SNABBFAKTA Omfattning: Heltid, 40h/veckan. Arbetstider: Måndag till fredag kl.08-17.00 Ort: Stockholm, Kista Startdatum: Så snart som möjligt, med hänsyn till ev. uppsägningstid Anställningsform: Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning Detta är en direktrekrytering. Inte Bara Post Bemanning rekryterar nu en redovisningsekonom med erfarenhet av lön till vår kund inom försvarsindustrin. Det är ett börsnoterat bolag och koncernen består av två affärsområden inom tech och industri med ytterligare bolag inom vardera affärsområde. Bolaget är verksamma inom Sverige, Finland och Tyskland. Vi delger vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessen. Om tjänsten I din roll som redovisningsekonom kommer du att arbeta med en ytterligare kollega och du rapporterar till Head of Accounting. Du ansvarar över att sammanställa, rapportera, utvärderar samt redovisa ekonomiska resultat. Dina arbetsuppgifter innefattar fakturering, löpande bokföring, kontoavstämningar, månadsbokslut och utöver det löpande lön. Koncernen växer och här öppnas det upp en chans att komma in i en roll där man kan påverka och växa med tid. Du utgår från kontoret som är beläget i Kista. Vem söker vi? För att vara en match för rollen ser vi att du utöver erfarenhet av redovisning, besitter några års erfarenhet från kvalificerad lönehantering. Detta för att komplettera den kollega du kommer arbeta tillsammans med. För att trivas i rollen och företagskulturen ser vi att du är flexibel, orädd och förändringsbenägen. Du är nyfiken och drivande framåt i att exempelvis testa nya system eller att effektivisera arbetsprocesser. Vidare ser vi att du är strukturerad och har ambitionen att växa samt utvecklas vidare inom bolaget. Är det här vad du letar efter? Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Kvalifikationer: Utbildning inom redovisning på universitetsnivå. Några års erfarenhet av att arbetat med redovisning och lön. Systemvan och lätt för att snabbt kunna sätta sig in i nya system. Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift, såväl svenska som engelska. Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom en koncern. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Rekryteringsprocessen inkluderar en kortare telefonscreening, en intervju med oss och därefter referenstagning, bakgrundskontroll och UC. Vidare ytterligare intervjuer hos vår kund. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
SNABBFAKTA Omfattning: Heltid, 40h/veckan. Arbetstider: Måndag till torsdag kl.07.45-17.00. Fredagar kl.07.45-15.30. Ort: Centrala Stockholm Startdatum: Önskat startdatum omgående Anställningsform: Särskild visstidsanställning. Du blir konsult via Inte Bara Post Bemanning men jobbar ute hos kund. Detta är ett långsiktigt konsultuppdrag. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Vår kund Muntra erbjuder en unik möjlighet att få en bred och djup förståelse för det inre arbetet i en digital vårdstartup som är på en tillväxtsresa. Du får chansen att vara en del av ett öppet och familjärt bolag med högt i tak. Muntra värdesätter en kan-göra-attityd, där de bryr sig om varandra och världen omkring! Muntra är en ledande webbaserad plattform för tandvård. Med deras smarta lösningar vill de förbättra tandvården och har därför skapat ett digitalt ekosystem som förenar dentalbranschens alla aktörer. Deras syfte är att göra det lättare att driva vårdföretag genom att samla exempelvis journaler och e-recept. Hundratals kliniker använder Muntras kraftfulla och användarvänliga verktyg för att anskaffa, behandla och få nöjdare patienter. Här kan du besöka Muntras hemsida. DIN ROLL Muntra ska expandera i Danmark till sommaren och söker nu därför ett nytt tillskott till customer success teamet i Stockholm. Som customer success specialist arbetar du för att ge Muntras kunder, dvs tandklinikerna, den bästa upplevelsen. Du har daglig kontakt med företagets kunder och hanterar ärenden kopplat till Muntras digitala plattform. Du arbetar till största del med företagets befintliga kunder och fokuserar på att skapa goda relationer till dessa. Kontakten med klinikerna sker per chatt, mejl och telefon. I rollen ingår även att utbilda och utföra onboarding för kunderna i Muntras system. Därav förekommer resor i tjänsten. Du kommer starta din resa hos Muntra med att onboardas i produkt, system och kunder. Du börjar arbeta mot den svenska marknaden fram till lansering i Danmark. VEM ÄR DU? Serviceminded och brinner för att ge den bästa kundupplevelsen Social med en god kommunikativ förmåga Driven och engagerad Lösningsorienterad Förmågan att snabbt sätta sig in i nya system Har förmågan att arbeta självgående men också en lagspelare Har en god teknisk kompetens Du som söker måste uppfylla nedan krav: Tidigare arbetslivserfarenhet av liknande eller likvärdig roll tidigare som t.ex. customer success, kundvård på ett B2B-företag eller försäljning. Behärskar svenska, engelska och danska flytande i tal och skrift. God dator- och systemvana. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
SNABBFAKTA Omfattning: Heltid, 40h/veckan. Arbetstider: Måndag till fredag kl.08-17.00 Ort: Stockholm, Kista Startdatum: Så snart som möjligt, med hänsyn till ev. uppsägningstid Anställningsform: Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning Detta är en direktrekrytering. Inte Bara Post Bemanning rekryterar nu en redovisningsekonom med erfarenhet av lön till vår kund inom försvarsindustrin. Det är ett börsnoterat bolag och koncernen består av två affärsområden inom tech och industri med ytterligare bolag inom vardera affärsområde. Bolaget är verksamma inom Sverige, Finland och Tyskland. Vi delger vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessen. Om tjänsten I din roll som redovisningsekonom kommer du att arbeta med en ytterligare kollega och du rapporterar till Head of Accounting. Du ansvarar över att sammanställa, rapportera, utvärderar samt redovisa ekonomiska resultat. Dina arbetsuppgifter innefattar fakturering, löpande bokföring, kontoavstämningar, månadsbokslut och utöver det löpande lön. Koncernen växer och här öppnas det upp en chans att komma in i en roll där man kan påverka och växa med tid. Du utgår från kontoret som är beläget i Kista. Vem söker vi? För att vara en match för rollen ser vi att du utöver erfarenhet av redovisning, besitter några års erfarenhet från kvalificerad lönehantering. Detta för att komplettera den kollega du kommer arbeta tillsammans med. För att trivas i rollen och företagskulturen ser vi att du är flexibel, orädd och förändringsbenägen. Du är nyfiken och drivande framåt i att exempelvis testa nya system eller att effektivisera arbetsprocesser. Vidare ser vi att du är strukturerad och har ambitionen att växa samt utvecklas vidare inom bolaget. Är det här vad du letar efter? Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Kvalifikationer: Utbildning inom redovisning på universitetsnivå. Några års erfarenhet av att arbetat med redovisning och lön. Systemvan och lätt för att snabbt kunna sätta sig in i nya system. Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift, såväl svenska som engelska. Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom en koncern. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Rekryteringsprocessen inkluderar en kortare telefonscreening, en intervju med oss och därefter referenstagning, bakgrundskontroll och UC. Vidare ytterligare intervjuer hos vår kund. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
Nu söker vi löneadministratörer till framtida rekryteringsuppdrag! Ta chansen och skicka en spontanansökan så gör vi allt för att hitta den perfekta tjänsten för just dig! Vi letar alltid efter drivna och engagerade personer som vill utvecklas inom ekonomi. Just nu söker vi dig som besitter erfarenhet från kvalificerad lönehantering och junior erfarenhet av redovisning till framtida rekryteringar hos våra kunder. Arbetsuppgifterna kan variera beroende på företagets storlek och bransch. Exempel på arbetsuppgifter löpande lön, att sammanställa, rapportera, utvärderar samt redovisa ekonomiska resultat. Vidare fakturering, löpande bokföring, kontoavstämningar, och månadsbokslut. VEM ÄR DU SOM SÖKER? Har dokumenterad erfarenhet av ovan arbetsuppgifter. Har en YH-utbildning inom lön eller liknande högskole eller universitetsstudier. Har goda kunskaper inom ekonomi och affärsystem. Har dokumenterad erfarenhet av att arbeta med Excel. Systemvan och lätt för att snabbt kunna sätta sig in i nya system. Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift, såväl svenska som engelska. Du är en strukturerad, social och initiativtagande person som vågar ta för sig och är nyfiken. Du har en förmåga att arbeta proaktivt och noggrant, samtidigt som du har ambitionen att växa samt utvecklas framåt. ÖVRIG INFORMATION Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
SNABBFAKTA Omfattning: 3 veckors rullande schema, 36h arbetsvecka ink helgarbete. Ort: Stockholm, Bromma. Startdatum: Önskat startdatum, omgående. Anställningsform: Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning. Detta är en direktrekrytering. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Har du servicekänsla ut i fingertopparna och trivs i ett fysiskt jobb i en händelserik miljö där arbetsuppgifterna varierar? Då kanske du är vår kund Grafairs nya stjärna! Grafair Jet Center är en av världens mest uppskattade affärsflygterminaler, där företaget erbjuder en servicenivå av absolut högsta internationella standard. Grafair Jet Center hanterar merparten av alla affärs- & privatflyg som besöker Stockholm, och är ett litet och familjärt företag. Det är en härlig sammanhållning med högt i tak, där ärlighet, gemenskap och utveckling ligger i fokus. Tjänsten utförs på säkerhetskontrollerat område vilket kräver ett utdrag ur belastningsregistret samt arbetsgivarintyg på tidigare arbeten, intyg för studier och detta behöver redovisas från de senaste fem åren. Drogtest tillkommer vid anställning. HUR SER EN VANLIG DAG UT Som Rampagent kommer du arbeta i en koordinerande roll och fungera som allt-i-allo. Arbetet sker i skift, såväl dagtid som på kvällar och helger under ett tre veckors rullande schema. Arbetsuppgifterna varierar från dag till dag, i första hand beroende på antal ankomster och avgångar av luftfartyg. Du startar alltid dagen med att kolla igenom din checklista, prioriterar och strukturerar dagen. Du arbetar alltid men en rampkollega, idag arbetar 8 rampagenter på Grafair Bromma. På Grafair Jet Center är du delaktig i hela processen främst kring planering, logistik, förstklassig mark och passagerarservice vid ankomst och avgång. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar: Välkomna och ge bästa tänkbara service till gästande passagerare och besättningar Rangera flygplan och utföra markservicetjänster såsom, vattenservice, toaservice, koppla markström och allt annat som kan tänkas i samband med en turnaround Hjälpa till med att lasta på/av bagage och catering samt lägga ut den röda mattan vid flygplansdörren Enklare underhåll av markutrustning Det här är en varierande roll och fler arbetsuppgifter än ovan kan förekomma eller ett varierat tryck på ankomster samt avgångar. Detta ställer ett krav på att du har förmågan att vara på tårna och initiativtagande till nya arbetsuppgifter. Vidare en positiv inställning och engagemang oavsett hög eller lågt tempo/tryck. Det kan förekomma jobb på Grafair Jet Centers enhet på Arlanda om behov uppkommer. VEM ÄR DU? I den här rekryteringsprocessen lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper! Vi ser att du kommer direkt från gymnasiet eller har några års erfarenhet från en serviceroll. För att trivas i rollen behöver du vilja ha ett fysiskt jobb i en händelserik miljö där arbetsuppgifterna varierar från dag till dag. Du är serviceminded och stresstålig. Kan hantera snabba vändningar samt är villig att hugga i där det behövs och på tårna. Som person är du social, prestigelös, noggrann och flexibel. I den här rollen krävs det även att du har ett högt säkerhetstänk. Vi söker dig som uppfyller nedan skallkrav: Flytande kommunikation på svenska och engelska, i både tal och skrift. Du har B-körkort Det är meriterande om du har ett tekniskt intresse, tidigare arbetat i en serviceroll eller gått fordonsgymnasium. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
SNABBFAKTA Omfattning: 3 veckors rullande schema, 36h arbetsvecka ink helgarbete. Ort: Stockholm, Bromma. Startdatum: Önskat startdatum, omgående. Anställningsform: Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning. Detta är en direktrekrytering. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Har du servicekänsla ut i fingertopparna och trivs i ett fysiskt jobb i en händelserik miljö där arbetsuppgifterna varierar? Då kanske du är vår kund Grafairs nya stjärna! Grafair Jet Center är en av världens mest uppskattade affärsflygterminaler, där företaget erbjuder en servicenivå av absolut högsta internationella standard. Grafair Jet Center hanterar merparten av alla affärs- & privatflyg som besöker Stockholm, och är ett litet och familjärt företag. Det är en härlig sammanhållning med högt i tak, där ärlighet, gemenskap och utveckling ligger i fokus. Tjänsten utförs på säkerhetskontrollerat område vilket kräver ett utdrag ur belastningsregistret samt arbetsgivarintyg på tidigare arbeten, intyg för studier och detta behöver redovisas från de senaste fem åren. Drogtest tillkommer vid anställning. HUR SER EN VANLIG DAG UT Som Rampagent kommer du arbeta i en koordinerande roll och fungera som allt-i-allo. Arbetet sker i skift, såväl dagtid som på kvällar och helger under ett tre veckors rullande schema. Arbetsuppgifterna varierar från dag till dag, i första hand beroende på antal ankomster och avgångar av luftfartyg. Du startar alltid dagen med att kolla igenom din checklista, prioriterar och strukturerar dagen. Du arbetar alltid men en rampkollega, idag arbetar 8 rampagenter på Grafair Bromma. På Grafair Jet Center är du delaktig i hela processen främst kring planering, logistik, förstklassig mark och passagerarservice vid ankomst och avgång. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar: Välkomna och ge bästa tänkbara service till gästande passagerare och besättningar Rangera flygplan och utföra markservicetjänster såsom, vattenservice, toaservice, koppla markström och allt annat som kan tänkas i samband med en turnaround Hjälpa till med att lasta på/av bagage och catering samt lägga ut den röda mattan vid flygplansdörren Enklare underhåll av markutrustning Det här är en varierande roll och fler arbetsuppgifter än ovan kan förekomma eller ett varierat tryck på ankomster samt avgångar. Detta ställer ett krav på att du har förmågan att vara på tårna och initiativtagande till nya arbetsuppgifter. Vidare en positiv inställning och engagemang oavsett hög eller lågt tempo/tryck. Det kan förekomma jobb på Grafair Jet Centers enhet på Arlanda om behov uppkommer. VEM ÄR DU? I den här rekryteringsprocessen lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper! Vi ser att du kommer direkt från gymnasiet eller har några års erfarenhet från en serviceroll. För att trivas i rollen behöver du vilja ha ett fysiskt jobb i en händelserik miljö där arbetsuppgifterna varierar från dag till dag. Du är serviceminded och stresstålig. Kan hantera snabba vändningar samt är villig att hugga i där det behövs och på tårna. Som person är du social, prestigelös, noggrann och flexibel. I den här rollen krävs det även att du har ett högt säkerhetstänk. Vi söker dig som uppfyller nedan skallkrav: Flytande kommunikation på svenska och engelska, i både tal och skrift. Du har B-körkort Det är meriterande om du har ett tekniskt intresse, tidigare arbetat i en serviceroll eller gått fordonsgymnasium. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
Nu söker vi löneadministratörer till framtida rekryteringsuppdrag! Ta chansen och skicka en spontanansökan så gör vi allt för att hitta den perfekta tjänsten för just dig! Vi letar alltid efter drivna och engagerade personer som vill utvecklas inom ekonomi. Just nu söker vi dig som besitter erfarenhet från kvalificerad lönehantering och junior erfarenhet av redovisning till framtida rekryteringar hos våra kunder. Arbetsuppgifterna kan variera beroende på företagets storlek och bransch. Exempel på arbetsuppgifter löpande lön, att sammanställa, rapportera, utvärderar samt redovisa ekonomiska resultat. Vidare fakturering, löpande bokföring, kontoavstämningar, och månadsbokslut. VEM ÄR DU SOM SÖKER? Har dokumenterad erfarenhet av ovan arbetsuppgifter. Har en YH-utbildning inom lön eller liknande högskole eller universitetsstudier. Har goda kunskaper inom ekonomi och affärsystem. Har dokumenterad erfarenhet av att arbeta med Excel. Systemvan och lätt för att snabbt kunna sätta sig in i nya system. Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift, såväl svenska som engelska. Du är en strukturerad, social och initiativtagande person som vågar ta för sig och är nyfiken. Du har en förmåga att arbeta proaktivt och noggrant, samtidigt som du har ambitionen att växa samt utvecklas framåt. ÖVRIG INFORMATION Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
QUICK FACTS Extent: Full time Working hours: Monday-Friday 08.00-17.00 Location: Stockholm Start date: No later than May 5th 2025 Form of employment: Parental leave cover for 1 year. This is a direct recruitment for Creandum. YOUR FUTURE WORKPLACE Creandum is a leading European, early-stage Venture Capital firm with offices in Stockholm, Berlin, London and San Francisco, backing some of Europe’s most successful tech companies including Spotify, iZettle, Depop, Klarna, Bolt, KRY, Epidemic Sound and Small Giant Games. They support early-stage entrepreneurs in building global, category-defining companies across the most relevant industries. JOB OVERVIEW Creandum is looking for a passionate service heart for the Stockholm Office. You, as their temporary Office Manager, will be a key person within their team, helping to run the office professionally, but with a personal touch. You will be working with a small but high-level, fast and ambitious international team, ensuring first-class service to visitors and everyone who works in the office. You will be part of the global team, thriving to deliver the best possible experience to all parties. For this position, we are looking for an individual with: A welcoming and winning personality Organizational abilities and proactive attitude Outstanding communication skills High professionalism and confidentiality Eye for details and the attitude to go the extra (service) mile Willingness to run a small office responsibly A creative mindset to ensure a convincing experience for their guests Responsibilities This position will require you to own and care for the office. You are part of the team who all thrive for one thing: creating the best possible experience for their local and international business partners, guests and colleagues. In detail this means, you: Run the day to day operations of the office - including guest and room management and vendor handling Manage the daily running of the office, making sure it is presentable, provides a great working environment and adequately represents the Creandum brand Welcome and greet guests, such as entrepreneurs, investors and other VC representatives, on a daily basis Prioritise independently and adapt to ever-changing responsibilities and team needs Show genuine care, love and attentiveness for work details Are creative and have a high personal expectation on bringing the office management on a new level See Office Management as a main artery in every team (similar as Creandum see you within their team: their good soul!) Collaborate closely with EAs, Event Manager and Marketing team; may include running and planning smaller events Are part of a thriving, global and fun team While the core hours normally align with typical business hours, there may be occasional adjustments, such as early starts for breakfast events / meetings or later evenings for special functions Core requirements Outgoing personality and welcoming character Service mentality and ownership of your realm Eager to integrate in our international setting Fluent English, both spoken and written Experience with Microsoft Office and Gmail services Some IT experience and interest in handling day-to-day problems Service excellence At least one year of work experience in a service position Desirable, but not required, qualifications Successfully completed professional training within an administrative or service-orientated field, e.g. office administration or hôtelière Swedish language skills Some experience in organising events Knowledge of Google Apps for Business, Slack, Evernote, etc. OTHER INFORMATION This recruitment process is handled by Inte Bara Post Bemanning and all calls and emails about the job should go directly to us. This is a direct recruitment and you will be hired by Creandum. Apply for this job by clicking Send application. We will review the applications continuously and the advertisement can be closed down before the position is filled. In this recruitment process, a background check, UC and reference checks are conducted. We do not accept applications via email but if you have specific questions about the job you can contact us at [email protected]. Include the job title, and if possible a link to the advert, in your email.
SNABBFAKTA Omfattning: Heltid, 40h/veckan. Arbetstider: Måndag till fredag kl.08-17.00 Ort: Stockholm, Kista Startdatum: Så snart som möjligt, med hänsyn till ev. uppsägningstid Anställningsform: Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning Detta är en direktrekrytering. Inte Bara Post Bemanning rekryterar nu en redovisningsekonom med erfarenhet av lön till vår kund inom försvarsindustrin. Det är ett börsnoterat bolag och koncernen består av två affärsområden inom tech och industri med ytterligare bolag inom vardera affärsområde. Bolaget är verksamma inom Sverige, Finland och Tyskland. Vi delger vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessen. Om tjänsten I din roll som redovisningsekonom kommer du att arbeta med en ytterligare kollega och du rapporterar till Head of Accounting. Du ansvarar över att sammanställa, rapportera, utvärderar samt redovisa ekonomiska resultat. Dina arbetsuppgifter innefattar fakturering, löpande bokföring, kontoavstämningar, månadsbokslut och utöver det löpande lön. Koncernen växer och här öppnas det upp en chans att komma in i en roll där man kan påverka och växa med tid. Du utgår från kontoret som är beläget i Kista. Vem söker vi? För att vara en match för rollen ser vi att du utöver erfarenhet av redovisning, besitter några års erfarenhet från kvalificerad lönehantering. Detta för att komplettera den kollega du kommer arbeta tillsammans med. För att trivas i rollen och företagskulturen ser vi att du är flexibel, orädd och förändringsbenägen. Du är nyfiken och drivande framåt i att exempelvis testa nya system eller att effektivisera arbetsprocesser. Vidare ser vi att du är strukturerad och har ambitionen att växa samt utvecklas vidare inom bolaget. Är det här vad du letar efter? Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Kvalifikationer: Utbildning inom redovisning på universitetsnivå. Några års erfarenhet av att arbetat med redovisning och lön. Systemvan och lätt för att snabbt kunna sätta sig in i nya system. Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift, såväl svenska som engelska. Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom en koncern. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Rekryteringsprocessen inkluderar en kortare telefonscreening, en intervju med oss och därefter referenstagning, bakgrundskontroll och UC. Vidare ytterligare intervjuer hos vår kund. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
SNABBFAKTA Omfattning: Heltid, 40h/veckan. Arbetstider: Måndag till fredag kl.08-17.00 Ort: Stockholm, Kista Startdatum: Så snart som möjligt, med hänsyn till ev. uppsägningstid Anställningsform: Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning Detta är en direktrekrytering. Inte Bara Post Bemanning rekryterar nu en redovisningsekonom med erfarenhet av lön till vår kund inom försvarsindustrin. Det är ett börsnoterat bolag och koncernen består av två affärsområden inom tech och industri med ytterligare bolag inom vardera affärsområde. Bolaget är verksamma inom Sverige, Finland och Tyskland. Vi delger vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessen. Om tjänsten I din roll som redovisningsekonom kommer du att arbeta med en ytterligare kollega och du rapporterar till Head of Accounting. Du ansvarar över att sammanställa, rapportera, utvärderar samt redovisa ekonomiska resultat. Dina arbetsuppgifter innefattar fakturering, löpande bokföring, kontoavstämningar, månadsbokslut och utöver det löpande lön. Koncernen växer och här öppnas det upp en chans att komma in i en roll där man kan påverka och växa med tid. Du utgår från kontoret som är beläget i Kista. Vem söker vi? För att vara en match för rollen ser vi att du utöver erfarenhet av redovisning, besitter några års erfarenhet från kvalificerad lönehantering. Detta för att komplettera den kollega du kommer arbeta tillsammans med. För att trivas i rollen och företagskulturen ser vi att du är flexibel, orädd och förändringsbenägen. Du är nyfiken och drivande framåt i att exempelvis testa nya system eller att effektivisera arbetsprocesser. Vidare ser vi att du är strukturerad och har ambitionen att växa samt utvecklas vidare inom bolaget. Är det här vad du letar efter? Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Kvalifikationer: Utbildning inom redovisning på universitetsnivå. Några års erfarenhet av att arbetat med redovisning och lön. Systemvan och lätt för att snabbt kunna sätta sig in i nya system. Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift, såväl svenska som engelska. Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom en koncern. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Rekryteringsprocessen inkluderar en kortare telefonscreening, en intervju med oss och därefter referenstagning, bakgrundskontroll och UC. Vidare ytterligare intervjuer hos vår kund. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
Välj ett jobb för att visa detaljer