söker. Du som söker uppfyller nedan krav: Tidigare erfarenhet av service och administration Talar och skriver obehindrat på svenska Kan kommunicera på engelska via tal och skrift Goda kunskaper i Office-paketet Avslutad gymnasieutbildning Det är meriterande om du arbetat i en liknande roll tidigare. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara PostBemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals-och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected] vilken tjänst det gäller i ditt mailoch länka gärna till annonsen.

23 april 2024
Sista ansökan:
10 oktober 2024
Konferensvärd till ledande advokatbyrå

SNABBFAKTA Omfattning: Heltid, 40/h veckan.Arbetstider:Kontorstider, måndag-fredag 08.00-17.00Ort: Centrala StockholmStartdatum: Önskad start omgåendeAnställningsform:Särskild visstidsanställning Annonsen är anonym på önskemål från vår kund. Vi delger självklart vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessen. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Vår kundär en ledande advokatbyrå beläget i centrala Stockholm. Firmanär en affärsjuridisk fullservicebyrå och kan erbjuda dig en trevlig och modern arbetsplats med högt i tak och många kontaktytor. Tjänsten är en heltidsanställning under kontorstid. Det kan tillkomma arbete utanför kontorstid vid evenemang.Hybridlösning erbjuds inte, utan du arbetar huvudsakligen från kontoret. DIN ROLL I din roll som konferensvärd kommer du att ingå i ett team av två ytterligare kollegor. Du rör dig på kontorets interna utrymmen och ser till att det ser städat och rent ut under dagen. Du ansvarar för att beställa, peppa och fylla påkaffe/dryck, frukt,kontorsmaterialoch dylikt regelbundet.Du förbereder och dukar uppsamtliga konferensrum inför interna och externa möten. Vidare är duett stöd vid event medklienter/studenter/interna/externa och ansvararför den tekniska utrustningen i konferensavdelningen samt interna delen. Du kommer även att vara behjälplig med att boka resor, taxi ochhotell förklientrelaterade uppdrag liksom för konferenser och andra events. Vid behov kommer du att bemanna receptionen vid behov.VEM ÄR DU? Vi letar efter dig med tidigare erfarenhet inom service, gärna från hotell- eller restaurangbranschen. Du trivs med att vara i en rörlig rolloch har en passion för att levereraexceptionell service och har ett öga för detaljer. Du är en lagspelare som har lätt för att kommunicera väl och kan hålla en väldigt hög professionell nivå och har enkänsla för sekrets. Vidare har du en förmågaatt se vad som behövs på många ställen samtidigt och kanligga proaktivt steget före vilket kommer att varaavgörande när du möter spännande utmaningar varje dag. Du som söker uppfyller nedan krav: Minst två års arbetslivserfarenhet från en serviceroll. Behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift. Det är mycket meriterande om du har erfarenhet frånrestaurangbranschen,à la carte servering. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen. För detta konsultuppdrag kommer vi att utföra en bakgrundskontroll om du går vidare efter första intervjusteget.

19 april 2024
Sista ansökan:
6 oktober 2024
Ambulerande receptionist till Inte Bara Post Bemanning

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Vi söker flerstjärnor som vill arbeta som ambulerande receptionister via oss på Inte Bara Post Bemanning!Som ambulerande receptionist hjälper duvåra kundervid tillfälliga behovoch arbetstoppar,vilket ger dig bred branscherfarenhet och chansen att testa på hur det är att arbetapå en radolika arbetsplatser.Våra kunder är verksamma inomflertalet branscher och du kan därför bemannahos allt från ettnystartat designföretag till enframgångsrik advokatbyrå. DIN ROLL Dina arbetsuppgifter varierar beroende på uppdragmenkommer vara inom kontorsservice vilket innefattar reception, konferens ochadministrativa uppgifter.Som ambulerande receptionist har du både schemalagda fasta tider, men är också redo att rycka ut och hjälpa våra kunder med kortare framförhållning när behovet uppstår. Du arbetar vardagar under kontorstid.Vi ser gärna att du som söker har möjlighet och vilja att jobba motsvarande en heltidstjänst när tillfälleges. Dina arbetsuppgifter i rollen kan exempelvis innebära: Ta emot besökare i receptionen Växel-, telefon- och mailhantering Förbereda inför möten/ event samt beställa luncher och fikabröd Post- och budhantering Se till att kök och kontorsytor är rena och välkomnande Kontakt med leverantörer Administrativa arbetsuppgifter VAD ERBJUDER VI? Som ambulerandereceptionist fårdu en fantastisk möjlighet att bygga upp ditt CV, bli inspirerad av olika branscher och skaffa ett värdefulltkontaktnät. Vem vet, kanske ett av dinauppdrag leder till en fast anställning hos företaget du varit utbokad tillså småningom. Möjligheterna är enorma! Som anställd hos Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. VEM ÄR DU? Vi söker dig som vill skaffa meriterande arbetslivserfarenhet inom kontorsservice.Du har tidigare erfarenhet inomservice,exempelvis frånbutik eller restaurang. Vi ser det som meriterande om du tidigare har studerat eller arbetat utomlands.Som person är du prestigelös, flexibel och lösningsorienterad och lever efter mottot att ingenting är omöjligt!För att trivas i rollen ska du tycka om att arbeta i ett högt tempo med varierande arbetsuppgifter och sträva efter att alltid göra det lilla extra. Du bör ha ett nyfiket sinne och god social förmåga för att snabbt kunna sätta dig in i nya situationer och arbetsuppgifter. "Jag tycker att du ska söka rollen som ambulerande receptionist hos Inte Bara PostBemanning för att du får en enorm erfarenhet, många värdefulla kontakter på vägen och dessutom har du väldigt roligt!" - Joel Hansius, ambulerande receptionist på Inte Bara PostBemanning Se filmen nedan för en större inblick i rollen! ÖVRIG INFORMATION Sök tjänsten genom att klicka på Ansök. Vi går igenom urvalet löpande och återkommer till dig så snart vi kan. På grund av GDPRtar viinte emot ansökningar via mail,men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]

18 april 2024
Sista ansökan:
5 oktober 2024
Customer Support till Muntra

SNABBFAKTA Omfattning: HeltidArbetstider:Måndag till torsdag kl.07.45-17.00 och fredagar kl.07.45-15.30Ort: Stockholm, SlussenStartdatum: OmgåendeAnställningsform:Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning (direktrekrytering där du blir anställd direkt av vår kund). DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Vår kund Muntra erbjuder en unik möjlighet att få en bred och djup förståelse för det inre arbetet i en digital vårdstartup. Du får chansen att vara en del av ett öppet och familjärt bolag med högt i tak. Muntra värdesätter en kan-göra-attityd, där de bryr sig om varandra och världen omkring. Räkna med att ha kul och lära dig nya saker varje dag! Frukost erbjuds på kontoret dagligen samt torsdags-AW. Muntra är en ledande webbaserad plattform för tandvård. Med deras smarta lösningar vill de förbättra tandvården och har därför skapat ett digitalt ekosystem som förenar dentalbranschens alla aktörer. Deras syfte är att göra det lättare att driva vårdföretag genom att samla exempelvis journaler och e-recept. Hundratals kliniker använder Muntras kraftfulla och användarvänliga verktyg för att anskaffa, behandla och få nöjdare patienter. Läs mer om Muntra här. DIN ROLL Som Customer Support arbetar du för att ge Muntras kunder, dvs klinikerna, den bästa upplevelsen. Du har daglig kontakt med företagets kunder och hanterar ärenden kopplat till Muntras digitala plattform. Du arbetar till största del med företagets befintliga kunder och fokuserar på att skapa goda relationer till dessa. Kontakten med klinikerna sker per chatt, mejl och telefon. Du kommer att ingå i Sucess customer teamet som består av 7 personer där ni skapar det bästa stödet till Muntras kunder. VEM ÄR DU? Vi ser att du har jobbat något år i en serviceroll från tillexempel dagligvaruhandel eller kundtjänst/support efter gymnasiet. Du vill ta nästa steg och utvecklas vidare i en ny bransch där du också kommer ha en betydelsefull roll.Du har personliga egenskaper som serviceminded ochkommunikativ. Du har ett driv och ser dig själv långsiktigt utvecklas och växa med bolaget.Vi ser att du är en lagspelare likaväl som du kan arbeta självgående. För att trivas i rollen ser vi att du tilltalas av att arbeta i en mindre familjär och entreprenöriell miljö med högt i tak. Du som söker måste uppfylla nedan krav: Tidigare arbetslivserfarenhet från en serviceroll fråntillexempel dagligvaruhandel eller kundtjänst/support. Du behärskar svenska och engelska, obehindrat i tal och skrift. Meriterande om du kan behärskadanska eller norska i tal och skrift. God datorvana. Det ärmeriterande om du har tidigare erfarenhet av en supportroll inom call center eller teknisk support. Vidare är det mycket meriterande om du har kunskap och intresse för IT då Muntras produkt kan upplevas komplex. Du kommer att få en onboarding och utbildas i Muntras produkt. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected] vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

17 april 2024
Sista ansökan:
4 oktober 2024
Spontanansökan - Service Host deltid

För att ligga steget före vid framtida konsultuppdrag söker vi på Inte Bara Post Bemanning kontinuerligt efter duktiga kandidater. Vi letar efter servicestjärnor som vill arbeta deltid vid sidan av studier eller har annan typ av sysselsättning.Uppdragen som vi kan erbjuda är på deltid med start omgående. Ta chansen och skicka en spontanansökan, så hjälper vi dig att hitta din nästa arbetsplats! OM TJÄNSTEN Detta är en spontanansökan till uppdrag inom kontorsservice men framförallt till Service Host rollerute hos någon av våra kunder i Stockholm. Vi har kunder verksamma i flertalet olika branscher. Vi söker efter kandidater som har erfarenhet av att tidigare arbetat i enserviceroll. Detabsolut viktigaste är att du brinner för att leverera service i världsklass! VEM ÄR DU? Du är en social och serviceinriktad person med en positiv inställning. Du är självgående lika väl som du kan arbeta i team och har lätt för att kommunicera med andra. Du vågar ta initiativ och är ansvarsfull, har förmågan att se vad som behöver göras och kan driva dina arbetsuppgifter framåt. Vidare är du prestigelös och trivs med ett rörligt arbete. Självklart delar du våra värderingar: vilja, hjärta och engagemang! Du har tidigare arbetslivserfarenhet från en serviceroll som tillexempel inom dagligvaruhandel, retail eller café/restaurang. Det är meriterande om du har arbetat i en serviceroll i kontorsmiljö. Vi ser att du studerar på distans eller har annan typ av sysselsättning vid sidan av och vill arbeta deltid. Brinner för att leverera service i världsklass! Är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Många av våra kunder är internationella och har därför ett koncernspråk på engelska. Har god datorvana och kunskaper i samtliga delar av Officepaketet VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

16 april 2024
Sista ansökan:
3 oktober 2024
Facilities Services Assistant till globalt bolag (Deltid)

SNABBFAKTA Omfattning: Deltid 16,5 h/veckan. Tisdagar, onsdagar och torsdagar kl.10-16.00.(Du kommer att få chansen att arbeta extra vid sjukdom och semester)Ort:Centrala StockholmStartdatum: Enligt överenskommelseAnställningsform:Särskild visstidsanställning(behovet är långsiktigt och uppdraget har inget slutdatum. Du arbetar som konsult via Inte Bara Post Bemanning) DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Annonsen är anonym på önskan från vår kund. Vi delger självklart vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessens första steg. Vår kund är ett stort globalt bolag med många olika nationaliteter.Kontoret är beläget i centrala Stockholm och du kommer att arbeta i ett stort, ljustochmoderntkontorslandskap.Arbetsplatsen värdesätter olika typer av roller inom bolaget och därför kommer du ha en stor betydande roll som Facilities services Assistant. DIN ROLL I rollen somFacilities services Assistant kommer du tillhöra Facilities teamet sombestår av3 ytterligare kollegor. Du arbetar i team men också självgående.I din roll ansvarar du för att hålla kontorslokalernastädade och presentabla för både interna medarbetare och externa personer. Rollen passar dig som trivs med ett rörligt och prestigelöstarbete såväl självgående och i team. Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat att: Se till att det är snyggt och rent på kontoret (som tillexempelta bort muggar och glas)Diskplock, fylla på och tömma diskmaskiner Förbereda och fylla påkaffe, läskkyl, frukt ochfrukost Förbereda lunch och fika Förbereda inför möten, konferenser och event Tvätta och sköta handduksservicen ochpåfyllning av badrumsfaciliteter Sophantering och återvinning Underhåll av kontorsutrustning som exempelvis köksmaskiner och fylla på papper i skrivare Ta emot leveranser och påfyllning av både varor och kontorsmaterial Kontakt med leverantörer vid behov Möblering på kontoret, enklare reparationer av kontorsmöbler och felanmälningar samt inventering Ad hoc uppgifter från Facilities Manager Bemanna receptionen vid behov (upplärning ges) VEM ÄR DU? Du är ensocial och serviceinriktad person. Du är självgående lika väl som du kan arbeta i team och har lätt för att kommunicera med andra. Du vågar ta initiativ och äransvarsfull, har förmågan att se vad som behöver göras och ta action på det. Vidare är du prestigelös och trivs med ett rörligt arbete. Vi tror att du studerar på distans och vill arbeta deltid vid sidan av, långsiktigt med en flexibilitet att hoppa in och jobba extra vid behov. Du som söker uppfyller nedan krav: Du har tidigare arbetslivserfarenhet från en serviceroll som tillexempel inomdagligvaruhandel, retail eller café/restaurang. Behärskar engelska flytande i tal och skrift. Det ärmeriterande om du har kunskaper i Microsoft Office som outlook och Teams. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

10 april 2024
Sista ansökan:
27 september 2024
Kundtjänstmedarbetare med erfarenhet av snabbmatskedja till företag i Ty...

SNABBFAKTA Omfattning: HeltidArbetstider: Måndag-fredag kl. 07:00-16:00 (1h lunchrast)Ort: TyresöStartdatum: OmgåendeAnställningsform: Särskild visstidsanställning, 6 månaders konsultuppdrag med chans till förlängning DIN FRAMTIDA ARBETSPLATSVi söker nu en ordermottagare till vår kund som är belägen i Tyresö. Annonsen är anonym men vi delger självklart vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessen. DIN ROLLDitt huvudansvar kommer vara kundservice, hantering avreservdelsordrar, serviceuppdrag,uppföljning av orderstatus samtkontinuerlig kommunikation med relevanta parter. Detingår även administrativa uppgifter. Dina arbetsuppgifter: Registrering av reservdelsorder som inkommer via telefon, mail samt chatt Svara på telefonlinjer som är kopplade mot reservdelsavdelningen samt felanmälan Registrera serviceuppdrag i mobigo som inkommer via kunder, ue samt internt Hantering av olika sorters returer, som kan inkomma från en tekniker eller en servicefirma (UE) Löpande uppsikt av öppna order, överföringsorder samt ha löpande kontakt med koordinatorer, ue, tekniker eller kund om status på ordern, tex om något dröjer med leveransen. Lämna kostnadsofferter till kunder samt ue på reservdelar/ utensilier Vara med på samverkansmöten med inköp som sker 1 gång per vecka Vara behjälplig till servicefirmor samt kunder som önskar olika sorteras manualer Följa upp teknikers lagersaldon gällande reservdelar Underhålla reservdelsorder gällande automatutskick som går till kunder vid olika tillfällen Löpande kommunikation med övriga avdelningar Hantering av inleveranser som inkommer som ska vidare till tex tekniker samt pakethantering från Tyresö vidare till kunder och ue VI SÖKER DIG SOM... Har tidigare arbetslivserfarenhet från en snabbmatskedja som exempelvis McDonald's, MAX eller Burger King. Anledningen till detta är att vi söker någon som har erfarenhet och förståelse för maskiner som används i snabbmatkedja exempelvis glassmaskiner och kaffemaskiner. Behärskar svenska och engelska obehindrat i både tal och skrift. Har god datorvana och mycket goda kunskaper i Office-paketet.Vi ser gärna att du som söker till tjänsten är social och serviceinriktad. Du är självgående, har enkelt för att samarbeta och engod kommunikationsförmåga. Vidareär duäven lösningsorienterad och pålitlig. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

8 april 2024
Sista ansökan:
19 september 2024
Office Manager till Vitec Software Group

SNABBFAKTA Omfattning:HeltidArbetstider:Måndag-fredag, 8:00-17:00Ort:Lindhagensgatan 116, 112 51 StockholmStartdatum:Enligt överrenskommelseAnställningsform:Särskild visstidsanställning(behovet är långsiktigt och uppdraget har inget slutdatum. Du arbetar som konsult via Inte Bara Post Bemanning) DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Vitec är ledande inom Vertical Market Software i Norden och utvecklar och levererar verksamhetskritiska programvaror till såväl privat som offentlig verksamhet, inom en mängd olika nischer. Programvarorna finns i hjärtat av verksamheter som apotek, bilverkstäder, fastigheter, undervisning samt vård och omsorg. Du kommer att arbeta i Vitecs ljusa och finalokaler i Lindhagen och ha övergripande ansvar för kontoret samt vara en representant för Vitecs kultur och varumärke.DIN ROLL I rollen som Office Manager ansvarar du varje dag för att driften på kontoret fungerar och rullar på som den ska. Du verkar för att stärka trivsel och samhörighet på kontoret och tar egna initiativ till möjliga förbättringar. Du kommer att sitta i receptionen och välkomna besökare och medarbetare samtidigt som rollen kräver att man är rörlig på kontoret. Du ansvarar för att reception och övriga kontorsytor uppfattas som trivsamma och välkomnande. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat: Ansvara för att administrera med nycklar ochtaggar för anställda. Ha hand om rumsbokningar och ser till att mötesrummen och övriga kontorsytor är rena och fina. Beställa luncher samt fixa inför fika och frukostar på kontoret. Se till att köksutrymmena är rena och fina och ansvara för att fylla på kaffe, te mm. Påfyllning och beställning av kontorsmaterial. Kontaktperson för interna och externa parter. Hantera post och paket. Omhändertagande av växter, snittblommor och alla typer av dekorationer. Handla och fixa inför konferenser och möten. Driva interna projekt inom tex. inredning, trivsel, koncernmöten etc. Ordna firande av högtider samt planera inför interna events. VEM ÄR DU? För att lyckas i rollen som Office Manager hos Vitec är du en driven och ansvarstagande person som är självgående och kan ta egna initiativ. Vidare är du serviceminded, prestigelössamt enproblemlösare som vill hjälpa och underlätta för sina medarbetare. Vi tror också att du är enperson som har ett estetiskt intresse samt har ett öga för detaljer. Du som söker uppfyller nedan krav: Minst 2-3 års erfarenhet som Office Manager eller kontorsansvarig. Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift. Van att arbeta i Office365. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

4 april 2024
Sista ansökan:
21 september 2024
Spontanansökan - Receptionist

För att ligga steget före vid framtida uppdrag söker vi på Inte Bara Post Bemanning kontinuerligt efter duktiga kandidater. Vi letar efter receptionister som vill utvecklas och växa i rollen tillsammans med oss! Uppdragen som vi kan erbjuda är både på heltid och deltid med potentiell start omgående. Ta chansen och skicka en spontanansökan så hjälper vi dig att hitta din nästa arbetsplats! OM TJÄNSTEN Detta är en spontanansökan till roller inom kontorsservice men framförallt till receptionisttjänster ute hos någon av våra kunder i Stockholm. Vi har kunder verksamma i flertalet olika branscher. Vi söker efter kandidater med varierad erfarenhet och det absolut viktigaste är att du brinner för att leverera service i världsklass. Men andra ord, är du en erfaren receptionist som är redo för nya utmaningar eller vill du påbörja din karriär inom reception och kontorsservice, då är detta perfekt för dig. Våra erfarna rekryterare matchar sedan din kompetens med en perfekt tjänst för just dig. VEM ÄR DU? Som person är du serviceminded ut i fingerspetsarna, har en positiv inställning och ser lösningar istället för problem. Du trivs bra både med att jobba ensam och i team. Du kan ta egna intiativ och självständigt driva ditt arbete framåt, och är mån om att göra ett bra jobb. Självklart delar du våra värderingar: vilja, hjärta och engagemang! Är i början av din karriär, har arbetat några år inom något annat serviceyrke och är nyfiken på rollen som receptionist Har tidigare erfarenhet av att arbeta i reception eller med kontorsservice av något slag, men är redo för nya utmaningar Brinner för att leverera service i världsklass Är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift Har god datorvana och kunskaper i samtliga delar av Officepaketet VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Sök tjänsten genom att klicka på knappen "Skicka din ansökan!". Vi går igenom urvalet löpande och återkommer till dig så snart vi kan Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]

3 april 2024
Sista ansökan:
20 september 2024
Ordermottagare med erfarenhet av snabbmatskedja till företag i Tyresö

SNABBFAKTA Omfattning: HeltidArbetstider: Måndag-fredag kl. 07:00-16:00 (1h lunchrast)Ort: TyresöStartdatum: OmgåendeAnställningsform: Särskild visstidsanställning, 6 månaders konsultuppdrag med chans till förlängning DIN FRAMTIDA ARBETSPLATSVi söker nu en ordermottagare till vår kund som är belägen i Tyresö. Annonsen är anonym men vi delger självklart vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessen. DIN ROLLDitt huvudansvar kommer vara kundservice, hantering avreservdelsordrar, serviceuppdrag,uppföljning av orderstatus samtkontinuerlig kommunikation med relevanta parter. Detingår även administrativa uppgifter. Dina arbetsuppgifter: Registrering av reservdelsorder som inkommer via telefon, mail samt chatt Svara på telefonlinjer som är kopplade mot reservdelsavdelningen samt felanmälan Registrera serviceuppdrag i mobigo som inkommer via kunder, ue samt internt Hantering av olika sorters returer, som kan inkomma från en tekniker eller en servicefirma (UE) Löpande uppsikt av öppna order, överföringsorder samt ha löpande kontakt med koordinatorer, ue, tekniker eller kund om status på ordern, tex om något dröjer med leveransen. Lämna kostnadsofferter till kunder samt ue på reservdelar/ utensilier Vara med på samverkansmöten med inköp som sker 1 gång per vecka Vara behjälplig till servicefirmor samt kunder som önskar olika sorteras manualer Följa upp teknikers lagersaldon gällande reservdelar Underhålla reservdelsorder gällande automatutskick som går till kunder vid olika tillfällen Löpande kommunikation med övriga avdelningar Hantering av inleveranser som inkommer som ska vidare till tex tekniker samt pakethantering från Tyresö vidare till kunder och ue VI SÖKER DIG SOM... Har tidigare arbetslivserfarenhet från en snabbmatskedja som exempelvis McDonald's, MAX eller Burger King. Anledningen till detta är att vi söker någon som har erfarenhet och förståelse för maskiner som används i snabbmatkedja exempelvis glassmaskiner och kaffemaskiner. Behärskar svenska och engelska obehindrat i både tal och skrift. Har god datorvana och mycket goda kunskaper i Office-paketet.Vi ser gärna att du som söker till tjänsten är social och serviceinriktad. Du är självgående, har enkelt för att samarbeta och engod kommunikationsförmåga. Vidareär duäven lösningsorienterad och pålitlig. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

2 april 2024
Sista ansökan:
19 september 2024