Lediga jobb hos Professionals Nord Rekrytering AB
Är du en driven ledare med erfarenhet inom el och projektledning? Vill du arbeta i en framåtsträvande organisation där du får möjlighet att leda spännande projekt och utvecklas i din roll? Hos Granitor Electro blir du en del av ett engagerat team med stor sammanhållning och en kultur där medarbetarna står i centrum. Information om tjänsten Professionals Nord söker i samarbete med Granitor Electro en Projektledare till deras verksamhet i Värmland med stationering i Sunne eller Hagfors. Tjänsten är en direktrekrytering, vilket innebär att rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och att du anställs direkt hos Granitor Electro. Granitor Electro är ett av Skandinaviens ledande elteknikföretag. På avdelningen arbetar man med både service och entreprenadprojekt inom bygg, kommun och landsting. Du erbjuds: • En utvecklande roll med ansvar för spännande elprojekt. • Möjlighet att arbeta i ett stabilt företag med goda utvecklingsmöjligheter. • Kollektivavtalade försäkringar med goda villkor för tjänstepension och även extra skydd vid sjukdom mm. • Ett nära samarbete med kompetenta kollegor i en härlig arbetsmiljö. Arbetsuppgifter Som Projektledare ansvarar du för att driva och leda projekt från start till mål. Du arbetar nära kunder, leverantörer och medarbetare för att säkerställa framgångsrika elinstallationer och serviceuppdrag. Du kommer bland annat att: • Planera, kalkylera och driva elprojekt inom fastställd budget och tidsplan. • Ha löpande kontakt med kunder och leverantörer. • Ansvara för anbudsförfarande och projektplanering. • Säkerställa att elinstallationer utförs enligt gällande regelverk. • Leda, engagera och motivera teamet samt säkerställa kvalitet och dokumentation. • Planera bemanning och hantera inköp av material och utrustning. Vi söker dig som: • Har relevant teknisk utbildning och erfarenhet inom elbranschen, exempelvis inom service, entreprenad eller industri. • Har erfarenhet av elinstallationer, entreprenad eller byggbranschen. • Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av projektledning eller arbetsledning. • Har goda kunskaper i entreprenadjuridik och Excel. • Innehar B-körkort. Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen. Du är strukturerad och lösningsorienterad, har lätt för att samarbeta och tycker om att bygga relationer. START: Enligt överenskommelse OMFATTNING: Heltid Område: Värmland URVAL: Sker löpande KONTAKT: Jesper Wingqvist #Granitor #Projektledare #Rekrytering Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]
Vill du göra skillnad på riktigt och samtidigt få värdefull erfarenhet i början av din karriär? Vi söker nu dig som vill få en fot in hos Swedbank och erfarenhet av bank och finansbranschen. Du kommer att utreda avvikelser och säkerställa att rutiner och processer följs enligt uppsatta regler. Urval sker löpande, välkommen med din ansökan redan idag! Om uppdraget: Swedbank söker förstärkning i ett prioriterat projekt, och som konsult hos Professionals Nord får du en central roll i att stödja bankens arbete mot penningtvätt och finansiering av terrorism. Tjänsten är på heltid med start omgående och sträcker sig några månader fram, med möjlighet till förlängning, med placering i Stockholm. Du erbjuds • En gedigen introduktion - som ger dig allt du behöver för att känna dig trygg i dina arbetsuppgifter. • En kickstart i karriären - en fantastisk möjlighet att samla meriterande erfarenhet inom bank- och finansbranschen. • Engagerade kollegor - du får spendera dagarna med många härliga kollegor. Arbetsuppgifter: Som en del av detta projekt får du arbeta med att analysera och utvärdera information kopplat till kunddata och transaktioner. Du en viktig resurs i bankens högt prioriterade arbete för att säkerställa att banken inte medverkar till penningtvätt eller finansiering av terrorism. Detta kan inkludera: • Hantering av transaktionsmonitorering och analys av flaggade ärenden. • Utredning av potentiella risker och avvikelser kopplade till transaktioner. • Dokumentation och sammanställning av beslutsunderlag. • Löpande arbete med KYC-processer (Know Your Customer), inklusive granskning och verifiering av kundinformation. • Bidra till att förbättra och effektivisera processer inom teamet. Vi söker dig som: • Har ett intresse för ekonomiska samband, leta risker och avvikelser samt analysera detta • Är tävlingsinriktad och har en stark vilja att hela tiden förbättra och leverera resultat. • Är driven och motiveras av att arbeta effektivt under press, samtidigt som du upprätthåller hög kvalitet i ditt arbete. • Vi tror även att du är i början av din karriär och att du besitter en stor nyfikenhet för finansvärlden. • Gymnasieekonom eller annan relevant utbildning från gymnasiet • Har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift då kommunikationen kan ske på båda språken För att trivas i rollen är det fördelaktigt om du är en person som kan kombinera effektivitet för att nå uppsatta mål med bibehållen kvalité samt hög grad av egen struktur i arbetet. Vidare är du en person som är bekväm med att fatta beslut och lämna rekommendationer utifrån din bedömning. START: Omgående OMFATTNING: Heltid STAD: Stockholm URVAL: Sker löpande KONTAKT: Linnéa Grass - [email protected] Uppdraget är en del av vår personaluthyrning, du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos vår kund. För detta uppdrag krävs ett utdrag ur belastningsregistret, vi rekommenderar dig därför att beställa det redan vid ansökan via länken: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/ Notera även att kreditupplysning kommer att genomföras på samtliga kandidater i slutskede. Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected] #bank #finans #KYC #AML
Har du ECY-certifikat och är i början av arbetslivet? Då kan du bli en del av Sveriges ledande entreprenadbolag inom energi- och elkraft! Vattenfall söker nu en belysningstekniker! Vi jobbar med löpande urval och anställning kommer ske omgående. Sök idag! Om tjänsten: Som belysningstekniker kommer du att arbeta inom affärsområdet Belysning, som är ledande i Sverige inom belysningslösningar. Du kommer att leverera energieffektiva helhetslösningar till kunder som Trafikverket, kommuner, byggentreprenadföretag och aktörer inom industri- och infrasektorn. Ditt arbete kommer att inkludera projekt inom vägbelysning, ljussättning av byggnader, träd och monument. Arbetet är varierande och sker huvudsakligen utomhus, där du hanterar tekniska frågeställningar relaterade till belysning. Du planerar din arbetsdag utifrån prioriteringar och uppdrag. Det kan innebära arbete både självständigt och i team med kollegor eller underentreprenörer. Vi söker dig som: • Har ECY-certifikat • Trivs med utomhusarbete och tekniska utmaningar • Har ett driv och viljan att ständigt utvecklas • Har B-körkort och goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift • Meriterande om du erfarenhet av ESA, C-körkort eller tidigare arbete som belysningstekniker, men inget krav. För att lyckas i rollen: Du behöver vara serviceinriktad, initiativtagande och ansvarstagande. Rollen kräver att du är bekväm med att arbeta både självständigt och tillsammans med andra. Du kommer att sköta din dagliga planering med stöd från projektledare och kollegor. Eftersom Vattenfall är en del av Sveriges kritiska infrastruktur är många tjänster säkerhetsklassade, inklusive denna. En säkerhetsprövning samt drogtest kommer att genomföras innan anställning, i enlighet med säkerhetsskyddslagen. START: Omgående (med hänsyn till uppsägningstid) OMFATTNING: Heltid PLATS: Torsby URVAL: Sker löpande Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]
Nu finns det är jättefin möjlighet för dig att kliva in i en roll som redovisningekonom på ett företag i Umeå. Tjänsten är initialt ett vikariat inför ett större projekt men finns goda möjligheter till förlängning och fortsatt anställning. Information om tjänsten Professionals Nord söker i samarbete med vår kund en ekonom till ett vikariat på 7 månader initialt. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning och du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult ute hos kund under vikariatets längd. Kontoret är beläget i centrala Umeå och är en heltidstjänst på 40h/vecka. Du kommer ingå i ett engagerat team om åtta personer som tillsammans arbetar brett inom ekonomi på både svenska och engelska mot kunder i Norden. Arbetsuppgifter I rollen som redovisningsekonom arbetar du med löpande bokföring, utbetalningar samt löne- och bankavstämningar. Du hanterar inköpsordrar och kostnadsfakturor samt supporterar verksamheten på både svenska och engelska, främst via mejl. Du kommer även att vara delaktig i den månatliga stängningsprocessen. Exempel på arbetsuppgifter: • Bankavstämningar • Löpande bokföring • Avstämning av löner • Momsrapportering Har du erfarenhet sedan tidigare av lönehantering, SAP och/eller bokslut eller är detta starkt meriterande. Vi söker dig som Har en civilekonomexamen eller motsvarande utbildning på universitetsexamen och arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, såväl tal som skrift då arbetet kräver detta i och med att kommunikation görs med länder utanför Sverige. Det är meriterande om du har arbetat i olika affärssystem, har erfarenhet från redovisningsarbete eller hanterat leverantörsfakturor. Som person är du ambitiös och trivs med att arbeta mot uppsatta mål. Du är engagerad och har en nyfikenhet inför att lära dig nya saker. Utöver detta är du strukturerad, kommunikativ och serviceinriktad i ditt arbete med en god känsla för noggrannhet och detaljer, samt drivs av att ständigt utvecklas, bidra till verksamheten och ser affärsmässighet som en självklar del av arbetet. START: Omgående/enligt överenskommelse OMFATTNING: Heltid STAD: Umeå URVAL: Sker löpande KONTAKT: Emelie Steen Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]
Har du erfarenhet av larm och passersystem och vill vara en del av ett engagerat team? Kul, skicka in din ansökan redan idag! Om AV-line AV-line är ett växande företag med 60 medarbetare som erbjuder sina kunder spetskompetens och helhetslösningar inom elinstallationer, kommunikation och nätverk, säkerhet och övervakning samt installation av avancerad AV-teknik och laddstationer till elbilar. Kunder är i första hand fastighetsägare, förvaltare av kommersiella fastigheter samt företag. De är idag ca 60 medarbetare och huvudkontoret ligger centralt beläget på Stora Essingen i Stockholm. Hos AV-line är stämningen öppen och det finns alltid ett stort stöd mellan kollegorna. Företaget värdesätter inkludering och delaktighet, och har korta beslutsvägar där alla är med och bidrar till framgången. Trivsel och känslan av att ha kul på jobbet är viktiga framgångsfaktorer, vilket lägger grunden för ett gott samarbete och en positiv arbetsmiljö. Du erbjuds: • Spännande och varierande arbetsuppgifter där du får arbeta med integrerade säkerhetssystem och kundnära lösningar. • En inkluderande och trivsam arbetsmiljö med högt i tak och stöttande kollegor. • Möjlighet till utveckling både på det tekniska och personliga planet. • Ett företagsklimat med korta beslutsvägar, där du har möjlighet att påverka och ta ansvar för dina arbetsuppgifter. Arbetsuppgifter Som säkerhetstekniker hos AV-line kommer du att utgå från hemmet och bland annat att arbeta med: • Service, felsökning, underhåll, installation samt driftsättning av integrerade säkerhetssystem exempelvis passersystem och inbrottslarm. • Du kommer arbeta med flera olika leverantörer och märken. • Ha daglig kundkontakt med fokus på att skapa och förvalta kundrelationer. • Samarbeta med kollegor för att säkerställa hög kvalitet och säkerhet i alla uppdrag. • Bidra till en flexibel och självgående arbetskultur där du ansvarar för planering och beställningar i ditt projekt. Vi söker dig som: • Har minst 2 års erfarenhet som säkerhetstekniker, gärna med fokus på larmteknik och passersystem. • Har B-körkort • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift • Erfarenhet av brandlarm, dörrautomatik och nätverkskommunikation är meriterande. Vi ser det som en fördel om du har arbetat med system från exempelvis RCO eller Galaxy. Deras kunder är främst företag både inom privat- och offentligsektor. De har även en del uppdrag mot skyddsvärda verksamheter, därav kommer det i rekryteringsprocessen tas ett utdrag ur belastningsregistret. För att trivas hos AV-line behöver du vara en person som trivs med att arbeta i team och som förstår värdet av att vara företagets ansikte utåt. Du är kommunikativ och har lätt för att bygga relationer, både med kollegor och kunder. Det är viktigt att du är ödmjuk och inte räds att fråga om hjälp när det behövs – hos AV-line stöttar de alltid varandra. Vidare har du ett självständigt arbetssätt och är van att ta ansvar för att planera och genomföra dina arbetsuppgifter. Du trivs med att utvecklas i din roll och har viljan att lära dig nya saker. START: Omgående OMFATTNING: Heltid STAD: Stockholm, huvudkontor på Stora Essingen URVAL: Sker löpande KONTAKT: Linnéa Grass [email protected] Information om tjänsten Professionals Nord söker i samarbete med AV-line en säkerhetstekniker. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos AV-line. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och AV-lines önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected] Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected] #AV-line #säkerhetstekniker #larmteknik #passersystem #CCTV #brandlarm #elutbildning #dörrautomatik
Har du en passion för att skapa och utveckla långsiktiga relationer? Trivs du i en roll där samarbete, engagemang och affärsutveckling står i fokus? I rollen som Senior Relationship Manager inom Commercial Real Estate får du möjlighet att både fördjupa relationen med befintliga kunder och aktivt arbeta för att attrahera nya kunder till banken. Låter det som din nästa utmaning? Läs vidare! Information om tjänsten Professionals Nord söker i samarbete med Danske Bank en Relationship Manager inom Commercial Real Estate till region East. Commercial Real Estate är en del av Business Customers där Danske Bank samlat alla affärer med kommersiella fastighetskunder för att möjliggöra en förbättrad kundupplevelse genom anpassad kundrådgivning. Du kommer att bli en del av ett härligt och engagerat bestående av 11 specialister på finansiering och rådgivning till fastighetsbolag i Stockholm, Mälardalen och Östergötland. I din roll kommer du att ansvara för marknaden i Gävle och norrut vilket innebär att dagsresor förekommer i tjänsten. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos Danske Bank. Alla frågor kring tjänsten går till [email protected] Du erbjuds • Möjlighet att arbeta tillsammans med ett team som är specialister inom finansiering och rådgivning till fastighetsbolag. • En gedigen introduktion för att få de bästa förutsättningarna när du kliver in i rollen. • Personliga förmåner inom banktjänster • Friskvård och andra förmåner Arbetsuppgifter • Du kommer att vara kundansvarig och driva affärer med arbetsuppgifter så som kredit- och lönsamhetsanalys, affärsförhandlingar, avtalshantering och relationsbyggande aktiviteter med kunder. • Du kommer att ha ett nära samarbete med kunder och interna stakeholders för att driva affären framåt och i mål. • Bibehålla, driva och utveckla affärer samt relationer utifrån befintlig kundstock samt prospektera nya kunder. • Utveckla Danske Banks fastighetsaffär på den norrländska marknaden. • Arbeta med strategisk rådgivning till kunder inklusive fokus på hållbarhet vilket är en central del i rollen. Vi söker dig som har: • En akademisk utbildning inom ekonomi eller motsvarande samt erfarenhet av företagsaffärer och finansieringskompetens inom fastighetsbranschen. • Erfarenhet av att arbeta med kreditanalys. • Mycket goda kunskaper i tal och skrift såväl på svenska som engelska. • Det är meriterande om du har arbetslivserfarenhet ifrån banksektorn. Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen som Relationship Manager Danske Bank. Du är en person som tycker om kundkontakt och relationsskapande kommer naturligt för dig såväl med kunder som med interna kollegor. Vi söker dig som har förmågan att snabbt inge förtroende och skapa intresse i dina samtal med kunder. Ditt affärsfokus, nyfikenhet och vilja att lära kommer att ta dig långt i denna roll, där kontinuerlig utveckling är nyckeln. Vidare är du ansvarstagande, ihärdig och uthållig i ditt arbete för att nå framgång samtidigt som du är prestigelös och öppensinnad. För din information, vi kommer att ta en kreditupplysning på dig och begära ut ett utdrag ur belastningsregistret från Polismyndigheten innan erbjudande om anställning ges. START: Enligt överenskommelse OMFATTNING: Heltid STAD: Gävle eller Sundsvall URVAL: Sker löpande KONTAKT: Marija Biletic #DanskeBank, #Gävle, #CommercialRealEstate, #RelationshipManager, #Bank, #Finansiering, #Rådgivning, #Fastighetsbolag Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta mig på [email protected]
Professionals Nord söker i samarbete med LAPP Miltronic en Produktionschef till Nyköping. I rollen som Produktionschef kommer du att vara ansvarig för produktionen på LAPP Miltronic och Fleximark, som är en del av LAPP Group. Produktionsenheterna finns i samma lokaler och teamet består av 19 medarbetare varav två av dem är produktionsledare som du kommer ha ett nära samarbete med och hitta synergier mellan produktionerna. Du kommer vara en del av affärsområdet Harnessing Operations och ha en streckad linje till Vice President Harnessing Operations således kommer du att bidra till ledningsarbetet. Vidare kommer du ha ett nära samarbete med produktionschefer i andra länder där ni tillsammans arbetar för att utveckla och optimera produktionen samt säkerställer att arbetet sker effektivast möjligt och med kvalité. Arbetet innefattar även rapportering utifrån kvalité, effektivitet och lönsamhet. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos LAPP Miltronic. Önskemålet är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected] Du erbjuds • Möjligheten att bli en del av ett härligt team och få arbeta inom ett internationellt familjeägt bolag. • En plats i ett spännande företag med stark tillväxt. • En utvecklande arbetsplats där du har möjlighet att utvecklas internt inom LAPP Group. • Möjlighet att driva utveckling både tillsammans med medarbetarna och i produktionen. Arbetsuppgifter • Ansvara för att tillverkningen i produktionen löper smidigt, effektivt och uppfyller produktionsmålen samt att underhållet utförs effektivt. • Säkerställa såväl möjligheter som lösningar till kundanpassad tillverkning utifrån en god projektplanering. • Du kommer att ansvara för att planera, leda och utveckla produktionen. • Samarbete med andra avdelningar för säkerställa en optimal drift och kontinuerliga förbättringar mellan olika avdelningar. • Du kommer vara en naturlig kontaktpunkt såväl lokalt och globalt samt externt med kunder. Vi söker dig som har: • En teknisk utbildningsbakgrund och gärna civilingenjör • Tidigare arbetslivserfarenhet från produktion • Mycket goda kunskaper i tal och skrift såväl på svenska som engelska • Mycket goda kunskaper i Office-paketet och vana att arbeta i affärssystem • Förmågan att skapa engagemang och sammanhållning i gruppen genom goda relationer och tydlig kommunikation, således har du tidigare ledarskapserfarenhet • Det är meriterande om du har tidigare arbetslivserfarenhet från arbete i ett internationellt bolag Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos LAPP Miltronic. Givetvis identifierar du dig med bolagets värdeord då de ska genomsyra det dagliga arbetet. Du har förmågan att skapa relationer och samarbeta tillsammans med andra. I denna roll kommer du långt med entreprenörsanda, tydligt affärstänk och fokus. Rollen kräver även att du är ihärdig och har förmågan att prioritera rätt saker för att få resultat av ditt arbete då du kommer exponeras såväl lokalt som globalt inom LAPP Group. Vidare har du förmågan att driva ditt eget arbete mot målets riktning både på kort och lång sikt. START: Enligt överenskommelse OMFATTNING: Heltid STAD: Nyköping URVAL: Sker löpande KONTAKT: Marija Biletic #LAPP, #LAPP-Miltronic, #Produktionschef, #Produktion, #Teknik, #Fleximark Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]
Är du en driven person som har erfarenhet av försäljning och vill ta nästa steg i din karriär? Vill du arbeta i en roll där ditt engagemang och din insats gör verklig skillnad? Då är Brandsäkra rätt arbetsplats för dig! Vi söker en affärsorienterad och målmedveten säljare som vill bidra till en säkrare framtid. Om företaget Brandsäkra har sitt huvudkontor i Danderyd, Stockholm, och befinner sig i en stark tillväxtfas. Deras vision är tydlig – ingen ska omkomma i bostadsbrand, och de arbetar varje dag för att göra samhället säkrare. Brandsäkra utbildar i brandskydd, utför besiktningar samt installerar och underhåller brandskyddslösningar. Hos Brandsäkra är du inte bara en del av ett företag, du är med och påverkar liv. I säljteamet kommer du att samarbeta med fem andra säljare och en försäljningschef. Teamet beskrivs som kompetent, engagerat och alltid redo att stötta varandra – här får du utrymme att växa och trivas! Om tjänsten Som säljare på Brandsäkra jobbar du med relationsskapande försäljning riktad mot bostadsrättsföreningar och fastighetsbolag. Ditt fokus är att erbjuda kunderna kvalitativa lösningar anpassade efter deras specifika behov. Din arbetsdag består av både telefonkontakt och kundmöten, och du arbetar tätt tillsammans med våra brandskyddskonsulter. Vi förväntar oss att du har viss erfarenhet av försäljning, men du behöver ingen tidigare erfarenhet av brandskydd – Brandsäkra ser till att du får den utbildning du behöver för att lyckas. Det viktiga är att du har rätt inställning, driv och en vilja att utvecklas. Med stor frihet under ansvar planerar du själv din tid och ditt arbetssätt, alltid med målet att ge kunden den bästa upplevelsen. Detta är en direktrekrytering där du blir anställd direkt av Brandsäkra. Du erbjuds • Snabb utveckling och stora möjligheter – Brandsäkra tror på din potential! Dem kommer att ge dig verktygen för att snabbt utvecklas i rollen. • Kompetent och trevligt team – Du blir en del av ett sammansvetsat team som alltid stöttar varandra. • Flexibla arbetstider –Kontorstider med möjlighet till viss flexibilitet. • Konkurrenskraftig lön – Grundlön + provision. • Förmåner –Tjänstepension, friskvård och roliga företagsaktiviteter. Vi söker dig som • Har erfarenhet av försäljning • Har god affärsförståelse och är duktig på att bygga relationer • Är resultatinriktad och trivs med att arbeta mot tydliga mål • Har en grundläggande teknisk förståelse och är bekväm med digitala system • Är över 18 år och har en gymnasieexamen • Kommunicerar flytande på svenska, både i tal och skrift Meriterande • Erfarenhet av att leda team eller coacha andra • Bakgrund inom idrott eller annat prestationsinriktat sammanhang Vi värderar högt dina personliga egenskaper och vi tror att du är: • Affärsorienterad • Resultatinriktad • Relationsskapande • Har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift Som en del av denna process kommer vi att genomföra en belastningskontroll och kreditkontroll på slutkandidater. Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning Ort: Stockholm, Danderyd Urval: Löpande Kontakt: Louise Adrianzon Du söker tjänsten enkelt genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urval- och intervjufasen. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]
Söker du en varierande roll där arbetsdagen präglas av personliga möten och tekniska utmaningar? Som servicetekniker hos JMS Vattenrening är du experten på plats ute hos kunden för installation, service och underhåll. Du arbetar för att JMS kunder ska få tillgång till friskt vatten på ett korrekt utfört sätt! Är du den vi söker? Välkommen med din ansökan redan idag! Information om tjänsten JMS Vattenrening arbetar med att förse hushåll med anpassade vattenreningslösningar för ett sundare vatten. Professionals Nord söker för deras räkning just nu en servicetekniker. Från start erbjuds du en gedigen introduktion av verksamheten samtidigt som du får stöttning av en erfaren kollega. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och kundens önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]. Arbetsuppgifter Under introduktionen kommer du att utgå från kontoret i Örebro, för att sedan när du känner dig redo att vara självständig ta dig ut till företagets kunder med servicebilen runt om i Enköping, Västmanland och norra Stockholm. Det är en resande tjänst där du utgår hemifrån. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattas av: • Utföra installationer av vattenreningsutrustningar • Utföra service av utrustning hos befintliga kunder • Ansvara för uppstart av utrustning i form av testning och driftsättning Vi söker dig som: • Har jobbat praktiskt med tekniska lösningar sedan tidigare • Har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift • Har B-körkort • Har erfarenhet av VA eller VVS-branschen sedan tidigare Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer att trivas i rollen hos JMS Vattenrening. Du är flexibel och tycker om att lära dig nya saker och har därför inget emot att byta arbetsuppgifter under dagens gång. Du uppskattar att knyta nya kontakter och har förmågan att förmedla en god servicekänsla till kunden. Vidare håller du en hög kvalité i ditt arbete och utför arbetsuppgifterna noggrant och strukturerat. START: Omgående OMFATTNING: Heltid STAD: Enköping URVAL: Sker löpande KONTAKT: Mia Haaster #jms-vattenrening, #vattenrening, #service, #servicetekniker Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]
Är du en erfaren säljare med ett brett kontaktnät inom IT- och konsultbranschen? Toppen, då kan detta vara en spännande möjlighet. Vår kund är på en spännande tillväxtresa och söker nu en driven konsultsäljare som vill bli en nyckelspelare i deras team. Här får du arbeta med starka kundrelationer, identifiera behov och göra skillnad – på riktigt. Du erbjuds • En nyckelroll i ett mindre företag med korta beslutsvägar. • Möjlighet att arbeta nära experter inom IT-området. • Kvalitativa kundrelationer och ett starkt kontaktnät att bygga vidare på. • Ett engagerat och erfaret team som stöttar dig i din utveckling. Arbetsuppgifter I rollen som konsultsäljare kommer du vara ansiktet utåt och en viktig länk mellan företaget och deras kunder. Du fångar upp behov hos både befintliga och potentiella kunder, med fokus på att skapa långsiktiga relationer och möjliggöra nya projekt. Affärsutveckling och identifiering av nya möjligheter på marknaden. Rollen innebär att bygga relationer med både nya och gamla kunder och underkonsulter. Vi söker dig som: • Erfarenhet av B2B-försäljning, gärna inom konsult- eller IT-branschen. • Har ett etablerat kontaktnät, både på kund- och konsultsidan. • Flytande i svenska och engelska. Tidigare erfarenhet av arbete med konsultmäklare eller konsultförsäljning ses som meriterande. Vi ser positivt på om du har god kunskap om IT-relaterade tjänster och branschens behov. Vi tror vidare att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen. Du är relationsskapande och lyhörd, vilket gör att du snabbt fångar upp behov och kan skapa förtroende. Din nyfikenhet och affärsmässighet gör att du hittar lösningar som gynnar alla parter! START: Enligt överenskommelse. OMFATTNING: Heltid. STAD: Stockholm. URVAL: Sker löpande. KONTAKT: Linnéa Grass Information om tjänsten Professionals Nord söker i samarbete med vår kund en konsultsäljare. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning, där du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos vår kund. Intentionen är att du ska bli direktanställd av företaget, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och vår kunds önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected] Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information och bifoga dokument. Logga gärna in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto för att skapa din kandidatprofil, vilket ökar dina chanser till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Har du frågor om tjänsten? Kontakta oss på [email protected] #konsultsäljare #b2b #it #affärsutveckling #säljare
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 160 jobb