Spontanansökan - Receptionist
Rp Rekrytering Bemanning AB
Kontorsreceptionister

Nu söker vi receptionister till framtida uppdrag! Vi letar efter personer som vill utvecklas i rollen som receptionisttillsammans med oss och våra kunder. Vi har kunder verksamma i flertalet olika branscher. Uppdragen kan vara både hel- och deltid. Ta chansen och skicka en spontanansökan så hjälper vi dig att hitta din nästa arbetsplats!VEM ÄR DU SOM SÖKER?Vi letar efter dig som har erfarenhet från rollen som receptionist eller liknande roll.Du trivs med att vara i en social roll och har en passion för att leverera service. Du är självgående, har lätt för att kommunicera med andra samt orädd att anta nya utmaningar. Du vågar ta initiativ och är ansvarsfull. Du har förmågan att se vad som behöver göras på många ställen samtidigt och kan driva dina arbetsuppgifter framåt. Du är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift Du har god datorvana och kunskaper i samtliga delar av Officepaketet Meriterande om du arbetat i hotellbranschen. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

163 dagar sedan
Sista ansökan:
4 juli 2025
Koordinator på deltid till Inte Bara Post Bemanning
Rp Rekrytering Bemanning AB
Löne- och personaladministratörer

SNABBFAKTA Omfattning: DeltidArbetstider:Varannan vecka- Tidiga morgnar, kvällar och helgerOrt: Stockholm - HybridStartdatum: OmgåendeAnställningsform:Särskild visstidsanställning DIN FRAMTIDA ARBETSPLATSVi på Inte Bara Post Bemanning söker nu en Koordinator till vår verksamhet i Stockholm.Vi som arbetar på Inte Bara Post Bemanning brinner för entreprenörskap, problemlösning och att leverera hög service. Vi går de extra milen för att vi vill, inte för att vi måste!Vi letar efter dig med ett högt driv och en hög ambition som vill bli en del av vårt team. Hos oss får duvärdefull erfarenhet från HR & Administration och möjligheten att utvecklas och växa inom bolaget. DIN ROLLSom koordinator arbetar du varannan vecka under tidiga morgnar, kvällar och helger. Arbetsuppgifterna utförs mestadels via dator ochtelefon.Vidare kommer du att arbeta i ett team om två och tjänsten omfattar därför deltidsarbete med utgångspunkt i varannan vecka. Vi ser att du har möjlighet och vilja att arbeta heltid under sommaren. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat: Kontakt med kunder och konsulter via telefon och mail Personalplanering Administration kring tidsrapportering Frånvarohantering Koordinera inkommande bokningar VEM ÄR DU? Som person är du kommunikativ, strukturerad och ansvarstagande. Vidare värdesätter du ett bra samarbete och är prestigelös gentemot dina arbetsuppgifter. Du gillar ett flexibelt arbete och är bekväm i en problemlösande roll. Vi söker dig som: Har minst två år kvar av dina studier Har minst ett års erfarenhet inom service Kan vara flexibel med arbetstiderna Har gymnasial utbildning Har god datorvana och goda kunskaper inom Office-paketetDet är meriterande med utbildning inom HR/Personal ÖVRIG INFORMATION Bli en del av oss och sök nu genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av [email protected]

164 dagar sedan
Sista ansökan:
3 juli 2025
Receptionist / konferensvärd (två timmar per dag)
Rp Rekrytering Bemanning AB
Kontorsreceptionister

SNABBFAKTA Omfattning:Deltid, två timmar per dagArbetstider:Måndag – fredag kl. 11.30-13.30Ort:StockholmStartdatum: OmgåendeAnställningsform:Särskild visstidsanställning6 månader med stora chanser till förlängning (detta är en långsiktig tjänst) Studerar du och söker en deltidstjänst eller har du en annan sysselsättning som du vill kombinera med en tjänst på 2 timmar per dag? Då kan denna tjänst vara en perfekt match för dig!DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Vi söker nu en receptionist/konferensvärd till vår kund som är ett utbildningsföretag. DIN ROLLI rollen som receptionist/konferensvärd kommer du att agera lunchavlösare och ansvara för att leverera service i världsklass till besökare och interna kollegor. Du har en viktig roll som ansiktet utåt för vår kund och externa besökare. Du kommer även svara på inkommande telefonsamtal, hantera administrativa uppgifter och hålla samtliga konferensytor rena och välkomnande. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Ta emot och välkomna besökare Växelhantering Beställningar av luncher och fikabröd Ta hand om disk efter serverade luncher Förbereda inför och efter möten/ konferenser Kontakt med leverantörer och bud Posthantering VEM ÄR DU? Som person är du initiativtagande och självgående!Du brinner för att göra det lilla extra för att skapa trivsel på kontoret. För att lyckas i rollen har du ett öga för detaljer, är flexibel och älskar att leverera högklassig service. Vidare är du ansvarstagande, lösningsorienterad och proaktiv i ditt arbete. Du som söker uppfyller nedan krav: Har tidigare arbetat inom serviceinriktade roller och/eller som receptionist Har goda kunskaper i Office-paketet Talar och skriver obehindrat på svenska Du ser dig långsiktigt i en deltidstjänst VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

167 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
Office Coordinator till internationellt techbolag
Rp Rekrytering Bemanning AB
Backofficepersonal m.fl.

SNABBFAKTA Omfattning: DeltidArbetstider: Måndag-torsdag: kl. 8.30-14:00Ort: CentralaStockholmStartdatum:OmgåendeUppdragslängd: Januari-juni (med chans till förlängning)Anställningsform:Särskild visstidsanställning DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Vi söker nuen Office Coordinator till vår kund som är ett internationellt techbolag. Du kommer ingå i ett mindre team. Du arbetar på kundens kontor i centrala Stockholm och du förväntas att vara på plats på kontoret varje dag.Annonsen är anonym på önskan från vår kund. Vi delger vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessens. DIN ROLL I rollen som Office Coordinator ser du till att den dagliga driften på kontoret flyter på och stöttar dina kollegormed olika kontorsrelaterade ärenden. Duser till att de anställda samt externa besökare får den bästa upplevelsen när de kommer till kontoret. Arbetsuppgifter som ingår i rollen: Ta emot besökare Onboarding och offboarding av anställda Beställa och förbereda lunch inför event och möten Se till att kontorsutrymmet och konferensrummen är organiserade och rena Ta hand om allt som behövs för ett fungerande kök så som diskmaskiner, fylla på kaffemaskiner etc. Intern och extern kommunikation via telefonsamtal, mejl och Slack Hjälpa till att koordinera personalaktiviteter Se till att alla lagstadgade krav på kontoret uppfylls VEM ÄR DU? Du erbjuder en service av högsta kvalitet med en professionell hållning och brinner för att skapa en positiv medarbetarupplevelse. Genom att agera proaktivt strävar du efter att skapa en trivsam arbetsmiljö och säkerställer höga standarder när det gäller effektivitet, kommunikation och säkerhet. Du är van vid att arbeta på ett strukturerat sätt och tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Du förstår vikten av att alla uppgifter är viktiga, från högt till lågt. Krav för tjänsten: Du har erfarenhet frånen liknande roll Har erfarenhet från en serviceroll Mycket god kommunikationsförmåga på svenska och engelska Meriterande om du har erfarenhet från hotell- eller restaurangbranschen. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

168 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
Administratör till bolag i centrala Stockholm
Rp Rekrytering Bemanning AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

SNABBFAKTA Omfattning: Heltid 40h/veckan med möjlighet till hybridarbete.Ort: Stockholm, SolnaStartdatum: OmgåendeAnställningsform:Särskild visstidsanställning.Detta är ett konsultuppdrag på 12 månader med stor chans tillförlängning. Vi söker en administratör med erfarenhet av affärsystemetUnit4till vår kund i Stockholm som ärSkandinaviens ledande leverantör av totaltekniska lösningar! Som administratör kommer du att arbeta självständigt med administration av fakturor, serviceuppdrag och projekt. Du ingår i ett team med två ytterligare kollegor. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Ekonomi: Bistå i hantering och uppföljning av fakturor och fordringar. Se till att timmar och material registreras korrekt och i tid. Utfor snabb och korrekt fakturering, samt bevaka och säkerställa att fakturor betalas i tid. Hantera kredit och reklamationer av fakturor, samt korrigera felaktiga fakturor i Symbrio. Lagga upp nya kunder och leverantörer i Symbrio/Entre (ror.) Arbeta med kundfordringar i samråd med kundreskontraansvarig (inneklimat.) Serviceuppdrag/ Projekt: Ansvara for administration kring serviceuppdrag och projekt. Uppstart, avslutsanmalan och administration av projekt/serviceuppdrag. Registrera avvikelser och administrera ATA i ratt system (PL.) Oppna jobb och skicka aktiviteter till montorer/tekniker som ar tillganglig & har ratt kompetens. Vid behov ha kontakt med montorer/tekniker gallande andringar, forseningar & omplanering. Administration av garantiservicehantering. Indexjusteringar pa avtal, samt upprakning av debiteringsnormer (inneklimat.) Hantera personalliggare Skatteverket. Hantera inkommande förfrågningar via mail och telefon. Personal- administrativt: Bista med personaladministrativa uppgifter. Falck, Bia, ID06, SSG, anmälan till utbildningar, hantverksdata portal, bilar, arbetsklader, utlägg, hälsoundersökningar. Vara uppdaterad gällande tillgängliga resurser (t.ex. sjukdom, semester.) Uppdatera eventuella personalförändringar i systemen, t.ex. kompetensregister. Bidra till utveckling samt ett gott samarbete. Vem är du? Vi ser att du är en nyfiken ochhungrig person.Du är analytisk, lösningsorienterad och ansvarstagande.Du är social, har lätt för att samarbeta med andra och delar kunskap samt erfarenheter. Du har lätt för att ta in ny information och har förmågan att arbeta struktuerat och planerat. Du uppfyller skallkrav nedan: Duhar tidigare erfarenhet av en administratör- och koordinatorroll eller liknande arbetsuppgifter. Erfarenhet av affärsystemet Unit4. Du har god skriftlig och muntlig förmåga i svenska språket och grundläggande kunskaper i engelska. God datorvana. Det är meriterandeom du har erfarenhet avhantverksservice-yrken eller jobbat med småordrar. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

168 dagar sedan
Sista ansökan:
28 juni 2025
Spontanansökan - Receptionist till deltidsuppdrag
Rp Rekrytering Bemanning AB
Kontorsreceptionister

Vi söker nu efter receptionister som vill arbeta deltid på uppdrag ute hos våra kunder i Stockholm. Ta chansen och skicka en spontanansökan så gör vi allt för att hitta den perfekta tjänsten för just dig.OM TJÄNSTEN Detta är en spontanansökan till deltidsuppdrag inom kontorsservice, men framförallt till receptionisttjänster ute hos någon av våra kunder i Stockholm. Vi har kunder verksamma i flertalet olika branscher. Vi söker efter kandidater med varierad erfarenhet och det absolut viktigaste är att du brinner för att leverera service i världsklass. Är du en erfaren receptionist som är redo för nya utmaningar eller vill du påbörja din karriär inom reception och kontorsservice, då är detta perfekt för dig. Våra erfarna rekryterare matchar sedan din kompetens med en perfekt tjänst för just dig.VEM ÄR DU? För att passa i en roll som denna är du som person serviceminded, duktig på kundbemötande och en social stjärna! Det är också viktigt att du är flexibel och ser lösningar där andra ser problem. Du kan arbeta både självständigt och i team.Vi ser att du som ansöker: Vill arbeta deltid Har tidigare erfarenhet av att arbeta i reception eller med kontorsservice Har tidigare erfarenhet från serviceyrken Brinner för att leverera service i toppklass Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat Har goda kunskaper i Office-paketet VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter.ÖVRIG INFORMATION Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. OM INTE BARA POST BEMANNING Inte Bara Post Bemanning erbjuder bemannings- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster så som reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Inte Bara Post Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

169 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juni 2025